Opinie o Obsługa Klienta Stacja Orlen w polska

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Obsługa Klienta Stacja Orlen. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Obsługa Klienta Stacja Orlen o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Obsługa Klienta Stacja Orlen w polska

Klient 22
Inne

Na SP w Opolu nr 0788 panuje chaos i brud, towat na półkach zakurzony,w gablocie z burgerami pełno starych okruchów, zwiędła stara sałata, w WC brudny sedes,wstyd!! A panie za kasami plotkują w obecności klientów na sklepie,może ktoś się tym zainteresuje

Klient23
Były pracownik
 Pytanie
@Klient 22

A ty kogoś zatrudniasz czy tam pracujesz? Po co wystawiasz głupi komentarz na gowork. I co z tego że rozmawiają w obecności klienta? A co mają przez 12godz nadskakiwać jaśnie panu za te (usunięte przez administratora) pieniądze? Zero wdzięczności ze strony Orlenu, zero jakichkolwiek benefitów, często na wielu stacjach jest młyn gorszy jak w McDonald's, roboty w chooj, pamiętam jak tam robiłem to często nawet nie było czasu zjeść śniadania. Obsługa kasy , dokładanie towaru , pilnowanie koszy, robienie banka( za którego teraz są kary), mycie podłóg, odśnieżanie w zimę , przyjmowanie dostaw, mycie (usunięte przez administratora)a to wszystko za najniższa krajową do której czasem dochodzi premia o ile sępy z Orlenu nie przyczepią się o jakąś(usunięte przez administratora)

Ada
Były pracownik
@Klient 22

Bo na stacji się robi zakupy tankuje auto i odjeżdża a nie przesiaduje i podsłuchuje o czym rozmawiają kasjerki. One i tak mają dużo na głowie, dzień w dzień roboty po łokcie. Tyle przykrości od klientów to nie spotkało mnie chyba nigdzie indziej i to wszystko za "ekstra pensje" która od tego roku jest waloryzowana dwa razy w roku. Plus premia jak cię nie oskubią i jak ci TK na siłę czegoś nie znajdzie lub jakiś "uprzejmie donoszę" żali w internecie nie będzie wylewał na stronie dla pracodawców i pracowników

pie[si
Pracownik
@Klient 22

dziś byłem z kolegą na stacji orlen na ordonie woj sląskie obsługa nie miła kupowaliśmy cole hot doga i fajki a mamy po 18 lat a ja dowodu nie miałem to nas pani wyrzuciła i powiedziała ze jak przyjdziemy jeszcze raz to dzwoni na policje a w toaletach brudno śmierdzi w toaletach nie da się wody spuścić deski sedesowe są brudne panie nas wyzwały ze muj kolega ma przyszcze a pani mojego kolegę wyzwała ze ma pryszcze i powiedziała ze nas nie opsurzy kiedyś tam pracował taki miły pan on pomógł we wszystkim miło odpowiadał jak się go o coś spytało o jakiś towar to mówił ze jest a jak czegoś nie było to mówił zee niema takiego towaru bo zabrakło a jak dziś byłem z moim kolegą to nas policją straszyła pani teraz to ta stacja orlen u nas jest (usunięte przez administratora) obsługa mojej dziewczynie raz powiedziała pani ze piwa nie sprzeda a moja dziewczyna ma 18 lat pokazała dowód a pani po policje zadzwoniła i moja dziewczyna mandat dostała 50 zł za to powiedziała pani ze ma 18 lat i powinna jej sprzedać po prostu skandal hot dogi śmierdzą stara kiełbasa niech ktoś po sanepid zadzwoni bo w toaletach to są czarne robaki łażą po ścianach i podłogach boje się ze ktoś jeszcze trafi przez to do szpitala ps (usunięte przez administratora) stajcia u nas

123
Były pracownik
 Pytanie

Witam moje pytanie dotyczy pracowników stacji orlen kiedy zakończy się wyzysk na stacjach przez pracodawców prowadzących obiekty ??? Dlaczego pracownicy, którzy tam pracują nie mają prawa skorzystać według przepisów prawa z normalnych przerw na posiłki czy wc tym bardziej, że jest narzucony z góry 12 godzinny czas pracy . Osoby palące mają przerwy na papierosa nawet kilkanaście razy, natomiast osoby nie palące są nękane do roboty nikt nie zwraca uwagi na to czy były na przerwie czy nie . Szefostwo się tym wogóle nie interesuje na obiektach a ich przełożeni nawet nie zaproponują zmiany pracownikowi przy kasie na przerwę bo notorycznie są klienci na obiekcie. Niekiedy na nockach nawet nie ma możliwości zrobienia przerwy bo pracują tylko dwie osoby z czego jedna sprząta a druga musi kasować klientów aby się z wszystkim do rana wyrobić . dlaczego pracownicy kończąc prace o 6:00 tak naprawdę wychodzą 15 lub 30 minut po 6:00 gdyż muszą się rozliczyć i zdać pracę następnej zmianie a ten czas pracy nie jest wliczany w godziny pracy. Dlaczego firma orlen na swoich placówkach nie montują karty wejścia do pracy i wyjścia oraz odbijania się na przerwy tym bardziej ,że orlen jest bardzo dużą firmą na terenie polski. Gdzie pod tym względem jest inspekcja pracy ?

Andy
Były pracownik
@123

To nie jest narzucony z góry system bardziej bym powiedział, że jest on rekomendowany bo normalnie pracując po 8h nie zamknął by się z etatami ktoś na urlop czy chorobowe pójdzie i ajent sam by musiał stać na kasie

Adam
Inne

Program partnerski dla klientów w postaci punktów Vitay super sprawa, szkoda że jak coś jest do zareklamowania to już jest problem! Na swoim przykładzie: Zepsuł się odkurzacz, żeby go oddać na reklamację muszę go wysłać do Autoryzowanego punktu który znajduję się nabliżej, akurat najbliżej znajduję się w Warszawie, z Rzeszowa kawałek jest, wiec koszt przesyłki pewnie będzie podobny do naprawy odkurzacza. Dzwoniąc na infolinie dowiedziałem się że nie ma innego sposobu żeby tą reklamację załatwić. Więc rozumiem że sprzedać sprzedamy ale jak coś jest nie tak to mamy Cię (usunięte przez administratora) poważaniu

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Obsługa Klienta Stacja Orlen?

Dyrektor Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Jeden wielki (usunięte przez administratora) Pajace

Pytania

....

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Lukas
Inne

No ajent 4514 to burak jakich mało niedosyt że zatrudnia byle kogo co chwila inna osoba to sam nie umie się wysłowić boze kogo wy dajecie na stację nie polecam

Simon
Inne

Witam, drugi raz mi się zdążyło że na stacji Orlen Inowrocław ul.Poznańska po podniesieniu pistoletu do nalewania jeszcze nie nacisnąłem a już wskoczyło na liczniku około 30 groszy poszedłem do obsługi to zgłosić to stwierdzili ze to nie możliwe bo dystrybutory są atestowane ale jak chce to mi zwrócą te 30 groszy, skoro mówią ze jest ok to po co brać winę na siebie.Myśle że nie byłem pierwszy a wiadomo 1000 osób i kaska jest dodatkowa.Zwróćcie na to uwagę.

Były Pracownik Obsługi
Były pracownik
 Pytanie

Generalnie nie polecam pracy na stanowisku obsługi klienta. Oczywistym jest, że zależnie od konkretnego miejsca, pracownicy będą inni, a także atmosfera i sposób funckjonowania miejsca. Tak czy inaczej w miejscu, w którym pracowałem bardzo duży brak wiedzy dotyczącej kontaktów międzyludzkich wśród 90% osób na stanowisku kierownika. Pracownik obsługi dostaje kilka obowiązków równolegle, po wykonaniu jednego zadania dostaje się ochrzan za nieposiadanie piętnastu rąk i trzech głów i niewykonanie pozostałych. Poniżej bilans plusów i minusów miejsca: Plusy: -mały procent osób odpowiedzialnych potrafi dokonać konwersacji innej niż 15 minutowy monolog dotyczący tego co im w Tobie nie pasuje, niektórzy zachowali równowagę praca-życie nie oddając swojej duszy kiełbaskom Minusy: - reguralnie wymagane szkolenia pracownicze dotyczące wszystkiego poza współpracą, prowadzeniem zespołu czy niepatologiczną komunikacją - możliwe, że kierownicy dają upust swoim wahaniom hormonalnym na innym dlatego, że po prostu nie mają wiedzy jak przekazaywać komuś informacje, egzekwować obowiązki itd -generalnie stosowanie kar w postaci praktykowanych w moim byłym miejscu pracy: niekontrusktywnej krytyki w postaci monologów "ty źle to, ty źle to, mi się nie podoba jak robisz to bo ja robię inaczej i ma być jak chcę, jestem zła, źle, jak tak można, to jest karygodne (w odniesieniu do na przykład postawienia butelki ze swoim piciem w złym miejscu), obgadywania za plecami przy świadomości że to dotrze do osoby obgadywanej, zgłaszania za byle co właścicielowi stacji zostało obalone jako skuteczna metoda nauki bardzo dawno, tak więc polecam edukację kadry zarządzającej, może ugryzienie się w język zapewni lepsze efekty :) ) -wymaganie aby osoby na zmianach nocnych, przykładowo około godziny 3 w nocy miały tyle energii co w dzień i kreatywnie wymyślały sobie pod którą szafką możnaby poszorować listwy -po więcej niż 3 sekundach stania w bezruchu - (usunięte przez administratora) Wchodzisz na 12h pracy, masz 30 minut przerwy, a 11.5h masz robić dla zasady - bo zawsze jest coś do robienia. Oczywiście, w pracy się prauje, faktycznie żeby stacja dobrze działała jest dużo do zrobienia, jednak moliwość kilkunastu sekund stania (ponieważ na orlenie siedzenie nie istnieje) i wzięcia oddechu między 15 obowiązkami mogłaby być mile odebrana przez pracowników obłusgi (o czym pewnie wiedzą kierownicy, którzy na papierosie czy innym ważnym obowiazku polegającym na staniu, wyglądaniu groźnie i rozprzestrzenianiu w okół swojej niebezpiecznej,(usunięte przez administratora)energii, potrafią spędzić z pewnością co najmniej kilka minut -nieadekwatne szkolenia - jedyne z czego pracownik otrzymuje zagwarantowane szkolenie to system kasowy, pozostałe pięćset elementów zadań nauczane są w practyce na zasadzie losowej - ktoś może pokaże, oczywiście za nieposiadanie nieprzekazanej wiedzy odpowiedni monolog -generalnie atmosfera - ze względu na mało wymagający charakter pracy pod względem wykształcenia mam wrażenie, że w tym miejscu znalazło się kilka osób sfrustrowanych życiowo - nie posiadających perspektyw, bez wykształcenia, zawiedzionych swoją drogą - i ta frustracja przelewana jest skutecznie na pozostałych. Oczywisćie nie każdy musi osiągać wyżyny zawodowe, ale nie należy przenosić problemów emocjonalnych na współpracowników niższego szczebla (byłem na zmianie, podczas której rozpłakana przez agresywny monolog kierownika dziewczyna obróciła się do niego plecami i próbowała odejść a ten/ta kierownik zamiast ugryźć się w język szedł dalej i podniesionym głosem kontynuował swe wywody - (usunięte przez administratora)) -szkolenia do realizacji w domu - nieodpłatne - jesteś na wakacjach, masz wolne? - nie! - masz 5h na zrobienie szkolenia Podsumowanie - zalecam aby wdrożyć element szkoleniowy dla kierowników dotyczcąy właściwej komunikacji, szacunku - są to osoby niedoedukowane w tym temacie, a ponoć "zarządzanie zespołem" to jeden z ich obowiązków -w ramach redukcji (usunięte przez administratora) hierarchicznych dobrym pomysłem byłoby wdrożenie dla pracowników możliwości anonimowej, bądź nieanonimowej oceny kierowników z opiniami zwrotnymi - ponieważ owych nie otrzymują a bardzo by się im przydały -zwiększenie liczby etatów byłoby dobrym pomysłem, ponieważ często fizycznie brakuje ludzi do wykonania odpowiedniej ilości obowiazków -ludzie tworzą miejsce pracy - zadbanie o dobro pracowników przyczyniłoby się do polepszenia ich samopoczucia a przez to zwiększenia motywacji do pracy i zwiększenia ich wydajności. -nie polecam pracy w tymi miejscu osobom posiadającym szacunek do siebie - nie jest to nawet cenne doświadczenie uczące, gdzie nie chcesz na pewno znaleźć się w życiu, jest to marnotractwo zdrowia fizycznego (rozregulowany rytm dobowy przez zmiany noocne i dzienne, stanie 12h, dźwiganie etc.) i psychicznego ((usunięte przez administratora)kierownicy, podli, karygodni, wyrachowani, dwulicowi, przez co nieraz zwątpisz w istnienia sens). Mam nadzieję, że opinie zwrotne dotrą do kogoś kto może zrestrukturyzować pewne wspomniane tu zasady, nie polecam.

