Opinie o Amplifon Poland Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Amplifon Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Amplifon Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Produkcja wyrobów i artykułów medycznych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Amplifon Poland Sp. z o.o. w Łódź

@proi
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Firma twierdzi, że jest w niej cudowna atmosfera, ciekawe gdzie? Chyba tylko pomiedzy nami w małym gronie, albo w siedzibie, gdzie jest obowiązkowe włażenie sobie(usunięte przez administratora) Kasa... najniższa krjowa, pomocy brak, zero szkoleń, a marketing kuleje(usunięte przez administratora) wymagania i plany z kosmosu. (usunięte przez administratora)

2
Protetyk od lat
Pracownik

MadkooBooosko co to za personalne wycieczki. Piszesz o czyimś wielkim ego, ale sama odbierasz wszystko personalnie. Dziewczyny oceniły kierownika, no niestety nie tylko pracownik jest oceniany przez przełożonego, ale i odwrotnie. Kadra zarządzająca jest słaba w tej firmie, to my z poziomów oddziałów ciągniemy firmę za uszy. Na przekór braku wsparcia od kierowników i marketingu. A tak swoją drogą to co ten kierownik ma w kompetencjach, bo mnie to bardzo ciekawi. Bo jakiego tu tematu nie poruszymy to nie należy do kompetencji kierownika. A jakie są kompetencje protetykow, bo protetyk to powinien przyjmować pacjentów i realizować plany, a nie robić marketing.

Nie klientka
Inne
 Pytanie

W ramach finansowania z NFZ odbyłam wizytę w jednej z toruńskich przychodni laryngologicznych. W gabinecie wykonano badanie słuchu oraz sporządzono audiogram, lecz mi go nie wydano. Pomimo stwierdzenia ubytku słuchu nie otrzymałam również zlecenia na dofinansowanie z NFZ do aparatu słuchowego. Laryngolog wręczył mi natomiast ulotkę reklamową firmy Amplifon Poland Sp. z o.o. na której podpisał się i przystawił swoją imienną pieczątkę, prawdopodobnie po to, by protetyk wiedział, kto podesłał klientkę. Lekarz wykreślił też wszystkie wymienione placówki, za wyjątkiem jednej znajdującej się przy ul. Mickiewicza w Toruniu. Wystawienie zlecenia na dofinansowanie aparatu słuchowego z NFZ uwarunkował złożeniem zamówienia w w/w salonie. Jak mogę podejrzewać nie zachował się tak, wyłącznie z bezinteresownej sympatii do wybranej placówki. A skoro ograniczył mi możliwość wyboru firmy, wbrew obowiązującemu prawu i prawdopodobnie oczekuje tam prowizji, to wątpliwym wydaje się, aby we wskazanym przez niego miejscu zaproponowano aparat słuchowy w cenie rynkowej. Może włodarze Amplifon Poland Sp. z o.o. zechcą się ustosunkować do tego co napisałam i odpowiedzą publicznie na 2 proste pytania? 1.Jak Państwo sądzą, czy kuszenie lekarzy prowizją, aby szantażowali pacjentów, zmuszając do wizyty we wskazanym przez siebie salonie jest jedyną skuteczną metodą na osiągnięcie sukcesu w biznesie? 2. Jak ma się do tego co opisałam, zdrowa konkurencja i etyka zawodowa, czy tak ten biznes powinien funkcjonować? Ciekawa też jestem opinii z innych firm oferujących aparaty słuchowe, czy takie działanie jest powszechnym w tej branży?

1
Ciekawy
Inne
 Pytanie
@Nie klientka

Czy do Twojej opinii zadanych we wpisie pytań ktoś z władz firmy udzielił Ci jakiś wyjaśnień?

Wiktoria
Inne

Kiedyś często dawali oferty na konsultanta ds. obsługi klienta. Czemu od dawna nic nowego nie ma, ciągle zajęte stanowisko? Niezależnie od tego, może można wiedzieć chociaż, czy jest tam opcja pracy z domu obecnie?

1
były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Eryk

W firmie bardzo się zmieniło od pewnego czasu. Ja nie miałam problemów, by dogadać się z samym kierownikiem regionalnym. Problem tkwił wyżej w braku zarządzania. Co do zarobków to też zdecydowało o moim odejściu, były słabe. Dla specjalisty z wieloletnim doświadczeniem, wykonującym plany sprzedażowe wychodziło ok. 4 tys. A samo wykonanie planu niejednokrotnie było prawdziwą walką, bo jak zrobić plany, mając kilku klientów miesięcznie?

Marta
Pracownik

Pracując od dobrych kilkunastu lat w zawodzie, miałam okazję pracować w kilku sporód wiodących firm z branży i muszę przyznać, że zarówno warunki pracy jak i podejście do pracownika oraz do pacjenta w Amplifonie są naprawdę na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecam! Pracodawca godny zaufania, uczciwy, zasady są jasne, przejrzyste i zawsze wiadomo, czego się można spodziewać. Jeżeli nawet czasem zdarzają się niespodzianki - są one zawsze miłe i jak najbardziej na plus.

Stary protetyk
Pracownik
@anonim

Staży protetycy mają najniższą krajową, niektórzy mają ciut więcej. Nowi dostają większe podstawy. Nie ma żadnych odgórnych widełek,tak jak w przywołanym geersie czy Audice. Za to jest odgórny zakaz rozmów o pensji. HR myśli,że jak utrzyma nas w niewiedzy to będą nami zarządzać jak chłopem pańszczyźnianym, im mniej wiemy tym lepiej oramy hihi. Co roku są podwyżki, zazwyczaj jest to ok 150 zł brutto, a część nie dostaje nic. Im dłużej pracujesz tym masz tu gorzej,tylko nowi mają szansę lepiej zarobić. Potem mają cię w głębokim poważaniu.

To
Pracownik
 Pytanie

Czy wiadomo jak firma ustosunkuje się do ustawy która wchodzi w życie w lipcu? Miesięczne zasadnicze wynagrodzenie w objętym ustawą Zawodzie medycznym w podmiocie leczniczym od 1 lipca 2024 nie może być niższe niż 6153,71 brutto czyli 4525 netto.

Protetyk
Pracownik
@To

Gabinety nie są podmiotami leczniczymi

Tamta
Pracownik
 Pytanie
@Protetyk

A czym? Skoro według definicji nawet fundacje propagujące zdrowie są. Wszystko to jest bardzo naciągane. Firma na zewnątrz dla klientów jest firmą medyczną,ale wewnątrz dla pracowników już nie. Co za hipokryzja. Przestańcie ogłaszać jak to zmieniliście życie wielu ludzi, którzy zaczęli słyszeć. Przestańcie w reklamach mówić, o gabinetach, medycynie itp.

@protetyczka Nowy wpis
Pracownik
@Tamta

Proszę się nie kompromitować i poczytać ustawę o działalności leczniczej .Nie wszystkie fundacje, stowarzyszenia i inne placówki medyczne posiadają status działalności leczniczej.

Rozczarowana
Inne
 Pytanie

Przyszlam tutaj wchodząc z deszczu pod rynne. Na rozmowie obiecują jedno i zwabiają, a w pracy drugie dno sie kryje. Rozumiem, ze kazdy ma plany i cele. Jestem zniesmaczona opowiadaniem o atmosferze i świetnych warunkach. Warunki juz na starcie nie są rowne bo każdy ma inna podstawę a premie maja osoby, które pracują w dobrych lokalizacjach. Nie można wmawiać pracownikowi, że jest mniej wydajny bo pracuje w ślepej ulicy, niz temu co ma gabinet w centrum, albo w poradni z kilkoma lekarzami. Niech te najlepsze osoby zamienią się lokalizacją, wtedy mozna porównywac skuteczność. Tutaj jest sie od wszystkiego, jak w poprzednich komentarzach. Wychwalany jest marketing, ale jego dzialan brak w poszczególnych lokalizacjach, trzeba szukać i pozyskiwać samemu klientów. Taka potrzna korporacja, a nie potrafi zagospodarować kalendarza? Mamy pomagać bo takie jest motto a naszym zadaniem jest upychać na siłę nawet tym, którym aparat jest zupełnie niepotrzebny. Jeśli sprzedajemy zbyt tanie modele to trzeba się tłumaczyć....

Potwierdzam
Inne
@Rozczarowana

Też żałuję, że tu przyszłam. Tak naprawdę z każdym miesiącem jest tu gorzej. Firma szczyci się na timsach kto do nas dołączył, ale nikt nie wspomina o tych co właśnie odchodzą, a jest ich bardzo dużo. Nierówność w płacach, nierówność w budżetach, nierówność w traktowaniu, chwaleniu za pracę, rozdzieleniu pracy. Są gabinety z asystentem i bez, tam protetyk robi dosłownie wszystko. Marketing to więcej niż dno, a regionalni obiecują dużo i nie są w stanie zrealizować nawet części obietnic. Nowe punkty otwierane są byle gdzie, bez analizy biznesowej, zwabiają tam protetyka z konkurencji a potem jest takie rozczarowanie bo protetyk musi pójść na Kaufland. Rotacja pracowników w tej firmie jest najwieksza w branży.

Były pracownik
Inne
@Potwierdzam

Wszystko co tu jest napisane to prawda, dlatego odchodzę. Niby wielkie korpo, a poziom zarządzania jak w firmie Januszex i synowie. Nawet pensję są tak naliczane,że zawszę coś się nie zgadza i dziwnym zbiegiem okoliczności na niekorzyść pracownika.

Poo
Pracownik
@Potwierdzam

Wszystko co napisałaś się zgadza

Zainteresowana
Pracownik
@Potwierdzam

Proszę o podanie statystyk rotacji w branży oraz ilu konkretnie pracowników odchodzi z Amplifon( napisano największa i bardzo duża).chciałabym poznać szczegóły bo jestem zainteresowana pracą w Firmie.

Protetyk
Pracownik
@Zainteresowana

Aplikuj, przyjdź, zobaczysz ile osób przed Tobą prowadziło dany gabinet, a będziesz miała statystyki.

@Zainteresowana Nowy wpis
Pracownik
@Protetyk

Nadal w wypowiedzi @Potwierdzam nie widzę konkretnych liczb,bo napisano porównanie do innych firm.Ogólnie widzę,że wszystkie wypowiedzi pracujących są lakoniczne i mało precyzyjne,narzekania dużo ale brak konkretnych przykładów. Kurcze,ja bym wolała zmienić pracę niż narzekać ciągle na GoWork, czuć z daleka działania konkurencji w komentarzach aby zaszkodzić firmie Amplifon...Firma Audika,w której pracuję teraz nie odpowiada mi pod kątem wynagrodzenia i mobbingowego traktowania pracownika dlatego chcę aplikować tu lub do innej firmy z aparatami.Firma Audika ma dobre opinie na GoWork,ale tylko dlatego że ma wykupiony pakiet,dzięki któremu może dokonywać selekcji opinii.Widze że w Amplifon tego nie ma.

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Przyszlam tu z firmy XYZ. Zostalam oczarowana, ale jednak pracuje mi się dużo gorzej, nie jestem zadowolona. Żaluje zmiany. Czy ktoś spotkał się z taka sytuacja, ze wrocil do byłego pracodawcy?? Jak to jest widziane?

Alka
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Spotkałam się z takim przypadkiem, z punktu widzenia pracodawcy, byli zadowoleni ze dawny pracownik już przeszkolony wrócił, ale współpracownicy mieli mieszane uczucia. Zależy jakie miałaś tam relacje. A co w Amplifon okazało się tak złe, że chcesz wrócić do starej pracy? Zamierzam tam aplikować, jednak dużo negatywnych komentarzy ale mało konkretów :( jak z wynagrodzeniem? Czy jest wyższe niż najniższa krajowa?

Protetyk Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Znam zadowolonych pracodawców, to jednak dobrze świadczy o Twojej poprzedniej firmie. Sama kiedyś miałam sytuację,że rozmawiałam z byłym dyrektorek i co usłyszałam - dla dobrego pracownika zawszę znajdzie się miejsce w naszej firmie. Więc nie miej kompleksów, bo każdy może się pomylić i zbłądzić.

Baśka Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Nie jest to najlepiej widziane moim zdaniem. Jak już wrócisz do XYZ to i tak zawsze będziesz na świeczniku

M@rketing
Kandydat
 Pytanie

szukam pracy w marketingu w Amplifon, niestety nie widziałam ogłoszenia żadnego, aby kogoś poszukiwali. Jest w ogóle gdzieś możliwość zaaplikowania bez ogłoszenia?

Amplifon Poland Sp. z o.o.
Pracodawca
@M@rketing

Zachęcamy do aplikowania swojego CV na adres mailowy - rekrutacja@amplifon.com W przypadku pojawienia się zapotrzebowania na stanowisko w marketingu z pewnością nastąpi kontakt z naszej strony. Pozdrawiamy serdecznie!

-_-
Pracownik
@M@rketing

Podobno coś się tam pojawiło.

HO
Pracownik
 Pytanie
@Amplifon Poland Sp. z o.o.

Jest możliwość pracy w 100% HO? Jestem z Rzeszowa

Nie
Pracownik
@HO

Nie

protetyk słuchu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

2 etapy

Pytania

Dlaczego wciąż szukamy negatywów?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radziejowice-Parcel
Rsp-Gastro Sp. z o.o.
(56 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
yo
Inne

Mają kilka ofert pracy dla konsultanta ds. obsługi pacjenta w różnych lokalizacjach. Podobno jest premia sprzedażowa na którą ma się realny wpływ. To ile miesięcznie można wyciągnąć dodatkowych pieniędzy maksymalnie? Podajcie stawki żebym wiedział czy warto aplikować.

Asystentka
Pracownik
@yo

Wszystko zależy od oddziału. Jak trafisz do oddziału, gdzie jest mnóstwo pacjentów i protetyk potrafi dobrze sprzedawać, to i premia jest spoko, ale jak trafisz do małego oddziału to nie licz na więcej niż 500 zł.

Ktoś
Pracownik
@Asystentka

500 zł premii to ma konsultantka jak protetykowi bardzo dobre idzie. W wielu oddziałach Nawet protetyk nie ma takiej premii bo nie ma pacjentów, ale ma wysoki target.

O Tak
Pracownik

Brutto w przypadku pensji, podwyżek i premi. Trzy razy P Brutto ;). Targety za to osiąga się w kwotach netto. Za to otrzymujesz, jeśli osiągniesz target premię w kwocie brutto. Takie to liczenie, jak to mówią nie ważne jaka kwota ale kto ją liczy :). Pracownik liczy na premię netto, a kierownik premię podaję w brutto. A zabawa trwa :)

Retail Manager
Inne
 Pytanie

Pojawiła się oferta na retail excellence managera, ktoś wie jakie zarobki oraz na jakie premie można liczyć ?

Nick
Pracownik

Obyś sie nie zdziwił/a Zarobki w tej firmie chowają się, wręcz są nieadekwatne do wykonywanej pracy vs do innych firm (pisze na postawie swojego doświadczenia i zarobków jakie firma mi zaoferowała). Różnica jest wręcz kolosalna, więc ja osobiście nie polecam, trzeba się cenić!

Wonder Woman
Pracownik
 Pytanie
@Nick

A to pracowałaś w tej firmie na tym stanowisku? Czy teraz pracujesz na podobnym gdzie indziej ?

M@rketing
Użytkownicy czekają na odpowiedź 17 dni.
Kandydat
 Pytanie

szukam pracy w marketingu w Amplifon, niestety nie widziałam ogłoszenia żadnego, aby kogoś poszukiwali. Jest w ogóle gdzieś możliwość zaaplikowania bez ogłoszenia?

Przedstawiciel
Inne
 Pytanie

Widzę ofertę na Przedstawiciela Medycznego. Czy jeżeli mam doświadczenie, ale nie w branży medycznej to mam szanse na to stanowisko ?

Amplifon Poland Sp. z o.o.
Pracodawca
@Przedstawiciel

Zapraszamy do aplikowania. Kazdy złożony dokument starannie analizujemy pod kątem wymogów na danym stanowisku.

Przestraszona
Pracownik
 Pytanie

Oho, ciekawe jak długo Amplifon będzie w Polsce. W październiku odszedl sam prezes, w styczniu zniknęła szefowa sprzedaży, a teraz się dowiedziałam, że odchodzi szef działu medycznego. 3 osoba z samej góry ucieka, to chyba nie jest dobra prognoza, chyba coś wiedzą i uciekają z tonącego statku. Co o tym myślicie?

Pracownik
Pracownik
@Przestraszona

Od zawsze,jak świat długi i szeroki, ludzie odchodzą i przychodzą nowi na ich miejsce...Myślę,że panika nie jest potrzebna,Amplifon w Polsce będzie jeszcze długo,a z tego co wiem nowe gabinety się otwierają i rośniemy także bez obaw.

