Opinie o TELL S.A. w Poznań

TELL Sp. z o.o. to największa w Polsce sieć salonów sprzedaży Orange. Spółka należy do grupy kapitałowej OEX S.A.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TELL S.A. w Poznań

Piotr
Były pracownik

Bardzo niepoważna firma, naprawdę nie polecam pracy.

Maria
Inne
@Piotr

Czemu nie polecasz pracy? Coś konkretnego się dzieje? Opiszesz sytuację?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy jest na tym forum ktoś kto pracuje w TELL i zarabia chociaż 4500 netto jako Specjalista ds. Sprzedaży w Salonie? Byłem na rozmowie, miła Pani mówiła, że premie są do wyrobienia bez żadnego problemu, obiecywała zarobki na poziomie 7000 brutto i więcej. Trochę mi się w to wierzyć nie chce po tym co tu przeczytałem. Można naprawdę liczyć spokojnie na przynajmniej 4500 czy bardziej koło 3000?

Natalia
Były pracownik
@Kandydat

W Zielonej Górze- Auchan nie licz na więcej niż 3100, tyle mogę Ci powiedzieć ze swojego doświadczenia.

123456
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

hahahahahaha, 7 000 brutto bez problemu? Szukaja naiwnych, ja takich pieniedzy nigdy tu nie widzialem.

Jolanta
Inne
@123456

Faktycznie 3,1 tys to max? a co z jakimiś innymi stanowiskami, na którym wyciągniesz najwięcej za przyzwoity nakład pracy?

Pracownik
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Cały czas firma sie stara żeby pracownik dostal jak najmniejsze wynagrodzenie. Ogromne parcie od kierownika regionalnego który każe kłamać klientów w żywe oczy żeby tylko sprzedać wyższy plan. Mobing na każdym kroku , a jak musisz wziąć zwolnienie to jestes codziennie molestowany przez kierownika o powrót do pracy. Można by było pisać i pisać. Trzeba uaktualnić CV i uciekać. Pensja 2400 zł na rękę przy planie 100% śmiech na sali co śmieszniejsze na święta firma nie dała ani grosza.

1
PERVITIN
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się z tobą w stu procentach. Cele rosną z miesiąca na miesiąc - specjalnie, aby tylko nie wypłacić nam pieniędzy. Dodatkowo firma (usunięte przez administratora)swoich pracowników rzekomymi brakami w umach sprzed x miesięcy. Tu stówka, tu dwie i wypłaty są coraz mniejsze i mniejsze. Do tego ewentualna kara za TK (wynik przychodzi po miesiącu) czy rozliczenie NPS to kolejne okazje, aby tylko sięgnąć do kieszeni pracownków. Natomiast brak jakiegokolwiek dodatku na święta to już szczyt. Warto zwrócić także uwagę na podejście i wyzyty RKS, które tylko demotywują i wprowadzają jeszcze bardziej nerwową atmosferę. Już teraz trzeba się codziennie tłumaczyć ze swojej sprzedaży. Nic więc dziwnego, że "handlowcy" rozmawiają między sobą głównie o tym, gdzie i kiedy w końcu stąd uciec :) Za 2k z groszami nie warto sobie podnosić ciśnienia tym bagnem - szczególnie, że nawet z systemami jest non stop problem. Ta praca to jeden wielki problem i nieporozumienie. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Nikomu nie polecam pracy w tym (usunięte przez administratora)

Gal
Pracownik
@PERVITIN

Potwierdzam w 100%, cele co rusz wyższe, plany naprawcze, RKS pilnujący tylko tabelek, ciągłe tłumaczenie się dlaczego coś nie jest sprzedawane, a przecież ludzi (klientów) przychodzi rzekomo tak wiele, nikogo nie interesuje to,że dla typowego klienta stricte obsługowego(który ma juz pakiet usług), nie da sie i nawet nie wypada "wciskać" kolejnych usług. Wszedzie czyhają tylko kary finansowe, niezdany TK, NPS, niekompletny towar zwracany przez klienta- wszystko idzie z Twojej pensji, ktora i tak nie jest wybitnie wysoka. Firma kompletnie nie jest nastawiona na pracownika jako na człowieka, ale po prostu na tabelki i wyniki.

