Zapomniałam dodać, że po odmowie uznania reklamacji zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że w raporcie w sieci komputerowej przy mojej przesyłce wyraźnie jest zapisane "uszkodzenie w transporcie", ale dla firmy to się nie liczy. Aha, całość zamówienia dokonywałam przez portal FURGONETKA, który miał pomagać, a tak naprawdę jego rola ogranicza się do przesyłania dokumentów w jedną i drugą stronę.
Zgadzam się z przedmówcami: fatalna obsługa i mnóstwo oszustw, a zero odpowiedzialności, miganie się od odszkodowań. Zamówiłam usługę odbioru paczki od kogoś w innym mieście i dostarczenia do mnie. Czyli ja byłam zleceniodawcą i płatnikiem usługi. Śledziłam drogę paczki: dotarła do oddziału 10 km. ode mnie, czekałam na kuriera, nie doczekałam się, o 11.11 otrzymałam meila, że paczka dotrze do mnie dziś, a w historii przesyłki zobaczyłam, że ponad godzinę wcześniej paczkę zwrócono do nadawcy, bo klient odmówił przyjęcia paczki. U mnie żadnego kuriera nie było, nawet nie podjechał pod dom ani nie dzwonił. zadzwoniłam na numer kontaktowy, dowiedziałam się, że odmówiłam przyjęcia paczki, bo zawartość została zniszczona. Gdy zaprzeczyłam, stwierdzili, że paczki już się nie da cofnąć (minęły niecałe 2 godziny), kilka dni później zostałam obciążona rachunkiem za przesyłkę do nadawcy. Rozpoczęłam proces reklamacyjny, ale to droga przez mękę - nikt na infolinii nie chce podawać konkretnych informacji, ale w końcu udało mi się uzyskać uznanie reklamacji za usługę zwrotu do nadawcy. Poradzono mi, że mam poczekać, aż paczka wróci do nadawcy (z tym też był problem, dotarła po 3 dniach), on ma zrobić zdjęcia zniszczonej paczki, przysłać mi i wtedy mam złożyć reklamację na zniszczenie przesyłki, a raport o szkodach napisać samodzielnie. Tak zrobiłam, wysłałam wszystko, co potrzebne do reklamacji, i co - okazało się, że na infolinii nie udzielają prawdziwych informacji - to nadawca miał złożyć reklamację, wcześniej w obecności kuriera robiąc raport o szkodach (zaznaczam, że w obecnym czasie wg. przepisów firmowych kurier ma prawo odmówić czekania na sprawdzenie zawartości), a jeśli kurier nie czekał, to w ciągu 1 GODZINY ma zrobić taki raport sam, a potem wysłać reklamację do firmy. (ciekawe, jak to zrobić, jeśli kurier bez kontaktu ze mną zostawia paczkę pod furtką, co sama kiedyś widziałam przez okno - paczkę z pościelą rzucił z okna samochodu pod furtkę, zakręcił i pojechał, bez dzwonka do drzwi, bez telefonu). Oczywiście reklamacji nie uznano, informację o oszustwie w sprawie zwrotu pominięto milczeniem (okazało się, że jak jest coś zniszczone to mogą wpisać odmowę przyjęcia i samowolnie odesłać do nadawcy, a jak coś się stanie, to się wykpią), zrobiłam odwołanie, że na podstawie tego oszustwa pozbawiono mnie prawa i możliwości złożenia reklamacji zgodnej z wymaganiami firmy - wynik ten sam; tylko to, że nie dopełniłam formalności. TAKIE PROCEDURY FIRMOWE SAMOWOLNEGO ZWROTU DO NADAWCY CHYBA WŁAŚNIE SŁUŻĄ TEMU, ŻEBY KLIENT NIE MÓGŁ SPEŁNIĆ WYMAGAŃ FIRMY DOTYCZĄCYCH REKLAMACJI. Dodam tylko, że do tej pory nigdy kurier DPD nie kontaktował się telefonicznie w sprawie dostarczenia paczki. Raz znalazłam paczkę na tarasie z tyłu domu. A na informację,że kurier nie dotarł, odpowiadają, że wg. gps samochodu kurier był i tyle. PO PROSTU FIRMA (usunięte przez administratora) - WYMAGA SPEŁNIENIA DROBIAZGOWYCH WYMAGAŃ OD KLIENTA, OD SIEBIE NIE WYMAGA NIC.
Odradzam firmę DPD jako kurierską!!. Dokładnie chodzi mi o Grodzisk Mazowiecki. Mianowicie nie jaki p. Marcin to (usunięte przez administratora) i gbur okropny z nie działającym sprzętem do opłaty za paczkę. W dodatku potrafi wzywać klienta i skurwiac !!!. Czlowieku opanuj się trochę Ja Ci roboty nie wybrałem !!!
kurier nie przyjeżdża w określonym terminie, po czym dostaje maila że nikogo nie było w domu i nie było jak zostawić awizo. a w tym samym momęcie co on niby był odbierałem paczkę od innego kuriera, i kurier nie odbiera telefonu
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Kurier zadzwonił powiedział żeby wyjechać, mój tata powiedział że nie ma czasu na co on że doręczy paczkę jak będzie wracał bo mu nie po drodze, o 15:33 dostałem meila że nie było nikogo w domu chodź w tym samym czasie odbierałem paczkę od innego kuriera szok i niedowierzanie po prostu (usunięte przez administratora)
Jestem zbulwersowany nie tylko zachowaniem kuriera, ale i infolinii, która mnie olała i kazała zgłosić reklamację! Nie mam co reklamować, bo na szczęście towaru mi nie uszkodzono, ale kurier zadzwonił do furtki, odczekał dokładnie 40 sekund po czym wrzucił paczką za płot! W tym momencie ja wyszedłem z domu, ale on nie oglądając się odjechał... Żadnego wcześniejszego kontaktu, żadnego uprzedzenia, nawet nie poczekał. To kolejny towar, ale już OSTATNI tą firmą, wcześniejsze towary były uszkodzone (szkło) i nie przyjęto reklamacji, bo też wrzucono za płot, a mnie nie było w domu, potłukły się butelki z oliwą. Czas podany dokładnie, bo mam monitoring i wszystko się nagrało. NIE POLACAM, a wręcz ODRADZAM tę firmę!!!
Kurier dpd pan Jarek który obsługuje Pragę południe to bardzo niemiły i opryskliwy człowiek, aż strach odmówić przyjęcia paczki bo od razu jest nieszczęśliwy i to pokazuje w sposób w który jest moim zdanie niedopuszczalny, a przecież taka opcja też jest dostępna bo to różne są przypadki w życiu i klient ma prawo zrezygnować z przesyłki. Pozatym logując się na stronę dpd i przekierowując paczkę na inny dzień lub rezygnując z przesyłki dostatecznie wcześniej zanim otrzyma ja kurier, jest wogole nie odnotowane bo paczka i tak przychodzi i to w tym dniu w ktorym nie powinna że względu na przekierowanie lub rezygnację z towaru. Ogólnie nie polecam tej firmy.
Masakra. Nadane dwie paczki opłacone z góry .... Kurier przyjeżdża i oświadcza ze zabierze tylko jedna, nie miły, opryskliwy zwykły (usunięte przez administratora) który nie chciał nawet słuchać co mam do powiedzenia. Paczki musiały wyjść obie na cito tego dnia oczywiście nie poczekał aż zadzwonię i wyjaśnię tylko się zawinął bo jak twierdził jego to nie obchodzi. Zadzwoniłam niezwłocznie na infolinię oczywiście zwalili na portal przez który zamawiany był kurier więc zadzwoniłam tam dostałam nr pączek obu i wiadomość łącznie z godzina nadania obu zleceń!!!! wyjaśniłam wszystko z dpd było to może jakieś 10 min po odjeździe kuriera. Pani próbowała zawrócić kuriera jednak ten stwierdził że nir ma czasu wracać noz (usunięte przez administratora) dopiero co odjechał nie był daleko.... Dostałam info ze paczkę zabierze jutro. Poprosiłam żeby był wcześnie rano bo nie mam czasu czekać cały drugi dzień na niego... A paczki muszą dojść obie jednocześnie to bardzo ważne. Oczywiście też nie da rady. Nie polecam tej firmy. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i każdego będę uprzedzać jak działa ta firma.
Poprzez DPD wysłałam paczkę. Kiedy paczka nie docierała do odbiorcy zaniepokojona zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się że paczka wraca do mnie z powrotem . Kurier napisał że nieprawidłowy adres, co było kłamstwem.Straciłam 34 zł.ponieważ tę przesyłkę nadałam paczkomatem In Postu. Absolutnie odradzam korzystania z usług DPD.
Paczki idą latami, brak kontaktu do kuriera który nigdy nie ma jak wydać reszty
Cześć, pojawiła się rekrutacja - kierownik serwisu kurierskiego w WA2. Ktos może przybliżyć jak wygląda sytuacja w danym oddziale?
Najbardziej (usunięte przez administratora)firma kurierska. Zatrudnia chyba kurierów z pod budki z piwem. Nie wiem czy zdają sobie z tego sprawę. Mam nadzieję że ludzie przestaną korzystać z nich uslug
DPD to najgorsza firma kurierska na krajowym rynku. Kilkukrotnie miałam różne problemy z nimi. Tym razem nad ranem śledzenie przesyłki zniknęło,status przesyłki zmieniono po 11 godzinie jako nie doręczona - odmowa odbioru i 30 min później kolejny status - zwrot do nadawcy. Odradzam każdemu korzystanie z usług DPD,nie ma gorszej firmy kurierskiej,ja jak coś zamawia kurierem zawsze proszę o nie wysyłanie mi nic za pośrednictwem DPD. Mówiąc w skrócie szczyt (usunięte przez administratora) i kompletny brak rzetelności.
Miałem wątpliwą przyjemność pracować przez jeden miesiąc (grudzień 2020) w warszawskim oddziale DPD na ul.Mineralnej, na sortowni na 3ej zmianie, czyli w godzinach nocnych od 22:30-06:30. Praca ciężka i słabo wynagradzana, ale jak ktoś się decyduje to robi to świadomie i nie dlatego, że jest to jego praca marzeń, ale dlatego że nie ma innego wyboru - przynajmniej chwilowo. Każdą pracę trzeba szanować i uczciwie ja wykonywać, co starałem się robić ( pozytywna opinia bezpośredniego opiekuna ). Nie mniej kadra menadżerska to kompletna porażka, a szczególnie pan D. Ja wiem, że grudzień to gorący okres, w porywach dochodziło do sortowania nawet ponad 30-u tysięcy paczek na zmianie i można to ogarnąć, ale ..... I tutaj pojawia się brak wiedzy menadżerów o zarządzaniu procesami i ludźmi. Pomimo, że mają historyczną wiedzę o piku przesyłek, to nie potrafią temu sprostać. Oni nie zarządzają, tylko GASZĄ POŻAR, a przy okazji traktują pracowników, szczególnie tych tymczasowy w sposób nieuprzejmy, a momentami ocierającymi o mobbing. Rzucają nimi z miejsca na miejsce, jeden menadżer karze iść tam, a zaraz drugi gdzie indziej !!! W takich warunkach ciężko pałać sympatią do pracodawcy ( sorry, wina menadżerów) i chęcią do pracy. Żeby nie było tylko negatywnie, to liderzy sektorów oraz kurierzy to bardzo bardzo mili, pomocni i równie ciężko pracujący ludzie. Szkoda, że im ktoś wyżej siedzi, tym spada mu poziom empatii, szacunku, zrozumienia i wsparcia dla tych na dole. Ale może to tylko brak wykształcenia kierunkowego tych panów ? A może po prostu brak im przeszkolenia ? Może więc nie powinni być na tych stanowiskach ? Szkoda, bo moja niechlubna opinia o firmie DPD została sprowokowana postawą kierowników 3ej zmiany, a głównie pana D. !!! Przełożony powinien coś z tym zrobić dla dobra całego zespołu. Z poważaniem
Mam nadzieję że ten komentarz będzie wiele razy podbity i że dojdzie informacja do pana D aby poniósł konsekwencje wiem jak wygląda ta praca od środka i mega współczuję
Wysłałem paczkę która została okradziona, jakieś podpowiedzi gdzie to mogło sie odbyć? Sortownia, nagazyn , kurier ? Pozdrawiam,
Sortowania/Magazyn w tym wypadku to jedno i to samo :) Zarówno kurierzy jak i magazynierzy są ludźmi więc niestety mogło dojść do tego tu albo tu ewentualnie w sklepie w którym było zamawiane :) Jeżeli chodzi o nowe sortownie, to kamer tam tyle że więcej kasy w kamerach niż w tych halach więc jeżeli paczka pędziła przez stosunkowo nowe sortownie, to DPD może zobaczyć jak sobie taka paczka pędziła przez sortownie :)
Jak można okraść paczkę? Co kurier jej torebkę z lewego boku wyrwał? ???? Nie wytrzymałam. P's zapoznaj się z historią sortowania paczek od terminala nadawczego po odbiorczy a potem ewentualnie zadawaj takie głupie pytania.
Z moja dziewczyna zamówiliśmy odzież tylko i wyłącznie ze względu ze kurier dpd(celowo z małej) był jedyną opcją Przesyłka została przekierowana na 17 zaraz po nadaniu paczki Kurier próbował doręczyć paczkę 15 zdecydowanie poza godzinami planowanego doręczenia 9.20 a 12-16 Od razu jeszcze raz paczka została przekierowana na 17 kurier znowu probuje doręczyć paczkę 16 tym razem także poza planowanymi godzinami doręczenia wbrew zatwierdzonej zmiany daty doręczenia Centrala dpd po 3 telefonach rozwiązała problem i obiecała doręczenie paczki 17 Biliśmy już mocno zirytowani cała sytuacja i koniecznością telefonowania po całej centrali dpd kurier chciał przyjechać ale centrala nie poinformowała o doręczeniu paczki dzisiaj (17) Musieliśmy wyjechać po paczkę po informacji od kuriera ze paczka jest już prawie na miejscu kilka kilometrów w trakcie wykonywania przez nas wyjazdu służbowego Ocena naganna+ tylko ze względu ze paczka została doręczona
Chciałam zgłosić zażalenie na firmę DPD, z którą kontakt jest kuriozalny! System zmiany terminów dostawy nie działa, telefoniczna zmiana terminu na dzień dzisiejszy owszem zadziałała, ale kurier (którego danych mi nie ujawniono) sam zmienił dziś rano termin na dzień jutrzejszy nie informując mnie o tym! Ja specjalnie na dziś wzięłam wolny dzień w pracy, by móc odebrać przesyłkę. Jutro takiej możliwości nie mam. Okazuje się, że godzinę dostawy ponoć można uzgodnić z kurierem, jednak to nieprawda, bo kurier (zgodnie z tym co mówił mi wczoraj działa wg swojego grafiku i klienci nie maja żadnego wpływu na godzinę dostawy). Jeśli przesyłki nie odbiorę, to pojedzie ona do magazynu, z którego mogę sama odebrać przesyłkę, ale nie mogę, bo jest zbyt duża, by mi się zmieściła do auta. To jest jakaś paranoja. Nigdy więcej DPD!!!!
Pojawiła się oferta na stanowisko Koordynator Obsługi Klienta w Urban Depot w Warszawie. Czy ktos moglby napisac jak wyglada to stanowisko? Jak wyglada rekturacja? (jest wieloetapowa? pierwsze spotkanie, a potem moze oddzwonimy?) i finalnie ile mozna zarobic.. dziekuje bardzo :)
Nie polecam. Nie dość ze zapłacilem za dowóz to jeszcze sam musiałem jechac po ciezka paczke.Nikogo nie interesuje ze pracujesz i nie ma cie w domu...
Najgorsza firma kurierska ! Czekam na paczkę już 3 dzień ! 2 dni temu paczka miała być doręczona ( przyszła wiadomość ze paczka będzie doręczona ) a odnotowali sobie rezygnacje z paczki gdzie nawet kuriera nie było , następnego dnia użerając się na infolinii z pracownikami każdy mówił co innego( a paczka miała być doręczona znowu ) , paczka z doręczeniem na adres leżała w punkcie Pick Up gdzie nawet ulicy na która miała być dostarczona nie obejmuje . Pojechałam osobiście odebrać paczkę po czym dowiaduje się ze kurier ja zabrał i pojechała na główna sortownie i pani z punktu jak i pani z infolinii powiedziały ze paczka będzie jutro u mnie . A dzisiaj gdzie paczka „ miała być doręczona „ na magazynie paczkę dali do zwrotu . znowu wydzwanianie do nich co się dzieje z paczka usłyszałam „ przepraszamy błąd pracownika „ i informacje ze trzeba złożyć reklamacje a oni powinni oddać pieniądze .
Firma dpd to tragedia. Kurierzy wogole nie chca współpracować. Porażka totalna. Powinni zmienić pracowników na takich którym chce się pracować.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.