Jak się pracuje w Capgemini Katowice? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Capgemini Katowice, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Capgemini jest dla Ciebie odpowiednia! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Capgemini w Katowice

Kasia
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie do pracowników capgemini: Czy przed wprowadzeniem home office, tzn podczas pracy w biurze używaliście prompta (dla niewtajemniczonych to taki system kontrolujący czy ruszacie myszką)?

Komunikacja Capgemini
Pracownik
@Kasia

Cześć, na wybranych projektach jest to narzędzie do monitorowania ile czasu pracownicy spędzają na rozwiązywaniu problemów dla danych klientów, zwłaszcza kiedy projekt opiekuje się kilkoma klientami jednocześnie. Nie jest to system sprawdzania, czy i jak osoby pracują.

HAHA
Kandydat
 Pytanie
@Komunikacja Capgemini

Co za bzdura. Istne (usunięte przez administratora)- i co to ma niby sprawdzać??

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
 Pytanie
@Komunikacja Capgemini

To ma być żart? czyli jak ktoś nie rusza myszką to niby nie pracuje? a jak rozmawia z klientem i coś tłumaczy albo odwrotnie-dopytuje to co? już nie pracuje? i niekoniecznie wtedy używa myszki. Całe szczęście,że mnie tam już u was nie ma

Ania
Były pracownik
@Kasia

Prompt był zawsze, nawet przed HO

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

87
Pracownik

Bardzo wygodne. Psychiatra czeka

folwark niewolnikow
Pracownik
@87

tu kiedys pisalo zanim to zglosiles burku, ze pracodawcy w pl maja czarne listy pracownikow ktorymi sie wymieniaja i ze po aplikowaniu do C wasza kandydarura jest zablokowana przez rok lub dluzej jest zmowa cenowa niby konkurencji usuneliscie to czyli prawda

Karolina, dział Komunikacji
Pracownik
@folwark niewolnikow

Cześć, nie możemy niestety się z tym zgodzić. Traktujemy wszystkich kandydatów równo i kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania danej oferty. Nasze wiadomości często wpadają do SPAM - informujemy o tym i prosimy o sprawdzanie również tego folderu na swojej poczcie elektronicznej.

1
Omamy
Były pracownik
 Pytanie

Niczego w życiu nie żałuję tak bardzo, jak straconego roku w tej firmie. Team Managerowie oglądający (usunięte przez administratora) pół dnia, albo grożący zwolnieniem w ramach żarcików. Ulubieńcy mogą cały dzień siedzieć na statusie „Project” i nie odbierać telefonów, dostają też podwyżki (nawet jak zrobią jakieś ostre błędy). Pracowałem najciężej z całego zespołu, klienci byli bardzo zadowoleni i prosili o kontakt ze mną gdy trafiali do kolegów, ale dostałem kolejną umowę na czas określony, bo w sumie nie są mnie pewni :)) nigdy nie miałem żadnej rozmowy z TM odnośnie moich planów rozwoju, bo wszyscy dobrze wiedzieli, ze w tej firmie nie da się rozwijać. TL obgadujący ludzi z własnego zespołu to jakiś żart. Nikt nie ma tutaj ani wykształcenia, ani doświadczenia, ani szkolenia żeby robić to, co robi. Na szkolenia zostają wysłani tylko ulubieńcy, na cały dzień, a na linii zostaje jedna-dwie osoby. I co z tego, że temat szkolenia to np. Excel, z którego nawet przez sekundę nie korzystaliśmy w pracy? Albo programy, których nawet nie można zainstalować na swoim PC? Ważne, że można potem skoczyć na piwko zamiast wrócić do pracy :) Niby jest Peakon, niby TL to czytają i ich managerowie też, ale co z tego, skoro nie ma z tego żadnych wniosków? Jeżeli potrafisz dobrze (egzotyczny szczególnie!) język, masz jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze klienta - idź gdzieś indziej. W innych firmach będą Cię traktowali bardzo dobrze (ja tak mam), bo docenią i zauważa Twoje umiejętności(usunięte przez administratora)

