Opinie o TELL S.A. w Poznań

TELL Sp. z o.o. to największa w Polsce sieć salonów sprzedaży Orange. Spółka należy do grupy kapitałowej OEX S.A.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TELL S.A. w Poznań

szumi

Rekrutacjo Wasza prawda jest zgoła ina od prawdy faktycznej ,nie macie pojęcia jaką ona jest to wasze wyimagiowana prawda. Szkoda Pracowałem z fantastycznymi LUDZMI Szkoda że odeszli

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tell Rekrutacja
@szumi

Drogi Szumi, będę wdzięczna za osobisty kontakt z nami, nie chcę rozmawiać z komputerem a z Człowiekiem. A ja jestem Marta z działu Rekrutacji:-) nie Rekrutacja:-( I nadal pracuję z fantastycznymi Ludźmi. Pozdrawiam i zapraszam do bezpośredniego kontaktu: Marta z działu Rekrutacji tel. 22 377 10 45, rekrutacja@tell.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mietek

Pamiętam czasy kiedy ludzie chcieli pracować dla tej firmy w salonach Orange, a teraz... Pamiętam czasy kiedy praca w salonie jako ph już była czymś, kiedy awans na stanowisko kierownika to było coś, kiedy przejście z "gorszego" salonu do lepszego to była nagroda, a teraz... Pamiętam czasy kiedy firma nie zatrudniała ludzi z ulicznej łapanki, bo wszystkie etaty były zajęte, a teraz... Pamiętam czasy kiedy nikt by nie napisał negatywnej opinii na temat tej firmy, a teraz... Pamiętam czasy kiedy była to dobra firma, a teraz to szkoda nawet gadać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tell Rekrutacja
@Mietek

Dzień dobry, Panie Mietku, jak wszystko wokół nas czasy też się zmieniają, ludzie się zmieniają, rynek pracy się zmienia, firma się zmienia. Rośniemy, przechodzimy zmiany organizacyjne. Cieszymy się jednak z tego, że większość osób, która z nami pracuje to są wieloletni Pracownicy, posiadający duże doświadczenie i wiedzę. Mogę też Pana zapewnić, że Ludzi do pracy nie bierzemy z ulicznej łapanki, kandydaci zgłaszają się do nas w odpowiedzi na publikowane ogłoszenia, przechodzą wywiady telefoniczne a następnie spotykają się na rozmowach rekrutacyjnych z kierownikami. Taki mamy proces rekrutacji. Zdarzają się nam także potyczki, niedociągnięcia. Pracujemy nad tym intensywnie i staramy się wsłuchiwać w głosy naszych Pracowników i wyciągać wnioski. Zapraszam do bezpośredniej rozmowy telefonicznej lub na osobiste spotkanie, chętnie Pana wysłucham i będę wdzięczna za podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Pozdrawiam, Marta z działu Rekrutacji Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mietek
@Tell Rekrutacja

Szanowna Pani Marto, z całym szacunkiem, ale wolę odgryźć sobie palec niż rozmawiać z Wami, doradzać Wam, pomagać. Nie słuchaliście mnie, jaki i wielu innych osób które Wam ostatecznie podziękowały za współpracę. Wieloletni pracownicy składali wypowiedzenia, a dyrektora, regionalnej czy kierownika salonu nie stać było na głupie "dziękuję". A swoją drogą, to jesteśmy w zakładce "opinie o pracodawcach", a Pani prowadzi jakąś dziwną reklamę, agitację, propagandę Pani pracodawcy, mogę się mylić ale chyba to nieodpowiednie miejsce. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rekrutacja Tell
@Mietek

Szanowny Panie Mietku, proszę oszczędzić palec i pozostawić go na swoim miejscu;-) Moim celem nie jest prowadzenie jakiejkolwiek propagandy, zapraszam jedynie zainteresowane osoby do osobistego kontaktu z nami. Życzę Panu miłego dnia:-) Pozdrawiam, Marta z działu Rekrutacji Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mietek
@Rekrutacja Tell

Szanowna Pani Marto, najpierw cytat: "Moim celem nie jest prowadzenie jakiejkolwiek propagandy, zapraszam jedynie zainteresowane osoby do osobistego kontaktu z nami" Nadal upieram się, że dział "opinie o pracodawcy" jest nieodpowiednim miejscem na jakiekolwiek działania z Pani strony, jako pracownika firmy, o której tu właśnie piszemy. Ja rozumiem, że tak jak ktoś już zauważył otrzymała Pani takie polecenie, ale litości, nie tu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tell Rekrutacja

Dzień dobry, wszystkim Państwu uprzejmie dziękujemy za opinie, zarówno za te dobre jak i te nieprzychylne. Staramy się pracować nad naszą polityką zatrudnienia, wyciągać wnioski i planować działania. Bardzo ważna jest dla nas komunikacja i opinie wszystkich pracowników, także tych, którzy znajdowali zatrudnienie w Tell w przeszłości lub planują przystąpienie do procesu rekrutacji. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że anonimowość w sieci pozwala na beztroskie publikacje, które nie zawsze są prawdą a personalnie uderzają w naszych pracowników. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania bądź uwagi pod naszym adresem zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Chętnie rozjaśnimy wszelkie wątpliwości i udzielimy niezbędnych informacji. Zapraszamy do kontaktu: Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl Pozdrawiamy, Marta i Dorota z Działu Rekrutacji Tell sp. z o.o.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hylary

Tonący statek. Dziady

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację prowadził RKS. Na początku pytania o wymagania, w skrócie o obowiązkach, pensjach itp. Później scenka sprzedażowa

Pytania

Czy mam doświadczenie w sprzedaży? Czy znam usługi/produkty jakie oferuje Orange? Jakie osiągałam wyniki w poprzedniej pracy? Scena sprzedażowa- RKS była klientką biura podróży, a ja musiałam sprzedać wycieczkę :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy +Doradca Klienta z j. niderlandzkim +
Opole
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
(169 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ziz

Witam, mam pytanie czy firma TELL faktycznie obciąża pracownika za szkolenie jak się ktoś zwalnia, lub nie przedłuża umowy na okres próbny? i czy orientujecie się jakie są ewentualne koszty?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rekrutacja Tell
@Ziz

Szanowna / Szanowny Ziz, odpowiadając na Twoje pytanie - nie obciążamy odchodzących Pracowników kosztami szkolenia. Pozdrawiam, Marta z działu Rekrutacji tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monique

No to się teraz ruda broda całkowicie obstawi wazelinami :) Jego wielkie ego pęknie z dumy :) haha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pohybel

HAHAHA Warszawskie Światełko się rozchorowało, biedactwo, kariera regionalnej poszła w piz.u Pan Derektor od remontów, naczelny architekt Tella, najlepszy menagier od robienia nic, także przestał świecić, kolejna gwiazdeczka Tella zgasła

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magda

Podobno kolejny DR opuszcza szeregi ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Warszawiak.

Wszyscy drodzy, odradzam wam pracę w tellu. Firma na przestrzeni roku zrujnowała system prowizyjny. Za zetafona, internet mobilny za 19,90 i plan komórkowy za 29,99 przy umówię na dwa lata tell płaci ZŁOTÓWKĘ. Co miesiąc prowizje są cięte przy coraz większej liczbie produktów do kilku groszy, albo kompletnie niewypłacane. Tell nigdy nie wypłacił za otwarcie konta Orange finanse, a powinni płacić 10zł. Niedawno za umowę na światłowód dawali 120zł. Teraz wymagają aby zrealizować plan na 100% i konwergencję (czyli dosprzedaż produktu TP do przedłużenia Orange i na odwrót) na 100%.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomiędzy

Witam Tak sobie czytam i po postach widać kto z kadry a kto ze zwolnionych. Z niektórymi faktami się zgadam, z innymi nie, ale jedno da się w tym wszystkim wyłapać, z jednej strony frustraci, z drugiej chaos (oczywiście są wyjątki i do nich zaliczam tego waszego rudobrodego). Patrząc na to z boku wiem jedno, salony zarabiają różnie, jest to spora skala (premie i nagrody to eskalują), ale jedno jest pewne, pensja przyjdzie w terminie. Oczywiście mogłaby być lepsza, ale rynek jest coraz cięższy i trudno przy spadających prowizjach zwiększać pensje, a dodam, że i tak rosną. Praca jest ciężka, zwłaszcza z przemądrzałymi klientami i to jest fakt, ale patrząc na dłużej pracujących widać, jak nabywają dystansu do klienta i potrafią "ograć" pieniaczy. Niestety patrząc na co niektórych pracowników to mam wrażenie, że sprzedają kartonik (nie wiem czy dalej są formułki?), sami siebie nie ogarniają, nie potrafią wykonać kilku podstawowych czynności wynikających z obowiązku (dla mnie to chwila), no ale cóż, ostatnio rynek pracowników jest przerzedzony i trudno o dobrych pracowników. Dla tych co narzekają na czas pracy to nie wiem po ile godzin, pewnie w tych salonach gdzie są niedobory to pewnie sporo pracuje z nadgodzinami, ale pocieszę ja robię po 16h i nie mam nadgodzin, taki mam styl pracy, ale wiedza i doświadczenie kosztują czas, a widać, że teraz w modzie jest obsłużyć klienta, zrobić minimum i do domu, a widać, że stolica to jakiś fenomen, bo tylko tu się nie wyrabia "norm", tylko tu jest jakiś szał na przewartościowanie i zapewne to się odbija na tych którzy pozostają i walczą. O ile w całej reszcie salonów jak się odchodzi to nie robi się pod górkę współpracownikom, pomaga się im (nie pracodawcy), nawet są powroty, za to o stolicy tego powiedzieć nie potrafię, to inny świat inni ludzie inne ego. Mógłbym jako osoba stojąca pomiędzy wami wiele napisać, ale stwierdzam jedno, każdy tekst świadczy o osobie, nie trzeba nic więcej. To że się zamyka salony to nie wynika z tego że się chce czy takie widzimisię, ale po prostu analiza kosztów, skoro obrót i poziom sprzedaży nie pokrywa lokalizacji i pensji to po co trzymać ? Lepiej przerzucić siły i zmniejszyć straty. Jeżeli co poniektórzy uważają inaczej to powiem szczerze, nie interesuje mnie ich zdanie, a nawet polecam otworzyć własną firmę i do niej dopłacać. Firma może mogłaby być lepsza, bardziej zorganizowana co chyba zaczyna się dziać pod rządami rudobrodego (pracował w salonie, i z tego co wiem w nich często bywa), o reszcie nie będę się wypowiadał bo mam różne zdania, co do pensji to trzeba przyjąć, że po prostu płacą stabilnie, praca niezbyt łatwa bo wymaga wiedzy i odporności. Firmę polecam, może za wyjątkiem regionu stolicy bo tu waśnie widzę i typową złośliwość polską i zawiść.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pablo
@Pomiędzy

