Opinie o InPost S.A. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy InPost S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie InPost S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o InPost S.A. w Kraków

Sara
Inne

Nie polecam, kurier z łaska rozmawiał jeszcze kłucie się przez telefon i gdy powiedzialam ze wyszłam a on odjechał zaprzeczył. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy jest oburzona tym jak zostałam potraktowana

Kacper
Kandydat
 Pytanie

Jaka sytuacja w biurze w Krakowie na ul.Wielickiej? Jakie zarobki na stanowisku specjalistycznym? Jaka panuje atmosfera itp.

Ewelina
Kandydat
 Pytanie

Hej hej mam pytanie do osób pracujących w inpost na stanowisku specjalisty ds.obiegu dokumentów. Jak wygląda praca na tym stanowisku, jakie zarobki itp.

Ja

Nie jest to strona do wyrażania opinii klientów firmy, ale skoro juz tak chętnie się tutaj wypowiadają to skieruje coś w ich strone: zanim zadzwonicie na infolinie z wielką awanturą do konsultanta, z przeklenstwami, obelgami i hałasem zastanówcie się dwa razy. Konsultant wykonuje swoją pracę czyli podaje wam informacje jakie ma widoczne w systemach, wysyła informacje do oddzialu jesli z paczką jest coś nie tak. Od zwykłego konsultanta wbrew pozorom niewiele zależy, a cale wasze (usunięte przez administratora) musi brać na siebie. Pomyślcie, że komuś możecie rozwalić cały dzień albo psychike, mimo ze nie ma wplywu na to dlaczego kurier wam nie przywiózł paczki. Zadzwońcie z normalnym pytaniem, opinią bo firma zawsze wszystkie sprawy rozwiązuje, dlaczego mieliby chcieć tracić klientow? Ale nie drzyjcie się na ludzi, którzy tylko starają się robic swoją robote.

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Supply Operations Coordinator - East
Warszawa
AmeriGas Polska Sp. z o.o.
(286 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
wewe

Chciałbym przedstawić opinię jako pracownik działu obsługi klienta firmy Inpost. Praca nie należy do łatwych i mówię to każdemu. Wymaga cierpliwości, wytrwałości, spokoju i opanowania. Jeśli masz słabą psychikę, wszystkim się przejmujesz i wszystko bierzesz do siebie - nie zaczynaj tam pracy. Jednak jeśli lubisz kontakt z człowiekiem, nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych i uważasz, że zawsze jest wyjście z sytuacji - zachęcam. Firma oferuje bardzo dobre warunki pracy. Biuro jest zadbane, zawsze czyste, sprzęt jest nowy, są do dyspozycji ogromne kuchnie dobrze wyposażone w sprzęt AGD, mnóstwo miejsca. Wszyscy są życzliwi i pomocni, nie ma atmosfery "per pan". Płaca nie najgorsza, wzrasta z kolejnymi stanowiskami, są możliwe comiesięczne premie w zależności od wyników, Social (multisport, opieka medyczna). Zawsze są prowadzone szkolenia, każdy może wypowiedzieć na każdy temat (czy coś jest źle, coś jest zepsute lub czegoś brakuje). Widać, że dyrekcja na pierwszym miejscu stawia pracownika. Powtórzę - praca nie jest lekka i przyjemna, jeśli każdą negatywną opinię klienta będziesz brać do siebie (a czasami jest ciężko tego nie robić) i możesz zwyczajnie sobie nie poradzić psychicznie. Jednak pomijając tę kwestie praca i warunki są naprawdę bardzo dobre.

