brak logo

świat prezentów

Gryfino

Opinie o świat prezentów

Świat Prezentów 2010-03-28 16:49
Wszystkie pozytywne opinie są pisane przez właściciela firmy ( usunięte przez administratora ) który podaje się za różnych przedstawicieli. Pozdrawiam
1
zosia 2010-04-13 10:18
i znowu to samo.. dziś jest 12 czyli juz powinno byc dawno po wyplacie a tu ( usunięte przez administratora )mowi "z pustego nie naleje" i takie tam... a co to pracownikow interesuje? oddawaj kase ( usunięte przez administratora )
1
trixi 2010-11-22 20:34
Łahahahaaa!!!!Nom bardziej to ja się w życiu nie naśmiałam!!:-)
W każdym razie czekamy ma efekt końcowy.
A na końcu będą konkretne opinie.
iza k 2010-12-10 08:32
Pracowałam w sklepie w Szczecinie, wypłaty na czas, atmosfera OK, Szfostwo to różnie, ale mało z nimi kontaktu.Polacem
aaa 2010-12-14 15:07
Praca normalna , ale na umowę zlecenie, kaska za pracę na średnim poziomie - z wypłatą się nie spóźniali. Ludzie w porządku. aaaaallllleeee jak słysze te wcześniejsze opinie to wiary nie daje. Jak Pan ( usunięte przez administratora ) przeczyta to niech pomysli komu się tak naraził.
anonim 2011-01-11 21:07
to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] właśnie wrobili kilkanaście lub kilkadziesiąt firm.
artur 2011-01-13 12:25
dla mnie praca była normalna, pracowałem na umowe o pracę, wypłaty były zawsze na czas , ja nie mam uwag. Mogę polecić.
XYZ... 2011-01-14 17:48
Zgadzam się z większością negatywnych opinii. Miałem tę nieprzyjemność pracować w( usunięte przez administratora ). Na szczęście te czasy minęły... ale długi pozostały. Liczę na to, że ręka sprawiedliwości dosięgnie wreszcie tych ( usunięte przez administratora ).
anonim 2011-01-16 15:57
W firmie została im tylko ( usunięte przez administratora ) która jeszcze nie wie że już niedługo też będzie miała problemy. a tyle teraz dobrego robi dla szefów. już niedługo i na nią pora bo ( usunięte przez administratora )
aaa 2011-01-17 10:54
pracowałam w firmie w zeszłym roku przez ponad pół roku, nie narzekałam i na prace i na pieniądze, ale na początku roku ja i kilka innych osób zostało zwolnionych z biura z centrali. Chyba to prawda, że maja problemy .
anonim 2011-01-26 16:44
praca norma, polecam tylko młodym na umow zlecenie, ta poprzednia opinia to chyba jakaś ściema, ha ha może konkurencja ha ha
lala 2011-01-30 13:15
praca na zlecenie, wynagrodzenie średnie, pracowałam w sklepie w poznaniu,
prawda 2011-03-14 21:34
to sie ciesz ze tylko na kilkanascie tysiecy.Maja dlugi na poziomie 2 mln wg mych szacunkow w stosunku do Matela,Hasbro,Trafla i wielu innych firm. Zalozenie mieli proste i udalo im sie wysadzic branze zabawkowa w kosmos. K( usunięte przez administratora )
niezadowolony 2011-03-29 02:27
f( usunięte przez administratora ) pracowałem u nich i nikomu nie polecam, człowiek chce zarobić a oni cie ( usunięte przez administratora )i wiele firm i wiele osób.
anonim 2011-03-31 15:26
nie wiem kogo oszukali, ale ja pieniądze zawsze dostawałem na czas. Nie znam osoby, której firma by nie zapłaciła wynagrodzenia i to w terminie. Ja podpisuje się pod pozytywnymi opiniami.
anonim 2011-07-06 10:27
Teraz tam jest magazyn z ciuchami, które trzeba sortować. Praca aż ta ciężka nie jest, ale wymagania pracodawcy mają duże, a co do zarobków, to jest to śmiechu warte.( usunięte przez administratora ), klnie na każdym kroku. z wypłatą też jest tam ciężko. Pracowałam tam nie cały miesiąc, bo dłużej się nie dało, a teraz nie chcą mi wypłacić moich pieniędzy, pomimo to, że miałam tam umowę i pracowałam legalnie. Teraz już drugi tydzień się ubiegam o moje pieniądze i każdego dnia słyszę tylko jutro i jutro. Nie dość, że dają umowę zlecienie, to jeszcze stawka je( usunięte przez administratora )raktują tam l( usunięte przez administratora )wylatujemy. Pracownicy ciągle się się zmieniają, bo nikt nie wytrzymuje dłużej niż miesiąc, dlatego nie doradzam komuś pracy tam i u( usunięte przez administratora ).
1
:P 2011-07-09 21:52
Nie polecam tego sklepu a wlasciwie tych ( usunięte przez administratora )najgorszy( usunięte przez administratora ) jakiego znam dla niego zawsze jest cos zle zrobione o nic nie mozna sie doprosic w tej( usunięte przez administratora ) Nie ma w ogole szacunku dla drugiego czlowieka. ( usunięte przez administratora )
ala 2011-07-12 11:14
pracowałam w magzazynie sortowni odzieży, odeszłam bo znalazłam inną pracę.( usunięte przez administratora )est nie wytrzymania, ale drugi szef jak chciało się coś załatwić to było załatwione.Nie wiem kto napisał , że nie dostał pieniędzy, nie znam nikogo takiego, jacy są tacy są, ale zawsze wynagrodzenie jest na czas lub przed czasem. Natomiast s( usunięte przez administratora ) Jeśli ktoś chce pracować za taką stawkę to jest OK.
aga 2011-07-15 18:38
praca może być, ale to firma w której się nie rozwiniesz, nie awansujesz, chyba, że na prasowaczkę lub praczkę.zenia
anonim 2011-10-07 20:57
ala - 2011-07-12 11:14:39