Pomiędzy :) Skoro pracujesz po 16 h i nie masz płaconych nadgodzin to wytłumaczeń jest kilka. Albo masz przej...ne w domu i Cię nie kochają wiec szukasz adoracji w pracy, albo dałeś się kupić za kilka zabawek korporacyjnych i pniesz się po szczeblach tracąc własne wartości. Ale skoro sprawia Tobie to przyjemność to walcz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Jestem pracownikiem Tella. Tak! Od lat 6. Zaczynałam od najniższego stanowiska. I wiecie co? Jestem z tego dumna. Możecie mówić co chcecie. Nakrecacie się wzajemnie. Nikt nie mówił, ze będzie łatwo. Wkoncu to sprzedaż, a jak wygląda sprzedaż w dzisiejszych czasach kazdy wie. Zarobić można i to całkiem dobra kasę. T rzeba tylko powalczyć. Znac oferte np;) Za siedzenie na stolku przez 8 H nikt Wam nie zapłaci. Szkoda, ze tak mało mamy lojalnych pracowników. Szkoda, ze po tylu latach pracy dla Tella jedyne co robicie to piszecie stek bzdur i hejtow na jej temat. Szkoda, ze nie patmietacie ze Tell nauczył Was sprzedaży i dał doświadczenie. Mówicie o rotacji? Rotacja jest, bo każdemu się wydaje ze jak umie coś tam sprzedać to już jest królem sprzedaży i świat podbije. Kadra menedżerska jest na najwyższym poziomie. Wstyd, ze podajecie inicjały i piszecie na ich temat głupoty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafał
@Anonim

Rozumiem że teraz jesteś jednym z członków tej "kadry menedżerskiej z najwyższego poziomu"? A na lojalnych pracowników to firma musi sobie zapracować, bo z ulicy nie przyjdą. Proponuję trochę mniej przesady, używania górnolotnych wyrażeń, a znacznie więcej skromności i samokrytyki. (usunięte przez administratora) Światełko z Wami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beti
@Rafał

Jak będą pilnować tematów jak w stolicy to stracą wszystkie dobre lokalizacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Arek

Aby przejąć klientów trzeba mieć personel odpowiednio przeszkolony. Aby miec taki personel trzeba mu należycie zapłacić, i w tym momencie drogi się rozchodzą.(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janek

No i RT

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janek

Jutro impreza. Proponuje się nie szczypać i mówić co boli. Cała Gora będzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

plusy umowa o pracę, dodatkowe świadczenia socjalne (MSport - ubezpieczenie), konkursy (dodatkowe wynagrodzenie) Kasa: minimum "sklepowe" dla PH (średnia 1800 netto) Kierownik 2500 netto Minusy: brak podstawowych szkoleń, pracujesz na kilku etatach (robisz wszystko sprzątasz, księgujesz, sprzedajesz) nie chorujemy :) nie planujemy dzieci :) reszta to standard sprzedajesz to nikt się nie czepia i odwrotnie wiadomo.. wyjątek stanowią sytuacje jak któryś z przełożonych będzie chciał się popisać tzw dzień świra. Ty argumentujesz On swoje .. ale tak jest wszędzie  Mega Minus dla kadry zarządzającej (od dyrektora w górę), nie wiedzą co dzieje się w salonach i nie słuchają. Firma dobra na start , lekka szkoła zarządzania - przystanek maksymalnie na rok i warto iść dalej :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jarosław Kaczynski

Jak tam rotacja ? Jest już 150% ? Na Q oczywiscie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Japapiri

Aby wybierać kandydatów z największym doświadczeniem to należy im coś konkretnego zaproponować bo zapewne przejdą z konkurencji. A w takiej sytuacji nie można mieć węża w kieszeni. A tu siedzi w Ch... wielki boa sknerus :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Japapiri

Pamiętajcie ze dobra firma nie szuka pracowników. Dobra firma ich ma !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ada

oby długo szukali i nikogo nie znaleźli

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zorro

Sprytna wstawka, niby odpowiedź na post odnośnie premii, szybkie wyjaśnienie że uznaniowa, więc można ją zabrać... a dalej tylko propaganda "poszukują, na wiele stanowisk, do kilku miast, oferty są naprawdę ciekawe" żenujące sztuczki... Rozumiem, że macie problem, bo ludzie odchodzą, bo mało chętnych do pracy, bo nawet nowi ludzie szybko na was się poznają i nie chcą mieć z wami nic do czynienia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o TELL S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELL S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy TELL S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELL S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 4 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELL S.A.?

    Kandydaci do pracy w TELL S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELL S.A.
1.5/5 Na podstawie 138 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TELL S.A.
Przejdź do nowych opinii