Tak.. łazi chichra się cały dzień... a robota się sama robi, prawda? Ja czytam takie opinie to mi się nóż w kieszeni otwiera! Wiadomo, że każdy w miesiącu ma jeden dzień kiedy nie chce mu się nawet podnieść długopisu , ale jesteśmy tylko ludźmi. Wyznaję zasadę, że jak komuś coś nie pasuje to pakuje zabawki i idzie dalej, tam gdzie jest mu lepiej.. W Ramsacie nie jest źle tak jak można tu przeczytać - wystarczy tylko spojrzeć na procent ludźmi , którzy pracują już w Ramsacie po parę lat - tak im źle? Negatywne komentarze piszą osoby, które podejrzewam, że zostały zwolnione tzn. eksperci co nie potrafią podpisać jednej umowy i są teraz mocni w komentarzach.
foka - 2012-08-30 14:48:19 Na szczęście ja też już tam nie pracuje :) fałszywi ludzie.A ja tam lubię tą firmę- łazi, hihra się cały dzień, nic nie robi, czas leci no i kasa odpowiednia wpływa :) a frajerzy muszą robić heheh.
Na szczęście ja też już tam nie pracuje :) fałszywi ludzie.
super lektura te opinie- na szczęście tam juz nie pracuje
Rekrutacja odbyła się w dwóch etapach. Pierwsza z właścicielem placówki w danym mieście a kolejna z jakimś dyrektorem kilkunastu placówek. Opowiadano mi o firmie jak i zadawano różne pytania dotyczące mnie, moich zalet czy wad, czego wiem o nich itp. Musiałam również odegrać scenkę - czyli ja byłam sprzedawcą a osoba mnie rekrutująca była klientem. Oczywiście była to scenka nie związana z branżą Orange a sprzętu służącego do aktywności fizycznej. Obie rozmowy trwały po około pół godziny. Ogólnie osoby, które ze mną rozmawiały były bardzo miłe i kompetentne. Rekrutację oceniam na plus gdyż starano się mnie w ogóle nie stresować tylko w opanowany sposób przeprowadzić ze mną rozmowę.
-Czy wiem na czym polega badanie potrzeb klienta i w jaki sposób bym to zrobiła. -Jakie bym na ich miejscu zadała sobie trzy pytania. -Czy wiem, czym się firma zajmuje i jakie usługi oferują. -Jakie znam systemy operacyjne. -Co moim zdaniem znaczy trudny klient i kogo bym takim mianem określiła. -Czy wiem co to są standardy obsługi klienta, co moim zdaniem jest standardem obsługi klienta no i oczywiście zostałam poproszona o przedstawienie standardu obsługi klienta. Pytań było od groma. Niektóre trudne - niektóre aż za łatwe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
oj.... źle się dzieje i wiedzie w Ramsacie... cieniutko, cieniutko...
Firma Ramsat zamieściła ogłoszenia na stanowisko Konsultant Klienta Biznesowego, czy ktoś wie jak wygląda praca na tym stanowisku w tej firmie? (współpraca na własną działalność)
Witam, Potwierdzam negatywy - dużo obowiązków mało kasy, Potwierdzam "wazelina to podstawa" Atmosfera fatalna
pracowalem w tej firmie dośc dlugo i jedno moge powiedziec wypłaty na czas dodam głodowe wypłaty a co do reszty negatywnych opini zgadzam sie z przedmówcami i dodam ze za podkarpaciu rządza 2 siostrzyczki jak masz swoje zdanie lub któras nie zapała do ciebie sympatią to mimo tego ze masz wyniki w pracy mozesz byc pewien ze wylecisz dla tych co chca pracowac pamietajcie wazelina to podstawa
nie ma to jak dobra obrona......ale kto pracował i tak swoje wie
biorąc pod uwagę sytuacje na rynku pracy, to ile firm w czasie kryzysu zbankrutowało i nie miało na wypłaty dla pracowników, to wszystkich krytykantom i tym którzy strasza jak katastrofalnie dzieje sie w Ramsacie polecam ranking Pulsu Biznesu, w ktorym firma Ramsat został wyróżniona tytułem Gazeli Biznesu 2011, przyznawanej najbardziej dynamicznie rozwijającym się firmom, dodam również że w 2011 Ramsat powiększył swoją sieć sprzedaży o blisko 50 punktów - czy byloby to mozliwe bez naszych pracowników? - nie, dlatego Ramsat docenia ludzi, inwestuje w nich i wszystkim zaangażowanym pracownikom oferuje stabilne zatrudnienie, pakiety benefitów (karty multisport, dofinansowanie ubezpieczeń na zycie), liczne konkursy, programy motywacyjne i wbrew niektórym opiniom na tym forum zawsze terminowe wypłaty
hej, mam pytanie, ile obecnie zarabia kierownik salonu, tzn podstawa premia, czy ktoś z Was orientuje się,? z góry dzięki za info PS a jak konsultanci?
te pozytywy to centrala pewno pisze....ha,ha,ha
hmmm az strach pomyślec ze pracujemy w tej samej firmie jestem konsultantem w jedym z salonów w krakowie i myślalem ze pracuje w naprawde fajnej firmie bledy w wyplatach owszem zdazaja sie ale po to nasza kierowniczka dostaje pliki prowizyjne zeby nam wszystko posprawdzac jeszcze sie nie zdazylo zeby ktos zostal oszukany i nie oddali mu reszty pieniedzy.... ciśnienie na plany owszem są ale jak sie odpowiednio zajmiesz klientem to zawsze wroci i podpisze przedej czy puxniej jakas umowę az dziw bierze co wy tu wypisujecie ale zdaje sobie sprawde ze w salonach z małym trafikiem pewnie duzo sie nie zarobi ja ogolnie oceniam na plus
dobrze że w czas wyrwałem się z tego piekła....
Obecna p.o. Regionu Wschód rozwala wszystko i wszystkich po drodze. Ludzie pozwalniani, salony likwidowane- a atmosfera szkoda gadać. Lepiej brać nogi za pas i uciekać póki czas...
takiego bałaganu i btraku organizacji nie widziałem nigdzie indziej, to (usunięte przez administratora) dla naiwnych...
"praca z Twoich koszmarów"
stanowczo nie polecam. Potwierdzam wszystkie niekorzystne opinie- bo to prawda
Ciekawe co sie podoba? Ah fakt firmie jest potrzebny piar, to jakis kierownik napisal co by sie podlizac ;)
a jakieś bony na święta są, bo własnie przejeli mój salon do tej pory chociaż na święta była konkretna premia
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Retail S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Retail S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Retail S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Retail S.A.?
Kandydaci do pracy w Orange Retail S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.