Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Delikatesy Kubik

Pracowałeś w firmie Delikatesy Kubik i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
jola - 2014-06-26 07:30:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sklepy bardzo dobrze zaopatrzone ,tanio i miła obsługa
zdjecie uzytkownika
SZUKAM - 2014-06-30 12:52:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
poszukuje Pani Beaty z Ligoty - sklep przy parku. razem pracowalismy , odezwij sie tutaj, ewelina
zdjecie uzytkownika
szukam pracy po maturze - 2014-07-01 10:32:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
przyjmujecie dziewczyny po maturze? pracuje na akord od gimnazjum, w sklepie też kiedyś pomagałam wujkowi. mogę sprzedawać, umiem obsługiwać kasę fiskalną
zdjecie uzytkownika
tajemniczy klient - 2014-07-05 20:26:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
ja nie rozumie tego jak może być sklep czynny w święta i sylwestra bez siedzenia za kasą SZEFA ?!bo są takie przepisy!dziewczyny weźcie się w garść i powiedzcie dosyć ! ogłoszenie cały czas wisi na sklepie że przyjmie nową panią naiwną !on się cały czas otwiera a mówi pracownicą że jest ciężko i nie ma zarobku-ściemniacz! (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
arek45 - 2014-07-09 00:08:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
widze co tam jest tam naprawde jest zle jak mozna w takich warunkach pracowac te panie kiedys padna zaduch az mi ich zal a najfajniejsze sa starsze panie pozdrawim twrog
zdjecie uzytkownika
szukam pracy po maturze - 2014-07-09 12:36:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [tajemniczy klient - 2014-07-05 20:26:16]:
a to ja slyszalam ze jest jakis paragraf ze w swieta wlascicile musi handlowac. ale niewazne. napisz czy moze przyjmuje dziewczyny bez doswiadczenia.
zdjecie uzytkownika
emilia - 2014-07-11 22:45:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [szukam pracy po maturze - 2014-07-09 12:36:00]:
hej jasne,ze przyjmuje ja pracowalam , odrazu dostallam prace bez doswiadczenia, zadzwon na numer pdany na oknie sklepu i sie umow, ale nie polecam tej pracy , lecz jak chcesz sie dorobic pare miesiecy to idz,
zdjecie uzytkownika
Paula - 2014-07-14 22:01:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowalam tam pol roku i to byla najgorsza praca jaka kiedykolwiek mialam! Wyplaty nigdy nie bylo w terminie,o umowie moglam zapomniec,szef na rozmowie kwalifikacyjnej obiecywal premie i podwyzki za dobry obrot sklepu w miesiacu a potem nagle zapominal,o tym jak pieknie lpowiadal o warunkach pracy a potem okazalo sie ze w lecie nie mozna wlaczyc klimatyzacji bo duzo za prad placi juz nie wspomne.Ludzi traktuja jak woly do pracy i zadnego szacunku. Dziewczyny nie dajcie sie nabrac na jego piekne opowiadania bo nie ma w tym ani troche prawdy!
zdjecie uzytkownika
agata - 2014-07-15 17:49:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Paula - 2014-07-14 22:01:41]:
ja zostalam aktaulnei zwolniona z Biedronki, bo im cos sie nie spodobalo. nie wiem czy moja wina czy ich, ale wole isc do takich delikatesow. ruch mniejszy, nawet te komentarze nie sa takie zle.
zdjecie uzytkownika
telefon - 2014-07-26 22:41:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [agata - 2014-07-15 17:49:56]:
agata to idz, zapraszamy do szanownych panstwa kubikow. opinie sa zle bo jest zly pracodawca, ja zostalalm zwoliona przez tel , szef Pan (usunięte przez administratora) tak mnie zwolnil poprostu zal ... teraz jestem w angli i mam st razy lepiej
zdjecie uzytkownika
jack - 2014-07-30 12:21:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej wszystkie gwiazdy i gwiazdeczki; zastanówcie sie może co tak naprawdę potraficie w życiu robić i jak coś wymyślicie to założcie po prostu swoją firmę. Wtedy to wy będziecie Bogami. Jezeli nic nie wymyślicie i nie zdziałacie to zostaje wam los szarej myszki, taka prawda.
zdjecie uzytkownika
Mira - 2014-07-31 16:47:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak piszecie bo Was za lepkie łapki wylali to co macie teraz powiedzieć
zdjecie uzytkownika
Moni - 2014-07-31 18:27:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dokładnie Mira każdy kto tam robił to wie że dorobić sie nic nieda kontrolują jak najeci , ale kasa i umowa jest
zdjecie uzytkownika
Basia - 2014-07-31 19:55:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Popieram praca tylko dla uczciwych i jest ok
Złodzieje alkoholiczki z daleka od tej firmy bo i tak wyrzucimy
zdjecie uzytkownika
Ania - 2014-08-01 15:22:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam widzę że w końcu ktoś pisze prawdę o tych osobach które tak źle się wypowiadały na temat Kubików i rownież popieram złodzieje won od tej firmy
zdjecie uzytkownika
Beti - 2014-08-01 21:51:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja u Kubika pracowałam dwa lata i złego słowa nie powiem.
