Zglosilem do Inspekcji Pracy Auresa i kadrowej machlojki przekręty z wyplatami teraz ja jestem panem a Wy z Auresa szefostwo buraczane i globate będziecie zwracać mi zaległości.
Nie wal granatem tylko po prostu się zwolnij, dookoła mnóstwo pracy na produkcji.
Jestem teraz w pracy,i szlak mnie trafia jak jest zimno,jeszcze Bobas lata jak (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) nic ująć nic dodać ta stara dyra tez jest jebnieta robi laskę prezesowi pod stołem by zamknol oczy na to co ona wyprawia,myślę by pierdolnac granatem na tego Auresa było by po krzyku haha
Nigdy nie pracowałem w tej firmie ale z tego co czytam wnioskuję że problem jest głównie z Panią Dyrektor to niech mi ktoś odpowie czy szef tego nie widzi???
rozmowa nie przebiegala profesjonalnie aplikowalam ns inne stamowisko ale kierownik zaproponowal mi prace na wyzszym stanowisku niestety pozniej okazalo sie ze choruje na amnezje albo udaje ze nie psmieta przebiegu rozmowy ,przypuszczam ze pan pseudo kierownik zorientowal sie ze jedtem osoba ambitna a bardzo potrzebowal pracownika wiec postanowil mnie oszukac.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
słuchajcie jak stanie wam maszyna nie idzcie po ustawiacza tylko do kierownika zmiany najpierw a dopiero po tym po tamtego przez to ze czekałem na ustawiacza pol godziny moga mi nie przedluzyc umowy dzisiaj mialem isc do pracy w nowym miesiacu dostaje telefon ze sie zobaczy
Aures to PORAŻKA
Załamuję ręce, aż się odechciewa iść na pierwszą dniówkę...Kultury zero totalne, plotkarstwo i obgadywanie na porządku dziennym popołudniowym i nocnym. Zakład dał Wam palec a Wy chcecie rękę zjeść...żal żal żal.
Nic się nie martw, nie wszyscy pracownicy produkcyjni to chamy i prymitywy, są też normalni ludzie, nie ufaj tylko starym pracownikom, bo są fałszywi. Problem jedynie w tym, że jak będziesz pierwszy raz na jakiejś maszynie i coś Ci źle wyjdzie to kierownictwo wszystko zrzuci na Ciebie, żeby chronić własn (usunięte przez administratora) i to jest smutne i niesprawiedliwe, a wiadomo, że człowiek robi tak, jak mu ktoś pokaże że ma robić. Masz przerwy 15 min, w tym czasie zastępuje Cię na maszynie ktoś inny i wtedy nie wiadomo co taka osoba spakowała, może buble? pasowało by wszystko wypakować i sprawdzić. Atmosfera w zakładzie zależy od tego z kim będziesz współpracować, bo są ludzie w porządku i zjeby, np jest taka pani z blond watą na głowie, po której nawet nie wchodz do WC, bo pali papierosy i udusisz się w tym smrodzie ..... Będzie dobrze, trzymaj się.
Każdy zna kolejnosc i proces produkcji...z tego co wiem to zakład przechodzi zmiany. Szkolenia itp. Oczywiście masz rację co do kolejności procesów. Nie wszystko da się zrobić w ciągu kilku dni czy tygodni...jeśli pracownicy zaczną współpracować z przełożonymi to napewno zakład zacznie inaczej funkcjonować ale dopóki umieją tylko narzekać na forum i jechać po wszystkich to lepiej nie będzie. A jakość produktów podobno jest coraz lepsza i mniej reklamacji, ale zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony. Na wszystko potrzeba czasu...
Dlatego zakład zaczął zatrudniac wykwalifikowanych pracowników, którzy mają pojęcie o tej pracy... Z tego co wiem to zaczęli robić szkolenia. A co operator to już nie ponosi żadnej odpowiedzialności?? Czyli co niektórych operatorów trzeba traktować jak małe dzieci...za rączkę i do przedszkola. Jak można zarabiać lepiej skoro wypuszcza się do klienta takie (usunięte przez administratora) i wszystko zwala się na jedną osobę czyli lidera albo kierownika...a co operator nie widzi co puszcza? Najlepiej jest widzieć wine tylko po stronie przełożonego, ale na siebie to już nikt nie patrzy. Nie pracuje w tej firmie i lata mi to kto co pisze, ale trochę o niej wiem. Napewno jest lepiej niż było bo są osoby które chcą ją wyprowadzić na prostą, ale co niektórzy tego nie rozumieją i będą pisaly swoje. Wszystkim nie dogodzisz...każdy tylko chce zarabiać, ale niestety dopóki operatorzy nie zaczną współpracować z przełożonymi i nie poprawi się jakość to i zarobki nie będą godne...z tego co wiem to teraz przynajmniej troszeczkę podniosła się jakość i mniej reklamacji,ale jeszcze potrzeba czasu...
Nie rozumiemy się. Operator-monter odpowiada za to co wyprodukuje, co spakuje. Następnie odpowiedzialność spoczywa na liderach i kierownictwu którzy nadzorują prawidłowy przebieg produkcji z jest to w ich obowiązkach i kompetancjach. Kontrola Jakości natomiast to etap końcowy procesu produkcji i odpowiada za to jaki produkt zostaje przetransportowany z zakładu bezpośrednio do klienta ! Czy ja się niejasno wyrażam ? Czy może w innym języku mam opisać na czym polega prawidłowy proces i kontrola produkcji? Podobno macie tam wykwalifikowanych pracowników?
