Polski zespół pyrolla - dramat, inaczej się tego nie da opisać. Ludzie po kilku tygodniach pracy zaczynają szukać innej bo nie ma żadnego sensu tutaj zostawać. Przełożone i ich zwierzchniczka nie mają pojęcia o płacach i organizacji pracy takiego działu, zakresu obowiązków swoich pracowników etc. Chyba nie ma ani jednej osoby w tym zespole, która jest zadowolna, że tu pracuje. Wielka szkoda bo trafiło się kilku bardzo dobrych specjalistów którzy wolą iść za niższe pieniądze do innych firm niż doświadczać wiecznej frustracji i irytacji na sposób zarządzania, a właściwie jego braku.
@Pracodawca drogi Pracodawco, naprawdę pozwalasz aby w twoich szeregach były osoby pokroju Heli i aby pluły na innych Twoich pracowników? Super laurka, nie ma co
Hej. Widzę pytaliście, jak wygląda proces rekrutacji i aż dziwi mnie trochę, że nikt nic nie odpisał nawet wcześniej. Teraz szukają kilku osób do swojego zespołu w tym oferta, która mnie najbardziej zaciekawiła to na junior sales Managera. Z oferty wynika, że dają multisporta jako dodatek do pensji ale nie podali widełek, ile można zarobić. Wymagania w miarę spełniam i myślę nad aplikowaniem. Wiecie, ile na start można zarobić? Zdarzają się wewnętrzne awanse albo rekrutacje?
No tak, ale zdalnie to tylko wtedy kiedy ktoś ma wszystko ogarnięte i wie co ma robić. Przeważnie jednak to potrzebne jest szkolenie wdrażające do pracy, a wtedy to ile takie szkolenie trwa? Czy jest płatne?
mam pytanko, gdy zaczynasz pracę w tej firmie, obowiązuje umowa lojalnościowa, tzn, jesli nie przepracuje sie roku, trzeba oddac pieniadze za szkolenie. A co jak firma nie przedluzy umowy probnej po trzech miesiacach? Tez trzeba oddawac? Ja startuje na stanowisko payroll czy ktos z Was ma jakies doswidczenie i moze mi powiedziec, na czym ta praca polega? czy to sa trudne do nauczenia rzeczy biorac pod uwage, ze nie jestem typem czlowieka ze zdolnosciami z przedmiotow scislych i nie mam zadnego doświaczenia? czy praca jest trudna, latwa, srednio latwa? Moj angoielski jest slaby, jednak podczas rekruacji oceniono, ze dam sobie rade, poniewaz po angielsku ma byc szkolenie z umiejstnosci miekkich a po niemiecku pozostale szkolenia. Czekam na jakies wskazowki i informacje i bede bardzo wdzieczna za pomoc.
Nie wiem, skąd tyle negatywnych opinii. Pracuję tu od zeszłego roku i muszę przyznać, że mimo sporych zawiłości w zespole jest naprawdę dobrze. SD Worxx Poland jest nową firmą na rynku, więc nie można oczekiwać, że zespół będzie idealny od razu. Wiadomo, że firma dąży do doskonałości, ale potrzebuje na to czasu i odpowiednich ludzi. Firma oferuje fajne benefity, sprzęt i pomoc techniczną. To duży krok naprzód w porównaniu z małymi jednoosobowymi firmami, w których wcześniej pracowałam. SD Worx naprawdę docenia pracownika, który chce pracować :) Jeśli chodzi o zespół payroll&hr, to jest dość nowy i zapowiada się bardzo obiecująco :) Zapraszamy!
Wow, ale patrzę właśnie w ofertę konsultant ds. Oprogramowania Sage DPW z j. niemieckim i tam jest masa benefitów z opieką medyczną. Czyli NFZ także jest płacony? Dobry ruch, dostęp do "prawdziwych" szpitali jest nie do przecenienia. z innej beczki - workation u Was serio działa? Ile można sobie rocznie się porelokować?
Application Support Engineer (CEE) może korzystać z ubezpieczenia publicznego w ramach zatrudnienia? Czy jedynie tego, które wspominają w benefitach? Jak rozumiem prywatne. Pytam, bo teraz dużo firm rezygnuje z płacenia składek, chcą zatrudniać na jakieś B2B etc.
Cześć, w ramach umowy o pracę nasi pracownicy są objęci ubezpieczaniem publicznym (NFZ) i jako pracodawca odprowadzamy wszystkie składki. Pozdrawiam!
Polski zespół pyrolla - dramat, inaczej się tego nie da opisać. Ludzie po kilku tygodniach pracy zaczynają szukać innej bo nie ma żadnego sensu tutaj zostawać. Przełożone i ich zwierzchniczka nie mają pojęcia o płacach i organizacji pracy takiego działu, zakresu obowiązków swoich pracowników etc. Chyba nie ma ani jednej osoby w tym zespole, która jest zadowolna, że tu pracuje. Wielka szkoda bo trafiło się kilku bardzo dobrych specjalistów którzy wolą iść za niższe pieniądze do innych firm niż doświadczać wiecznej frustracji i irytacji na sposób zarządzania, a właściwie jego braku.
Niestety się zgadza. Brak kompetencji obu Pań widoczny gołym okiem. Szkoda tylko, że na tym cierpi wizerunek firmy wśród klientów, pracowników i potencjalnych pracowników.
Rozumiem, że ty jesteś pracownikiem w tej firmie i obserwujesz tą całą sytuacje? Niewiedza przełożonych, o których piszesz to czym się przejawia? Wnioskuje, że kasę dobrą płacą? Widzę ogłoszenie na payroll advistor No i się zastanawiam na złożeniem cv
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z klientem jesteś zdany na siebie, bo menagerki nie są w stanie zrozumieć w czym problem. Jeśli są organizowane jakieś calle to tylko po to by menagerki mogły cię posłuchać o co chodzi i powiedzieć ci że jakoś to musisz rozwiązać, dodatkowo stosują taktykę "pushingu" - jak cię odpowiednio przycisną to zrobisz co trzeba, najwyżej posiedzisz kilkanaście godzin dziennie w pracy. Jak już posiedzisz ileś razy po kilkanaście godzin, żeby naprostować tematy to słyszysz że albo za mało się starasz, albo "to jest korporacja i trzeba za*ieprzac", albo zarzuty że na pewno nie pracujesz efektywnie.
Często trzeba zostawać po godzinach jak przycisną? Płacą wtedy dodatkowe pieniądze albo wolne do odbioru? Czy siedzi się za friko?
Nikt nie ciśnie żebyś zostawał, wręcz przeciwnie ale pracy masz tyle, że jak nie będziesz zostawać to mogą nie pójść np. listy plac czy deklaracje w terminie. Jak nie pójdą to zostaniesz całkowicie obwiniony za ta sytuację na menagerki nie widzą problemu (skoro się totalnie nie znają na tym co robisz to nic dziwnego). Wypłacana jest kasa, co poniektórzy praktycznie wyrabiają 1,5 etatu.
Witam, czy rekrutacja na stanowisko managera w tym dziale jest spowodowana tymi problemami i koniecznością wymiany? Jak liczny jest zespół polskiego payrolla?
Tak, brak tu osoby która umie zarządzić i nie zna się na samej specyfice pracy w polskim payrollu, jednocześnie zespół zgłosił wyżej, że jest źle, że brak tu podstawowych procesów i nie ma komu ich zrpbic. Obecnie jest ok 10 aktywnie pracujących osób.
a jak oceniasz atmosferę w dziale? I jeszcze jak wygląda kwestia wdrożenia? przekazują WSZYSTKO czym będziesz się zajmował czy podczas pracy wychodzą rzeczy o których nie miałeś pojęcia?
Nie masz co liczyć na wdrożenie. W wielu spółkach brakuje uporządkowania, podstawowych instrukcji co jest ustalone z klientem, co powinno się robić etc. Nie wiadomo co jest usługą dodatkowo płatna co jest wbstandardzie. Umowy z klientami są niedostepne. Nikt nic nie wie bo ci co wiedzą najczęściej już nie pracują albo są na zwolnieniach lekarskich. Jesteś rzucony na głęboką wodę i większość nowych próbuje to ogarnąć ale w którymś momencie widzą, że przełożone mają ich w (usunięte przez administratora) Mają nierealne oczekiwania ale nie są w stanie nic powiedzieć o kliencie, o tym co było ustalane czy choćby tego co się działo na spotkaniu, które było godzinę temu. Za to usłyszysz gadki motywacyjne i standardowe teksty, że "sytuacja z klientem jest krytyczna", "bo klient odejdzie" i masa innych puszowań. Hitem są sytuacje gdy podpisują umowę z klientem na rozszerzenie usług, nie mając mocy przerobowych bo świadczenia tej usługi, ale będą cię puszowac "bo skoro jest umowa podpisana to trzeba to zrobić". Generalnie panienki na menagerskich stanowiskach w tym zespole nie dobrze się czują kiedy muszą myślec, dlatego puszuja, puszuja, puszuja. Wiedzy też nie mają więc nawet nie są w stanie niczego zrobić.
Dzięki za przedstawienie sytuacji. Widzę, że jesteś obeznany w temacie. Widziałem na ogłoszeniu że osoba na stanowisku Payroll Advisor jest odpowiedzialna od A do Z za proces wynagrodzeń. Wiesz jak to ma się w praktyce? i ilu kontrahentów jeden pracownik rozlicza? Aplikowałem na to stanowisko i teraz się zastanawiam czy warto w to dalej brnąć.
serio, nawet nie pokażą jak w programie placowym naliczać klienta? masz wszystko wiedzieć?
Dostajesz spółki i se radź. Co do ilości to zależy od obecnej sytuacji, a że rotacja jest taka a nie inna to są jeden dostanie 4 spółki i np. dwie największe na ten sam termin wypłaty a drugi dostanie tylko jedną.
mam jeszcze pytanie bo na stronei internetowej w zakresie obowiązków Payroll advisora jest sporządzenie deklaracji. O jakie deklaracje chodzi?? Jestem dopiero przed rozmową rekrutacyjną, nie wiem czy dobrze zrobiłam aplikując tam ale pieniądze dobre.... Mam dwa lata doświadczenia ale w niesamodzielnych płacach, więc wątpię że sprostam. Deklaracji nigdy nie robiłam, myślisz że to mnie wykluczy?
@Artu trudno się nie zgodzić. Za dużo zobowiązań, niedoszacowany proces, brak instrukcji, wrzucanie na głęboką wodę, świecenie oczami przed klientem. Są osoby, które się starają - nie można powiedzieć tylko złych rzeczy o menadżerach. Mają umiejętności i narzędzia, ale problem w tym, że chcą za dużo przy tej ilości osób i słabej organizacji. Ciężko, chociaż da się znaleźć plusy, ale to zdecydowanie jest ich za mało, żeby zachować jakikolwiek balans życiowy. Jeśli ktoś lubi tyrać ponad siły i widzi w tym sytuację do rozwoju - źle nie jest. Jeśli ktoś ceni sobie życiowy balans, a tłumaczenie tego „w Payrollu zawsze są nadgodziny” (bzdura!) jest co najmniej nie na miejscu. Nikt ich nie zleca, ale w tej pracy liczy się sumienność i wynik. A ten musisz mieć. Nieważne czy w miesiącu masz 2 czy kilkanaście spółek do zrobienia…
I skoro brakuje procesów to co robią menagerki? Te same problemy są od miesięcy i kończy się wiecznie tak samo: opiekun klienta idzie na zwolnienie chorobowe i niespodzianka - brak procesu, nikt nie wie co się dzieje u klienta, kto jest kim, z kim się kontaktowac, jaka jest specyfika współpracy. A menagerki zaskoczone - bo jak to nie ma procesów? Manuali? Jakim cudem? No zaskoczenie...
Dzień dobry, tak weryfikujemy też znajomość języka angielskiego, ale nie jest to kluczowa kompetencja. Skupiamy się przede wszystkim na znajomości naliczania płac. Około 45 min rozmowa z Rekrutrem jako etap pierwszy, drugi etap to rozmowa z Managerem, około 1h - potem podejmujemy decyzję. Pozdrawiam serdecznie!
Dzień dobry, poszukujemy nowego Managera do zespołu ze względu na to, że zespół się rozrasta. Wynika to oczywiście z tego, że podpisujemy kontrakty z nowymi klientami. Pozdrawiam serdecznie!
hey, sytuacja w zespole wygląda już zupełnie inaczej, więc może nie trzeba już opisywać tego co było albo jak to wyglądało 3 miesiące tremu. Firma zrobiła radykalne zmiany. Zespół się rozrasta, stawia na współprace i dobrze spisane procesy. Pozdrawiam i polecam :)
Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za dodanie tego komentarza. Przyznajemy, że sytuacja w zespole nie była najlepsza. Wpłynęło na to wiele czynników, na które wtedy, nie byliśmy przygotowani. Natomiast aktualnie sytuacja jest pod kontrolą, zostały zatrudnione osoby na stanowisko Managera i Team Leadera. Zespół implementacyjny również się rozrasta. Pracujemy nad lepszą współpracą z działem sprzedaży i spisywaniem wszystkich procesów. Potwierdzamy, że w zeszłym roku sytuacja nas przerosła, ale przez te kilka miesięcy poczyniliśmy odpowiednie kroki do tego, żeby polepszyć i ustabilizować sytuację. Pozdrawiamy!
A w jaki sposób weryfikujecie znajomość języka? Jest to jakiś test czy rozmowa? Daj jeszcze znać, jak długo pomiędzy pierwszym a drugim etapem trzeba czekać na feedback. Z góry dzięki za informację. :-)
Cześć, znajomość języka weryfikujemy podczas pierwszej rozmowy z Rekruterem, jest to kila pytań w języku angielskim. Może się tez pojawić pytanie po angielsku podczas rozmowy z Managerem. Cały proces powinien trwać około 2 tygodni - czasem zdarza się, że jest to trochę dłużej. Pozdrawiamy!
Wystarczy, że umiesz sklecić kilka słów po angielsku, a jeśli iloraz inteligencji masz w wysokości połowy swojego wieku to możesz śmiało startować w rekrutacji na managera czy team leadera (z wyższym nie startuj bo nie przejdziesz). Serio, nie jest potrzebne żadne sensowne doświadczenie tylko odpowiednia umiejętność podlizywania sie, a im mniej myślisz tym lepiej. Jak coś pójdzie źle to się zrzuca winę na pracownika i się trzyma "pozytywne nastawienie" ????
Naprawdę tak nisko oceniasz nowych menedżerów w dziale? Uważasz, ze nowoprzyjęte osoby nie mają kompetencji i wykształcenia tylko dobrze się "(usunięte przez administratora)" podczas rekrutacji? A może tym wpisem umniejszasz ich wartość?
Sama chyba wiesz najlepiej jaki niski poziom reprezentujesz. Po prawdzie wiedzą do pięt nie dorastasz swoim specjalistom za to umiejętnie przypisujesz sobie ich słowa i zasługi. Gdyby Cię nie było w tym zespole to co najwyżej specjaliści zrobili by więcej bo nie będą tracić czasu na ciebie i twoje nic nie wnoszące spotkania...
bardziej boli mnie, że w zespole są osoby, które zarzucają innym niski poziom a same są na równie żenującym poziomie
No i takie jest właśnie traktowanie pracowników w zespole. Nic nie można powiedzieć bo potem słucha się albo czyta na komunikatorze uwagi "masz się tak nie wypowiadac przy innych, jak nie masz nic miłego do powiedzenia to się nie odzywaj" a jak pracownikom nie pasuje to "wypad". (usunięte przez administratora)
zastanawiam się kto w dziale jest tak fałszywy ;) pewnie jedna z tych osób które jako pierwsza pisze "Hej Kochane", albo jedna z tych osób które na spotkaniu siedzą cicho bo ich poziom wiedzy nie jest w stanie zadać rozsądnego pytania. Zrób przysługe dla działu i zmień pracę jak Ci tak źle. Lecenie tutaj z imionami jest mega słabe i świadczy o poziomie który reprezentujesz. Praca tutaj jest wymagająca ale warunki są bardzo korzystne.
A jak się pracuje w zespole implementation? Czy jest to ten sam dział co polski payroll i jest zarządzany przez te same osoby?
Raczej Ci nikt nie odpowie w tym temacie bo są dwie specjalistki i jedna która się uczy, a dwie z trzech opisywanych menagerem wyżej ma bezpośredni wpływ na ten zespół a widzisz jakie jest podejście.
@Pracodawca drogi Pracodawco, naprawdę pozwalasz aby w twoich szeregach były osoby pokroju Heli i aby pluły na innych Twoich pracowników? Super laurka, nie ma co
Cześć, takie pytanie, bo nie do końca rozumiem, patrząc na to, że ogłoszenie jest po angielsku, w jakim języku jest rekrutacja? Chodzi o ofertę Application Support Engineer (CEE), a w treści podali, że wymagają i polskiego i angielskiego. Ciekawe.
Cześć, większość naszych ogłoszeń jest w języku angielskim. Jeżeli chodzi o to stanowisko to zarówno język polski jak i język angielski jest wymagany. Minimum na poziomie B2. Podczas rozmowy zawsze zadajemy kilka pytań w języku angielskim. Pozdrawiam!
Nie wiem, skąd tyle negatywnych opinii. Pracuję tu od zeszłego roku i muszę przyznać, że mimo sporych zawiłości w zespole jest naprawdę dobrze. SD Worxx Poland jest nową firmą na rynku, więc nie można oczekiwać, że zespół będzie idealny od razu. Wiadomo, że firma dąży do doskonałości, ale potrzebuje na to czasu i odpowiednich ludzi. Firma oferuje fajne benefity, sprzęt i pomoc techniczną. To duży krok naprzód w porównaniu z małymi jednoosobowymi firmami, w których wcześniej pracowałam. SD Worx naprawdę docenia pracownika, który chce pracować :) Jeśli chodzi o zespół payroll&hr, to jest dość nowy i zapowiada się bardzo obiecująco :) Zapraszamy!
Ciężka ogółem rekrutacja na Senior SAP HCM & Payroll Consultant? Przeczytałem ogłoszenie na stanowisko i chciałbym to jeszcze wiedzieć, żeby to ogarnąć i sie przygotować. Planuję wysłać papiery niedługo jakoś na dniach. Ile w ogóle tam ten proces cały trwa u nich?
Cześć, rekrutacja trwa około tygodnia, oczywiście zależy od terminów :) Ale najpierw jest rozmowa z Rekrutrem - telefoniczna, a potem spotkanie z managerem i osobami z zespołu, na których padają pytania techniczne. Spotkanie z Managerem odbywa się na MS Team. Pozdrawiamy i zachęcamy do aplikowania!
Firma poszukuje pracownika na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr i płac. Czytam, że pracuje się tutaj w formie hybrydowej. Byłabym wdzięczna, jeśli dalibyście mi znać, w które dni działa się z domu, a kiedy trzeba pojawić się w firmie? Dodatkowo mam pytanie odnośnie znajomości języka angielskiego, która jest oczekiwana. Na jakim poziomie musi być? Czy B2 wystarczy? :) Intensywnie zastanawiam się nad aplikacją w to miejsce, dlatego wolę dopytać.
Obecność w biurze to kwestia, którą organizuje się wewnątrz zespołu - więc najlepiej będzie dopytać już na rozmowie. Generalnie nie ma ciśnienia na obecność w biurze poza wyjątkowymi sytuacjami. B2 wystarczy! Wszyscy w firmie mają spoko podejście do języka obcego - byle się nie bać mówić, a na pewno uda się dogadać :)
hej, tak, oferujemy pracę hybrydową - wszystko jest do uzgodnienia z przełożonym, natomiast wygada to mniej więcej tak: 2 lub 3 dni pracy z biura w ciągu miesiąca - reszta praca z domu :) Te dni z biura są uzgadniane wcześniej, bo wtedy zależy nam, żeby cały zespół się pojawiał. Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w zupełności nam wystarcza. Pozdrawiam!
Implementation Specialist - jak wygląda rozmowa rekrutacyjna, ktoś wie? Byłbym ciekawy szczegółów a propos tego ogłoszenia. Głównie jakie pytania padają. Jeśli ktoś cokolwiek wie to będę niesamowicie wdzięczny za informację.
Czy są jakieś szkolenia wstępne? Jeśli tak to ile trwają przed samodzielnymi obowiązkami?
Czy ktoś mógłby mi przedstawić jak wygląda pierwszy dzień w pracy? Czy całość wprowadzenia jest w języku angielskim? Czy będę miał swojego Buddiego?
Czy urlop w SD Worx Poland Sp. z o.o. jest płatny 100%?
No nie, spóźniłem się z aplikowaniem na stanowisko konsultanta 2 dni.. jak pech to pech. Ale może nic straconego, wiecie jak często szukają ludzi do zespołu? ;) Aplikował ktoś na to stanowisko? Odezwali się? A może jesteście już po rekrutacji i zdradzicie na co zwracali uwagę, o co pytali? Warunki wam przedstawili?
Jaki jest czas oczekiwania na wyniki rekrutacji ?
Z tego co widzę w ogłoszeniach o pracę, to pracując jako Product Owner można liczyć na 15000 . Czy to prawda?
Dzięki za wszystkie informacje. Ja naprawdę słabo mówię po angielsku i boje się zwyczajnie, ze nie zrozumiem treści szkolenia. Kwestie dotyczące payrolla będą już po niemiecku. To język który rozumiem :) moje stanowisko to junior payroll specjalist z niemieckiego payrolla. Najpierw szkolenie miesięczne z umiejętności miękkich. Nie wiem czy dam radę z angielskim. Jestem mega slaba. Potem egzamin z payrolla na końcu. Czy ktoś ma doświadczenie czy trudny? Proszę o pomoc i wskazówki, bo mam trochę obaw czy podołam.... Proszę Was o więcej informacji na temat szkolenia i egzaminu. Nie chcę, bym po trzech miesiącach została bez pracy bo nie zdam egzaminu:(
Jeśli przeszłaś pozytywnie rozmowę to myślę, że dasz sobie radę z angielskim :) Plus te szkolenia nie są kluczowe, nie ma z nich żadnych egzaminów, ewentualnie test sprawdzający na platformie online, który można wielokrotnie powtarzać. Te szkolenia nie maja żadnego wpływu na to, czy zostanie Pani przedłużona umowa, czy nie. Odnośnie payrolla to tutaj również nie będzie na końcu żadnego egzaminu. Mogą za to pojawić się zadania domowe lub wspólna praca nad tymi zadaniami w zespole.
A wiadomo ile czasu trwają te szkolenia? Mówisz o zadaniach domowych, czyli trzeba poświęcać na nie też czas po pracy? Bardzo czasochłonne one są, jak wyglądają takie przykładowe?
mam pytanko, gdy zaczynasz pracę w tej firmie, obowiązuje umowa lojalnościowa, tzn, jesli nie przepracuje sie roku, trzeba oddac pieniadze za szkolenie. A co jak firma nie przedluzy umowy probnej po trzech miesiacach? Tez trzeba oddawac? Ja startuje na stanowisko payroll czy ktos z Was ma jakies doswidczenie i moze mi powiedziec, na czym ta praca polega? czy to sa trudne do nauczenia rzeczy biorac pod uwage, ze nie jestem typem czlowieka ze zdolnosciami z przedmiotow scislych i nie mam zadnego doświaczenia? czy praca jest trudna, latwa, srednio latwa? Moj angoielski jest slaby, jednak podczas rekruacji oceniono, ze dam sobie rade, poniewaz po angielsku ma byc szkolenie z umiejstnosci miekkich a po niemiecku pozostale szkolenia. Czekam na jakies wskazowki i informacje i bede bardzo wdzieczna za pomoc.
Jeśli chodzi o oddawanie jakichkolwiek pieniędzy za szkolenia to nie ma takiej opcji ;) Co do przedłużenia hmmmm raczej musiałabyś mocno narozrabiać i się nie sprawdzić ;) Procesy są spoko, wszystko do nauczenia. Ja również nie miałam doświadczenia żadnego z tego zakresu, ale są szkolenia bardzo rozbudowane i wprowadzające więc daje to dużo. Masz osoby w zespole już doświadczone wiec zawsze jest ta pomoc ;) Po angielsku jest np onboarding jeśli inne osoby dołączające w tym samym czasie nie są polskojęzyczne. Dodatkowo musisz wystosować jakiś ticket to też po angielsku ale nie zrażaj się tym ;)
Czyli nie ma czego się aż tak bać. A jeśli chodzi o angielski to oprócz szkoleń branżowych są też lekcje doszkalające dla pracowników z języka? Np. wykupiona platforma online?
