Amplifon Poland Sp. z o.o.

Łódź

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 107 ocen.

Amplifon Poland Sp. z o.o.
3 107 6 1

Opinie o Amplifon Poland Sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Amplifon na tak

Uważam, że Amplifon jest dla osób, które się nie boją, stawiają sobie cele, są ambitne i się nie poddają mimo przeciwności. Jak większość firma opiera się o plany sprzedażowe. Natomiast to czy plan osiągniesz zależy głównie od osoby i prosperującego oddziału. Jeśli się nie uda poprostu nie masz premii. Podstawą też jest całkiem niezła w zależności jak długo pracujesz. Firma daje możliwość rozwoju. Dofinansuje szkołę, organizuje szkolenia, motywuje nagrodami. Organizuje spotkania gdzie możemy się spotkać, poznać wymienić doświadczeniami i omówić wyniki. Że zwykłego sprzedawcy możesz stać się dyplomowanym protetykiem słuchu nie dokładając do tego ani grosza(nawet za dojazd do szkoły). Minus to ewidentnie brakuje marketingu, dlatego trzeba się napracować by przyciągnąć Klientów do oddziału co zwiększa twoje obowiązki które w ogóle nie powinny do Ciebie należeć. Wszystkie te negatywne komentarze z mojego punktu widzenia są mocno przesadzone. W każdej firmie są plusy i minusy. Sądzę, że wiele problemów można rozwiązać za pomocą komunikacji, negocjacji i zamiast wylewać tutaj swoje flustracje powiedzieć w prost.

zażenowana
@Amplifon na tak 13.09.2018 17:25

Kończ Waść, wstydu oszczędź!

Zadowolona
@Amplifon na tak 13.09.2018 17:25

W pełni się z tym zgadzam. A jak komuś się tak bardzo nie podoba to zawsze może iść do konkurencji i jakoś dziwnie jestem przekonana, że spojrzy wtedy na Amplifon lagodniejszym okiem

Koszmar

Wszystkie opinie są szczere i prawdziwe. Nie bójmy się wyrażać naszych opinii o firmie. W firmie jest koszmarnie, atmosferę tworzy zarząd. Za nic maja pracownika w oddziale. Jesteśmy dla nich mięsem które ma sprzedawać aparaty. Mało tego, wciskamy na siłę ponieważ liczy się tylko sprzedaż. Klientowi najlepiej sprzedać od ręki dwa a nie jeden aparat. Zero szacunku i zrozumienia. Na pomoc nie ma co liczyć. Maile od dyrektor do spraw sprzedaży każdego dnia. Sprzedawać, działać, sprzedawać, tabelki,wykresy, obiecanki. Czynniki zewnętrzne nie są brane pod uwagę. Nikt się nie interesuje, żeby sprzedać trzeba mieć dobrze działający marketing, a tego w firmie nie ma. (usunięte przez administratora) w gabinecie. Zanim założysz cv przyszły potencjalny pracowniku, upewni się i sprawdź czy dobrze robisz. Sama nie długo z firmy odchodzę, szkoda czasu i zdrowa, a zarobki mniejsze niż w konkurencjach.

Protetyczna z dyplomem
@Koszmar 31.08.2018 10:53

A może przyjdą lepsze czasy? Z wielkim bólem żegnamy panią dyrektor.... tyle złego w firmie zrobiła. Karma wraca.... Tylko jak to wszystko odbudować. Oto jest pytanie.

Jeszcze praująca
@Protetyczna z dyplomem 03.09.2018 19:00

Damy radę. Mam nadzieję, że właśnie nadchodzi lepsze...Chyba najważniejsza zmiana właśnie się dokonała.

Protetyczka z doświadczeniem.
@Koszmar 31.08.2018 10:53

W końcu jakieś decyzje! Liczymy na powiew świeżości i w końcu jakieś sensowne ratowanie firmy! Koniec rządów dyktatora! Jeszcze powinni się skupić na dwóch koordynatorach w marketingu, które nic nie robią. Ale mamy nadzieję, że i na nie przyjdzie czas.

Jaaa
@Koszmar 31.08.2018 10:53

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma:( wiem co mówie ...przeszlam na druga strone mocy :)

Amplifon Poland Sp. z o.o.