3
Co racja to racja
Pracownik
@Omamy

Masz rację, u mnie na projekcie pan TL obiecał szkolenia i do dzisiaj na obietnicach się skończyło. Tak szkolenia będą minimum raz w miesiącu i tak mija tydzień za tygodniem, miesiąc za miesiącem i jak szkoleń nie było tak nie ma. Widać, że niektórych w tej firmie, nie warto o nic prosić bo i tak spuszczą to jak wodę w toalecie. Ja bym tylko chciał, żeby taki klient, który jest właścicielem danego projektu zrobił im mały audyt, jak Oni np. szkolą i przygotowują osoby do pracy, czy według takich samych standardów jak w kraju u klienta czy nie. To jest po prostu porażka, żeby wypychać ludzi na kolejkę do dzwonienia bez merytorycznego przygotowania. I jeszcze sugerują między wierszami udawaj przed tym który dzwoni, że się znasz na tym :)

1
niestety
Pracownik
 Pytanie
@Omamy

Nie tylko nagie zdjęcia z siłowni. Pamiętaj, że wspólne imprezowanie to podstawa sukcesu. Spędzaj czas na mówieniu jak chcesz się rozwijać i że rola managementu to twoje marzenie a oni twoimi idolami są. Na imprezę i wspólne chlanie też powinieneś jechać daleko autem służbowym, o ile Ci już dali, koniecznie w czasie pracy. Przecież calla możesz zrobić z auta, to że prowadzisz i nie możesz napisać ważnego maila nie szkodzi, przecież jakby było ważne to by zadzwonili ale agencie pierwszej linii pamiętaj, że nie wolno Ci wyjść do sklepu w czasie pracy. Musisz też potem opowiadać o tym wszystkim, żeby wiedzieli, że niedługo manager z ciebie będzie i że szacuneczek się należy. Koniecznie powtarzaj jak mantrę, że przecież pierwsza linia nie rozumie bo nie jest na poziomie. Może byś więc wytłumaczył? Nie, co tu tłumaczyć, przecież pożar jest. Co miesiąc inny klient ma priorytet, lub ten sam przez pół roku. Może by tak więcej ludzi do pracy dać? Lepiej dać więcej managementu którego liczebnie jest więcej niż przeciętna wielkość zespołu. Dlaczego wciąż pracuje? Bo nie jestem na angielskiej kolejce, kończę po 8 godzinach nie musząc się niczym przejmować.

taaaak
Pracownik
@niestety

Ktoś wyraźnie poczuł się dotknięty personalnie, że z pierwszego postu zniknął wpis o tym że jak chce się awansować to należy wysyłać nagie zdjęcia z siłowni.

Pytajnik
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie jak w tej zacnej korporacji wygląda sprawa z umowami o pracę? Pierwszą dali mi na 2 miesiące, druga była na 6 miesięcy teraz trzecią też mam na 6 miesięcy. Zgodnie z przepisami prawa pracy, czwarta umowa nie może już być na czas określony, tylko na czas nieokreślony. Znając życie w tym współczesnym Świecie, mogą nie chcieć potem dawać umowy na czas nieokreślony. Więc chciałbym się dowiedzieć od weteranów z dłuższym stażem lub doświadczeniem jak to wygląda? Bo nie wiem czy warto kontynuować z nimi romans przez kolejne 6 miesięcy, a pracuję dla nich na Home Office i niestety nie uczestniczę w klubach wspólnej kawusi, papieroska czy wyjścia do lokalu :)

Karolina, dział Komunikacji
Pracownik
@Pytajnik

Cześć, rodzaj umowy to bardzo indywidualna kwestia. Najlepiej będzie jeśli porozmawiasz bezpośrednio ze swoim managerem i dopytasz o szczegóły.

