Zakupiłam w Saturnie w Katowicach lodówkę samsung z ekspozycji, z zapewnień sprzedawcy lodówka była kilka dni wcześniej wystawiona na sklep, faktycznie nie posiadała widocznych uszkodzeń. Lodówkę zakupiłam dla swojej cioci, która z racji wieku i stanu zdrowia nie może sama robić takich zakupów. W dzień kiedy została przywieziona lodówka, nie mogłam być na miejscu, w lodówce zostały na miejscu zamienione drzwi (kierunek otwierania się drzwi z lewej na prawą), ciocia popisała odbiór, jednak przy zamykaniu górnych drzwi od lodówki zauważyła, że dolne drzwi od zamrażalki same się otwierają, (po zatrzaśnięciu górnych), gdy zwróciła na to uwagę dostawcom, otrzymała informację, że tak się dzieje, jak lodówka nie pracuje (nie mrozi) ale po włączeniu uszczelki same się zassają, usługa wykonana. Gdy po odjeździe transportu, przetarła lodówkę z resztek jakiś papierów, drobinek styropianu okazało się że na drzwiach górnych widać dwa wgnioty, w jednym z nich zdrapany lakier. Nadmienie, że drobinki styropianu po transporcie były na całej lodówce co uniemożliwiło jej zauważenie tych uszkodzeń. Udałam się do sklepu w sobotę w celu wyjaśnienia sytuacji, jednak zostałam poinformowana że uszkodzenia w drzwiach to musiała sobie sama zrobić, bo podpisała odbiór sprzętu bez uszkodzeń więc nie do sklepu pretensje mam kierować, w dniu dzisiejszym przyjechała kolejna ekipa, w celu usunięcia usterki w postaci samo-otwierających się drzwi zamrażalki, jednak gdy okazało się to nie takie proste i nie da sę tego zrobić na miejscu, usłyszała, że "tak to jest jak się kupuje lodówkę z ekspozycji, którą tysiące ludzi otwiera, to się tego można spodziewać" nadmieniam że lodówka nie była przeceniona z powodu jakichkolwiek uszkodzeń, zapewniona byłam że jest kilka dni na sklepie. Nie polecam nikomu zakupów w Saturnie w Katowicach, liczy się sprzedaż, wciśnięcie klientowi bubla a później, kliencie drogi bujaj się sam. Kupiłam złom i dwa dni od zakupu zostałam z problemem sama, sklep umywa ręce, zgłosiłam reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, jednak wiem, jaka będzie odpowiedź, podpisane zostały papieru "odbioru sprzętu - bez uszkodzeń" co zostało podstawione cioci do podpisu bez poinformowania starszej osoby - proszę sprawdzić czy lodówka nie ma jakichkolwiek uszkodzeń. Obsługa Punktu obsługi klienta sklepu - arogancka, odporna na jakiekolwiek argumenty, wyuczona tekstów, które wszystkich klientów sprowadza do jednego wspólnego mianownika "oszust i kłamca" Starsi ludzie są oszukiwani, traktowani jak idioci, NIE polecam, omijajcie tak sklep szerokim łukiem.
Jak wspominasz pracę w Saturn Planet Sp. z o.o. Katowice I Sp.k.? Dodaj komentarz i podziel się wiedzą.