Paczka przyszła za pobraniem ze sklepu guiltfree ale niejaki z metra cięty łysawy z brodą kurier kamil nie dysponuje gotówką i odmówił zapłaty bo korzysta tylko z karty tak jakby mu się wydawało że tylko na tym świat stoi. Ale jakby przyszła trwoga do Boga to on by się tą kartą pociął bo nie miałby grosza przy duszy. Jeszcze się głupio usprawiedliwiał że jest nowo zatrudniony i obiecał że wróci z gotówką. I jak się okazało ? Nie warto liczyć na amatorów. Ten gołodupiec nie wrócił z gotówką i z paczką ,zmarnował mi cały dzień i nie przeprosił ze swojej strony. Poza tym prawdopodobnie wmówił nadawcy przesyłki że nie miałem czym zapłacić bo taką wiadomość na email dostałem z tego sklepu więc z tego powodu zrezygnowałem z przesyłki. Chore. Nie polecam. Co za bezmózgi przyjmują do pracy takich nieodpowiedzialnych ludzi tylko po to aby wyrabiali sobie angaż i posadę na grzbiecie dyrektora lub prezesa. Polecam wysyłać takich do gułagów a nie do uczciwej pracy.
Cześć! Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku dyspozytora? Pojawiła się oferta w Gdańsku i korci, żeby zaaplikować.
Wczoraj kurier DPD zostawił mi pod drzwiami paczkę. W tym czasie nikogo nie było w domu, a kurier nawet nie usiłował zadzwonić pod podany nr telefonu. O dostarczeniu paczki przeczytałem w mailu po ponad 6 godzinach od rzekomego jej odebrania. W paczce był rower za prawie 3000 PLN (opłacony przelewem). O dziwo (i na całe moje szczęście) od godziny 9:40 do 16:00 nikt się tą paczką nie zainteresował. Jedyne usprawiedliwienie, że mieszkam w budynku wielorodzinnym, a paczka leżała pod drzwiami do mojego mieszkania, a nie pod głównymi drzwiami do budynku. Nie mniej dla mnie sytuacja absolutnie niedopuszczalna - budynek jest nowy, nawet nie znam sąsiadów znajduje się w środku dużego miasta.
Najgorsza firma kurierska w Polsce. Nie dbają o przesyłki a dostawa uszkodzonych przesyłek to u nich norma. kontakt z centralą niemożliwy. Traktują klienta jak debila, który musi podpisać odbiór uszkodzonej przesyłki. Brak protokołów reklamacyjnych u kurierów. Dziadostwo które powinno zniknąć z naszego rynku.
Komedia . Najpierw pani L . Pospiesznie ponagla aby jak najszybciej przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną a po trzech dniach h okazuje się że sprawa już nie aktualna .sic !!! Zaciągnąłem języka i okazało się że pracę dostał jej kolega który podobno kiedyś nawet pracował ale z informacji nie ma żadnych kompetencji ani wykształcenia aby sprawować kierownicze stanowisko . Żart i tyle . Zawracanie głowy a koniec końców i tak kolesiostwo zwycięża. Widać w dpd bydgoszcz są inne standardy rekrutacji ….
Czy wykształcenie i doświadczenie jest ważne ?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ta firma ma kurierów złodziei. Jeden delikwent chciał 100zl za przedmiot warty 38 zł. Banda złodziei.porazka po całej linii
zero pomocy ze strony dzialu obslugi klienta, najgorsza firma kurierska w Polsce. klient sie nie liczy. przez dpd stracilam swoja paczke
Punk DPD, PickUP, PL15965, 66WWA2, przy ul Ogrodowej w Warszawie, bardzo profesjonalna obsługa. Kurier , Pan Piotr, bardzo zyczliwy, serdeczny, pomcny.
Pan Kurier Norbert z DPD (Kraków, tel. 515433085, chociaż w mailu od DPD jest podany: 503420009), czyli wielki gość rozwalający paczki, który zadzwoni upewniając się, czy jesteś, a potem bez słowa (wstyd nagle?) pierdyknie Ci paczkę na korytarzu na parterze, bo nawet z wózkiem na pierwsze piętro jest za ciężko. Widocznie te 1,9 metra na nic się nie przydaje, a mięśnie są kupione na aliexpresie, bo w zastępstwie kiedyś kobiety 1,6 m przynosiły cięższe paczki. Panie Norbercie, nie wykonał Pan doręczenia. "(...) 9.6 O ile DPD nie realizuje Usługi dodatkowej Doręczenie do rąk własnych, doręczenie Przesyłki, a w konsekwencji prawidłowe zrealizowanie Usługi, jest równoznaczne z dostarczeniem Przesyłki pod adres wskazany w Potwierdzeniu Nadania." Doręczenie za drzwi klatki schodowej na parterze, to nie jest doręczenie na adres. Paczka 19kg nie jest wyłączona z tego zapisu.
Dpd Polska. W związku z zagubieniem mojej paczki, a bardziej z podejściem Państwa do mnie jako osoby poszkodowanej, proponuję, aby zmienili Państwo charakter swojej instytucji na klub zrzeszający ludzi aspirujących do bycia kurierem, z dysfunkcjami poznawczymi o charakterze średnim lub ciężkim. To miano w moim mniemaniu bardziej pasuje do charakteru Waszych działań, niż kreowane przez Was stanowisko profesjonalnej firmy kurierskiej. Liczyłem, iż po oficjalnym stwierdzeniu zagubienia, przynajmniej na koniec spróbują Państwo wyjść z twarzą, jednak się przeliczyłem i to właśnie było impulsem do opisania tej sytuacji w należyty sposób. Nie wiem, czy kierują Wami zagmatwane procedury, czysta złośliwość, czy może za bardzo wdrożyli Państwo program „pełnosprawni w pracy”. Jeśli to ostatnie, to oszczędności proponuję poszukać np w likwidacji części stanowisk Waszej infolinii, która i tak w większości przypadków nie jest pomocna w załatwieniu czegokolwiek z przedziału Państwa usług. Dnia 20.04.2022 dealer pojazdów z Krakowa wysłał do mnie za pośrednictwem Waszej firmy dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu. Wczoraj drogą mailową otrzymałem informację, iż paczka została zagubiona. Temat był wiadomy już od kilku dni, gdyż 26.05.2022 osobiście wybrałem się do Waszej sortowni sprawdzić status paczki, gdyż to wskazywał tracking podany przez Państwa w mailu. Oczywiście konieczność tej wycieczki wynikała tylko i wyłącznie z tego, iż pomimo licznych kontaktów z infolinią nie umieli Państwo skontaktować się z oddziałem w celu ustalenia statusu paczki, twierdząc, ze jedyne co możecie zrobić to wysłanie maila do oddziału i wyczekiwanie, aż ktoś raczy odpisać. W międzyczasie poprzez infolinię zostałem poinformowany, iż macie Państwo 30 dni na doręczenie przesyłki. Co za tym idzie, 24 godziny, którymi sie promujecie to mit służący do zwabiania klientów. Proponuję zamieścić informacje o 30 dniach przy zawieraniu Waszych usług i sprawdzić, ilu klientów uda się Wam zatrzymać. Na miejscu w sortowni okazało się, iż Pani z recepcji posiada telefon kontaktowy, którego nikt wcześniej nie chciał mi udzielić, sprowadzając miano tego numeru do wewnętrznej informacji poufnej firmy. Co wydaje się lekko śmieszne, Pani miała przygotowane wydrukowane karteczki z w/w numerem telefonu, które służyły do przekazywania klientom w celach kontaktowych. Status przesyłki był już przeze mnie znany we wspomniany czwartek, jednak z informacją mailową zwlekaliscie Państwo do wczoraj. Teraz najlepszy wątek tej sprawy, najbardziej bezczelne zachowanie z Państwa strony: poprosiłem o przesłanie tej wiadomości do dealera, który widnieje w systemie jako nadawca przesyłki, gdyż bez takiej informacji nie ma on możliwości wdrożenia procedury wyrabiania nowych dokumentów. Odpowiedz z Państwa strony, cytat: „nie ma takiej możliwości”. Pisałem ponownie kilka wiadomości z prośba w tej sprawie, tłumacząc z jakiego powodu jest kluczowa, jednak Państwo nie zmieniacie stanowiska. Dzięki nieprofesjonalnej obsłudze posiadam pojazd, którego nie mogę zarejestrować, mało tego, nie mogę wyrobić do niego nowych dokumentów. Narażacie mnie państwo na karę finansową za niezarejestrowanie pojazdu, którą po upływie odpowiedniego terminu od daty zakupu przewiduje prawo. Ponadto jedna kara nie kończy tematu, gdyż ze względu na Państwa stanowisko w dalszym ciągu nie będę mógł zarejestrować pojazdu, co przewiduje dalsze kary. Oświadczam, iż ze względu na wymienioną z Państwem korespondencję mam potwierdzoną świadomość Państwa co do obecnego stanu rzeczy. W przypadku jakichkolwiek kar finansowych, będę dochodził swoich praw do wyegzekwowania kwot kar od Państwa. Ponadto z dodatkowych kosztów, na które już mnie Państwo narazili, to koszt ściągnięcia zakupionego pojazdu na lawecie, koszt paliwa i czas poświęcony na dojazd do Rudy śląskiej, oraz koszt paliwa, który wygeneruję podczas ponownej wycieczki do Krakowa po nowe dokumenty, o ile w ogóle do tego dojdzie. Póki co dzięki Państwa „uprzejmości” wizja ostatniego kosztu jest najmniej realna. Ponadto dodam, iż posiadam pojazd, który w świetle prawa nie moze się poruszać a wszelkie dokumenty od pojazdu wraz z adresem, pod którym aktualnie się znajduje, niewiadomo gdzie i do kogo trafiły. Ponadto nie mogę sprzedać poprzedniego pojazdu, który ciagle wykorzystuję na dojazdy pracy. Pojazd stale traci na wartości a przebieg wzrasta z dnia na dzień. Następnym minusem tej sytuacji jest to, iz w świetle prawa pojazdu, który kupiłem niedawno, również nie mogę sprzedać ze względu na brak dokumentów. Ponadto nawet po wyrobieniu nowych dokumentów w przyszłości mogę mieć problem ze sprzedażą pojazdu, który od samego początku ma niejasną sprawę z papierami a w miejscu nieustalonym znajduje się drugi komplet dokumentów. Co za tym idzie, posiadam pojazd o charakterze muzealnym, bez możliwości pozbycia się go, za ktorego „oglądanie” bede musiał regularnie uiszczać opłaty w postaci kar od wydziału komunikacji.
ktos tu pisał o dpd gorzów wlkp potwierdzam jedna wilka tragedia TRAGEDIA okradaja z pieniedzy brak przerw tam nie ma zadnych zasad BHP powtarzam żadnych ,ostrzegam tez przed agencja Inwork(usunięte przez administratora)
Najgorsza firma kurierska w całej Polsce oraz na świecie!
ABSOLUTNIE NIE POLECAM I ODRADZAM, PRZESYŁKA IDZIE JUŻ 4 DNI NA MÓJ PRAWIDŁOWY ADRES ,NA DODATEK MAM DWÓCH ŚWIADKÓW KTÓRZY POTWIERDZĄ ADRES I DWIE DROGI DOJAZDOWE A KURIERZY DAJĄ W SYSTEMIE ŻE ODBIORCA NIEOBECNY I DROGA NIE DOJAZDOWA, PRZEBYWAM OD RANA DO WIECZORA NA SWOJEJ BUDOWIE JEŻDŻĄ PRACOWNICY OSOBOWYMI AUTAMI. BANDA IDIOTÓW LENI PRACOWAĆ IM SIĘ NIE CHCE RZETELNIE I UCZCIWIE !!
Pokaż drogę dojazdową. Lenie? Popracuj chociaż pare dni jako kurier/kurierka to szybko zmienisz zdanie. 3/4 klientów nie zdaje sobie sprawy ile kurierzy dziennie maja pracy, obowiazkow. Tfu na was egoistyczni klienci.
Panie Daniel. Zalecam wizytę u specjalisty i urlop zdrowotny. Bo pracować z klientem? to ja jaśnie pana nie widzę . To wasza PRACA a nie plaża . Za kasę pracujecie nie za miskę ryżu. Za mało płacą? tak tam źle i nie pasuje? zwolnić się i zrobić miejsce innym!!!!!. Po diabła tam dalej pracujecie???
na przykład telefon do klienta ,lepiej krążyć z paczką niż będąc po drzwiami zadzwonić na telefon
ostrzegam wszystkich przed podejciem pracy w tym odziale straszna (usunięte przez administratora) tam panuje kadra tyopu brygadzista kierownik tragedia tepaki i tyle ,nie wyplacaja kasy za przerobione godziny i zgadzam sie tam panuje (usunięte przez administratora)ze strony tego kurdupla brygadzisty
(usunięte przez administratora)z kasy panuje mobbing nie wypłacaja ciezko zarobiony pieniedzy dpd gorzow (usunięte przez administratora) unikac tego miejsca sprawa trafi do sadu
jedna wielka pomyłka kadra kierownicza tragedia zero myslenia zero uzywania mozgu ,nie wypałacaja pieniędzy (usunięte przez administratora) ,ktos pisał ze na sortowniach panuje mobbing i to jest prawda
Pozdrawiam kuriera Grzegorza z numeru 514180456, który specjalnie przeszedł po grządkach na prywatnej posesji, bo nie chciało mu się wejść na chodnik. Wszystko zniszczone. Okolice Nowego Tomyśla - Glinno. Jak mam szanować kogoś, kto nie szanuje pracy innych?
Kurier miał być 12:30-14:30, o 16:15 wyszedłem do sklepu na 5 minut, akurat wtedy kurier był i nawet NIE ZADZWONIŁ! Dzwonię na podany numer, okazuje się, że ten kurier ma dziś wolne i nie wie kto ma nasze paczki - także brak możliwości kontaktu.
Ostatnie dziadostwo. Dlaczego nie prawadzi się weryfikacji takich firm. Kurier z Jeleniej Góry raz po raz wpisuje ,ze odbiorca nieobecny , mimo ,że nawet sie nie pokazał. Centrala w Warszawie to następna porażka. Podaja numer telefonu wyłącznie do kuriera , który i tak nie odbiera telefonów i ma wszystko w tyle . Możliwosci rozmowy z kimś decyzyjnym nie istnięją . Słyszy się tylko litanię tego czego nie moga i nic prawie co mogą zrobić. Jeżeli chcecie stracic , klentów albo stracic przesyłke to korzystajcie z DPD . Gorzej juz nigdzie nie będzie .
Bielsko Biała od kilku dni przerzucają paczkę po oddziałach kurier jej nie pobiera i nie mam opcji odbioru osobistego DRAMAT !!!!! DPD jesteście żałośni !!!!!!!!!!!!!
Kurde jak ten kurier moze tak, robić? Bardzo niedobry ten kurier. Opowiesz mi coś więcej o tym?
Nigdy więcej DPD! System zarządzania przesyłkami nie działa. Kurier i tak przyjeżdża w dniu który jemu pasuję. Nie zastając nikogo pod adresem odbioru paczki porzuca ją w punkcie pickup, który wcale nie jest tak blisko jakby się wydawało. Z tego punktu paczka może jedynie wrócić do nadawcy jeśli nie zostanie odebrana w terminie lub może zostać odebrana przez klienta. Opcji ponownego dostarczenia przesyłki przez kuriera nie ma. Kurier telefonu nie odbiera, cały czas telefon jest wyłączony. Na infolinii tylko bot Ewa - bezużyteczny. I proszę nie pisać, że kurierzy biedni, bo mają dużo pracy. Każdy z nas szanuje swój czas, ale powinniśmy także szanować siebie na wzajem. Kurierzy innych firm kurierskich zapewne mają porównywalnie dużo pracy, a jednak odbierają telefony od klientów, ba żeby nie jeździć dwa razy w te same okolice osobiście dzwonią zapytać czy jak są w pobliżu, to czy mogą też podjechać. No ale jak firma DPD w regulaminie zastrzega sobie porzucanie paczek w "pobliskich" punktach pickup, to kurier ma klienta i jego czas w głębokim i odwozi paczkę do punktu, bo tak szybciej i wygodniej. Szkoda słów. Lepiej nie korzystać z usług DPD i się nie denerwować.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 158.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 130, z czego 19 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.