ABCD

Tyle negatywnych opinii od klientów to może coś ze strony pracownika. Obraźliwe opinie na temat pracowników, że niby pisać i czytać nie umieją. Ciekawe co myśleć o kimś kto zamieszcza opinie na portalu, w którym powinno zgłaszać się opinie o Inpost jako pracodawcy a nie usługodawcy, innymi słowy portal raczej dla pracowników niż klientów. Jak w tym przypadku z czytaniem ze zrozumieniem??? Paczek nikt celowo nie niszczy czasami po prostu nadawcom brak wyobraźni jak taka paczka podróżuje i nie pakują jej właściwie. Paczki jadą tirami wiele kilometrów, w kratach, jedna na drugiej, a więc oczywiste że jest to ogromna waga. Tymczasem nadawcy pakują w duży karton małą zawartość, resztę stanowi powietrze, siłą rzeczy karton zostanie zgnieciony pod ciężarem innych przesyłek. Jeśli komuś brak wyobraźni to proszę spróbować w domu włożyć długopis do powiedzmy kartonu po paście do zębów, postawić na tym sześciopak z wodą i zobaczyć co się stanie. Są nawet przypadki pakowania koszulki lub spodni w ozdobny papier pakowy do prezentów i przewiązane wstążką. No ludzie na taką paczkę to nawet ryzykiem jest położyć siatkę z zakupami. Inny przykład ciężkie przesyłki ładowane na siłę w karton kiepskiej jakości, nie ma szans aby coś takiego w trakcie podróży przetrwało. Może z auta nadawcy do POK da radę, ale często przy wyjmowaniu z kraty karton nie daje rady po wielu kilometrach jazdy. Ale co tam, nadawcę interesuje tylko by jakoś dostarczyć paczkę do punktu nadania a potem niech się Inpost martwi. Przykład: dwa 20 kg chantle pakowane do kartonu po butach. I jeszcze te ponadgabaryty przesyłane lub kierowane przez odbiorcę do paczkomatu. Osoba korzystająca z usług paczkomatu widzi chyba przy odbiorze jakiej wielkości są skrytki w paczkomacie? Nie rozumiem więc jak można oczekiwać aby umieszczono w takowej np. dwie duże opony lub fotel. To jakie te skrytki ten Inpost miałby budować? Nie wspomnę już o nadawaniu w paczkomacie paczek bez danych nadawcy. Na poczcie każda paczka musi mieć adres nadawcy do ewentualnego zwrot, bez tego nie przyjmą przesyłki. Potem jak odbiorca nie odbiorze przesyłki to maile i tel. do nadawcy aby raczył podać adres zwrotu. Już nie wspomnę o przykładach, że próżno czekać od wielu odpowiedzi na maila lub odebrania telefonu. Co jeszcze? Notorycznie wpisywany zły adres przez nadawcę ( brak nr domu, nie ta miejscowość itp.) , a potem brak kontaktu w celu jego ustalenia. Z tego powodu często reklamacje od odbiorcy, bo paczka nie dotarła lub długo zalega w magazynie. I zdziwienie klienta, że za przeadresowanie lub zwrot musi zapłacić. A więc swoje wątpliwości dotyczące umiejętności pisania i czytania, może wyrazić również pracownik Inpostu. w stosunku do klientów Wszystkie informacje o usługach Inpost można przecież przeczytać w regulaminie Inpost. i taryfie opłat. W tym rozmiary skrytek paczkomatowych oraz wszystkie procedury dotyczące postępowania z przesyłkami. I jeszcze wpis tej osoby o tym , że kurier nie dostarczył paczki do mieszkania. Co tu dużo mówić. HALLO, mamy dobę koronawirusa żadna firma kurierska nie dostarcza paczek do mieszkania, to jest chyba oczywiste. Prywatnie powiem, że po dostarczony przez kuriera innej firmy fotel musieliśmy pofatygować się z drugiego piętra przed drzwi klatki i byliśmy na to przygotowani. Proszę więc przed wydaniem opinii , że ktoś jest niepiśmienny, bo pracuje w takiej a nie innej firmie, zastanowić czy jest to na pewno sprawiedliwe, bo każdy kij ma dwa końce.

Krzysztof

Kurierzy i pracownicy Inpost zachowują się jak zwierzęta. Niszczą paczki celowo. Czwarta przesyłka z rzędu odebrana z paczkomatu jest zaorana w drobny mak. Opakowania są tak zgniecione jakby ktoś celowo po nich deptał. Frustraci którzy wyżywają się na mieniu swoich klientów.

6
Ewelaa

Nie polecam.kuroer twierdzi ze nie zastal odbiorcy w domu po czym oddzwaniajac do niego stwierdza ze nie dostarczy juz paczki

2
smu

odradzam, brak kompetencji paczka nie dotarła do skrzynki , wysyłają kod a skrzynka pusta. Po złożeniu reklamacji odpowiedź iż nie jestem stroną i nie mogę złożyć reklamacji. Towar rozpłyną się po drodze. W dzisiejszej dobie kamer i internetu nikt nie jest w stanie sprawdzić kto zawinił . Brak odpowiedzialności.

1
Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w InPost S.A.? Obowiązuje typowy dress code?

1
Kick
@Pytanie

To nie jest korporacja, właściwie sporo osób trafią tu szukając odskoczni od korporacji. To wieloletni start up, dla osób które źle się czują w chaosie to nie jest dobre miejsce. Wizje i potrzeby zmieniają się dynamicznie, najcześciej zanim jeszcze zostaną wdrożone. Nie ma dress code.

Wera
 Pytanie

Czy macie opinie na temat pracy jako specjalista ds reklamacji? Widzialam ogloszenie na pracuj.pl,i jestem ciekawa jak wyglada praca na tym staniwisku. Zarobki, godz.pracy,atmosfera w dziale itp.

X
@Wera

Tez chętnie się dowiem

ram

INPOST to (usunięte przez administratora) nie odpowiadają na telefony, nie reagują na skargi, dzwonisz na infolinię a oni każą dzwonić na infolinię... wygląda to tak jakby im nie zależało na dostarczeniu przesyłki - ważne że ktoś nadał i opłacił ...pisostwo, (usunięte przez administratora) sobiepaństwo...

Ocet

Stanowczo odradzam InPost, niszczą paczki gubią zawartość mają kamery ludzie tam pracują i widzą a nie chcą uznać reklamacji poprostu szczyt bezczelności.

anetark
 Pytanie

Kieruje pytanie do osob pracujacych w dziale reklamacji w Krakowie na stanowisku specjalisty ds.reklamacji. Interesuja mnie godziny pracy, czy sa zmiany, praca 7 dni w tygodniu czy pn-pt. Dziekuje z gory za informacje

1
Jagoda

To co sie ostatnio dzieje z paczkami jest karygodne kurirzy wogule nie zwracaja uwagi na opisy NIE RZUCAC CZY SZKLO .W TYM tygodniu wyslalam 2 paczki opisane i dodarly w ikropnym stanie.Druga sprawa fiema zaniechala wysylania kodow odbioru za pomoca sms nie kazdy ma w danym dniu mozliwosc przegladniecia poczty to jest karygodne.Ludzie placa za kawalku szkiel.

anonim

Super czekam na paczkę ponad 8 dni że statusem pilnej dostawy przerzucam się na pocztę Polską, tam paczki nie idą tygodniami

4
Klietn inPostu

Bardzo słabo oceniam. Wracam na pocztę. Z wysłanych w jednym tygodniu 15: 1 zagineła 5 idzie juz 5 dzień i nie moze trafic do klienta i niestety paczki i zawartosc juz do smietnika. Statystyki słabe na reklamacje trzeba czekać 30 dni bardzo slabo oceniam in Post. Jaka poczta polska nie jest to mi nic nie zgineło czy jak zapałaciłem piorytet nie szło ponad 5 dni.

4
Aniolek

Jeśli chodzi o zamawianie i przesyłki zamówionych rzeczy, to działa bez zarzutu. Czasem brak powiadomienia o wysłanej paczce, ale w sumie jak się qie co się zamawiało, to paczkę można odnaleźć i to nie jest duży problem. Jeśli chodzi o moją podpisaną umowę z In Postem mini firma to - porażka. Ale gdy minie 24 miesiące to nigdy więcej tego błędu nie popełnię. Umowy nie można zerwać przez 24 miesiące, a jeśli się bardzo chce to się płaci całość pozostałego abonamentu. Przez telefon było wszystko pięknie - ładnie. Po podpisaniu umowy znacznie gorzej. Moja umowa obejmuje tylko 15 przesyłek kurierskich. Nie mogę ich nadać w paczkomacie, bo wtedy dostaję fakturę paczkomatową. W pobliżu mojej miejscowości jest paczkomat, ale nie ma punktu nadania paczek. Mogę zamówić kuriera, ale to podobny koszt jak nadanie w paczkomacie. Jeżeli ktoś coś u mnie zamówi za pobraniem ale nie odbierze przesyłki to ja dostaję fakturę do zapłaty za zwrot nawet jeśli usługi 15 paczek kurierskich nie zostały wyczerpane. I jeszcze jedno. Działam w dropshippingu. Jeśli hurtownia zawali i wyślę coś z w za dużej paczce to ja płacę 250 zł netto za ponadgabaryt. Kłócić się z hurtownią można, i można się jakoś dogadać, ale In Postem dogadać się bardzo trudno. Moja umowa miała ruszyć od grudnia ale aktywowali ją od listopada. Dopiero w lutym udało się sprawę zakończyć. Podsumowując. Do wysyłania j odbierania prywatnych paczek w sumie polecam. Jako firma już nie bardzo. Wzbogacanie się kosztem biednego. Zwłaszcza na początku drogi biznesowej.

2
NIEZADOWOLONY

TRAGEDIA KURIERZY NIE PRZ\YNOSZA PACZEK BO IM SIE NIE CHCE I ZWRACAJA JE DO NADAWCY

3
PW

Przesyłki wkładane do paczkomatu BEZ POWIADOMIENIA (system nie działa!) a po 48h przy niewiedzy odbiorcy odsyłane do nadawcy. Bez jakiejkolwiek informacji i możliwosci reakcji!!!!

2
Zoja
@PW

Naprawdę? Bo mnie od dwóch lat działa bez najmnjeiszych zastrzeżeń - a zamawiam sporo. Zawsze działa.

Zostaw merytoryczną opinię o InPost S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w InPost S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 4 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?

    Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
InPost S.A.
Przejdź do nowych opinii