Jasne ;) możesz się zapisać do darmowych lekcji . Fajna opcja i dużo osób korzysta nie tylko z nauki angielskiego ale wybiera tez inne ;) są darmowe
Hej :) Pracuję w firmie @Pracodawca od października 2022 i na podstawie własnego doświadczenia mogę napisać, jak wyglądał program Junior Payroll Potentials. Proces rekrutacyjny poszedł bardzo sprawnie, byłam pozytywnie zaskoczona, bo miałam porównanie z innymi firmami. Najpierw rozmawiałam z naszą polską rekruterką, a potem miałam krótką rozmowę po niemiecku z osobą z Niemiec. Zanim przyszłam do firmy nie miałam żadnego doświadczenia z payrollem, znałam tylko niemiecki i angielski i też się zastanawiałam, czy to wystarczy, tym bardziej, że uważam się raczej za humanistkę :D Ale faktycznie było dużo różnych szkoleń od samego początku. Były szkolenia z umiejętności miękkich, z Excela, Worda i innych programów, których używamy, ale przede wszystkim mieliśmy szkolenie payrollowe z trenerką z Niemiec, były to takie wykłady plus ćwiczenia, można było zadawać pytania itd. Na początku mieliśmy też sporo czasu na naukę własną, żeby przyswoić informacje ze szkolenia w godzinach pracy, dostaliśmy do tego specjalny podręcznik. Na końcu będzie sprawdzana wiedza ze szkolenia, ale bardziej w formie rozmowy niż egzaminu. Nie wiem jak jest w innych zespołach, ale w moim przypadku wszyscy są chętni do odpowiadania na moje pytania, a nadal mam ich naprawdę dużo jako osoba bez doświadczenia, chociaż pracuję już tyle miesięcy, codziennie uczę się czegoś nowego :) Szkolenie było płatne, pierwsza umowa była od razu umową o pracę, najpierw na 3 miesiące, a kolejna na czas nieokreślony. Podpisuje się umowę lojalnościową na rok, ze względu na to szkolenie payrollowe. Co do obecności w biurze to ok. raz w miesiącu mamy spotkania zespołowe (jak ktoś lubi pracę z biura to można częściej, biuro jest w centrum Katowic), a poza tym praca w formie zdalnej. Jest dużo benefitów (m.in. 150 zł na kafeterii, 300 zł na karcie lunchowej), LuxMed. Także ogólnie jestem zadowolona.
Cześć, czy mogłabyc polecić jakieś słownictwo, które warto by było sobie przyswoić w j. angielskim? Z niemieckim nie mam problemu, mam tylko obawy co do angielskigo jak przejdę te szkolenia po angielsku. dziękuje Ci serdecznie
ja mam te same obawy, jestem słaba z angielskiego, niemiecki bez problemu. Boję się, czy dam radę z angielskim. Czy ktos może powiedziec, jak wyglądało szkolenie po angielsku. Boję sie, że sobie nie poradzę z angielskim.
Jeszcze jedno pytanie, czy po tych 3 miesiącach okresu próbengo, ktoś sobie nie poradził i nie przedłużyli mu umowy. Pytam bo obawiam się tego angielskiego i szkolenia po angielsku, ponieważ jestem słaba.
Witam Jakiś czas temu rozpoczęłam prace w tej firmie, nie jest to moja pierwsza praca w „korpo” więc mam obiektywne porównanie. Muszę powiedzieć, że firma jest naprawdę godna uwagi pod względem rozwoju, procesów a przede wszystkim dodatków jakie oferuje. Na rynku jest mało takich firm dbających o pracownika. Jestem bardzoooo pozytywnie zaskoczona bo ludzie są naprawdę bardzo mili, pomocni, firma jest dla ludzi i stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom szczególnie w dzisiejszych czasach. Rekrutacja przebiega bardzo szybko, nie toczą batalii z potencjalnym kandydatem stosem rozmów i testów. Myśle, że to duża konkurencja do zdobycia wielu pracowników dla innych korpo. Ja daję z siebie wszystko aby pozostać w rodzinie Sd Worx na długo :)
Jakie to więc dodatki? Myślę nad aplikowaniem tutaj, ale po Twoim komentarzu chyba nie ma się co dłużej zastanawiać?;) No właśnie, mówiąc o rekrutacji, to tylko jeden etap, tak? Pytali Cię o coś konkretnego może? Ogólnie nie wiesz, czy planują kogoś przyjąć może? Jak tam praca, nie potrzeba dodatkowych rąk?
Nie ma się co zastanawiać ;) ciagle się rozbudowują więc rekrutacje są otwarte. Nie wiem jak jest to z mówieniem offem nt dodatków w postaci benefitów ale zaufaj mi są bogate ;) dodatek do internetu, MultiKafeteria oraz dodatki w postaci karty lunchowej, luxmed, ubezpieczenie. Nie będę tu mówić o kwotach bo to pewnie zostanie przedstawione kandydatom. Co do rozmowy miałam rozmowę w językach obcych niemiecki i angielski. Bardzo fajna przyjemna raczej na sprawdzenie znajomosci. Ja bardzo poleca . Żałuje że wcześniej nie poznałam tej firmy.