Programizta
Pracownik
@Karolina, dział Komunikacji

Ja miałem od razu umowę na czas nieokreślony w AP

Niki
Pracownik
@Pytajnik

ja mialam 1 probny i potem nieokreslony

logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na jaką stawkę może liczyć osoba ze znajomością angielskiego na poziomie B2 (ale już bliżej do C1) i niemieckiego na poziomie A2? Z czego się przygotować rekrutując? Nie mam żadnego doświadczenia w IT, warto wcześniej inwestować w szkolenia typu Python/Tableau/SQL?

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@Kandydat

Nie warto ;) 3500 brutto max.

Guzik prawda
Pracownik
@ŚmiaćSięCzyPłakać

Aktualna stawka za angielski to 3500 na wstęp a po zdaniu testu IT 4000 brutto a za inne języki więcej bo masz dodatek językowy. Nie wiesz to się nie wypowiadaj lub nie kłam świadomie :)

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
 Pytanie
@Guzik prawda

Czyli prawda. I NIE ŻYCZĘ SOBIE KŁAMLIWYCH OSKARŻEŃ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cap już 2lata temu jak miałam nieprzyjemność się tam zatrudniać nie chciał osób z językiem poniżej B2 więc nic poniżej się dla nich nie liczy. Po h... więc ściemniać o dodatkach skoro takiej osoby i tak nie wezmą na projekt niemieckojęzyczny bo TL mają nadmuchane wymagania? Weźcie się tam w końcu ogarnijcie bo tylko napędzacie sobie rotację

Prawda Guzik
Pracownik
 Pytanie
@Guzik prawda

No i co z tego, że test IT i podwyżka do 4000 brutto? To nie wszystko co powinno się zmienić w tej firmie. Jak się spojrzy na samą organizację na danym projekcie to ręce opadają w dół. Chaos, bałagan i niekompetencja aż razi po oczach. Całe zarządzanie co niektórych sprowadza się tylko do tego czy agent jest na callu, a czy agent ma odpowiednią do tego wiedzę i narzędzia do pracy to już nie bardzo. Wielcy Team Leaderzy nie mają żadnej wiedzy o tym jak się motywuje zespół. Szkolenia? Pfff, pseudo zabawy i testy on-line, a potem jak masz z czymś problem na callu i nie wiesz to sobie poszukaj w Knowledge Base. Czasami zapytaj, na Chatcie, ale nie zawsze czy szybko ktoś pomoże a klient który dzwoni nie będzie czekał wiecznie na odpowiedź na linii. Jakie to proste co nie? To przy ilości zadaniach, które się wciska agentowi na 1 linii może on zostać inżynierem IT, wychodzi na to, że według Capa nie trzeba mieć studiów z IT, informatyki czy programowania bo wystarczy przyjść, czytać ich KB i wklejać templatki. No litości drodzy Państwo. A już najlepsze jak samemu się człowiek musi prosić o szkolenia, żeby ktoś coś pokazał. Tak damy ci kolegę z zespołu zrobi co szkolenie. Najczęściej z 1 godzinę, bo potem znowu trzeba wracać na linię bo ludzie dzwonią. Czyli szkolenie z czterech liter, nie potrafią nawet zorganizować pracy i szkoleń profesjonalnie. I zamiast interesować się choćby trochę swoim zespołem, pytać choćby czy ktoś ma z czymś problem? To rola TL sprowadza się tylko do pytań z czym ludzie dzwonią i pilnowania czy jesteście na kolejce. A cała reszta to już ich nie bardzo interesuje, żyją zamknięci w swoim Świecie. Osobiście nie tego spodziewałem się po tej firmie, przyjmując się bez doświadczenia do pracy tam. Tak, tak zaraz wam powiedzą, ale przecież tutaj wszyscy są bez doświadczenia :). Tak na pewno, potem wychodzi w praniu, że jeden a to pracował w IT w UPS, inni znowu są na studiach IT, inni już byli na innych projektach, ale podobno nikt nie miał wcześniej styczności z tą dziedziną. Nie wcale :). Wciskają do zespołu zarówno tych co mają jakieś choćby małe doświadczenie i wiedzę o IT i tych co są całkowicie bez, jak Ja. Z góry zakładają, że łatwo się wszystkim pracuje, bo jak klient dzwoni i ma milion różnych IT problemów, to agent łatwo znajdzie potrzebną mu solucję wpisując sobie słowa klucze, które mu podaje dzwoniący. Ktoś dobrze tutaj opisał już, że człowiek na 1 linii robi z siebie idiotę, bo ten który dzwoni zakłada, że ma do czynienia z doświadczonym pracownikiem. A niestety nowy agent jest nie doświadczony, bez wiedzy i jeszcze żeby zadbać chociaż o jego minimum czyli odpowiednie przeszkolenie, to nie. Mają to gdzieś i udają, że jest super. Z tego co przeczytałem, to nie ma sensu zgłaszać tego typu problemów ich platformami wewnętrznymi, bo i tak nikt z tym nic nie zrobi. Panowie i Panie OPS czy TL mają na projekcie swój folwark, na którym czują się Panami sytuacji, bo tylko Oni kontrolują innych a ich już nikt. Przez to chyba regionalna kadra zarządzająca nie wie chyba za bardzo co się dzieje wewnątrz firmy na poszczególnych projektach. Dla mnie Cap okazał się krainą nie kompetencji, chaosu i braku organizacji.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Prawda Guzik