W odniesieniu do poniższych komentarzy zapewniamy, że uważnie wsłuchujemy się w głos naszych Pracowników. Zawsze chętnie przyjmujemy sugestie dotyczące aktualnej sytuacji, pomysłów na przyszłość, również konstruktywną krytykę. Szczególnie uważnie jednak przyglądamy się tym opiniom, które docierają do nas przez stworzone do tego kanały (również te, które pozwalają na anonimowe wypowiedzi). Oficjalna, wewnętrzna komunikacja ma znacznie większy wpływ na bieżącą sytuację, bo rzeczywiście dociera do osób, których komunikaty dotyczą- w przeciwieństwie do serwisów internetowych. Zachęcamy więc do otwartego dzielenia się swoimi opiniami- dzięki wewnętrznej komunikacji na bieżąco możemy reagować na to co mówią nasi Pracownicy zatrudnieni na każdym szczeblu i w każdym Dziale.

anonim

(usunięte przez administratora)

gościnna

Zgadzam się w 100 %, zaczną odchodzić na prawdę wartościowi ludzie tylko przez jedną osobę która ma klapki na oczach. Mielenie bazy w której jest "potencjał"... Porażka

Jeszcze praująca????

Bardzo trafna opinia. Pracuję w firmie od ponad roku i naprawdę z wielkim żalem patrzę na to w jakim kierunku zmierza firma. Większość pracowników w oddziałach to bardzo fajne osoby, które są zaangażowane w to co robią. Firma ma potencjał w takich osobach, jednak pewne rzeczy są nie do przeskoczenia. Marketing "leży i kwiczy"! Mówienie nam, że mamy super bazy klientów i z tego mamy zrobić cuda jest już naprawdę słabe. Osoby, które miały dobre pomysły na rozwój firmy, już nie pracują, bo trafiały "na mur", nie były w stanie nic zmienić. Moim zdaniem przydałby się powiew świeżości i może konkretne zmiany personalne"na górze". Może te osoby się po prostu wypaliły w tej firmie.

Niezadowolona
@Jeszcze praująca???? 29.08.2018 20:42

Czysta prawda. To co ma miejsce w firmie to jeden wielki chaos. Biuro myśli, że w punktach nie wiemy jaka jest sytuacja. Wszędzie tylko sekrety i sieć spiskow, aby tylko dziewczyny w gabinecie się nie dowiedziały. Firmą zarządzają niekompetentne osoby, bez wiedzy, które zostały ściągnięte przez Prezesa z konkurencji, osoby które nie miały nic wspólnego z kierownictwem i dyrektorami, a oczywiście w naszej firmie od razu konkretne stanowiska pozajmowaly ponieważ było im to obiecane. Teraz pilnują swoich stanowisk aby ich nie stracić mimo braku wiedzy. Tak w skrócie wygląda kadra zarządzajaca w biurze. Marketing leży od ponad roku. Nie trafione pomysły, akcje, działania. Oczekiwania, że my w punktach dokonamy sprzedaży bez dostarczenia klienta, jakiś koszmar. Średnio w miesiącu karza nam dzwonić do tych samych osób po 3-4 razy, obłęd i szaleństwo. Mielona baza. W marketingu dwie nowe osoby na stanowisku koordynatorskim, nic nowego nie wnoszą, w ogóle nie można się do osób dodzwonić a jak się uda to okazuje się, że nic nie wiedzą albo co śmieszne nie są obecne w biurze i teraz nie mają czasu. To w ogóle po co zatrudniać takie osoby które nie są w stanie pomóc w działaniach marketingowych. Oczywiście pensja wysoka, w kieszeni się zgadza to co się przejmować gabinetami, że nie mamy klientów. Jedynym problemem które stwierdził zarząd, to komunikacja, coś niesamowitego. Do tego trzeba było wyznaczyć specjalną osobę i ja awansować. A my w gabinetach mamy tylko cięcia, obiecanki jak to będzie. Same bla bla bla. Tak niestety funkcjonuje firma. Centrala ma ciągłe kontrole z zagranicy przesz szefostwo, liczymy na to, że w końcu będą jakieś efekty w zmianach kadrowych i w końcu podajęte działania ratując sytuację w firmie.

Pracująca (jeszcze)
@Niezadowolona 30.08.2018 14:05

Lepiej chyba tego nie da się ująć. Komentarz trafiony w punkt. W firmie im więcej problemów tym więcej koordynatorów/kierowników od wszystkiego.

Jeszcze pracująca

Byłoby miło gdyby osoby decyzyjne poczytały te opinie i przemyślały pewne rzeczy. I zrozumiały, że nie piszemy tego złośliwie, albo z zasady źle myślimy o szefostwie. Wszystkim nam zależy żeby firma się rozwijała, a z tym raczej kiepsko.

Adam

Amplifon Poland to firma z opinią dobrego pracodawcy. Może wiecie czy prowadzą aktualnie rekrutację?

Pracownik

W Aplifonie pracuję prawie od samego początku. Jak każdy pracodawca Amplifon ma swoje mocne i słabe strony. Mocne to na pewno możliwości rozwoju, elastyczność w wielu kwestiach, wsparcie w razie potrzeby, możłiwość zarobienia, jeśli się realizuje plany, współpraca z czołowymi producentami aparatów. Słabe to niestabilna struktura wśród kierowników regionalnych- ciągłe zmiany, które nie sprzyjają spokojnej pracy.

Witek

Idealnych firm nie ma tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd to niezadowolenie!!

Zadowolona

Pracuję w tej firmie od kilku miesięcy. Jestem zadowolona z atmosfery jaka tu panuje. Do pracy chodzę z przyjemnością. Osoba prowadząca szkolenia wie o czym mówi, bo sama ma wykształcenie protetyczne. Pani dyrektor również. Dlatego śmieszą mnie opinie dotyczące niekompetencji ludzi z centrali. Owszem, parcie na sprzedaż jest ale z tego firma żyje. Mam swobodę w pracy. Nie jest łatwo, bo duża konkurencja. Moim zdaniem jest to najlepszy pracodawca wśród firm z tej branży.

Igor

Z całą pewnością nikt nie każe robić rzeczy niezgodnych z prawem!!!

Protetyczna z dyplomem
@Igor 17.06.2018 18:58

Czyżby ?

Irek

Może nie podobać się ale w każdej firmie wynik finansowy jest najważniejszy bo to być lub nie być!!!

Protetyczna z dyplomem
@Irek 04.06.2018 10:21

Wynik wynikiem, ale podejście do pracowników i klientów to druga sprawa. Nie handlujmy zdrowiem ludzi , jeśli nie ma takiej potrzeby i nie wmawiajmy im czegoś co jest nieprawdą. Dotyczy to każdej branży, ale zdrowie mimo wszystko to coś innego..

anonim

(usunięte przez administratora)

Protetyczna z dyplomem

Bardzo trafna wypowiedź. Nic dodać nic ująć. Niestety nie tylko Amplifon stosuje takie praktyki. Muszę jednak przyznać, że Pani Dyrektor zrobiła dużo złego w tej firmie, ale jakoś mnie to nie dziwi. Skoro swoją firmę doprowadziło się do bankructwa to jak można zarządzać dobrze światową korporacją.. ..

Gość
@Protetyczna z dyplomem 19.05.2018 20:20

Caly zarząd to tylko zbiór niekompetentnych osób, których interesują tylko ich cyferki na koncie. Wielcy pseudo kierownicy, bez żadnego wcześniejszego doświadczenia na takim stanowisku. Ale w tej firmie kierownicy się rodzą jak grzyby po deszczu, gdzie się nie obejrzysz tam kierownik. Towarzystwo wzajemnej adoracji

Rozczarowany pracownik

W firmie ewidentnie źle się dzieje i coraz bardziej mnie to przeraża. W ciągu miesiąca z biura odeszły dwie z najfajniejszych i najbardziej kompetentnych i pomocnych osób w swoich działach. Najpierw osoba z HR, a teraz z logistyki. Skoro takie fajne osoby z biura uciekają, to ja nie wiem co tam się musi dziać, ale na pewno nie jest to nic dobrego... Myślę, że zarząd powinien się zastanowić dokąd ta firma zmierza, skoro nie potrafimy zatrzymać wartościowych osób.. Pozdrawiam

anonymous
@Rozczarowany pracownik 11.05.2018 18:29

Bo liczy sie tylko i wylacznie wynik, sprzedaz, pieniadze. Nie wazne czy ktos potrzebuje aparat, czy bedzie go nosil czy tez dobrze dobrano aparat. Nie liczy sie szkola, kwalifikacje, wyksztalcenie osoby dobierajacej aparaty. Dlatego wiekszosc gabinetow nie ma protetykow a cwane osoby do sprzedawania byle czego. I dzieki temu macie coraz wiecej niezadowolonych klientow, oszukanych klientow i zlych opinii o firmie.

