Nie polecam. Właściciel skrajnie niesłowny. Zamawiałem długi czas temu terrarium. Zamówienie było jedną wielką farsą, wzięto ode mnie zaliczkę i o nim zapomniano. Potem po kilku kolejnych kłamstwach ze strony pracowników terarrium dotyczących realizacji oraz po groźbach z mojej strony terrarium dorarło do sklepu. I tu kolejny problem. Przejechałem 200km po odbiór i niespodzianka. Terra owinięte folią stretch a w środku luźno wrzucone kratki wentylacyjne - otwory w płytach wycięte za duże i kratki nie mają szansy pasować. Sklep chyba myślał, że nie zauważę. Właściciel zapewnił, że rozwiąże problem. I tu kontakt się urywa. Kasę wziął i przestał odpowiadać. Kolejne moje próby kontaktu bez odpowiedzi. Firma krzak.
Standard... "Szef", bo ciężko go tak nazwać z pełnym szacunkiem, to kombinator na skalę światową... Obiecanki... Terminy... Wielkie wizje... A później kończysz z ręką w nocniku, bo zapomniał lub wymyśla niestworzone historie myśląc, że klient jest głupi... Nie polecam firmy... Choć asortyment mają fajny...
Ta firma to jakaś (usunięte przez administratora) gospodarcza. Ich gwarancja na towar to fikcja. Gdy dostanie się przedmiot z wadą fabryczną i to im zgłosi, kontakt urywa się i przestają się odzywać. Całkowite lekceważenie klienta. Sprzedać i za nic nie odpowiadać to polityka i strategia działania tej firmy. Zwykli krętacze. Gdy jest problem z towarem od nich zostajesz z nim sam. Sprawy należy kierować do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Bez tego brak możliwości porozumienia się z nimi. Tylko metoda kija może tutaj zadziałać, Nie polecam zdecydowanie.
Niestety. Tylko droga sądowa. Towar odesłany 3,5 miesiąca temu. I przepadł. Zero kontaktu, brak wymiany czy zwrotu pieniędzy. Typowe przywłaszczenie mienia. Inspekcja Handlowa. Zamknąć tą firmę !!!!!!!!!!! (usunięte przez administratora) ludzi !!!!!!!!!!!!!
Moja opinia jako klienta jest negatywna. Zakupiłem w firmie inkubator LUCKY REPTILE Herp Nursery II – inkubator i lodówka za ponad 800zł. Niestety nie otrzymałem instrukcji w języku polskim. Urządzenie ma kilka opcji zasilania. Nie wiem jak podłączyć, aby nie zepsuć. W trakcie rozmowy telefonicznej otrzymałem złe instrukcje oraz obietnice przesłania instrukcji w języku polskim na maila. Niestety to nie nastąpiło. Brak jest też odpowiedzi mailowej na moje ponaglenia. Jestem w sytuacji w której zakupiłem sprzęt, nie wiem jak go użyć i jak go odeślę to jeszcze poniosę koszty przesyłki. Zdecydowanie nie odpowiada mi taki standard obsługi klienta. Nie polecam więc tej firmy bo stosuję nieuczciwe praktyki handlowe i mają słaby serwis, unikają kontakt z klientami.
Bo to dokładnie taka 'firma jest właśnie'. Sprzedać i nic ich więcej nie obchodzi. Slogany wszystko dla zwierząt to bajeczka. Wszystko dla mamony i po trupach do przodu to jest ich taktyka.
To (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) są. Dokładnie tak. Odsyłasz im towar do Reklamacji i "wsiąka". Nie masz ani towaru ani pieniędzy. Przywłaszczają sobie Twoje mienie i je tracisz. Złodziejstwo i (usunięte przez administratora) Czyż nie tak ? Wiec jak im odeślesz to nie tylko wydasz na przesyłkę ale stracisz ten inkubator a kasy za niego nigdy nie zobaczysz. Tylko droga sądowa i Rzecznik Praw Konsumenta.