Nie z centrali
Pracownik

Pewnie jesteś osobą z centrali, albo kierownikiem regionalnym i na Twoją pensję zarabiają protetycy i asystentki. Wy to macie dobrze i uważacie się za lepszych dlatego mówicie,że my pracujemy w SKLEPACH. Ale to od nas wymaga się robienia planów i marnie się płaci. A radę jak Ci źle to się zwolnij pozostaw dla siebie. Może niech Amplifon znacznie coś zmieniać, chyba czas najwyższy.

Do pracodawca
Pracownik
@Pracownik

Otwierają a ile się zamyka. Zatrudniają osoby, bo ile osób odchodzi. Zobaczycie ile osob wkrotce rzuci papierami, miedzy sobą rozmawiamy i wiemy, że lepiej się przebranżowić bo zaczyna się robić gęsto. Poczekajmy do podwyżek. Wtedy zweryfikujemy firme, bo po 150zl brutto nie opłaca się schylać. Jak ktoś jest za to wdzięczny to nie chce wiedzieć jakie ma ambicje, albo inaczej - raczej ich brak.

Z centrali
Pracownik
@Nie z centrali

No tak z ciekawości weszłam na GoWork,poczytać wieczorem cos konstruktywnego i relasujacegoy i o! ci masz! Pracuje w centrali w Łodzi,uważam,że na moją pensje pracuje sama,mało tego,mam kilka a nawet kilkanaście przykładów na to jak nie dopuściłam do zwrotu,pomniejszenia ceny,a nawet pomogłam w sprzedaży,także pragnę zasugerować,że też w niektórych przypadkach maialam wplyw może i na Twoją pensję. Przy moim nakładzie pracy, na swoją pensje pracuje sama.Jak zawsze zapraszam do prywatnej dyskusji mailowo bądź telefonicznie,nie kryjąc się pod pseudonimem na GoWork.pozdrawiam ciepło,Bożena.

Współczuje
Były pracownik
@Przestraszona

W tej firmie zostają ludzie, którzy chcieliby odejść, ale nie mają odwagi lub nie mają innej perspektywy albo ci, którzy mają dobrą lokalizację i umowę z lekarzem i dzięki temu są w stanie wyrabiać plany. Jeśli sama góra ucieka to zaraz może okazać się, że zostaną w Polsce tylko oddziały, które są rentowne. Nie mniej jednak fajnie tutaj czasami wejść i poczytać komentarze, zawsze wtedy cieszę się, że miałam odwagę odejść z tej firmy.

abc
Kandydat
 Pytanie
@Do pracodawca

dlaczego tyle osob odchodzi z firmy, co jest najgorsze w tej firmie? płacą dobrze? dobrze traktują pracownikow? jest wsparcie marketingu? czy faktycznie nie ma i nie da sie zarobic?

Zuzanna
Inne
@Przestraszona

No to ciekawe. A czy jak odchodzą osoby na tak wysokich stanowiskach, to czy na ich miejsce jest awansowany ich zastępca, czy raczej rekrutują osoby z zewnątrz? Zastanawiam się, jak bym chciała zaaplikować na stanowisko np. do tej sprzedaży, to mam jakąkolwiek szansę.

Nick
Pracownik
@abc

Najgorszy jest brak kompetencji zwłaszcza regionalnych. Brak znajomości branży i pracy protetyka. Z tego wynikają wszystkie problemy. Pracownicy są bardzo niesprawiedliwie traktowani, nierówność w płacach jest ogromna.

anonim
Inne
@Nie z centrali

W tym właśnie sęk Szanowna Pani, że nie ma nigdzie w ogłoszeniu, ile pensja zasadnicza protetyka słuchu wyniesie, czy ile oraz czego trzeba zrobić, by uzyskać premię. Zamiast kwot są opisy, choćby tekst o bardzo prostym, a przede wszystkim realnym do osiągnięcia systemie premiowym. Dodają dalej, że nikt nie narzuci, jak i co trzeba sprzedawać, aby zrealizować swój wynik sprzedażowy. Może więc odniesie się Pani do tego z uwzględnieniem stosownych kwot, jako argumentacją?

Nina
Były pracownik
@anonim

Nie ma stawek równych dla wszystkich. Możesz wynegocjować lepszą podstawę jeśli przychodzisz z konkurencji, potem jest coraz gorzej. Im dłużej pracujesz tym mniejsze, a czasem i całkowity brak podwyżek. W różnych regionach jest różnie. protetycy słuchu w różnych regionach zarabiają różnie. Masz te same uprawnienia i kwalifikacje ale nie masz takiej samej pensji. To jest niesprawiedliwe. Podobnie jest z budżetami, im dłużej pracujesz tym te budżety rosną. Budżety są uznaniowe i zmienne. Śruba jest ciągle dokręcana. Ludzie przychodzą tu i szybko odchodzą. Na pewno nie jest to miejsce na lata. Maksymalnie 2-3 lata i masz dosyć,widzisz tą niesprawiedliwość i już nie masz nadziei na zmiany. Porównując do innych firm, nie ma tu żadnych perspektyw. Ani nie zarobisz,ani się nie rozwiniesz. Jest duża rotacja dlatego ciągle szukają nowych pracowników. Dodam, że odeszłam do konkurencji i jestem zadowolona.

Pilne
Były pracownik
 Pytanie

Potrzebuje wyjaśnić sprawę z pit. Chciałabym mailowo ale nigdzie do kadr nie ma ani numeru ani maila, mogę go dostać ? @Pracodawca

Amplifon Poland Sp. z o.o.
Pracodawca
@Pilne

Dzień dobry, w sprawach PIT prosimy o kontakt na adres: rekrutacja@amplifon.com.

