Od kilu dni dzwonię do centrali i prosze o przyjazd kuriera żeby wystawić raport o uszkodzonym garnku z stali nierdzewnej i żadnej reakcji niby przyjmują telefony ale na tym się kończy . Zdecydowanie nie polecam firmy dpd
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Nie polecam tej firmy zawsze są problemy z dostawą a to że błędny adres ,albo nikogo nie było i do tego nieprzyjemni kurierzy panie na infolini też robią łaskę że rozmawiają
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Najgorsza firma kurierska z jaką współpracowałem - nie polecam, ani jako pracodawcy a tym bardziej jako firmy świadczącej usułgi kurierskie. Mam nadzieje, że zbliża się wielkimi krokami koniec działalności tej firmy !!!!!!!
Obsługa klienta (kurier), tragiczna -> zatrudnieniu kurierzy (obcokrajowcy) mają gdzieś godziny zleceń jak również same zlecenia odbioru paczek. Obsługa klienta - mailowa -> odpisywanie według klucza, który konsultant dostał i zawsze jest tak samo odpisywane: mniej więcej tak: zgłoszenie przyjete, ale wyslij maila do innego działu , na co inny dział: zgłoszenie przyjete ale wyslij zgloszenie przez strone ----> zostało wysłane przez strone = brak odpowiedzi. W sumie zaczyna mnie to nie dziwić, skoro Wasze odpisywanie na nasze komentarze na tej stronie są takie same -> z szablonu, bez konkretów.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiada Pani zastrzeżenia do pracy kuriera, działań pracowników Contact Center istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie. Na złożoną skargę otrzyma Pani odpowiedź z wyjaśnieniami. Z poważaniem,
Czy Wy czytacię co człowiek do Was pisze?! Napisałam, że co z tego ze sie pisze za posrednictwem formularza skoro i tak przez 2 miesiace nikt nie odpisuje!
Szanowna Pani, pragnę poinformować, iż odpowiedź na złożone zgłoszenie udzielana jest na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku gdy nie otrzymała Pani odpowiedzi proszę o podanie numeru skargi/reklamacji zweryfikujemy etap rozpatrzenia zgłoszenia. Z poważaniem,
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Najgorsza firma jeśli chodzi o dostarczanie przesyłek. Kurier zawsze dzwoni pod bramą że jest i coś ma akurat nikogo nie zastał. Sytuacja z dzisiaj usłyszałam że mogę sobie przyjechać po przesyłkę kilka ulic dalej bo on już był odjechał i nie wróci. Śmiech normalnie w słuchawce i ma facet wyrąbane. Ja mam jeździć za przesyłką już opłaconą. Na infolinii zgłaszam problem a tam kolejny Pan który twierdzi że doręczenie będzie jutro. Pytam w jakich godzinach na co usłyszałam gdy kurier BĘDZIE NA REJONIE . To są k.....rwa jakieś jaja. Inne firmy potrafią zadzwonić i podać mniej więcej godziny a tutaj mają wyrąbane po całości. Zastanawiam się bardzo nad ideą istnienia tej firmy chyba tylko po to by ludzie wieszali na nich psy. ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG TEJ PSEUDO KURIERKI.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Zmieniłem telefonicznie adres dostarczenia przesyłki.Paczka trafiła pod zły adres.DPD na infolinii twierdzi że to mój błąd i paczki już nie otrzymam mimo że zmieniłem jej adres dostarczenia.Zlodzieje nie polecam tej firmy.Mimo zgłoszenia reklamacji brak odzewu.Zlodzieje.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do doręczenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
kurierzy dostarczają paczki tam gdzie chcą i komu chcą.Po rozmowie z kurierami DPD wiem że nikt nie patrzy na nazwisko osoby z listu przewozowego.Wreczaja byle komu lecz o dziwo pelnoletniemu-ciekawe skąd to wiedza.Wszystko to wina zarządu bo co biedny kurier po zawodówce.Nie polecam.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Moja paczka leży od tygodnia w magazynie w gdańsku. Interwencje telefoniczne nie pomagają. Przesyłki tak opóźnionej nie odbiorę. Niech producent wystąpi na drogę sądową z dpd o odszkodowanie.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
tragedia dzwonie do kuriera mówię że do 15 godziny nikogo w domu nie ma i proszę by paczkę zostawił w zaprzyjaźnionym sklepie a on ze pracuje do 15 i w takim razie on paczkę odeślę. pierwszy raz spotykam się z takim czymś.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Brak szacunku dla klienta. Kurierzy robią sobie żarty i przyjeżdzają kiedy chcą, a nie o wskazanych w mailu godzinach, nie dzwonią że w ogóle będę, ale bo nie przyjeżdzają i w statucie paczki jest ze nie było odbiorcy mimo iż w dniu dostarczenia jestem cały dzień w domu. Gubią paczki, przesyłka zamiast zostać dostarczona w tydzień jest dostarczana w kilka tygodni.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Dziś mija drugi dzień i kurier nie zjawił się po odbiór paczki.W centrali "zameldował', że nikogo wczoraj nie zastał pod wskazanym adresem choć cały dzień byłam w domu i z telefonem nie rozstawałam się nawet na chwałę myśląc naiwnie że może zadzwoni?Niemiła pani na info powiedziała,że kurier nie ma obowiązku dzwonić...może i nie ma ale ten jeden telefon zaoszczędził by mu chyba ponownego przyjazdu i ponownej próby odbioru, no chyba że lubi...A podobno czas to pieniądz.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl. Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce "Moje DPD". Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem
Tak dokladnie mam ten sam problem ze niby kurier byl tylko ciekawe kiedy jak byl ktos w domu to istna kpina co oni robia
To co tu opisujesz to standard w tej firmie. Natomiast godziny odbioru przesyłki podawane są jak mi to pan z BOK powiedział "orientacyjnie", tak więc możesz zamówić kuriera na 12-14 a on może przyjechać... kiedyś tam...
Moja paczka leży od tygodnia w magazynie w Warszawie i nie mogę się doprosić o jej dostarczenie. Nie pomagają telefony ani interwencje sklepu internetowego, z którego zamówiłam przesyłkę. Infolinia ciągle kłamie, że przesyłka będzie dostarczona w tym dniu i niestety do tej pory jej nie ma. Konsultanci na infolinii są opryskliwi, śmieją się do słuchawki, że mają ważniejszych klientów. Sami zmienili mi status przesyłki na "umówiona późniejsze doręczenie" chociaż nikt się ze mną nie kontaktował., Tragedia.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Oczywiście że można złożyć skargę, z automatu wyślecie przeprosiny i stertę innych frazesów i dalej konsekwentnie będziecie mieć klienta w (usunięte przez administratora) Gdyby nie to że korporacja w której pracuję zdecydowała się niestety na wasze usługi to nigdy bym więcej nie skorzystał z DPD.
@anonymous, a jak ogólnie atmosfera pracy? Jest sztywno czy bardziej na luzie? W jakich godzinach się pracuje? @Wieloletni pracownik, a możesz napisać coś na temat warunków oferowanych przez DPD Polska? Łatwo jest dostać umowę o pracę czy pracuje się na zlecenie/dzieło? @pracownikDPD na jakim stanowisku jesteś zatrudniony? Warunki które przedstawiasz wyglądają bardzo dobrze.
