Opinie o Intermarché w Skwierzyna 2 Lutego 16

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Intermarché. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Intermarché o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Intermarché w Skwierzyna 2 Lutego 16

endriu

Szanowna Pani 5MGIJ P.kierownik owszem jest dostepny ale jest to sprawa wizerunku P. Iz.iposzanowania klienta.Pani Iz.ma wprawe w kamuflowaniu sie przed kierownikiem bo to przerzowanie trwa od bardzo dawna,nie jest to jakies jednorazowe i to co pisze Pani o przerwie to sa bzdury.jesli owa Pani chce znac smak wyrobow to moze smakowac je na przerwie,a nie podczas obsugi klientow.Maja intencja nie bylo obsarowywanie kogos lecz opisalem prawde bo z mojej strony lady zachowanie P.I.wyglada niesmacznie.POZDRAWIAM.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Normalny człowiek Nowy wpis
@endriu

Do Pana (usunięte przez administratora)!!!! Nie smacznie wygląda to co tu się dzieje.... Ta nienawiść do drugiego człowieka... Poszanowanie??? teraz widać jakie Pan ma do innych ludzi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
endriu Nowy wpis
@Normalny człowiek

Panie (Normalny Czlowieku) nienawisc to plynie szerokim strumieniem z panskiej strony widac, ze nic nie zrozumial Pan.jest u Pana jakis problem.,moze jakies zaburzenia w.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piękna" polszczyzna" Nowy wpis
@endriu

Panie "endriu"Jeżeli pana poszanowanie do drugiego człowieka wygląda tak jak pana pisownia.To bardzo współczuję panu.Już rozumiem dlaczego nie potrafi pan powiedzieć w twarz tej osobie która jak pan twierdzi źle się zachowuje.Bo nie potrafi się pan wysłowić.Lepiej będzie jak najpierw pan nauczy się pisać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
5MGIJ

Drogi panie "endriu" Kierownik sklepu jest ZAWSZE dostępny dla klienta. Refleksja przed napisaniem tego komentarza bylaby na miejscu. Moze pomyślał by pan troszkę inaczej..np. Przerwano przerwę dla p.Izy gdzie nie zdążyła przełknąć ostatniego kęsa kanapki by mogła obsłużyć takiego klienta jak pan .. Może próbowała smacznego kęsa wedliny by później powiedziec panu że to naprawdę smaczne. .. Obrzydliwe jest to co pan pisze. .. Moze wystarczylo zwrócić uwagę samej pani Izie. .. Ale po co lepiej smarowac anonimowo. .. Klienta sklepu. . Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
endriu Nowy wpis
@5MGIJ

Szanowna Pani5MGIJ owszem P.kierownik jest dostepny,ale jestn to sprawa wizerunku P.I.iposzanowania klientow.Pani I.ma wprawe w kamuflowaniu sie przed kierownikiem,bo to przerzowanie trwa od bardzo dawna,nie jest to jakies jednorazowe i toco pisze P.o przerwie to sa bzdury,jesli owa Pani chce znac smak wyrobow to moze smakowacje na przerwie,a nie podczas obslugi klientow.Moja intencjanie bylo obsmarowywanie kogos lecz opisalem prawde bo z mojej strony lady zachowanie P.I.wygladaniesmacznie.POZDRAWIAM.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
endriu

mam do Pana kierownika pytanie,a mianowicie czy Pani Iza z stoiska miesnego zostala pozbawiona przerwy sniadaniowej?pytam poniewarz owa Pani przez caly czas podczas obslugi klientow przezowa jakies dobre kaski!ma je wkoncu naprawde pod reka. brzydko to wyglada!

Zostaw merytoryczną opinię o Intermarché - Skwierzyna

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Intermarché
Przejdź do nowych opinii