Witam !Dziś idę na szkolenie ,chciałam się dowiedzieć jak ono wygląda i ile trwa .Pierwsze wrażenie jak dla mnie super.
pracuje w ccone 3 tydzień i nie zamierzam zmieniać, bo widzę, że mają jeden prosty produkt do sprzedaży, abonament internetu nielimitowanego, gdzie klient nie placi za niego przez 12 miesiecy, idzie jak woda :D za jedna umowe ponoc placą 45zł, a robi się 2 dziennie, jestem ciekaw pierwszej wypłaty, póki co cycuś glancuś jest
Pracuje tam od 3 miesięcy. Teraz sprzedają tmobile i za jedną umowę mam 30 zł prowizji a podpisać 2 umowy dziennie nie jest problem. Dniowa mi wychodzi 60 zł z premii i 80zl z godzin j mam 140 na dzień. No i traktują po ludzku, choć zapiernicxac trzeba xD
Pracowałam w CCone kilka miesięcy. Świetna atmosfera, dużo pomocy ze strony trenerów no i dużo się dzieje. Stawki i premie są jasno wyjaśniane już na rozmowie rekrutacyjnej, Stelka codziennie rano, przy kawie przed pracą, zaraża optymizmem, nikt nie zabiera premii z powodu pierdół. Są najlepsi w Częstochowie
Sympatycznie i rzeczowo.
Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
@byly piszesz o tym, że w firmy pracownicy odchodzą. Co jest tego głównym powodem? Jak duża jest skala odejść? Możesz powiedzieć coś więcej o tym jak oceniasz tego pracodawcę oraz jaka jest obecnie sytuacja w firmie? Dodatkowe informacje będą istotne dla osób, które zastanawiają się nad aplikacją.
W końcu nie wiem czy iść tam. Jedni mówią że jest spoko i kasa dużo lepsza niż w CC*g , drudzy że fatalnie tam jest i teraz nie wiem co robić
Przyjdź i sprawdź sama :) Ja pracowałam we wszystkich call center w Czestochowie i dla mnie to co te osoby powyzej pisza to zwykle klamstwa, bo nigdy nie spotkalam sie w ccone z takimi rzeczami. Ludziom zal (usunięte przez administratora) sciska, bo zawsze lepiej krytykowac niz zrobic cos lepiej. ja pracuje i sobie chwale, polecam
Ja też pracowałam tam przed ponad rok i tyle ile dostalam pomocy i wsparcia to nigdzie. Płacili zawsze na czas i zarabialam między 1800 a 2200 i nigdy mnie nikt nie oszukal. Nie wiem co ludzie mają w głowach ze piszą takie rzeczy xD sprawdź inne firmy potem się wypowiadaj
(usunięte przez administratora)
Całkowicie się zgadzam z poprzedniczka. Szukasz dobrej pracy?? W CCO Jej nie znajdziesz
Oooo widzicie Byłam we wtorek na rozmowie kwalifikacyjnej na specjaliste do spr Hr i administracji gdybyscie wcześniej wstawily te opinie nie straciłabym tyle czasu. Trzy godziny rozmowy rekrutacyjnej. Hehe pies tez byl ???????????? Gościu z tego co wiem Karol kompletnie nie zainteresowany trwająca rekrutacja. Na siłę próbuje udawać inteligentnego. Panie Karolu wszystkie 5 stwierdzilysmy po zakończeniu rozmów ze Panu nie wychodzi. Pozdrawiam
zgadzam sie oj zgadam. Hipokryzja, manipulacja, debilizm. Ludzie się zwalniają a nie są zwalniani a to różnica. Nie polecam!
No właśnie wypowiedz się bo z tego co słyszę to każdy chwali ccone
W CC*g atmosfera jest spoko , ale te premie to masakra i dlatego myślę iść do ccone .
W ccone zmienili system premiowy ostatnio i teraz możesz zarobić np za sprzedanie abonamentu za 35zł na 36 miesięcy ponad 88złotych
Hash a w CC*g liczą niecałe 4 zł do swungo ( potem są mnożniki jak wykonasz cel ale to i tak jest słabo ) taką umową o ile jest z terminalem bo jak nie to marne grosze są , i bardzo duże jest ciśnienie na sprzedaż akcesoriów które są bardzo drogie a z nich 1% od wartości
no to faktycznie smiech. tu masz jeszcze stazowe po wyzej 6 miesiecy +50groszy do kazdej godziny, po roku 1zł, a po 1,5 roku - 1,5 zł do kazdej godziny, wiec jest spoko. no i slyszalem ze jak ktos wraca, kto kiedys pracowal, to mu sumuja tamten przepracowany okres, wiec moze od razu wskoczy na stawke 12,5 netto na lape
A jako nowy pracownik ccone ile dostanę na godzinę no i co ważne jakie premie są ? Jak atmosfera w pracy ? Jak z przerwami w czasie pracy ile minut ?
masz 10zl na godzine jak nie jestes studentem i 10,50 jako student. premie masz od 5-10zł do nawet 150zł za jedna umowe. do tego masz to stazowe. przerwy sa normalnie co 2h chyba, ale jak musisz isc siku to prostu idziesz :) teraz maja duzo nowych projektow, wiem ze pracuja z BMW, maja projekty niesprzedazowe, umawiaja spotkania, sprzedaja energie i orange
Polecacie prace w ccone ? Jak zarobki ?
Ja polecam, pracowałam tam przez ponad 13 miesięcy i zwolniłam się tylko dlatego, że wyprowadziliśmy się z mężem do Katowic. Zarabiałam pomiędzy 2100 a 3300. Największą wypłatę miałam gdy przepracowałam niecałe 160h, wyszło mi ponad 20zł na godzinę. Płacą bardzo dobrze, o wiele lepiej niż konkurencja no i atmosfera jest zupelnie inna, bo nikt na ciebie nie krzyczy, mozesz sie dogadac z menadzerką. Ja polecam bardzo mocno.
@a67qdziękuję za odpowiedź. Twoją informacje o trwającej rekrutacji potwierdza wpis @Dział HR CCOne. @doświadczony konsultant rozumiem, że Twój komentarz nie dotyczy Contact Center One. Ważne, by to podkreślić, gdyż osoby szukają na tym wątku opinii właśnie o tej firmie. Zachęcam do zostawiania opinii o innych firmach na odpowiednich wątkach. To umożliwi zainteresowanym na łatwiejsze znalezienie informacji. Czy pracowałaś również w Contact Center One? Jak oceniasz tego pracodawcę na tle innych miejsc w jakich miałaś okazję pracować?
Ludzie idzcie do CC*g albo gdzie indziej do cc, zobaczcie jak tam was beda traktowac, a potem przyjdzie do ccone i zobaczcie roznice. Bez krzyku, chamstwa, wulgaryzmow. Oczywiscie, ze cisna i pracowac musisz, ale robisz to za ok 30-35% większa kase niz u konkurencji. Wybor jest prosty :)
Witam, chciałbym zapytać jak warunki i atmosfera we Włocławku? Ccone otworzyło tam nowy punkt podobno.
Aktualnie zaczynamy rekrutację do nowych projektów, które rozpoczną się w połowie sierpnia oraz na początku września. Zachęcamy do aplikowania!
Wiem, że mają szkolenia wstępne, przygotowujące do pracy, a potem jak już pracujesz to też są szkolenia, ale takie bardziej rozwojowe, bo oni stawiają mocno na rozwój pracowników. Wiem od znajomych, że mieli szkolenie z zarządzania finansami, modulacji głosu, wystąpień publicznych i chyba ze stylistką spotkanie, tak że tyle wiem. Poza tym mają karty rabatowe do restauracji, pełne ubezpieczenie i stażowe dla pracowników, którzy powrócili do pracy, ale nie znam szczegółów. Na ich stronie widziałem, że szukają pracowników teraz, zadzwoń to ci powiedzą co i jak :)
@a67qrozumiem, że polecasz innym pracę w Contact Center One. Co oprócz wynagrodzenia, o którym wspominasz, zapewnia pracodawca? Czy można liczyć również na dodatkowe szkolenia, czy też benefity?
Oni tam teraz mocno pozmieniali, kiedys faktycznie był taki menago Michał, który zabierał krzesełka, kazał biegać po dworze, ogólnie było spoko ale nie każdemu to mogło odpowiadać :p teraz z tego co wiem to mają doświadczona menadzerke która wymaga ale i pomaga, więc jak chcesz sprzedawać to ci e nauczy, no i też słyszałam że płacą najwięcej w Częstochowie, ale nie wiem czy to prawda. Mam znajomą która tam pracuje no i ona mówi że wyciąga 3200-3300 ale sprzedaje tak dwie umowy dziennie, to chyba nie dużo bo mówi że można nawet 39 umów sprzedać jednemu klientowi i masz CEL na cały miesiąc z głowy xD
W Częstochowie nie ma miejsca, w którym można zarobić więcej niż w Cccone. Tutaj zarobki na poziomie 2500-4000 zł naprawdę nie są żadnym wyjątkiem, sam znam przynajmniej kilkanaście osób, które tyle zarabiały lub zarabiają. U konkurencji nie masz nawet szans do tej kwoty się zblizyc, bo albo ci ucinaja cala premie (liber*y), albo masz masakrycznie niskie stawki premii (cc*g) albo dra na ciebie morde i traktuja jak go*wno (telbridz).
najlepisi! inne call center bez porównania. super przyjazni ludzie i kadra. zarobki tez ok. jak sie starasz to spokojnie 3000 wyciagniesz z tego niecale 2000 to sama podstawa za godziny pracy. polecam serdecznie.
Hej pracuje teraz w Liberty i zastanawiam się nad przejściem bo non stop ucinają mi premie, w CCONE podobno nigdy nie obcinają, zawsze jakaś jest. Czy ktoś przechodził do Ccone, faktycznie tak dobrze płacą? A może ktoś z obecny powiem mi uczciwie jak jest i czy warto zmieniać?
odeszlam ostanio z ccone nie dlatego ze bylo zle tylko najzwyczajniej w swiecie nie nadaje sie do takiej pracy.w porowaniu z innymi jestem za malo pewna siebie co slychac w rozmowie z klientem. zachecily mnie warunki jakie dostalam na rekrutacji, pozniej atmosfera a od tego roku jeszcze lepiej placa. mala firma ale ludzkie podejscie nie tak jak w innych call center. tutaj naprawde mozna zarobic. podziwiam osoby ktore tam pracuja.
praca jak w kazdym innym callcenter ale atomosfera jak nigdzie!!!
ja też kiedyś pracowałem w CCONE i bardzo dobrze wspominam ten czas, mają naprawdę inną atmosferę niż w ccig, bo można się dogadać z menadżerem i pomagają, a przy okazji jak się starasz to możesz zarobić. Ja zarabiałem między 1800 a 2200, a nigdy nie pracowałem więcej niż 100h. Nie wiem jak jest teraz, ale chyba się zgłoszę.
Ja tez pracowałam, zwolniłam się bo wydawało mi się że było ciężko, ale teraz to dopiero mam kiche:/ wszyscy mnie maja w dupie nikt nie pomaga, czasem czuje się jak gówno:( Żałuje swojej decyzji, naprawdę tam była super atmosferka i fajni ludzie. Liderka trochę kosa, ale taka musi być bo by sie opieprzali za to trenerka do rany przylóż ale wiem że w Ccone nie przyjmują jak się odejdzie :(
W imieniu całej firmy, a przede wszystkim Działu HR chcielibyśmy odnieść się do Państwa wypowiedzi, jakie zostały zamieszczone w ostatnim czasie. W zakresie procesu rekrutacji, jak najbardziej jesteśmy otwarci na powrót byłych pracowników, co więcej otwarcie o tym mówimy - tak jak teraz. Czytając Państwa opinie nie pozostajemy bierni w działaniach na rzecz doskonalenia oferty pracy i warunków z nią związanych. Obecnie proponujemy stawkę godzinową w wysokości 12,23 złotych brutto przy minimalnej dyspozycyjności, takiej jak 4 dni w tygodniu i 2 soboty w miesiącu. Oczywiście, nadal obowiązuje dodatkowa część składowa wynagrodzenia, czyli premie uznaniowe dla najefektywniejszych i prowizje od zrealizowanej sprzedaży. Natomiast dla osób poszukujących stabilności i gwarancji zatrudnienia, wprowadziliśmy opcję "stażowego", mówiącą o tym, iż za każde przepracowane półrocze w Contact Center One przysługuje automatyczny wzrost stawki godzinowej o pół złotego. Poza warunkami finansowymi, wyciągnęliśmy również ogrom informacji na temat konieczności wprowadzenia zmian w codziennej praktyce, co obecnie przekłada się na partnerskie relacje, empatię ze strony zarządzających i atmosferę. Cóż więcej możemy jeszcze Państwu przekazać? Może tylko tyle, że zachęcamy do sprawdzenia naszej aktualnej oferty, zapoznania się z nią a może nawet podjęcia pierwszej lub kolejnej próby nawiązania z nami współpracy. Obecnie, szeregi firmy zasilają właściwi ludzie na właściwym miejscu, którym ufamy i wierzymy w ich potencjał, umożliwiając tym samym rozwój i poczucie identyfikacji z kulturą firmy. Mowa tutaj zarówno o Konsultantach jak i naszych dowodzących zespołem. Niniejsza wiadomość nie stanowi pustej deklaracji, a jedynie akt wyrażenia uznania, co do Państwa sugestii i nauki, jaką otrzymaliśmy przez trzy lata działania na opolskim i częstochowskim rynku pracy. Mamy nadzieję, iż takowa informacja będzie pierwszym - i nie ostatnim - krokiem w stronę lepszego jutra z tętniącą życiem ekipą, szerokimi możliwościami i niebanalnym klimatem tworzonym przez całą załogę CCOne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center One?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?
Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.