Obecnie Kobieta która jest tam menagerem kilka miesięcy wcześniej została wyrzucona za brak wyniku gdy pracowała również w tej firmie ale na słuchawce więc odpowiedź napycha się sama jak tam jest ???? nie polecam
dzień dobry, proszę o wyjaśnienie tych widełek „27,70 - 31,20 zł” z opisu oferty dla konsultanta. Tutaj we wpisach jak i w samym opisie ogłoszenia piszą już później o tej kwocie 27,70 zł. czy ta 31,20 zł jest w ogóle osiągalna? Bo jeśli nie to zastanawiam się po co ją piszą w takim razie
27,70 to stawka brutto godzinowa, oprócz godzinówki są premie za realizacje celów. Niektóre osoby z zespole osiągają najwyższe progi i wtedy możliwe jest nawet osiągnięcie wyższej stawki niż to 31,20 brutto. Wszystko zalezy od wyniku jaki realizujesz w danym miesiacu
hej, tak dla pewności, jak to jest z tymi przerwami podczas pracy jako konsultant? Chodzi mi o to, że piszą wprost, że dają 40 minut. Czy z tego powodu trzeba dłużej pracować?
Czy warunki (usunięte przez administratora) konsultantów mogły ulec poprawie? chce się zorientować, bo od tamtego roku nikt tu niczego nie pisał a była oferta jakoś na początku miesiąca wystawiana z widełkami do 31,20 zł. możecie też rozpisać te premie, które wręcz wytłuścili grubym drukiem w treści?
Dają podstawę 27,70 brutto plus premie na projekcie terminali płatniczych. Premia jest zależna od wyniku, który zrobisz. Oczywiście czym więcej terminali tym większa premia, plusem jest to ze terminalne są darmowe na rok czasu dla przedsiębiorców ale maja tez duzo bardzo prostych projektów gdzie tylko umawiamy spotkania
Do teraz nie wiadomo kto jest menedżerem? I ktoś w ogóle pisał o tym, że jak się nie wyrobi wyniku to chyba można stracić prace? o jakie wyniki tak w ogóle wtedy chodziło? One jakoś z czasem wzrastają? Ciężko je wyrobić? Ciekawi mnie kto ustala jakieś targety
Z tego co wiem, prawie cała kadra zarządzająca się zmieniła ze dwa lata temu i od tamtej pory chyba jest już trzeci lub czwarty menadzer ale ciężko ocenić co tam sie teraz dzieje bo na fb nie dodaja w ogole zadnych postów targety rosną w zależności od ilości ludzi w projekcie i od tego jaki cel da pani prezes, a wtedy menadżer rozdziela to na ludzi w zespole
Jak wygląda praca w cc one? Jakie projekty są obecnie
Obecnie Kobieta która jest tam menagerem kilka miesięcy wcześniej została wyrzucona za brak wyniku gdy pracowała również w tej firmie ale na słuchawce więc odpowiedź napycha się sama jak tam jest ???? nie polecam
Czy w Contact Center One Best Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Wiecznie naburmuszona menadżerka
Różnie bywa ale pisali kiedyś, że ogólnie atmosfera spoko, bo ludzie mili. Czyli do dziś tylko tacy tu pracują? A czy w kwestii zarobkowej zaszły może jakieś konkretne zmiany? Są perspektywy na podwyżkę?