Marta
Pracownik

Pracując od dobrych kilkunastu lat w zawodzie, miałam okazję pracować w kilku sporód wiodących firm z branży i muszę przyznać, że zarówno warunki pracy jak i podejście do pracownika oraz do pacjenta w Amplifonie są naprawdę na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecam! Pracodawca godny zaufania, uczciwy, zasady są jasne, przejrzyste i zawsze wiadomo, czego się można spodziewać. Jeżeli nawet czasem zdarzają się niespodzianki - są one zawsze miłe i jak najbardziej na plus.

Inna Marta
Pracownik
@Marta

Zapomniałaś napisać że przełożeni są zawsze uśmiechnięci i służą pomocą. Zarobki są co najmniej odpowiednie i masz jasną ścieżkę awansu. Szkolenia są bardzo pomocne a atmosfera wprost wspaniała.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Ty na pewno piszesz o tej firmie?? Nic się nie zgadza, a też nie zaczynałam pracy jako protetyk w Amplifonie.. Dla mnie wszystko na odwrót.. najgorsza firma z tej branży, zarobki dramatyczne, kierownicy regionalni -równie dobrze mogłoby ich nie być. Marketing śmiechu warte. Protetyk jak i pacjent niewidoczni dla firmy, mają zgadzać się zestawienia i liczby.. ASP, BIN, wizyty dotrzymane, ilość. Trzeba wziąć przykład z innych i uciekać.

Aloy
Były pracownik

Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma drogie Panie ... i Panowie jeżeli takowi tu są! Śmieszne jest to, że gdzie się nie wejdzie na opinie, Geers, Audika, Audiofon itp. to opinie są takie same czyli, cele nierealne, śmieszna podstawa, brak wsparcia, trzeba samemu sobie szukać pacjentów. No kurde najlepiej w ogóle się przebranżowić, bo nie ma miejsca idealnego. W Amplifonie nie było źle, skuszono mnie lepszą kasą i czy jest lepiej, zależy na czym komu zależy. Każda z tych firm ma swoje bolączki nigdzie nie jest idealnie. Jeżeli komuś zależy stricte na badaniu pacjenta, zapraszam do szpitali lub placówek jmedycznych jak Medicover... no ale wtedy kasa nie ta... albo samemu otworzyc biznes i sprobować przebić się w tym skorumpowanym świecie... no nie dogodzisz.

anonim
Inne
@Aloy

A podasz konkretnie ile wynosi tutaj podstawa? Chciałabym sama ocenić czy będzie ona dla mnie śmieszna :). Targety są ponoć zmienne. Ciekawi mnie jak teraz wyglądają i czy naprawdę jest tak ciężko o premie

Stary protetyk
Pracownik
@anonim

Staży protetycy mają najniższą krajową, niektórzy mają ciut więcej. Nowi dostają większe podstawy. Nie ma żadnych odgórnych widełek,tak jak w przywołanym geersie czy Audice. Za to jest odgórny zakaz rozmów o pensji. HR myśli,że jak utrzyma nas w niewiedzy to będą nami zarządzać jak chłopem pańszczyźnianym, im mniej wiemy tym lepiej oramy hihi. Co roku są podwyżki, zazwyczaj jest to ok 150 zł brutto, a część nie dostaje nic. Im dłużej pracujesz tym masz tu gorzej,tylko nowi mają szansę lepiej zarobić. Potem mają cię w głębokim poważaniu.

anonim
Inne

Prawda to, co niżej ktoś pisze, że protetyk słuchu musi sobie sam klientów zdobywać? Tak przynajmniej zrozumiałem, w ogłoszeniu nic na ten temat nie widzę. Ale zauważyłem, że wspominają o premiach, ale nie o podstawie. Dają tam w ogóle jakieś wynagrodzenie zasadnicze?

Kinia
Pracownik
@anonim

Masz podstawę oraz premię. Premia jest uzależniona od sprzedaży, ale uwaga targety są zmienne. Rosną coraz bardziej, aż w końcu przestajesz je robić i zostaje sama podstawa, oraz presja ze strony RKS. Nie masz klientów, twoja wina. Idź na kaufland, rozdawaj ulotki pod sklepem albo kościołem. Firma nie pomaga i winy szuka zawsze w protetyku.

Teresa
Inne
@Kinia

Ja dopytam o te targety. Kto je ustala, czyli kto je podwyższa i czy te zmiany są np. co miesiąc, co pół roku i z jakim wyprzedzeniem pracownik wie, że zmieniają się cele? A za te ulotki to płaci firma, czy sam pracownik musi je zrobić, aby zdobyć klientów?

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Teresa

A czy jak będziesz starała się o pracę w cukierni, to zapytasz czy za produkty na ciasto płaci pracownik? Albo kto płaci za prąd, firma czy pracownik? W ostatni dzień kwartału dostajesz cele na następny kwartał, od rks. Targety ustala centrala w porozumieniu z rks.

Justa
Inne
@Kinia

Hmmm no to jak targety rosną, to firma poza powiększaniem ich, to pomaga je osiągnąć? Nie chodzi mi o ulotki, ale może organizują jakieś szkolenia, aby osiągnąć cele? Kursy lub inne przygotowanie przez przełożonego? Może pracownik jest zdany sam na siebie i nie ma umiejętności realizacji celów?

Dziunia
Pracownik
@Justa

Coś tam próbuje organizować, ale jaki poziom szkolenia może zapewnić coach, który nie ma pojęcia o branży. W innych firmach szkoleniowcami zostają osoby wybitne w naszym zawodzie i tak kiedyś było i w tej firmie, gdy była Ada. Wmawia się nam, że sprzedaż aparatów to taka sama sprzedaż jak telefonów czy telewizorów i przekazuje zalecenia wykonywania badań wbrew sztuce protetycznej.

anonim
Inne
@Dziunia

No to co jaki czas można odbyć takie szkolenie? Możecie przykładowo poszukać szkoleń na własną rękę, takich typowo branżowych? A firma tylko wtedy za nie zapłaci?

