michaś - 2013-04-16 20:05:35 co najlepsze, słyszeliście że w centrali w dziale zakupów ludziom się powodzi i dostają premie pod postacia 30 tys. zł.? to my się na sklepach zarabiamy a oni co robią, siedza kawe pija, a my? policzcie sobie ludzi z tego dzialu x 30 tysiecy zł. na to pieniadze firma ma? a na socjale dla zwyklych ludzi? pewnie kazdy ma w d****. ja juz rezygnuje, wypowiedzenie skladam nie bede robil na tych nierobow.Nie trzeba iść tak daleko, aż do centrali. Ja pracowałem w sklepie gdzie kierownik dawał największe premie tym co nic nie robili tylko byli największymi kapusiami. Wszystko co się działo na sklepie zaraz dochodziło do pseudo kierownika.
co najlepsze, słyszeliście że w centrali w dziale zakupów ludziom się powodzi i dostają premie pod postacia 30 tys. zł.? to my się na sklepach zarabiamy a oni co robią, siedza kawe pija, a my? policzcie sobie ludzi z tego dzialu x 30 tysiecy zł. na to pieniadze firma ma? a na socjale dla zwyklych ludzi? pewnie kazdy ma w d****. ja juz rezygnuje, wypowiedzenie skladam nie bede robil na tych nierobow.
em - 2013-04-14 19:03:06 PG - 2013-03-23 16:07:13 czyżby malowany chłopak nie błysnął kulturą?...PG - jak jeszcze pracowałam w podobnej sieciówce znaczyło przedłużoną gwarancję . Czyli jeśli kupisz jakiś sprzęt to on ma dwa lata gwarancji , a pracownik takiej sieciówki "dorzuci" Ci jeszcze 2 lub 3 latka gwarancjiTo jest naciąganie klienta!!! A szczególnie w Media. Mówisz nie a oni dalej Ci to wciskają są tak upierdliwi i chyba nie znają polskiego języka. Skoro nie chcę to czego mi to wciskają. Raty to strach pomyśleć... jak spytasz o zerówki to nigdy nie ma. Żenada a w ulotkach jest jak byk napisane że są.
PG - 2013-03-23 16:07:13 czyżby malowany chłopak nie błysnął kulturą?...PG - jak jeszcze pracowałam w podobnej sieciówce znaczyło przedłużoną gwarancję . Czyli jeśli kupisz jakiś sprzęt to on ma dwa lata gwarancji , a pracownik takiej sieciówki "dorzuci" Ci jeszcze 2 lub 3 latka gwarancji
Zgodnie z ustawa z dnia tam któregos roku tez któregoś jest takie prawo że zwrotów nie ma. Towar zakupiony nie podlega zwrotowi i powie to nawet Rzecznik Praw Konsumenta - ale to wszystko zależy od kierownika sklepu tak na prawdę- tylko ze jak sa naciski z góry że za każdy zwrot brak 10-15% premii i wszystko jasne, a liczy sie sprzedaż bo plany sa wyznaczone:-) na to nie ma lekarstwa.
Nie przyjmują zwrotów! Kup towar i nie wracaj! Wymiana na inny - zapomnij! Pralka kupiona a że jednak nie pasowała w łazience tam gdzie miała pasować - zwrotów nie przyjmujemy, a żeby wymienić na inną to nie ma na stanie! Przy sprzedaży zapewnienia że można zwrócić gdyby nie pasowała!
Witam do firmy DOMEX nic nie mam ale do kierownika salonu w Oleśnie mam bardzo dużo. Awansował ze zwykłego handlowca na kierownika a o zarządzaniu nie ma pojęcia, tylko pracowników wyzywał od debili, innych określeń nie będę przytaczał bo może to administrator usunąć. Potrzebuje tam teraz dwóch nowych pracowników, ludzie strzeżcie się!!!!!!
Kiedyś była taka opcja że ceny były sprawdzane i wysyłano raport lub skan gazetek konkurencji. Później zakazano tego- bo ceny miały byc dobre- nie wiem jak jest teraz na dzień dzisiejszy juz nie pracuje w RTV/AGD
Czy dobrze zrozumiałem? Pracownicy salonów Avans (Domex) nie wykonują raportu konurencji - niedostosowujemy naszych cen do ceny konkurencji w mieście ??
tak jak ktoś tu już napisał wcześniej ..w tej firmie najważniejsze w sprzedaży są ubezpieczenia, później akcesoria a na końcu sprzęt i najlepiej żeby najpierw wypchnąć szrot.
Dziękuję :) czyli dodatkowo sprzedajecie ubezpieczenia. byłam ostatnio na rozmowie ale chyba nic z tego bo sie mieli do wczoraj odezwac a nadal cisza ...
to są nazwy dodatkowych gwarancji, które oferuję się klientowi ... podstawowy wymiernik twojego byc albo nie byc w firmie.
ale co to PG czy mógłby ktoś to rozwinąć? a to ZP? wszyscy tylko PG pG PG ale co to jest. :)
super, tak powinniśmy postępować :)
Jak w obecności klienta sprzedawca otrzymuje ochrzan i padają przy tym słowa niecenzuralne po zakończeniu tej sytuacji sprzedawca powinien podejść do klienta który to słyszał i powiedzieć "Przepraszam, za zachowanie mojego przełożonego jak widać wysokie stanowisko nie zawsze idzie w parze z dobrym wychowaniem i kulturą osobistą"
masz racje
Niema to też jak przy klientach których obsługujesz być zawołanym i dostać na głos pare [usunięte przez admina] bo gdzieś tam pod spodem brud KS lub KR znajdzie. Takie sytuacje mają miejsce dość często ostatnio. No, ale co zawodówka to nie studia :-) Lecz to problem tych na górze. Jak chcą mieć poważanie wśród klientów to ie od dołu porządki, ale z góry troszeczkę.
vvvvvvvv - 2013-02-15 00:19:45 Audyt - 2012-12-08 08:28:45 Szkoda kolego, że Ci się wydaje, iż Ty masz pojecie o handlu, bo jak dla mnie oceniając poziom Twojej wypowiedzi to raczej w kiosku ru (usunięte przez administratora) ... Możesz sprzatać. pozdrawiam :)widzę że cię [usunięte przez moderatora] boli. dalej li (usunięte przez administratora) ciecią z centrali. a na temat kruśca to nawet rksi mieli negatywne zdanie. tak więc opróznij bieliznę i sprzedawaj polisytak ty jesteś śmieszny :) gdy każdy robi co ma w angażu nie powinno się mieć pretensji
śmieszny jesteś :P
Avansowiec - 2013-02-07 14:06:22 pracuje w Avansie od ponad roku a od kilku miesięcy jesteśmy już Domexem i wiecie co? Zarobki wzrosły nam podwójnie, oczywiście trzeba pilnowac parametrów, ale to jest do zrobienia - jak na razie zmianę właściciela uważam za duży plus. Oby tak dalej :)nie mów że w avansie płacili 500zł na miesiąc?
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DOMEX Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DOMEX Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.