Dział HR OEX
Pracownik
@Gal

Szanowni Państwo, Dziękujemy za wyrażenie swoich opinii. Nawiązując do nich, przykro nam, że nasza firma nie spełnia Państwa oczekiwań. Coraz wyższe wymagania kierownictwa związane są z motywowaniem pracowników do osiągania sukcesów sprzedażowych. Praca na stanowisku handlowym odznacza się koniecznością realizacji planów, które przekładają się na Państwa wynagrodzenie. Dodatkowo, szczegółowe warunki współpracy zostają przedstawione przed podpisaniem umowy. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia zachęcamy do kontaktu z działem HR (hr@oex.pl)

Rafal
Były pracownik
@Pracownik

Wszystko prawda

xoxo
Pracownik
@Dział HR OEX

Błagam Was, jest różnica między motywowaniem, a szantażem emocjonalnym i mobbingiem, jeśli zatrudniacie na RKS ludzi, którzy poza obsługą exela nie mają zadnego podjęcia o pracy z ludźmi to nie dziwcie się, że coraz więcej osób ucieka z tej firmy

xoxo
Pracownik
@Gal

zgadzam się w 200%

Anna
Pracownik
@Pracownik

Nie zgodze się z tym komentarzem są jasne zasady wynagrodzeń przy realizacji 100 % można zarobic dobre pieniądze do tego bardzo atrakcyjne konkursy . Jak się komuś nie chce pracować niech nie oczekuje że dostanie milion monet

Pracownik
Były pracownik
@Dział HR OEX

Nawet tutaj plujecie na pracowników. Oby ludzie przejrzeli na oczy i cała firma padła. Tego Wam życzę.

Pracownik
Były pracownik
@Anna

Przecież pensja to głównie konkursy z calami nie do zrealizowania. Co najmniej u nas w regionie, co miesiąc dostajemy ambitny cel przez co nic nie zarabiamy. A góra się nachapie bo tell ma płacone od 70% realizacji celu.

Mim
Pracownik
@Pracownik

Potwierdzam wszystko na 1000 % polecam unikać tę firmę , tu się nie zarobi , RKs jak i DM tylko wymaga , dodatkowo jeszcze kary finansowe za sprzęt i jak hajs się w kasie nie zgadza jesCe trzeba dokładac ..... Obiecują dodatkowe monety słownie których też nie dają

Dział HR OEX
Pracownik
@Mim

Szanowni Państwo, Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii oraz za zwrócenie uwagi na powyższy problem. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem rekrutacji pod numerem 22 377 10 45, w celu doprecyzowania kwestii dotyczących poruszanych tematów, wówczas będziemy mogli zweryfikować problem oraz odpowiednio na niego zareagować. Pozdrawiamy, Dział HR

Prawda
Były pracownik
@Pracownik

Prawda

Administrator

Zainteresowała mnie oferta pracy w firmie TELL S.A. jako Sprzedawca. Czy wiecie coś więcej na jej temat? Warto aplikować?

Dział HR OEX
Pracownik
@Administrator

Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną kariery, gdzie aktualizowane są na bieżąco wszystkie oferty pracy. Na stronie znajdzie Pan/i szczegółowy opis wymagań i zakresu obowiązków: https://tell.pl/oferty-pracy/. Zachęcamy do aplikowania. W przypadku kolejnych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację prowadził RKS. Na początku pytania o wymagania, w skrócie o obowiązkach, pensjach itp. Później scenka sprzedażowa

Pytania

Czy mam doświadczenie w sprzedaży? Czy znam usługi/produkty jakie oferuje Orange? Jakie osiągałam wyniki w poprzedniej pracy? Scena sprzedażowa- RKS była klientką biura podróży, a ja musiałam sprzedać wycieczkę :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy +Doradca Klienta z j. niderlandzkim +
Opole
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
(169 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w TELL S.A.? Czy trudno jest zdobyć awans?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pragniemy zapewnić, że w firmie Tell istnieje możliwość realnego awansu w strukturze firmy. Jako firma, która dynamicznie się rozwija, stawiamy przede wszystkim na rozwój pracowników. Staramy się stale awansować swoich pracowników na wyższe stanowiska. Cały proces uzależniony jest od kompetencji i doświadczenia na danym stanowisku. W przypadku szczegółowych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu HR, hr@oex.pl lub tel. 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Bajka
Były pracownik
 Pytanie

Firma słabo wypada w ocenie pracowników. Mojej również-nie polecam. KR wymienia pracowników jak rękawiczki, stres niewspółmiernie duży do zarobków. Najniższa krajowa za ciężką pracę w Tell to normalne. Premie? Jedna na dwa lata. Jeśli możesz sobie poradzić inaczej nie trać czasu na pracę w Tell.

Dla narzekaczy
Pracownik
@Bajka

Wystarczy realizować cele i liczyć swoją kasę za premie i konkursy a ładna premia wpływać będzie co miesiąc. Jedni to rozumieją i zarabiają kasę a inni potrafią tylko narzekać. Cóż nie wszyscy się do tej pracy nadają. Pozdrawiam

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Dla narzekaczy

No tak, ale nie tylko ja narzekam. Jest nas tu więcej. Zapewniam, że nie radzisz sobie w pracy, jak ktoś chce, żebyś sobie nie radził. Większość ludzi jest przeciętnie inteligentnych, wdrożenie pracownika bez stresu wszystko załatwia. Co do sprzedaży wypadkowa szczęścia i zaangażowania. Ale w Tell bez stresu się nie da. Krzyczenie na pracownika lub chamskie odzywki przy klientach to normalne? Nie dla mnie.

Dział HR OEX
Pracownik
@Pracownik

Szanowni Państwo, Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu HR pod adresem e-mail hr@oex.pl, w celu wyjaśnienia poruszanych tematów, wtedy będziemy mogli szybko zweryfikować problem oraz odpowiednio na niego zareagować. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w TELL S.A. można ubiegać się o podwyżkę?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. W firmie Tell oferowane jest wynagrodzenie podstawowe + prowizja, która uzależniona jest od co miesięcznych wyników indywidualnych każdego pracownika, ale także całego zespołu. Pragniemy wspomnieć, że w Tell istnieje możliwość realnego awansu w strukturze firmy, co może wpłynąć na Państwa gratyfikację. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu HR 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Marta
Były pracownik
@Pytanie

Nigdy. Podstswa i premia którą sobie wyrobisz za sprzedaż

Administrator

Planuję aplikować na stanowisko Kierownik Sprzedaży do firmy TELL S.A.. Jak wygląda rekrutacja i z ilu etapów się składa?

Dział HR OEX
Pracownik
@Administrator

Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Kierownika Sprzedaży. Proces rekrutacyjny w tym przypadku składa się z poniższych etapów : 1. Wysłanie CV i wypełnienie formularza rekrutacyjnego. 2. Analiza i selekcja nadesłanych aplikacji przez dział HR. 3. Wywiad telefoniczny pracownika działu HR z wybranymi kandydatami. 4. Bezpośrednie spotkanie rekrutacyjne wybranych kandydatów z przełożonym. 5. Informacja zwrotna o wyniku rekrutacji po udziale w spotkaniu. Więcej szczegółów na temat procesu rekrutacji w firmie TELL, można znaleźć na naszej : https://tell.pl/proces-rekrutacji/ W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Marek
Kandydat
 Pytanie
@Dział HR OEX

Jakie widełki płacowe są przewidziane na stanowisku Kierownika Salonu ?

