Amplifon Poland Sp. z o.o.

Łódź

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 96 ocen.

Amplifon Poland Sp. z o.o.
3 96

Opinie o Amplifon Poland Sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amplifon Poland Sp. z o.o.

Igor

Z całą pewnością nikt nie każe robić rzeczy niezgodnych z prawem!!!

   
Protetyczna z dyplomem
@Igor 17.06.2018 18:58

Czyżby ?

   
Irek

Może nie podobać się ale w każdej firmie wynik finansowy jest najważniejszy bo to być lub nie być!!!

   
Protetyczna z dyplomem
@Irek 04.06.2018 10:21

Wynik wynikiem, ale podejście do pracowników i klientów to druga sprawa. Nie handlujmy zdrowiem ludzi , jeśli nie ma takiej potrzeby i nie wmawiajmy im czegoś co jest nieprawdą. Dotyczy to każdej branży, ale zdrowie mimo wszystko to coś innego..

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Gość
@Protetyczna z dyplomem 19.05.2018 20:20

Caly zarząd to tylko zbiór niekompetentnych osób, których interesują tylko ich cyferki na koncie. Wielcy pseudo kierownicy, bez żadnego wcześniejszego doświadczenia na takim stanowisku. Ale w tej firmie kierownicy się rodzą jak grzyby po deszczu, gdzie się nie obejrzysz tam kierownik. Towarzystwo wzajemnej adoracji

   
Rozczarowany pracownik

W firmie ewidentnie źle się dzieje i coraz bardziej mnie to przeraża. W ciągu miesiąca z biura odeszły dwie z najfajniejszych i najbardziej kompetentnych i pomocnych osób w swoich działach. Najpierw osoba z HR, a teraz z logistyki. Skoro takie fajne osoby z biura uciekają, to ja nie wiem co tam się musi dziać, ale na pewno nie jest to nic dobrego... Myślę, że zarząd powinien się zastanowić dokąd ta firma zmierza, skoro nie potrafimy zatrzymać wartościowych osób.. Pozdrawiam

   
anonymous
@Rozczarowany pracownik 11.05.2018 18:29

Bo liczy sie tylko i wylacznie wynik, sprzedaz, pieniadze. Nie wazne czy ktos potrzebuje aparat, czy bedzie go nosil czy tez dobrze dobrano aparat. Nie liczy sie szkola, kwalifikacje, wyksztalcenie osoby dobierajacej aparaty. Dlatego wiekszosc gabinetow nie ma protetykow a cwane osoby do sprzedawania byle czego. I dzieki temu macie coraz wiecej niezadowolonych klientow, oszukanych klientow i zlych opinii o firmie.

   
A.

Nie wiem skąd opinia, że w Amplifonie pracują osoby bez odpowiednich kwalifikacji. Zdecydowana większość naszych Pracowników to absolwenci Policealnych Studium Zaowodowych na kierunku Protetyka Słuchu lub absolwenci studiów wyższych, głównie Audiofonologii. Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach Asystenta którzy chcą się rozwijać w kierunku Protetyki, są zobowiązani do podjęcia nauki w szkole policealne. Firma współfinansuje proces uczenia się. Dodatkowo w Amplifonie istnieje sieć centrów szkoleniowych, które realizują szkolenia w oddziałach- żadna szkoła nie zastąpi pracy "na żywo" z Pacjentem- to tam zdobywa się najwięcej umiejętności. W centrach szkoleniowych pracują Protetycy z dużym doświadczeniem, którzy dzielą się swoją wiedzą z nowozatrudnionymi osobami. Praca jako Protetyk to nie tylko wiedza protetyczna, ale również standard obsługi Klienta, znajomość oferty rozwiązań wspomagajacych słyszenie, umiejętności związane z budowaniem relacji z Klientem, obsługa oprogramowania- nad tymi aspektami pracuje się w okresie wdrożenia nowego Pracownika.I wbrew wcześniejszym wpisom nie trwa to 2 czy 3 dni.

   
Pracownik ..
@LK 27.03.2018 16:20

Prawda w 100 procentach tutaj już nie ma specjalistów są sprzedawcy nakręcone przez Panią Dyrektor do spr sprzedaży która kreuje przekonanie jakie są wyjątkowe i potrzebne firmie w zamian otrzymasz bon sodexo...wystarczy że zatańczysz jak Pani Dyrektor sobie zażyczy... I już a to że nic nie umiesz z zakresu protetyki jej nie obchodzi :)

   
Jasiek

Firma ma opinię dobrego pracodawcy a rotacja pracowników to dziś zupełnie normalne.

   
Rozbawiona
@Jasiek 14.05.2018 10:47

Hahaha rotacja pracowników, a strata dobrych jednostek to dwie różne rzeczy. I to akurat nie jest normalne ze "dobry" pracodawca nie potrafi zatrzymac ważnych pracowników. Poza tym gdzie firma ma opinię dobrego pracodawcy? Chyba tylko wśród zarządu

   
Ciekawa

Cześć, widziałam że Amplifon szuka protetyka słuchu. Polecacie pracę w Warszawie? Zarobki i atmosfera Ok?

   
Pracownik
@Ciekawa 25.04.2018 13:58

Zarobki uzależnione od twoich umiejętności i doświadczenia. Podstawa jest przyzwoita w porówaniu do innych firm i azwyczaj raz do roku są podwyżki. Premia uzależniona od wyników- i tu już zależy jak sobei radzisz ze sprzedażą. jeśli lubisz i umiesz pracować z klientem, to można zarobić. Nie wiem jak w Warszawie, ale w wielu miejscach jest kłopot z klientami- jest ich mało, czasem kalendarze sa puste i trzeba się trochę pomęczyć żeby zrobić plan. Ale nie jest to niemożliwe. Fajną opcją są akcje Amplifonu- dawane najlepszym pracownikom- sporo warte.

   
Janusz

Trudno uwierzyć w niektóre wpisy. Dlaczego nie zgłaszacie tego faktu do kierownictwa!

   
Amplifonowa

Zabawne są niektóre komentarze dotyczące wykształcenia pracowników - zarzucanie braku wykształcenia przez osoby które również go nie mają to hipokryzja i poziom dno. Przyszła lala pracować a tu kazali jej się uczyć i o zgrozo sprzedawać aparaty! Więc co lala robi? Zwalnia się albo swoim brakiem zaangażowania sprawia że firma sama się jej pozbywa, potem wchodzi na to forum i pisze jak to ją źle potraktowano. Nie życzę żadnej firmie takich fałszywych pracowników.

   
Daria

Podpowiedzcie coś o pracy sprzedawcy. Czy firma ma jakieś wymagania dodatkowe?

   
Były pracownik
@Daria 14.03.2018 23:32

Popieram poprzednia wypowiedz. Szczególnie jeśli chodzi o jeden z oddziałów -województwo kujawsko-pomorskie. Zaznaczam, że pisze tylko i wyłącznie o jednym z miast tego regionu.Wiem, że w innych oddziałach wygląda to inaczej, dziewczyny ze sobą współpracują i się szanują. Chciałabym żeby moja wypowiedź była przestroga dla innych kandydatów na stanowisko asystenta, sprzedawcy. Firma daje możliwości rozwoju, ma ugruntowaną ścieżkę kariery, wydaje się być otwarta na rozmowy i współpracę, ogranizuje imprezy integracyjne. Praca tu daje możliwość rozwoju i nauki nowych umiejętności. Jednak dziewczyny nie za wszelką cenę. W moim przypadku wszelkie plusy zostały przesłanie negatywnymi odczuciami. Pracę tam zniszczył nic nie warty współpracownik, który wyrobił sobie niezły wizerunek. Szkoda słów. I mam nadzieję, że kiedyś cała prawda wyjdzie na jaw. I osoby wyżej w firmie wszystko dostrzega. Nie chciałabym żeby kolejne osoba została tak potraktowana. Polecam pracę tam ale w innych punktach.

   
nigdy więcej!

Te wszystkie firmy protetyczne to ten sam (usunięte przez administratora) i malaria.Przeszłam przez 3 i już nigdy więcej nie chcę słyszeć o żadnej - same negatywne przeżycia, uciekałam przed bagnem z jednej do drugiej a tak naprawdę trafiałam coraz gorzej. Nie da się tak pracować - jak ktoś choć trochę szanuje siebie i swój komfort psychiczny - ostrzegam - nie zaczynajcie pracy w aparatach słuchowych. Praca niewdzięczna, sprzedaż prawie ocierająca się o akwizycję, wchodzenie w (usunięte przez administratora) śmierdzącym dziadkom i próba dogodzenia coraz bardziej zaborczym właścicielom, którzy poczuli "piniondz" i za nic nie odpuszczą póki nie zedrą ostatniej złotówy z biednej babci , której nie starcza na życie - ale to dofinansowanie z NFZ i PCPR to przecież pieniądze, które leżą na ulicy i trzeba je wydrzeć , póki są. Bleeee. Czasem sobie tu wchodzę poczytać dla rozrywki ale tak naprawdę szkoda mi ludzi, którzy tam pracują - oczywiście tylko tych w salonach sprzedaży - bo tych w administracji i biurach to czeka ogień piekielny za to jak traktują ludzi, z których czerpią zyski i żyją se jak pączki w maśle - gardzę nimi, to takie zasrane hieny , którym trafiła się ciepła posadka i żrą u koryta aż im flaki d..ą wychodzą .....

   
anonymous
@nigdy więcej! 27.02.2018 21:10

Chyba tych w zarządzie i na wyższych stanowiskach.. w biurze też panuje wyzysk, wcale nie mniejszy niż w salonach sprzedaży

   
naszczesciejuztuniepracuj

Ta firma zniszczyła mi życie. Nie polecam pracy w Amplifonie. Ich obiecanki, motta dotyczące powinności uszczęśliwiania niesłyszących to czysta kpina. Całkowity brak kompetencji( chodzi o większość protetyków- może z 5-6 dziewczyn jest kierunkowo wykształconych). Brak kompetencji również u kierowników - dziewczyny dbają tylko o swoje tyłki i się uśmiechają- nic więcej. Zastanówcie się jak postępujecie, Wasi pracownicy to ludzie, a nie zwierzęta. Tyle przykrości ile mnie spotkało w tej firmie... nie rozwiązujecie podstawowych problemów, które są zgaszane i w konsekwencji bagatelizowane. Wiadomo dla Was liczą się tabelki i wyniki, jak myślicie, ze cyfry się zgadzają to o reszcie problemów można zapomnieć? Tragedia zarówno jeśli chodzi o finanse jak i kontakty w firmie.

   
Zażenowana

Piszecie, że osoby, które nie mają wykształcenia kierunkowego są asystentami. Fakt. Ale prawda jest taka, że w wielu punktach pracuje tylko asystent i wykonuje obowiązki protetyka słuchu. Pacjent przychodzi przekonany, że zostanie przyjęty przez wykwalifikowanego pracownika, a nie asystenta, który nawet po kilku tygodniach szkolenia mając skomplikowany przypadek nie potrafi dobrze zinterpretować wyniku badania. Nie muszę chyba wspominać, że ww. asystent decyduje o doborze i dostrojeniu aparatu słuchowego, bo jeśli protetyk pojawia się w takim punkcie to rzadko... Według was to nie jest oszustwo?

   
"pan doktor"
@Zażenowana 28.02.2018 17:35

powinien się NFZ tym faktem zainteresować tym bardziej,że to się dzieje w prawie każdej firmie z aparatami słuchowymi.... żenujące jak oszukują ludzi. Najbardziej mnie rozwala jak przychodzi niczego nieświadomy pacjent i do takiego świeżaka asystenta zwraca się per " panie doktorze".... hahahaha

   
Dygnitarz

Dla niezorientowanych i "Świeżaków" : Amplifon to odnoga Geersa i ta sama filozofia , dlatego ,że firmę założyli ludzie, którzy uciekli z Geersa i tak naprawdę tutaj powielają to co było tam, bo nie znają innego postępowania z ludźmi . Typowa korpora o sztywnych schematach myślenia i postępowania.

   
byłypracownikamplifon

Nie polecam pracy w tej firmie. Potwierdzam to co piszą poprzednicy- całkowity brak profesjonalizmu. Pracownik to śmieć. Kiedyś pracowało się tu przyjemnie, a teraz tragedia. Wszystko zakrywane pod uśmiechem. Zmiany przynoszące niekorzyści finansowe. Zatrudnianie pracowników bez wykształcenia, którzy są jedynie sprzedawcami. Przedmiotowe podejście do klientów. Nieudolność w rozwiązywaniu problemów oraz niedocenianie pracownika. Nieprofesjonalne przeprowadzanie szkoleń. Brak relacji i odpowiedniego przebiegu informacji pomiędzy kierownikami regionalnymi, a Łodzią.Firma che być otwarta na pracownika, rozmowna- jednak w konsekwencji są to tylko idealistyczne założenia. Ciesze się, że już tam nie pracuję- i każdemu kto chciałby tam zacząć pracę jej nie polecam. Ludzie nie dajcie z siebie zrobić upośledzonych pionków, którzy nie mają nic do powiedzenia. Było również wiele miłych momentów podczas pracy tam- ale w rezultacie wszystko złe co się wydarzyło przewyższa to co było dobre.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Zawiedziona
@Takasobie 18.06.2017 14:39

Też tak myślałam, że praca w małej prywatnej firmie będzie spokojniejsza i tak naprawdę trafiłam z "deszczu pod rynnę" . Chodzi mi dokładnie o firmę Tjaudio, gdzie zapowiadało się dosyć dobrze ale jednak porażka ukazała się po około 3 miesiącach. W większych firmach nie masz do czynienia bezpośrednio z właścicielem i jego "widzimisię" - najwyżej możesz trafić na głupiego RKSa ale to już inny temat. Natomiast w Tjaudio ( małej rodzinnej firmie....) szarpanina z właścicielem jest na porządku dziennym - wydzwanianie, zmienianie frontu co 15 min, głupie wymysły, szkolenia od czapy nic nie wnoszące... zrzucanie na protetyka dosłownie wszystkiego - szukaj lokalu, organizuj akcje marketingowe, stój z ulotkami, łaź po lekarzach i proś o współpracę, organizuj remonty lokali , dopilnuj nowych lokalizacji, przetargów a jeszcze sprzedawaj i miej wyniki... normalnie NIEPOROZUMIENIE. Przeczytajcie sobie opinie na temat tej firmy to zrozumiecie czym różni się "mała rodzinna firma" od tzw. korporacji... Teraz uważam ,że lepiej jednak było w korpo.

   
sprzedawca

Firma zatrudnia osoby, które są przede wszystkim sprzedawcami. Wykształconych osób jest bardzo mało, niestety.... Klienci są oszukiwani i trafiając do punktu, nie zdają sobie sprawy, że są przyjmowani przez osoby, które nie mają wiedzy w dziedzinie protetyki. Szkolenia, które są 'przeprowadzane' w firmie to fikcja....brak słów. Myślę, że firma nie ma pomysłu na siebie i ciężko będzie się przebić wśród firm, które są na rynku od lat. Polecam osobom, które są dobrymi sprzedawcami, nie mają wielkich oczekiwań i chcą gdzieś zdobyć doświadczenie w sprzedaży.

   
Odpowiedz
@Odpowiedz 22.01.2018 19:51

Rozumiem, że firma ma dużo pracy i nie na wszystko wystarczy czasu w trakcie pracy. Ale nie rozumiem dlaczego wszyscy wszystko wiedząc i to potwierdzając nie reagują. To co z pozoru wydaje się ok często nie jest. Moja dobra rada to, żeby firma bardziej patrzyła na ludzi, a nie tylko na wyniki. Bo jak będą rozwiązywane wewnętrzne problemu to i reszta będzie sprawnie szła ;p

   
Amplifon Poland Sp. z o. o.

Odnosząc się do komentarzy dotyczących kontaktu z biurem, chciałabym zwrócić uwagę, że praca w centrali wygląda odmiennie niż uważa część Pracowników. Staramy się na bieżąco odpowiadać na problemy oddziałów (oczywiście te, o których wiemy i zostaliśmy poinformowani), ale nie zawsze udaje się to zrobić niezwłocznie. Praca w biurze wiąże się m.in. z codzienną pomocą oddziałom, ale także z projektami korporacyjnymi, współpracą z firmami zewnętrznymi i obsługą administracyjną całej firmy. Dlatego jeśli ktoś czuje, że długo nie dostaje odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do ponownego kontaktu z danym działem. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i też popełniamy błędy. Odnośnie komentarza dotyczącego pracy pod wpływem alkoholu, nigdy nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia, a takie rzeczy należy od razu przekazywać do przełożonych. Nie mając dowodów łatwo jest oskarżać kogoś o takie działania.

   
pozytywna

Czytam te komentarze i nie mogę się zgodzić ze wszystkim co piszecie, większość rzeczy jest zdecydowanie przekoloryzowana (w mojej o opinii oczywiście). Oczywiście że firma zatrudnia sprzedawców, ale żaden z nich nie pracuje jako protetyk, ale ewentualnie asystent, wiec argument że klienci są oszukiwani jest kłamliwy. Szkolenia wcale nie trwają 2 tygodnie, chyba że jakieś szkolenie wstępne, z tego co wiem to szkolenie trwa później o wiele dłuższy czas, a osoby nadal są asystentami. Jeśli chodzi o biuro to nie miałam nigdy problemu z kontaktem czy załatwieniem mojej sprawy, ale dopiero odkąd zgłaszam bezposrednio do danego działu. Zdarzyło mi się że kierownik regionalny obiecywał że coś zalatwi, a później jak nie otrzymywałam odpowiedzi to dzwoniłam bezpośrednio do działów i okazywało się że nikt im nie przekazał informacji. Ogólnie jeśli chodzi o biuro to ja im współczuję, w marketingu jedna osoba na całą firmę, w HR dwie osoby, a firma coraz wieksza:) Ja ogólnie ze swojej pracy jestem zadowolona, w tym roku dużo zmian, trochę mnie to stresuje ale mam nadzieję że będzie dobrze:) pozdrawiam

   
Protetyk

Praca sama w sobie była bardzo przyjemna. Jeśli trafisz do punktu, w którym osoba będzie chciała stworzyć wspólnie z Tobą drużynę i grać do jednej bramki - to jest prawdopodobnie Twoja pierwsza i ostatnia najlepsza rzecz, jaka może Cię w tej firmie spotkać. Wykształcenie pracowników pozostawia wiele do życzenia. Przyjmuje się masowo ludzi z doświadczeniem tylko w sprzedaży i oczekuje się, że po dwóch tygodniach szkolenia będą posiadali minimum dwu letnią wiedzę z zakresu protetyki słuchu. W wielu punktach po prostu widać, że pracownicy świecą oczami i nadrabiają niedociągnięcia, które spowodował szczebel centralny.... Ogromny szacunek do nielicznej garstki doświadczonych protetyków z uprawnieniami NFZ. To oni są ostoją tej firmy na dobrą sprawę... Zarobki, to sprawa indywidualna, do bardzo małej, ale zawsze negocjacji. Szkolenie firmowe.... Proszę, nie oszukujmy się. Kilkudniowe szkolenie w centralnej siedzibie na dobrą sprawę jest dla ludzi z wykształceniem, którzy wiedzą o co chodzi i swobodnie poruszają się w terminologii. Dla świeżo przyjętych osób, bez doświadczenia niestety nie dadzą one nic poza strachem ile do opanowania przed Wami w krótkim czasie... Nie liczy się, jaki wizerunek starasz się stworzyć, jak bardzo zależy Ci na zaufaniu ze strony klienta. Liczy się tylko wynik. Skoro ktoś przyszedł to ma być sprzedaż, nie ważne, czy ktoś jest mentalnie gotowy do zakupu czy nie... Dział Marketingu - wielki szacunek za to co i tek starają się robić, przynosi to różny efekt ale jak na tak małe siły przerobowe to dają z siebie absolutnie wszystko! Dział HR - nie liczcie na sprawne odpowiedzi lub sprawne załatwienie jakiejkolwiek sprawy. Prawdopodobnie po wysłaniu wielu wiadomości i tak nie otrzymacie satysfakcjonującej odpowiedzi. Ktoś kto dowodzi działem HR niestety się kompletnie nie nadaje do zarządzania zasobami ludzkimi w firmie. Prezes może i był bardzo przychylny pracownikom, ale to uległo drastycznej zmianie. Nie dajcie się zwieźć, że Amplifon to jedna wielka rodzina, bo jak przychodzi co do czego to zostajecie sami, nie liczcie na jakąkolwiek pomoc ze szczebla centralnego.

   
Szukam pracy
@Protetyk 15.01.2018 14:52

W jakim mieście pracowalas?

   
A

Byłam asystentkom w gabinecie, byłam w łódzkim biurze na szkoleniu, z tego co widziałam call center to (usunięte przez administratora), na szczęście już nie pracuje w tej nie godnej firmie...

   
śka

Witam jestem tu nowa zaproszono mnie na spotkanie mam dzwonić do abonentów takie call center, umowa o pracę...warto zaryzykowac??? Bardzo proszę o podpowiedż

   
K.L A.

Witam, Pracuję w firmie od kilku praktycznie od początku, bywa różnie jak wszędzie. Ostatni rok pracy był ciężki bo bardzo chaotycznie prowadzony przez osoby decyzyjne, ale to co daje przynajmniej protetykom ta firma to swoboda w poszukiwaniu rozwiązań dla klientów, oczywiście pod warunkiem, że masz wiedzę i wiesz jakie rozwiązania należy wybrać. Dużo do życzenia pozostawia dział marketingu którego nie ma, dział HR który jest kompletnie bierny w wielu sytuacjach. Sami ludzie pracujący w porządku, szczególnie Ci pierwsi pracownicy zaangażowani, pracujący pomimo trudności tak samo wydajne i aktywnie jak od początku. Trudność jest taka, że jest to stosunkowo młoda firma na rynku polskim, więc nie można jej porównać do działania konkurencji będącej na rynku od kilkunastu lat. Trochę poszukuje właściwej drogi do stabilizacji często niestety kosztem pracowników. Same produkty oferowane dla klientów są z dwóch bardzo dobrych firm produkujących aparaty słuchowe. Największy minus, tylko w niewielu punktach pracują doświadczeni protetycy, większość gabinetów prowadzą dopiero uczące się osoby lub takie które dopiero co podjęły szkołę i tutaj jest największy kryzys firma idzie w kierunku sprzedawców z niewielką podstawową wiedzą protetyczną. Co jest poniekąd kłamstwem dla klienta przychodzącego do "specjalisty". Pracuję nadal, cenie za swobodę w doborze rozwiązań jak napisałam. Ale wiem, że nie będzie to firma na najbliższe lata pracy.

   
Były pracownik

Pracowałam tam trzy miesiące i chyba nigdy nie byłam bardziej szczęśliwa niż w moim ostatnim dniu pracy. Firma wychodzi z założenia, ze nawet zwykła sprzątaczka bez specjalistycznego wykształcenia, a po dwóch tygodniach nauki z jakichś pseudomateriałów, które firma wydaje może zostać protetykiem. Ja tego nie rozumiem. Przecież pacjent, który przychodzi chce wiedzy na temat stanu swojego słuchu. Przecież badania, które są wykonywane idą czasem do laryngologa i oni nie są głupi i wiedza kto to przeprowadził. Niejednokrotnie spotykałam się również z pytaniem od pacjenta, gdzie na pieczątce jest napisane, ze jestem PROFESJONALNYM protetykiem. Co w takiej sytuacji odpowiedzieć? Dosłownie trzeba świecić oczami. Dalej akcje marketingowe. Jak jesteś Asystentem Protetyka to logiczne, ze masz mu pomagać, a zajmować się robota, która jest przeznaczona dla Działu Marketingu. Jeśli komuś zabawa w udawanie po dwutygodniowym szkoleniu w protetyka się podoba to mu się będzie podobać, a jeśli nie to cóż...

   
danielos

nie polecam.. nie miła obłsuga

   
Weronika

@Amplifonowa - czyli rozumiem, że polecasz Amplifon Poland jako pracodawcę? A czy mogłabyś napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia? Czy przed rozpoczęciem faktycznego zatrudnienia są organizowane szkolenia wstępne? Czy są one płatne? W sieci pojawiła się oferta pracy na stanowisko Sprzedawcy w gabinecie badań słuchu - czy warto na nie aplikować?

   
Amplifonowa
@Weronika 17.08.2017 10:51

Jak najbardziej polecam. Jeśli chodzi o umowę to wiadomo, że na początku jest na kilka miesięcy, a później jeśli obie strony są na tak, to dostaniesz przedłużenie. Szkolenia oczywiście są bezpłatne i uczysz się przede wszystkim pracując przy protetyku (najlepsza forma nauki tego zawodu) ale jest też szkolenie w centrali firmy i trwa tydzień. W międzyczasie trzeba przyswoić wiadomości z zakresu budowy ucha, budowy i dopasowania aparatów, obsługi klienta i procedur, ale masz na to sporo czasu, więc bez paniki. Potem krótkie sprawdzenie wiadomości. W międzyczasie wiadomo trzeba nadążać nad nowymi technologiami w aparatach, ale jak człowiek raz się nauczy, to potem każdy aparat ustawi. Życzę powodzenia wszystkim aplikującym!

   
Amplifonowa

Nie biuro, tylko zadowoleni pracownicy, którym CHCE SIĘ PRACOWAĆ i dzięki swojemu zaangażowaniu w wykonywaną pracę osiągają świetne wyniki i są za to nagradzani w należyty sposób. A te negatywne wpisy piszą osoby, które się nie sprawdziły zwyczajnie, więcej pokory moi drodzy - nie każdy się do tej pracy nadaje, dlatego trzeba zmienić kierunek swojej kariery, a nie obwiniac za swoje niepowodzenia firmę. Pozdrawiam

   
Pracownik

A mi się bardzo podoba i szczerze polecam :)

   
Gość
@Protetyczka 27.07.2017 14:07

Jeśli jest Pani zadowolona z pracy i wyników, to może warto zamiast pisać na forum apropo rzeczy, które uważa Pani za złe, porozmawiać z kimś z biura lub z bezpośrednim przełożonym na ten temat? :) Myślę, że warto zgłaszać takie uwagi, do osób odpowiedzialnych - może akurat dzięki temu coś się zmieni w kwestii, które się Pani nie podobają :) Wydaje mi się, że zawsze można spróbować (choć takie rozmowy nie należą do łatwych), zwłaszcza że niektórzy mogą nie mieć świadomości że ich zachowanie jest źle odbierane :) Pozdrawiam i życzę sukcesów :)

   
Amplifonka

Ja również jestem zszokowana tak bardzo negatywnymi komentarzami, można wyrazić niezadowolenie, ale to co widzę jest ewidentnie efektem nagonki na Amplifon (zapewne byłych pracowników). Jak w każdej firmie, są rzeczy które wymagają poprawy lub zmiany, ale firma się rozwija, więc nie można tego wykluczyć. Ja osobiście jako pracodawcę szczerze polecam, od momentu rekrutacji warunki zatrudnienia i rozwoju są jasno określone. Łatwo nie jest, bo trzeba sobie na wszystko zapracować, ale uważam że warto. Wsparcie w swojej pracy otrzymuje z każdej strony :)

   
M.U.

Polecam pracę w firmie Amplifon, od samego początku byłam bardzo miło przyjęta. Wiadomo jak w każdej pracy panują lepsze i gorsze dni, ale ogólna atmosfera w firmie jest bardzo przyjazna. Nie ma dystansu między pracodawca i pracownikiem, zawsze można porozmawiać i dojść do konsensusu jeżeli coś nam nie odpowiada. Zastanawiają mnie te negatywne wypowiedzi... osobiście jestem zadowolona z nagród, benefitów, wypłaty i atmosfery ;)

   

Zostaw opinię o Amplifon Poland Sp. z o.o. - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amplifon Poland Sp. z o.o.