(usunięte przez administratora)
A to czemu ?
Jak wygląda u Was kwestia stroju? Czy otrzymujecie go od firmy czy to już leży po Waszej stronie? Jakie są ogólne wymogi co do niego?
Jeśli chodzi o ubiór to firma dziewczyna na salonach daje stroje mają ustalone kolorystykę, tak więc co sezon każda dziewczyna dostaje zestaw dla siebie są to różne rzeczy, żakiet, spodnie, suknia, bluzka. Pod tym względem jest super.
Ile zarabia kierownik sklepu?
(usunięte przez administratora) A za każdym razem ci co dostali najwięcej to wykazywali się niekompetencją. Głównym problemem tej firmy jest brak docenienia stałych lolajntch pracowników którzy każdego dnia starają się i mają pojęcie i świadomość swojej roli w kształtowaniu i rozwoju firmy. (usunięte przez administratora)
Nie polecam firmy nowym pracownikom. Non stop testy , musisz znać metki na pamięć. Pensja najniższa krajowa + premia jak wyrobisz. Tzw bartery za które możesz sobie coś na salonie kupić i ugotować z tego obiad lub zapłacić rachunki ciuchami. Kontrole tajemniczego klienta tzn osoba z rodziny Właścicieli pojawia się na salonie, zadaje głupie pytania potem donosi i źle przekazuje informacje z obsługi. Ciągłe zmiany w personelu. Potrafią nagle wymienić cały zespół bez podania przyczyny. Codziennie po 3 telefony szefa odbierasz. Rozmowy kwalifikacyjne w obecności rekrutującej i siedzącego obok pana podsłuchującego , dziwna sytuacja . Może to doradca w wyborze pracownika :-)? Śmieszna sprawa, bo Pan myśli , że jest incognito a kręgosłup 45 stopni nachylenia w kierunku rozmowy. Żenujące. I nie pokazuje firmy w dobrym świetle. O umowę na papierze trzeba prosić, bo księgowa nie poinformowana. Przez 2 tygodnie na początku pracujesz na czyjeś konto bo obsługa techniczna komp wewnątrz firmy nie działa, sprawy przerzucane. Uczciwie, nie polecam
Czy pracując na sklepie macie odpowiedzialność finansową?
Jakie macie zarobki?
Jak na firmę która dziennie obraca tysiącami zarobki są niskie. (usunięte przez administratora). Dziewczyny na szwani pracują za najniższa krajową a mają czas w którym muszą uszyć wymagana ilość. (usunięte przez administratora) choć tak pięknie mówiła w czasie nastania pandemi że jej zależy na dobrze pracowników ma to gdzieś bo kompletnie nie wie jak to jest cały miesiąc Szyc spiesząc się i dostać za marna najniższa krajową. (usunięte przez administratora)bez wyobraźni grunt że grać w mediach umie.
Nie mogę się zgodzić z tymi wszystkimi bzdurami. Cała firma jest spoko. I dział produkcji, handlu i księgowości, osoby które tak blyzgają powinny się zwolnić z tej firmy a nie w niej pracować. Skoro komuś jest źle to dowidzenia. Nikt nikogo nie trzyma na siłę. I nie jest kulturalnym obrażać i opisywać kogoś publicznie nawet jak sobie na to zasłużył a nie sądzę.
Pracuje od roku w jednym z salonów i szczerze to co tu piszą ludzie to nie do końca prawda. Szefostwo jest spoko. Idzie się dogadać w kwestii godzin pracy, wynagrodzenia urlopów itp. Natomiast kwestie koordynatora salonów które od zeszłego roku przejęła inna osoba są fatalne. Brak komunikacji z salonami. Nigdy nie można się dodzwonić. Obojętnie czy dzwonisz na komórkę czy stacjonarny do prezydenta się szybciej dodzwonisz niż do niej. Nic nie umie i nie potrafi w większości przypadków mysi zawsze skonsultować lub przekazuje tematy do osób z działu. (usunięte przez administratora). Zeiem też w rozmowie z innymi salonami że nie tylko ja mam tak ale też inne salony. Dlatego od dawna nie dzwonie do tej (usunięte przez administratora)tylko do Pana z działu handlu który zawsze odbiera jak może lub oddzwania i zawsze jest pomaga. Nie było jeszcze sytuacji aby można było się na nim zawieść. Dlatego zamiast narzekać i dzwonić do kogoś kto jest nie kompetentny dzwońcie do Pana z handlu on wie wszystko. A kierwoniczka niech sobie kieruje swoim. (usunięte przez administratora)
Dorcia ma rację. Współ pracuje z Aryton od kilkunastu lat. I bywały dni lepsze i gorsze. Sytuacja na wszystkich salonach jest bez zmian każdy stara się handlować mimio pandemi i sieć pomaga sobie na tyle ile może. Jednak atmosfera w samej firmie da się odczuć ze jest napięta. Wszelkie zmiany jakie są notorycznie wprowadzane są wynikiem nie kompetencji kierownika (usunięte przez administratora)takie jest moje zdanie. Brak kontaktu no to jest mało powiedziane, ktoś kto ma sprawę i nie chce sam decydować i zwraca się do kierowniczki (usunięte przez administratora) Dzwoni tylko jak zarząd wymaga informacji których ona nie ma. Wtedy dzwoni z uśmiechem zapytać i tyle. Cała odpowiedzialność j praca spada na pozostałe osoby z działu a często też na właścicieli lub kierowników salonów. To jak firma ma funkcjonować jak każdy w dzisiejszych czasach boi się odpowiedzialności. Dziś masz pracę a jutro nie. Podziwiam osoby w firmie że mimio paskudnego charakteru(usunięte przez administratora)dają radę i wytrzymują presję i nacisk oraz nawał pracy. Są się to wyczuć w ich głosach kiedy na codzień rozmawiam nastroje się tam zmieniają jak pogoda na sawannie. Żal tylko że nikt tego nie doceni. Człowiek oddaje się pracy, i ma z tego satysfakcję i marne pewnie pieniądze. A inni (usunięte przez administratora) przez telefon na tematy prywatne i na koniec miesiąca premię zgarniają. Nie ma sprawiedliwości w tej firmie takie moje zdanie. Gdyby nie to że nie mam klientów na inną markę to zrezygnowałabym z Aryton. Bo żadna to dla mnie satysfakcja patrzeć i mieć świadomość wyzysku drugiego człowieka.
Jak się pracuje z ludźmi z Aryton Sp. z o.o.?
Zależy o co pytasz?. Jeśli jesteś franczyzobiorcą jak ja. To będziesz miała kontakt z działem handlu i magazynem. Jeśli chodzi o magazyn to są to miłe dwie kobiety które mimio ogromu pracy pomogą jak tylko umieją. Natomiast z działem handlu jest problem.(usunięte przez administratora)Nigdy nie można się dodzwonić. Odrzuca połączenia lub nie odbiera. I gdyby nie dwie pozostale osoby kobieta i facet ja jako salon franczyzowy bym nie istniała. Wszelkie sprawy jakie mam do załatwienia ustalam i rozwiązuje z dwiema osobami. To one pomagają mi w promocjach, trudnych sytuacjach z klientem, problemach organizacyjnych, czy też typowo biurowych. Wiem że na nich mogę liczyć. Zresztą nie raz musiałam dzwonić do nich po godzinach ich pracy i zawsze chętnie pomogli. Czego nie można powiedzieć o pani kierownik działu. Kompletnie dziwię się Pani (usunięte przez administratora) że taka osobę trzyma w firmie, która tak na prawdę nic nie robi. Mam nadzieję że osoby które faktycznie są z pasji w tej firmie będą docenione kiedyś a te które są bo jest ciepły stołek i przypadkiem umieją bajerować spadną ze stołka.
Przez dług czas zbierałam się czy napisać tu swoją opinie czy nie. Mam nadzieje, że zobaczą ją nie tylko przyszli pracownicy ale również centrala, szefostwo. Ogólnie praca w sprzedaży bezpośredniej nie należy do łatwych, ale jak ktoś lubi to co robi to gorąco polecam. Wypłaty a czas, umowa od razu o pracę chyba, że ktoś chce zlecenie to chyba nie było problemu, system premiowania zmieniony jakiś czas temu uważam, że na lepszy (w salonie każda z nas była zadowolona) ile dajemy od siebie tyle dostajemy. Według mnie sprawiedliwe. Wiadomo jak to w handlu jest ciśnienie na wyniki rozumiem ale ostatnimi czasy idzie to w nie tą stronę co powinno. (usunięte przez administratora)DH, która jest naszym przełożonym chyba ze względu na liczne obowiązki nie jest w stanie poświęcić odpowiedniego czasu dla salonów wysyła jak dla mnie osobę niekompetentną i wyrwaną od rzeczywistości osobę, która kiedyś byłą Kierowniczką w jednym z salonów oraz zajmowała się VM dla wszystkich salonów. Widziałam niedawno wpis, że jest stosowany (usunięte przez administratora)może to za moce określenie ale jest blisko. (usunięte przez administratora) notorycznie wydzwaniała na salon wypytując o (usunięte przez administratora) ciągle jakieś pretensje, wyrzuty, a jak o coś się pytaliśmy to ona nic nie wie (chociaż przez wiele lat pełniła funkcję kierownika salonu pamiętajmy). Czy taka osoba godnie reprezentuje firmę nie wydaje mi się. VM wykonywany przez nią może i owszem na tym konkretnym salonie wygląda bardzo dobrze, ale na naszym salonie nie koniecznie. Uważam że w każdym salonie jest przynajmniej jedna osobą która znając swój salon ułoży go świetnie i będzie przyciągać Klientki. Niestety Pani (usunięte przez administratora). nie rozumie tego, że mamy więcej towaru, za mało lub dużo miejsca i musimy ułożyć inaczej. Niestety przez takie osoby często psują się całe Zespoły, a ja byłam częścią właśnie takiego. Po mimo tego praca super miłe Klientki, dobre gatunkowo rzeczy (nie trzeba nikogo oszukiwać), ale niech centrala przyjrzy się pracy niektórym osobą, bo nic nie robią, albo udają ile to oni nie zrobili a dalej pracują a innym nie przedłużają umów szukając oszczędności. Mam nadzieje, że pomogłam.
@Ala eh...czyli dla kobiet tego miejsca raczej nie polecisz?
Nie polecam firmy. Okres pandemi. Osobom którym skończyły się umowy w tym czasie nie zostały przedłużone. Jest to normalne tylko dlaczego jak my pracownice dzwoniłyśmy do firmy do kierownika działu handlu oczywiście dodzwonić się nie idzie nic nie idzie z nią załatwić. A jak już się do dzwoniłyśmy to usłyszałam nie martw się tym jest ciężko jakoś damy radę. Mimo że już wtedy wiedzieli że nie przedłużą. (usunięte przez administratora) Ciągle pretensje i wyrzuty. Dla nich liczy się tylko kasa. Marka premium to też wyzysk i mobbing też na wypasie. Opamiętajcie się ludzie i nie zatrudniajcie się tam!
Czyli szkolenia co pół roku są pewne???
Czy w firmie Aryton Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Tak co pół roku , w siedzibie z profesjonalnymi szkoleniowcami , wiem. O pracuje od lat !!!!!! Nie słuchajcie tych bzdur to pisze konkurencja by siać nienawiść , myśli ze takim zachowaniem przyciągnie klientów na swoją stronę. Sprzedawcy profesjonalni , kierownicy dobrze traktujący ludzi walczący onucy jak i o wszystko
(usunięte przez administratora)
Kiepski z Ciebie sprzedawca.najwyrazniej !! A szefa znam od lat !! Idź gdzieś indziej siać te bzdury
(usunięte przez administratora)
Co pani wygaduje !!! Pracowałam w tej firmie 10 lat ! I nikt mnie tak nie traktował Teraz jestem w ciąży i tez jest Ok !! Widać ze poprostuzle pani życzy ludziom którzy tam pracują i słucha pani bzdur !! Masakra
Jak wygląda forma zatrudnienia w firmie? Oferują umowę o pracę od początku zatrudnienia?
Jak chcesztam tyrać zanadawcą najniższą krajową. I być ciągle demotywowana bo wszystkonie co zrobiszty nie jestma wystarczajace to siejest tam zatrudnij. Firma 30 lat na rynku a ile ludzi sie, przewineło. A ci co samieli to tylko dla tego że blisko, racja dużego wieku. Bo młody nie da się takmyć traktować.
Czy myślisz, że duża rotacja pracowników jest spowodowana nie najlepszą atmosferą, czy może chodzi o coś innego? Powiedz proszę coś więcej.
Tak , firma rzetelna dająca stałe zatrudnienie i pewna prace , nikt nie zarabia 1600 zł , wszystkie świadczenia , szef cudowny człowiek ???? można zarobić fajne pieniądze trzeba tylko chcieć , umowa o prace. Premia , bony na święta i urodziny
Byłam dzisiaj na rozmowie. Kierowniczka nie przygotowana do rozmowy mówiąca tylko o wskaźnikach premiowania. Opowiadająca o sobie jaka ona jest wymagająca, nie usłyszałam warunków pracy i zapraszala mnie na dwie godziny próbnego !! Nie ma czegoś takiego jak okres próbny bez zatrudnienia i przeszkolenia! Jak ktoś taki został kierownikiem. Masakra
@Ktoś Ale pozytywnie zakończyła się Twoja rozmowa rekrutacyjna? Czy masz czekać na odpowiedź? Jaki czas podali?
Posłuchaj bo wiem o kim mowa , ta kobietę znam od lat bo z nią pracowałam , empatyczne wrażliwa i dobrze traktująca ludzi a ze wymaga to tylko dlatego by cały zespół zarabiał pieniądze a nie jak tu piszą 1600 zł bo ja przed dziećmi zarabiałam ponad 3 tys , zle? Ale każdy tylko rzada kasy nie dając nic w zamian , a pani pewnie była za słaba by ta rekrutacje przejść , teraz tu pani hejtuje !! Proponuje brać się do pracy.
Nowa, przesadzasz chyba z tym mobingiem. Firma 30 lat na rynku więc o czymś to świadczy.
Jestem ciekawa jakie są Twoje doświadczenia w pracy w firmie Aryton Sp. z o.o. Jak oceniasz atmosferę w pracy? Czy wynagrodzenie jest adekwatne do wykonywanej pracy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Aryton Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Aryton Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Aryton Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!