Witam. Podpisałam umowe zlecenie na cały sierpień, mało tego, że otrzymałam tylko jedną zmianę na 8h, przez cały miesiąc, to na domiar od 2tyg nie otrzymałam wypłaty za ten dzień. A wynagrodzenie miało być płacone co środy. Pytam więc gdzie są moje pieniądze?
Dzień dobry, Ilość zmian zależna jest od zapotrzebowania sklepu. Pracownicy mają także możliwość samodzielnego zapisywania się na dodatkowe zmiany w wybranych terminach i lokalizacjach - wolne wakaty dostępne są do wyboru na koncie pracowniczym. Wypłaty zlecane są na podstawie kart obecności przesłanych przez kierowników sklepu lub wgranych do systemu przez pracowników. W przypadku wypłat tygodniowych przelewy zlecane są w środy, zaś w przypadku wypłat miesięcznych do 15. dnia kolejnego miesiąca następującego po miesiącu przepracowanym. W zależności od rodzaju wykonywanej pracy, wypłaty mają różną formę. Zachęcamy do zgłoszenia sprawy na nasz adres mailowy lub poprzez komunikator dostępny na koncie pracowniczym. Pozdrawiamy, Jobman Group
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Aby usunąć konto pracownicze proszę wysłać wiadomość mailową na adres ochronadanych@jobmangroup.pl Pozdrawiamy, Jobman Group
Jestem ciekaw ile sobie pobierają prowizji za te że pracuje się za ich pośrednictwem?
Dzień dobry, Nasza agencja nie pobiera prowizji w związku z zatrudnieniem pracowników tymczasowych. Wszelkie formalności oraz prowadzenie konta są bezpłatne. Pozdrawiamy, Jobman Group
Dzień dobry, nasi pracownicy rozliczani są na podstawie Kart Zleceniobiorcy. Nie pokrywają żadnych dodatkowych kosztów. Wynagrodzenie jest im wypłacane na podstawie określonej stawki brutto. Pozdrawiamy, Jobman Group