A na czym polega test IT? Chcę rekrutować dopiero za kilka miesięcy, dlatego zależy mi żeby jak najlepiej się do tego przygotować.

87
Pracownik
@Prawda Guzik

Skoncz narzekanie. Twoj Manager

Prawda Guzik
Pracownik
@87

Dobre XD Manager tylko z nazwy, ale pewnie, nie ma co narzekać wszystko jest super w Capie od lat. Ty za to Panie menadżer, albo może figurant z ciepłą kanapą w biurze, nie wyciągasz widać wcale wniosków z tego co piszą ludzie tutaj od lat. Wiadomo, że problem Ciebie nie dotyczy, skoro brudną robotę wykonują korpo szczury z linii wsparcia. Ty za to jesteś od tego, żeby organizować zespół i wsparcie tego zespołu. Rzetelne wsparcie, a nie udawanie, że coś robisz, skoro ludzie to widzą i tak to czują. Twój pracownik :)

Były
Były pracownik
 Pytanie

Ja już na szczęście jestem poza mordorem od dwóch lat. Dlaczego odeszłam? Bo miałam dość książąt za których trzeba było robić, gdy oni byli stworzeni w tym egipcie do wyższych celów a ja baba z Polski miałam orać piątek, świątek i niedziela, w tym na nocki na które książe nie mógł bo by się zmęczył. Oczywiście za mniejszy hajs bo kapciowe haery mają nas Polaków w poważaniu a ksiażęta z krajów arabskich dostawali dodatki i stawki jak dla native speakera chociaz w żadnym z tych krajów francuski (mój język) nie jest urzędowy ani wykładowy a dyplomy mają wystawiane po arabsku. Tłumaczenie było takie, ze w szkole mieli francuski. Ok, ja w szkole miałam rosyjski, dlaczego nikt nie wpadł na to, że jestem dodatkowo native speakerem języka rosyjskiego, przecież to jest to samo tłumaczenie a każdy z was może być według tych zasad native speakerem, każdy z was jakiś język w szkole miał! Dalej... ani chwili spokoju a w pewnym momencie jedna gwiazda, która nadal u was siedzi dostała chyba na mnie zlecenie "obserwacji". Chodziła za mną wszędzie, nawet do kibla. Jako zaufana menadzerki coś tam musiała naskrobać w kajeciku. A ja mogłam się poczuć jak w filmie sensacyjnym. Nie jest prawdą że można zmienić projekt. Moj menago w pewnym momencie po moim kolejnym staraniu wyznał, że na szczęście przechwycił mojego maila. Poznałam w Cg kilka fajnych osób ale to byli zwykli agenci, żołnierze pierwszej linii frontu jak ja. A menadżerowie.... Nie wiem skąd oni się biorą, jakie jest na nich kryterium, przypadkowi ludzie bez kwalifikacji, sami nie potrafiliby zrobić ani jednego tiketa za to jedyne co wiedzą to jak podkręvić normy albo tak zamieszać z bonusami, zeby go nie wypłacać. Praktycznie za każdym razem słyszałam historię, przyszedł i od razu wskoczył na TM a potem najwyżej karuzela po projektach. To dla was, perspektywa awansu, hahaha nie w Polsce. Z tych "wybitnych" tiemów pozdrawiam cię Kotuś. Wchodzę ostatnio na stronę z ogłoszenismi od kapcia. I co widzę? Cg jyz chyba wcale płacić za pracę nie chce, kilka miesięcy temu widziałam ogłoszenia o pracę a dzisiaj te same ogłoszenia poszukują stażystów. Trzymajcie się ciepło.

