Poślizg tydzień plus 3 procent to standard. Jak nie to na koniec współpracy 3 procent od wszystkich faktur obetnie
Brak słów kursy powrotnej pod berlin za 0.50euro
Wymiana palet to standard i obciążenia za nie to też standard
Jedne miejsce załadunku ale 6 miejsc rozładunku
Same krótkie trasy
Zawsze brakuje kilometrów
Jak wynika z dokładnej analizy, o atrakcyjności i opłacalności współpracy nie decyduje jedynie stawka za kilometr. Jest to skuteczny czynnik manipulacji, którym posługują się spedytorzy dla pozyskania coraz to nowych kontrachentów. Czynnikami decydującymi są w one solution: ilość przejechanych kilometrów, regularne frachty bez przestojów i rzetelne płatności.
lekkie ladunki, koszty za ewentualne przestoje ponoszone są przez ich firmę. Na życzenie Państwa służa referencjami.
Urlopy, konieczność zjazdu taboru do kraju i ich częstotliwość i terminy określane są przez przewoźnika bez korekt z ich strony
Podstawą do obliczania ceny frachtu jest cena za kilometr. Płaca za wszystkie kilometry - rownież dojazdy do miejsc załadunków.
Pełna dyspozycja pojazdem od chwili zlecenia trasy, polegająca na przesłaniu kierowcy adresu, kontrolowaniu przebiegu frachtu oraz jego tempa, przygotowaniu odbiorcy do rozładunku, interwencji w razie wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości.
Polskojezyczna załoga dysponująca znajomością kilku innych języków odpowiada za kontakty z przewoznikami i klientami i gwarantuje w razie potrzeby pomoc na miejscach załadunków i rozladunków we wszystkich krajach.
Żadnych przestojów samochodow. Gwarantowane codzienne frachty, nawet jeśli oferowane na rynku kursy nie gwarantują firmie oczekiwanego dochodu (ponoszac przejściowe straty finansowe, ale gwarantując systematyczne dochody kontrahentom osiągaja ciągłość współpracy, minimalną rotację współpracowników a więc lepszą jakość usług).
Ryzyko finansowe wynikające z ewentualnej niewypłacalności klienta jest przez nich pokrywane.
Bardzo rzetelne i systematyczne płatności, na życzenie po upływie 3 dni z potraceniem 0% skonta
nikt nie zarobił na współpracy z one solution . brak km , brak kasy i chamstwo . same straty
Ponosi koszty ściągnięcia samochodów z Polski oraz ich powrotu do kraju na wymianę kierowców, ewentualnych napraw lub konserwacji
Ładunki bez palet na wymiane - uniknięcie kosztów związanych z niedopatrzeniami przy wymianie, oszczędność czasu, oszczędności na kosztach paliwa (dodatkowa ciężar skrzyni na palety powoduje więkrze zużycie paliwa)
Tylko jedno miejsce zaladunku i rozladunku, gwarantujące oszczędność czasu (żadnej drobnicy!)
UWAGA NA TĄ FIRME . JEGO RZONA MUSIAŁA DLA TURASÓW FAJE ROBIC C ZEBY NA FIRME BYLO TERAZ WIELKI PAM NIEMIEC POLSKIEGO NIE PAMITA
Przykłada wage do długich frachtów od 1.200 km do 2.500 km, które gwarantują wysoki obrót w skali miesiąca, a co za tym idzie - duży dochód.
Obliczanie odległości odbywa się wg. programu Auto-Route gwarantującego ok. 97% dokładności.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w One Solution Logistics?
Zobacz opinie na temat firmy One Solution Logistics tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w One Solution Logistics?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 6 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!