Win
Pracownik
@anonim

Brak szkoleń będzie najmniejszym z Twoich zmartwień.

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Tak, protetyk słuchu musi sobie sam zapewnić klientow. Trzeba dzwonić do bazy jak w call center, jesteśmy z tego rozliczani co miesiąc. Chodzimy do Kauflandu gdzie rozdajemy ulotki. Sami też musimy organizować różne spotkania takie jak badania słuchu w klubie seniora. Kiedyś był jeszcze taki pomysł na współpracę z sołtysami okolicznych miejscowości. Oczywiście kto musiał to zorganizować od a do z? Protetyk słuchu. Żadne z powyższych aktywności nie jest dodatkowo wynagradzane, wszystko robimy w ramach swojej pensji podstawowej, jedyna zachęta jest taka że będziemy mieli umówione wizyty i możliwość wypelnienia planu.

Ja
Pracownik
@Xxx

Dodatkowo warto dodać, że po podwyżce najniższej krajowej asystentka zarabia prawie tyle co protetyk z długim doświadczeniem. Plany rosną, ciśnienie na sprzedaż też a wynagrodzenie stoi w miejscu- w odpowiedzi co dalej dostajemy obietnice i na tym się kończy. Więc zostajemy z marną podstawą i bez premii bo plany przy naszym marketingu i wsparciu są nieosiągalne.

Miki
Pracownik
@Ja

Nieliczne oddziały robią targety. Te stare, działające od lat lub te najnowsze gdzie jest duża pomoc marketingu i bardzo małe plany. Po kilku miesiącach te nowe sklepy przestają robić obroty, bo tracą wsparcie marketingowe i mają większe plany do zrobienia. Plany nie są sprawiedliwie rozdzielane. RKSi nie pomagają,nie mają pojęcia o branży, wpadają na dziwne, często szkodliwe pomysły. Przyszłam tu z konkurencji, obiecali złote góry, a dostałam się z deszczu pod rynnę, gdyby można było cofnąć czas... Pół roku pracy i zaczynasz żałować decyzji. Protetyków ma się tu za nic, dlatego odchodzą. Najgorsza firma na rynku protetyki, tu się nie rozwiniesz, nie zarobisz, a nabawisz się wypalenia zawodowego. Protetycy po pracy w tej firmie, czasem idą do konkurencji, wielu odchodzi z zawodu.

Kinia
Pracownik

Jedyny plus ... możesz odejść :) , bardzo zabawne. Tylko wiesz, ludzie przychodzą do tej firmy z konkurencji aby pracować, a nie za chwilę się zwalniać bo nie mają lojalki. Nikt nie odchodzi z dobrej pracy i firmy. Rotacja pracowników w tej firmie mówi sama za siebie.

Do Ivka
Były pracownik

Tylko tamte firmy Cie szkolą, inwestują w swoich pracowników, dlatego jest lojalka. Lojalka to dwustronna umowa, obowiązuje pracodawce i pracownika. Jeśli protetyk odchodzi do "nie konkurencji" np. Do canal+ to pracodawca winien wypłacić zadośćuczynienie z tytułu lojalki. Ponieważ pracodawca nie wie, gdzie odchodzi pracownik, taka lojalka wygasa praktycznie zawsze, gdy strony się dogadują przy "pozegnaniu"

Protetyk
Pracownik
 Pytanie

My to się lepiej skupmy na rozwiązywaniu problemów u siebie, po każdym podsumowaniu jest ankieta i co ? Ktoś to czyta? Bo na pewno nie ma żadnej redakcji. Typowo polskie pocieszenie - u nich jest gorzej. Co to ma być? Pracuję w Amplifonie i tu ma być dobrze, protetycy i asystenci obsługują pacjentów i zarabiają na wszystkich kierowników i centralę, a zadaniem kierowników jest im te pracę ułatwić, a oni ją jeszcze utrudniają! Aż żal patrzeć na brak ambicji, chęci douczenia się czegoś, zrozumienia na czym polega praca w gabinecie.

Anna
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie czy żeby być protetykiem sluchu to trzeba skończyć studia wyższe? Jaka pensja dla protetyka ?

Protetyk
Pracownik
@Anna

Protetyk musi mieć wykształcenie kierunkowe czyli skończyć studia z protetyki słuchu lub audiologii czy adiofonologii lub skończyć studium policealne na kierunku protetyk słuchu i zdać egzamin państwowy. Jest to kierunek medyczny uprawniający do badania słuchu i dopasowywania aparatów słuchowych. Nikt inny nie ma do tego prawa. Niestety korporacje w ostatnich latach doprowadziły do tego,że zrobiły z tego zawodu coś w rodzaju sprzedawcy/marketingowca/znachora/domokrążcy/sprzątaczki/call center/wróżki prognozującej wyniki tabelek/przedsiębiorcy walczącego o przetrwanie i jeden Bóg raczy wiedzieć czego jeszcze. Wmawia się nam, że działamy jak we własnej firmie, ale to góra narzuca plany do zrobienia w ten sposób sterując naszymi zarobkami,aby były one jak najmniejsze.W amplifonie dowiedziałam się,że protetyk jest pracownikiem sklepu, nie gabinetu, a pracownikami medycznymi są pańcie jeżdżące po lekarzach ze skierowaniami i długopisami. Wielkie ideo o pomocy dla ludzi już dawno zeszły na odległy plan. Liczy się tylko sprzedaż, Asp, bin i w sprzedaży prym, a nie liczy się ani człowiek po jednej stronie biurka w gabinecie - protetyk, ani ten po drugiej stronie - pacjent.

Marcysia
Inne
 Pytanie

Czy firma dla protetyków oferuje coś więcej niż standardowy system premiowy, czy może jest coś jeszcze ?

Amplifon Poland Sp. z o.o.
Pracodawca
@Marcysia

Dzień dobry, firma Amplifon oczywiście poza standardowym systemem premiowych oferuje szereg benefitów oraz nagród uznaniowych. Szczegóły zawsze precyzujemy na rekrutacji w której uczestniczy osoba przełożona oraz reprezentant działu HR. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon

Nagrody uznaniowe
Pracownik
@Amplifon Poland Sp. z o.o.

Nagrody uznaniowe zazwyczaj dostają te same osoby, jeśli jesteś pupilkiem masz niższe plany i na podsumowaniu miesięcznym jesteś chwalony jak to przekroczyłeś plan. Osoby, które mają w sobie duży potencjał mają też duże plany sprzedażowe, nie ważne czy w danym mieście jest wystarczająca liczba osób z niedosłuchem i wbrew temu ilu ludzi do oddziału ściągnie marketing. Jeżeli kiedykolwiek odezwiesz się publicznie i skrytykuje działanie firmy lub poszczególnych działów twój potencjał od razu wzrośnie i przełożeni uznają, że trzeba podnieść ci plan, a ty jako protetyk zarobisz najniższą krajową.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Hej, widzę że jest ogłoszenie na Zamość jako protetyk słuchu, ale nie widzę, żeby tam był jakiś gabinet. O co chodzi ?

Amplifon Poland Sp. z o.o.
Pracodawca
@Zainteresowana

Dzień dobry, jest to prawda, że w Zamościu na chwilę obecną nie posiadamy oddziału. Ta miejscowość pojawiła się w ogłoszeniu, ponieważ chcemy w tym mieście otworzyć nową placówkę. Zachęcamy do aplikowania swojego CV, być może to pod Pani opiekę taki oddział otworzymy. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon

anonim
Inne
@Amplifon Poland Sp. z o.o.

Oooo to jak będzie nowy gabinet to super. Ale ja szukam racy bardziej na pół etatu, czy tu coś się znajdzie? Ja mogę nawet pracować jako sprzątaczka. Czy będzie też taka rekrutacja? Czy może wysłać cv tutaj z zaznaczeniem, że na inne stanowisko?

Amplifon Poland Sp. z o.o.
Pracodawca
@anonim

Dzień dobry, w przypadku pracy na niepełny etat, w tej kwestii wszystko uzależnione jest od potrzeb jakie obecnie firma posiada. Tego typu informacje podajemy w swoich ogłoszeniach o pracę. Jeżeli aktualnie nie ma oferty pracy na stanowisko, na które chce Pani zaaplikować, zachęcamy do wysłania swojego CV na nasz adres mailowy: rekrutacja@amplifon.com . Gdy pojawi się oferta, która może Panią zainteresować, z pewnością nastąpi kontakt z naszej strony. Przypominamy, że możemy zachować CV tylko przy dodaniu w wiadomości klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon

Grazyna Boczon
Inne

Chce podziekowac cudownej Malgosi za wspaniala opieke i pełen profesjonalizm . Polecam Grazyna Boczon

Protetyk słuchu
Były pracownik
 Pytanie

Dział marketingu oraz medyczny w ogóle w tej firmie nie istnieje. Co miesiąc jest podsumowanie miesiąca gdzie pokazują dane umówionych wizyt dla całej Polski. Może pora rozłożyć to na konkretne miasta i zobaczyć czy pomoc tych działów jest rzeczywiście realna? :) Nie robią tego bo wyjdzie że na konkretny oddział tych wizyt jest jak na lekarstwo, a plan z czegoś trzeba zrobić. Pokazują oddziały top, które robią duże plany, porównując w jednym slajdzie z oddziałami najsłabszymi, co nie jest w ogóle obiektywne, ponieważ pokazywany jest wynik końcowy, nie mamy pełnych danych o tym kto ile miał wizyt w danym miesiącu i z jakich źródeł były te osoby, a przecież z pustego nie nalejesz. Jestem zawiedziony, cieszę się że nie pracuje już w tej firmie.

były pracownik
Były pracownik
@Protetyk słuchu

Rotacja pracowników w tych działach jest tak duża, że chyba to o czymś świadczy. Nierealne cele, brak dobrego przywództwa. Ciągła walka z wiatrakami. Jeśli chcesz zostać zmieszany z błotem i dostawać po głowie, za coś co miało nie być w zakresie Twoich obowiązków, a jakimś cudem jest- zapraszamy do pracy. Pre.ii i tak nie ujrzysz, ale w gratisie dostaniesz załamanie nerwowe.

Zapytam
Inne
 Pytanie
@były pracownik

Czy komuś się pracuje dobrze w tej firmie?

Dorota
Kandydat
 Pytanie

Czy jako asystent protetyka sluchu macie umowę na cały etat ? Jak zarobki

Aparatka
Pracownik
@Dorota

Najniższa krajowa, umowa na cały etet

Dorota
Inne
 Pytanie
@Aparatka

A na stałe umowa?

anonim
Inne
@Aparatka

Ktoś pytał się czy umowa dla asystentki jest na stałe, ale domyślam się, że pewnie trzeba się trochę o nią postarać? Asystentka musi przejść początkowo okres próbny? Żeby wyjść lepiej z kasą można liczyć na premie lub jakieś dodatki do wypłaty?

