Opinie o Contact Center One Best Sp. z o.o. w Częstochowa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Contact Center One Best Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Contact Center One Best Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center One Best Sp. z o.o. w Częstochowa

Ola
Były pracownik

Pracowałam na projekcie sprzedażowym przez kilka miesięcy. Atmosfera bardzo fajna i energiczna! Faktem jest, że dziewczyny są wymagające ale dzięki temu potrafią nieźle zmotywować do pracy. Grafik ustalany jest z góry na miesiąc ale indywidualnie każdy może wpisać swoje prośby wiec dla takiej osoby jak ja, która jeszcze się uczy to super sprawa.

Bronisław
Inne
@Ola

Dobrze wiedzieć, że w trakcie Twojej pracy na projekcie sprzedażowym odczułaś fajną atmosferę, która panowała w firmie Contact Center One Best. To dla mnie dobra informacja. Chcę wiedzieć, czy firma informowała Cię o tym, jak w przyszłości z ewentualnymi projektami? Chcę dowiedzieć się, czy mogą jeszcze jakieś być, gdzie Twoje umiejętności mogłyby się przydać.

Ola
Pracownik
@Bronisław

Tak jasno informowano mnie o tym jaka jest ścieżka awansu w firmie i co mogę zyskać sprzedając :)

Agnieszka
Były pracownik

Bardzo fajna praca dla młodych ludzi, którzy chcą zacząć karierę i nauczyć się rozmawiać z ludźmi.

Kamil
Były pracownik

Pracowałem tam kilka miesięcy po szkole. Wszystko na luzie, cała kadra bardzo przyjemna. Pieniądze były wypłacane na czas i zgodnie z umową więc nie się do czego przyczepić. Wynik zapisuje się na tablicy i każdy klaszcze, żeby pogratulować. W trakcie pracy leci głośno muzyka i jest zakaz używania telefonu. Są 3 przerwy i nie ma problemu z wyjściem do toalety czy na kuchnie w trakcie pracy jak w innych Call Center. Gdybym nie musiał zrezygnować ze względu na szkołę i możliwość pracy tylko do 16 na pewno bym został na dłużej.

Pytanie
 Pytanie

W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Contact Center One Best Sp. z o.o. na Konsultant Telefoniczny? 21 lutego ogłoszenie na Lento.pl. 

M
Pracownik
@Pytanie

Wynagrodzenie wypłacane jest co miesiąc :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie Contact Center One Best Sp. z o.o.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dominik
Były pracownik

Wiele osób twierdzi, ze praca w call center jest dla ludzi (usunięte przez administratora) albo tych co nigdy nic nie osiągną, jednakże jest to bardzo ciężki kawałek chleba i mam wielki szacunek dla każdego pracownika. CC One jest bardzo zadbanym miejscem ze świetną i miłą kadrą, menadżerki są bardzo pomocne i od razu załapałem z nimi wspólny język, nigdy ich nie zapomnę!!! Atmosfera również niczego sobie, bardzo się przywiązałem i mam nadzieje, że jeszcze kiedyś tam wrócę. Polecam!!!

Malinowa
Pracownik

Pracuje w Ccone na projekcie T-Mobile od stycznia i szczerze przyznam, że praca tu wiele mnie nauczyła Gabi i Justyna są wymagające, ale sprawiedliwe i zawsze służą pomocą, czego w innych firmach nie doświadczyłam Uczciwe zarobki i fajna ekipa sprawia, że chce mi się chodzić do pracy. Polecam!

Magda
Pracownik

Jestem zadowolona, że mogę pracować w tej firmie. Miałam okazję poznać Gabriele oraz Justynę na projekcie t-mobile. Jednak tak nie byłam zbyt dobra mimo to dziewczyny widziały, że mi się chce i dały mnie na projekt terminale jako kolejna szanse.Dzieki nim teraz pracuje z sympatyczną Klaudią, które świetnie wyszkoli każdego. Jeżeli chcecie zarabiać dobra podstawę plus najlepsze premie w Częstochowie. Spróbujcie może akurat ta praca Was rozwinie. Dzięki Paulinie i Klaudii wiele się nauczyłam poprawiłam w wymowie, a też nabrałam pewności siebie. Zawsze będę Im wdzięczna bo od tego moje podejście się zmieniło na duży plus, Warto mieć wokół siebie osoby, które widzą w Tobie więcej niż Ty sam. POLECAM Z SERDUCHA.!

xagata
Pracownik

Polecam!!! Dostałam od zespołu druga szanse, miła atmosfera i dobry klimat, warto się zatrudnić

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center One Best Sp. z o.o. - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center One Best Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One Best Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One Best Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 11 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Contact Center One Best Sp. z o.o.
5/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jasnogórska 26 lok. 304
    42-200 Częstochowa
  • NIP: 5732910916 REGON: 383115663 KRS: 0000782130
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center One Best Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii