Opinie o Orange Retail S.A. w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Orange Retail S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Orange Retail S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Retail S.A. w Kraków

Boguśka Nowy wpis
Inne

Cześć, jest taka oferta na necie dla Praktykanta w Wydziale Roadmapy IT dla Rynku Konsumenckiego, ktoś już pracował albo był na rozmowie? myślę czy by się nie zgłosić. Można przyjść w trakcie studiów czy trzeba być już po? Nie zostało to doprecyzowane

UzytkownikNeutraljy Nowy wpis
Inne

Dlaczego mimo uplywu tylu lat, maja full zasieg i płacąc co miesiąc ok 300zl, scina generalnie wszystko caly czas, z miłą chęcią chcialbym odzyskac 250zl za kazdy miesiac za taki (usunięte przez administratora) na przestrzeni karkolomnych ponad 10 lat korzystania z usług, chcesz rozwiazac umowe problem, jestes dluzej niz nowy klient, bulisz wiecej z mniejszymi korzyściami, (usunięte przez administratora)

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
 Pytanie

Co jaki czas w Orange Retail S.A. można ubiegać się o podwyżkę?

erdekus

Firma jak najbardziej ok, z wyjatkiem(usunięte przez administratora) ktory najpierw naopowiada bajek na temat ile to mozna zarobic. A pozniej okazuje ze mimo ze pracowalo sie na 120% to i tak nie wyplacil pieniedzy i nie ma dnia zeby nie klamal. Wspolpraca z nim to strzelanie sobie w stope. Mialem okazje 1,5 miesiaca i totalne minimum za miesiac to 1300... skonczylo sie na 1220. (usunięte przez administratora)

2
Xuz
@erdekus

Potwierdzam, Twoje zdanie na temat tej osoby jest zgodne z rzeczywistoscia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz Nowy wpis
Pracownik
@erdekus

Pan Radosław (usunięte przez administratora) ukrywający się pod pseudonimem erdekus to osoba o bardzo bujnej fantazji i jednocześnie bardzo małym rozumowaniu. Pracując na prowizji otrzymał kalkulację wynagrodzenia przy pewnych jasno określonych założeniach. Płaci się od sprzedaży a nie od chęci. Radosław pracował bardzo krótko, jednak potrafił robić wiele szumu wokół swojej osoby. Efektem jego pracy były dwie umowy, które zostały w dużej części zdobyte dzięki pomocy kolegów z zespołu. Nie starczyło to jednak nawet na wyrobienie minimum (5 umów miesięcznie). Mimo tego, Radosław otrzymał wynagrodzenie bez pomniejszania o koszty pracownicze (taki bonus od firmy na zachętę). Ponieważ Radosław miał wielkie trudności z obliczeniem procentów, nie znał pojęcia brutto/netto, obce dla niego było takie coś jak podatek dochodowy, to uznał że ja go (usunięte przez administratora).

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja odbyła się w dwóch etapach. Pierwsza z właścicielem placówki w danym mieście a kolejna z jakimś dyrektorem kilkunastu placówek. Opowiadano mi o firmie jak i zadawano różne pytania dotyczące mnie, moich zalet czy wad, czego wiem o nich itp. Musiałam również odegrać scenkę - czyli ja byłam sprzedawcą a osoba mnie rekrutująca była klientem. Oczywiście była to scenka nie związana z branżą Orange a sprzętu służącego do aktywności fizycznej. Obie rozmowy trwały po około pół godziny. Ogólnie osoby, które ze mną rozmawiały były bardzo miłe i kompetentne. Rekrutację oceniam na plus gdyż starano się mnie w ogóle nie stresować tylko w opanowany sposób przeprowadzić ze mną rozmowę.

Pytania

-Czy wiem na czym polega badanie potrzeb klienta i w jaki sposób bym to zrobiła. -Jakie bym na ich miejscu zadała sobie trzy pytania. -Czy wiem, czym się firma zajmuje i jakie usługi oferują. -Jakie znam systemy operacyjne. -Co moim zdaniem znaczy trudny klient i kogo bym takim mianem określiła. -Czy wiem co to są standardy obsługi klienta, co moim zdaniem jest standardem obsługi klienta no i oczywiście zostałam poproszona o przedstawienie standardu obsługi klienta. Pytań było od groma. Niektóre trudne - niektóre aż za łatwe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy E-commerce Sales Expert with German
Warszawa
Webinterpret SAS
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Regionalny Menadżer Sprzedaży Packaging Industrial
Warszawa
Igepa Polska Sp. z o.o.
(59 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Manager w zespole Cen Transferowych
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ewa
Inne

był kiedyś opis warunków pracy, gdzie jeszcze w 2020 zgarniało się 11 pln za godzinę, do dziś jak z tym jest? ogólnie to pisali o słabszym podejściu liderów i ciekawa jestem jakie oni warunki zatrudnienia mają. na to stanowisko się awansuje? ile stawka godzinowa może wynieść i jaki jest zakres obowiązków?

justquestion
Pracownik
 Pytanie

Gdzie mieści się krakowski oddział/biuro Orange?

Obsługa klienta Bonarka
Inne

Obsługa poniżej krytyki. Kobieta, obsługując starsza Panią naciągnęła na kolejne 110zl.. obsłużyła Ja jakby była pepkiem świata i co lepsza całą ekipą siedziała na sofie i sobie smieszkowala z tego że starszą kobieta chce rozwiązania umowy która podpisała dwa dni wcześniej. Imionami nie będę pisać ale dla mnie całą tamta ekipa zero szacunku do starszych pani z obsługi powinna się zastanowić czy jest z siebie zadowolona.

Iwona
Inne
@Obsługa klienta Bonarka

Kurczę aż ciekawi mnie czy to jakaś pojedyncza sytuacja czy notorycznie się tam dzieją takie akcje? :/

Janusz
Inne

Dają tylko umowę zlecenie, bo liczyłem na normalny kontrakt. Wszyscy pracują na śmieciówkach czy tylko sprzedawcy?

tom
Pracownik

Dajcie sobie spokój z pracą sprzedawcy bezpośredniego na umowie zlecenie, bo to parodia pracy, jakich mało i nabijanie ludzi w butelkę. Nie wierzcie w nic, co Wam obiecują, bo te wyniki i premie, jakie za nie oferują, są zupełnie nierealistyczne. Niewiele od Was zależy tak naprawdę w tej pracy, choć będą usilnie wmawiać Wam, że jest inaczej, chyba, że jesteście wierutnymi kłamcami i będziecie ludziom wciskać, co popadnie i mówić to, co chcą usłyszeć, mimo że ma to niewiele wspólnego z rzeczywistością. Na miesiąc - dwa można w tej pracy wytrzymać, ale wszystko będziecie sobie musieli zapłacić sami, jeśli chodzi o transport, tj. benzyna, czy bilety. Wiele zależy od tego, jaki "teren" dostaniecie, zarobek niepewny, a praca bardzo obciążająca psychicznie. Podejrzewam, że wysokie wyniki sprzedażowe szefostwa są albo wierutnym kłamstwem, albo efektem zmowy pomiędzy nimi, a innymi przedstawicielami dostawców usług telekomunikacyjnych, którzy "obdzielają" między sobą teren niczym skórę na niedźwiedziu. Szkoda czasu i energii na taką robotę, lepiej znaleźć jakieś stałe i bardziej dochodowe zajęcie, choć pozorna niezależność i nienormowane godziny pracy mogą zostać uznane za plus.

Polecam pracę w tej firmie
Były pracownik

Bardzo dobre warunki zatrudnienia.

