(usunięte przez administratora)
Daj spokój Art.
Krótko pracowałem dla nich, szybko zorientowałem się że rzeczywistość nijak się ma do tego co opowiadają na rozmowie o pracy. Zauważyłem że ludzie w salonach są zdesperowani i zniechęceni.
Pracowałam jako kierownik w poznaniu Podstawa Sprzedawcy 2100 brutto Podstawa kso 2400 brutto
Powyżej 2000 jest ciężko dostac
Rekrutację prowadził RKS. Na początku pytania o wymagania, w skrócie o obowiązkach, pensjach itp. Później scenka sprzedażowa
Czy mam doświadczenie w sprzedaży? Czy znam usługi/produkty jakie oferuje Orange? Jakie osiągałam wyniki w poprzedniej pracy? Scena sprzedażowa- RKS była klientką biura podróży, a ja musiałam sprzedać wycieczkę :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
(usunięte przez administratora)
Jak trzeba być zdesperowanym, jeżeli firma szuka z zewnątrz ludzi na stanowisko kierownika i wybiera takich ludzi, bez wiedzy, bez doświadczenia i każą im ogarniać salon, ph, klientów. Bo ludzi szukających roboty to jeszcze zrozumiem, kuszą ich kasą, prowizja, stanowiskiem.
(usunięte przez administratora)
Jeżeli ogłoszenie o pracy jest Tella to pod nimi.
A jest w tej firmie coś pozytywnego? Bo jak czytam opinie to mam wrażenie że porażka i szkoda papiery wysyłać
(usunięte przez administratora)
1500max. I ciesz się ze netto:):):)
(usunięte przez administratora)
Sprawdziłem, w Play zdecydowanie lepszy.
(usunięte przez administratora)
Poczytaj posty, tam jest sporo informacji. Niech ktoś o to zapyta na rozmowie o pracę, dlaczego szukają ludzi z zewnątrz na stanowiska kierownicze? Dlaczego nagle tak wielu pracowników, kierowników im potrzeba? Bo salonów im nie przybyło. Ktoś tu pisał i wychwalał tą cudowną firmę i "morzliwość" szybkiego awansu. To jak to jest?
(usunięte przez administratora)
Ciekawe dlaczego w Warszawie oraz w Radomiu brakuje kierowników salonów? Czyżby z obecnych konsultantów nie było kogo awansować na kierownika? Czy jednak nie można tak szybko awansować w tej firmie?
(usunięte przez administratora)
Ktoś wam w ogóle w tej spółce odpowiada / odpowiadał? Przecież zarząd, już dawno odjechał swoimi myślami, poza działalność Orange. Salony to biznes znoszący złote jaja i bez wielkiego pilnowania. Liczy się wynik, a póki on jest cała reszta nie ma znaczenia, przykład zarządzania idzie z góry :).
(usunięte przez administratora)
Atmosfera w Warszawie...porażka, dno, katastrofa, kompromitacja. Przykro patrzeć na działania dyrektora i dwóch regionalnych. Dwie regionalne w regionie, który do niedawna był sprawnie zarządzany przez jedną osobę, mogę się mylić ale grubo ponad 6-7 lat. Ale jak już tu napisano, firma pozbyła się tej osoby, w podły sposób, nie wiadomo dlaczego, również bez podania wyjaśnień w salonach. A jeżeli firma myśli że dotyczy to tylko tej jednej osoby, to jest w błędzie. Ludzie w salonach, pracujący i zarabiający pieniądze dla tej firmy, zorientowali się jak traktuje się pracowników. A teraz to już nikt z nimi i dla nich nie chce pracować. Kwestia czasu i cała stara ekipa odejdzie z salonów. A nowi nie dadzą rady, bo już teraz nie ma kto im przekazać wiedzy, pokierować, nauczyć. Jeszcze trochę i zaczną zamykać salony, bo nie będzie miał kto otworzyć.
(usunięte przez administratora)
Gdyby tak było to kierownicy nie uciekaliby z tej firmy, a tak właśnie się dzieje. Po kilku dniach lub tygodniach składają rezygnację np. w Warszawie
W Play i TMobile lepiej płacą i zdecydowanie lepsze warunki pracy
(usunięte przez administratora)
Perełka ? Poziom ambicji godny Jasia Fasoli
(usunięte przez administratora)
Przyjacielu, na jakiej podstawie wnosisz że to jedna i ta sama osoba? W słowniku języka polskiego oczerniać to głosić nieprawdziwe informacje, przedstawiające w niekorzystnym świetle. Która z w/w informacji jest nieprawdziwa?
Widzę że temat Warszawy się pojawił, jestem na stanowisku kierowniczki/ka w salonie, mam coś do powiedzenia, bo trochę czasu minęło mi w tej firmie. To co teraz się dzieje to początek końca i upadku regionu, który jeszcze kilka miesięcy temu wyglądał zupełnie inaczej, ale że firma jest pazerna i DR nawet na papierze toaletowym oszczędza, to pozbył się w prymitywny sposób jednego z najlepszych kierowników regionalnych jaki pracował w tej firmie i na jej miejsce wsadził dwie panienki, które bez konsultacji ze swoim DR regionu nie są w stanie podjąć jakiejkolwiek sensownej decyzji, które nie mają najmniejszego autorytetu wśród pracowników, a DR regionu który do tej pory decydował gdzie ma stanąć szafka lub stolik w salonie po remoncie, bo tym zajmował się przez ostatnich kilka lat, wraca, stwarza pozory i ładnie się uśmiecha. Nie polecam.
(usunięte przez administratora)
Proszę składać cv, zarenczam że po profesjonalnej rekrutacji firma okresli Wam optymalną scierzke kariery. Dużo wyzwań, ale o awans nie trudno i morzna nie źle zarobić. Trzeba realizować cele, wykonywać polecenia przelorzonych, dużo się uczyć i doskonalić co dzień, a premie będą odpowiednie.
Zamiast pisać takie duperele i dyrdymały to proponuję zainwestować w słownik ortograficzny lub "morzna" wrócić do podstawówki, a nie brać się za zarządzanie i obiecywanie "ścieRZek kariery" i przestań się kompromitować dziewczyno
U nas cisza, nikt nic nie wie o problemach centrum. Teraz już wiadomo dlaczego taki dobry kontakt... że też nikt nie opisze prawdy do zarządu, najlepiej zanim region bezpowrotnie będzie stracony.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TELL S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy TELL S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TELL S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 4 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TELL S.A.?
Kandydaci do pracy w TELL S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.