Amplifon Poland Sp. z o.o.
Pracodawca
@Dorota

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych przyszłych Pracowników mamy do dyspozycji umowy o pracę zarówno na pełny jak i niepełny etat. Wynagrodzenie w naszej Firmie składa się z kilku elementów: wynagrodzenie zasadnicze, system premiowy oraz benefity.

Ania P.
Inne
 Pytanie

Cześć. Mam pytanie do osób które w ostatnim czasie przeniosły się z konkurencyjnej firmy na A. Czy jesteście zadowoleni, jaka atmosfera pracy, czy wasza sytuacja finansowa poprawiła się? Amplifon intensywnie poszukuje pracowników online, miałam już kilka razy propozycję żeby się przenieść, ale wolałabym nie wpaść z deszczu pod rynnę.

Basia
Pracownik
 Pytanie
@Ania P.

Aniu a do jakiego miasta chcesz przejść? Albo chociaż napisz w jakim obszarze.

Protetyk
Pracownik
@Ania P.

Nie radze. Ja się przeniosłam z firmy konkurencyjnej do Amplifonu. Na start dostałam taką podstawę jaką chciałam, ale i tak żaluje swojej decyzji. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.. Słaby jest tutaj w moim odczuciu marketing, niektóre pomysły i współpraca z lekarzami. Dużo trudniej robi się tutaj plany i często nie jestem w stanie ich w ogóle wyrobić. Zostaje mi zatem sama podstawa, a tam mimo, że miałam niższą podstawę to przy zrobionym planie to i tak więcej miesięcznie zarabiałam.

Podpisuje się pod tym
Pracownik
@Protetyk

Niestety to prawda, też jestem zawiedziona. Najsłabsza firma na rynku.

Klient
Inne

Mam pytanie z innej beczki. Jestem klientem jednego z oddziałów w województwie łódzkim. I kilka razy zdarzyło mi się że w godzinach pracy sklepu a raz to godzina 14 nieraz 15 sklep jest zamknięty. A powinien być czynny do 16. I to zdarzyło mi się nie raz.

Jaga
Pracownik
@Klient

Jestem pracownikiem z innego miasta i u mnie też się zdarza, że oddział jest zamknięty bo muszę pójść do banku, na wizytę domową do pacjenta itp.

pracownik
Pracownik
@Jaga

Pracownicy nie tylko pracują w oddziale ale też muszą wyjść za oddział i wtedy zdaża się ze jest zamknięte i wisi kartka. Ktoś musi iść do banku, na pocztę czy do Pfronu. A raczej nikt w środku dnia jak jest największy ruch nie zamknie oddziału na godzinę i nie wyjdzie tylko robi się to na koniec dnia gdy jest mało pacjentów.

Drogi Kliencie
Pracownik
@Klient

Dlatego Drogi Kliencie prosimy zapisywać się na wizyty na godzinę, wtedy uniknie się kolejek lub sytuacji, że protetyk jest na wizycie domowej.

Nie rozumiem
Pracownik
 Pytanie

Nie rozumiem dlaczego usuwają ten wpis. Przecież stanie na stoisku w Kauflandzie to jest najlepsza akcja marketingowa wg naszej góry. Nie chcą się przyznawać że szefowa marketingu traktuje protetykow jak gorszy sort? Ludzie się z nas śmieją a powinnismy budować szacunek do nas jako do specjalistów

Nie pożądana opinia
Inne
@Nie rozumiem

Haha po raz 3 mój komentarz został usunięty. Więc zabawa trwa dalej ;) Protetyka nie mogło być w oddziale bo rozdawał ulotki pod Kościołem lub na bazarze albo stał w Kauflandzie. Dyplomowani protetycy muszą wychodzić z oddziału i robić za marketingowców i hostessy.

Pacjent
Inne
@Klient

Dzień dobry. Ja jestem pacjentką wysłaną od lekarza na badanie słuchu do oddziału w Bielsku-Białej. Na ulicy 11- listopada Do 19.10.2023 jest nieczynne - pisze kartka. Proszę zadbać o personel i może zatrudnić kolejne osoby aby nie zamykać punktu na czas urlopu. Bo jest taka konkurencja, że można przebierać i wybrać to co komu pasuje. Pozdrawiam Krystyna.

anonim
Inne
@Nie pożądana opinia

Ha, tego jeszcze nie słyszałem. Czy ktoś to może potwierdzić? Czy serio do obowiązków protetyków należą tego typu akcje marketingowe? I do tego organizowane w godzinach przyjęć, przez co czas dla ewentualnych pacjentów jest dodatkowo ograniczony?

Megi
Pracownik
@Pacjent

Pani Krystyno, niczego Pani nie straciła. Amplifon akurat to najsłabsza firma protetyczna na rynku, nie dość że nie kryją swojego ciśnienia na sprzedaż to jeszcze psują reputację prawdziwych protetyków na rynku. Myślę, że gdziekolwiek indziej Pani się uda to wyjdzie Pani na tym znacznie lepiej.

1
Konkurencja
Inne
 Pytanie

Dokładnie, mamy jakieś wsparcie, co w tym złego, że robimy akcje w Kauflandzie? Przecież super, że możemy się pokazać i komuś pomóc, zawsze ktoś się znajdzie i będzie wdzięczny, że w końcu może lepiej slyszec. To samo ulotki, a to jakaś nowość? Od lat byly ulotki, hostessy i inne źródła marketingowe. Dobrze, że jest na to budżet. A jak każda firma musi się pokazać, że istnieje tylko my docieramy do starszej grupy docelowej a nie na tik toku.

Zostaw merytoryczną opinię o Amplifon Poland Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Amplifon Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Amplifon Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Amplifon Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Amplifon Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Amplifon Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Amplifon Poland Sp. z o.o.
3/5 Na podstawie 186 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Amplifon Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii