Czy pracodawca Trygon Sport motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Czy Trygon Sport organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Nie kupujcie tu, najgorszy sklep, nie to sizeer czy inne sklepy z markowymi butami! Kupiłam u nich pierwszy i ostatni raz! Tieny, ktore doslownie po 2 dnich sie rozkleiły, sklep przyjął reklamacje, ale firma jej nie uzglednila! Dlaczego ? Otóż dlatego, ze dla nich tanszym kosztem jest naprawa obuwia niz zwrot kasy, albo wymiana na nowe!! Tylko kuzwa kupila.w buty nowe, cale dla syna i takie tez powinien nosic, a nie nowe posklejane ! Żenada!!! Będę słać złe opinię wszędzie! Znajomych przestrzegać i wszystkich gdzie sie da! Porażka.
(usunięte przez administratora)
Tam są same zlecenia.. Nie ma takich możliwości.
Różne pytania na sprawdzenie "czy rozmowa się klei". Nie miałem doświadczenia w obsłudze klienta ale firma nie skreśla takich ludzi. Po rozmowie kwalifikacyjnej sprawdzono moje umiejętności w kontaktach z ludźmi poprzez krótkie podstawy z obsługi klienta. Firma daje możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia, krótkie szkolenie z asortymentu i z obsługi klienta i do roboty.
"jak się Pan zapatruje na prace porządkowe?" - pytanie odrazu wytłumaczone tym że poprzedni pracownicy byli wielce oburzeni jeśli kazano im na koniec dnia zmyć podłogę. Brak trudniejszych pytań. Pytania adekwatne do stanowiska.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę