Rozmowa handlowca oczywiście wszystko pięknie ładnie. Cena górna pólka średnio o 40 procent więcej jak u innych ( fotowoltaika) Jest podpisanie umowy z informacją że jak nie wpłacę pierwszej transzy to umowa wygasa. Tak też się stało nie wpłaciłem żadnej kwoty i poinformowałem w mailu że mam wiele wątpliwości i rezygnuję. Polenerga poinformowała mnie że muszę im karę zapłacić 20 % od umowy. Wiele razy mnie straszyli windykacją . Jak wspomniałem o sądzie to mam spokój. OMIJAĆ Z DALEKA. NACIĄGACZE !!!!!!!!!!
Mam tą samą sytuację ,zaraz na drugi dzień po podpisaniu zadzwoniłem do przedstawiciela że jednak rezygnuje bo jest to za drogi i nie do końca jest prawdą co nam oferowano .po ciężkich trudach i mękach pan przyjął naszą rezygnację i zapewniał że wszystko jest anulowane bo nie ryszyla procedura bankowa ,oczywiście pan miał nasze pełnomocnictwo ,po 16 dniach dzwoni pani z Polenergi że zostaj na nas nałożona kara za nie wymówienie umowy z czym się nie zgadzam bo to było w obowiązkach pełnomocnika zapewniał wszystko że sprawę załatwia od a do z !!!!uwaga (usunięte przez administratora) i naciągacze
Firma jak najbardziej godna polecenia. Szybko i profesjonalnie założona instalacja. Dzień montażu określony i wykonany bez odkładania i przekladania :) takze super!
* INFORMACJA DLA KLIENTÓW FIRMY* Nie będzie tu dla Państwa nic ciekawego, mogą Państwo pominąć tę opinię. Jedyne co mogę napisać, to przykro mi, że są Państwo wprowadzani w błąd regularnie, na każdym kroku. Niestety wynika to z tego, że handlowców w firmie jest ok. 120, z czego stałych (pracujących powyżej 3 miesięcy - około 30). Ta trzydziestka wie, jak Państwu cenę wyższą od średniej rynkowej o 50% przedstawić jako zaletę (tak, instalacja za 45.000PLN w innej firmie będzie kosztowała 30.000PLN - i to w przeciętnej, a nie najtańszej!), pozostali natomiast nie wiedzą, co mówią. Nie jest to ich wina, po prostu w ciągu 3 (słownie: TRZECH) dni szkoleń nie są w stanie tego wszystkiego ogarnąć, więc kłamstwo i ucieczka do innego tematu to ich najlepsza odpowiedź na Państwa pytania. Szybki przykład. Przejąłem telefon po byłym pracowniku montażu/audytu. Zgodnie z informacjami ze szkoleń zachwalamy naszą jakość, audyty pomontażowe i szybką reakcję, jeżeli pojawi się jakiś problem. TEORIA: Szybko załatwimy sprawę. PRAKTYKA: Dostawałem kilka razy w tygodniu telefon (jako, że był przejęty od osoby, która się tym zajmowała) od klientów, którzy czekają na naprawę usterki od kilku miesięcy… Moja podpowiedź - sugeruję skorzystanie z usług innej firmy, bo tu niestety cena nie przekłada się na jakość. *KLIENCI TUTAJ MOGĄ ZAKOŃCZYĆ LEKTURĘ* Teraz coś dla nas, handlowców. Drodzy Kandydaci, którzy biorą pod uwagę współpracę z Polenergią, też byłem w Waszej sytuacji i żałuję, że nie trafiłem na takie podsumowanie tego pracodawcy, które właśnie poniżej przesyłam. *** Dodam tylko, że jestem na rynku pracy 15 lat i wszystkie te lata w sprzedaży, ale nigdy żadna firma nie zamotywała mnie tak bardzo, abym ich ocenił na tym portalu (ani pozytywnie, ani negatywnie). Ciekawy jestem co Pani Dominika Kulczyk na to, co się dzieje z jej przedsiębiorstwem, bo jako młoda bizneswomen powinna raczej dbać o dobre opinie swoich firm, a tutaj chyba czyta wyniki finansowe i nie wchodzi w szczegóły. Minusów tej firmy jest tyle, że nawet nie wiem od czego zacząć. Do tej pory, każda firma źle zarządzana broniła się ludźmi, z którymi super się współpracowało, tutaj nie ma nawet tego. Z wyłączeniem chłopaków z działu szkoleń oraz osób odpowiedzialnych za szkolenia merytoryczne związane z konkretnym działem, bo oni zawsze byli chętni do pomocy i nie wiem jakim cudem są w stanie dalej w takim(usunięte przez administratora) pracować, gdzie mają za zadanie nauczyć wszystkiego w jedynie trzy dni. Wielkie ukłony w Waszą stronę i powodzenia w rozwijaniu kariery poza strukturami tej korporacji :) Jeżeli temat szkoleniowców mamy za sobą, to wszystkie plusy też już są z nami. Teraz przechodzimy do codziennej pracy handlowca (wszystko obserwacje osobiste) Jesteś tu nowym handlowcem, skuteczny i doświadczony w sprzedaży w innej branży, ale nie znasz tematu PV i PC, jak myślisz, na jaką pomoc możesz liczyć od swojego menegera? NA ŻADNĄ XD Podczas podpisywania pierwszej umowy dowiedziałem się, że on teraz nie ma czasu mi pomóc. Nie masz doświadczenia w sprzedaży ani branży OZE, ale przyszedłeś zachęcony wysoką prowizją? Przygotuj się na codziennie zdzwonki i pytania swojego menago od drugiego dnia pracy w terenie: „CZEMU JESTEŚ ŚWIEŻO PO SZKOLENIU I TEGO NIE WIESZ, NIE WIEM CO JEST Z TOBĄ NIE TAK”, po czym brak pomysłu na pomoc i atak tymi samymi pytaniami kolejnego dnia XD przepraszam za kolejne „XD”, ale menedżerowie w tej firmie to jest nieporozumienie, a pan menago z Kielc to już jest szczyt braku kompetencji (nie mylić z brakiem kompetencji sprzedażowych, podejrzewam jest to duży fachowiec), ale zarządzania zespołem i motywowania pracowników to się uczył chyba w Biedronce na wykładaniu towaru (czyli metodą „szybciej, szybciej”), (usunięte przez administratora) Co ciekawe to nie był mój przełożony, z moim w ogóle nie było kontaktu, więc kompletna odwrotność do tych codziennych zdzwonek. Prośba o załatwienie czegoś przez telefon kończyła się informacją „że zaraz to ogarnie i da mi znać”, po czym ani nie oddzwaniał, ani nie odbierał przez kilka dni XD Zaraz zacznie mi brakować znaków na wypowiedź (a szkoda, ale gdyby osoby zarządzające tą firmą chciały więcej przeczytać, to służę uprzejmie), więc resztę wypunktuję: - nie istnieje system zarządzania zasobami ludzkimi, jedynie wynagrodzenie prowizyjne - buc i (usunięte przez administratora)pan Dyrektor Sprzedaży będzie Cię zauważał jedynie, jeżeli będziesz dowoził wynik - brak wyniku nie wiąże się jedynie z brakiem prowizji, ale ucinkami za wszystko co możliwe - tak samo rozwiązanie współpracy, przygotuj się na wyciąganie zapisów z umowy, aby jak najmniej Ci zapłacili za wykonaną pracę (np. zwróćcie uwagę, że na szkoleniu Pan od floty mówi, że auto jest do użytku prywatnego, a w umowie zapis mówi o zakazie używani do celów prywatnych) - - - Koniec znaków…
No ja czytam te wpisy i minusy, ale jakieś plusy są? No bo jak jest tyle wad, to dlaczego ludzie jacyś nadal tu pracują? Jak kasa słaba, za usterki auta trzeba płacić, tyle czasu poświęca się na pracę, a i tak nie ma pewności, że coś z tego będzie, to co ludzi tutaj trzyma? Może do tego działu szkoleń warto aplikować, jak tam jest całkiem ok?
Polecam prace w firmie @Pracodawca super atmosfera, przejrzyste warunki zatrudnienia, wypłata na czas. Firma o ugruntowanej renomie na rynku, szacunek oraz rzetelne podeście do każdego pracownika, polecam.
Jakiego stanowiska dotyczy twoja opinia? Piszesz, że przejrzyste warunki zatrudnienia, czyli umowa o pracę? Znajdą się benefity ze strony pracodawcy?
Każda POLENERGIA to katastrofa. Radzę omijać szerokim łukiem. Na rynku jest mnóstwo lepszych i tańszych firm w branży. Zamiast cackać się z nimi, radzę od razu zgłaszać do UOKiK oraz do Rzecznika Konsumenta. Ponadto ogromna rotacja pracowników. Nigdy więcej!
Dużo stanowisk jest biurowych, a chłopak znalazł takie jedno na stanowisko elektromontera i chyba będzie aplikować. Bardzo nie lubi pracy przy biurku. Najpierw zapytam o pensję, bo obowiązków jest dosyć sporo. Dobrze by było, żeby była ona chociaż trochę adekwatna do tej ilości. Organizacja wyznaje politykę work in balance, ale jak to ma się do stanowiska elektromontera? Nie wiem czy w ogóle idzie to połączyć...
Nie polecam, po założeniu instalacji nic nie działało, po 3 tygodniach zgłoszeń , telefonów itp łaskawie ktoś się zgłosił i w końcu odpalił instalację. Co do rozliczeń całkowity chaos, rachunki drukowane żeby nie było wiadomo o co chodzi , próby wyjaśnień dobite od ściany. Korekty do rachunków zapłaconych 10 miesięcy temu, oczywiście na moją niekorzyść po 90-100 zł . Tragedia
Niedawno ogłosili rekrutację na etat prawnika i ciekawa jestem czy tak docelowo to jest stała współpraca, bo nie ma podanych szczegółów umowy i jej długości trwania. Wiadomo, że pracuje się dla pieniążków, więc i ja chciałabym znać stawkę. Firma pisze, że oferuje konkretne wynagrodzenie, ale kiedy mogłabym je poznać? Można tu poprosić widełki czy dopiero poznam tę kwotę podczas rekrutacji?
Najpierw musiałam czekać około 10 minut przed drzwiami, bo chyba nikt nie słyszał moich 3 prób dzwonienia dzwonkiem, a potem w mini pokoju czekałam jeszcze około 15 minut, aż przyszły przełożony wróci ze szluga. Sama rozmowa również była bardzo długa, ponad pół godziny, przesłuchanie jakbym miała zgłosiła się na posadę dyrektora, a nie kogoś kto ma namawiać kogoś na fotowoltaikę za najniższą krajową plus niepewne premie, bo zależą od tego, czy twój zespół wyrobi normę. Oczywiście sporo (usunięte przez administratora) zbędnych typowo rekrutacyjnych pytań typu jaka jest moja największa wada czy to, że miałam ,,sprzedać siebie" słowami. Odpowiedzi nie dostałam, mimo zapewnień, że dostanę obojętnie od wyniku.
- największa zaleta, - największa wada, - scenka sprzedażowa, która była zamotana i bez sensu, - cele życiowe, - przeszłość zawodowa.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Polecam prace w firmie @Pracodawca super atmosfera, przejrzyste warunki zatrudnienia, wypłata na czas. Firma o ugruntowanej renomie na rynku, szacunek oraz rzetelne podeście do każdego pracownika, polecam.
Jakiego stanowiska dotyczy twoja opinia? Piszesz, że przejrzyste warunki zatrudnienia, czyli umowa o pracę? Znajdą się benefity ze strony pracodawcy?
Nie dajcie wkręcić beta firme. Miałem zużycie prądu rocznie 4300kwh. Założyłem panele rok temu a teraz dostałem rachunek z Enea na 7000zl. Nie dość że płacę raty za panele to jeszcze taki rachunek. Wcześniej rocznie wychodziło bez paneli rachunki ok 2600na rok a teraz z panelami 7000zl. Oczywiście oni nie rozumieją o co chodzi i skąd to się wzięło. Jest ktoś kto ma podobną sytuację?
Rozwiązął to jakoś pan z nimi, za styczeń 2024 dostaliśmy rachunek na 500 zł mimo że żadnego limitu nie przekroczyliśmy
Mamy podobną sytuację do Pana niestety:( bez fotowoltaiki i pompy ciepła zużycie prądu mieliśmy rocznie 3400kwh. A teraz dostaliśmy rachunek z enea na 8500zl. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że zużyliśmy przez rok 23000kwh. Wszyscy teraz umywają ręce, a człowiek został z problemem
Na jesienie był wątek o pracy. Dało się dowiedzieć, że jest stała podstawa od sprzedaży (jeżeli realizuje się wszystkie umówione przez CC spotkania) oraz premia od sprzedaży. Wyrażono też opinię, że kończą współpracę bez żadnej informacji, bądź w najlepszym przypadku informując o tym fakcie na czacie. Jaką więc dają umowę, żebym wiedział, ile mogę mieć okresu wypowiedzenia? I co to za kwoty tej podstawy i premii?
Okres wypowiedzenia? Nie ma czegoś takiego. Po 3 miesiącach nie zrobisz wyniku to lecisz z dnia na dzień. Podstawę odbierają Ci od premii, więc przygotuj się ze wcale to paliwo przez pierwsze trzy miesiące pracy nie było darmowe a odbierają. Spoko pracodawca póki co się nie powinie noga, bo jeśli tak to i wypłaty za ostatni miesiąc nie zobaczysz.
Hej, ale to, że ktoś jest zwalniany, bo nie wyrobił wyniku tyczy się tylko jakiegoś działu handlowego, sprzedaży, czy innych działów też? Bo ja widziałam ogłoszenie dla project managera ds realizacji inwestycji i ciekawi mnie, czy tu też jest taka polityka z tym robieniem wyniku.
Echh - jak to przeczytacie, to powiecie, że jestem stary i głupi i będziecie mieli rację. Może moja historia komuś pomoże, więc ją opiszę. Mój pierwszy błąd polegał na tym, że posłuchałem zadowolonego dalekiego krewnego, który założył fotowoltaikę z Polenergii. Korzyścią ze współpracy z firmą Polenergia miało być to, że później spłaca się kredyt za instalację w wysokości rachunków za prąd. To było moje nastawienie i przygotowanie do tematu - praktycznie żadne. Sprzedawca spędził u mnie kilka godzin. Bardzo kontaktowy, potrafił wytworzyć przyjacielską, wręcz familiarną atmosferę. W tej atmosferze podpisałem umowę na montaż fotowoltaiki o mocy 4.3 kWp z magazynem energii 6.6kWh za kwotę 60 tyś zł, z czego na starcie dostałem upust 1 tyś, gdyż coś tam. Czułem, że chwyciłem Pana Boga za nogi. Dodatkowo, abym nie musiał wykładać całej gotówki, to scedowałem na firmę Polenergia dotację za instalację z programu Mój Prąd 6.0, który jeszcze nie ruszył, ale firma jest tak dobra, że ona za mnie wykłada 20 kafli, aby tylko ruszyć z inwestycją. Pan to nazywał bodajże prefinansowaniem. Dodatkowo, dzięki swoim przyjaźniom w banku Pan zawarł w moim imieniu super korzystny kredyt z przeznaczeniem na fotowoltaikę oprocentowany (RRSO) jedynie 7% w zaprzyjaźnionym banki na pozostałą kwotę na 10 lat. Rata kredytu wychodziła dwukrotnie większa niż mój dotychczasowy rachunek za prąd, ale .. tak miło się rozmawiało. Pan mi podsuwał kolejne upoważnienia, niczego w sumie nie czytałem, bo Pan mi to wszystko tak ładnie opowiadał. W weekend miałem trochę więcej czasu i zacząłem czytać zapisy umowy. Jednym z nich był zapis o konieczności dopłaty jeszcze 1499zł do 30 dni po zakończeniu montażu, a więc finalnie miałoby to mnie kosztować 60500zł. Miły Pan o konieczności dopłaty nie wspominał. Ale to nic, przecież Pan obiecał gwarancję produkcji z instalacji. Obiecał, że w Poleneergii czuwa sztab ludzi nad monitorami i jeżeli tylko produkcja z moich paneli spadnie, to oni wyślą ekipę do usunięcia usterki, a jak to nie pomoże, to zwrócą kasiorkę za niewyprodukowaną energię. Pięknie, prawda? Ale w umowie znajduję zapis, że takie cuda to tylko pod warunkiem czynienia corocznych przeglądów w cenie 849zł. Umowę wypowiedziałem czwartego dnia od jej podpisania. A i jeszcze jedno. Pofatygowałem się również do banku wypowiedzieć umowę kredytową. Nie było kredytu na 7%, tylko normalny konsumencki na 11.5%. Odejmując ulgę termomodernizacyjną i uwzględniając raty kredytu całość inwestycji kosztowała by mnie ok 60 tyś zł. Doliczając jeszcze 20 tyś z programu Mój Prąd 6.0, który Polenergia przytuliła już na starcie, to około 80 tyś. W tej chwili kończę negocjację z inną firmą na montaż 5.2kWp z magazynem 7.6kWh w cenie 32 tyś zł. Po zwrocie z programu Mój Prąd (ok 12 tyś) oraz uldze termomodernizacyjnej całość inwestycji będzie mnie kosztować ok. 18 tyś. Do tego należy doliczyć koszt kredytu ok 2.5 tyś, a więc razem będzie 20.5tyś zł, czyli 3 krotnie taniej, niż przy współudziale firmy Polenergia.
Właśnie w piątek 15.03.2024 podpisałem umowę tak jak Pan opisał. Mogę wiedzieć skąd pan wziął lepszą ofertę?
Był u mnie przedstawiciel Polenergia, rozmowa wyglądała w identyczny sposób, z pewnymi dodatkowymi szczegółami, pewnie Pan o nich nie pisał, bo uznał za zbyt mało istotne. W każdym razie mam do Pana następujące pytania: 1. Czy tam, gdzie podpisywał Pan umowę ma Pan również gwarancję odkupu energii po ustalonych cenach, czy ewentualnie podpisał Pan z kimś umowę na taką gwarancję? 2. Czy wziął Pan pod uwagę koszt przesyłu, który wg tego co mówił przedstawiciel, musi Pan płacić za każdy wysłany KW (zrozumiałem, że w polenergii nie ma takiej sytuacji, bo oni są dostarczycielem energii i z racji tego, że sami ją produkują, zajmują się także dystrybucją). Być może coś źle zrozumiałem. 3. Ja dostałem dokładnie taką samą ofertę jak Pan, w tej samej kwocie, jednak z tego co zrozumiałem, 59 tyś zostało pomniejszone o 20 tyś, które oni gwarantują na zasadach zwrotu i dofinansowania (zakładając, że jeśli dofinansowanie bedzie większe, to nadpłatę oddadzą mi a jeśli będzie mniejsze, to biorą na siebie - jeśli tak jest, to jest to rozwiązanie niw tylko bezpieczne, ale najlepsze z mozliwych- nie czekam na pieniądze z dotacji, tylko dostaje je od nich). Więc jak Panu wyszło 80 tyś? Tzn rozumiem, że "przytulili" 20 tyś (albo przytulą jak program wystartuje), ale dlaczego powiększa Pan koszty do 80 tyś? Czy u Pana było to wycenione na 80 tyś a kredyt na 60, bo ono dawali 20tys? Innymi słowy, mój kredyt był wyliczany od 40 tyś (39tys z hakiem), a nie od 60 tyś.
Na występie chce powiedzieć że wybrałem firme Polenergia że względu na rozpoznawalność i prestiż na rynku jakim mogą się pochwalic.Jeżeli chodzi o kontakt z firmą to ok. Jeżeli chodzi o kontakt i rozmowę z handlowcem to ok. do momentu podpisania umowy później i TUTAJ ChCĘ TU MOCNO PODKREŚLIĆ nie idzie się z nim zdzwonić no i oczywiście podczas sprzedaży produktów to gruszki na wierzbie na obiecywane a potem radź sobie sam . Opinia negatywna dla firmy dlatego że to przecież ich przedstawiciel więc odpowiadają za jego czyny i pierdoły jakie opowiada podczas spotkania z klientem jak się okazuje po czasie dopiero . Do wszystkich którzy w przyszłości będą mieli kontakt z handlowcami tej firmy bardzo proszę zwróćcie uwagę aby wszystko było zapisane nic na gębę, ja na szczęście mam inną podkładkę odnośnie tego co na obiecywał przedstawiciel więc jakiegoś przysłowiową ochronkę mam . Ma nadzieję że sprawy nie będę musiał rozstrzygać w sądzie bo to pewnie trochę potrwa . Pewnie jest i tak że na takiego handlowca trafiłem który po trupach do celu brnie i nie wszyscy w tej firmie takie mają cele no ale nie stety tacy tam też bywają i ja na takiego trafiłem .
Mnie zainteresowała praca i chodzi o stanowisko specjalista ds. procesów rynku energii elektrycznej. Napisali, że jest tu tryb hybrydowy. Ktoś może napisać, czy w trybie hybrydowym można pracować w elastycznych godzinach i na home office mieć inne godziny pracy niż jak w dni, kiedy pracuje się z biura? A jak nie to jak to wygląda godzinowo :)
Wiecie może, czy w Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?
Zajrzałam sobie na stronę firmy i tam znajduje się aktualna rekrutacja na stanowisko specjalistka ds. pomiarów. Super fajnie to wygląda, ale mam pytanie o to, że wymagają znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym. Czy chodzi o wszystkie programu z tego pakietu, czy zależy im np. na excelu lub na wordzie?
Nie polecam w miesiącu styczniu polenergia dystrybucja chciała mnie naciągnąć na blisko 2000 kilowatów to nie żart dobrze że sprawdziłem stany swojego licznika tauronie który jest u mnie dostawca energii
Spotkanie umówione na 14 w czwartek, brak informacji o jakimkolwiek spóźnieniu, po moim telefonie dowiedziałam się, że do 30min może się uda. Przełożyliśmy więc na sobotę 15. Dzisiaj Pan nie odbiera już nawet telefonu. Nie polecam.
(usunięte przez administratora)
A jakoś inaczej nie można się z nimi skontaktować? Czy Tonie udało się porozmawiać telefonicznie o powodzie niewypłacalności? Z jakiego okresu nie wypłacają pieniędzy, z miesiąca czy z dłuższego okresu? No i po jakim czasie można w ogóle liczyć na pieniądze?
Stanowczo nie polecam. Błąd montażu przyłącza przez instalatora, następnie 1.5 miesięczne czekanie na poprawki. Teraz zgłoszenie reklamacji na działanie magazynu energii (martwa nowa bateria), gdzie według zapewnień instalacja jest monitorowana, tak jak dostęp do informacji pochodzący z falownika poprzez stronę www firmy. Montaż zakończony listopadzie 2023, przyłączenie do sieci 22.01.2024 (przez opieszałość firmy), niemożność skorzystania z dotacji Mój prąd w 2023 (przez opieszałość firmy). Od momentu 22.01.2024 magazyn energii nie aktywny, "logi" i błędy wysłane do "wsparcia i serwisu"....odzew zerowy po 4 dniach roboczych, nielicząc automatycznej odpowiedzi....
Tragedia. Brak kompetencji to odzwierciedlenie firmy Polenergia. Ich podwykonawca podziurawił nam nowy dach systemem Pv.Za naprawę Dachu zapłaciliśmy ponad 12 tyś zł. I teraz nas zalewają....Brak słów
Firma jak najbardziej godna polecenia. Szybko i profesjonalnie założona instalacja. Dzień montażu określony i wykonany bez odkładania i przekladania :) takze super!
Może tym razem było inaczej? zawsze chyba faktura mogłaby służyć jako dowód czy nie bardzo?
Zależy w czym bo ws pomp ciepła największy olewatora klienta, (usunięte przez administratora) i mają u siebie jeden wielki bałagan
Oceniasz tę wypowiedź, jako klient, czy pracownik? Bo jako osobie szukającej pracy, przydałaby mi się krótka choćby informacja od środka, że tak powiem. W szczególności, czy płacą na czas i jakie zapewniają wynagrodzenia dla montera instalacji?
Trochę poczytałem tu o pracy jako handlowiec, a wiadomo czy elektromonterzy mają lepsze warunki? W ofercie ze strony czytam o atrakcyjnym wynagrodzeniu i ciekawi mnie czy ma to odzwierciedlenie w rzeczywistości. Jakie stawki teraz obowiązują na start? Jest wymóg posiadania prawa jazdy kat. B, ale ani słowa o samochodzie służbowym. Każdy pracownik otrzymuje własny?
Założyłem pompę z polenergi. Po założeniu grzejniki ledwo ciepłe na dworze -10, podłogówka nie grzeje, w domu zimno musieliśmy zakupić grzejniki elektryczne. Przyjechał pan co zakładał dotknoł grzejników i powiedział ze tak ma byc co my chcemy . Zgłosiliśmy na serwis przyjechał pan po dwuch tygodniach gdy temp na dworze wzrosła do ok 0 stopni cos poustawiał było juz ok. alarm piszczał od poczatku lecz go nie zrobił. Po upływie prawie roku zgłaszamy na serwis pompe, najpierw musiałem zapłacić a serwisu brak 4 miesiące dzwonię i ciągle ta sama odpowiedź że jest zgłoszony . Znowu mrozy na minusie a pompa nie grzeje alarm piszy cały czas. Nie polecam tej firmy na początku wszystko pięknie ładnie a po założeniu mają klienta gdzieś, serwis nie przyjeżdża, można dzwonić codziennie a ruchu z polenergi brak. PS nie pozdrawiam tej firmy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 3 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.