A.

Nie wiem skąd opinia, że w Amplifonie pracują osoby bez odpowiednich kwalifikacji. Zdecydowana większość naszych Pracowników to absolwenci Policealnych Studium Zaowodowych na kierunku Protetyka Słuchu lub absolwenci studiów wyższych, głównie Audiofonologii. Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach Asystenta którzy chcą się rozwijać w kierunku Protetyki, są zobowiązani do podjęcia nauki w szkole policealne. Firma współfinansuje proces uczenia się. Dodatkowo w Amplifonie istnieje sieć centrów szkoleniowych, które realizują szkolenia w oddziałach- żadna szkoła nie zastąpi pracy "na żywo" z Pacjentem- to tam zdobywa się najwięcej umiejętności. W centrach szkoleniowych pracują Protetycy z dużym doświadczeniem, którzy dzielą się swoją wiedzą z nowozatrudnionymi osobami. Praca jako Protetyk to nie tylko wiedza protetyczna, ale również standard obsługi Klienta, znajomość oferty rozwiązań wspomagajacych słyszenie, umiejętności związane z budowaniem relacji z Klientem, obsługa oprogramowania- nad tymi aspektami pracuje się w okresie wdrożenia nowego Pracownika.I wbrew wcześniejszym wpisom nie trwa to 2 czy 3 dni.

MMM
@A. 22.01.2018 16:45

Ilu jest wykwalifikowanych pracowników? Ilu skończyło szkole? Każdy z nas wie, że WIĘKSZOŚĆ to osoby bez przygotowania. No chyba, że wcześniej były handlowcami:)

LK
@A. 22.01.2018 16:45

Opinie o braku wykwalifikowanego personelu pojawiają się na niniejszej stronie od dawna, osobiście też znam wielu pracowników bez odpowiedniego wykształcenia. Może trudno to Pani/Panu przyjąć do wiadomości, ale taka jest prawda: coraz częściej w Amplifonie nie są zatrudniani wykształceni protetycy/audiofonologowie, a osoby, które mają w CV pracę jako sprzedawca/handlowiec. Odnosząc się natomiast do centrów szkoleniowych, faktycznie takie istnieją i można w nich poznać zasady panujące w firmie. Ale bardzo często brakuje tam czasu na to, by nauczyć nowego pracownika obsługi systemu czy pracy z klientem (przy założeniu, że nowo zatrudniony pracownik nie ma w tym doświadczenia). Jeśli chodzi o szkolenia prowadzone przez głównego szkoleniowca w firmie, osobę odpowiedzialną za rozwój pracowników - od dawna nie cieszą się one dobrą opinią. Nic sensownego i nowego nie wprowadzają.

a
@LK 27.03.2018 16:20

A można imię lub Inicjały głównego szkoleniowca?

Pracownik ..
@LK 27.03.2018 16:20

Prawda w 100 procentach tutaj już nie ma specjalistów są sprzedawcy nakręcone przez Panią Dyrektor do spr sprzedaży która kreuje przekonanie jakie są wyjątkowe i potrzebne firmie w zamian otrzymasz bon sodexo...wystarczy że zatańczysz jak Pani Dyrektor sobie zażyczy... I już a to że nic nie umiesz z zakresu protetyki jej nie obchodzi :)

Jasiek

Firma ma opinię dobrego pracodawcy a rotacja pracowników to dziś zupełnie normalne.

SA
@Jasiek 14.05.2018 10:47

Zupełnie normalne? Człowieku co Ty gadasz?! Każdy normalny pracodawca zatrzymuje dobrego pracownika.

Rozbawiona
@Jasiek 14.05.2018 10:47

Hahaha rotacja pracowników, a strata dobrych jednostek to dwie różne rzeczy. I to akurat nie jest normalne ze "dobry" pracodawca nie potrafi zatrzymac ważnych pracowników. Poza tym gdzie firma ma opinię dobrego pracodawcy? Chyba tylko wśród zarządu

Ciekawa

Cześć, widziałam że Amplifon szuka protetyka słuchu. Polecacie pracę w Warszawie? Zarobki i atmosfera Ok?

Nick
@Ciekawa 25.04.2018 13:58

Zarobki srednie a atmosfera zalezy od tego z kim bedziesz pracowac.

Pracownik
@Ciekawa 25.04.2018 13:58

Zarobki uzależnione od twoich umiejętności i doświadczenia. Podstawa jest przyzwoita w porówaniu do innych firm i azwyczaj raz do roku są podwyżki. Premia uzależniona od wyników- i tu już zależy jak sobei radzisz ze sprzedażą. jeśli lubisz i umiesz pracować z klientem, to można zarobić. Nie wiem jak w Warszawie, ale w wielu miejscach jest kłopot z klientami- jest ich mało, czasem kalendarze sa puste i trzeba się trochę pomęczyć żeby zrobić plan. Ale nie jest to niemożliwe. Fajną opcją są akcje Amplifonu- dawane najlepszym pracownikom- sporo warte.

Janusz

Trudno uwierzyć w niektóre wpisy. Dlaczego nie zgłaszacie tego faktu do kierownictwa!

Amplifonowa

Zabawne są niektóre komentarze dotyczące wykształcenia pracowników - zarzucanie braku wykształcenia przez osoby które również go nie mają to hipokryzja i poziom dno. Przyszła lala pracować a tu kazali jej się uczyć i o zgrozo sprzedawać aparaty! Więc co lala robi? Zwalnia się albo swoim brakiem zaangażowania sprawia że firma sama się jej pozbywa, potem wchodzi na to forum i pisze jak to ją źle potraktowano. Nie życzę żadnej firmie takich fałszywych pracowników.

Daria

Podpowiedzcie coś o pracy sprzedawcy. Czy firma ma jakieś wymagania dodatkowe?

Sprzedawca
@Daria 14.03.2018 23:32

Nie ma,przyjmą każdego naiwniaka który ma smykałkę ;) sprzedajesz aparaty i środki. Masz zadbać w większości o frekwencję w oddziale. Zajmujesz się tam wszystkim i zarabiasz grosze w porównaniu do protetyka, który zarabia dwa a nawet trzy razy tyle co ty wykonując minimum swojej pracy. Pewnie w niektórych oddziałach wygląda to inaczej. Ja mówię tylko ze swojej perspektywy. Ogólnie przez całokształt pracy tam w 100% odradzam. Masz być sprzedawca, sprzątaczka, lakalna Pania od marketingu itp

Były pracownik
@Daria 14.03.2018 23:32

Popieram poprzednia wypowiedz. Szczególnie jeśli chodzi o jeden z oddziałów -województwo kujawsko-pomorskie. Zaznaczam, że pisze tylko i wyłącznie o jednym z miast tego regionu.Wiem, że w innych oddziałach wygląda to inaczej, dziewczyny ze sobą współpracują i się szanują. Chciałabym żeby moja wypowiedź była przestroga dla innych kandydatów na stanowisko asystenta, sprzedawcy. Firma daje możliwości rozwoju, ma ugruntowaną ścieżkę kariery, wydaje się być otwarta na rozmowy i współpracę, ogranizuje imprezy integracyjne. Praca tu daje możliwość rozwoju i nauki nowych umiejętności. Jednak dziewczyny nie za wszelką cenę. W moim przypadku wszelkie plusy zostały przesłanie negatywnymi odczuciami. Pracę tam zniszczył nic nie warty współpracownik, który wyrobił sobie niezły wizerunek. Szkoda słów. I mam nadzieję, że kiedyś cała prawda wyjdzie na jaw. I osoby wyżej w firmie wszystko dostrzega. Nie chciałabym żeby kolejne osoba została tak potraktowana. Polecam pracę tam ale w innych punktach.

anonim

(usunięte przez administratora)

anonymous

Chyba tych w zarządzie i na wyższych stanowiskach.. w biurze też panuje wyzysk, wcale nie mniejszy niż w salonach sprzedaży

Zażenowana

Piszecie, że osoby, które nie mają wykształcenia kierunkowego są asystentami. Fakt. Ale prawda jest taka, że w wielu punktach pracuje tylko asystent i wykonuje obowiązki protetyka słuchu. Pacjent przychodzi przekonany, że zostanie przyjęty przez wykwalifikowanego pracownika, a nie asystenta, który nawet po kilku tygodniach szkolenia mając skomplikowany przypadek nie potrafi dobrze zinterpretować wyniku badania. Nie muszę chyba wspominać, że ww. asystent decyduje o doborze i dostrojeniu aparatu słuchowego, bo jeśli protetyk pojawia się w takim punkcie to rzadko... Według was to nie jest oszustwo?

Dygnitarz

Dla niezorientowanych i "Świeżaków" : Amplifon to odnoga Geersa i ta sama filozofia , dlatego ,że firmę założyli ludzie, którzy uciekli z Geersa i tak naprawdę tutaj powielają to co było tam, bo nie znają innego postępowania z ludźmi . Typowa korpora o sztywnych schematach myślenia i postępowania.

byłypracownikamplifon

Nie polecam pracy w tej firmie. Potwierdzam to co piszą poprzednicy- całkowity brak profesjonalizmu. Pracownik to śmieć. Kiedyś pracowało się tu przyjemnie, a teraz tragedia. Wszystko zakrywane pod uśmiechem. Zmiany przynoszące niekorzyści finansowe. Zatrudnianie pracowników bez wykształcenia, którzy są jedynie sprzedawcami. Przedmiotowe podejście do klientów. Nieudolność w rozwiązywaniu problemów oraz niedocenianie pracownika. Nieprofesjonalne przeprowadzanie szkoleń. Brak relacji i odpowiedniego przebiegu informacji pomiędzy kierownikami regionalnymi, a Łodzią.Firma che być otwarta na pracownika, rozmowna- jednak w konsekwencji są to tylko idealistyczne założenia. Ciesze się, że już tam nie pracuję- i każdemu kto chciałby tam zacząć pracę jej nie polecam. Ludzie nie dajcie z siebie zrobić upośledzonych pionków, którzy nie mają nic do powiedzenia. Było również wiele miłych momentów podczas pracy tam- ale w rezultacie wszystko złe co się wydarzyło przewyższa to co było dobre.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pako

A gdzie poleciłabyś pracę?

Takasobie
@Pako 06.06.2017 23:02

Z sieciówek Kind i Audiofon - tam nie interesują Cię kontakty z lekarzami, nie masz obowiązku wymyślać akcji marketingowych i ich sam(a) organizować; odpowiada za to ktoś inny. A tak w ogóle to chyba bardziej skłaniam się ku pracy w firmie mniejszej, prywatnej. Szansa awansu mała, ale dużo spokojniejsza niż w korpo, jaką coraz mocniej zaciąga w Amplifonie.

KU
@Takasobie 18.06.2017 14:39

tyle, że Audiofon i Kind to też korporacje i to dużo bardziej rygorystyczne niż Amplifon...

Zawiedziona
@Takasobie 18.06.2017 14:39

Też tak myślałam, że praca w małej prywatnej firmie będzie spokojniejsza i tak naprawdę trafiłam z "deszczu pod rynnę" . Chodzi mi dokładnie o firmę Tjaudio, gdzie zapowiadało się dosyć dobrze ale jednak porażka ukazała się po około 3 miesiącach. W większych firmach nie masz do czynienia bezpośrednio z właścicielem i jego "widzimisię" - najwyżej możesz trafić na głupiego RKSa ale to już inny temat. Natomiast w Tjaudio ( małej rodzinnej firmie....) szarpanina z właścicielem jest na porządku dziennym - wydzwanianie, zmienianie frontu co 15 min, głupie wymysły, szkolenia od czapy nic nie wnoszące... zrzucanie na protetyka dosłownie wszystkiego - szukaj lokalu, organizuj akcje marketingowe, stój z ulotkami, łaź po lekarzach i proś o współpracę, organizuj remonty lokali , dopilnuj nowych lokalizacji, przetargów a jeszcze sprzedawaj i miej wyniki... normalnie NIEPOROZUMIENIE. Przeczytajcie sobie opinie na temat tej firmy to zrozumiecie czym różni się "mała rodzinna firma" od tzw. korporacji... Teraz uważam ,że lepiej jednak było w korpo.

sprzedawca

Firma zatrudnia osoby, które są przede wszystkim sprzedawcami. Wykształconych osób jest bardzo mało, niestety.... Klienci są oszukiwani i trafiając do punktu, nie zdają sobie sprawy, że są przyjmowani przez osoby, które nie mają wiedzy w dziedzinie protetyki. Szkolenia, które są 'przeprowadzane' w firmie to fikcja....brak słów. Myślę, że firma nie ma pomysłu na siebie i ciężko będzie się przebić wśród firm, które są na rynku od lat. Polecam osobom, które są dobrymi sprzedawcami, nie mają wielkich oczekiwań i chcą gdzieś zdobyć doświadczenie w sprzedaży.

Prawdazawszewyjdzienajaw
@sprzedawca 09.01.2018 13:39

Prawda i jeszcze raz prawda ! Ta firma to jakaś głupota. Ludzie niekyksztalceni, laicy udający ekspertów. Pracujący niekiedy pod wpływem alkoholu. Firma nie interesuje się problemami wewnętrznymi oddziałów- liczą się tylko tabelki. Szkoda tylko osób, którym jeszcze posiadają jakiekolwiek wartości.

Pora na
@Prawdazawszewyjdzienajaw 14.01.2018 00:41

Pod wpływem alkoholu??

pozytywna
@Prawdazawszewyjdzienajaw 14.01.2018 00:41

Jeśli widziała Pani czyjąś pracę pod wpływem alkoholu to czy zgłaszała to pani komuś? Na takie sytuacje akurat trzeba reagować i zgłaszać i próbować je rozwiązać, a nie wylewać swoje żale na forum jak piętnastolatka, takie oskarżenia to nie są żarty

Odpowiedz
@pozytywna 20.01.2018 12:24

Oczywiście, że problem był zgraszany. I jak większość spraw bagatelizowany.

Odpowiedz
@Odpowiedz 22.01.2018 19:51

Rozumiem, że firma ma dużo pracy i nie na wszystko wystarczy czasu w trakcie pracy. Ale nie rozumiem dlaczego wszyscy wszystko wiedząc i to potwierdzając nie reagują. To co z pozoru wydaje się ok często nie jest. Moja dobra rada to, żeby firma bardziej patrzyła na ludzi, a nie tylko na wyniki. Bo jak będą rozwiązywane wewnętrzne problemu to i reszta będzie sprawnie szła ;p

Amplifon Poland Sp. z o. o.

Odnosząc się do komentarzy dotyczących kontaktu z biurem, chciałabym zwrócić uwagę, że praca w centrali wygląda odmiennie niż uważa część Pracowników. Staramy się na bieżąco odpowiadać na problemy oddziałów (oczywiście te, o których wiemy i zostaliśmy poinformowani), ale nie zawsze udaje się to zrobić niezwłocznie. Praca w biurze wiąże się m.in. z codzienną pomocą oddziałom, ale także z projektami korporacyjnymi, współpracą z firmami zewnętrznymi i obsługą administracyjną całej firmy. Dlatego jeśli ktoś czuje, że długo nie dostaje odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do ponownego kontaktu z danym działem. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i też popełniamy błędy. Odnośnie komentarza dotyczącego pracy pod wpływem alkoholu, nigdy nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia, a takie rzeczy należy od razu przekazywać do przełożonych. Nie mając dowodów łatwo jest oskarżać kogoś o takie działania.

