UWAGA !!! Nie POLECAM!!! Zamawia się usługę oczekując kilka dni po czym nikt nie przyjeżdża, oczywiście telefonu także nie odbierają.
KATEGORYCZNIE NIE POLECAM NIE ZREALIZOWALI ZAMÓWIENIA SKŁADAM ZAWIADOMIENIE DO PROKURATURY . NIE ODPOWIADAJĄ NA TELEFONY , WIADOMOŚCI SMS,GMAIL
Niestety byłem zmuszony do skorzystania z usług tej firmy ponieważ wykonują oni naprawy gwarancyjne dla indesitu. Do serwisu bardzo ciężko się dodzwonić jak już udało się dodzwonić po kilkuset próbach i kilkunastu dniach oraz umówić fachowca doszło do 3 nieodbytych wizyt : Wizyta nr 1 - miała odbyć się między godziną 16-18 09.07.18 . Od godziny 16 czekałem w mieszkaniu i nikt się nie pojawił. Dostałem informację,że fachowiec nikogo nie zastał w mieszkaniu, no po protu śmiech na sali. Kontaktuje się z fachowcem, który twierdzi,że nikogo nie zastał, pytam czemu nie mógł zadzwonić opowiada,że rozładował mu się telefon, następne moje pytanie brzmi: o której dokładnie godzinie był. Mówi,że nie pamięta ma to gdzieś w protokole zapisane ale na chwilę obecną nie jest w stanie mi powiedzieć. Czy to nie jest dziwne? Ja jestem w mieszkaniu, fachowiec twierdzi,że rozładował mu się telefon i nie jest wstanie wskazać mi o której godzinie niby był. Wizyta nr.2- miała odbyć się między godziną 16- 18 26.07. O godzinie 16 dostaje telefon od fachowca,że nie zdąży bo jest w Piątku na naprawie lodówki i w ogóle on to od początku dnia wiedział,że nie da rady. Zapytany dlaczego rano nie mógł o tym powiadomić mówi,że wcześniej dawał znać Pani, która umawia wizyty,że nie da rady tego dnia... Pytał czy następnego dnia o godzinie 8 mi pasuje, no niestety nie pasuje bo pracuje od tej godziny. Na pytanie kiedy odbędzie się następna wizyta odpowiedział,że ktoś będzie się ze mną kontaktował następnego dnia. No niestety nikt się nie skontaktował. W poniedziałek też nic, dodatkowo podjąłem mnóstwo nieudanych prób kontaktu z firmą. W połowie tygodnia udaje mi się umówić kolejną wizytę na piątek. Wizyta nr.3 miała odbyć się między godziną 16-18 03.08.18 Jestem w mieszkaniu w tym czasie, nikt nie przychodzi. No oczywiście... Dzwonię do serwisu ok. godziny 16.30, po kilkunastu próbach udaje mi się tam dodzwonić. Pytam Panią czy może określić o której ktoś przyjdzie, odpowiada,że mam czekać bo wizyta została umówiona między 16-18, pytam czy w ogóle jest sens czekać. Wówczas Pani się rozłącza. Taki serwis zniechęca do produktów indesit, firma powinna zareagować na postawę tego serwisu.
NIE POLECAM. Zero kontaktu nie odbierają telefonu lub zajęty, obietnice o szybkiej naprawie BEZ PODSTAW, na prostą naprawę, która trwa 10min czas oczekiwania na 6 tygodni. Sprawa zgłoszona do odpowiedniej firmy.
Absolutnie nie polecam, a wręcz odradzam. Zmarnowany czas i pieniądze. Brak kontaktu, odkładanie telefonu w trakcie rozmowy i obietnice, którym brak pokrycia w rzeczywistości. Fatalna obsługa klienta i brak wykonania usługi!!!
Absolutnie nie polecam ,ani szybko ,ani tanio, ani solidnie. Koszyczki do zmywarki -Pani pomyliła towar,pomimo obietnicy ich wymiany nie przysłała prawidłowych ,pieniądze oczywiście poszłyyyy.Nie odpowiada na maile i telefony.Absolutnie nie polecam sklepu i wykonywanej przez tą Panią sprzedaży wysyłkowej.Unikajcie.
Zwrot za koszyczki do zmyawrki otrzymał Pan od razu po wyłanej reklamacji ... Czasami warto sprawdzić stan sowjego konta za nim sie kogoś oskarży .. P.Tomku to imię juz mówi samo za siebie ..
witam Bardzo miła i fachowa ekipa , technik naprawdę wie co robi a Pani przyjmująca zgloszenie bardzo miła i sympatyczna , jestem zadowolny z naprawy i zakupu sprzetu w tym serwisie , prawda jest ze nie mozna się dodzwonic ale to daltego ze maja bardzo duzo klientów zgłoszeń . GORACO POLECAM !!
Absolutnie nie polecam. Nr telefonu kontaktowego albo nie odpowiada albo zajęty. Serwis oddzwonił po zarejestrowaniu się poprzez formularz kontaktowy. Poinformował mnie o możliwych terminach wizyty serwisanta. Wizyta miała być uprzednio potwierdzona kontaktem telefonicznym, którego ze strony serwisanta nie było. Kilkukrotnie wysłałem sms z prośbą o kontakt. W dniu w którym miała się odbyć wizyta również żadnego kontaktu ze strony serwisanta. Przedział czasowy wizyty pracownik serwisu określił między 16 a 18. Za dwadzieścia pięć minut do osiemnastej wysyłam sms że serwisant się nie pojawił. Dostaję sms zwrotny że ktoś dzwoni do technika. Do godziny 18:15 żadnego kontaktu zwrotnego. Ostatecznie brak telefonu i serwisanta. Jeżeli tak działa autoryzowany serwis to myślę że centrala w Warszawie powinna o tym wiedzieć i na pewno napiszę do nich oficjalną skargę pisemną.
POLECAM TEN SERWIS , TECHNIK FACHOWIEC POD KAŻDYM WZGLĘDEM , A PANI MONIKA BARDZO KOMPETENTNA OSOBA , USŁUGA WYKONANA SZYBKO I SPRAWNIE I TYLKO 123 ZŁ JESTEM POD WRAŻENIEM PRACY TYCH MŁODYCH LUDZI , BARDZO DZIĘKUJE POLECAM TEN SERWIS
Popieram , polecam szefową serwisu P.Monikę naprawia sprzęt przez telefon , poddaje fajne rozwiązania i naprawdę wielkie uznanie do do wiedzy z AGD u tej Pani .... Polecam Serwis pytać o Pana Sebastiana lub P.Monikę suuuuuuuuuuuuuuuuuper ludzie
P.Polaczek szkoda słów , Proszę dopisać jeszcze ze został Pan zwolniony z Pracy . Firma porządna serwis na poziomie , sprzęt można zakupić , szefowa podpowiada , kobieta zna się na sprzętach nie jednego fachowca łamie . POLECAM .
To nie ma nic wspólnego z autoryzowanym serwisem! Ludzie z pośredniaka za najniższą krajową, bez absolutnie żadnych referencji, żadnych uprawnień, kompletnie bez żadnego pojęcia, naprawiają sprzęt czerpiąc wiedzę z filmików na you tube . Pani no frościk na pozór miła, kompetentna osoba, traktuje pracowników w sposób arogancki, impertynencki uważając ich za (usunięte przez administratora) jednocześnie wymaga od nie przeszkolonego personelu, umiejętności na najwyższym poziomie. Już dawno nie spotkałem się z tak nie grzeczną, wyrachowaną kobietą ! Pozostaje mi współczuć wszystkim przebywającym w jej otoczeniu. Odradzam kompletnie, szkoda Państwa czasu oraz nerwów. Były pracownik "serwisu" . polaczek