1
87
Pracownik
 Pytanie
@Były

Fajnie, napisalas w jakim celu? Chcesz pogadac? Gdzie tkwi problem. Niestety sama pozwolilas sobie na to tyranie. Pozdrawiam, TL

1
Jarek K.
Pracownik
 Pytanie

Droga komunikacjo Capgemini! Szybkie pytanka, luźne, mam nadzieję, że to nie problem. Jakie są perspektywy awansu i podnoszenia kwalifikacji w Capgemini? Dodam, że mam średnie wykształcenie + some college, i doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym jeśli cokolwiek to znaczy. Interesują mnie finanse, customer managment/care i IT, niestety nie mam doświadczenia w finansach i IT. Nawet widziałem ofertę pracy w finansach entry level, nie wiem czy miałbym szansę się dostać do takiej pracy. I czy mogę liczyć na zarobki netto 2,5k+ na początek? Z góry dzięki za zainteresowanie. Nie znam zupełnie realiów w Polsce.

TuNiestetyByłem
Były pracownik
@Jarek K.

Nie idź tą drogą ;) w Katowicach jest wiele firm o podobnym profilu-nawet jeśli nie traktują lepiej ludzi to przynajmniej sensownie płacą. Pozdrawiam Oskar

Jarek K
Kandydat
 Pytanie
@TuNiestetyByłem

Cześć. A chciałbyś mi napisać co to za firmy? Jestem bardzo ciekaw. Z góry dzięki.

tender_ramanujan
Pracownik
@Jarek K.

Moim zdaniem możliwości awansu i rozwoju w CG są bardzo duże. Być może zarobki na start nie są powalające, ale wewnętrznych ofert pracy przychodzi co tydzień multum i na pewno jest gdzie przeskoczyć. Kasa też jest po awansie lub dwóch dużo lepsza. O capie można wiele powiedzieć, ale na pewno nie to, że nie stwarza możliwości awansu i rozwoju.

2
Komunikacja Capgemini
Pracownik
@Jarek K.

Cześć, mamy wiele możliwości wewnętrznych zarówno pakiet szkoleń z umiejętności miękkich jak i twardych, a także wewnętrzną rekrutacje, gdzie nasi pracownicy mogą aplikować na inne role wewnątrz firmy. Oferujemy bardzo różnorodne stanowiska - zatrudniamy ekspertów oraz starszych i młodszych specjalistów. Mamy też pozycje dla juniorów, których szkolimy od podstaw, stąd nie wymagamy od nich wcześniejszego doświadczenia. Jeśli chodzi o zarobki to są one uzależnione od zakresu obowiązków na danym stanowisku, od doświadczenia kandydata, kompetencji merytorycznych i językowych. W procesie rekrutacji zawsze najpierw kierujemy pytanie o oczekiwania finansowe w stronę kandydata.

1
87
Pracownik
@tender_ramanujan

Tender wlasnie nie dostalem zadnych mozliwosci awansu. Pokaz mi co osiagnales.

Ostrzegam
Były pracownik
 Pytanie

Ostrzegam osoby slabe psychiczne przed praca na service desku. Jezeli jestes osoba wycofana, chcaca wejsc w swiat korporacyjnego IT, zaczynajac od dolu, to SD naprawde nie jest dobrym wyborem. Czego mozesz sie spodziewac? Awansy tylko dla tych, ktorzy towarzysko zyja dobrze z menadzerami, klamstw i obietnic rzucanych w zywe oczy, obrabiania tylka za plecami, intryg, spiskow i sieci powiazan towarzysko-zawodowych. Ze strony klienta jest tylko gorzej: spotka Cie ublizanie, wieczne pretensje, jezeli trafisz na przedstawicieli wspanialego narodu amerykanskiego, to odczujesz ich pogarde dla pracownikow uslug i zrozumiesz, ze memy o Karen chcacej rozmawiac z managerem sa prawdziwe. Jezeli nalezysz do grona osob, ktore potrafia miec wszystko gdzies, jestes asertywny i towarzyski, to byc moze odnajdziesz sie na pierwszej linii. U mnie niestety skonczylo sie to rokiem brania benzodiazepin, proba samobojcza i ciagnaca sie psychoterapia. Dodatkowym skutkiem ubocznym jest mizantropia oraz znieczulica. Rowniez dzwoniacy telefon powoduje ataki paniki. Lekka fobia spoleczna, przerodzila sie w ciezka, nie moge funkcjonowac bez lekow, zyje z renty, ktora otrzymalem z powodu choroby psychicznej. Zastanowcie sie wiec dobrze, czy na pewno jestescie tak silni psychicznie, by pracowac na 1 linii w Capgemini. W innym wypadku moze skonczyc sie to kiepsko dla Was.

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@Ostrzegam

Niestety to prawda

87
Pracownik
@Ostrzegam

Ostrzegam was moi drodzy, ze Ostrzegam wciaz u nas pracuje na Service Desk i chce awans. Jesli bedzie was mniej to go awansujemy. Troche prawdy Ostrzegam ;)

Typowy
Kandydat
 Pytanie

Hej, Ludzie, aktualnie zajmuje się praca w tzw. Spedycji ktora wyklucza moje życie prywatne praktycznie 24/7 , z ciągłym korzystaniem i odbieraniem telefonów. Przy czym nie zarabiam kokosów... Chciałem spróbować swoich sił i rozwijać się w IT. Wykształcenia takiego nie mam, myślałem aby zacząć od ServiceDesku. Jednak, żona i małe dziecko nie pozwala mi na zmianę pracy ot tak... Czy jest jakakolwiek możliwość żeby na start otrzymać chociaż 3500zl netto ? Kazda opinia przydatna.. Z góry dziekuje za odpowiedzi. Ps. Znam tylko język angielski

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@Typowy

W Capie też życia prywatnego mieć przecież nie będziesz bo większość projektów jest 24/7 i nikt się nie pyta jakie godziny Ci pasują więc pytanie po co Ci ta zmiana. Szansa jest-jeśli znasz biegle jakiś niszowy język

tert4terterterte353
Pracownik
@ŚmiaćSięCzyPłakać

Projekty owszem i pracują 24/7 ale masz jasno ustaloną zmianę i po 8 godzinach zamykasz komputer. Na service desku nikt ci nie będzie (usunięte przez administratora) zawracał poza godzinami twojej pracy.

2
ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@tert4terterterte353

To widzę,że sporo się zmieniło od mojego odejścia. Jeszcze ze 2 lata temu grafiki były zmieniane z godziny na godzinę a sławetna liderka na 9 piętrze potrafiła na chwilę przed Twoim wyjściem przyjść i powiedzieć,że sory ale musisz zostać bo ona nie ma ludzi. Albo pracujesz na jakimś super projekcie-o ile takie tam są. No w każdym razie praca w systemie 24/7 to i tak żadne życie prywatne.

tert4terterterte353
Pracownik
@ŚmiaćSięCzyPłakać

U mnie na SD był grafik na kwartał z góry i tyle. Oczywiście do zmian dochodziło, wypadały choroby i inne rzeczy, ale TLe się pytali kto ew. weźmie zmianę i już. Nie zdarzyło mi się ani razy żeby mnie siłą gdzieś wrzucili. Wiec problem nie jest z Capem ogólnie tylko jednym dziwnym projektem, przynajmniej tak to wygląda.

Typowy
Kandydat
@Typowy

@up dziękuję za odpowiedzi. Tak jestem świadomy ze to zupełnie inny grafik i praca w świątki etc. Ale teraz jest to samo, a może i gorzej z telefonem przy uchu non stop. Dzięki.

Pomaranczka
Pracownik
@Typowy

Nie ma takiej możliwości. Z samym angielskim dostaniesz 2800 na rękę. Żeby dostać 3.500 musiałbyś znać niszowy język np Duński, Holenderski.

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@tert4terterterte353

To albo dużo się zmieniło-dobrze dla Was (pewnie już była taka lipa w rekrutacji, że ktoś w końcu wymusił na managmencie traktowanie tych niżej jak ludzi) albo masz jakiś fajny projekt

87
Pracownik
 Pytanie
@Pomaranczka

Oczywiscie ze jest szansa na zarobki 5700 brutto ekspercie. Skad jestes? Stare dane...?? To lepiej popytaj dobrze!

zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

ile może tam zarobić specjalista ds. rekrutacji z 4 letnim doświadczeniem? może jakieś widełki, pls? zastanawiam się nad zmianą firmy i nie wiem czy jest sens iść tam na rozmowę jak się pojawi jakieś ogłoszenie

nox
Kandydat
 Pytanie

czy ktoś pracował jako Sales Support&Order Fulfillment z ang i niem w Katowicach i może coś powiedzieć o atmosferze, ilości połączeń/e-maili ? Czy wynagrodzenie jest wyższe w porównaniu do stanowisk związanych ze wsparciem technicznym ?

Marta
Kandydat
 Pytanie

Ile dziennie wykonuje się telefonów na stanowisku Finance and Accounting Process Junior Specialist with Italian?

Komunikacja Capgemini
Pracownik
@Marta

Cześć, to wszystko zależy od ilości zgłoszeń/spraw do przeprocesowania w danym dniu. Raz może być ich znacznie więcej a w kolejny dzień mniej. Niektóre są też załatwiane bezpośrednio przez e-mail więc określenie konkretnej ilości jest dosyć ciężkie.

Hannia
 Pytanie

Cześć, czy Capgemini zawsze powiadamia o rezultacie rozmowy kwalifikacyjnej niezależnie od wyniku? Czy jeśli nie dostałam odpowiedzi w określonym czasie, oznacza to, że nie zostanę zatrudniona? Pozdrawiam

Komunikacja Capgemini
@Hannia

Cześć, tak, nasi rekruterzy powiadamiają o rezultacie każdej rozmowy rekrutacyjniej nawet jeśli feedback jest negatywny. Prosimy o kontakt na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com i o podanie szczegółów dotyczących stanowiska oraz daty rozmowy. Sprawdzimy status.

Bas
Kandydat
@Komunikacja Capgemini

Nie, nie powiadamiacie. Nie kłamcie.

Komunikacja Capgemini
Pracownik
@Bas

Cześć, skontaktuj się z nami na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com. Prosimy o podanie szczegółów dotyczących Twojej aplikacji. Sprawdzimy sytuację.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Capgemini?

kasior
@Pytanie

bardziej zasadne byłoby spytać czy się nie zdarzają :)

t34tg34fg34f3fy45h
@kasior

Twoja odpowiedź jest bez sensu, przecież to całkowicie zależy od projektu/stanowiska. Są pewnie ludzie, którzy regularnie trzepią nadgodziny, są tacy, którym wypadają okazjonalnie i tacy, którzy nadgodziny w życiu nie widzieli. Nie można generalizować na całego capa.

Pixi
 Pytanie

Dzięki@capgemini A czy w czerwcu i lipcu również będziecie pracować zdalnie? Zależy mi na takiej pracy .

Komunikacja Capgemini
@Pixi

Ze względu na obecną sytuację pracujemy zdalnie do odwołania. Standardowo na co dzień praca zdalna jest również możliwa w niektórych naszych zespołach – to kwestia do ustalenia z managerem danego zespołu, w którym pracujesz.

1st line trash
@Pixi

Zapomnij o pracy zdalnej, bo już się manago chwalą jak to super będzie wrócić do biura bo biuro jest takie fajne ;) Oczywiście oni sami nie wrócą, ale śmieci z pierwszej linii owszem, wiesz, ktoś musi być królikiem doświadczalnym.

2
lili z francuskim
 Pytanie

Cześć, dostałam taką ofertę racy po rozmowie z Magdą z HR: Collection PA2 na back office czy cos takiego? Drodzy ! powiedzcie mi co tam się robi i ile zarabia? mam francuski i angielski na b2 no może fr c1 w porywach. Mogę prosić przybliżenie tematu? Pracujecie nadal zdalnie? Jak długo trwa szkolenie ? czy oni płacą za szkolenie?

Komunikacja Capgemini
@lili z francuskim

Cześć, rola Collections PA2 (back office) polega na stałym kontkacie z klientem drogą mailową (czasami zdarzają się równiez telefony) aby na bieżąco sprawdzać czy wszystkie opłaty związane z usługami zostały zrealizowane, zaksięgowane i czy wszystkie dokumenty finansowe są zgodnę z usługą. To praca w dużej mierze z Excelem. Pracujemy dalej zdalnie, do odwołania. Onboarding oraz wszystkie szkolenia wprowadzające (BHP, security, kultura organizacji itp.) prowadzimy online. Zarobki są uzależnione od zakresu obowiązków na danym stanowisku, od doświadczenia, znajomości języków obcych a także wiedzy praktycznej. W procesie rekrutacji zawsze najpierw kierujemy pytanie o oczekiwania finansowe w stronę kandydata.

Nick
 Pytanie

Na jakie zarobki może liczyć specjalista z dwoma językami europejskimi na C1 w HR lub w finansach?

anonim
@Nick

Na marne. Gdzieś średnia krajowa lub trochę więcej. Nie są to kokosy.

1
Pixi
 Pytanie

Czy nadal praca odbywa się w trybie zdalnym? Czy są prowadzone rekrutacje? Jak wyglądają szkolenia -online?

Komunikacja Capgemini
@Pixi

Cześć, tak, nasi pracownicy pracują zdalnie. Rekrutacja do naszej firmy trwa cały czas. Tutaj znjadziesz aktualne oferty pracy >> https://www.capgemini.com/pl-pl/jobs/?search_term= Ważne, aby wyselekcjonować oferty po swoich zainteresowaniach oraz wybrać miasto pracy. Szkolenia onboardingowe prowadzone są online na platformie, do której każdy nowy pracownik dostaje dostęp po dołączeniu do firmy. Są to szkolenia wprowadzające o firmie (lokalnie i globalnie), opowiadające o naszej kulturze i etyce, szkolenia BHP, security i inne.

Nieznany:)
 Pytanie

W jakich godzinach pracujecie ?

Komunikacja Capgemini
@Nieznany:)

Cześć, godziny pracy zależą oczywiście od zespołu i działu w jakim będziesz pracował. Niektóre stanowiska jak np. Customer Service Advisor świadczą usługi 24h więc tutaj godziny pracy są zmienne. Standardowo pracujemy w przedziałach 8:00/9:00 - 16:00/17:00. Wszystko również jest zależne od stanowiska i wcześniejszych ustaleń z Team Leader lub Manager danego zespołu.

kermit
 Pytanie

Cześć. Ile w Capie może zawołać architekt z 15 lat w IT?

6GhosT9
@kermit

myślę, że 4600 brutto możesz śmiało krzyknąć

10
Intern
@6GhosT9

Chyba nie masz pojęcia jakie są stawki w P&C. Dla architekta możesz dopisać z przodu 1 do podanej kwoty

5

Zostaw merytoryczną opinię o Capgemini - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Capgemini
Przejdź do nowych opinii