Szanowna Pani 5MGIJ P.kierownik owszem jest dostepny ale jest to sprawa wizerunku P. Iz.iposzanowania klienta.Pani Iz.ma wprawe w kamuflowaniu sie przed kierownikiem bo to przerzowanie trwa od bardzo dawna,nie jest to jakies jednorazowe i to co pisze Pani o przerwie to sa bzdury.jesli owa Pani chce znac smak wyrobow to moze smakowac je na przerwie,a nie podczas obsugi klientow.Maja intencja nie bylo obsarowywanie kogos lecz opisalem prawde bo z mojej strony lady zachowanie P.I.wyglada niesmacznie.POZDRAWIAM.
Do Pana (usunięte przez administratora)!!!! Nie smacznie wygląda to co tu się dzieje.... Ta nienawiść do drugiego człowieka... Poszanowanie??? teraz widać jakie Pan ma do innych ludzi...
Panie (Normalny Czlowieku) nienawisc to plynie szerokim strumieniem z panskiej strony widac, ze nic nie zrozumial Pan.jest u Pana jakis problem.,moze jakies zaburzenia w.
Panie "endriu"Jeżeli pana poszanowanie do drugiego człowieka wygląda tak jak pana pisownia.To bardzo współczuję panu.Już rozumiem dlaczego nie potrafi pan powiedzieć w twarz tej osobie która jak pan twierdzi źle się zachowuje.Bo nie potrafi się pan wysłowić.Lepiej będzie jak najpierw pan nauczy się pisać
Drogi panie "endriu" Kierownik sklepu jest ZAWSZE dostępny dla klienta. Refleksja przed napisaniem tego komentarza bylaby na miejscu. Moze pomyślał by pan troszkę inaczej..np. Przerwano przerwę dla p.Izy gdzie nie zdążyła przełknąć ostatniego kęsa kanapki by mogła obsłużyć takiego klienta jak pan .. Może próbowała smacznego kęsa wedliny by później powiedziec panu że to naprawdę smaczne. .. Obrzydliwe jest to co pan pisze. .. Moze wystarczylo zwrócić uwagę samej pani Izie. .. Ale po co lepiej smarowac anonimowo. .. Klienta sklepu. . Pozdrawiam
Szanowna Pani5MGIJ owszem P.kierownik jest dostepny,ale jestn to sprawa wizerunku P.I.iposzanowania klientow.Pani I.ma wprawe w kamuflowaniu sie przed kierownikiem,bo to przerzowanie trwa od bardzo dawna,nie jest to jakies jednorazowe i toco pisze P.o przerwie to sa bzdury,jesli owa Pani chce znac smak wyrobow to moze smakowacje na przerwie,a nie podczas obslugi klientow.Moja intencjanie bylo obsmarowywanie kogos lecz opisalem prawde bo z mojej strony lady zachowanie P.I.wygladaniesmacznie.POZDRAWIAM.
mam do Pana kierownika pytanie,a mianowicie czy Pani Iza z stoiska miesnego zostala pozbawiona przerwy sniadaniowej?pytam poniewarz owa Pani przez caly czas podczas obslugi klientow przezowa jakies dobre kaski!ma je wkoncu naprawde pod reka. brzydko to wyglada!