Nie wiem jak to jest w innych działach ale w centrali mają premie co 3 m-ce. Ostatnio jednak paniusia z kadr się chwaliła drugiej, że dostała więcej niż się spodziewała i zaszaleje na zakupach. To chyba dobrze świadczy o firmie. Nic tylko pracować
Atmosfera w Pracy jest SUUUUPER :) Świetni Ludzie ale jeżeli chodzi o CC połączenia przychodzące są ciężkie w 3/4 Klienci są roszczeniowi -odporność psychiczna mile widziana. Jak pisałem -współpracownicy są (typ do rany przyłóż) zawsze pomocni :) Innymi słowy: Przychodzi się do roboty uśmiechniętym bo nie wiadomo czego się spodziewać a wychodzi się z satysfakcją. Pozdrawiam i do miłego! :)
Dzisiaj rano otrzymuje SMS ze będą dostarczone przesyłki.o 16 dzwonię do kuriera a on ze przesyłek nie ma ze to pomyłka.A ja wiem od innego kuriera ze przesyłki ma Pierwszy kurier .Po czym dzwonię na infolinie i co podobno odmówiłam odebrania przesyłki...kpina jadę wiec 30 km i co zastaje owego kuriera z moimi przesyłkami wartości prawie 500 zł na placu i się zaczyna gadanie koordynatora ze kurier nowy nie jego teren i takie tam .Najbardziej byłam w szoku jak koordynator powiedział mi ze kłamie ze nie dzwoniłam do kuriera...tragedia ręka rękę myje... na koniec miałam podziękować panom że mnie oszukali bo gdyby nie oni przesyłek bym nie otrzymała dosłownie mi tak powiedziano.Wiec Panowie przegieliscie.Sprawa trafi do dyrektora regionalnego dodam ze ten cyrk odbył się w Komornikach.
Przykro mi za zaistniałą sytuację :( Nie mam uzasadnienia. Jest problem z serwisem kurierskim. My pracownicy Contact Center robimy wszystko by paczka była doręczona w terminie. Pozdrawiam serdecznie i do miłego.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Czy to prawda, że na umowę czeka się tygodniami? Kolega pracuje w Gdańsku i jak do tej pory nie dostał aneksu. Nie wiem czy aplikować do nich!
Nie prawda. Sa procedury. Wszystko działa terminowo. Czego ludzie nie wymyśla ....
Jak to wygląda z perspektywy konsultanta? Wiem jak ważne są paczki dla Odbiorców, Nadawców i robię wszystko by był skuteczny DOR bądź odbiór :) My pracownicy CC jesteśmy wystawieni na pierwszy strzał! Ze zleceniami nie ma problemu chyba, że wyjaśnienia. DOR wygląda nieco gorzej ale to nie jest wina DPD bo paczka przekracza wagę, odbiorcą jest osoba niepełnoletnia, nieobecna (ale caaaały czas w domu była) itd. No ale Klient zapłacił i musi ale to musi być paczka bo skargę napisze, że nikt nigdy więcej nie skorzysta z usług DPD. Przeczytałem kilkadziesiąt uwag i tysiące rozmów krytycznych. To nie jest tak, że bronię jak lew bo są niedociągnięcia z racji ogromu pracy ale nie zaniedbań. 0,1% Q to buraki, zgoda! Ale 99,9% to słyszę, że też im zależy i cofną się bo Klient wrócił ze spaceru. Mam tu sekretną poradę dla Klientów DPD :) Jak usłyszę, że "Na chwilkę nie było mnie a Kurier był i co robić?!" To sprawa załatwiona w 100% Ale jak słyszę, że caaaaały czas w domu był a Q wrzucił tylko awizo a tel. po 4h to sorry -owszem nikt w te bajki nie uwierzy :) Zatem! Życzę wszystkim miłej współpracy i zdrowego rozsądku :) Pozdrawiam serdecznie :)
O czym ty gadasz? "Ale jak słyszę, że caaaaały czas w domu był a Q wrzucił tylko awizo a tel. po 4h to sorry -owszem nikt w te bajki nie uwierzy". Właśnie dlatego wnerwiają mnie kurierzy! 3x tak miałem i potem stwierdziłem, że mam dosyć. Kurier dostaje ode mnie informacje, aby uprzedzał przed przyjazdem (nie robi tego), dzwoni dopiero pod domem. Zależy im tylko wtedy gdy "płatne jest przy odbiorze" dlatego tylko tak zamawiam. A Warszawskie DPD najgorsze ze wszystkich... ostatnią przesyłkę na początku zgubili a potem dotarła zniszczona. Generalizuje bo może jeden czy dwóch kurierów na 10 było OK. Nie obchodzi mnie czy ktoś się przejmie tą wiadomością, pisze jak jest. A prawda jest taka, że większość tych ludzi do tej pracy się nie nadaje.