Dział HR OEX
Pracownik
@Marek

Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Kierownika Salonu. Wynagrodzenie na tym stanowisku jest zależne od kompetencji i doświadczenia kandydata. Wszelkie szczegóły są ustalane indywidualnie podczas wstępnych rozmów kwalifikacyjnych. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Marta
Były pracownik
@Marek

Najniższa krajowa plus 500zl brutto jako premia kierownicza.

S29
Były pracownik

Nie polecam, omijajcie tą firmę- dobrze to już było.

Pytanie
 Pytanie

Czy w TELL S.A. pracuje się na open space?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji pod numerem 22 377 10 45. Podczas rozmowy szczegółowo opowiemy jak wygląda praca w firmie TELL. Pozdrawiamy, Dział HR

Saiguio
Pracownik
@Pytanie

Nie bo tell zajmuje się głównie rekrutacja na stanowiska specjalistów w salonach sprzedaży

Saiguoo
Pracownik
@Pytanie

Nie bo zatrudniają na salonów agencyjnych

Dział HR OEX
Pracownik
@Saiguio

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pragniemy wspomnieć, że firma Tell rekrutuje na wiele stanowisk. Oprócz rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży zajmuje się również rekrutacją na stanowisko Kierownika salonu sprzedaży, Partnera Biznesowego oraz Doradcy Klienta Biznesowego. Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną kariery, gdzie aktualizowane są na bieżąco wszystkie nasze oferty pracy: https://tell.pl/oferty-pracy/. W przypadku kolejnych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział HR

Saiguio
Były pracownik

Zmarnowane 3 miesiące. Trafiłam do Salonu bez klientów i perspektyw. Nowy kierownik wszyscy na wypowiedzeniu salon w planie naprawczym no magia. Mam za sobą 10 lat w sprzedaży w tym 5 w salonach telekomów a takiego (usunięte przez administratora) to nie widziałam nigdzie. Po miesiącu kody dostępu tymczasowe jakieś plany z (usunięte przez administratora) żeby tylko były z których po 2 tygodniach pracy musisz się tłumaczyć ????. Wiecznie brzęczący telefon na 15 różnych grupach piszących o niczym a jak potrzeba wsparcia to go nie ma. Kierownicy ledwo z pampersów wyrośli a już zarządzają ludźmi a nie wiedzą jak się z nimi komunikować. Najniższa krajowa na start. Plany zależne od realizacji Salonu zrobisz 100 % nie dostaniesz nic bo salon zrobi 50. Socjalu nie ma PRV opieka medyczna po 3 latach. Gadają na rozmowie kwalifikacyjnej ze na starcie i że takie wysokie zarobiła nawet 7000 ale brutto jak się okazało ????. Uciekać...

P
Były pracownik

Nie dajcie się zwieść na stanowisko „Specjalista ds. Sprzedaży” to około 30% wykonywanych tam obowiązków a za pozostałe, które trzeba tam robić nawet nikt nie podziękuje. Cały czas ciśnienie ze strony kierowników takie, ze nawet po pracy wymagają obecności na grupach i czytania tego co się dzieje aktualnie w salonie bo akurat kierownik może kazać Ci przyjechać na odprawę informując Cię tego samego dnia z dopiskiem ze jest to OBOWIĄZKOWE! Zmiany grafików bez wcześniejszych ustaleń „bo tak być musi i koniec”. Cele z kosmosu!! Miesiąc w miesiąc coraz to wyższe i coraz to gorsze warunki do wyrobienia premii, już nie mówiąc o tym ze jak trafisz do salonu ze słaba sprzedażą to możesz liczyć na goła podstawę bo główna premia zależy od sprzedaży wszyskich. Jako „Specjalista ds. Sprzedaży” możesz dostać ochrzan nawet za to ze podłoga jest brudna i mówię tu serio bo na tym stanowisku robisz wszystko, łącznie z przyjazdem wcześniej żeby taki salon posprzątać. Można powiedzieć ze ta praca to szkoła życia… Polecam bardziej przyjrzeć się „kierownikom” salonu, których praca zależy od jego humoru danego dnia (oczywiście nie mówię o wszystkich) a wtedy i sprzedaż ruszy i ludzie nie będą tak narzekać na ta prace i martwić się codziennie na jaki „humor akurat trafia” swojego „kierownika”

Dział HR OEX
Pracownik
@P

Szanowni Państwo, Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Przykro nam, że praca nie spełnia Państwa oczekiwań. Chcielibyśmy zapewnić, że podczas procesu rekrutacyjnego przedstawiane są wszystkie warunki współpracy oraz zakres obowiązków na danym stanowisku pracy. Stawianie wysokich wymagań kierownictwa salonu związane jest z motywowaniem pracowników do osiągania celów, tym samym sukcesów sprzedażowych. Przekładają się one nie tylko na wyniki indywidualne każdego pracownika, ale także całego zespołu. Nie da się ukryć, że praca na stanowisku sprzedażowym wiąże się z koniecznością realizacji postawionych planów, które jednocześnie przekładają się na Państwa wynagrodzenie, w tym atrakcyjną prowizję. Zapewniamy, że nasi kierownicy zawsze starają się tworzyć przyjazną atmosferę w pracy, pamiętając o potrzebie rozwoju naszych pracowników. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu HR 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Niezadowolony
Były pracownik
 Pytanie

Pójście do Tella jako konsultant Orange było moim największym błędem. 3 miesiące udręki, niekompetnecji ze strony firmy jak i kierownika salonu.(usunięte przez administratora)Plany bardzo wysokie, można powiedzieć że nieosiągalne. Przez to człowiek nie wyrobi premii, choć to jest "nasza kasa" (cytując regionalną) i to tylko my "nie chcemy po nią sięgnąć". Nie ma możliwości tłumaczenia się, po prostu dostajesz ochrzan i mega dodatkowe zadanie do wykonania gdzie musisz OBIECAĆ, że to zrobisz. Po prostu musisz. Szkolenie dla pracownika? Przez trzy miesiące nie mogłem zdobyć pełnego szkolenia, a dlaczego? A to już różne były odpowiedzi, ale jedna z nich było, że "sam miałem zadbać o swoje szkolenie". Taką odpowiedź dostalem od kierownika oraz właśnie regionalnej. Niejasny system premiowy, gdzie człowiek nigdy nie wie jakie pieniądze otrzyma. Kary pieniężne nakładane na pracowników bez wcześniejszego poinformowania o tym stanie rzeczy. Bez żadnego powiadomienia. Sam otrzymałem taka karę. Choć ze wszytskiego byłem poprawnie rozliczony. Firma kompletnie nie szanuje swoich pracowników. Szuka tylko sposobu by móc na nim zarobić, ale o komfort nie zadba. Żadnych ubezpieczeń, karty typu multisport, gdzie w innych firmach jest to w standardzie. Parę lat wcześniej pracowałem w żabce i o wiele korzystniej pracowało mi się robić hot dogi dla pół-pijanych studentów niż być pod skrzydłami tejże firmy. Nie polecam z całego serca. Absolutnie!

Anna B zachód
Były pracownik
@Niezadowolony

Gratuluję odwagi, po twoim komentarzu aż zawrzało. Na tyle, że firma zaczela zacierać ślady :) W końcu ktoś napisał prawdę...

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z TELL S.A.?

Tak
Pracownik
@Pytanie

Zwalanie obowiązków na najmłodszego stażem pracownika, brak wsparcia ze strony kierownika salonu jak i kierownika regionalnego. Wszelkie święta pracujesz bo przecież musi być jakaś hierarchia, sprzatasz, sprzedajesz obslugujesz platnosci, dla jednych przerwa trwa pół godziny dla innych 15 minut, dzwonisz do klientów umawiasz spotkania, obslugujesz dostawy, kurierów, prowadzisz prace administracyjne, wizualizacje, przyjmujesz reklamacje, musisz kierować przepływem klientów, jak trzeba pomóc to pomagasz zaczynasz wcześniej prace jak trzeba to zostajesz dłużej. Także ten trzeba się spieszyć .

Honorata
Inne
@Tak

Nowy pracownik w TELLu faktycznie pracuje w każde Święta? Czy może jest to w jakiś sposób dzielone? Jak takie dni są rozliczane, czy traktowane są normalnie czy może obowiązuje za nie wyższa stawka? Wspomniałeś również, że czasami trzeba zostawać dłużej.. - później można sobie w inny dzień przyjść później do pracy czy może jest to doliczane do wynagrodzenia?

Tellik
Były pracownik
@Honorata

W tellu dostaniesz 7.5zł za nadgodzinę jak się wykłócisz.

Honorata
Inne
@Tellik

To troszkę słabo jak o stawkę trzeba się 'wykłócać' :P To w takim razie jestem ciekawa ile zarabiają osoby, które nie podejmują negocjacji co do stawki lub nie mają podstaw (np. doświadczenie) by się tego domagać..

Światełko
Były pracownik
@Honorata

Jeżeli myślisz, że coś negocjujesz to się mylisz. Wszyscy mają te same podstawy

Administrator

Czy w firmie TELL S.A. pracownicy na wszystkich stanowiskach otrzymują umowę o pracę?

Dział HR OEX
Pracownik
@Administrator

Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Naszym pracownikom zatrudnionym na wszystkich stanowiskach oferujemy szereg korzyści, w tym stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

EKS PRACOWNIK
Były pracownik

Niestety po przepracowaniu dwóch lat musiałem się rozstać z Firmą Tell, ze względu na wyjazd poza Granice kraju. Polecam pracę a przede wszystkim Panią E. Z działu HR, nowa pracownica ale nie ukrywam że bardzo sympatyczna i rzeczowa. Polecam pracę w firmie, oraz pozdrawiam dział HR.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w TELL S.A.. Czy pracodawca idzie na rękę?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Witaj, bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Firma TELL oferuje pracę w pełnym wymiarze godzin. Grafik jest uzależniony od godzin otwarcia poszczególnych salonów w całej Polsce. Aby dowiedzieć się więcej na temat danej oferty, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z nami (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 377 10 45). Pozdrawiamy, dział HR

Anonim
Pracownik

Witam chce wyrazić swoją opinie na temat współpracy z tell jestem pracownikiem podstawa śmieszna za taki stres naprawdę klientów infolinia podpuszcza żeby do salonu przyszli to jest po prostu śmieszne cele sprzedażowe trzeba wyrobić wciskać za przeproszeniem abonamenty i światłowody bo jak nie wyrobisz normy to cię wywalają , o życiu prywatnym zapomnijcie ciągle praca, praca, no i co tu mówić raczej wszystko ;)

Dział HR OEX
Pracownik
@Anonim

Witam serdecznie, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Przykro nam, że praca nie spełnia Pani/a oczekiwań. Podczas procesu rekrutacyjnego przedstawiane są warunki współpracy, a naszym zespołom staramy się stawiać wymagania dostosowane do ich możliwości. Jednocześnie zachęcamy do zgłaszania na bieżąco wszelkich uwag zarówno do Działu HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045), jak i bezpośrednich przełożonych.

Goguś
Pracownik
@Anonim

Oj niestety, ale doswiadczylem tego samego...Ciągle jesteś pracy, nawet jak jesteś w domu, a zasuwasz za 2500 zł Szkoda nawet komentować ...

:)
Pracownik
 Pytanie
@Goguś

W tej firmie są takie kiepskie zarobki? Naprawdę nie tracilbym czasu na pracę w tej firmie

Marpol
Kandydat
@Goguś

Widzę że celów się nie umie realizować to firma zła. Tak się składa że kilku moich znajomych pracuje w salonach Tella i faktycznie praca nie jest lekka ( każdy kto pracuje w jakimś telekomie wie ze praca z ludźmi nie jest lekka i trzeba to poprostu lubić ) , ale liczą swoją kasę , wiedzą jak zarabiać na konkursach i po 5-6 tysięcy na rękę wyciągają. I wbrew temu co wszyscy piszą firma w obecnych czasach nie może sobie pozwolić na nieetyczną sprzedaż.

Kari
Były pracownik
@Marpol

Ładnie Cię znajomi (usunięte przez administratora) W sumie nikt się nie przyzna że za 3 tys. pracuje od rana do nocy. Ty masz znajomych my tam pracowaliśmy i wiemy. W tej firmie nie ma i nie moze być pracownika salonu z regularnymi zarobkami 6 tys netto.

bosh
Inne
@Marpol

Cele jeśli nie można zrealizować to albo załoga jest zła albo cele są za wysokie. Jeśli załoga pracuje od X czasu i nie może tym celom sprostać to raczej odpowiedz jest jasna. Zasada jest jedna i prosta. Jeśli przyszły czasy że głowa firmy zarabia coraz mniej, to nogi i ręce muszą dźwignąć większy ciężar- aż w końcu zaniemogą.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w TELL S.A.?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowny kandydacie, Przebieg procesu rekrutacyjnego w naszej firmie zależny jest od stanowiska o które się Pan/i ubiega. Standardowo przebiega według poniższych etapów: 1. Złożenie aplikacji. 2. Selekcja CV. 3. Wywiad telefoniczny z pracownikiem działu HR. 4. Bezpośrednie spotkanie rekrutacyjne z przełożonym. 5. Informacja zwrotna o wyniku rekrutacji po udziale w spotkaniu. Podczas rozmów informujemy, jak będzie wyglądał każdy kolejny krok w rekrutacji aby każdy z kandydatów czuł się komfortowo oraz zniwelować stres związany z procesem. Pozdrawiam, dział HR, OEX Cursor.

.
Były pracownik

Pracujesz za najniższy pieniądz jaki istnieje Masz obowiązek dręczyć i zmuszać klientów do abonamentu i reszty bzdury mimo jego niechęci, Kary na każdym kroku. Po miesiącu pracy za jakieś ubzdurane braki w kasie trzeba z własnej kieszenie oddać 60zl. A sama wypłata płacze o pomstę do nieba Nikt nie zareagował na zgłoszenie o niechcianym dotyku ze strony współpracownika Nową osobę nie chce im się szkolić i zostawiają sama na pastwę losu po chwili Ale jak coś zrobi złe to straszenie karami na każdym kroku. Bardzo starają się o najniższa wypłatę i żebyś wykorzystał nieświadomego klienta na pieniądze

Dział HR OEX
Pracownik
@.

Szanowny Panie / Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszej firmy. Przykro nam, że praca na danym stanowisku nie spełniła Pana/i oczekiwań. Wszelkie kwestie dotyczące kwoty wynagrodzenia, przyznawania premii omawiane są przed podpisaniem umowy. Natomiast jeżeli doszło do naruszenia strefy osobistej prosimy o kontakt z naszym działem, chcielibyśmy poznać szczegóły by zająć się sprawą (hr@oex.pl, tel. 22 377 10 45).

Zostaw merytoryczną opinię o TELL S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELL S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy TELL S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELL S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 4 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELL S.A.?

    Kandydaci do pracy w TELL S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELL S.A.
1.5/5 Na podstawie 138 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TELL S.A.
Przejdź do nowych opinii