Zaciekawiła mnie oferta pracy w firmie Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o. jako konsultant ubezpieczeniowy. Wiecie coś więcej o tym pracodawcy? Jak go oceniacie?
Nie polecam firmy polenergia. Po podpisaniu umowy nie odbierają telefonu. Nie polecam
Firmie Polenergia należy się najniższa z możliwych ocen. Wszystkich potencjalnych klientów ostrzegam przed podpisaniem umowy z ta firma. Od półtora miesiąca nie mogę doprosić się serwisu do pompy ciepła, która od początku nie działa prawidłowo. Pan, który siedzi przy telefonie w BOK na niczym się nie zna i nie potrafi załatwić sprawy. Unika odpowiedzi na zadawane przeze mnie konkretne pytania. Przedstawiciel handlowy, Pan T. który zgarnął pewnie niezłą sumkę za moją umowę, nie odbiera telefonów. Co nam pozostało? Rzecznik Praw Konsumenta i Sąd? Jedny słowem
Małgorzato, mam ten sam problem. Nie mogę od 10 miesięcy doprosić się o wymianę wadliwego zbiornika. Będę musiała zgłosić sprawę do Rzecznika.
Stanowczo odradzam!!! Firma (usunięte przez administratora) starszych ludzi na ogromne pieniądze, po czym, jeśli coś się psuje, nie reaguje. Zepsuty zbiornik pompy od 10 miesięcy - zero reakcji. Mieli złożyć dofinansowanie - zero reakcji. Zgłaszam sprawę do Rzecznika!!!!
Chyba żaden wpis tutaj NIE dotyczy firmy Polenergia Dystrybucja. Większość dotyczy firmy Polenergia Fotowoltaika. To dwie różne firmy z jednej grupy Polenergia.
Najpierw musiałam czekać około 10 minut przed drzwiami, bo chyba nikt nie słyszał moich 3 prób dzwonienia dzwonkiem, a potem w mini pokoju czekałam jeszcze około 15 minut, aż przyszły przełożony wróci ze szluga. Sama rozmowa również była bardzo długa, ponad pół godziny, przesłuchanie jakbym miała zgłosiła się na posadę dyrektora, a nie kogoś kto ma namawiać kogoś na fotowoltaikę za najniższą krajową plus niepewne premie, bo zależą od tego, czy twój zespół wyrobi normę. Oczywiście sporo (usunięte przez administratora) zbędnych typowo rekrutacyjnych pytań typu jaka jest moja największa wada czy to, że miałam ,,sprzedać siebie" słowami. Odpowiedzi nie dostałam, mimo zapewnień, że dostanę obojętnie od wyniku.
- największa zaleta, - największa wada, - scenka sprzedażowa, która była zamotana i bez sensu, - cele życiowe, - przeszłość zawodowa.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
najgorsza firma z jaką miałem do czynienia uciekać i to szybko jest dobrze dopóki nie dostaną pieniędzy a potem możesz dzwonić pisać i tak mają cię daleko w (usunięte przez administratora), zmyliły mnie pozytywne opinie chyba sami sobie napisali
W rekrutacji pracują osoby nieodpowiedzialne, po informacji, że nie mogę się połączyć na spotkanie rekrutacyjne ( nie z mojej winy, a z ich) podziękowano mi i poinformowano, że rezygnują. Jest to po prostu śmieszne, żałosne i nieodpowiedzialne. Zmarnowany czas.
Zgadzam się dodatkowo, kłamią z podstawą, chyba, że ktoś ma problem z rozróżnieniem między kwotą brutto, a netto... Wujek google pomoże jak coś
Albo doszło do nieporozumienia? No jak umowę już podpisujesz to po temacie jest raczej, bo widzisz co masz przed sobą. Może wystarczy po prostu być tu uważnym?
uważajcie na kierowników sprzedaży, niektórzy mają długą i złą historie same upadłości i grabież pieniędzy. mimo młodego wieku
Jeśli to co piszesz jest prawdą to gdzie można znaleźć na to jakiekolwiek potwierdzenie? skąd masz te informacje?
NIE PODPISUJCIE UMÓW Z POLENERGIĄ ,bo wypowiedzenie , mimo że prawnie mamy na to.14 dni, u nich jest niemożliwe przez zakamuflowany, kosztowny haczyk. Mój przykład. Przedstawiciel POLENERGI , po iluś natrętnych telefonach ,wprosił się do mnie do domu, był 15 minut ,wypił kawę, wyprosił żeby podpisać umowę, zapewniając iż mogę ją wypowiedzieć bez żadnych konsekwencji .W tym samym dniu mejlem dostałem wiadomość iż firma nie gwarantuje mi umówionej ceny z powodu wahań kursu walut... Zdziwiony, wypowiedziałem umowę na drugi dzień po podpisaniu .Po dwóch miesiącach otrzymałem fakturę do zapłacenia z informacją;[cytat;,, Uprzejmie informujemy, iż do chwili złożenia w/w odstąpienia od Umowy Spółka wykonała na rzecz Zamawiającego usługę wykonania obmiaru, w związku z czym Spółce należy się wynagrodzenie za w/w prace wykonane w wysokości 495,41 zł ”] Nie wykonano żadnych czynności ani pomiarów ani też ,,OBMIARU” nikt nie widział nawet miejsca gdzie mają być panele i reszta urządzeń ,przedstawiciel zapytany o chociaż wstępny szkic ,wskazał mi punkt w umowie że wszelkie czynności tzn .oględziny ,pomiary dopiero po wpłaceniu I raty. Umowa to 8 stron zapisane maczkiem. Podpisałem 05.10.2022 a 06.10.2022 ,NA DRUGI DZIEŃ, poinformowałem przedstawiciela iż odstępuję od umowy, prosząc o druk wypowiedzenia, którego nie otrzymałem z umową .Przesłał mi wzór druku mejlem, który niezwłocznie przesłałem do firmy. Minęło 2 miesiące i zaczęło się nękanie telefonami i mejlami Oczywiście oddaję sprawę do UOKiK.
Nie polecam nikomu tej firmy. Bardzo żałuję, że się zdecydowałem na współpracę z tą firmą. Potwierdzam. Wszystko pięknie ładnie na spotkaniu - profesjonalna firma, droższa ale za to klient podpisuje umowę i nic się już nie musi przejmować. Po przelaniu pieniędzy, jedna wilka walka z biurem obsługi klienta. Pracownicy niesłowni, wyznaczeni opiekunowie klienta przejawiają 0 zainteresowanie i nie wywiązują się z bycia opiekunem. Zerowy kontakt. O wszystko trzeba samemu dzwonić. Cokolwiek się dzieje nie ma winnego. Jeden dział zgania na drugi. W firmie panuje chaos, pracownicy nie poczuwają się do odpowiedzialności za swoje działania. Firma nie poczuwa się do odpowiedzialności za pracowników - najgorzej. Nie ma szansy na rozmowę z osobą decyzyjną. W dzisiejszym dniu złapałem na potwierdzeniu przez innego pracownika faktu, iż kłamią mnie od ponad 2 tygodni. W dużym skrócie: umowa podpisana 2 miesiące temu, do dnia dzisiejszego nie są poprawione błędy w umowie popełnione przez pracownika przez Polenergia fotowoltaika. Wydzwania non stop Polenergia Dystrybucja i chce podpisywać szybko umowę na nieprawidłowe dane. Zostaliśmy naciągnięci na dopłatę pieniędzy przy zmianie mocy --> z 7,55 kWh na 8,14 kWh - w efekcie wzięli, wyciągnęli pieniądze, a potem się okazało, że się pomylili i się się zapłaciło ponad 3K PLN za zmianę z 7,55 kWh na 7,77 kWh. Oczywiście wzięli 3K, a chcą oddać 300 PLN - przy czym do dnia dzisiejszego nawet tych 300 PLN nie oddali. Jeżeli ktoś ma wrogów, bądź za dobrze mu w życiu albo najnormalniej w świecie nie ma się na co denerwować to jak najbardziej zachęcam do polecania lub uwiązania się umową z Polenergia.
Potwierdzam jest to firma którą omijać jak najdalej. Żałuję że dałem się wciągnąć. Firma bardzo nierzetelna, niesłowna ale bajer przy sprzedaży umowy. Jednym słowem naciągacze, (usunięte przez administratora)
całe szczęście, że jesteście w kryzysie
Jaki kryzys masz teraz na myśli? i w zasadzie czemu Cię to cieszy, bo odnosisz to do kogo? do firmy czy samych pracowników?
Ta firma to jeden wielki wałek. Zachęcają handlowców podstawą w wysokości 7 tysięcy złotych przy wyrobieniu planu minimum 3 pomp, a potem się okazuje, że to nieprawda i przelicznik jest inny. Umowa jest głupio skonstruowana na ich korzyść. Chociaż inaczej tłumaczą w czasie rekrutacji, a inaczej jak już pracujesz. Na paliwo dają marne pieniądze, którą kończą się po dwóch tygodniach. Obcinają 3 tysiące złotych z prowizji za leady, więc zasadniczo praca się nie bilansuje
Naprawdę aż 3 tysiące obcinają z prowizji?? To nie jest lekka przesada? Jeśli oczywiście to prawda?
Maras nie wprowadzaj ludzi w błąd. Polenergia Dystrybucja nie prowadzi sprzedaży pomp ciepła.
Przykro mi Cię rozczarować, ale sprzedają pompy ciepła, nawet moi rodzice mają je od nich.
Ale bezpośrednio od firmy? Skoro się zajmuja dystrybucją to może można kupić tylko od instalatorów?
Jeśli osoby z rekrutacji czytają cv kandydatów i mają świadomość, że rekrutują ludzi z dużym doświadczeniem to dlaczego nie proponują godziwego wynagrodzenia, a nawet podstawowego. Efektywniej i z większym zapałem pracuje ktoś kto ma podstawowe wynagrodzenie, kto ma pewność, że jest szanowany.
A o tym obcinaniu to skąd nagła informacja? Jeśli to prawda to ile jej wstępnie jest i jak wyglądają te cięcia?
Nie polecam firmy Polenetgis przed podpisaniem umowy wszystko pięknie a teraz do nie działającej fotowoltaiki mają czas 30 dni na przyjazd bo to najprawdopodobniej nie z ich winy się zepsuło.Wszystko z wielką łaską....ciężko się dodzwonic Jednym słowem porazka
Nie polecam firma polenergia (usunięte przez administratora) i nie wywiązuje się z umowy czeka ponad pół roku na montaż pompy ciepła . (usunięte przez administratora) ????????????
Właśnie dowiedziałem się że po tygodniowym szkoleniu gdzie musialem omijać zajęcia na uczelni, (usunięte przez administratora) jak (usunięte przez administratora) i przechodzić multum procesow, moje szkolenie przebiegło negatywnie i składają mi wypowiedzenie. Każdym kto próbuje podjąć tu pracę serdecznie tego odradzam. Pluje wam na grób.
Słabo to wygląda... Jak długo trwało to szkolenie? Nikt wcześniej nie dawał Ci znać żebyś się bardziej postarał?
Hej czy ktoś z obecnych pracowników mógłby dać znać czy stanowisko konsultant ds. obsługi klienta to stanowisko typowo na bok czy jest też dzwonienie „zimnej bazy” i namawianie randowów na spotkanie z handlowcem? I jak mniej więcej przedstawiają się warunki finansowanie? Z góry dzięki :) Zastanawiam się czy wysłać cv na to stanowisko :)
Aplikant jeśli chodzi o grupę Polenergia Fotowoltaika to z tego co wiem, poszukują na różne stanowiska. Począwszy od obsługi po sprzedaż. Więcej mogę pomóc w sprawie grupy Polenergia Sprzedaż jeśli będzie prowadzona rekrutacja.
A w sprzedaży dają dobre warunki bo chyba masz rozeznanie. Dobrze płacą? Bo zależy mi żeby prócz postawy była jakaś premie do zrobienia. Powiesz jak jest?
Pracuje w spółce Polenergia Sprzedaż i tu mogę się odnieść. Zarówno podstawa jak i premia jest w porządku. Kameralne biuro w centrum Warszawy plus dodatkowe benefity współfinansowane przez spółkę. Warto zapoznać się z ogłoszeniami na pracuj.pl tam jest wszystko napisane.
Mówisz, że podstawa w dziale sprzedaży czyli niewiele więcej niż minimalna krajowa dla Ciebie jest w porządku? Do tego system premiowy, tak aby przypadkiem jej nie wyrobić i nie zarobić za wiele.
Kasiu, wszystko jest na pracuj.pl rozpisane a z tego co wiem dział HR pracuje nad nowymi rozwiązaniami
Tomku, nie wiem o jakiej firmie mówisz. Ja wypowiadam się na temat spółki Polenergia Sprzedaż i na pewno wynagrodzenie nie jest tu najniższą krajową.
jak chcesz pracować w ścisku , huku i być ciągle ponaglanym przez system operacyjny, który wymusza , ile czasu możesz rozmawiać i w ile czasu się wyrobić umawiając spotkanie to jest miejsce dla Ciebie. Ludzie masowo odchodzą , przemiał duży .
bardzo nachalna firma ,po rezygnacji z powodu bardzo zawyżonych CEN ,PRUBY WYŁUDZENIA PIENIEDZY ZA NIBY PROJEKT ,NĘKANIE ,DOMINIKA KULCZYK GŁÓWNY UDZIAŁOWIEC MÓWI WSZYSTKO
Pracowałem tam jeszcze pod marką Edison. Po 2 dniach pracy wiedziałem, że trzeba się z tej firmy zwijać i popracowałem w sumie kilka tygodni. Jakaś masakra. Z resztą non stop szukają handlowców, czyli skoro niby jest u nich tak dobrze, to czemu jest taki przemiał pracowników?
"Przemiał"? A czytałeś poprzednie opinie? Bo z nich to raczej wynika, że się rozwijają i stąd te ogłoszenia czyli chyba sporo się zmieniło od Twoich czasów. Jak to wyglądało przez tych kilka tygodni u Ciebie i kiedy to było?
Dosc drogo ale chciałem kompleksowo i bezproblemowo załatwić sprawę. Do końca nie udało się.dzial fotowoltaiki ok, ale dział pompy ciepła porażka.od wpłacenia całej kwoty ktoś po pół roku się odezwał i zaproponował inną pompę.domagalem się montażu pompy z umowy.zostalo mi potrącone 1000 zł za audyt za pompę której nie chcialem
Atmosfera fajna, ludzie spoko. Koordynatorzy (usunięte przez administratora).. Dział wsparcia sprzedaży sam w sobie super, ale kadra zarządzająca masakra. Trzeba umieć lizać dupę wszystkim i być bezczelny aby się tam dobrze pracowało. Jeden z koordynatorów cierpi na brak profesjonalizmu. Szybkie całkiem niezłe pieniądze. Praca nudna, żmudna, NIE ROZWIJAJĄCA. Zabijająca wszystko co pozytywne w człowieku. Zarabianie na krzywdzie innych ponieważ polenergia ma ceny za duże jak na to co oferuje. Wierzą w te bajki które mówią na głos ale nie widza że to wszystko to skam. Mega nie polecam poza fajnym klimatem wśród pracowników, to miejsce nie wnosi nic ciekawego i zabiera cenny czas na sensowny rozwój.
Zastanawiam się nad podjęciem wyzwania.Czy jest gwarantowana podstawa wynagrodzenia (przeczytałem, że 7 tys. przy sprzedaży min. szt. w miesiącu). Na jakich zasadach i w jakiej wysokości naliczana jest premia (prowizja) ? Czy wchodzi w grę umowa o pracę czy tylko umowa agencyjna ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 3 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Polenergia Dystrybucja Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.