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałam 3 miesiące bo tyle wytrzymałam wypłata śmieszna 11 zł za godzinę Przerwy niby kiedy się chce ale żeby wyjść trzeba było się zapytać, nawet wyjście do toalety było problemem. Na dłuższe przerwy czyli 10 minut Np na papierosa mieliśmy wtedy kiedy naszemu liderowi chciało się palić inaczej nie pozwalali nam robić sobie przerw. Kary naliczane bez informowania nas o nich. Kiedy poprosiłam o wysłanie mi rozmowy lub umożliwienie odsłuchu, żeby zobaczyć dlaczego została naliczona kara odmówili mi. Wiec nie wiem do dzisiaj za co zostały naliczone. System prowizyjny niby prosty do zrealizowania Mimo najlepszych wyników z mojego teamu 0 prowizji przez cały okres pracy Tylko i wyłącznie naliczanie kar żeby maksymalnie zmniejszyć wynagrodzenie pracownika. Zero wyrozumiałości i rzeczowe podejście do pracowników. Kiedy miałam atak astmy lider kazał mi wejść na status przerwy prywatnej mimo ze powiadomiłam go o tym ze jest wykorzystana dał mi 5 minut i kazał wrócić do pracy. Za przekroczenie przerwy tego dnia mimo wytłumaczenia została naliczona mi kara.

Adam
Były pracownik
 Problem

Firma dla karierowiczów i naciągaczy.Dobrze, że szybko się rozstałem.Mialem telefon w Plusie na kartę i płaciłem 49.90zl za miesiąc w tym 100GB oraz no-limit. Już na wstępie chciano bym wziął coś na umowę w Orange bo to lepiej wygląda na statystykach. To co mi zaoferowali było śmieszne za 80zl tylko 5GB i smartfon gorszy niż posiadałem. Nie zgodziłem się. Za szkolenia trzeba płacić podpisuje się lojalke na 9miesiecy albo zwrot 1000zl. I zarobki śmieszne 1800netto praca w niedzielę i święta (umowa zlecenie).

Handlowiec

nie polecam. Plany nie do zrealizowania, nie jasno sprecyzowane .sa zależne od różnych czynników również od firm zewnętrznych instalujących sprzedawane usługi. Ciągle reklamacje prowizji

Wesoły
@Handlowiec

Ciekawa opinia biorąc pod uwagę fakt, że spółka nie funkcjonuje jako taka od 1,5 roku

Gustaw
Inne

Podpowie mi ktoś czy w obecnym czasie można liczyć, że firma prowadzi rekrutacje.

SuperWoman

Bardzo nie polecam tej firmy!!! Wymagania mają bardzo duże a płacą grosze...Atmosfera w firmie jest toksyczna. Jeżeli ktoś trafi do zespolu Mirosława D, to bardzo współczuję. Ten kierownik nie daje wytchnienia tylko ciśnie na wyniki nawet w dniu wolnym...! W tej firmie można korzystać z toalety w czasie 'PRZERWY OD MONITORA'... 3 młode osoby zmarly w firmie w krótkim czasie...HORROR!!!

1
Łucja
Inne
@SuperWoman

Warto jest mieć na uwadze, że na tym forum raczej unika się używania wszelkich danych osobowych. Niepokojące są rzeczy, o których opowiedziałeś w swoim wpisie. Może należałoby nie pozostawać biernym i jak najszybciej porozmawiać o tym Kierowniku z Dyrektorem Orange Retail. Co o tym myślisz?

Janek
@SuperWoman

A ty laska tak serio z tym ze osoby w tej firmie zmarly sugrrujac ze to przez pracę. To przsmysl sobie bo w internecie tylko pozornie jesteś anonimowa. A i jeszcze jedno trochę tam pracowałam nie jest to praca marzeń, nie jest dobrze ale jak się komus nie podoba to odchodzi a nie marudzi ze siku, palenie czy kupka jest wliczana w czas przerw bo to nie poważne. Nie radzisz sobie albo nie pasuje ci cos to zmień to.

1
Janusz
Inne
@Janek

Jeśli masz doświadczenie w pracy w firmie napisz jak wyglądało wynagrodzenie i dodatkowe benefity takie jak premie lub świadczenia socjalne?

Hahaha
@SuperWoman

Hahaaha wszystkie Mirki to takie Cebule pamietam jak w d2d byl taki Miro lider co poszedl z nowymi ich szkolic i jak klientka otwarla drzwi to podobno prosil starsza pania zeby podpisała bo do planu im brakuje. Nosz sikalismy po nogach wtedy.

Filip
Inne

Trzeba czytać dokumenty a nie byłoby problemów!

Leon

Jestem zażenowany podejściem rekrutera do kandydata w tej firmie. Zadzwoniłem kilka godzin przed rozmową kwalifikacyjną że muszę odwołać z przyczyn losowych rozmowę i zapronowałem inny termin spotkania, a przysługuje mi takie prawo. Odpowiedź rekruterki była taka że czemu jej zawracam głowe i to nie jest profesjonalne. Profesjonalne byłoby to jakbym nie zadzwonił szybciej i nie przyszedłbym na rozmowe w tym terminie. Nie polecam.

lovelyhorse

Jest to firma która żąda zwrotu zarobionych uczciwie pieniędzy. Pracowałem tam ok pół roku jako Orange Konsultant w terenie. Dostałeś przydzielony teren i do tego 40 adresów dziennie do odwiedzenia. Wchodziłeś na jedną ulice i łaziłeś od drzwi do drzwi oferując internet i telefony komórkowe. Do tego musiałeś założyć własną działalność, używać swojego sprzętu biurowego, samochodu, telefonu. Dziennie trzeba było obsługiwać ok 10 systemów informatycznych, które często delikatnie mówiąc, mało sprawnie działały. Na rekrutacji firma obiecywała "Złote góry" ile to się nie zarobi. A w rzeczywistości w rejonie pięćdziesięcio tysięcznego miasta okazało się że nawet w pewnym momencie byłem liderem sprzedaży. No i co z tego? Firma nie wywiązała się ze swoich obietnic technicznych co do internetu, a klienci nie zostali obsłużeni i zrezygnowali z oferowanej usługi... Podjąłem decyzję o rozstaniu to teraz chcą zwrotu pieniędzy które nazywają "wynagrodzeniem startowym". Już czwarty rok toczy się sprawa sądowa. Jestem ciekaw jak dużo takich przypadków jest w skali Całego Kraju. Pozdrawiam i ostrzegam przed umowami tzw. agencyjnymi. Korporacja to nie człowiek...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
9484
@lovelyhorse

Jestem w podobnej sytuacji. Również żądają ode mnie zwrotu "wynagrodzenia startowego" w sytuacji gdy z limitu sprzedażowego nie dało się wywiązać z uwagi na słabą lub całkowity brak infrastruktury. lovelyhorse czy twoja sprawa sądowa się skończyła? z jakim rezultatem?

Kasia

Firma po szkoleniu zapewnia o opiece i pomocy przez pierwszy tydzien opiekuna. Jest to niestety nieprawda, a jesli juz opiekun jest, traktuje cie nie jak pracownika a co najwyzej jak podnozek. Z kazdym pytaniem, kiedy czegos nie wiedzialam dostawalam odpowiedz ze sama juz, dawnoa powinnam zdobyc taka wiedze, uwaga pracujac tam 2 dni. Meczarnia a nie praca

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne
@Kasia

Ważne jest, by dany pracodawca myślał o rozwoju swoich pracowników. Szkoda zatem, że - według Ciebie - w Orange Retail jest z tym mały problem. A jak wygląda tam system wynagradzania pracowników - czy nowi dostają pensję na podobnym poziomie co Ci nieco bardziej doświadczeni?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosia

Zaczelam niedawno prace w Orange. Jedyne co moge powiedziec ze osoby na wyzszych stanowiskach pomiataja innymi, pozdrawiam Moje sugestie dla Orange Retail S.A.: Zatrudniajcie ludzi zdrowych umyslowo a nie dupkow ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Retail S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Retail S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Retail S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Retail S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Retail S.A.?

    Kandydaci do pracy w Orange Retail S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Orange Retail S.A.
1.9/5 Na podstawie 277 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Retail S.A.
Przejdź do nowych opinii