Strategy Planner

Warszawa
Oferta opublikowana17.05.2024
Oferta wygasa11.08.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowykontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • współtworzenie strategii marek oraz komunikacji,
  • codzienna praca strategiczna z klientami agencji przy realizacji kampanii i działań niestandardowych,
  • tworzenie briefów komunikacyjnych,
  • rekomendowanie klientom rozwiązań komunikacyjnych (definiowanie insightów, contentu i touchpointów komunikacyjnych),
  • bliska współpraca z działem Kreacji nad tworzeniem idei i konceptów kreatywnych,
  • przygotowywanie researchów oraz analiz,
  • aktywny udział w procesach New Business,
  • dzielenie się wiedzą na temat aktualnych trendów, praktyczne wykorzystywanie jej w przygotowywaniu pomysłów na komunikację i aktywację marek.

Nasze wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Strategy Planner w agencji komunikacyjnej lub domu mediowym,
  • pasja do tego, co robisz,
  • zainteresowanie komunikacją, marketingiem i big data, wykraczające poza obowiązki zawodowe,
  • wiedza na temat marketingu opartego na danych,
  • wiedza na temat aktualnych trendów oraz umiejętności wykorzystania jej w praktyce,
  • doświadczenie w inspirowaniu kreatywnych do tworzenia innowacyjnych rozwiązań,
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  • znajomość szerszego kontekstu strategicznego (pozycjonowanie marki, strategie komunikacji, rozwijanie Big Idea itp.),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (przygotowywanie i prowadzenie prezentacji).

To oferujemy

  • pracę w stabilnej agencji marketingu zintegrowanego,
  • wdrożenie w obowiązki pod naszym okiem (pierwsze 3 miesiące będziesz pracować hybrydowo z naszego biura w Warszawie),
  • elastyczne podejście do HO – to Ty wybierasz, czy wolisz pracować z domu czy z biura,
  • projekty dla rozpoznawalnych marek,
  • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego,
  • możliwość rozwoju – udział w szkoleniach i konferencjach,
  • eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Parking dla pracowników
Możliwość pracy zdalnej
Inicjatywy dobroczynne
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Brzmi interesująco? Prześlij CV, klikając w przycisk aplikowania, i... let’s Plej! ????

Do naszego zespołu Strategii szukamy Strategy Plannera (Regular). Kogoś, kto lubi cyfry i jednocześnie rozumie, że stoją za nimi nie tylko statystyki, lecz także dane jakościowe. Szukamy analityka, ale takiego, który swoją wiedzę przełoży zarówno na strategię marki, jak i na strategię komunikacji. Strategię wychodzącą z cyfr, ale będącą odpowiedzią na potrzebę marki, która chce jak najefektywniej trafić do swoich odbiorców. Osoby, która pasjonuje się drugim człowiekiem, trendami i nowinkami technologicznymi, a zdobytą wiedzę i spostrzeżenia przekuwa w inspirujące insighty.

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie