W ciągu czterech lat zakupiłem pięć kompletów do SAAB 9-7x (14 mm), cztery na przód, jeden na tył. Kierowałem się patriotyzmem (dobre bo polskie, ze stali, och i ach). Przód: dwie pękły na zakończeniu gwintu, jedna na gwarancji a dwie chwilę po. Największy sukces to taki, że wytrzymała 1,5 roku przy przebiegu 20 000 km. Tak zużyłem 3 kompletyn JGR Ramech. Nakrętki odkręcają się co chwilę ale Producenta to nie interesuje "bo się nie odkręcają jak siła ma być taka a taka" lub odpowiedź "niemożliwe że pękła". Po zastosowaniu podkładek antywibracyjnych i kleju,odkręcanie się na skutek wibracji ustało. Reasumując - w załączonych fotografiach Ramech i GM Genuine (jeśli Państwo z Ramech zechca obejrzeć) i widać gołym okiem, że Ramech jest zbyt krótka? A może kończyłem szkołę pracy na oko? Onegdaj jak pękały, podobnie jak na zdjęciu poniżej, najpierw końcówki wymieniono, by potem orzec że zostały zbyt mocno dokręcone. Ta legenda nadal jest głoszona. Oczywiście następowało "skoszenie" sworznia. Oczywiście oceniłem wtedy jakość materiału. Zostawiłem sobie jeszcze końcówkę Waszej produkcji sprzed kilku lat, by kupić innej firmy. Jeździłem na niej 4 lata o tej samej długości co GM i obecnie te nowe GM ze zdjęcia. Więc wracam do Krainy Udowadniania Swojej Racji. GM Envoy Trailblazer '05-09 i Saab 97x 2005-09 gwint M14. Nie piszę w sprawie zwrotu pieniędzy. Może zwyczajnie pora na....pokorę? O upgrade bubla nie wspomnę. Dziękuję!
Firma Jakub Rawicki Mechaniczny Zakład Produkcyjno Usługowy Ramech prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- OPERATOR, USTAWIACZ MASZYN SKRAWAJĄCYCH, Bielsko-Biała - Luty 2022
- OPERATOR MASZYN SKRAWAJĄCYCH, Bielsko-Biała - Październik 2021
- Poszukiwany pracownik do prac manualnych!, Bielsko-Biała - Październik 2021
Czy pracujesz w firmie Jakub Rawicki Mechaniczny Zakład Produkcyjno Usługowy Ramech lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .