Audyt - 2012-12-08 08:28:45 Szkoda kolego, że Ci się wydaje, iż Ty masz pojecie o handlu, bo jak dla mnie oceniając poziom Twojej wypowiedzi to raczej w kiosku ru (usunięte przez administratora) ... Możesz sprzatać. pozdrawiam :)widzę że cię [usunięte przez moderatora] boli. dalej li (usunięte przez administratora) ciecią z centrali. a na temat kruśca to nawet rksi mieli negatywne zdanie. tak więc opróznij bieliznę i sprzedawaj polisy
a teraz po Polsku proszę!!
pracuje w Avansie od ponad roku a od kilku miesięcy jesteśmy już Domexem i wiecie co? Zarobki wzrosły nam podwójnie, oczywiście trzeba pilnowac parametrów, ale to jest do zrobienia - jak na razie zmianę właściciela uważam za duży plus. Oby tak dalej :)
Szaleństwo pogania szalństwo w tej firmie.Żadnego zabezpieczenia finansowego przed kradzieżą jak ktoś coś ukradnie to musisz to odkupić !!! nawet jeżeli na monitoringu widoczni s (usunięte przez administratora) jak kradną z sklepu. Dla domexu nie ma znaczenia i tak musisz to kupić.Stanowczo nie polecam.Niewyobrażalne normy skonstruowane tak aby zawsze coś nie grało w twojej premii, taka sobie [usunięte przez moderatora] firma.
"Góra" pracowników ma gdzieś. Brak socjalnego. Wymyślają chore rzeczy i każą je realizować, nie wykonasz kara finansowa. Co kilka miechów wymyślają nowe sposoby aby okraść pracowników z kasy. Co kilkanaście tygodni zmusza sie pracowników aby pracowali do 22 (bo na stronie terg jest info o nocnej wyprzedaży). A co do parametrów. Ogólnie w handlu zasada jest aby sprzedawać jak najwięcej i jak najdrożej. Jednak nie w domex. Tutaj utarg nie jest najważniejszy. Świętością sa ubezpieczenia, potem sprzedaż komplementarna, a potem takie bzdury jak ilość utargu, marża.
Panowie i Panie napiszcie trochę o stosunkach między pracownikami a dokładniej między tzw. góra a pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio na sklepie. w najbliższym czasie nasz firma ma sprzedać czy już sprzedała dla Domexu swoją sieć sklepów detalicznych. Powiedzcie czego możemy się spodziewać, na co jest głównie kładziony nacisk, jak podchodzi do pracowników tzw. góra?
Co tu można wymagać od tej pseudo firmy jeżeli "kadra kierownicza" jest wątpliwej jakości. To ludzie którzy nie mają pojęcia o zarządzaniu zasobami ludzkimi. Kierownicy sklepów to ludzie przypadkowi, mieli trochę więcej szczęścia na rekrutacji i zamiast sprzedawcami zostali pseudo kierownikami i próbują wcielać w życie wymysły swoich guru - RKS-ów. Regionalni robią z siebie nie wiadomo kogo. Ich fantazja i pomysłowość w pisaniu e-maili mobilizujących do lepszej sprzedaży nie zna granic. Kto pracuje wie o co chodzi.
ey nooo dajcie coś extra...
Witam, jestem pracownikiem sklepu Media Expert, nowy market na terenie woj. śląskiego. Zgodni są wszyscy że są momenty kiedy człowiek ma kompletnie dosyć. Ośmieszanie się i wciskanie ubezpieczeń, gadanie o cenach konkurencyjnych że to niby super promocja... Jak nie zrobisz przynajmniej z 5/6PG/ZP na miesiąc to jesteś pod krechą, podobnie komplementarka przynajmniej do jednego produktu głównego jakiś badziew do czyszczenia matrycy, tabletki do zmywarki itp. Raty to też śmiech na sali... handlowiec mówi 1% a na ratach okazuje sie że jest 1,6! Przecinki? Szrot, szrot, szrot!!! Jak można polecać komuś np. telewizor bez 3d, bez wifi do tego drogi kiedy obok jest 5 innych, tańszych o ok 300/400 zł i do tego z lepszymi funkcjami.... Oczywiście z tego wszystkiego jesteś rozliczany, najpierw sprzedawać przecinki później resztę. Przez 10/12 godzin pracujesz przy 5 tych samych piosenkach na okrągło aż boli głowa, nie można włączyć radio jak w innych sklepach. Zdjęcia - stoisz z kolegą a kierownik to widzi? robi fotke i minus 50 zł dla jednego, przecież jesteś maszyną i nie masz prawa rozmawiać przez 12 godzin z innymi pracownikami. Zebrania o 7 rano, o 22...
media expert znika nadchodzi awans
A jak tam praca na magazynie w Chmielowie
To co sie teraz wyrabia to już poprostu kataklizm. Firma ma klapki na oczach. Liczy się tylko [usunięte przez moderatora]. Utarg nie jest najważniejszy. Ludzie nie chcą do nas przychodzić bo jest poprostu drogo i jeszcze te odstraszające raty. A firma straty w utagu rekompencuje sobie Hestią - W sumie pomysł ciekawy. Tylko czekać, aż wymyślą abyśmy sprzedawali też ubezpieczenia OC/AC. MediaExpert - MultiAgencja ubezpieczeniowa. Już tylko chyba strajk nam może pomóc. Na 2 dni wszyscy urlop na żądanie i niech sie zastanowią kto dla tej firmy przynosi zyski.
Zmienprace.pl - 2012-11-29 14:49:37 Pracuje w tej instytucji blisko 3 lata i to co sie w ciągu tego czasu pogorszyło jest straszne. Więc po kolei: 1. Szkolenia - wczeniej każdy jechał swoim autem (i te śmieszne 52gr/km dostawał) teraz już oszczędności jedziesz na szkolenie to zabierasz kolegów z innych sklepów aby firma zaoszczędziła. 2. Niepłatne nadgodziny - czasem trzeba przyjść, ale charytatywnie 3. Tajemniczy klient - świetny pomysł na okradanie pracowników i ten śmiszny taryfikator 50zł kary za cokolwiek. Brak ubezpieczenia i SW oraz rat = 150zł kary. 4. System ratalny to już jest lichwa ([usunięte przez moderatora]) - oprocentowanie 1,6% - weź coś na 36 miechów to wyniesie to prawie 60% oprocentowania 5. Dostawy towaru - litości - przysyłają np.300 kaw, lub 300 płyt CD mimo, ze na sklepie masz już kilkaset tych samych produktów. 6. Social - absolutny brak - nie ma talonów na święta,imprezy pracowniczej, karty multisport. Nie ma nic Ogólem system pracy jest tak nastawiony abyś mie mógł obsługiwać klientów (duża dostawa i pół dnia jesteś na magazynie a potem jeszcze sprawdzenie dokumentów). Zmiany cen czasem 2-3 razy dziennie sie pojawiają i przykładowo metkujesz kabelki podnosząc ich cene o 10gr tylko po to aby jutro cena wróciła do poprzedniej. No najważniejsze aby coś robić - nie obsługiwać klienta. Plany raczej nie do wyrobienia. Więc przy wypłacie dodatkowo Ci z pensji obetną. Kazdy kto ma łeb na karku albo szuka innej roboty albo szuka sobie dodatkowej pracy.100% prawda, jeszcze na dodatek oszukiwanie klientów z wyprzedażą ceny podniesione dzień wcześniej o kilkadziesiąt procent, by znów powróciły do normalnego stanu ale już jako wyprzedażowe, niestety to już się stało ubezpieczalnią a nie sklepem RTV AGD pracowników się już nie szkoli ze sprzętu tylko z sprzedaży ubezpieczeń, firma myśli że każdy klient przychodzący do firmy do idiota który nie ma mózgu, a raty to już w ogóle porażka. TK? jak można ufać komuś kto ma płacone za to żeby napisać jak najgorszy raport!! Najlepsze to jest brak rabatów i tłumaczenie klientowi dlaczego nie mogę dać upustu chociaż kupuje masę sprzętu i to nie taniego ( ale wiem dlaczego bo wychodzą z założenia że i tak nie wróci bo pracownicy będą musieli go tak dręczyć żeby kupił ubezpieczenie ( horrendalnie drogie i mało co dające i dużo [usunięte przez moderatora] ))i na koniec wszystkiemu jest winny pracownik w sklepie, wszyscy powyżej są tak idealni i nieskazitelni że jak by oni pracowali na samym dole to by sklep osiągał kosmiczne przychody.
Ja równiez pracuję w tej firmie, pomimo iż kierownika mamy w porzadku to przyznam rację innym. u nas też to widać, najlepiej jak pracownicy są skłóceni, na początku było świetnie, ale teraz dramat, podjudza się pracowników przeciwko pracownikowi, podkłada świnie. Obcina się wypłaty za byle co np. pracownik ometkował sprzęt według cen z portalu za godzinę przychodzi klient i co się okazuję że sprzęt jest o 20zł wyższy w cenie w programie fakturowania i wtedy tą różnicę płaci pracownik ze swojej kieszeni. I tak jest na porządku dziennym.
Paczki jak z caritasu... taka duża firma a oszczędza na pracownikach ile się da. Chyba góra zapomniała kto na nich pracuje. A co z naszymi "wczasami pod gruszą"? gdzie się podziały te pieniądze? A co myślicie o regionalnym KS? pozdrawiam, byłych jak i obecnych pracowników!
Tak były paczki - znaczy 1 paczka na sklep o wartości około 100zł no i kartka z życzeniami 1 na cały sklep :) Napewno miło będzie się ją czytało 10 stycznia podczas otrzymywania przelewu pomniejszonego o 15-20% za niewykonanie kosmiczengo planu.
podobno świetne paczki na święta były w tym roku dla pracowników? :):):)
wesołych świąt dla wszystkich Forumowiczów :)
Szkoda kolego, że Ci się wydaje, iż Ty masz pojecie o handlu, bo jak dla mnie oceniając poziom Twojej wypowiedzi to raczej w kiosku ru (usunięte przez administratora) ... Możesz sprzatać. pozdrawiam :)
W Hajnówce to same ogry pracują w media.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DOMEX Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DOMEX Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.