Powyższa wypowiedz była na wpisy "nieznajomy"
A ja nie wierze ze to 'oswiadczenie' napisal prezes... to jakas prowokacja... gdyby rzeczywiscie mial odwolac pania dyrektor to raczej nie pisalby tego na forum , takich spraw nie zalatwia sie w ten sposob. daliscie sie podejsc jakiemus zartownisiowi :) heh
Bobas jest spoko ino dyrektorka go jebie jak psa i tez odejdzie bo nie mozna tak traktowac ludzi jak ta pojebana dyrektorka na cienkich nogach z cycami do kolan kobieto ogarnij sie i Mż wiesz co znaczy ten skrot Pojebana dyrektorko mniej zryj to schudniesz i nie bedziesz tych garbow mniec takich duzych z przodu obys suko zdechla za te moje nie policzone nadgodziny !!!!!!!!
no troche cie ponioslo...
Pracowałem w brygadzie gdzie kierownikiem był pan Boba i w sumie nie mam mu nic do zarzucenia
Czy ta pani dyrektor to Iw.ona z Valeo? Jak tak to już Wam współczuję. Ciekawe czy też w czasie pracy gra na telefonie :) U nas, dostała upomnienie od dyra za giercowanie na nocy, ha ha ha.
Ja przynajmniej na swoją prace nie narzekam tak jak ty...(usunięte przez administratora)tylko na innych umiesz na forum...wypowiedz sie w robocie. Co pewnie z ucha tylko umiesz strzelać? Pewnie jesteś zwykłym szarym operatorem, któremu żal dupę ściska, ze musi robić na innych... Tak właśnie wyglądają ludzie którzy tylko zazdroszczą innym ich stanowiska pracy bo coś umieją... Nie tak jak ty....jesteś zwykłym (usunięte przez administratora) i tyle z mojej strony. Teraz możesz sie wykazać i sie po (usunięte przez administratora)na moja odp. bo tylko tyle Ci pozostaje...hehe
hmmm ciekawa odpowiedz na wpis ciekawego :-) Iw-onka to Ty ??? mamy wspólnych znajomych z czasów studiów , mile cie nie wspominają świat jest mały a ty duża hihi a jak chodzi o Twe umiejętności to są tak samo marne jak twa wiedza
Hmmm od kiedy Iwonka jest płci męskiej?? Pewnie nawt Pani Iwonka ma wieksza wiedze niz Ty, ale nie wnikam...he
Lepsze zarobki byście mieli jeśli nie było by tyle zwrotów i reklamacji, ale jak sie nie umie porządnie wykonać swojej pracy tylko komentować na forum to tak jest... Nie umiesz powiedzieć tego komuś prosto w oczy tylko komentować na forum. Gratulacje odwagi...
Czy za jakość produktu nie odpowiada w waszym zakładzie kontrola jakości ? co z działem jakości ? z normami ? koś bierze za to pieniądze ! Czy operator, który ma styczność 1 raz z danym detalem ma przeprowadzony instruktaż stanowiskowy ? kto u Was przeprowadza taki instruktaż ? lider zespołu ? jest to potwierdzone odpowiednim dokumentem instruktażowym? za co chcecie karać operatorów, których nie przeszkoliliście odpowiednio? czy kilka sekund na przełomie zmian,kiedy zmienia się operatora z poprzedniej zmiany ma wystarczyć żeby zapoznać się z danym detalem? W każdym szanującym się zakładzie, jest rozbudowany dział jakości, każdy produkt przechodzi kontrolę, jeśli jest wada odbiegająca od normy produkcja wraca na halę produkcyjną a nie wychodzi do klienta ! Tak szanujecie swoich klientów? Moim zadaniem za zwroty i reklamacje powinni być ukarani nadzorujący dział jakości i kierownictwo produkcji, bo to od nich zależy czy operator będzie odpowiednio przeszkolony i wyprodukuje prawidłowy detal. Zwalanie odpowiedzialności na szeregowego operatora to kompromitacja dla zakładu Aures. Wy myślicie, że wasi klienci nie mają znajomych w poszczególnych zakładach i firmach? Płacimy ciężką kasę, więc wymagamy i mamy swoje wtyczki. Bankructwo Wam grozi.
To zacznij dbać o swoje stanowisko pracy a nie czekaj, aż ktoś zwróci Ci uwagę, ze masz ogarnąć swoje stanowisko... A jak ci sie zakład pracy nie podoba to po ciu.. Tam siedzisz. Do warzywniaka idź pracować ( chyba, ze już byłeś i tam tez sie nie nadajesz) szkoda gadać... Żenada he
boba człowieku nikt Cię nie lubi współczują Tobie ludzie że masz chore dziecko ale tak nie można podchodzić do pracowników prędzej czy później i tak z tej roboty Cię wywalą ale wtedy ludzie za Tobą nie staną więc rozważ co jest ważniejsze być za ludźmi czy lizać pupę pani Iwonie...Twój wybór boba Zachowaj się jak Wałęsa ...
Bobkowi tez tak będziecie słodzić jak odejdzie ?????
Chcemy podziękować Panu kierownikowi Mirkowi za krótką współpracę ale bardzo mile Pana wspominamy i szkoda że nie mogliśmy być Pana brygadą .Pozdrawiamy
Ja też chciałam podziękować za te wspólnie przepracowane miesiące,bywało róznie raz lepiej raz gorzej :)ale takich osób jak Pan się nie zapomina już zapewnie takiego kierownika jakim był Pan nie będziemy mieć :( Pozdrawiam życząc wszystkiego dobrego
Witam wszystkich pracowników zaczolem to czytać co tu się dzieje na tym zakładzie podjolem decyzje dyrektorka pracuje do końca grudnia i będzie nowa osoba za nią za dużo zrobiła machlojek i naraziła zakład na straty.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AURES?
Zobacz opinie na temat firmy AURES tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AURES?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 26, z czego 3 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy AURES?
Kandydaci do pracy w AURES napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.