Opinie o Contact Center One w Częstochowa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Contact Center One. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Contact Center One na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center One w Częstochowa

Ewku

Witam !Dziś idę na szkolenie ,chciałam się dowiedzieć jak ono wygląda i ile trwa .Pierwsze wrażenie jak dla mnie super.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
młody

pracuje w ccone 3 tydzień i nie zamierzam zmieniać, bo widzę, że mają jeden prosty produkt do sprzedaży, abonament internetu nielimitowanego, gdzie klient nie placi za niego przez 12 miesiecy, idzie jak woda :D za jedna umowe ponoc placą 45zł, a robi się 2 dziennie, jestem ciekaw pierwszej wypłaty, póki co cycuś glancuś jest

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olii

Pracuje tam od 3 miesięcy. Teraz sprzedają tmobile i za jedną umowę mam 30 zł prowizji a podpisać 2 umowy dziennie nie jest problem. Dniowa mi wychodzi 60 zł z premii i 80zl z godzin j mam 140 na dzień. No i traktują po ludzku, choć zapiernicxac trzeba xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była123

Pracowałam w CCone kilka miesięcy. Świetna atmosfera, dużo pomocy ze strony trenerów no i dużo się dzieje. Stawki i premie są jasno wyjaśniane już na rozmowie rekrutacyjnej, Stelka codziennie rano, przy kawie przed pracą, zaraża optymizmem, nikt nie zabiera premii z powodu pierdół. Są najlepsi w Częstochowie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sympatycznie i rzeczowo.

Pytania

Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Agata
Inne

@byly piszesz o tym, że w firmy pracownicy odchodzą. Co jest tego głównym powodem? Jak duża jest skala odejść? Możesz powiedzieć coś więcej o tym jak oceniasz tego pracodawcę oraz jaka jest obecnie sytuacja w firmie? Dodatkowe informacje będą istotne dla osób, które zastanawiają się nad aplikacją.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja23

W końcu nie wiem czy iść tam. Jedni mówią że jest spoko i kasa dużo lepsza niż w CC*g , drudzy że fatalnie tam jest i teraz nie wiem co robić

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ana
@Ja23

Przyjdź i sprawdź sama :) Ja pracowałam we wszystkich call center w Czestochowie i dla mnie to co te osoby powyzej pisza to zwykle klamstwa, bo nigdy nie spotkalam sie w ccone z takimi rzeczami. Ludziom zal (usunięte przez administratora) sciska, bo zawsze lepiej krytykowac niz zrobic cos lepiej. ja pracuje i sobie chwale, polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agne7
@ana

Ja też pracowałam tam przed ponad rok i tyle ile dostalam pomocy i wsparcia to nigdzie. Płacili zawsze na czas i zarabialam między 1800 a 2200 i nigdy mnie nikt nie oszukal. Nie wiem co ludzie mają w głowach ze piszą takie rzeczy xD sprawdź inne firmy potem się wypowiadaj

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Basia

Całkowicie się zgadzam z poprzedniczka. Szukasz dobrej pracy?? W CCO Jej nie znajdziesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Domena
@Basia

Oooo widzicie Byłam we wtorek na rozmowie kwalifikacyjnej na specjaliste do spr Hr i administracji gdybyscie wcześniej wstawily te opinie nie straciłabym tyle czasu. Trzy godziny rozmowy rekrutacyjnej. Hehe pies tez byl ???????????? Gościu z tego co wiem Karol kompletnie nie zainteresowany trwająca rekrutacja. Na siłę próbuje udawać inteligentnego. Panie Karolu wszystkie 5 stwierdzilysmy po zakończeniu rozmów ze Panu nie wychodzi. Pozdrawiam

byly
@Domena

zgadzam sie oj zgadam. Hipokryzja, manipulacja, debilizm. Ludzie się zwalniają a nie są zwalniani a to różnica. Nie polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja23

No właśnie wypowiedz się bo z tego co słyszę to każdy chwali ccone

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja23

W CC*g atmosfera jest spoko , ale te premie to masakra i dlatego myślę iść do ccone .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
124a
@Ja23

W ccone zmienili system premiowy ostatnio i teraz możesz zarobić np za sprzedanie abonamentu za 35zł na 36 miesięcy ponad 88złotych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja23
@124a

Hash a w CC*g liczą niecałe 4 zł do swungo ( potem są mnożniki jak wykonasz cel ale to i tak jest słabo ) taką umową o ile jest z terminalem bo jak nie to marne grosze są , i bardzo duże jest ciśnienie na sprzedaż akcesoriów które są bardzo drogie a z nich 1% od wartości

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
124a
@Ja23

no to faktycznie smiech. tu masz jeszcze stazowe po wyzej 6 miesiecy +50groszy do kazdej godziny, po roku 1zł, a po 1,5 roku - 1,5 zł do kazdej godziny, wiec jest spoko. no i slyszalem ze jak ktos wraca, kto kiedys pracowal, to mu sumuja tamten przepracowany okres, wiec moze od razu wskoczy na stawke 12,5 netto na lape

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja23
@124a

A jako nowy pracownik ccone ile dostanę na godzinę no i co ważne jakie premie są ? Jak atmosfera w pracy ? Jak z przerwami w czasie pracy ile minut ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
124a
@Ja23

masz 10zl na godzine jak nie jestes studentem i 10,50 jako student. premie masz od 5-10zł do nawet 150zł za jedna umowe. do tego masz to stazowe. przerwy sa normalnie co 2h chyba, ale jak musisz isc siku to prostu idziesz :) teraz maja duzo nowych projektow, wiem ze pracuja z BMW, maja projekty niesprzedazowe, umawiaja spotkania, sprzedaja energie i orange

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja23

Polecacie prace w ccone ? Jak zarobki ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aga11
@Ja23

Ja polecam, pracowałam tam przez ponad 13 miesięcy i zwolniłam się tylko dlatego, że wyprowadziliśmy się z mężem do Katowic. Zarabiałam pomiędzy 2100 a 3300. Największą wypłatę miałam gdy przepracowałam niecałe 160h, wyszło mi ponad 20zł na godzinę. Płacą bardzo dobrze, o wiele lepiej niż konkurencja no i atmosfera jest zupelnie inna, bo nikt na ciebie nie krzyczy, mozesz sie dogadac z menadzerką. Ja polecam bardzo mocno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@a67qdziękuję za odpowiedź. Twoją informacje o trwającej rekrutacji potwierdza wpis @Dział HR CCOne. @doświadczony konsultant rozumiem, że Twój komentarz nie dotyczy Contact Center One. Ważne, by to podkreślić, gdyż osoby szukają na tym wątku opinii właśnie o tej firmie. Zachęcam do zostawiania opinii o innych firmach na odpowiednich wątkach. To umożliwi zainteresowanym na łatwiejsze znalezienie informacji. Czy pracowałaś również w Contact Center One? Jak oceniasz tego pracodawcę na tle innych miejsc w jakich miałaś okazję pracować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
@a67q
@Agata

Ludzie idzcie do CC*g albo gdzie indziej do cc, zobaczcie jak tam was beda traktowac, a potem przyjdzie do ccone i zobaczcie roznice. Bez krzyku, chamstwa, wulgaryzmow. Oczywiscie, ze cisna i pracowac musisz, ale robisz to za ok 30-35% większa kase niz u konkurencji. Wybor jest prosty :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaron

Witam, chciałbym zapytać jak warunki i atmosfera we Włocławku? Ccone otworzyło tam nowy punkt podobno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dział HR CCOne

Aktualnie zaczynamy rekrutację do nowych projektów, które rozpoczną się w połowie sierpnia oraz na początku września. Zachęcamy do aplikowania!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
a67q

Wiem, że mają szkolenia wstępne, przygotowujące do pracy, a potem jak już pracujesz to też są szkolenia, ale takie bardziej rozwojowe, bo oni stawiają mocno na rozwój pracowników. Wiem od znajomych, że mieli szkolenie z zarządzania finansami, modulacji głosu, wystąpień publicznych i chyba ze stylistką spotkanie, tak że tyle wiem. Poza tym mają karty rabatowe do restauracji, pełne ubezpieczenie i stażowe dla pracowników, którzy powrócili do pracy, ale nie znam szczegółów. Na ich stronie widziałem, że szukają pracowników teraz, zadzwoń to ci powiedzą co i jak :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@a67qrozumiem, że polecasz innym pracę w Contact Center One. Co oprócz wynagrodzenia, o którym wspominasz, zapewnia pracodawca? Czy można liczyć również na dodatkowe szkolenia, czy też benefity?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Qqqy788

Oni tam teraz mocno pozmieniali, kiedys faktycznie był taki menago Michał, który zabierał krzesełka, kazał biegać po dworze, ogólnie było spoko ale nie każdemu to mogło odpowiadać :p teraz z tego co wiem to mają doświadczona menadzerke która wymaga ale i pomaga, więc jak chcesz sprzedawać to ci e nauczy, no i też słyszałam że płacą najwięcej w Częstochowie, ale nie wiem czy to prawda. Mam znajomą która tam pracuje no i ona mówi że wyciąga 3200-3300 ale sprzedaje tak dwie umowy dziennie, to chyba nie dużo bo mówi że można nawet 39 umów sprzedać jednemu klientowi i masz CEL na cały miesiąc z głowy xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
a67q

W Częstochowie nie ma miejsca, w którym można zarobić więcej niż w Cccone. Tutaj zarobki na poziomie 2500-4000 zł naprawdę nie są żadnym wyjątkiem, sam znam przynajmniej kilkanaście osób, które tyle zarabiały lub zarabiają. U konkurencji nie masz nawet szans do tej kwoty się zblizyc, bo albo ci ucinaja cala premie (liber*y), albo masz masakrycznie niskie stawki premii (cc*g) albo dra na ciebie morde i traktuja jak go*wno (telbridz).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dk

najlepisi! inne call center bez porównania. super przyjazni ludzie i kadra. zarobki tez ok. jak sie starasz to spokojnie 3000 wyciagniesz z tego niecale 2000 to sama podstawa za godziny pracy. polecam serdecznie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Blondi

Hej pracuje teraz w Liberty i zastanawiam się nad przejściem bo non stop ucinają mi premie, w CCONE podobno nigdy nie obcinają, zawsze jakaś jest. Czy ktoś przechodził do Ccone, faktycznie tak dobrze płacą? A może ktoś z obecny powiem mi uczciwie jak jest i czy warto zmieniać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
m
@Blondi

odeszlam ostanio z ccone nie dlatego ze bylo zle tylko najzwyczajniej w swiecie nie nadaje sie do takiej pracy.w porowaniu z innymi jestem za malo pewna siebie co slychac w rozmowie z klientem. zachecily mnie warunki jakie dostalam na rekrutacji, pozniej atmosfera a od tego roku jeszcze lepiej placa. mala firma ale ludzkie podejscie nie tak jak w innych call center. tutaj naprawde mozna zarobic. podziwiam osoby ktore tam pracuja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rudyyy

praca jak w kazdym innym callcenter ale atomosfera jak nigdzie!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stary pracownik
@rudyyy

ja też kiedyś pracowałem w CCONE i bardzo dobrze wspominam ten czas, mają naprawdę inną atmosferę niż w ccig, bo można się dogadać z menadżerem i pomagają, a przy okazji jak się starasz to możesz zarobić. Ja zarabiałem między 1800 a 2200, a nigdy nie pracowałem więcej niż 100h. Nie wiem jak jest teraz, ale chyba się zgłoszę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktośkiedyś
@stary pracownik

Ja tez pracowałam, zwolniłam się bo wydawało mi się że było ciężko, ale teraz to dopiero mam kiche:/ wszyscy mnie maja w dupie nikt nie pomaga, czasem czuje się jak gówno:( Żałuje swojej decyzji, naprawdę tam była super atmosferka i fajni ludzie. Liderka trochę kosa, ale taka musi być bo by sie opieprzali za to trenerka do rany przylóż ale wiem że w Ccone nie przyjmują jak się odejdzie :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Contact Center One - Dział HR
@Ktośkiedyś

W imieniu całej firmy, a przede wszystkim Działu HR chcielibyśmy odnieść się do Państwa wypowiedzi, jakie zostały zamieszczone w ostatnim czasie. W zakresie procesu rekrutacji, jak najbardziej jesteśmy otwarci na powrót byłych pracowników, co więcej otwarcie o tym mówimy - tak jak teraz. Czytając Państwa opinie nie pozostajemy bierni w działaniach na rzecz doskonalenia oferty pracy i warunków z nią związanych. Obecnie proponujemy stawkę godzinową w wysokości 12,23 złotych brutto przy minimalnej dyspozycyjności, takiej jak 4 dni w tygodniu i 2 soboty w miesiącu. Oczywiście, nadal obowiązuje dodatkowa część składowa wynagrodzenia, czyli premie uznaniowe dla najefektywniejszych i prowizje od zrealizowanej sprzedaży. Natomiast dla osób poszukujących stabilności i gwarancji zatrudnienia, wprowadziliśmy opcję "stażowego", mówiącą o tym, iż za każde przepracowane półrocze w Contact Center One przysługuje automatyczny wzrost stawki godzinowej o pół złotego. Poza warunkami finansowymi, wyciągnęliśmy również ogrom informacji na temat konieczności wprowadzenia zmian w codziennej praktyce, co obecnie przekłada się na partnerskie relacje, empatię ze strony zarządzających i atmosferę. Cóż więcej możemy jeszcze Państwu przekazać? Może tylko tyle, że zachęcamy do sprawdzenia naszej aktualnej oferty, zapoznania się z nią a może nawet podjęcia pierwszej lub kolejnej próby nawiązania z nami współpracy. Obecnie, szeregi firmy zasilają właściwi ludzie na właściwym miejscu, którym ufamy i wierzymy w ich potencjał, umożliwiając tym samym rozwój i poczucie identyfikacji z kulturą firmy. Mowa tutaj zarówno o Konsultantach jak i naszych dowodzących zespołem. Niniejsza wiadomość nie stanowi pustej deklaracji, a jedynie akt wyrażenia uznania, co do Państwa sugestii i nauki, jaką otrzymaliśmy przez trzy lata działania na opolskim i częstochowskim rynku pracy. Mamy nadzieję, iż takowa informacja będzie pierwszym - i nie ostatnim - krokiem w stronę lepszego jutra z tętniącą życiem ekipą, szerokimi możliwościami i niebanalnym klimatem tworzonym przez całą załogę CCOne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateo
@Ktośkiedyś

Słyszałem, że podnieśli stawkę minimalna do 12zl na godzinę. Ktoś wie coś więcej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center One - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center One?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?

    Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center One
Przejdź do nowych opinii