Hej. Widzę pytaliście, jak wygląda proces rekrutacji i aż dziwi mnie trochę, że nikt nic nie odpisał nawet wcześniej. Teraz szukają kilku osób do swojego zespołu w tym oferta, która mnie najbardziej zaciekawiła to na junior sales Managera. Z oferty wynika, że dają multisporta jako dodatek do pensji ale nie podali widełek, ile można zarobić. Wymagania w miarę spełniam i myślę nad aplikowaniem. Wiecie, ile na start można zarobić? Zdarzają się wewnętrzne awanse albo rekrutacje?
Hej, z tego co sie orientuje to zarobki sa calkiem dobre, firma ma oddzial glowny w Belgii i jednak wydaje mi sie ze maja inne podejscie do ludzi mimo wszystko. Jezeli nie przeszkadza Ci 100% w jezyku angielskim to warto aplikowac :)
Dobrze wiedzieć, bo bede aplikować na PM(project managera) . Wiesz może coś więcej na temat rekrutacji ,czy jest wyłącznie po angielsku czy są jakieś testy dodatkowe? Nie widzę w ogłoszeniu, że wymagają doswiadczenia ,więc może nie będzie zbyt ciezko :) daj znać co uważasz o atmosferze w firmie i jak się pracuje ,będę wdzięczna za info.
moja rekrutacja byla tylko w jezyku angielskim. W firmie pracuja Polacy, ale rowniez mnostwo osob z Belgii, Niemiec, Francji... tak wiec malo prawdopodobne, ze trafisz to calego polskiego teamu :) Ogolnie widac, ze dla nich glownie licza sie umiejetnosci miekkie i j angielski. Moja rekrutacja tez nie byla bardzo wymagajaca :) Mysle, ze warto aplikowac, zwlasza, ze firma daje rowniez wiele fajnych benefitow i jest to duza firma i moze dac wieksze bezpieczenstwo w obecnym czasie kryzysu. Firma ma oddzial w Katowicach, ale mozliwa jest praca zdalna.
A na jakie benefity można liczyć? Opłacają w pełni pakiet zdrowotny i kartę multisport? A jakie zadawali pytania po angielsku na tej rozmowie? Czyli nie mieliby nic przeciwko gdybym aplikowała do nich, a jestem z Warszawy?
mozesz liczyc na 200zl dodatku do pracy zdalnej i 300zl w postaci bonu zywnosciowego do sklepow typu lidl.., dodatkow jest 150zl w postaci kafeterii benefitow na multisport i takie tam. Firma daje Ci rowniez podstawowy pakiet do LuxMed. Mysle ze praca z Warszawy nie powinna byc problemem, ale warto dopytac :) pytania sa zwiazane z praca ktora masz wykonywac i z doswiadczeniem jakie posiadasz, wiec w moim przypadku rozmawialismy o moim doswiadczeniu w testach :)
Większość osób z firmy pracuje zdalnie? Trzeba się spotykać raz na jakiś czas w biurze np. raz miesiącu czy nie jest to konieczne? System hybrydowy też jest dozwolony?
nie ma koniecznosci jezdzenia do biura, mozesz pracowac zdalnie, hybrydowo, jak tam wolisz :) Wyjatekiem jest sytuacja kiedy zapiszesz sie na szkolenie ktore bedzie akurat stacjonarne. Poza tym pierwszy dzien odbedzie sie w biurze, gdzie odbierzesz sprzet i bedziesz mial szkolenie bhp (przy UOP).
Wszystko zależy od zespołu, czasami mogą wymagać pojawiania się w biurze np. raz na miesiąc. Odnośnie pierwszego dnia - nie ma konieczności przyjazdu do biura na onboarding, wszystko odbywa się zdalnie.
No tak, ale zdalnie to tylko wtedy kiedy ktoś ma wszystko ogarnięte i wie co ma robić. Przeważnie jednak to potrzebne jest szkolenie wdrażające do pracy, a wtedy to ile takie szkolenie trwa? Czy jest płatne?
Jaka umowa obowiązuje w Sd Worx podczas okresu próbnego?
u mnie byla to umowa UOP na 3 miesiace. Jezeli bedzie wszystko ok to pozniej uop na czas nieokreslony.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SD Worx Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy SD Worx Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SD Worx Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!