3 Ryzy Sp. z o.o.
przez anonim, 2015-01-08 16:27:28
Super!!! Super!!! Super!!!
Pracowałam prawie dwa lata jako przedstawiciel handlowy. Wysokie zarobki, świetny przełożony. Rewelacyjna atmosfera. Pracodawca godny polecenia.

Cartridge point
przez Kiko, 2015-03-15 17:13:22
Jako pierwsza praca to ok. Można zdobyć doświadczenie jako przedstawiciel handlowy . Pensja w dużej mierze zależy od wyników.

Abena Polska Sp. z o.o.
przez Gabryś, 2017-01-19 14:44:26
Polecam. Pracowałem jako Przedstawiciel Handlowy w Abenie. Zmieniłem miejsce zamieszkania, to i prace musiałem, ale miło wspominam pracę. Samochód, wynagrodzenie i bonusu, jak wszędzie, a czasami nawet lepiej, to zależy od podejścia.

Wpisy z naszego BLOGA:

W ubiegłym, 2016 roku w większości regionów Polski notowany był spadkowy trend w zakresie stopy bezrobocia rejestrowanego. Podobnie było w województwie świętokrzyskim, z Kielcami na czele. Niestety nowy, 2017 rok nie zapowiada się już w tak pozytywny sposób, zwłaszcza że liczba osób pozostających bez pracy w Kielcach i w całym woj. świętokrzyskim w...
Czytaj więcej >>
Unia Europejska łoży środki finansowe na wszechstronny rozwój kadr pracowniczych, innowacyjności, przedsiębiorczości i edukacji. Dlatego też Urząd Marszałkowski w Kielcach otrzymał od Unii ponad 15 mln zł na realizację programu pod hasłem „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”. Jak będzie on przeprowadzany? Wyjątkowy projekt w Pols...
Czytaj więcej >>
Od kilku lat na antenie komercyjnej stacji telewizyjnej TVN emitowany jest program „Kuchenne rewolucje”, prowadzony przez znaną restauratorkę – Magdę Gessler. Odwiedziła ona między innymi Kielce, gdzie przyjrzała się pracy jednego z lokali gastronomicznych. Przeprowadziła tam rewolucję, ale przy okazji ujawniła nadużycia ze strony właścicielk...
Czytaj więcej >>
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, pod koniec lutego w Polsce bezrobocie wynosiło zaledwie 8,5 proc. W województwie świętokrzyskim sytuacja jest nieco gorsza, ponieważ stopa bezrobocia wyniosła tu 11 proc. To jednak nie znaczy, że przybywa bezrobotnych. Jest ich znacznie mniej niż w 2016 roku. Informacje z WUP w Kielcach Wojewódzki Urząd...
Czytaj więcej >>
Malejące bezrobocie w Polsce powoduje, że coraz więcej pracodawców zmaga się z problemem braków kadrowych. Niektórzy, jak na przykład firmy z Kielc uzupełniają je pracownikami pochodzącymi zza naszej wschodniej granicy, głównie z Ukrainy. Czy obywatele tego kraju w przyszłości będą stanowili realną konkurencję dla polskich pracowników? Dane z wojew...
Czytaj więcej >>
Kielce gościły 4 kwietnia 2017 roku XI ogólnopolską edycję Targów Pracy, Kariera Rozwój. To kolejna okazja dla wszystkich mieszkańców Kielc do zapoznania się z ofertami pracy w regionie i w całym kraju. Targi są szansą na spotkanie się z potencjalnymi pracodawcami i poznanie ich preferencji dotyczących kandydatów na pracowników. O targach XI ogólno...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Monika Bentkowska - Sodexo Polska Sp. z o.o."
W tym roku Sodexo obchodzi swoje 50 urodziny. Od roku 1966 firma ogromnie się rozwinęła i w tym momencie są Państwo na miejscu 19 największych pracodawców na świecie. Jak wyglądał rozwój firmy w Polsce? To prawda, bieżący rok jest dla nas wyjątkowy, właśnie ze względu na fakt, że globalnie świętujemy swoje pięćdziesiąte urodziny. „Z Francji dookoła świata…” – tak można podsumować historię Sodexo. Stworzona w 1966 roku w Marsylii skromna, rodzinna firma, w ciągu półwiecza zawojowała cały świat. Dzięki niezwykłemu zaangażowaniu i entuzjazmowi pracowników Sodexo z małej, lokalnej firmy cateringowej staliśmy się jedną z największych spółek outsourcingowych na świecie – Grupą Sodexo. W Polsce Sodexo (znane jako Sodexo On-site Services) zadebiutowało w 1993 roku. Za nami blisko 25 lat działalności na rodzimym rynku. Początkowo byliśmy znani w głównej mierze jako dostawca usług cateringowych, ale z biegiem lat wyrośliśmy na lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu pracowników, a obecnie, w całym kraju, zatrudniamy ich blisko 2200! Obsługujemy tu także ponad 250 nieruchomości, ponad 2000 mniejszych obiektów, a także prowadzimy ponad 70 restauracji, m.in. w tak unikatowych lokalizacjach jak PGE Narodowy czy Instytut Lotnictwa. Świadczymy swoje usługi także w wielu siedzibach międzynarodowych firm w całej Polsce. ...