Pracowałabym nadal tylko wyjechałam do Anglii , ale szef obiecał , ze jak mi się tam nie uda to przyjmnie mnie ponownie .
I jak czytam te brednie , że niby wypłat tam nie dają to jest już hamstwo bo każdy wie , że u Kubiks wypłata jest na czas , a jak remanenty dobrze wychodzą daje zawsze premie.
zdjecie uzytkownika
agata - 2014-08-05 15:43:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Beti - 2014-08-01 21:51:45]:
Beti, jedna osoba o ksywce telefon która pojechał do anglii pisze bardzo negatywnie o tym pracodawcy. Teraz Ty też siedzisz w anglii i piszesz pozytywnie. nie mam pewnosci czy to nie napisala mi jedna i ta sama osoba :). na razie pracuje gdzie indzie gdize sie zaczepilam na dluzej, ale jakby cos to mysle o kubiku.
zdjecie uzytkownika
Ewka - 2014-08-07 11:09:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuję w tej firmie i jest ok , sklepy ładne , czyste z klimą itp
Wypłaty są , wiadomo po remanencie :(
Tylko bardzo duzo towaru i wszystko trzeba przyjąć , policzyć ...
Ogólnie jak ktoś chce pracować to polecam
zdjecie uzytkownika
Teri - 2014-08-11 20:57:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jedyny uczciwy szef jakiego miałam ! Zastanawiam się czemu tyle głupich komentarzy
, moze ja u innego brata pracowałam bo wiem ze jest ich
kilku . Z tego co mi wiadomo to u nich wszystkich jest podobnie dlatego się dziwie .
Ja ich polecam ! Ja musiałam się zwolnić bo muszę pilnować wnuka ,synowa wróciła do pracy bo dalej bym tam napewno pracowała .
zdjecie uzytkownika
S - 2014-08-12 00:57:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
praca ok. szef ok. warunki ok.wyplata ok....tylko trzeba chciec!!!!a nie cycki o lade opierac!jak ktos jest uczciwy wobec szefostwa i wspolpracownikow to idzie tez w druga strone!
zdjecie uzytkownika
telefon - 2014-08-12 22:51:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [agata - 2014-08-05 15:43:26]:
hej Agata , nie jestesmy obce dla siebie - nie znamy sie, ja pracoalalm u nich jakisc czas ,najgorsza praca, masakra to jest u nich , tak teraz jestem w Londynie :), i polecam wyjazd za granice :)
zdjecie uzytkownika
Lena - 2014-08-13 08:54:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak , tak już nie jedna poleciała wyjazd za granicę i po kilku miesiącach wróciła i prosiła zeby szef przyjął ... Ja pracuję u Kubika i nie ma masakry jak piszesz no wiadomo praca w sklepie to nie jest moj szczyt marzeń , ale muszę z czegoś żyć .
Warunki pracy są dobre , polecam
zdjecie uzytkownika
Daria - 2014-08-20 13:17:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dokładnie Lena już kilka moich współpracownic
pojechało za granicę i szybko przyjechało z powrotem
Były tez takie co odchodziły do innych sklepów bo miały dobie poprawić zarobki itp
I tez po krótkim czasie chciały wracać , co niektóre szef przyjął ale niektóre te co przy odchodnym sie niezbyt fajnie zachowały to już nie . Ja u Kubika pracuje prawie już rok i polecam .
zdjecie uzytkownika
olga - 2014-08-20 13:20:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
całkiem spoko
zdjecie uzytkownika
agata - 2014-08-20 16:23:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@telefon: a jesli mozna wiedziec to czemu wyjechalas? czy to mialo jaki kolwiek zwiazek z tym, co tu jest wypisywane? Bo ja caly czas zastanawiam sie nad praca w delikatesach, mimo ze mam na razie pracę. dziekuje za propozycje wyjazdu do anglii, ale nie zanosi w zadnym razie na taka okolicznosc. @Lena: faktycznie, niektorzy sobie nie radzą poza pracą w delikatesach? fajnie, ze szef jest lojalny wobec pracownic. napiszecie, bo mnie kolezanka podpytuje, a ona nie ma dostepu do internetu, co sie dzieje jak przyjmują Cię do pracy i potem zachodzisz w ciążę. Czy firma w jaki kolwiek sposób sie na to zabezpiecza i nie ma potem problemu z powrotem po urlopie macierzynskim. Wiolka, ta moja kolezanka, akurat planuje ze swoim facetem macierzynstwo, a z tego co mi mowila to jest jakas szansa na prace.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Delikatesy Kubik
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x
Konkurs fryzjerski