pracowałam w magzazynie sortowni odzieży, odeszłam bo znalazłam inną pracę.( usunięte przez administratora )est nie wytrzymania, ale drugi szef jak chciało się coś załatwić to było załatwione.Nie wiem kto napisał , że nie dostał pieniędzy, nie znam nikogo takiego, jacy są tacy są, ale zawsze wynagrodzenie jest na czas lub przed czasem. Natomiast s( usunięte przez administratora ) Jeśli ktoś chce pracować za taką stawkę to jest OK.

Nie wiem kto podpisuje sie moim imieniem bo ja napewno bym takiego komentarza tu nie napisala. ( usunięte przez administratora )skoro moglas napisac komentarz to moglas sie tez podpisac a nie podszylas sie pode mnie. 12. lipca ja tam juz pracowalam i napewno zadnej (usunięte przez administratora)poza mna nie bylo i ja bym nie napisala sama sobie komentarza. Co do firmy, to wyplata byla niby na czas ale ja nie do konca w calosci,jak juz jestes \\\"bylym\\\" pracownikiem to wtedy dostajesz kase ale nie zawsze do 10 jak jest to bylo powiedziane i nie calosc na raz. teraz to tam pracuja same stare bambery... stara firma na pomorskiej idzie pod mlotek i watpie ze ktos kupi tamten burdel na odludziu za 2mln zl \\\"Tatusiu ja chce pizze...\\\"hahahah:D Kto wie ten rozumie... Pozdrowienia dla( usunięte przez administratora )D:D:D Tyle ode mnie!
pracowanik roku ;D 2012-01-22 15:36
mama - 2010-03-06 08:01:38

do śniegowy bałwanek.NIe rozumiem dlaczego piszesz tak źle o firmie w ktorej jak wnioskuję z Twoich wypowiedzi wciąż pracujesz, jeśli jest ci tak źle to po prostu odejdź z tej firmy, a Ty wciąż piszesz że jest źle. Moja córka szuka pracy i chętnie przyjdzie na Twoje miejsce , mieszkamy pod Gryfinem codziennie przejeżdżamy obok autobusem, widzę tam zawsze dużo ludzi, najprawdopodobniej pracowników .Myślę, że jakby tak było jak wypisujesz to nikt by nie tam nie pracował. To jakiś asburd.
do mama: ciekawe czy taka Pani byłaby zadowolona gdyby codziennie córka wracała do domu zmęczona i obolała po dźwiganiu towaru, szef czepiał by się o wszystko bez powodu i marudził, a nawet poniżał przy klientach, do tego wypłatę dostawałaby w ratach i to po terminie? Ludzie pracują tam, bo nie ma innej pracy, sama pracuję u tych baranów, wypłaty na czas jeszcze nie dostałam nigdy, choć kokosy to nie są, można stanąć na głowie, a dobrego słowa nigdy nie usłyszysz, ciągłe poniżanie, pretensje o wszystko, wieczne niezadowolenie pana P... najlepiej wyrzec się swojego życia, rodziny i poświęcić się w 100% pracy, która nie jest ani dobrze płatna, ani rozwojowa, a i tak nie usłyszysz \\\'dziękuję\\\' ani żadnego innego miłego słowa. Każdy z nas szuka lepszej pracy i jeśli tylko taką znajdę to odejdę bez wahania i bez żalu. Nie podpiszę się tylko dlatego, że pracując na umowie zlecenie mogę wylecieć z pracy nawet jutro, a jednak rachunki do opłacenia czekają ;]
anonim 2012-01-22 15:41
w tej firmie to najbardziej żal mi kierowcy, który zarabia marny grosz, a zasuwa( usunięte przez administratora )objeżdża pół województwa, wraca do domu po północy i na 7 rano goni z powrotem do kołchozu
anonim 2012-05-21 15:04
zmien zawód...!
andżazira w potrzasku... 2012-06-07 19:33
(usunięte przez administratora)

nie zgadzam się z Waszą opinią, pracuję w świecie prezentów od 2 lat, firma czasami się spóźnia z wynagrodzeniem , ale zawsze się rozliczają, ostatnie 4 wypłaty dostałam na czas. Warunki na autostradzie poznańskiej były tragiczne, ale prezesi się postarali i teraz jest dobrze, nowy budenek, pozrądne zaplecze.Jestem zadowolona.




ha, ha, ha, ale jaja, w tej firmie pracuje jakiś kret.Szkoda, że boss nie wie kto tak smaruje.(usunięte przez administratora)
piersze lepsze... 2012-06-08 15:51
aaa - 2010-12-14 15:07:37

Praca normalna , ale na umowę zlecenie, kaska za pracę na średnim poziomie - z wypłatą się nie spóźniali. Ludzie w porządku.
aaaaallllleeee jak słysze te wcześniejsze opinie to wiary nie daje. Jak Pan ( usunięte przez administratora ) przeczyta to niech pomysli komu się tak naraził.(usunięte przez administratora)
morswiny grzeją kolderki... 2012-06-08 21:15
sniegowy balwanek - 2010-03-05 10:09:06

firma sie rozwija?? haha.. ciekawe:) smieszne rzeczy bartek wypisuje:)
warunki dobre?? ( usunięte przez administratora )na magazynie to juz w ogole temperatura taka sama jak na dworzu! masakra jakas.. omijajcie ta "firme" szerokim lukiem....
beznadzieja!!!(usunięte przez administratora)
ktos jest fajny... 2012-06-08 21:39
klient - 2010-03-21 09:03:41

byłem, robiłem z żoną zakupy, firma dobrze zaopatrzona. Na Gryfińskim rynku moim zdaniem osiągnom sukces. Jednego nie pochwalam. Droga dojazdowa jest tak zła, że nigdy więcej samnochodem nie przyjadę, na dziurach można starcić koło. Jeśli nic z tym nie zrobią sukcesu o którym pisałem wyżej nie będzie. Sama firma wygląda dobrze, parking OK, ale droga Panowie, droga !!! Zróbcie coś z tym.(usunięte przez administratora)
do zbydnia 2012-06-09 23:04
zbyniu - 2010-03-05 11:32:16

i co z tego ze nowy budynek robi fajne wrazenie skoro jest zimno i szefami dalej sa Ci ( usunięte przez administratora )
bez rozdzwieków! 2012-06-10 08:59
zosia - 2010-04-13 10:18:31

i znowu to samo.. dziś jest 12 czyli juz powinno byc dawno po wyplacie a tu ( usunięte przez administratora )mowi "z pustego nie naleje" i takie tam... a co to pracownikow interesuje? oddawaj kase ( usunięte przez administratora )
(usunięte przez administratora)
lukrecja../ 2012-06-11 14:20
monia - 2010-03-06 07:16:49

Chyba konkurencja chce zniechęcić do świat prezentów . Znam firmę, mają dobre produkty, kupowałam tam jeszcze jak firma była w Szczecinie. Szefów nie znam i nie będę się wypowiadać, ale moim znajomi ze studiów tam pracowali i byli zadowoleni , przychodzili kiedy mogli, dorabiali , nigdy nic złego o firmie nie mówili.
(usunięte przez administratora)
anonim 2012-06-23 09:21
po prostu pozdrawiamy bo tam chetnie pracujemy...pana (usunięte przez administratora)
i tak zlecial caly złoty...tydzien

a dla c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] idl a...!..czy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] idełka......lalala...lalala.
czuje dzis romantyzm pobiurowy...posprzataczkowopodlogowy wszystko widze i slysze i wiem swoje....nie?
wiec pozdrawiamy rowniez panie .....zza niecoodleglej firmy na warszawskiej...w szczecinie....!
oooo..... 2012-06-26 21:16
anonim - 2010-03-04 09:21:27

Firma się cały czas rozwija, ma fajne produkty, pracowało się sympatycznie, wg mnie dobre standardy pracy. polecam.MACCK
(usunięte przez administratora)
ANONIM 2012-06-29 19:43
www - 2010-03-06 07:24:51

szukam pracy na magazyn lub kierowcę, mieszkam w Gryfinie, czytam opinie, nie wiem co sądzić o tym co piszecie. BYłem wczoraj w Świat Prezentów zostawić CV. Czytałem, opinie osoby, że jest tam zimno. Ja nikogo w kurtkach nie widziałem, było ciepło, ale na dworze było lekki minus.Rozmawiałem z jednym z właścicieli, miły i sympatyczny człowiek, nie zaproponowano mi pracy,
(usunięte przez administratora)
do alex 2012-07-01 17:09
alex - 2010-03-24 15:47:37

Pracowałem tam jako przedstawiciel handlowy , znalazłem nową lepiej płatną pracę, nikt nie robił mi problemów z odejściem i rozliczeniem współpracy, firma nawet poszał mi na rękę. Atmosfera w pracy była dobra, kierownictwo również do przyjęcia. Czytałem kilka opinii i dziwię się bardzo, mam wrażenie , że złe opinie pisze jedna i tama osoba, jakaś wyjątkowo niezadowolona, a może konkurencja. Zarobki dla mnie nie były satyfakcjonujące i dlatego odszedłem, umowa z też mnie nie satysfakcjonowała. Chciano mnie zatrudnić na własnej działalności lub na umowę zlecenie. poza tym było dobrze, polecam dla młodych ludzi, którym nie zależy na umowie o pracę, można zarobić. Pracują tam przedstawiciele po kilka lat , to najlepiej świadzcy o firmie.Jeśli kotoś z ekipy świat prezentów z Gryfina to kiedyś przeczta to pozdrawiam wszystkich, dobrze Was wspominam.

.
(usunięte przez administratora)
bez kotaa!.... prosze! 2012-07-13 16:04
ciotka klotka - 2010-03-16 20:54:01

malo kto tam wytrzymuje dluzej niz miesiac, bo kto by wytrzymal w takich warunkach gdzie ( usunięte przez administratora )od poczatku istnienia tej beznadziejnej firmy sprzedaja ten sam towar bo nie maja kasy na nowy.. a swieta BN i Wielkanocne od trzech lat jest to samo i sklepy nie chca juz od nich kupowac znowu tyc samych produktow.
załoze sie ze podpadles... w zakladzie pracy.... i nie mozesz ZA CHINY ...sie z tym pogodzic ...........chłopie!

(usunięte przez administratora)
hej 2012-07-26 21:13
hejka...ludzie...wszystko ok..troche optymizmu i tyle....
alfred 2012-07-28 19:36
dlaczego nikt nie pisze o normalnych warunkach pracy i warunkach pracy?... chcialbym se tam zatrudnic ale w takich warunkach to jak...skoro jakas...maryska i nie wiadomo kto wypisuje o wlasnych sprawach osobistuch czy nie osobistych...no nie!
szukam informacji o potencjalnym pracodawcy w gryfinie i nie mam pojecia co mam teraz zrobic?
prosze o informacje czy jeszcze jest kakas szansa bo wiele osob jest zainteresowanych..chyba ze znajdziejsie...cos..dla mnie..............

apropo ta (usunięte przez administratora) tam pracuje?
anonim 2012-07-28 19:41
za bardzo nie wiem kolgo..kiedys tam pracowalem ale oni zawsze kogos szukaj... to normalne wybierz sie a nie pozalujesz...a ja kiedys tam robilem...

(usunięte przez administratora)
anonim 2012-07-29 22:02
monia - 2010-03-06 07:16:49

Chyba konkurencja chce zniechęcić do świat prezentów . Znam firmę, mają dobre produkty, kupowałam tam jeszcze jak firma była w Szczecinie. Szefów nie znam i nie będę się wypowiadać, ale moim znajomi ze studiów tam pracowali i byli zadowoleni , przychodzili kiedy mogli, dorabiali , nigdy nic złego o firmie nie mówili.
........................(usunięte przez administratora)
admirek 2012-07-31 11:11
..wlasnie mnie zwolnili...nie ma..co... tez jetem bezrobotny...
poihsdv 2014-01-30 11:53
pracowałem tam gorzej niż figiel gorzej niż gryfskand płaca śmiechu warte stawka śmiechu warte 6zL (usunięte przez administratora)
1
batman 2015-01-08 11:57
mniej niż 6 zł zarabiają? to chyba jakiś żart mam nadzieję, no w takim razie prosze napiszcie jaka to jest umowa i jak jest sonstruowana. no chyba że ktoś jest gotowy tutaj na forum publicznym podac konkretną stawkę jaką się zarabia netto w Świecie prezentów. no a jeśli jkakaś klauzula nie pozwala to chociaż zbliżone widełki proszę dajcie
batman 2015-01-08 11:59
mniej niż 6 zł zarabiają? to chyba jakiś żart mam nadzieję, no w takim razie prosze napiszcie jaka to jest umowa i jak jest sonstruowana. no chyba że ktoś jest gotowy tutaj na forum publicznym podac konkretną stawkę jaką się zarabia netto w Świecie prezentów. no a jeśli jkakaś klauzula nie pozwala to chociaż zbliżone widełki proszę dajcie
hggddh 2015-02-06 17:20
ile się zarabia? hahahah kobiety za sortowanie odzieży zarabiają 12 gr a na umowie pisze 5 zł na godzine do tego umowa zlecenie
giiiii 2016-05-03 10:54
Czesc a ja tam bylam zatrudniona i masz 13 groszy od kilograma a te co maja umowy zarabiaja tyle samo co wszystkie
mała mi 2016-08-30 21:15
Nikt nic nie pomylił zarabialam tam 13gr za kilogram praca piszecie ze nie ciężka,wcale tak nie jest trzeba nosic worki,do tego jeszcze jak nie ma chłopakow do pakowania samochodu to biorą nas poprostu masakra jakaś, jest 2 szefów w tym jeden tak opryskliwy upokaza swoich pracowników poniza przy innych a przy tym chce aby bylo duzooo i szybkooo zwariowac mozna.Pensje kierowcow to jakas pomyłka do pracy przyjezdzaja na 8.00 pottem jadą w trasy w domu sa nocą i tak wkoło macieju za 6zł na godz.Ciesze sie ze juz tam nie pracuję nie bedzie mnie nikt ponizał i upokarzał za damski [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] TYLE NA TEMAT KOŁCHOZU
1
ytf 2016-09-04 20:52
Najlepiej przekonać się o prawdziwości niektórych komentarzy znajdując zatrudnienie u nich @belly, ale na pewno stawki jakie zapewniają są w pełni adekwatne do powierzanych obowiązków. Ciekawe tylko czy wypłata jest terminowa, bo to też jest równeiż istotne.
Shark 2017-03-01 17:21
Jak ktoś chce dorobic sie garba to bardzo polecam.Oficjalna nazwa teraz po kilku zmianach TEXTIL TRADE,po za nazwa firmy nic sie w niej nie zmieniło.No chyba ze na gorsze!!!
Nie dość ze płaca smieszne pieniądze za naprawde Ciężka pracę i nie tylko piszę o chlopakach lecz i kobiety ciezko harują za nedzne pieniadze,a stawka jaka maja chlopaki smiechu warte6zlh. Kierowcy tez nie maja za ciekawie-100zl za dzien ktory sie codzien zaczyna o8mej a konczy(no to roznie od 18-do1wszej w nocy).
Jeszcze do tego Szefostwo tak pieknie dba o ludzi ze tylko kontrolę nasłać niech sprawdza co tam sie dzieje. A stan aut jakie są w zakładzie śmiechu warte.Cud ze jeszcze jezdza,stan techniczny opłakany.Nie dosc ze za kazdym razem auto jest przeładowane to dziwie sie kierowcą ze widzac stan techniczny i jak auto jest przeładowane godza sie ryzykować własnym i innych życiem.

Podsumowując krótko 1wielki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Zapewne ta wiadomość zostanie usunięta przez szefów tejże firmy.

Pozdro dla czytajacych
Shark 2017-03-01 17:22
Jak ktoś chce dorobic sie garba to bardzo polecam.Oficjalna nazwa teraz po kilku zmianach TEXTIL TRADE,po za nazwa firmy nic sie w niej nie zmieniło.No chyba ze na gorsze!!!
Nie dość ze płaca smieszne pieniądze za naprawde Ciężka pracę i nie tylko piszę o chlopakach lecz i kobiety ciezko harują za nedzne pieniadze,a stawka jaka maja chlopaki smiechu warte6zlh. Kierowcy tez nie maja za ciekawie-100zl za dzien ktory sie codzien zaczyna o8mej a konczy(no to roznie od 18-do1wszej w nocy).
Jeszcze do tego Szefostwo tak pieknie dba o ludzi ze tylko kontrolę nasłać niech sprawdza co tam sie dzieje. A stan aut jakie są w zakładzie śmiechu warte.Cud ze jeszcze jezdza,stan techniczny opłakany.Nie dosc ze za kazdym razem auto jest przeładowane to dziwie sie kierowcą ze widzac stan techniczny i jak auto jest przeładowane godza sie ryzykować własnym i innych życiem.

Podsumowując krótko 1wielki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Zapewne ta wiadomość zostanie usunięta przez szefów tejże firmy.

Pozdro dla czytajacych
1
Patrycja 2017-08-23 16:13
@Shark a nie próbowałeś może starać się o wyższe stanowisko w świat prezentów? Na każdym stanowisku jest inaczej, czasami warto jest trochę czasu popracować i postarać się awansować albo porozmawiać z pracodawcą o podwyżce za dobre sprawowanie się, może rozważył by taką opcję.
Zostaw swoją opinię o świat prezentów - Gryfino
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie świat prezentów