pozytywna

Czytam te komentarze i nie mogę się zgodzić ze wszystkim co piszecie, większość rzeczy jest zdecydowanie przekoloryzowana (w mojej o opinii oczywiście). Oczywiście że firma zatrudnia sprzedawców, ale żaden z nich nie pracuje jako protetyk, ale ewentualnie asystent, wiec argument że klienci są oszukiwani jest kłamliwy. Szkolenia wcale nie trwają 2 tygodnie, chyba że jakieś szkolenie wstępne, z tego co wiem to szkolenie trwa później o wiele dłuższy czas, a osoby nadal są asystentami. Jeśli chodzi o biuro to nie miałam nigdy problemu z kontaktem czy załatwieniem mojej sprawy, ale dopiero odkąd zgłaszam bezposrednio do danego działu. Zdarzyło mi się że kierownik regionalny obiecywał że coś zalatwi, a później jak nie otrzymywałam odpowiedzi to dzwoniłam bezpośrednio do działów i okazywało się że nikt im nie przekazał informacji. Ogólnie jeśli chodzi o biuro to ja im współczuję, w marketingu jedna osoba na całą firmę, w HR dwie osoby, a firma coraz wieksza:) Ja ogólnie ze swojej pracy jestem zadowolona, w tym roku dużo zmian, trochę mnie to stresuje ale mam nadzieję że będzie dobrze:) pozdrawiam

Protetyk

Praca sama w sobie była bardzo przyjemna. Jeśli trafisz do punktu, w którym osoba będzie chciała stworzyć wspólnie z Tobą drużynę i grać do jednej bramki - to jest prawdopodobnie Twoja pierwsza i ostatnia najlepsza rzecz, jaka może Cię w tej firmie spotkać. Wykształcenie pracowników pozostawia wiele do życzenia. Przyjmuje się masowo ludzi z doświadczeniem tylko w sprzedaży i oczekuje się, że po dwóch tygodniach szkolenia będą posiadali minimum dwu letnią wiedzę z zakresu protetyki słuchu. W wielu punktach po prostu widać, że pracownicy świecą oczami i nadrabiają niedociągnięcia, które spowodował szczebel centralny.... Ogromny szacunek do nielicznej garstki doświadczonych protetyków z uprawnieniami NFZ. To oni są ostoją tej firmy na dobrą sprawę... Zarobki, to sprawa indywidualna, do bardzo małej, ale zawsze negocjacji. Szkolenie firmowe.... Proszę, nie oszukujmy się. Kilkudniowe szkolenie w centralnej siedzibie na dobrą sprawę jest dla ludzi z wykształceniem, którzy wiedzą o co chodzi i swobodnie poruszają się w terminologii. Dla świeżo przyjętych osób, bez doświadczenia niestety nie dadzą one nic poza strachem ile do opanowania przed Wami w krótkim czasie... Nie liczy się, jaki wizerunek starasz się stworzyć, jak bardzo zależy Ci na zaufaniu ze strony klienta. Liczy się tylko wynik. Skoro ktoś przyszedł to ma być sprzedaż, nie ważne, czy ktoś jest mentalnie gotowy do zakupu czy nie... Dział Marketingu - wielki szacunek za to co i tek starają się robić, przynosi to różny efekt ale jak na tak małe siły przerobowe to dają z siebie absolutnie wszystko! Dział HR - nie liczcie na sprawne odpowiedzi lub sprawne załatwienie jakiejkolwiek sprawy. Prawdopodobnie po wysłaniu wielu wiadomości i tak nie otrzymacie satysfakcjonującej odpowiedzi. Ktoś kto dowodzi działem HR niestety się kompletnie nie nadaje do zarządzania zasobami ludzkimi w firmie. Prezes może i był bardzo przychylny pracownikom, ale to uległo drastycznej zmianie. Nie dajcie się zwieźć, że Amplifon to jedna wielka rodzina, bo jak przychodzi co do czego to zostajecie sami, nie liczcie na jakąkolwiek pomoc ze szczebla centralnego.

Szukam pracy
@Protetyk 15.01.2018 14:52

W jakim mieście pracowalas?

A

Byłam asystentkom w gabinecie, byłam w łódzkim biurze na szkoleniu, z tego co widziałam call center to (usunięte przez administratora), na szczęście już nie pracuje w tej nie godnej firmie...

śka

Witam jestem tu nowa zaproszono mnie na spotkanie mam dzwonić do abonentów takie call center, umowa o pracę...warto zaryzykowac??? Bardzo proszę o podpowiedż

Zostaw opinię o Amplifon Poland Sp. z o.o. - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amplifon Poland Sp. z o.o.