Szkoda czasu. Zdecydowanie odradzam tym, którzy się zastanawiają, ponieważ nie spotkałem się jeszcze z tak niskim poziomem rekrutacji. Pani Aleksandra merytorycznie nieprzygotowana do rozmowy. Natomiast obecny przy niej kierownik regionalny na woj. Wielkopolskie prowadzi rozmowę w sposób nieprofesjonalny - będąc aroganckim, chamskim, co chwilę przerywając wypowiedź i nie pozwalając się w pełni wypowiedzieć. Wtrąca jakieś docinki i złośliwości, które nie powinny mieć miejsca. Odnoszę wrażenie, że ma głęboki problem z samym sobą, może kompleksami, ale przede wszystkim ze swoim wybujałym ego. Osoby o tak niskich kompetencjach nie powinny zarządzać jakimikolwiek ludźmi, ponieważ może prowadzić to do sytuacji mobbingowych. Zrezygnowałem już w trakcie samej rozmowy.
Nie polecam pracy w PGE. Bardzo skomplikowane systemy, za dużo informacji podczas 7-dniowego szkolenia, po którym wątpię, żeby ktoś sobie radził sam. Szkolenia prowadzone różnie. Jeden dzień lepiej, drugi gorzej, ale generalnie wszystko na sucho, same opowieści bez działań. Do tego szkolenia odbywały się stacjonarnie w siedzibie, nie mogę zrozumieć czemu skoro i tak odbywały się przez Skype - marnowanie czasu, benzyny i pieniędzy. Supervisor operacyjny miły i pomocny, aczkolwiek jedna z supervisorek merytorycznych jest niesympatyczna, co też zniechęca do dalszej pracy. Konsultanci, z którymi miałam do czynienia są w porządku, mili. Jednak co 1,5 tygodnia organizowane są nowe szkolenia, ponieważ po każdym szkoleniu zostaje 0 osób lub 1 osoba. Coś musi być na rzeczy skoro nikt nie chce tu pracować, a opinie są jakie są. Parkingu dla pracowników nie ma, mimo wielu dostępnych miejsc na terenie i trzeba płacić grube pieniądze codziennie za parking na ulicy. Systemy są dość przestarzałe i mało intuicyjne. Zatrudnienie oczywiście przez agencję pracy na zlecenie, z niby możliwością przejścia na zatrudnienie w PGE z umową o pracę, ale raczej 1 osoba na 10 lat otrzymuje taki zaszczyt. Można pracować 6 lub 8h za co plus, bo są w miarę elastyczni. Jednak całość oceniam negatywnie. Nie uważam, żeby przeprowadzone szkolenie przygotowało dobrze kogoś do pracy mimo codziennych testów z przekazanego materiału, które nic nie wniosły. Z klientami różnie. Jedni mili, drudzy krzyczą i mają pretensje do całego świata. Podejrzewam, że z powodu cen prądu i planowanych zmian będzie więcej tych niesympatycznych rozmów. Połączenia wpadają non stop także trzeba się przygotować na ciągłe rozmowy i zmęczenie zarówno psychiczne, jak i fizyczne. Jest wiele lepszych prac, które będą przyjemniejsze, a wypłata będzie taka sama lub wyższa i na lepszych warunkach. Ja już tu nie pracuję. Pozdrawiam:)
A to ciekawe, bo z tego co słyszałam OD WASZYCH szkoleniowców, to wcale tak nie jest, powiedzieli ze jedna osoba w 2022r przeszła ze szkoleń na PGE, nawet sie nie kryją z tym, że nowi pracownicy uciekają. Wiec albo mów jak reszta albo nie mów wcale, bo pogrążasz firme i TWOICH współpracowników jeszcze bardziej
Napiszę krótko. Moim zdaniem PGE (przede wszystkim PGE Dystrybucja) to PATOLOGICZNY TWÓR, który mnoży problemy i rzuca same kłody pod nogi klientom miast je jak najszybciej załatwiać i rozwiązywać. Winni są na górze i na dole. System jest tak pielęgnowany, że pracownicy są zdemoralizowani do szpiku. Klient = wróg, (trzeba go zlać,robić sobie jaja nie załatwiając od razu sprawy, przetrzymać ile się da jak najdłużej procedować sprawę w nieskończoność). Zamist uczyć najszybszego załatwienia problemu, szukania szybkich i tanich rozwiązań piętrzy się procedury, zbędne bzdurne problemy, podraża koszt funkcjonowania i procedowania spraw kładzie się tylko i wyłącznie na formę (by było się tylko miłym ale nie skutecznym). Jak w starym Polskim filmie cytuję. (usunięte przez administratora) na górze, (usunięte przez administratora) na dole".. Coś co w innej firmie (nie PGE!) można załatwić i otrzymać w 10-15 minut w PGE to wiele: tygodni, miesiecy lub lat oczekiwania. To całe PGE to TWÓR do jak najszybszej LIKWIDACJI. P(atologia) G(wnianej) E(nergetyki) - pół żartem pół serio. . .
No ale obraczać kogoś podwójną robotą za niewiele większe pieniądze to słaby awans. Często się zdarza że tak ludzi zwalniają i redukują etaty? Tylko oszczędności mają na to wpływ?
Jestem pod wielkim wrażeniem,byłam podpisać umowe 24.04.24r.,nie było kolejki,przemiła obsługa,Pani Monika z okienka 11 świetnie,sprawnie mnie obsluzyla... I mój piesek był przez wszystkich wygłaskany. Kocham takie miejsca????????????
Bardzo nie miła pani na infolinii dwa dni próbuje się dowiedzieć co z moimi fakturami nikt nie potrafi mi odpowiedzieć na koniec usłyszałam że odpowiedź przyjdzie pisemnie to po co ta infolinia i jeszcze do tego zamiast wysłuchać klienta to odpowiedzi z pretensjami jak ja mogę pani przerywać i przeszkadzać w dzisiejszych czasach to nie do pomyślenia . Mam nadzieję że pisemna odpowiedź mi pomoże bo na infolinię nie ma co liczyć
Otóż poszukują do Łodzi koordynatora ds. zarządzania sprzedażą, do budowy i zarządzania zespołem sprzedażowym w kanałach zdalnych oraz zarządzania sprzedażą w CC. Ale pojawiają się pytania :) Jakie są tam benefity na kierowniczych stanowiskach? W ofercie w punkcie z benefitami umieszczono klauzulę RODO. Jak duży zespół jest zakładany?
Hej, wie ktoś czy kiedy wyjdą premie świąteczne?
Dlaczego nie można się do was dodzwonić? Co pracownicy robicie jak nie chcecie obsługiwać klientów z których żyjecie? Faktury wysyłacie jak chcecie i zero kontaktu.. Ktoś ogarnia wam ten (usunięte przez administratora)?
Zapraszamy do pracy ! Typowy klient , myślicie że tu telefonu nikt nie odbiera a my mamy połączenia za połączeniem i czasu na (usunięte przez administratora) nie ma. Pomysł za nim napiszesz.
Jak nie chce Pani obsługiwać klientów to proszę zmienić pracę. Praca z klientem jest trudna, ale jest dużo innych stanowisk, które nie wymagają kontaktu z klientem.
Szkolenie za krótkie na dany zakres wiedzy, wieczne kolejki na infolinii. Klienci nawet potrafią czekać po 2h dlatego ,że jest mało konsultantów. Jest ranking miesięczny ,ale oceniają rozmowy wsteczne za ileś miesięcy wstecz. Po szkoleniu nowi konsultanci powinny mieć przez tydzień ekspertów ze sobą podpiętych,żeby im pomagali robić zgłoszenia ,bo jak się dzwoni do supervisorek niektórych ,to jakby łaskę robiły. Potem odechciewa się dzwonić po pomoc ,bo jest nie miło. Praca przez agencję pracy ,co nie jest zbyt zachęcające i to jeszcze spółka skarbu państwa,powinniście się wstydzić. Dno i wodorosty ,mam wrażenie ,że tam siedzi jeszcze PRL.
Cześć, a wymagają wcześniejszego doświadczenia jako konsultant? Ile trwa to szkolenie? Właśnie miałam cię podpytać, zanim przeczytałam drugą część, czy jest możliwość się do kogoś zwrócić z pytaniem/problemem, coś na zasadzie mentoringu.. Szkoda, wygląda na to, że pracownik jest od razu rzucony na głęboką wodę? A co z tym rankingiem miesięcznym? Są jakieś nagrody dla najlepszych i odwrotnie — konsekwencje dla osób, którzy mieli najsłabsze wyniki?
Cały czas masz wsparcie SVm , możesz konsultować wszystko i wszystkich, nikt tu pomocy nie odmawia z wyjątkiem kilku SVm. Od rankingu 70 jest premia
A ciężko jest wbić się w ten ranking konsultantów? I w jakiej wysokości jest ta premia? :-) Za każde wyższe miejsce jest ona wyższa? :D
A dlaczego jest za mało konsultantów? Firma nie organizuje rekrutacji? Czy to raczej ludzie nie są zainteresowani tą ofertą? Cały czas pracuje się przez agencję? Czy z czasem można przejść pod firmę? Napisz, jeśli wiesz.
(usunięte przez administratora)
nie za duzo tych podwyżek ???? jak wam nie pasują wynagrodzenia, idzcie do firmy prywatnej
mam nadzieję że nowa ekipa rządząca weźmie się za Państwowe spółki i skończą się też i "ciepłe posadki" w pge obrót w łodzi
Kiedy start zmian?
Jakiś dyrektor pge zwraca uwagę o której godzinie pracownicy wychodzą z pracy? Na pewno jest to 8 godzin?
Na przerwy też trzeba się odbijać w systemie? Tak z ciekawości - jakie są konsekwencje gdy ktoś spóźni się dosłownie parę minut, lub wyjdzie wcześniej?
na stronie internetowej firmy znalazłem ofertę pracy na stanowisko specjalisty ds. radiokomunikacji i teletransmisji. w ogłoszeniu napisano, że oferowane jest stabilne zatrudnienie. na jaką umowę? i na jak długo? dodatkowo, wspomina się o pakiecie benefitów pozapłacowych. co wchodzi w ich skład? może ktoś przytoczyć, choć kilka przykładów? :) będę wdzięczny, bo mam zamiaru tu aplikować.
Czy w PGE Obrót możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Poziom szkoleń niestety pozostawia wiele do życzenia. Bardzo dużo informacji przekazywanych w kilka dni. Potem niestety również spotkałam się z bardzo szorstkim podejściem pań do pomocy. Czułam że przeszkadzam im mimo że to ich praca. Jedyna pozytywna osoba z którą miałam tam doczynienia to bardzo młody i sympatyczny chłopak który zajmuje się tam grafikami. Praca zdecydowanie dla ludzi o silnych nerwach.
Skoro jedni pracują, a jedni mają czas na pogaduchy, to czy kierownictwo coś z tym robi? Jak ktos się stara to ma szanse na jakieś premie albo coś, żeby zostać wyróżnionym za dobrą pracę?
Jeśli pytasz o CC to siedziba główna jest w Łodzi i tam jest kierownictwo. Są filie na Podkarpaciu i tam jest po jednym SVM. SVO są tylko w Łodzi.
Ile trwa to szkolenie? Tydzień czy więcej? Przez kogo jest prowadzone? Panie do pomocy przez jaki czas są do dyspozycji nowego pracownika? Przez cały okres próbny czy krócej?
Po przyjściu do firmy czeka Cię tygodniowe szkolenie. Po którym masz wszystko wiedzieć i nie zawracać głowy sv. Niestety sposób prowadzenia szkoleń jest dość specyficzny. Szkolenie = prezentacja na Skype. Po tym radz sobie sam albo spadaj. Podejście szkoleniowców do pracowników to śmiech na sali. Mam wrażenie że ci ludzie pracują tam za karę i czekają aż sam odejdziesz, aby im głowy nie zawracać. Rekrutacja co jakieś 2 tyg. Nie dziwię się ze mało osób tam chce zostać po szkoleniu. Wszystko przez to że szkoleniowcy chcą odbębnić swoją robotę i zarobić hajs a nie uczyć nowych. Niestety firma zarówno konsultantów i jak klientów traktuje jak zło konieczne. Uważam, że jak na tak poważna firmę to podejście jest karygodne. P.S. jeśli przetrwasz msc i będziesz radzić sobie sam to pewnie zostaniesz na dłużej
Podczas szkolenia już się pracuje i dostaje wypłatę czy ten tydzień jest tylko wdrożenie przez 8 godzin dziennie? Serio jak ktoś nie załapie o co chodzi to nie można dopytać? Jest jakiś okres ochronny dla nowego pracownika?
Szkolenie jest traktowane jak normalna praca i dostajesz pieniądze. Szkolenie trwa 8 h dziennie. Po każdym dniu piszesz test. Jest duża rotacja i nikt się z tym nie kryje. Zazwyczaj ludzie sami odchodzą bo tempo jest dość szybkie. Niektórym będzie to pasowało innym nie. Szkoleniowcy chcą abyś sam próbował znaleźć rozwiązanie problemu z dostępnych materiałów. Pytać możesz a czy uzyskasz odpowiedź to już inna sprawa.
Jak się źle wypadnie na tych testach to co, dziękują za współpracę po okresie próbnym? Czy można sie douczyć co i jak? A może te testy w miarę proste, jak na szkoleniach się uważa?
Testy raczej proste. Wystarczy dobrze słuchać lub znaleźć w konsoli. Raczej nie trzeba być alfa i omega żeby to rozwiązać.
To dobrze, a jak tu ze szkoleniami w późniejszych etapach pracy? Czy można się tu rozwijać jakoś chociaż trochę? Finansują jakieś szkolenia albo kursy?
Jak zmieniają się procedury są szkolenia i zebrania co jakoś czas w grupach. Co jakiś czas są tez rekrutacje wewnętrzne np do zespołu wsparcia, windykacje, rozliczenia itp. Ale szkoleń typu obsługa komputera nie ma :)
No cóż .Moim zdaniem są promowane osoby które nie powinny być na tym stanowisku które są . .Można się z kimś znać ,przyjaźnić ale czy to obliguje do tego żeby kogoś stawiać na piedestale ?
I wiecznie za mało .moze jestem w błędzie ale czy 5 cyfrowa liczba dla koordynatora to mało ?
Nie wiem, na co odpowiadałaś, bo wpis anonima znikł, ale czy dobrze rozumiem, że te zarobki to 10 000 zł wzwyż? Skoro pięciocyfrowe... A ile osób ma "pod sobą" koordynator i jakie są wymagania na to stanowisko?
Ile trwa okres probny na stanowisku konsultanta? Czy nawet jak się starasz to mogą Ci nie przedłużyć umowy? Jak oceniacie supervisorów? Czy trudno się odnaleźć w tej firmie?
Byłem w jednych z rekrutacji, osoba która prowadziła szkolenie nie była specjalnie przyjaźnie nastawiona, miałem wrażenie jakby ktoś ja zmusił do tego, że nas szkoli. Właśnie, szkoli. Więc przy zadawaniu pytań nie powinno się przewracać oczami, sugestywnie wzdychać. Nie była to miła atmosfera. Jestem prosty człowiek, jeśli ktoś widzi, że nie pasuję, że nie nadaję się do danej pracy to dobrze o tym powiedzieć od razu. Oczywiście z kulturą. Poszedłem tam za rekomendacją znajomej ze studiów i ona też już tam nie pracuje choc ona trzymałą się jakoś z miesiąc, może nieco krócej. Opowiedziała nieco o tym jak to toczyło się dalej, na początku tak zachwalała pracę... Przez zachowanie koordynatorek odeszła, bo Klienci są jacy są ale jeśli ma się styczność z takimi osobami personalnie codziennie to rzeczywiście może być to obciążenie psychiczne. Grupowe zebrania w jednym rzędzie czy przy jednym biurku i głośne śmiechy raczej nie są wskazane gdy obok ktoś siedzi próbuje pracować. Może to tylko nasze odczucia ale nie są one najprzyjemniejsze.
To prawda... Jeszcze pracowała tam taka tłusta SV, która nie umiała robić nic innego, poza darciem (usunięte przez administratora) na wszystkich i plotkowania... Chyba jej imię zaczynało się na literę K. Przez nią dużo osób odeszło, niektórzy nawet myśleli nad zgłoszeniem tej firmy do PIP. Szkoda, że nikt nie reaguje.
Jak takie zachowania wobec pracowników to najpierw powinien zareagować przełożony. Nikt nie zgłaszał tego wyżej bo zwykle PIP to już ostateczność. Takie sytuacja były zamiatane pod dywan czy nikt nie miał śmiałości o tym powiedzieć?
Jak niektórzy przełożeni nie są lepsi to o czym my mówimy? Kiedyś jeden kierownik podczas szkolenia pozwolił sobie na niewybredne, homofobiczne uwagi wobec osób innej orientacji. Komentarze na temat czyjegoś wyglądu to standard w tym miejscu. Chcesz tu pracować i wyróżniasz się wyglądem, ubiorem to zapewne usłyszysz coś „ciekawego" na swój temat.
W PGE Obrót w Łodzi nie zmieni się za wiele dopóki nie nastąpią zmiany dyrekcji. Wtedy jest szansa poprawę atmosfery w tej firmie
Pewne rzeczy nie powinny się dziac. Tylko nikt nie potrafi zapanować nad paniami svm. Trzy są znane z plotkowania przez pół dnia i obrabiania wiadomo czego. Jak ma się szczęście i svm cię polubi to będzie można obgadywać innych razem z nią. wybrani konsultanci maja ten zaszczyt co świadczy tez o nich samych. Jak nie to uciekaj stąd, szkoda tracić nerwy. Podchodzisz do jednej takiej o coś się zapytać i widzisz tą niezadowoloną minę a czasami jeszcze na ciebie się wydrze, nic przyjemnego.
Najlepsze jest to, że one myślą, że obgadywane przez nie osoby nic o tym nie wiedzą i nie słyszą tego. Nie wszyscy muszą się kochać i lubić ale obgadywanie czyjegoś wyglądu jest nie na miejscu. A tu tak jest. Później zdziwienie, że ludzie sami odchodzą i nie chcą tu pracować.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w PGE Obrót? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Szkoda czasu. Zdecydowanie odradzam tym, którzy się zastanawiają, ponieważ nie spotkałem się jeszcze z tak niskim poziomem rekrutacji. Pani Aleksandra merytorycznie nieprzygotowana do rozmowy. Natomiast obecny przy niej kierownik regionalny na woj. Wielkopolskie prowadzi rozmowę w sposób nieprofesjonalny - będąc aroganckim, chamskim, co chwilę przerywając wypowiedź i nie pozwalając się w pełni wypowiedzieć. Wtrąca jakieś docinki i złośliwości, które nie powinny mieć miejsca. Odnoszę wrażenie, że ma głęboki problem z samym sobą, może kompleksami, ale przede wszystkim ze swoim wybujałym ego. Osoby o tak niskich kompetencjach nie powinny zarządzać jakimikolwiek ludźmi, ponieważ może prowadzić to do sytuacji mobbingowych. Zrezygnowałem już w trakcie samej rozmowy.
Dlaczego PGE Obrót Łódź w ofertach pracy do biura zamieszcza informację że oferuje: "Przyjazną atmosferę w pracy" skoro atmosfera w pracy nie jest przyjazna. Nie jest to wprowadzanie kandydatów w błąd?
Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że nie można dostac etatu na Obrót. Każdy oczywiście zaczyna od APT, a w przypadku CC jest to związane z dużą rotacją pracowników. Moja umowa na ATP została skrócona i po roku dostałam etat w grupie. Praca jak w każdym CC jest specyficzna. Jeden będzie sobie chwalił, drugi nie da rady. Dla jednego słuchawki i możliwość pracy zdalnej będzie atutem, inny woli bezpośredni kontakt z klientem, inny żadnego. Wiedzy jest sporo do przyswojenia, do pomocy jest konsola (coś jak biblia ????), svm i „starsi koledzy”. Jak się ma dobre wyniki można zostać przeszkolonym na maile lub pre paid (faktury na liczniki przedpłatowe). Przy tak dużej liczbie pracowników zawsze się znajdzie ktoś z kimś ma się praktycznie przyjacielskie relacje, jak również ktoś kogo się nieznosi. Bardzo sobie chwaliłam współpracę z SVO, większością SVM. Również konsultanci na stanowiskach eksperckich lub samodzielnego referenta maja już bardzo dużą wiedzę i nigdy nie odmówiono mi pomocy. Płaca w CC się bardzo poprawiła w ostatnim czasie, bo był moment, że wynagrodzenie nie było konkurencyjne. Ja wytrzymałam 4,5 roku. Dobili mnie klienci i niestety pogorszył mi się słuch. Jest sporo rekrutacji i wewnętrznych i zewnętrznych do innych zespołów i z takiej sposobności skorzystałam :). Pracuje „na zapleczu” i bardzo sobie chwałę.
Jak pracowałaś na słuchawce to grafik można było ułożyć w miarę elastycznie? Ja jeszcze się uczę i chciałbym to połączyć w miarę sprawnie. Idą na rękę i można np.wziąć pół etatu?
Czy ktoś jeszcze ma opóźnienie z wypłatą za czerwiec? Zatrudnienie przez agencje:)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PGE Obrót?
Zobacz opinie na temat firmy PGE Obrót tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PGE Obrót?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 0 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PGE Obrót?
Kandydaci do pracy w PGE Obrót napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.