Sabina
Inne
 Pytanie
@Były Pracownik Obsługi

Mam pytanie ta opinia Orlen z jakiego miasta ? Mam podjąć pracę i już się bardzo zastanawiam.

Kaziu
Inne

Pozdrawiam stacje w Bieczu. Bardzo miła i sympatyczna załoga . Zawsze chętna do pomocy. Gdy jestem w okolicy to chętnie zajeżdżam na kawkę i ciasteczko. Na stacji mają porządek i czysto. Pozdrawiam

Niezadowolona
Inne

Omijacie stację Orlen nr 4192 na ul.Łódzkiej 57 w Konstantynowie. Niekompetencja i arogancja młodych pań z obsługi, dyskusja zamiast działania i brak wiedzy. Nie działające przyciski do wzywania obsługi. Są inne miejsca lepsze do tankowania, gdzie jesteś klientem a nie intruzem.

Alicia
Inne

Pani Alicja ze stacji MOP Baranów południe stacja 4402 była bardzo miła obsłużyła mnie na wysokim poziomie i dzięki tej pani zainstalowałem aplikację witaj i bardzo polecam tą stację

Realista.
Inne

KOSTOMŁOTY stacja nr. 81 - porażka w obsłudze klienta. Totalny bałagan. Nie wiadomo co który pracownik robi. Klient tylko przeszkadza w smiechach i dobrym samopoczuciu pracownikom. ANTYREKLAMA FIRMY.

Agata
Inne
@Realista.

I od kiedy na tej stacji tak jest? stała ekipa pracuje i atmosferę mają dobrą? wiadomo coś w temacie wyjść integracyjnych? i tak z ciekawości nie można pogadać z kierownikiem jeśli klientowi coś przeszkadza?

Ewapan

Dzisiaj tj.26.05. na stacji paliw Orlen w m. Nowa Łubianka w godz. 10-11 zatrzymałem się na kawę. Dwie młode dziewczyny powiedziały żeby założyć maseczkę. Poinformowałem, że nie mam i nie mogę nosić maseczki. Dziewczyny powiedziały, że mnie nie obsłużą. Szkoda!!!! Na tej stacji zostawiłem kupę kasy.....do dzisiejszego dnia. Teraz będę ją omijał z daleka i oczywiście poinformuję o tym swoich znajomych. Ogólnie Orlen schodzisz na ...........

8
Pracownik 79
@Ewapan

Proszę się nie dziwić , że była taka reakcja . Dostaliśmy wytyczne od Orlenu o zwracaniu uwagi klientom o wchodzenie do sklepu w maseczkach . Jeśli nie miałeś , możesz zakupić na każdej stacji ???? . Proszę nas pracowników chociaż spróbować zrozumieć , każdy w swojej pracy ma jakieś obowiązki . A tekst nie podoba mi się tak piaskownica , pójdę pobawić się w innej jest na poziomie 3 latka . Masz takie prawo , tylko nie rozumiem Twojego oburzenia .

Kasia
@Ewapan

Do biedry też Pan wchodzi bez? To może warto poprosić kogoś, kto może chronić nas pracowników o pomoc. W zakupach, w tankowaniu...

Anty janusz
@Ewapan

I bardzo dobrze, że Cię nie obsłużyły, januszu zasrany...

2
Pan
@Kasia

Chroni przed czym Mongolico? Przed tlenem? Czegoś dalej nie rozumiecie ludzie maski was nie chronią przed zarazkami ano w 1% wbijcie sobie to w te puste lby

3
Maseczka
Były pracownik
@Ewapan

Oczywiście, że schodzą na ... też już omijam raczej te stacje... a propo to plus dla Pań że zwróciły uwagę !!! Jeżeli jest nacisk na „to” (oczywiście większość wiemy, że to „szaleństwo maseczkowe” bezprawne jest), ale Łorlen każe i tak ma być !!!

Obiektywny
Pracownik
 Pytanie
@Maseczka

Skoro omijasz te stację to po co wchodzisz na tego typu strony? Nie rozumiem po co sobie zawracać głowę ...

