Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Elżbieta Płusa - Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce "
Od ponad 20 lat firma Elavon jest liderem w przetwarzaniu płatności. Co wpłynęło na tę wysoką pozycję? Systematycznie znajdujemy się w pierwszej piątce największych globalnych dostawców usług płatniczych, a nasza niezawodna międzynarodowa platforma rozliczeniowa oraz kompleksowa oferta usług, gwarantują możliwość prowadzenia sprzedaży dla firm na całym świecie. Na wysoką pozycję niewątpliwie wpływa profesjonalizm i jakości rozwiązań, ale też unikalne, zindywidualizowane podejście do każdego klienta. Elavon oferuje rozwiązania i usługi oparte na najlepszych światowych technologiach dla wszystkich rodzajów płatności i środowisk ich przetwarzania. Kluczowa jest jednak bardzo dokładna identyfikacja potrzeb konkretnego klienta, aby zaoferować mu usługi idealnie dopasowane do potrzeb, skutecznie wspierające jego rozwój. Jesteśmy więc przedsiębiorstwem konsultingowym oferującym rozwiązania płatnicze.
Ilu mają Państwo klientów i kto do nich należy: wielkie międzynarodowe korporacje czy lokalne firmy? Grono naszych klientów jest bardzo liczne – obsługujemy około miliona firm na całym świecie, z czego 20 tys. firm (40 tys. placówek) w Polsce. Do naszych klientów należą zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Międzynarodowy zasięg i infrastruktura pozwala firmie obsługiwać klientów globalnie, a obecność na lokalnych rynkach umożliwia indywidualne podejście. Elavon w Polsce dynamicznie rozwija się od 2007 roku, tj. od momentu powstania Centrum Operacyjnego w Warszawie. To właśnie tu polski oddział Elavon zarządza sprawami klientów z rynków europejskich: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Polski, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Norwegii. ...
"Wywiad z Dariusz Pachura - pneumat system sp z.o.o"
W czym specjalizuje się Pneumat System? Specjalizujemy się w sprzedaży hurtowej elementów pneumatyki, w ofercie mamy ponad 100 000 produktów. Ponadto produkujemy siłowniki pneumatycze, projektujemy i wykonujemy instalacje pneumatyczne i udzielamy fachowego doradztwa technicznego.
   
Posiadacie szeroką ofertę. Który z Waszych produktów cieszy się największym zainteresowaniem? Siłowniki pneumatyczne, głównie ze względu na wysoką jakość oraz ekspresową realizację zamówień. Produkujemy siłowniki według indywidulanych potrzeb naszych klientów i dostarczamy, w standardzie, w 24 godziny. Jesteśmy ogromną hurtownią, wielu z naszych klientów dokonuje u nas zakupów, nawet kilka razy dziennie.
Firma działa na rynku polskim już 40 lat. Jak przebiegał jej rozwój? Jako firma działająca w realiach rynkowych, musimy stale dostosowywać się do nowych potrzeb. Obecnie jesteśmy zupełnie inną organizacją niż jeszcze wiele lat temu. Pierwszym przełomem w naszej działalności było uruchomienie własnej produkcji, bo do pewnego okresu byliśmy firmą handlową. Bardzo ważne były również kolejne zmiany siedziby, które umożliwiły nam znaczne zwiększenie zatrudnienia. Wszystko to dało nam możliwość bardzo szybkiego rozwoju. Kolejnym ważnym punktem była zeszłoroczna zmiana pokoleniowa. W pewnym momencie mój tato, założyciel firmy, podjął decyzję, że odchodzi na emeryturę. Przekazał władzę mnie oraz bratu. ...
"Wywiad z Katarzyna Korda - WITTCHEN S.A."
Firma została założona w 1990 roku, a obecnie jesteście jedną z najbardziej rozpoznawalnych Marek na rynku europejskim. Jak wygląda Wasza historia? Historię marki WITTCHEN rozpoczyna jej właściciel Jędrzej Wittchen i jego zamiłowanie do galanterii skórzanej oraz wysokiej jakości produktów. Sam zaprojektował logo, które do dziś uwieńcza każdy produkt oraz sprawdzał jakość każdego uszytego portfela. Z czasem produkcja w małym rodzinnym zakładzie kaletniczym przeniosła się do Włoch - kraju z najlepszymi tradycjami kaletniczymi i skórami najwyższej jakości oraz na Daleki Wschód. Na początku oferta produktowa składała się z klasycznych kolekcji galanterii skórzanej, następnie poszerzyła się do rękawiczek, apaszek, parasoli i obuwia oraz wysokiej jakości bagażu. Dzisiaj oferta WITTCHEN jest bardzo szeroka i obejmuje dodatkowo odzież i perfumy. Wprowadzono również nowe kolekcje torebek sezonowych, które są odpowiedzią na najnowsze trendy w świecie mody. Znaczącym krokiem w rozwoju firmy było otworzenie nowej siedziby z salą wystawową, w której znajdziemy najnowsze kolekcje oraz nasze bestsellery. Dodatkowo w 2011 roku uruchomiliśmy nowoczesne Centrum Logistyczne. Posiadamy ponad 130 Salonów stacjonarnych w Polsce i za granicą. Bardzo prężnie rozwijamy sprzedaż e-commerce, nie tylko w kraju, ale także na rynku niemieckim, norweskim i wschodnim. ...