"Wywiad z Dawid Borycka - CRUSAR"
"Wywiad z Magdalena Nowak - CRUSAR"
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest wyróżnianie się wśród konkurencji pasją, jakością i innowacyjnością. Chcemy być miejscem pracy, które jest inspirujące i przyjazne oraz budowane przez zaangażowanie, rozwój i partnerską współpracę. Naszą wizją jest bycie rozpoznawalną marką dostarczającą kompleksowe usługi logistyczne. Poprzez wysokie kompetencje naszego zespołu chcemy wyprzedzać oczekiwania rynku i dążyć do perfekcji. Kluczowe wartości firmy CRUSAR: 1. Właściwy stosunek do drugiego człowieka Dziel się swoim zdaniem i bądź otwarty na opinie innych. Postępuj uczciwie, rzetelnie przedstawiaj fakty, nie pozostawiaj miejsca na domysły. Traktuj innych życzliwie i z należytym szacunkiem. 2. Zaangażowanie Traktuj sukces firmy jako efekt naszej wspólnej pracy. Poprzez zaangażowanie, inicjatywę oraz odpowiedzialne działanie kształtuj naszą organizację. Podejmuj kroki przybliżające nas do osiągnięcia założonych celów.   3. Organizacja pracy Zwracaj uwagę na dokładność wykonywanej pracy. Podejdź do niej profesjonalnie. Koncentruj się na rzeczach przynoszących wartość - nie trać energii na zbędne czynności. Unikaj marnotrawstwa. Dbaj o porządek w miejscu pracy. Stosuj się do procedur, które organizują naszą pracę i pozwalają nam na dostarczenie powtarzalnego produktu najwyższej jakości. 4. Rozwój Traktuj pracę jako drogę do samorealizacji i rozwijana swoich pasji oraz zainteresowań. Otwórz się na zmiany. Dąż do doskonalenia swoich umiejętności i bądź inspiracją dla innych. 5. Współpraca Buduj trwałe więzi z partnerami biznesowymi i współpracownikami oparte na naszych wartościach. Nie przedkładaj chwilowego zysku nad długoterminowe relacje z klientem. Stawiaj na pracę zespołową i przejrzystą komunikację. ...
"Wywiad z Piotr Kubera - NIBE-BIAWAR Sp. z o.o."
Jakim zapleczem technologicznym i infrastrukturalnym dysponuje Nibe-Biawar? Od samego początku, czyli do 1968 roku nasz zakład produkcyjny w Białymstoku zajmuje nieco ponad 3ha terenu, niemalże w centrum miasta. Pomimo tego, że infrastruktura budowlana liczy sobie dobrych kilkadziesiąt lat, to linie technologiczne uległy w ostatnich kilkunastu latach znacznym modernizacjom, a szczególną dumą napawa nas nowoczesna emaliernia oddana do użytku kilka lat temu.
Czy w najbliższym czasie można spodziewać się z Państwa strony jakichś większych inwestycji? Zdecydowanie tak. Kupiliśmy 6ha gruntu w Białostockiej Podstrefie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, gdzie mamy zamiar postawić całkiem nowy zakład produkcyjny.
Kiedy zatem możemy spodziewać się ogłoszenia decyzji? Ostateczne decyzje co do terminu powinny zapaść lada chwila, ale na razie nie chciałbym zdradzać konkretów.
W dzisiejszych czasach mamy coraz więcej regulacji prawnych, mających chronić środowisko naturalne przed zanieczyszczeniami. W jaki sposób Państwa firma dostosowuje swoje produkty do potrzeb środowiska? Szwedzka firma NIBE, która jest większościowym udziałowcem naszej spółki jest światowym liderem w produkcji pomp ciepła, które pozwalają oszczędzać energię, nie emitując jednocześnie zanieczyszczeń do atmosfery. Promowanie Odnawialnych Źródeł Energii to jedna z najważniejszych misji naszej formy. Wyraz dbałości o środowisko jest też uzyskany w tym roku certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001. ...