Konsultanci którzy pracują są mili. Więc atmosfera między nami jest spoko. Zaszły zmiany, zmienił się system prowizyjny ale i tak ciężko osiągnąć próg przy takiej bazie jaka jest w chwili obecnej. Podwyżkę? Nie ma mowy, stawka godzinowa jest niezmienna. A idąc po podwyżkę nie ma sensu nie przy takim szefostwie. Miał być remont każdej sali bo mówiła tak w zeszłym roku właścicielka, ostatnio byłam w tej firmie i nie zauważyłam pomalowanych ścian prócz gabinetu właścicielki hue hue hue. Polecam pracę dla atmosfery między konsultantami nic poza tym hue hue
Nie polecam żadnej osobie tej firmy. Każdego jednym słowem opiszę. Menadżerka ? Z przypadku. Mimo że nie miała wyników została wybrana - konsultacji ze świetnym potencjałem nie wystartowali na to stanowisko i dali jej ten awans na własne życzenie. Nie zna się na zarządzaniu zespołem. Wiecznie daje ,, świetne " rady które u niej nie dawały rezultatów i poucza tylko tych którzy mają wynik. Trenerka? Złego zdania nie powiem tylko dlatego, że pełniła wszystkie role w firmie. Wymaga ale za to jej płacą. Jedyna osoba przy której każdy mógł czuć się sobą. HR menadżer ? Złego zdania nie powiem. Back office ? Katastrofa - wiecznie skwaszona mina, nie miły dla konsultantów. Jak ktoś ma podejść do niego to z niechęcią. Szefostwo? masakra - kasa, kasa, kasa to co dla nich się liczy to tylko kasa. Tyle menadżerów/menadżerek zrezygnuje z tej funkcji i to nic dziwnego. Nie ma wyniku ? Problem w konsultantach ! To nie wina bazy jak to mówi.. tylko wina konsultantów bo odpuszczają... (usunięte przez administratora) prawda ! Przemielona baza jak sam (usunięte przez administratora) Firmy otwierające się w latach 2000-2022 jak człowiek na zrobić na tym wynik! Nie masz wyniku? Da cel zwolnieniowy! A jak powiesz na forum co ci nie odpowiada to i tak to ty najgorsza jesteś. Nie polecam !!!
Skoro próg jest dla ciebie ciężki do osiągnięcia to z jakiego tytułu stawka godzinowa ma być większa? Istnieje coś takiego jak zasady win-win.
I są one tutaj respektowane oraz przedstawiane kandydatom wprost jeszcze na rozmowie? Jeszcze jakieś szczególne tematy poruszają, o których warto wiedzieć przed podjęciem się zatrudnienia?
Czytam te opinie i nie wiem czy ludzie to piszący mają przystawiony pistolet do głowy czy spadli z księżyca... Pracowalam w ccone w 2021 roku przez 3 miesiące na t-mobie i byla to droga przez mękę. Dziewczyny czasem były bardzo niemiłe, ich miny przez cały czas były po prostu tak odrzucające ze bałam sie o cokolwiek zapytać. Człowiek na każdym kroku musiał sie tłumaczyć a już nie daj Boże pogadać z kolegom obok. Codzienne wyzywanie o brudne gary w zlewie całego zespołu były normą chociaż było to dla mnie abstrakcją bo tylko elita używała naczyń firmowych. Ja nie polecam. Chcę również zaznaczyć ze nie byłam tam jako świeżak ponieważ nie było to pierwsze call center w jakim pracowałam. W poprzednim pracowałam 2 lata i było na prawdę spoko, nie zryło mi tak bańki jak ccone. Atmosfera masakra, przełożeni masakra. Serio, nie polecam
Może po prostu ekipa się zmieniła i pracują tam bardziej życzliwi ludzie? ;) Za czasów twojej pracy tutaj jak było z rotacją? A zarobki tutaj jak porównujesz do swoich wczesniejszych firm?
Dodałas opinie po 2 latach od czasu zatrudnienia pracując tylko 3 miesiące w 2021r Mamy 2023 rok, od tego czasu duzo się zmieniło na lepsze. Atmosfera jest przyjazna dla całej firmy. Jest nawet możliwość rozmowy z kolegą obok, zapytanie się czegokolwiek, jest to praca więc rzecz jasna że też są wymagania. Nie masz wyniku to ok mogą się przyczepić ale to tak jest wszędzie. Co do garnków to każdy powinien myć po sobie bo jednak kulturę zachować trzeba. Ja polecam pracę oraz przyjście i sprawdzenie jak jest w rzeczywistości, a potem napisać opinię
Czyli tak naprawdę dłuższy staż pracy tutaj masz? Piszesz, że się polepszyło, więc potwierdzasz to co zostało napisane? Co tak naprawdę ostatecznie wpłynęło na te wszystkie zmiany, które przytaczasz? Co do tych wyników to jakie normy teraz są? Zdarzają się jakieś gorsze dla wszystkich dni / okresy?
Zdecydowanie polecam! Pracowałem CC ONE BEST kilka lat temu, niedawno wróciłem i nie żałuję. Fajna atmosfera, mili ludzie i przełożeni którzy kładą duży nacisk na rozwój osobisty. Spoko jest to ze codziennie można się nauczyć czegoś nowego. Premie też są wysokie także można dobrze zarobić bez większego ciśnienia.
Czy w Contact Center One Best Sp. z o.o. pracuje się na open space?
Spoko się pracuje, wypłata zawsze była na czas. Jedyny minus to praca do 16, przez co nie mogę tego połączyć ze szkołą. Atmosfera jest fajna, a ludzie bardzo pomocni. Na pewno firma wyróżnia się na tle innych w mieście.
Pracowałam tam tylko przez wakacje ze względu na szkołe. Bardzo fajna firma, w której czułam, że się rozwijam. Na pewno będę chciała wrócić jak skończę liceum!
Bardzo fajna firma. Nie wiem, co znaczą komentarze o teletubisiach itp osoby poniżej, ale w biurze jest zawsze czysto, każdy jest dla siebie miły i sobie pomaga. Wypłata zawsze w terminie i dodatkowo można zarobić z premii. Pracę tam wspominam bardzo dobrzer i gdyby nie wyjazd na studia na pewno zostałabym tam się na dłużej.
Jaka atmosfera jest między działami w Contact Center One Best Sp. z o.o.?
W firmie w sumie panuje bardzo pozytywna atmosfera. Nie wiem co masz na myśli pisząc o działach. Ja akurat pracuje na projekcie w którym managerem jest Gabi. Bywa wymagająca ale kontakt z nią jest bardzo pozytywny. Zawsze daje trafne wskazówki i pomaga nam żeby wynik był coraz wyższy. Zbyszek obsługujący zamówienia mimo tego, że małomówny to też zawsze pomocny i konkretny. Marlena z HR uśmiechnięta i zawsze pomaga nam rozwiązywać problemy, motywując na różne sposoby. Ogólnie atmosfera w firmie myśle, że jest naprawde fajna.
Droga do Teletubisia już dziś zamknięta.
Polecam firmę CCone Best. Nie ma się do czego przyczepić
JEST TAKI PRZEMIAŁ LUDZI ŻE CHYBA PANI TRENER NIELICZNI CIEBIE ROZUMIEJĄ. NIE TRAFIASZ DO LUDZI. CHYBA ŻE KTOŚ MA PRAKTYKĘ Z INNEGO CALL CENTER LUDZIE DAJĄ Z SIEBIE WSZYSTKO TAK JAK I TY I DALEJ NIC. TO ZNACZY ŻE CIEBIE NIE ROZUMIEJĄ Bo chyba nie chcesz powiedzieć że 5os jest w Częstochowie inteligentne a reszta nie!!!
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Contact Center One Best Sp. z o.o.?
Głównym celem firmy jest pozytywna atmosfera i uśmiech na twarzach pracowników. Każdy mówi sobie na ,,Ty'' bez względu na stanowisko, co w sumie fajnie wpływa na relacje.
Pracowałam na projekcie sprzedażowym przez kilka miesięcy. Atmosfera bardzo fajna i energiczna! Faktem jest, że dziewczyny są wymagające ale dzięki temu potrafią nieźle zmotywować do pracy. Grafik ustalany jest z góry na miesiąc ale indywidualnie każdy może wpisać swoje prośby wiec dla takiej osoby jak ja, która jeszcze się uczy to super sprawa.
Dobrze wiedzieć, że w trakcie Twojej pracy na projekcie sprzedażowym odczułaś fajną atmosferę, która panowała w firmie Contact Center One Best. To dla mnie dobra informacja. Chcę wiedzieć, czy firma informowała Cię o tym, jak w przyszłości z ewentualnymi projektami? Chcę dowiedzieć się, czy mogą jeszcze jakieś być, gdzie Twoje umiejętności mogłyby się przydać.
Tak jasno informowano mnie o tym jaka jest ścieżka awansu w firmie i co mogę zyskać sprzedając :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center One Best Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One Best Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One Best Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 11 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!