Opinie o Contact Center One w Częstochowa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Contact Center One. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Contact Center One na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center One w Częstochowa

Megi

Na wstępie trzeba podzielić tą firmę na 2 grupy. Pierwsza, której Menagerką jest Paulina, bardzo fajna kobieta. Potrafi zmobilizować do działania, słucha i pomaga jak może, nikt nie poczuje się przy niej źle jeśli jest się oczywiście samemu w porządku. Druga, której Menagerkami są Justyna i Gabriela. Justyna dużo pomaga, jest miła aczkolwiek czasami też pokaże pazurki ale wszystko z umiarem. Gabriela... Ta kobieta chyba urodziła się niezadowolona i tak już zostało, wiecznie skwaszona, niezadowolona i obrażona na cały świat. Jeżeli już się uśmiechnie (święto) to sztucznie. Obrażanie na porządku dziennym, krzyki, kpienie to jej chleb powszedni. Ta kobieta skutecznie odstrasza ludzi, wystarczy na nią spojrzeć i odechciewa się wszystkiego. Rodzinna atmosfera tylko w pierwszej grupie, w drugiej dzięki Gabrieli to atmosfera patologicznej rodziny.

Gabriela
Były pracownik
@Megi

Droga Megi ja też za Tobą tęsknię . Było by miało jak byś wróciłam jeszcze kiedyś. Chętnie się za przyjaźnie. Pozdrawiam.

Zosia Nowy wpis
Inne

Od kiedy w praktyce jest tu już nowy menadżer? Mnie oferta na takie stanowisko ds. sprzedaży pokazywała się ze trzy lata temu, była zatem jeszcze jakaś rotacja po drodze? a w zespole jaki jej aktualny poziom się utrzymuje? będzie szansa żeby teraz dołączyć? ciekawa jestem warunków startowych

anonim Nowy wpis
Inne

Jak teraz stoicie z jakimiś integracjami? zaciekawił mnie ten wątek ciągnący się od lat, który teraz ponownie został poruszony w kwestii „posiadania przyjaciół”. Jak teraz pracownicy traktują się miedzy sobą? Oraz w jaki sposób przyjmowane są osoby całkiem nowe?

aaa Nowy wpis
Inne
@anonim

z tego co wiem, to w tej kwestii nic sie nie zmienilo. dalej jest bardzo dobra atmosfera, bo jest nowy menadzer i fajna trenerka wiec przyjmuja nowych i szybko sie mozna zaklimatyzowac

Pytanie
 Pytanie

Czy w Contact Center One możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

ks
Inne
@Pytanie

Nie, wypłata jest co miesiąc i nie da się, aby było inaczej.

Adela Nowy wpis
Inne
@ks

Nie da się tego na stałe ustalić? Żeby było na umowie? a co w sytuacji gdyby ktoś poprosił o zaliczkę w jakimś wyjątkowym okresie? poszliby z tym na rękę?

anonim
Inne

Jakiś rzut na głęboką wodę? Wiecie o jakich wymaganiach i okolicznościach mogła być kiedyś mowa? Ciekawi mnie co potem jak już ktoś sobie poradzi? Zarobki będą adekwatne co do wszystkich wypełnianych obowiązków? Na stronie firmowej w zakładce z pracą widniała jak na razie oferta dla doradcy na telefon, a co z innymi stanowiskami? Są w ogóle oferowane?

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sympatycznie i rzeczowo.

Pytania

Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(175 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
:)))
Były pracownik

Nie polecam. Rzucają na głęboką wodę. Mowią, że będzie to robione w inny sposób niż robią. Duża presja,stres i niemiła kadra. Sądzę, że nie ma po co tam wgl iść. Tak samo na rekrutacji mówią całkiem inaczej, niż tam jest.

Aleksandra
Inne

Cześć, ta praca z oferty Konsultant Telefoniczny to tylko w biurze, czy jest szansa na home office teraz? Wiem, że po pandemii pracodawcy wolą często wracać do starych nawyków, ale pomyślałam, że upewnię się, jak tutaj jest.

Anonim
Były pracownik

Ogólnie rzecz biorąca pracowałam tam dłuższy czas ,nie polecam tej firmy ani każdej spędzonej tam minuty .Wiecznie nagburmuszona menadżerka Magda rzadzi się całym światem wprowadzając negatywna i nie przyjemna atmosferę w całym zespole ,nawet o głupie wyjście do łazienki . Jest wredna i zadufana w sobie osoba która nic nie wprowadza to tej firmy nie wspominając już o jakichkolwiek poradach i pomocach dla nowych osób .Ma ulubione tylko swoje 3 osoby które ciagle faworyzuje i wychwala . Jedynie pozytywne zdanie pomogę powiedzieć o sympatycznej Izie z ktora miałam przeprowadzona rozmowę rekrutacyjna .Ogolnie nie polecam ,lepiej szybko stamtąd uciekać .

Honorata
Inne
@Anonim

Masakra jakaś. Myślisz, że gdyby nie ta menadżerka, to lepiej by Ci się pracowało? Czy może coś jeszcze Ci nie pasowało - zarobki były dla Ciebie okej?

Anonim
Pracownik
@Honorata

Nie no ogólnie firma spoko, dobrze płacą, projekty rozwojowe, dużo benefitow, praca w centrum miasta, 8-16, wszystkiego uczą. Każdy musi sam wyrobić sobie opinie, może ja nie miałam szczęścia.

Dorota
Inne
@Anonim

Dobrze to znaczy ile? Dużo ponad najniższą?

Anonim
Pracownik
@Dorota

No najwięcej w mieście płacą

Dorota
Inne
@Anonim

Co Ty. I to z samej podstawy ta? Czyli jeszcze do tego pewnie te inne dodatki, to ile mniej więcej może wyjść tak na oko?

Anonim
Pracownik
@Dorota

Podstawa z tego co wiem, to zależy od tego czy jesteś studentem czy już nie i od tego czy masz doświadczenie na słuchawce czy jesteś świeżakiem. Tym z doświadczeniem płacą nawet kilka złotych więcej do każdej godziny. Jeśli chodzi o kwoty to ci nie powiem dokładnie, ale z tego co słyszałam, to zarobki na poziomie 4000 zł na rękę z premiami to jest norma.

Holz
Były pracownik
 Pytanie

Mam pytanie, kto jest menagerem na projekcie terminali? Nadal Klaudia i Michał?

Jan
Inne
@Holz

A jeśli tak, to źle czy dobrze? Pracowałeś z nimi? Jak oceniasz współpracę?

Anonim
Pracownik
@Jan

Dobrze. W ogóle dobrze wspominam pracę w tej firmie :)

Maja
Inne
@Holz

A potrzebujesz jakiejś konkretnej pomocy, że pytasz?

Holz
Pracownik
@Maja

Chciałem wrócić do firmy :)

Anonim
Były pracownik
@Holz

Nie, z tego co wiem to nie.

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałem tam dość długo,ale to tylko dlatego,że jestem dobrym konsultantem i mam swoje sposoby. To nie prawda,że w jakikolwiek sposób Cie podszkolą, bo widzą potencjał, jeśli nie masz doświadczenia, pomimo chęci odeślą Cie do domu, lub jeśli przypasujesz kadrze pod kątem charakteru czy wyglądu- sam nie wiem,bo niektóre nowo przyjęte dziewczyny nie są dobre a jednak zostały ale za to fejm na fb itp.. reasumując, nie marnuj swego czasu bo jeśli jest za duzo chętnych na stanowisko to nawet jakbys księżyc ukradł to i tak pójdziesz z kwitem. Pozdrawiam.

Ja
Pracownik
@Były pracownik

Spoko. Piec wymieniam bo dostałem dofinansowanie :D

Xyz
Były pracownik
@Były pracownik

Podpisuje sie pod tą opinią. Pracowałam tam, miałam styczność z menadżerka jednak nie nazwała bym jej menadżerką ponieważ nic nie wnosi do firmy poza napiętą atmosferą, konsultanci wydają się spoko ale nikt nie chce powiedzieć w prost że ona nic nie robi w firmie tylko ciągle siedzi na telefonie a w godzinach pracy wychodzi lub rozmawia ze swoim chłopakiem. Spóźniała się do pracy. Zaczynała o 8.20 a przychodziła na 9 i nikogo nie informowała z tego co wiem. Panią Martę podziwiam że wszystko ogarnia tam. Jak miałam z czymś problem to zawsze służyła pomocą widać że Pani Marta lubi to co robi ale ich menadżerka to raczej się tylko(usunięte przez administratora) WSPÓŁCZUJĘ KONSULTANOM Z NIĄ PRACOWAĆ

anonim
Były pracownik
@Xyz

Nie rozumiem takiego podejścia i tego co piszesz.. byłam chwilę i widziałam. To że Pani menadżer siedzi na telefonie i przegląda FB i jakieś diety to jedno. Ale widać jej zaangażowanie bo przecież nic nie musi robić a i tak jej za to płacą. A to że wychodzi to co z tego, ważne by konsultanci nie mogli się spóźniać hehe. Przykład idzie z góry, bardzo niezdrowa atmosfera panowała :) Iza z HR która przeprowadziła rozmowę rekrutacyjna ze mną to ciepła, miła osoba. Zawsze uśmiechnięta. Co do wdrożenia na projekt to szkolenie bardzo fajne, dużo się dowiedziałam, myślałam że nie dam rady ale jednak :) Marta sympatyczną osobą się wydaje. I tak jak wyżej, widać że robi to co lubi szkoda tylko że jak byłam to ona miała wszystko na głowie a menadżerka nawet nami się nie zainteresowała tylko pomocni okazali się konsultanci którzy przychodzili na nasza sale i pomagali. Ogólnie polecam tą firmę ale nie polecam p.menadzer. reszta jest spoko

1
Klaudia
Kandydat
 Pytanie

Cześć czy ktos ostatnio aplikował do tej firmy? Mają ciekawe ogłoszenie na olx, ale zastanawiam się dlaczego co dwa tygodnie jest nowe? Wygląda to tak, jakby zatrudniali i nikt dłużej nie wytrzymał. Stawka raz jest napisana 20 netto a raz 20 brutto, w jednym umowa o pracę w drugim zlecenie. Jak jest naprawdę?

asasas
Były pracownik
@Klaudia

Naprawdę to są różne rodzaje wykonywanych zleceń i stąd jest różna stawka. Ogłoszenia są nowe, bo olx promuje na górze listy te ogłoszenia, które są najświeższe, dlatego są często odświeżane. Nikt Ci nie powie co jest prawdą, sama musisz sprawdzić i wyrobić sobie opinię.

Monika
Kandydat
 Pytanie

Witam czy ktos może im powiedziec na czym ta praca polega ? Na sprzedaży produktów przez telefon ?

Niko
Były pracownik
@Monika

Niestety tak. Wciskanie umów na 2 lata przez telefon na jakiś internet mobilny, nikt tego nie bierze i wylatujesz po jakimś czasie.

xd
Pracownik
@Niko

w firmie jest kilka projektów, nie tylko Telekomunikacja i z tego co widzę to prawie za każdym razem, gdy ktoś sobie z różnych powodów nie radzi sobie na jednym projekcie, to menadżer przesuwa go na inny, lepiej dopasowany do danej osoby także to co piszesz jest nieco wyssane z palca

Monika
Kandydat
 Pytanie

Ponawiam pytanie ! Witam czy ktos może mi powiedzieć na czym ta praca polega ? Na sprzedaży produktów przez telefon ?

Zadowolona
Pracownik
@Monika

Zależy na jaki projekt się trafi, ale tak czy siak polega na telefonicznym kontakcie. Można przeprowadzać ankiety, można oferować usługi, lub przy współpracy z rządowym programem informować nowych przedsiebiorcow o dostępnych opcjach na rozwijanie swojej firmy, przy wsparciu z środków Panstwowych.

Aleksandra
Inne
@Zadowolona

Hmmm czyli tylko telefoniczny kontakt? Osoba np z fobia spoleczna preferujaca kontakt online nie znajdzie tam nic dla siebie? Szkoda...

Niko
Były pracownik
@Aleksandra

Z fobią społeczną to w każdym call center nie masz czego szukać, to zwykle polega na dzwonieniu.

XxX
Kandydat
 Pytanie

Witam, jakiś czas temu byłam na rozmowie kwalifikacyjnej i właśnie wtedy uzyskałam informacje dotycząca wypłaty która mnie dość mocno zniechęciła. Nawiasem mówiąc dowiedziałam się że wypłata jest realizowana z miesięcznym opóźnieniem, dowiedziałam się także iż w przypadku mojej rezygnacji w okresie szkoleniowym nie zostanie mi wypłacone żadne wynagrodzenie za dni które tam przepracuje. Pytanie moje brzmi...czy ktoś może orientuje się czy w związku z tymi finansami o których wspomniałam firma wprowadziła jakieś korzystniejsze zmiany? Z góry dziękuję i pzdr

Zzzz
Pracownik
@XxX

To jakaś bzdura wypłata jest od razu po zakończonym miesiącu….

Marlena - Manager HR
Pracownik
@XxX

Wynagrodzenie zostaje wypłacone 5 dnia po zakończonym miesiącu pracy. Zakładając, że pracowałaś cały sierpień, pierwsze wynagrodzenie otrzymujesz 5 września, więc musiałyśmy się źle zrozumieć podczas rozmowy rekrutacyjnej. Jeśli chodzi o wypłatę wynagrodzenia za dwutygodniowy okres szkolenia, wypłacamy je razem z podstawą godzinową. W przypadku gdy konsultant przestaje z dnia na dzień przychodzić do pracy, nie dając znać przełożonemu, zgodnie z umową wynagrodzenie nie jest wypłacane, ze względu na niedotrzymanie warunków umowy oraz deklaracji godzinowej. W sytuacji gdy pracownik składa wypowiedzenie za porozumieniem stron, wynagrodzenie jest w pełni wypłacone. :) Pozdrawiam!

Ha Joanna
Były pracownik

Nie pełnoletnich też przyjmują do robienia prawnych umów z klientami.

Jan
Inne
@Ha Joanna

I ile wynosi stawka dla takich pracowników? Czy jest nieco niższa niż dla pełnoletnich osób? Ogólnie powiedz mi proszę ile można zarobić w Contact Center One w ciągu miesiąca przy założeniu że pracuje się na pełen etat.

Uczeń
Pracownik
@Jan

Mam 17 lat i przyszłam do pracy na okres wakacyjny. Mam stawkę godzinową jak reszta czyli 18,30. Przy posiadaniu legitymacji jest to kwota na rękę. Za Lipiec dostałam 3158 zł ale to zależy ile godzin przepracujesz...Patrząc na moich znajomych, którzy pracują np. w kawiarni lub barze to jest super. Z tego co wiem, ludzie z mojego zespołu, którzy pracują trochę dłużej mają też jakieś dodatki za dodatkowe funkcje.

Ha Joanna
Były pracownik

Ty 2 tygodnie na umowie szkoleniowej a trenerka w tym czasie szkoli następną grupę. I pieniądze do ręki A jak zrezygnujesz w trakcie to nie płacą Szok

Ha Joanna
Były pracownik

Niech sobie stronę założą tylko nie mają o czym bo same kłamstwa by były. A nie to co dla ludzi prywatnie.

Ha Joanna
Były pracownik

A blog ten do nich nie należy . Marketingowy jest I anonimowy.

Ha Joanna
Były pracownik

Kierowniczka tak nie miałczy. Jak by się ktoś nie bał to by nie obserwował. To znaczy że nic nie jest tam w porządku.

Ha Joanna
Były pracownik

Piszę to ona i on Ona się łamie zarówno do tej Megi jak do tego na dole. Czyli właściciel. Wasza kierownik jest konkretna i nie miękka to jest jej styl.

Ha Joanna
Były pracownik

Te odpisy pytania to jest ich robota. I nie żadne kierowniczki do Megi ona tak nie wymienka to nie jej styl. Mam dowód że to ich robota.

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center One - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center One?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?

    Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Contact Center One
Przejdź do nowych opinii