Szkolenia mało obiecujące, kierownictwo bardzo szybko stosuje mobbing, nie robią dalszych szkoleń a wymagają coraz więcej. Klimatyzacji brak, albo klimatyzacja włączona tak, że wszyscy chorują, a pracownik jest później obrażany za to, że zachorował
Czy polityka firmy faktycznie jest taka, że liczą się najbardziej targety? Jakich kwalifikacji wymagają na start do obsługi klienta?
Generalnie pracy w tym oddziale nie polecam. Rozumiem targety, plany sprzedażowe, nacisk na ich realizacje - to wszystko jest oczywiste i normalne. Przestaje takie być kiedy zamienia się w (usunięte przez administratora) Kierowniczka i dyrektorka to układ chyba partnerski - nie wiadomo do końca kto rządzi. Premie przyznawane są wedle uznania: jesteś pupilkiem jednej lub drugiej - dostaniesz premię kwartalną nawet jak jeszcze nie byłeś pracownikiem w danym okresie rozliczeniowym, wykazujesz się jakimkolwiek indywidualizmem, z czymś się nie zgadzasz - zapomnij o premiach, nagrodach etc. Wtedy wszelkie rozmowy dotyczące owych premii będą się odbywać po twoim wyjściu z pracy. Chcesz zrobić karierę w tym oddziale to musisz być potakiwaczem, klakierem - takim Jarząbkiem. Kiedy jesteś wezwana / wezwany na dywanik wtedy to wszystko zależy od dyrekcji, kierownictwa - kiedy poprosisz o jakąś podwyżkę lub o możliwość rozwoju kariery (tak obiecywanej podczas rekrutacji) wtedy "nic od nas nie zależy" - taką odpowiedź otrzymasz. Jeśli interesuję cię praca w miejscu, w którym kierownik jest narcyzem i promuje tylko krąg swojej adoracji - to miejsce jest dla ciebie. Jeśli interesuje cię praca w miejscu w którym dyrektor to osoba po przegranym procesie za właśnie (usunięte przez administratora) i przenisiona z innego oddziału i nie przeszkadza ci to - to miejsce jest dla ciebie. Jeśli interesuję cię praca w miejscu, w którym latem nie ma nawet klimatyzacji bo i po co, wszystko jest "patrz na mnie a nie rusz mnie" - to miejsce jest dla ciebie. Nie wspominając już o tym, że jeśli chcesz się poskarżyć to przecież możesz iść z tym do kierownika regionalnego! Przepraszam, jednak nie. Pan kierownik kierownikiem bywa a nie jest i to tylko wtedy kiedy jest mu wygodnie. Na początku mydlą oczy zarobkami, ścieżką kariery itp itd ale szybko czar pryska. Co to za miejsce, w którym tracisz pracę za to, że masz swoją opinię... Dziękuję i nie pozdrawiam.
ten bank to totalne (usunięte przez administratora) okradaja ludzi wmawiaja ze to nie oni poprostu biora kase dla siebie nieuczciwi pracownicy klamia czuc obluda oszukuja ludzi okradaja ich ludzie nie idzcie do teog banku a zwaszcza do banku peako konstantynów łódzki to totalne (usunięte przez administratora) nie polecam ani tma ani w lodzi
Czy Twoim zdaniem warto podjąć pracę w firmie Bank Pekao SA Oddział V? Dodaj komentarz i pomóż innym podjąć decyzję.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bank Pekao SA Oddział V?
Zobacz opinie na temat firmy Bank Pekao SA Oddział V tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.