Anty wróblen
Były pracownik
@Obiektywny

Mam czas po pracy wiec zaglądam czasem i zerkam czy jakieś zmiany się pojawiły !!!

Kareta
Pracownik
@Ewapan

I całe szczęście ze będziesz omijał z daleka nie trzeba takich pajaców jak ty cwaniaczku nigdzie bym cie nie wpuścił bez maski !!!!

Waldemar
Inne
@Ewapan

Stacja z Twojego powodu nie upadnie a ty szanuj ludzi i ich zdrowie którzy pracują i Ciebie obsługują .Nie masz maseczki to przylbice.Obsługa nie będzie skakać wokół ciebie

Waldemar
Inne
@Ewapan

Bardzo dobrze zrobiły

Pracownik innej sp
Pracownik
 Pytanie
@Ewapan

Ewapan. Jesteś pajacem. Dobrze zrobiły dziewczyny z obsługi. Nas pracowników gow.no interesuje ile zostawiasz kasy na stacji. A pomyslales moze ze możesz być zaraxony Covidem i możesz innych zarażać. Mamy na stacjach tysiąca klientów dziennie. Pomyślałaś? 12 h w masce A Tobie pa.jacu ciężko założyć maskę na 2 minuty?. Obsługa stacji pozdrawiam. A Tobie Wielmożny kliencie życzę złapania Covida zobaczymy jak wtedy będziesz postępował. Pozdrawiam

1
Zażenowana klientka
Inne
@Pracownik 79

Zakrywanie ust i nosa to bezprawie, a sprzedawca odmawiający obsłużenia popełnia wykroczenie. Douczcie się, ignoranci, a nie terroryzujecie niewinnych ludzi.

Zażenowana klientka
Inne
@Pracownik innej sp

Zakrywanie ust i nosa to bezprawie, a sprzedawca odmawiający obsłużenia popełnia wykroczenie. Douczcie się, ignoranci, a nie terroryzujecie niewinnych ludzi.

Rik
Pracownik
@Ewapan

Nie zwalaj wszystkiego na obsługę stacji paliw. Sam pracuje na orlenie i wierz mi że jak w tym momencie wpadłaby kontrola wewnętrzna z orlenu to te panie miałyby nieciekawie. Nie mówiąc już o klientach którzy sami upominają drugich o założenie maseczki. Miałem niemiłe doświadczenie z klientem który miał do mnie sprzedawcy pretensje że nie upomniałem klienta przed nim o braku maseczki. Chciał dzwonić na policję , straszył mnie itp itd. Jak nie możesz nosić maseczki to jest przyłbica albo dokument który cię z tego zwalnia. Panie zachowały się tak jak powinny! Skargi i zażalenia można składać na stronie orlenu. Ale w tym przypadku pretensje są bezzasadne.

Rik
Pracownik
@Zażenowana klientka

Nik się nie będzie douczał. Jakbyś pracowała na stacji orlen to sama stałabyś przy drzwiach i niewpuszczała ludzi. A jakby ci sie to nie spodobało to wypad z pracy. Wiem ktoś powie że można pracować gdzie indziej ale gdzie wtedy zeżrecie gorącego psa i wypijecie kawkę latteeeeeeeeeeeeeee

Bartek
Inne
@Ewapan

No i dobrze że Cię ignorancie nie obsłużyła. Mi też nie pasuje że muszę nosić maseczkę ale jak chcemy się nie zarażać to ..... A nie wiesz osobniku czy coś masz czy nie a te dwie młode niewinne nie muszą wdychać Twoich wyziewów. Jak dla mnie jesteś głąb kapuściany i myślisz że rozumy pozjadałeś. Takich z kasą jak Ty to orlen ma na pęczki ...głąb.

zima
Pracownik
@Ewapan

Sprzedawczynie zachowały się poprawnie. Jeżeli Pan ma przeciwwskazania do noszenia maseczki należało je okazać i zostałvy Pan zasłużony. A odgrażanie się, że Pan tu nie przyjedzie na sprzedawcach nie robi wrażenia.

zwykły obywatel
Inne
@Ewapan

jak ktos jest burakiem i nie chce załozyc maseczki do dobrze zrobiły

Gość
Inne
@Ewapan

No i dobrze powiedziały. To , ze życie ci nie miłe , nie znaczy , że jest nie miłe innym.

Bury
Inne
@Ewapan

Rewelacja, omijaj wszystkie miejsca gdzie tego od Ciebie wymagają. Sklepy spożywcze, monopolowe, galerie, ciuchlandy i.t.p. Jak zacznie brakować normalnego jedzenia a i za browarem zatęsknisz to może zaczniesz pokazywać zaświadczenie o zwolnieniu z noszenia maseczki, jeśli takowe posiadasz. A kasę zostawiaj tam gdzie chcesz i ...... możesz oczywiście. Więcej EMPATII dla tych "młodych Dziewczyn z Orlenu" i nie tylko. Pozdrawiam

Woj
Były pracownik
 Pytanie
@Ewapan

Szanowna Ewapan. nie my ustalaliśmy zasady że na sklepie może być ograniczona ilość klientów na sklepie i nie my kasjerzy ustalaliśmy że wchodząc na sklep na stacje musisz ten kaganiec na buzie założyc. wiec jeśli kasjerka odmówiła ci sprzedaży to dlatego że nie chce dostać kary od sanepidu albo wysłuchiwać obelg pod swoim adresem od klienta który stoi za toba . bo to że wejdziesz Panienko bez kagańca na twarzy to twój problem , ale w imie czego kasjer ma byc zjechany przez 2 klienta bo ty nie chcesz na 3 pier. minuty założyć szmate na twarz? tak wiem przyjechała Pani nowiusieńkim mercedesem prosto z Salonu, a kasjer (usunięte przez administratora) jest po to by rozłożyc czerwony dywan na powitanie i w rączki całować że wybrała Pani jego stacje bo dzięki temu ma na chleb . przez tą pandemię w (usunięte przez administratora) sie poprzewracało oby takich panienek na stacjach jak najmniej . wtedy i nam kasjerom będzie się lepiej pracowało bo nie bedzie się użerać z takimi .

Doewapam
Inne
@Ewapan

Jesteś egoista i arogantem. Zakładasz maseczkę na minutę i zachowujesz podstawowe zasady współżycia w społeczeństwie. Folia aż trzeszczy od Ciebie

Wiola
Pracownik
@Ewapan

To nie Panie wymyślają bzurne pomysły że trzeba chodzić w maseczkach tylko Orlen

Hmmm....
Inne
@Ewapan

Czy naprawdę założenie maseczki na czas przebywania na stacji jest takie straszne, serio????trochę szacunku i empatii do ludzi ciężko pracujących na stacjach,pozdrawiam.

water
Pracownik
 Pytanie
@Ewapan

Ewapan . skoro jest takie rozporządzenie to ciężko ci kochana na 3 minuty założyc na morde tą szmate ? poza tym proszę wziąć pod uwagę jedno . żyjemy w czasach w których pani wejdzie bez maski a za panią wejdzie klient w masce . co się stanie spytasz . otóż ja ci powiem . ciebie obsłuży kasjer , ty wyjdziesz a klient za tobą w maseczce ruszy z pyskiem na kasjera ,, A dlaczego Pan/ Pani obsłużyła te osobę bez maseczki ? i zacznie sie jadka w kierunku kasjera jaki to on h nieodpowiedzialny i jeszcze na końcu napisze skarge by orlen na koszt ajenta zaprosił go na darmową kawusie ciasteczko i obciąganko na zapleczu . Więc prosze troche zrozumieć postawe kasjerów . nie my wymyśliliśmy te kagańce na twarzy ale musimy to respektować by nas nie besztano za takich jak ty bo mamy dość użerania sie z pijanymi , klientami którzy nie potrafia powiedzieć co tankowali i z którego stanowiska czy też zamawiajacymi kanapki a nie potrafiącymi powiedzieć dokładnie czego chca mimo że wszystko jest opisane . pozdrawiam

Obiektywny
Inne
@Ewapan

I bardzo dobrze, że cię nie obsłużyły (usunięte przez administratora) Jest obowiązek noszenia maseczki, to ją noś. A nie narażaj innych.

Peteresen
Pracownik
@Ewapan

Masz rację jak zrobiłem wczoraj tak samo w innym mieście Pojechałem autem kilka kilometrów dalej gdzie jest inna stacja i są dwie osoby które wcale nic nie narzucają : ) : ) : ) : ) : ) Narzucanie Sprzedaży Zmniejsza Sprzedaż Po prostu Sobie Poszedłem w swoją stronę (usunięte przez administratora) tooooo

Ana
Inne
@Ewapan

Widać tak im kazano

Kamil
Inne
@Ewapan

Ostrzegam przet tymi oszustami, z osiem lat temu zacząłem zbierałem punkty... a ze kozysyalem tylko z tej stacji dostalem złotą karte super klub vitaj, juz po roku pierwsze rozczrowanie, zeby zebrac na cos wiecej niz wykałaczki trzeba lata a teraz na mejlu w w spamie znalazłem wiadomosc ze punkty na święta zostan wykasowane. Bylem wlasnie na stacji i dowieedzialem sie ze nie da sie nic zroboc. Ja nie skozustam z tej stacji chodzy jedyna sprzedawala wode na pustyni

Menchel
Inne
@Pracownik 79

Wszystko co oni czynią w związku z tym wirusem, jest nielegalne. Ich przemoc i straszenie ludzi jest wbrew prawu ale działa na kożyść propagowania ideii że wirus jest prawdziwy. Oni budują to kłamstwo dlatego że mają udział w papierach wartościowych (pandemic_bonds) które przyniosą im ogromne zyski pod warunkiem że będzie pandemia. Dlatego, aby była pandemia, fabrykują wirusa. To jest wszystko kłamstwem. Gdy zastraszony człowiek wpada i ich sidła przemocy, fabuła wirusa nabiera mocy. Zgadzając się na ich przymusowe medykowanie, człowiek nieświadomie zawiera z nimi kontrakt (implied_acceptance) w którym nieświadomie daje zgode na zabiegi. Należało by wystosować pismo (counter_offer) do osób które nalegają na test/maseczkę w którym należy udzielić warunkową zgode. Warunkiem ma być wyprodukowanie dokumentu przez osobę nalegającą na test/maseczke, w którym tkwi dowód naukowy że wirus został odizolowany, co potwierdza jego istnienie. Jeżeli nie mają takiego dokumentu, to nie musisz poddawac się maskowaniu. Ta sytuacja jest bardzo przykra. Życzę powodzenia. Pozdrawiam.

Marlena
Inne

Dziękuję Panu Thomas ze stacji Orlen w Lesznie ,który bezinteresownie pomógł mi dzisiaj w wymianie koła. Bardzo szybko i sprawnie a do tego miło i sympatycznie. Jeszcze są ludzie którzy są chętni nieść pomóc. Dziękuję jeszcze raz Panie Thomas. ????????

Mariusz
Inne

Polecam stację Orlen w padłwi narodowej ul Jana Pawła bardzo sympatyczna obsługa przy kasie pań oraz bardzo pomocny pan przy dystrybutorze podczas tankowania pełna kultura a w dniu dzisiejszym podczas tankowania pan dodatkowo z własnej inicjatywy przemył mi przednią szybę więcej takich pracowników

Grażnis
Inne

Dotyczy stacji paliw Orlen Poznań ul. Stróżyńskiego 21A zakup 01-03-2023 godz. 18:48 - wszystkie stanowiska dystrybucyjne zajęte, w sklepie 10 osób oczekujących do kasy, JEDEN kasjer, pozostałe 3 osoby z obsługi na papierosie z tyłu stacji

Agata
Inne
@Grażnis

nie wiem na ile w tym prawdy ale jakiś kiero ze stacji ma generalnie wgląd w monitoring i może to zweryfikować? taka osoba ma potem szansę na ewentualną premię czy coś? dają uznaniówki?

Klient

Poprosiłam o tankowanie paliwa pracownika Orlenu i mi odmówił schorowana i uczulona na zapach paliwa musiałam sama tankować a przy płaceniu powiedzial ze sama mam skanować kartę na punkty a byl w rekawicach 1x ...bo mają zakaz tankowania i skanowania karty na punkty . Nie było żadnej informacji na temat zakazu tankowania i skanowania kart na punkty przez pracownika . Taka obsługa jest niegodna w takim miejscu pracy nawet teraz w tak ciezkim czasie panowania koronowirusa. Zadnej wyrozumiałości dla klienta a tylko kasa się liczy dla pracodawcy!

Dopws
@Klient

A moze tak zamienisz się miejscami, postoisz za kasą 12 godzin,obsłużysz około 500 ludzi,nie wiadomo skąd, za najniższą krajową,to zakładam że zmięknie Ci rura po tygodniu,debilko.

Dla Dopws
@Dopws

A kto komu zabrania pracowac za 20 tysiecy... i na 4 godziny dziennie;)kazdy moze przyjac prace na ile kasy sie zgadza i ile godzin dziennie i nie ma przymusu . Pracuje na Stacji Paliw za 2 koła i 24 na dobę bo tak chcial. Jest takie powiedzenie "kazdy ma to w swoim życiu co chce"

5
Dobies
@Dla Dopws

A proszę zauważyć że stacje są też bez płacowych. A to stacje samoobsługowe. Więc i tak to grzeczność kasjera że zatankuje auto.,, skoro tak sama pani wybiera,, to kto pani broni jeździć z szoferem. I niech tankuje auto

Ludzie
@Dobies

Ludzie listy piszą zwykle ...polecone;) Jakie nowości...czy spadły mocno ceny paliwa..

Stary1
@Klient

I dlatego pani powinna zrozumieć że my pracownicy też jesteśmy bardziej narażeni niż pani i mamy zakaz tankowania chyba że jest pani niepełnosprawna to owszem. Ale jak pani stwierdziła jest teraz wirus. Niech pani się zastanowi co pisze bo szkoda słów.

Tom1
@Stary1

To jest jakaś masakra by robić problem o tankowanie paliwa kobiecie ktora o to poprosila..gdy nas jest dwoje na zmianie to jeden zakłada kurtkę i rękawice i tankuje a potem kasuję i w czym problem. Klient nasz Pan i to dzieki tym ludziom mamy pracę moze nie wielkie tysiące ale i jest robota.

1
Kasia
@Tom1

Zawirusowany jest cały świat i takie złośliwości na naszych stacjach paliw nie mogą mieć miejsca ...wspomagamy tym którzy o ta nas prosza by zatankować im paliwo. Zapraszam Pani a do mnie na stację paliw w Bydgoszczy to zatankuje paliwo i grzecznie nalicze punkty na kartę. Pozdrawiam.

1
Anonim
@Klient

Zglasza sie uczulenie pracownikowi a bez paru pkt mozna przezyc

Pracownjk
@Anonim

Dobrze kobieta zrobila ze poinformowala pracownika prosząc by zatankować paliwo ale my czasami tacy jestesmy jednym zatankujemy innym juz nie bo to tak w handlu jest. Ja bym zatankowal jednak to paliwo i naliczył punkty .

1
Dobies
@Pracownjk

A kary za łamanie zakazu kto pokryje.? Ta pani? Czy pracownik. A może ten pan który tak bardzo nie widzi w tym problemu

zmiesmaczony
@Klient

Orzesz ty stara ruro bardaszana sfrustrowana jędzo że tak ci tylko delikatnie powiem . Twoje auto ? Śmierdzi ci ? to sobie (usunięte przez administratora) ROWER kup ! Nie mów tu że masz uczulenie , jesteś leniwa rozwydrzona paniusia z PO . Ty nie potrafisz tankować , ty nie wiesz jaki olej trzeba wlać do silnika ty nic nie wiesz więc nie ośmieszaj się z tą swoją chorobą . Podnieść pistolet i wsadzisz do wlewu dziecko 5 letnie potrafi . Hrabina z Koziej Wólki co odziedziczyła i sprzedała pole po dziadku zza Buga który był parobkiem a babcia kuchtą śmie obrażać ludzi ciężko pracujących . Łapsko ci uschnie jak same sobie podłożysz kartę pod skaner czy do terminala ? Nik nie będzie macał w tych czasach twojej brudnej karty . Wyrozumiały kasjer nie powiedział ci wprost : zamknij dziób stara raszplo i skanuj tą kartę tylko grzecznie wytłumaczył że takie mamy wytyczne . Takim jak ty jak nie powiesz dobitnie to nie zrozumiesz . Nie umiesz ,nie potrafisz, nie chcesz to siedź w domu na (usunięte przez administratora) i nie podnoś ciśnienia innym.

6
Hania
@Tom1

Albo jesteś głupi i nie rozumiesz co się teraz dzieje , albo masz parcie na szkło i myślisz o awansie na MS bo teksty masz jak Oni , albo piszesz to bo jesteś z PKN i chcesz pokazać jak ta firma bardzo dba o '' lewych kierowców '' Więc ? Lizus czy MS ?

Hania
@Pracownjk

Albo jesteś głupi i nie rozumiesz co się teraz dzieje , albo masz parcie na szkło i myślisz o awansie na MS bo teksty masz jak Oni , albo piszesz to bo jesteś z PKN i chcesz pokazać jak ta firma bardzo dba o '' lewych kierowców '' (usunięte przez administratora)

1
Pracownik
@Klient

No fajnie wyżaliłas się i co. Jest zakaz to jest my też ludzmi jesteśmy ale nie ty żeś najważniejsza. Epatnia po obu stronach anie co w końcu możemy odmówić to już wielkie halo. A skoro masz uczulenie to na rowerek zapraszam zdrowo i przyjemnie.

Osoba
@Kasia

No ja rozumiem złośliwość nie na miejscu ale po pierwsze pracownik grzecznie poinformował klienta o zaistniałej sytuacji po drugie jak się zarazisz i nie będziesz wiedział że żeś chory to następnych klientów zarazisz. Powodzenia

Kiki
@Klient

Nie mnie nigdy nie było obowiązku tankowania przez obsługę. Księżniczki się boją że rączki pobudza albo że paliwo śmierdzi słoma z butów wystaje

Klient
@Klient

Bez przesady a na zapach pieniądza tez jest Pani uczulona?

Git
@zmiesmaczony

Nawijasz jakbyś byl z Nowej Huty ????????????????????

Rk88
@Klient

Uczulona na paliwo to może trzeba wybrać diesla albo benzyne albo może tesle. Może Pani jest uczulona na brak usługiwania... skanery przestawione do klientow więc jaki kolejny problem...

Kasjer
@Klient

I bardzo dobrze kasjer powiedział! Czas, który teraz był może chociaż trochę nauczy ludzi, by sami dbali o to by pamiętam o swoich kartach na punktu, bo to są tylko i wyłącznie korzyści dla klienta. Na prawdę tak ciężko sobie samemu zeskanować kartę na punkty? Skanujesz, a jak Ci się na chce to nie masz punktów i proste. Jak dla mnie to skanery odwrócone w stronę klientów powinny zostać już na stałe, do indywidualnego skanowania kart i produktów.

Ewa
@Klient

Sama sobie zatankuj rece masz

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Klient

Jestem pracwonikiem jednej ze stacji Orlen. Dlaczego chcesz nas narażać na zakażenie się wirusem? Jeśli nie możesz sama zatankować to poproś jakiegos znajomego, a nie obcego człowieka który na prawde nie może tego zrobić, bo takie mamy zakazy, to nie nasze "widzi mi się". A co do karty Vitaj. Wiesz ile takich kart musimy dziennie przewracać bo klienci myślą ze my ją skanujemy chyba oczami. Dla nas wazny jest pasek kreskowy, a wszyscy rzucają nam ją paskiem do blatu przez co musimy je odwróć. Jak raz, drugi zostaniesz poproszona o przewrócenie karty to się nauczysz zeby kłaść ją odpowiednią stroną.

Zdegustowana
Inne
 Pytanie
@Klient

Jak to nie było informacji? Dostałaś informację babo jak chcialaś nalać i przyszłaś do kasy. Pracownik to nie chłopiec na posyłki dla każdego klienta, przestańcie być tacy roszczeniowi.

Falus
Inne
@Klient

Po pierwsze pan który nalewa paliwo nie jest pracownikiem Orlenu. Po drugie nie dala pani napiwku

Orlen
Pracownik
@Klient

Wyrozumiałosci trzeba szukac po obu stronach. Pracownik jest rozliczany z tego jak przestrzega obowiazujace zasady w pracy. Jest zakaz to to uszanuj, a nie wylewasz zale tutaj.

Katarzyna
Inne
@Dopws

Popieram Pana @klient ,ludzie są straszni Tylko Ja .Ja i wymagania od sprzedawcy mega kultury oraz uśmiech ,aktywna inteligentna sprzedaż ,czyste łazienki a klient jak Taka Świnia ,Bydło zesra się i zostawi widzę i obserwuję jako klient jak Ci biedni sprzedawcy ,nawijają te formułki uwijają się jak mrõwki

Stały klient
Inne
@Klient

Na stacji Orlen w Jedwabne , jest niemiła obsługa, Pan mi wciskał paliwo na siłę, miał głupie żarty, i do tego kazał sobie kupić hotdoga i go polizać.

Szok
Inne
 Pytanie
@Klient

Zdałaś prawo jazdy? Umiesz tankować? Polskie ograniczone społeczeństwo

Ania
Pracownik
@Klient

Przy dystrybutorach pisze,że samoobsługa. Kiedyś klientka zrobiła mi awanturę. A na prawdę mamy zakaz wychodzenia . Jest podjazdowy do 17 . Jak on pójdzie do domu to trzeba sobie radzić. Groziła mi skargą . Szef nic sobie z tego nie zrobił i miał rację.

xxx
Inne
@Klient

Jak nie było informacji, przecież pracownik poinformował...

Też kobieta
Były pracownik
@Klient

Zatankuj, wyjmij karę z portfela i pocałuj w (usunięte przez administratora)na pożegnanie. Oto wymogi pań które przychodzą na Orlen. Droga pani na kurs prawa jazdy zapraszam nauczą tam jak się tankuje swoją pojazd.

Kamil
Inne
@Klient

Ostrzegam przet tymi oszustami, z osiem lat temu zacząłem zbierałem punkty... a ze kozysyalem tylko z tej stacji dostalem złotą karte super klub vitaj, juz po roku pierwsze rozczrowanie, zeby zebrac na cos wiecej niz wykałaczki trzeba lata a teraz na mejlu w w spamie znalazłem wiadomosc ze punkty na święta zostan wykasowane. Bylem wlasnie na stacji i dowieedzialem sie ze nie da sie nic zroboc. Ja nie skozustam z tej stacji chodzy jedyna sprzedawala wode na pustyni

podjazd
Pracownik
@Klient

schorowana uczulona, ale nie na jazdę samochodem... warto by się było zastanowić nad zatrudnieniem kierowcy. Się przewraca w 4 literach

Ona
Inne

W godzinach wczesnowieczornych, zajechałem na stację Orlen w Białogardzie, chcąc kupić HD. Niestety na rollerze kręciły się dwie kiełbaski w stanie dobrym i dwie w stanie, przynajmniej 3 godziny wcześniej do utylizacji. Obsłużyła mnie pani, która dopiero jak podeszłam do kasy, zsunęła swoje cztery litery z blatu roboczego po to aby mnie obsłużyć. Dziewczyna młoda, ale z kompletnym brakiem chęci do pracy, nie było ani dzień dobry, ani proszę ani pocałuj mnie w … Dziewczyna ubrana w swoje prywatne ubranie, gotowa bardziej na party niż do pracy, po obsłużeniu mnie i wydaniu reszty wróciła na blat, z którego 5 minut wcześniej zeszła… To kolejny przypadek na tej stacji bez zaangażowania i braku kultury osobistej. Szkoda, bo sama stacja dobrze wyposażona.

335
Inne

Mieszkam w Niemczech, ale czesto jezdze do Polski jak rowniez tankuje na stcjach Orlen. Dnia 15.02.23 jechalem z Walbrzycha do Karpacza i w Kamiennej Gorze potrzebowalem natychmiastowej pomocy lekarskiej. Na prosbe mojej zony Panie pracujace na stacji Orlen natychmiast wezwaly pogotowie. Po udzieleniu mi pierwszej pomocy pogotowie odjechalo i po krotkim czasie znowu potrzebowalem pomocy. Jedna z pracownic bez zastanowienia swoim prywatnym samochodem zawiozla mnie do szpitala. Za jej postawe i zaangazowanie chce podziekowac i zlozyc wyrazy szacunku tej Pani jak rowniez calemu personelowi tejze stacji !!! Lacze pozdrowienia i zycze wszystkiego dobrego w dalszej pracy zawodowej jak rowniez w zyciu prywatnym. afilapek@yahoo.de

Robert Z
Inne

Witam serdecznie Chciałbym wyrazić swoją wdzięczność za to, że zatrudniają Państwo tak uczciwego pracownika. Dużo podróżuję i taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy, mam nadzieję, że ostatni. Dnia 12.02.2023 na stacji benzynowej nr 4500 razem z żoną zatrzymaliśmy się, aby odpocząć i zjeść dobre śniadanie. W trakcie wypadły mi z telefonu dokumenty, które szybko pozbierałem, a chwilę później ruszyliśmy dalej w trasę. Dalsza podróż byłaby całkiem przyjemna, ale podczas kontroli policyjnej zorientowałem się, że nie mam przy sobie dowodu osobistego, który używałem tego dnia na lotnisku w Gdańsku. W momencie, gdy zorientowałem się, że mogłem zgubić dokument na Waszej stacji, wykonałem telefon i dowiedziałem się, że taki właśnie dokument leżał na podłodze przy stoliku. Po krótkiej rozmowie, wbrew procedurom, Pani Weronika zobowiązała się odesłać dokument na podany przeze mnie adres. Tak właśnie zrobiła i dzisiaj, czyli 22.02, zagubiony dokument został dostarczony pod wskazany adres. Bardzo mnie ucieszyło, że zagubiony dokument został odnaleziony i przesłany z powrotem do mnie. Takie postępowanie zasługuje na pochwałę i jest dowodem na to, że Państwa firma kładzie duży nacisk na rzetelność i profesjonalizm. Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkim pracownikom dalszych sukcesów w pracy. Z poważaniem R.Z

Ana
Inne

Stacja Paliw Orlen Osielsko.... Pani kierownik pracuje tu chyba za karę bo tak niekompetentnej osoby w dzisiejszych czasach się niespotyka!!!! Szeregowy pracownik tej stacji posiada więcej umiejętności i podstawowej wiedzy niż ta PANI. Sam pracuję w handlu i usługach i radziłbym właścicielom zastanowić się nad zmianą kierownika bo to nie z winy pracowników klienci odchodzą, a właśnie z winy ich zwierzchnika. Nie pozdrawiam!!!!!

Agata
Inne
@Ana

A można się dowiedzieć w czym problem? Bo żadna sytuacja ani argument nie został chyba przytoczony i trudno zrozumieć w czym rzecz. Coś konkretnego się przydarzyło?

INA
Inne
@Agata

Niestety pani kierownik nie posiada żadnej wiedzy,na Orlenie pracuje od koncówki lata 2022,a ledwo co potrafi zrobić zamówienie,ciągle braki towaru,złe ceny na sklepie,atmosfera panująca w tym miejscu to jakaś tragedia. Dużo rzeczy można powiedzieć o stacji 7690-niestety mało pozytywnych. NIE POLECAM

Agata
Inne
@INA

A to tego akurat nie wiedziałam. mimo Wszystko po pierwsze to kto jest wyżej żeby ewentualnie O tym porozmawiać? Po drugie właśnie zastanawiam się nad jakimś szkoleniem, nie ma ich tutaj? To praca na tym stanowisku swoją drogą jest na tyle ciężka że nie każdy da radę? ile za to płacą?

Zostaw merytoryczną opinię o Obsługa Klienta Stacja Orlen - polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Obsługa Klienta Stacja Orlen?

    Zobacz opinie na temat firmy Obsługa Klienta Stacja Orlen tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 93.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Obsługa Klienta Stacja Orlen?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 8 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Obsługa Klienta Stacja Orlen?

    Kandydaci do pracy w Obsługa Klienta Stacja Orlen napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Obsługa Klienta Stacja Orlen
Przejdź do nowych opinii