Opinie o Contact Center One w Częstochowa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Contact Center One. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Contact Center One na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center One w Częstochowa

3.2.0
Pracownik

Pracuje w firmie od ponad 6 miesięcy, co do kadry tzn Gabi oraz Justyny są to fajnie, miłe i sympatyczne osoby. Wykonują swoją pracę tak jak należy. Gabi zna się na rzeczy i wie czego chce. Nie jest osobą którą łatwo odpuści i to jest pozytywne. Potrafi zmotywować do działania. Zależy jej na każdym pracowniku, stara się by każdy czuł się jak u siebie da się pożartować i pośmiać. Rzecz jasna że w pracy wymaga ale no to jej praca która musi wykonać tak jak każdy, bo pieniądze z nieba nie zlatują. Justyna jest mega pozytywną osoba, również da się pożartować i pogadać na każdy temat i potrafi również zmotywować do pracy i to nie tylko swój zespół a tez inne 2 projekty. Marlena to kobieta anioł, dobra duszyczka do rany przyłóż zawsze uśmiechnięta i pełna energii, da się wszystko z nią załatwić :3 Co do atmosfery to jest to 1 Call center w którym jest mega fajna i luźna atmosfera, na naszym projekcie gdzie siedzi z nami Gabrysia wszyscy trzymamy się razem.. Wszyscy ci którzy pracują tak długo jak ja wiemy że liczyć na siebie można i to jest fajne bo to nie tylko kontakt w pracy ale też poza pracą :3 Pozdro dla tych którzy czytają do końca bo mi by się nie chciało xd energooszczędny xd

Natalia
Pracownik

Pracuję tu już dłuższy czas i jestem mega zadowolona. Super ludzie, atmosfera, motywacja do działania, zabawy integracyjne i pomagające w sprzedaży. Jeśli wybieracie się do call center to żadne inne tylko to

Megi

Na wstępie trzeba podzielić tą firmę na 2 grupy. Pierwsza, której Menagerką jest Paulina, bardzo fajna kobieta. Potrafi zmobilizować do działania, słucha i pomaga jak może, nikt nie poczuje się przy niej źle jeśli jest się oczywiście samemu w porządku. Druga, której Menagerkami są Justyna i Gabriela. Justyna dużo pomaga, jest miła aczkolwiek czasami też pokaże pazurki ale wszystko z umiarem. Gabriela... Ta kobieta chyba urodziła się niezadowolona i tak już zostało, wiecznie skwaszona, niezadowolona i obrażona na cały świat. Jeżeli już się uśmiechnie (święto) to sztucznie. Obrażanie na porządku dziennym, krzyki, kpienie to jej chleb powszedni. Ta kobieta skutecznie odstrasza ludzi, wystarczy na nią spojrzeć i odechciewa się wszystkiego. Rodzinna atmosfera tylko w pierwszej grupie, w drugiej dzięki Gabrieli to atmosfera patologicznej rodziny.

Gabriela
@Megi

Droga Megi, Sądząc po treści Twojej opinii - nie miałaś okazji pracować ani ze mną, ani w moim zespole. Jezeli moja niezadowolona mina skutecznie odstrasza ludzi, a obrażanie i kpiny są na porządku dziennym, to trudno mi ocenić, dlaczego zespół który tworzę to ludzie, którzy pracują ze mną nie od lat i osiągają skuteczne rezultaty. Rozwiewając wszelkie wątpliwości - jeśli uważasz, że menadżer, który wymaga to osoba wiecznie niezadowolona, nikt nie spełni Twoich oczekiwań. Przykro mi, że masz takie odczucia odnośnie mojej osoby - na szczęście 16 osób, których jestem liderem nie podziela tego zdania. Pozdrawiam.

Iza
@Megi

Na wstępie mogę się z Tobą-Megi nie zgodzić co do Gabrysi. Ja pracowałam w tej firmie ponad rok, poznałam CCone i Gabrysię od wszystkich możliwych stron. Pracowałam w Jej zespole jako konsultantka a potem dostałam stanowisko menagerskie, gdzie mogłam poznać Ją bliżej. Gabrysia to najlepszy menager z jakim współpracowałam. Już od pierwszego Jej zebrania, zauważyłam u Niej charyzmę, pozytywną energię a przede wszystkim talent do motywacji i pasje do pracy. Nigdy z Jej ust nie słyszałam żadnych oszczerstw ani kpin, obraźliwych słów. Zawsze wspiera ludzi i pomaga w trudnych sytuacjach, z trudnymi klientami, uzupełnia ich wiedzę. Walczy zawsze ze swoimi konsultantami o wynik, nikogo nie zostawia samemu sobie oraz nie rozlicza ludzi tylko zerojedynkowo, jak dzieje sie w większości innych firm. Podchodzi do człowieka po ludzku a nie jak do cyferki w raporcie. Tym bardziej nie rozumiem na jakiej podstawie zostały przez Ciebie wysnute takie wnioski. Pozdrawiam

Megi
@Gabriela

Źle myślisz, pracowałam w obu grupach i wierz mi, ci ludzie, którzy z tobą pracują nie mówią wprost co myślą ze zwyczajnego strachu przed utratą pracy. Ogólnie mylisz pojęcia, można być dobrym Managerem i wymagać (to oczywiste) bez takich zachowań jakie masz ty. Dalsza "pogawędka" z tobą nie ma sensu gdyż jak zwykle się rzucasz.

Gabriela
@Megi

To prawda, szkoda strzępić język i przepychać się w internecie. Najwidoczniej Tobie również brak odwagi, by powiedzieć to wprost... Cenię konstruktywną krytykę, lecz Twoje słowa to stek bzdur. Na szczęście, najbardziej zależy mi na tym, by moi ludzie byli zadowoleni i mogli zarabiać świetne pieniądze - wspólnie działamy w tym kierunku, a jedną z wartości, którą wyznaje jest szczerość, więc jeśli cokolwiek kiedykolwiek będzie nie tak, na 100% dowiem się tego nie z hejtu, a z ust osoby zainteresowanej. Powodzenia Megi :)

Megi
@Gabriela

Powód jest prosty, nie chcę nigdy więcej musieć patrzeć na twoją skwaszoną minę dlatego napisałam opinię o Managerach CCOne za pośrednictwem GoWork do czego mam prawo. Czasami wystarczy pierwszy dzień pracy aby nowa osoba przekonała się, że moja opinia jest szczera, czasami dwa... Współczuję ci, kiedyś może ktoś powie ci to prosto w oczy...

ja
Pracownik
@Megi

@Megi Dla mnie Gabrysia jest najlepszym menadżerem jakiego można sobie wyobrazić, bo jest ludzka i pomaga, a nie to co w innych firmach, gdzie pracowałam, więc totalnie się z Tobą nie zgadzam.

Ewela
Kandydat
@Gabriela

Widać było kilka miesięcy temu jak ci zależy na tym żeby ludzie fajnie zarabiali gdy bezpodstawnie Ucinałas im godziny

2
Wiesz kto
Były pracownik
 Pytanie
@Gabriela

Gabrysiu ludzie z którymi pracujesz od lat ostatnio zostali zwolnieni Jak śmiecie albo sami się zwalniali. O czyms to Chyba świadczy co?

Joanna
Były pracownik
@Megi

Dobra ta kobieta chce wam przekazać coś.. Tylko nie bardzo da się normalnie. A co ma powiedzieć Np to co Pani Dyrektor w jednym z call center że po drugie stronie słuchawki masz zabawkę to się nią pobaw. Może ja nie potrzebnie kobietę odsyłam do psychiatry. Dobra ta Twoja Pani Gabriela robi to w delikatny sposób to jest ok!!! Sorry

Joanna
Były pracownik
@Megi

To że nie umiem wyczuć rozmowy to jeszcze nie znaczy że nie wiem jak ona w delikatny sposób chcę wam pokazać co daje te umowy z wykorzystaniem tych technik sprzedaży. Robi to super i naj mniej nieszczelny sposób o ile da się to przekazać w normalnym Kawał dobrej roboty że strony Pani Gabrieli Dobrze wam mówią.

Joanna
Były pracownik
@Megi

Pani Gabriela nie tak prostego zadania. (usunięte przez administratora) Ma poprawny odbiór i interpretację poszczególnych sektorów życia. Jest Ok!!

Joanna
Były pracownik
@Megi

Patologia jest to osoba która źle odbiera interpretuje co ciągnie za sobą kłopoty. Ludzie trafiają do więzienia każda droga jest błędna itd.

Joanna
Były pracownik
@Wiesz kto

To dobre

Joanna
Były pracownik
@Megi

P Gabriela bardzo prezecionalna kobieta z lektorskim głosem. Przez od dorosłe które miały styczność z rynkiem pracy. To jest ok aż pozazdrościć Nie patologia Pozdrawiam i życzę jej więcej zrozumienia od ludzi. Za paręnaście lat mega zrozumiesz swój błąd.

Joanna
Były pracownik
@Megi

P Gabriela bardzo prezecjonalna kobieta z lektorskim głosem. Przez od dorosłe które miały styczność z rynkiem pracy. To jest ok aż pozazdrościć Nie patologia Pozdrawiam i życzę jej więcej zrozumienia od ludzi. Za paręnaście lat Gosia zrozumiesz swój błąd.

Megi
Były pracownik
@Gabriela

Droga P Gabrielo . Tak bardzo bym chciała się móc zaprzyjaźnić. Ogromnie żałuję tych słów na blogu tutaj. Mam nadzieję że wybaczysz.:) Z całym szacunkiem.

1
Gabriela
Były pracownik
@Megi

Droga Megi ja też za Tobą tęsknię . Było by miało jak byś wróciłam jeszcze kiedyś. Chętnie się za przyjaźnie. Pozdrawiam.

Joanna
Były pracownik

Pruszcz, Izbica, Lutomiersk, Bolimów, Cegłów, Nowe Miasto, Jedlnia-Letnisko, Iwaniska, Olsztyn, Kaczory – to dziesięć nowych miast, które od 1 stycznia 2022 r. oficjalnie pojawi się na administracyjnej mapie Polski. Zobacz ci potrafili zrobić z wsi miasto. Podziwiam

1
Joanna
Były pracownik
 Pytanie
@Joanna

A Państwo przepraszam pochodzą z miejsca gdzie nic się nie rozwija? Tak na beszczelnego. I żadnych inf i perspektywy nik Państwu nie dał? W mieście Państwo po zwierzęcemu zdobywają? Jeżeli ktoś jest profesjonalny to wydaje mnie się że ....

1
Joanna
Były pracownik
 Pytanie
@Joanna

A z ludźmi z miasta to Państwo się wstydzą? Nie dają Państwo rady? Aaa

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Nic bo po Państwa zachowaniu i wyglądzie widać ... Wiecie co to zwierzęce chrapanie mało się nie za chłysną.. Byle by nachapać...

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Nie wszyscy. Ale nie kulturalne to. Tu już na was patrzą i oceniają.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Zacznijcie zachowywać się naturalnie to wam prędzej wyjdzie niż wyuczone sztuczne gesty. Pozdrawiam

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Bo tak to zachowujecie się jak byścię czyli się inni i taki sam macie odezw od ludzi. Zwracacie na siebie uwagę w negatywny sposób jak byś się zastanawiał jak chodzić poprawnie po chodniku

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sympatycznie i rzeczowo.

Pytania

Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Joanna
Były pracownik

Ludzie przestańcie opisywać sobie na blogu P Gabriele. Bo ta osoba wygrała by z wami sprawę. Bo jej postępowanie jest logiczne. A wy się odgrywacje nie mając ku temu podstaw. Innym słowem to co opisujecie jest nie logiczne. Robicie z siebie pośmiewisko Jak wam nie wstyd. P Gabriela prowadzi szkolenia i chcę wam przekazać żeby wam to wyszło. A ja to czytam a drodzy Państwo ją tu obrażaj. Ta kobieta chyba zasługuje na Wasz szacunek. Ona się męczy a wy macie do niej pretensje. To jest bezpodstawne byłam widziałam i oceniałam. W dodatku ludzie którzy tam pracują wychodzi na to że muszą pobrać ref.od takich a nie innych ludzi opisanych przez was. To pytanie tylko na tyle było was stać że pracowaliście akurat w tej firmie. Na takim a nie innym poziomie opisanym przez was. Pozdrawiam Pozdrawiam

1
Joanna
Były pracownik
@Joanna

Dobra da się wygrać sprawę prawnie z P Galerielą. Nie mam ona szkoły na to a to uwzględnia sąd pracy.

1
Joanna
Były pracownik
@Joanna

Wiem o czym piszę bo kiedyś szkołę ze studium zamknęłam prawnie.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Mam parę spraw wygranych podobnego typu. Grubych. Jak chce ktoś skorzystać to dobrze mówię.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Nie mam przegranych.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Meg nawet się jej nie bój. W sądzie pracy wygrana sprawa. Nie mam ona dokumentów potwierdzających edukację.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Chodzi tu bezpośrednio o zawód o tym samym kierunku. A nie sam poziom wykształcenia.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Meg nie pisz na P kierownik drugi raz takich rzeczy. Swoją porażkę zawdzięczasz złemu przekazowi swojego trener . Nawet jeśli jest miły. A drugie to z góry wygrana sprawa w sądzie pracy ponieważ oni nie mają potwierdzenia, czyli szkoły do wykonywania zawodu. Pozdrawiam

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Szkoła policealna studia handel.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Jeszcze czasem mogą wziąć pod uwagę marketing i reklama. Ale to do rozpatrzenia.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Możesz. mieć nawet 30 lat doświadczenia ale jak coś się stanie to papierem wyjściowym i ścieżką obroną jest papier potwierdzający edycję. To bierze pod uwagę sąd!!

Joanna
Były pracownik
 Pytanie
@Joanna

To tak samo jak bym umiała jakiś przedmiot w szkole i poszła sobie go wykładać a zewnętrzna komisja egzaminacyjna nie potwierdziła moich umiejętności. A ja z zawodu była księgową. I co ma piernik do wiatraka?

1
Joanna
Były pracownik
@Joanna

A na specjalistę do spraw obsługi klienta wystarczy zrobić kurs 2 miesiące i jest uwzględniane bo masz egzamin europejski na koniec.

1
Joanna
Były pracownik
@Joanna

A nie mają szkoły bo same mówiły że zaczęły od słuchawki:)

1
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Joanna
Były pracownik
 Pytanie

Jednej nowej osobie sie podepnie i rozmowy na sile ustawia. A reszta odpada. Chyba ze maja call center duzo tego. Czyja wina ludzi?? Nie rozumieja jej.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Joanna
Były pracownik

Pani trener się podepnie tobie pod rozmowę i na siłę ją naprowadza. A przecież w innych ludzie mają wyniki jest dużo os i nikt się nie podpina. Czyli źle trafia do ludzi.

Joanna
Były pracownik

P Justyna siódmy pot wylew ludzie to samo A praca syzyfowa Może wina jest po twojej stronie.

Joanna
Były pracownik
 Pytanie

I ci ludzie to twoja zasługa P Justyna?

Joanna
Były pracownik

Rozumiem P kierownik ale nie P Justyne

Joanna
Były pracownik

Zdecydowanie wolę P kierownik G. Daje energię . I jest krótka wypowiedź i konkret. Oficjalnie.

Joanna
Były pracownik
 Pytanie
@Joanna

Nie Więc co tam robisz przemiał ludzi i syzyfową robotę?

Joanna
Pracownik
 Pytanie
@Joanna

Nie nie Justyny wkład. Więc co tam robisz syzyfową robotę. Profesjonalni dobre ...z innego call center A sami co umiecie dać ludziom. Taki przemiał A oferta bez doświadczenia Wszystkiego nauczą. Za pomocą innego call center.??

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Contact Center One? Można dołączyć rodzinę?

Jey
Pracownik
@Pytanie

Na chwilę obecną firma nie ma żadnego medicover czy luxmed. Z tego co wiem można dzieciaki podłączyć pod ubezpieczenie zdrowotne.

Krystyna
Inne
@Jey

Cześć, a inne benefity? Może karta Multisport, bony świąteczne, lub coś innego przychodzi Ci do głowy? Fajnie, jeżeli Contact Center One, oferowało by coś więcej, niż tylko stałą kwotę wynagrodzenia.

Joanna
Były pracownik
@Krystyna

Darmową kawę i cherbatę i toaleta bezpłatną -benefity

Konsultantka
Pracownik
@Joanna

Jest również możliwość ścieżki kariery, dzięki której rośnie stawka godzinowa, są różne dodatki typu dofinansowanie do rachunku telefonicznego, dla stałych pracowników umowa o pracę. Call Center to branża, w której dostajesz coś ekstra jeśli masz wyniki i nie ma się co (usunięte przez administratora). Uważam, że w ccone dają fajne możliwości, ale są uzależnione od Twojej pracy. Pracuje już ponad dwa lata, mam umowę o pracę, stawkę o 5zl wyższą, niż standardowa, dodatek za dodatkowe obowiązki + premia za sprzedaż. Robię progi prowizyjne i zarabiam 3500-4000zł miesięcznie. A też zaczynałam od najniższej krajowej i owy zlecenia. Jeśli jesteś dobry w tym co robisz, to firma to docenia

Joanna
Były pracownik
@Konsultantka

O proszę pogratulować.:) Ale tam ktoś jest zdziwiony że nie ma dodatkowych benefitów , Medicover itd no to mówię że z legitymacją to się do lat pracy nie zalicza tylko sama szkoła. I ubezpieczenia płaci w szkole.

Joanna
Były pracownik
@Konsultantka

Ja o nic nie pytam. Ludzie jakieś dziwne pytania zadają. Szkoda że nie ma... Medicover Czy są jakieś... Ja i tak zdążyłam to zrypać. Ale polecam tą firmę. Ale powiem Tobie że na zlecenie w większych miastach np.studetów dają jeszcze większe możliwości niż firmy w Częstochowie. 3 lata temu na start np 21zł/h.

Joanna
Były pracownik
@Konsultantka

Chodzi o umowę zlecenie na legitymację. Do tego ludzie są zdziwieni dlaczego nie mają tego czy tamtego. Konsultantka Twój przypadek to umowa o pracę. A w umowie o pracę to normalne .

Joanna
Były pracownik
@Konsultantka

Nie jestem pewna ale chyba za licencjat masz 8 lat. pracy. Za szkołę. A ludzie zaczynają od zlecenia do tego z legitymacją.(ubezpieczenie +legitymacją+rodzina)-te lata nie liczą się do lat pracy ani płatnych ani bezpłatnych dlatego nie mają beneficjentów i medycyny. Natomiast na umowie o pracę nie masz już statusu ucznia i wszystko się liczy No Pozdrawiam

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Multisport benefit to (też umowa o pracę) Oni się tylko rozliczają z urzędem i więcej nic. Nic im nie idzie do np ZUS itd.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Do tego wpisu jeszcze. Wszędzie nie tylko tutaj w całej Polsce tak jest. Co wynika z kodeksu pracy. Umowy cywilno -prawnwe

Joanna
Były pracownik
@Joanna

U swoich rodziców niech się popytają jak rodzic pracuje na umowę o pracę do 26 roku życia z legitymacją studenta /ucznia to tam się należą benefity wasze.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Nawet jak księżniczka sanepidu jest wymagana i podbijasz ją u lekarza to też się nie liczy i wszędzie pytają też o NHS i też wam się nie liczy. Za dużo tłumaczenia

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Bo to co odciągają bez statusu ucznia osobą. Wam z legitymacją no macie wyższą stawkę. Czyli nie liczy się do lat pracy i nie przysługują żadne benefity zgodnie z prawem.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Chyba że przy rocznych umowach zlecenie czasem mogą te benefity oferować.

Joanna
Były pracownik

Informacja: Baterie do smartfonów są nie wymienne. A telefony działają do 2 lat. Tylko w komisji serwis wymienia baterię obchodząc coś tam. Jak potrzebne źródło inf to napiszcie.

Joanna
Były pracownik

Ludzką w pełni dorosłym i starszym się podoba to co robi P Gabriela że swoim głosem. Podobają się tacy ludzie. Mówię wam

Joanna
Były pracownik

P Gabriela jest bardzo prezecjonalną osobą. A głos jest lektorski a nie krzyczy. Tak mówi. Donośny wyraźny odważny. A nie piskliwo miałkliwy jak u dziecka.

Joanna
Były pracownik

Wiecie ludzie co wam się podoba w środku bo ja wiem. ♥️♥️♥️ Na pewno nie atmosfera ludzi tylko atmosfera którą wprowadza tam kadra. ✔️✔️✔️✔️ A ludzie to no .. jak w każdym jednym są uważam ciut nie przyjemni i uważają że osiągnęli świat. A mnie nie imponują niczym. Bardziej negatywne niż pozytywne.

Joanna
Były pracownik
@Joanna

Osiągnęli świat -umowy. A gdzie przepraszam bardzo są wasze podstawowe informacje np na temat zatrudnienia. Podstawowe informacje o waszym zatrudnieniu Ja odnoszę wrażenie że oprócz tych umów tam to wy ludzie nic poza szkołą o życiu w pełni dorosłej osoby nie macie zielonego pojęcia. Daleko tu do dorosłości..

Marta
Były pracownik

Pracowałam tam kilka miesięcy podczas pandemii. Bardzo dobrze wspominam prace w tym Call Center. Trochę zmieniłam zdanie o tej branży bo nie taka straszna praca jak ją malują. Bardzo miła atmosfera. Godziny dopasowane do potrzeb, jedna zmiana do 16 więc całe popołudnie dla siebie. Dodatkowo mają opcję wypożyczania książek, które pomogły mi się rozwijać. Polecam.

1
Alicja
Inne
@Marta

Cieszę się, że miło wspominasz pracę w Contact Center One. Super, że w firmie można dopasować godziny pracy do swoich potrzeb. To bardzo ważna kwestia. Może dodasz coś jeszcze na temat wynagrodzenia na jakie można liczyć w tym miejscu? Byłaś z niego zadowolona?

Byla
Były pracownik
@Alicja

Byłam bardzo zadowolona, bo płacą najwięcej w mieście.

Kasia
Były pracownik
@Alicja

Z zarobkami podobnie jak wszędzie. Podstawa to najniższa krajowa + premia od wyników. Realnie premia oscyluje w granicach 200-500 zł chyba, że na prawdę masz wysokie zdolności ale to naprawdę wysokie to może wynieść więcej. Przez kilka miesięcy mojej pracy z tego co zauważyłam jedna osoba miała dosyć fajną premie reszta w tych granicach mimo że też byli bardzo dobrzy i robili te dwie umowy dziennie.

Qi
Pracownik
@Kasia

Nie trzeba miec wysokich zdolności. 1 to trzeba chcieć i lubic prace z klientem,a dzieki temu możesz z łatwością budować relacje a uslugi i produkty ktore proponuje się w ccone sa na tyle dobre,ze wystarczy pokazywac plusy a pozniej poprowadzic klienta do konca. Rzetelność, skrupulatnosc i dobre nastawienie to jest to :)

Joanna
Były pracownik
@Byla

Nie prawda są wyższe stawki19.50

Joanna
Były pracownik
@Qi

Lubić pracę z klientem co za bzdury. Nie. Ty chyba lubisz prezentacje przez telefon według tekstu. Ten klient to chyba reaguje na to co mu tam śpiewasz nie świadom niczego i nie wyłapując technik sprzedaży które są zawarte w tekście. To raczej

Aga

bardzo chciałam pracować w tym call center I zobaczyć jak to u nich jest ale nikt po szkoleniu z nas się nie dostal wiec napiszę tylko tyle ze nam przykro bo mieliśmy dobre chęci , pozdrawiam

kkjjgg
Pracownik
@Aga

Przyjmują tylko najlepszych. Musisz jeszcze się sporo nauczyć i spróbuj ponownie się zgłosić, gdy już będziesz mieć większe umiejętności.

Nick
Były pracownik
@kkjjgg

Nie prawda :) wiele osób to potwierdzi .wielu było dobrych i tam nie pracuje bo pozmieniały się realia firmy. Moim zdaniem można traficie wiele lepiej pod względem call center oraz atmosfery. Krowa która dużo ryczy mało mleka daje ;)

Kala
Pracownik
@kkjjgg

Szkoda że w ofercie pracy tego nie uwzględniają tylko piszą zupełnie co innego

Nowy
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Mi pierwsza rozmowa też nie poszła najlepiej ale na drugiej dałam z siebie więcej i się dostałam. Może aż tak bardzo Ci na pracy nie zależało?

Ktos
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Może spróbuj jeszcze raz? Jak ci na czymś w życiu zależy to nie poddawaj się zbyt łatwo.

Joanna
Były pracownik
@Aga

Spróbuj jeszcze raz.

Kasia
Pracownik

Rozmowa rekrutacyjna bardzo przyjemna, przez co nie czułam się jak na przesłuchaniu. Szkolenie wstępne było krótkie (trwało dwa dni), ale bardzo interesujące i treściwe. Jeśli ktoś nie ma problemów z rozmową przez to telefon, to praca jest naprawdę super. Wynagrodzenie zawsze na czas, a grafik w sumie jest dopasowany do mojej szkoły. Jedyny minus to brak pakietów sportowych i medycznych.

Joanna
Były pracownik
@Kasia

Pakiety i benefity to są jak pracujesz na umowę o pracę . A to jest zwykłą godzinowa zleceniówka przedstawiona w takiej a nie innej formie żeby wyszedł full time job- temporary czyli tymczasowa praca na cały etat.

Joanna
Były pracownik
@Kasia

Do 26 roku życia jest liczona szkoła i to wtedy nie jest zaliczane do lat pracy. Ludzie... Multisport benefity dobre

Joanna
Były pracownik
@Kasia

Bo ubezpieczenie jest szkolne na legitymację i te lata się nie liczą nawet do bezpłatnych. Za to zalicza się szkoła. Od licencjatu chyba 8 lat pracy. Coś takiego

Joanna
Były pracownik
@Kasia

A jak weźmiesz bez legitymacji to się liczy jak masz pełny wymiar ale nie zdziw się jak będą potrzebować ludzi i nie puszczą cię do szkoły bo dla nich się nie uczysz.

Joanna
Były pracownik

A ja akurat chciałam projekt którego szukałam jeszcze mnie nie wyszedł. Atmosferę wprowadza ta kadra i jest ok.

Joanna
Były pracownik

Nie wyszło mnie ale w moim poprzednim call center Pani Dyrektor powiedziała że klient to szmaciana lalka zabawka śmieć. Że ja go mamy po drugiej stronie to możemy z nim robić co chcemy mamy się nim pobawić. Prawda że stuknięta kobieta i powinna pójść do lekarza. Nooo To call center jest normalne. Jest Ok. Nie odbija im tak jak w moim wcześniej. Pozdrawiam i Polecam

Joanna
Były pracownik

Tylko. że mnie w nim nie wyszło bo wcześniej korzystałam z call center z idiotami. Gdzie kadra ma nie równo pod swoim sufitem No... Ale i tak polecam To jest fajne...

Joanna
Były pracownik

No takie osoby są mile widziane przeze mnie.:))

Joanna
Były pracownik

Kadra na wysokim poziomie. Bardzo przyjemne miejsce i przystępna cała masa szkoleń. Cieplutkie to .... Dobra polecam. Normalne jest to call center.

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center One - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center One?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?

    Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center One
Przejdź do nowych opinii