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Witam, obsługa kurierska przy ul. Bokserskiej w Warszawie jest tragiczna. Zlecenie było wysłane 09-05-2018 po odbiór koperty na ten sam dzień, w godzinach 14-16. Dzwonię o godzinie 17 na infolinie bo kuriera nadal nie było i co ? Kurier zakończył już swoją pracę i nie przyjedzie po odbiór dokumentów. To jest jakas porażka.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Katastrofalnie wręcz niekompetentna firma kurierska. Niedawno wysłałam dokumenty aplikacyjne, które miały być doręczone do innego miasta w kraju. Mimo tego że podałam adres dobry, kurierzy i dyspozytorzy wiedzieli znacznie lepiej ode mnie i adresata i uznali, że ów adres jest błędny. Przesyłka została nadana 26 kwietnia i dzisiaj już po raz trzeci wraca do magazynu z tego samego względu. Liczne telefony (a wiadomo ile trwa dodzwonienie się do takich firm), mejle, prośby, aby przekazano kurierom telefon adresata do tej pory nie przyniosły skutku. Mało tego, dzisiaj - gdy po raz pierwszy udało mi się dodzwonić do kuriera - oznajmiono mi (mało uprzejmie), że nigdy nikt im nie przekazał telefonu nadawcy, a przesyłkę kierują pod adres, o którym nigdy im nie wspomniałam. Nie dość, że z konkursu zostałam zdyskwalifikowana (przez brak dokumentów), to stracilam dużo czasu i nerwów.Jednym słowem - firmie w ogóle nie zależy. aby przesyłki dotarły tam, gdzie powinny. Nie wspominając już o szacunku dla klientów i ich czasu. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam. Dzisiaj pozostaję bezsilna i nie mam już sił zagryzać zęby.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Fatalna obsluga klienta. W przypadku opoznienia dostawy z czatu na stronie firmy zwyczajnie "zrzucaja" rozmowce i czat jest przerwany. Jesli w koncu uzyska sie jakas odpowiedz, to tylko taka, ze "nie otrzymali informacji z oddzialu" albo "ze maja problemy serwisowe". Do infolinii mozna sie dodzwonic (dlugie czekanie), ale otrzymuje sie te same,niekonkretne odpowiedzi. Wyjatkowo lekcewazace podejscie.Nie mozna nawet dowiedziec sie, ze jest opoznienie i ile potrwa. Odradzam.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy konsultanta, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do koordynatora nadzorującego pracę Contact Center w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Niestety kolejne złe doświadczenie z firmą DPD. W dniu dostarczenia przesyłki telefon, byłam w pracy więc nie mogłam odebrać ale oddzwoniłam po kilku minutach, a potem jeszcze... 14 razy - niestety kurier nie odpowiadał. Pan na infolinii poinformował mnie, że kurier nie ma czasu ani obowiązku odbierania telefonów. To w jaki sposób klienci mają się z nimi umawiać? Wygląda na to, że kurierzy wolą jeździć z paczkami do pustych mieszkań niż po prostu zadzwonić i umówić się na godzinę. Może powinni zaznaczać, że w dniu odbioru paczki klient jest zobowiązany zwolnić się z pracy i siedzieć w domu wypatrując kuriera. Kiepska organizacja pracy a potem złość i wyżywanie się na klientach.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Po raz kolejny kurier z DPD zadecydował sam o rezygnacji z przyjęcia przesyłki.Powiadamiają że przesyłka została wydana do doręczenia po czym kurier ni z gruchy ni z pietruchy dzwoni że czeka pod bramą z przesyłką .Poprosiłem o doręczenie przesyłki w innym terminie i czekam.Po paru dniach sprawdzam status przesyłki a tam że odmówiłem przyjęcia przesyłki.Kurierzy z DPD z Radomia robią to nagminnie.Więc radze wybierać inną firmę kurierską.Dodzwonić się do tej firmy CUDEM może tylko chyba tylko sam kurier bo znają swoje telefony.OMIJAJCIE DPD z Radomia WIELKIM ŁUKIEM ,należało by pozwać s...............li do SĄDU.To już 2 raz tak mnie potraktowano!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.