Opinie o Contact Center One w Częstochowa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Contact Center One. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Contact Center One na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center One w Częstochowa

młody

mają jeden minus: może i da się zarobić, ale nie da się poobijać xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Witek
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Warto aplikować jakaś podpowiedź mile widziana.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qra
@Witek

Z tego co wiem, to chyba tak, ale musisz dzwonic do nich, bo wiem ze maja komplet i nie biorą każdego, a z tego co słyszałam, to mega dobrze płacą i trzeba pracowac, ale przynajmniej nikt na ciebei nie wyzywa i nie krzyczy i nie oszukuje jak w innych cc. Na rekrutacji bądź sobą i powinno być dobrze :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AGnes

Najlepsze cc w Częstochowie! Pracowałam tam ponad 7 miesięcy i gdybym nie wyjeżdżała na studia to nadała bym pracowała. Po prostu są uczciwi, co by nie mówić, zawsze idealnie premia wypłacona i to nie po 25 zł miesięcznie tylko moje premie były po 600 czasem nawet 900zl. Do tego godzinowa i miałam nawet 2700 ma rękę za niecałe 130h pracy. Poza tym tyle ile mnie tam nauczyli to nigdzie, a na sali zdrów atmosfera bez krzyku tylko fajna zdrowa motywacja. Naprawdę polecam, szczególnie jak już gdzieś pracowałas to będzie szkolenie miała porównanie do innych cc i doceniam jak tam jest (usunięte przez administratora) :)

1
ktoś

Do Karol, standard firmy " w innej firmie nigdy tego nie dostaniesz ". To są bajki dla "dzieci". Taki bajeczki można cisnąć studentom , a nie ludziom po w poważnym wieku. Każda firma chce wycinać z potencjalnego pracownika całą energię , a potem nara .W szczególności tak działają firmy zarządzane w Polaków .

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaa11
@ktoś

wspolczuje ci doswiadczen, to ze 4 dziewczyny cie zdradzily, nie znaczy ze kazda dziewczyna to dziwka ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sympatycznie i rzeczowo.

Pytania

Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
sari

dostałam właśnie pierwszą kasę za miesiac pracy i zarobilam 3 x tyle co w poprzednim cc gdzie sprzedawalem przedluzenia dla plusa, kolo dworca, prawie 3 tys na reke za niecale 100h pracy. ha!xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wrer6

widziałem na mieście plakat reklamujący ta firmę, pisali, że możliwość awansu już po miesiacu. Czy to prawda? Pracuje w innym cc, mam już duże doświadczenie, ale u mnie nie ma możliwości awansowania na inne stanowisko i zastanawiam się czy tu jest tak opcja? może ktoś tam pracuje i powie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
efu
@wrer6

Możliwości są ale 1. musisz w pełni zaakceptować wartości firmy, zasady które w niej panują; 2. pokazać walkę o każdego klienta - z jednej strony czystą walkę, z drugiej opartą na umiejętnościach; 3. odpowiednio się sprzedać - w końcu pracujesz w sprzedaży

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jadf
@efu

Na pewno nienie mozesz oszukiwać klientów i menadżerów, bo cenią sobie lojalność i szczerość ale za to możesz liczyć na pomoc i duży rozwój nawet jako konsultant co jest niespotykane na takim stanowisku w innym cc. To co w innych firmach jest sufitem jeśli chodzi o możliwości rozwoju i atmosferę, to tu jest podłogą a więc jak tyle pokażesz determinację to prędzej czy później dają Ci szansę na wyższe stanowisko

asa

ciągle rekrutują?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
efu
@asa

złóż CV i czekaj na kontakt

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@zuza Jasne, rozumiem. Bardziej miałam na myśli takie większe szkolenia, które firma organizuje czy też wysyła na nie do zewnętrznych firm, które się tym zajmują. Czy takie szkolenia są dostępne dla pracowników firmy Contact Center One, czy są tylko takie, o których teraz napisałaś? @alfer1 Jeśli zdecydujesz się aplikować do pracy w firmie Contact Center One, to daj, proszę, znać o warunkach, które potencjalnie mogą być Ci zaproponowane na rozmowie. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
alfer1
@Agata

byłem na rerkutacji, płacą 13zł na start na godzinę i potem ta stawka rosnie jak sie robi sprzedaz, az do 17 zł. sprzedaje sie oferte internetu mobilnego nielimitowanego dla firm z Tmobile. za każda sprzedana umowe jest premia 26 zl, jeszcze dostalam stazowe, bo kiedys u nich pracowalam i mam doswiadczenie w cc, czyli ekstra 1zl na godzine. skonczylam szkolenie i zaczynam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pietr

jestem straszni zdizwiony ze tak dobra atmosfera tu jest, pracuje dopiero 3 tydzien, ale juz uwazam ze to najlepsze cc w czestochowie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@zuza Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź. Wspomniałaś o szkoleniach, które firma Contact center One organizuje. Mogę spytać o to, jak często są one organizowane w takim razie? Wiele osób stawia na rozwój kariery, dlatego często przy wyborze pracy właśnie tym się kierują. Zatem zachęcam Cię do odpowiedzi, gdyż będzie to cenna informacja.

zuza
@Agata

szkolenia mamy praktycznie codziennie, bo ciągle przekazują nam wiedzę na temat tego jak sprzedawać więcej, ale też jak radzić sobie ze stresem, jak wyznaczać swoje cele życiowe, jak nauczyć się zarabiać pieniądze, jak być bardziej asertywnym, jak się lepiej komunikować z innymi, jak poprawić swoje relacje z bliskimi itp

Agata
Inne

@zuza Dziękuję Ci za odpowiedź. Chciałabym w związku z tym spytać o pewnie kwestie związane z warunkami zatrudnienia w Contact Center One. Nie pytam naturalnie o kwestie finansowe, bardziej zależy mi na informacjach dotyczących pakietu socjalnego, czy benefitów. Czy takowe występują w tej firmie? Będę wdzięczna za te informacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zuza
@Agata

oczywiscie, mam pełne ubezpieczenie, odprowadzane składki na emeryturę a po kilku miesiącach mogę dostać umowę o pracę. Na początku wiadomo, zlecenie. Poza tym nagrody rzeczowe i bonusy, a niebawem mają być karty multisport i opieka medyczna. Tak czy owak to wcale nie benefity są tu najlepsze, tylko to, że się rozwijam, bo jest masa szkoleń dodatkowych i to płatnych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@Zuza, a jakie stanowisko Cię interesuje? Próbowałaś już wysyłać swoje CV do pracy w Contact Center One? @asi, co jeszcze możesz dodać na temat pracy w tym miejscu? Jaki rodzaj umowy oferuje ten pracodawca? @we44, a długo już pracujesz w Contact Center One? Planujesz związać się z tą firmą na dłużej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zuza
@Agata

Tak, wysłałam cv, zadzwonili, na rozmowie powiedzieli ile i za co będę zarabiała, a że miałam już doświadczenie w pracy w cc, to od razu dostałam stażowe, to się zatrudniłam i pracuje już 5 tydzień, dostałam pierwszą wypłatę - o 50% większą niż w poprzednim cc, gdzie przedłużałam umowy w Plusie. Najlepsze do tej pory cc, jeśli chodzi o wypłatę i atmosferę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuza
Inne

Podpowiedzcie czy firma ma jakieś oferty pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@Pracus, długo już pracujesz w Contact Center One? Czy pracownikom tej firmy przysługują jakieś dodatkowe benefity socjalne typu dofinansowanie do karty sportowej lub prywatna opieka medyczna? Czy ktoś z Was także pracował lub pracuje w Contact Center One w Częstochowie? Jak oceniacie warunki oferowane przez tego pracodawcę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
we44
@Agata

Ja pracuje. Pracowałam już w 4 innych cc w Częstochowie i powiem Ci, że to co piszą na swojej stronie, to prawda. Nigdzie się nie nauczyłam tyle co u nich, tu przynajmniej ktoś się Tobą interesuje i ci podpowiada co masz zrobić, żeby sprzedać, a nie tak jak w cc*g gdzie tylko drą japę ze masz za mało. Jestem bardzo zadowolona, na poczatku się bałam do nich zglosic, bo słyszałam opinie, że są wymagający, ale okazuje się ze owszem wymagaja, ale tez pomagaja, więc jeśli tylko chcesz to sprzedasz. No i pierwszą wypłatę wzięłam trochę ponad 2300, za 123 godziny pracy, gdzie nigdy tyle nie zarobiłam. Mocno poalecm.

asi

Pracuje tu drugi tydzień, nigdzie nie spotkałam takiej normalnej atmosfery. Póki co mocno polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracus

Warunki pracy sa normalne, premie calkiem wysokie, kadra tez OK, ale I tak najlepsza jest rekruterka, odpowiada na wszystkie zagadnienia kadrowe, jest usmiechnieta, zawsze pozytywna, konkretna i jak siedziala na sali od razu razniej sie pracowalo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@Jahuiq, a czy po wstępnym szkoleniu są też jakieś inne, na przykład językowe? Czy premie są wypłacane co miesiąc? Możesz powiedzieć, czy osoby bez doświadczenia odnajdą się w firmie? Czy można dopasować grafik do siebie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

Dużo pozytywów piszecie o pracy w Contact Center One. Czy ten pracodawca zapewnia umowę o pracę i dostęp do benefitów? @pracownik, czy każda osoba zatrudniona w firmie może pracować zdalnie, czy trzeba spełnić jakieś warunki? @Ewku, opowiedz proszę, jak wygląda szkolenie. Czego można się na nim nauczyć? Czy pracownicy firmy mają szansę na rozwój w jej strukturach?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jahuiq
@Agata

Szkolenie jest produktowe, uczą cię produktu który będziesz sprzedawac i pokazują ci techniki sprzedaży, omawiają skrypt, robisz rozmowy symulowane i zaczynasz działać. Umowę masz zlecenie, ale odprowadzają składki i dostajesz najwyższe premie w mieście, a do tego Stażowe jak już u nich pracowałas nawet 2zl ekstra za godzinę. Mają też opcje pracy zdalnej, ale nie znam szczegółow.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dorota

Naprawdę? Czytam komentarze i nie mogę uwierzyć!Jestem nowym pracownikiem i już dostrzegam ile mogę się nauczyć! Drodzy Państwo, kto chce znajdzie sposób, kto nie chce, znajdzie powód... Sprzedaż to ciężki kawałek chleba. Znając Karola, zostaliście wyposażeni w gotowe rozwiązania. Naprawdę jest to Człowiek od którego można NAPRAWDĘ nauczyć się sprzedaży. Jak to mówią, bez pracy nie ma kołaczy. Jak przychodzicie do pracy myśląc, że sama obecność wystarczy... Nie tędy droga. Zaciekawił mnie wpis o tym,że Pani Karolina posługuje się swoim, drugim imieniem... I co z tego? Moja Ciocia też. Oznacza to, że co, należy Ją hejtować? Bez sensu. Ona pierwsza dała mi wskazówkę, co zrobić, żeby być skuteczniejszą. Wiem, że Ludzie sukcesu denerwują innych, ale zamiast błoto na Nich wylewać, proponuję brać z Nich przykład. Wtedy nie będzie czego zazdrościć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
angi^^
@Dorota

mam to samo :) nie ma takiej drugiej firmy, jak CCONE :) i do tego moja mama się pyta, jak to robie, ze nie mam żadnego wykształcenia (jeszcze studiuje), a już zarabiam więcej od niej, bo ostatnio wzięłam ponad 2400 :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zniechęcony

elastyczne godziny pracy to jedna wielka bujda, nie chcesz siedzieć od 9-17? I tak Cie tak wpiszemy bo mamy za mało osób na tą godzinę! Pomoc dla nowych pracowników żadna, po niecałym dniu szkolenia posadzono mnie samego do pracy z klientem, a na następnych zebraniach zbierałaem nagany za to co zrobilem zle, a teamleader zdziwiony pytał JAK TO NIKT CIE NIE POINFORMOWAŁ, NIE PRZESZKOLIŁ. TO MUSI BYĆ PRZEOCZENIE. Przeoczenie i po premii. No cóż- najgorszy czas w życiu. Zmęczenie psychiczne po pracy w tym miejscu było ogromne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana
@zniechęcony

Jak długo pracowałeś? Na jakim projekcie? Z tego co wiem to w CCONE pracują do 16.00...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zgadzam siw
@zniechęcony

Potwierdzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Katarzyna
@zniechęcony

Zmęczenie psychicznie w tej firmie. ...każdy były pracownik to powie który sam się zwolnił(99%)chociaz wszystkim dookola jak zwykle mówi się że został zwolniony.Firma 10 osobowa w tym 5 osób "rządzących pseudo menago"A z elastycznymi godz pracy ta firma nie ma nic wspoknego.NIE POLECAM!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Katarzyna

Nie pomyliście CC? Właśnie pracuje, na sali 16 osób a zdalnych ok 50 :) Może czas wziąć się do pracy i nie narzekać :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Katarzyna
@pracownik

Hahahaha ????może szefostwo by się wzięło do roboty a nie komentarze pod innymi loginami pisze.Jest 15...jeszcze bo jak zwykle po kolei zaczna uciekać zresztą widać po zdjęciach na fc jaka jest rotacja????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dział HR CCONE
@zniechęcony

Cześć, Nazywam się Stella Gaj i jestem HR w CCONE, więc najlepiej wiem ile osób aktualnie jest zatrudnionych w CCO. Nie jest prawdą, że zatrudniamy 15 osób i radziłabym wstrzymać się od pomówień, ponieważ takie działania na szkodę firmy są karane polskim prawem, ale przecież osoba która to pisze doskonale o tym ,,wie’’, prawda? Tak jak ,,doskonale wie, ile cco zatrudnia aktualnie pracowników” :)haha….. Przytoczone zdjęcia na FB właśnie dokładnie pokazują, jaka jest skala zatrudnionych, chyba, że ktoś ma problemy ze wzrokiem lub celowo pisze takie komentarze by działać na szkodę firmy. ZNIECHĘCONY i KATARZYNA pomówienia i oszczerstwa są karalne, a w Internecie nikt nie jest anonimowy. Oczekuję sprostowania i przeprosin (bo pracujemy do 16.00, nikt nie pracuje na siłę w godzinach, które mu nie pasują) w ciągu 24 godzin. W innym wypadku, sprawa trafia do prawnika, który rozpocznie procedurę, w której będziemy wnioskować o odszkodowanie w wysokości minimum 20 000 tysięcy złotych i publiczne przeprosiny. Namierzenie osób piszących takie komentarze, nie jest trudne, ponieważ na polecenie sądu serwis gowork udostępnia numery IP komputerów z których zostały napisane oszczercze i nieprawdziwe komentarze. Dwa postępowania wobec hejterów już się toczą, a niebawem zapadną wyroki na podstawie screenów i kłamliwych komentarzy, napisanych w serwisie. Dane osób, które dopuściły się złamania prawa, zostaną upublicznione na forum. Przykład w linku https://www.youtube.com/watch?v=HwXHokADYBQ Jeśli macie ochotę wstydzić się publicznie i finansować nasze działania marketingowe, to polecam takie działania

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
as
@zniechęcony

07.02.2018 22:52 - dokładnie wtedy taki sam komentarz jak Twój z tym samym nickiem, pojawił się na forum Tellbridge - czyżby konkurencja próbowała zniszczyć dobrą opinię o firmie? Samemu nie ma się co zaproponować, więc trzeba działać tymi metodami? Żenujące to jest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center One - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center One?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?

    Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center One
Przejdź do nowych opinii