@Ol a co wg Ciebie pracownicy powinni poprawić?
Działanie internetu :) Tylko co oni mogą. Wzruszają ramionami i radzą aby zmienić operatora.
Radzę omijać tą firmę szerokim łukiem.
Internet w JPK posiadam od około 8 lat. Ostatnia umowa została zawarta na 36 miesięcy i po tym okresie mogła być wypowiedziana w każdej chwili. Kiedy pod koniec czerwca pojawiły się problemy z internetem zadzwoniłem do firmy. Technicy pojawili się po 3 dniach od zgłoszenia, ale nie udało im się usunąć problemu. Po kilku dniach, przy drugiej próbie (nieudanej) usunięcia awarii, technicy bez mojej wiedzy zdemontowali zewnętrzną antenę. Na następny dzień poszedłem do siedziby firmy i złożyłem wypowiedzenie umowy. Największym jednak zaskoczeniem było to, że na okres, którego umowa już nie obejmuje otrzymałem fakturę. Kiedy zadzwoniłem do firmy w celu wyjaśnienia dowiedziałem się, że otrzymam jeszcze jedną fakturę. Ogólnie nie polecam firmy JPK. Właściciel jest mściwym (usunięte przez administratora) któremu jest ciężko przyjąć do wiadomości, że rezygnuje się z usług jego firmy. Chory człowiek.
Ta firma to porażka zawsze wszyscy winni tylko nie oni kiedy obali sie ich jedna bzdurną wymówka szybko pisza nową i tak w koło. Czego by nie zrobili nigdy się do niczego nie przyznają zawsze nie winni. Poszanowanie klienta zerowe. Kiedy zglasza się awarie chca zeby klient sam robił testy skriny pomiary szkoda ze jeszcze nie każa samemu usterki naprawiac bo by był kąplet. Odradzam kazdemu kto chce wstapic w ten ;; chory;; układ
(usunięte przez administratora)
swieta racja podpisuje sie pod tekstem
SPROSTOWANIE do opinii z 12.12,która bardzo "obraziła" JPK. Rzeczywiście w umowie jest zapis że samemu należy do nich dostarczyć sprzęt. Owszem mogą zdemontować antenę ,ale odpłatnie za 100 zł.
Nikomu nie polecam .Nigdy nie uwzględniają reklamacji. nie dotrzymują umowy/,uważają ze racja jest zawsze po ich stronie,mimo bezspornych moim zdaniem i dowodów.Jak zawierasz umowe to sami zakładają osprzę ,jak rozwiązujesz to sam wchodź na dach . /mam 75 lat/, demontuj i dostarcz do ich punktu. Pozytywne opinie to tylko na ich str.,ciekawe kto nje umieszcza?
Macie najszybszy net o jakim słyszałem w Polsce. Jakie macie łącza i serwery? Czym to dostarczacie do klientów? rozumiem, że dla usługi 100 Mb dostarczacie 1 GB dla usługi 200 Mb dostarczacie 2 GB a dla 300 Mb dostarczacie 3 Gb ta prędkość jest 3 x większa od oferowanej przez MM i Orange Regulamin promocji „fiber factor 2.0” 5. Promocja polega na zwiększeniu wartości prędkości pobierania danych z Internetu posiadanego pakietu poprzez pomnożenie go przez liczbę 10 do końca okresu lojalnościowego (przykładowo: jeżeli wartość prędkości pobierania danych z Internetu obecnego abonenta jest określona w umowie jako „do 5/2 Mb/s” to po pomnożeniu będzie ona wynosiła „do 50/2 Mb/s”). Po zakończeniu okresu lojalnościowego wartość prędkości pobierania danych z Internetu wraca do poprzedniej wartości.
ZAKTUALIZUJCIE STRONĘ - WSTYD, KTO TO PROWADZI Regulamin promocji „fiber factor” Promocja trwa od 1 października 2012 do 31 grudnia 2015.
W dzień internet jest stosunkowo prawidłowy, daleki od deklarowanej przez Jpk ale prawidłowy, około 80mbps natomiast wieczorami to jest dramat. Korzystam z telewizji internetowej, przy wszystkich innych urządzeniach odłączonych od wifi (iptv podłączony bezpośrednio kablem) NIE DA SIĘ OGLĄDAĆ. Transfer zmienjsza się do 8-12mpbs. Nie ma gwarancji łącza swiatlowodowego. 2/5
Dziwię się niektórym opiniom tutaj, sam jestem klientem JPK na światłowodzie od 3 lat i tylko raz miałem awarię urządzenia. Następnego dnia od zgłoszenia usterki technicy wymienili i wszystko działa do dzisiaj.
To, że jesteś Klientem JPK od trzech lat, już dobrze świadczy o tej firmie. Z chęcią dowiedziałabym się czegoś więcej na temat usług, które w niej oferują. A powiedz mi, na jak długo proponują tam umowę?
@Bożena za pierwszym razem zawarłem umowę na 12msc. by ich sprawdzić, wszystko było ok i podpisałem kolejną na 3 lata. Nie zauważyłem jakichkolwiek podstaw bym mógł mieć złe zdanie o JPK. Większość osób tutaj marudzi, narzeka, obarcza JPK oto, że im nie działa poprawnie a nie są poparte żadnymi dowodami. Jeśli wam nie działa, to czemu mi miało by działać? Dla osób niedowierzających mogę zrobić i wrzucić wyniki speed testu.
Zdecydowanie nie polecam!!! infolinia niemiła obsługa, serwisant który przyjechał nie potrafił usunąc usterki nieterminowi zdecydowanie nie polcecam!! jednak niestety w mojej miejscowości są monopolistami.
Ja mam co chwile problemy z internetem z jpk juz nie mam sily na ta firme ( nie poleceam)
rozgardiasz i wieczne problemy
(usunięte przez administratora)
ta firemka chyba nigdy nie funkcjonowała normalne ze względu na ludzi którzy w niej pracują.
ŚWIATŁOWÓD - totalni (usunięte przez administratora) dużo obiecują już od roku a najlepszy tekst " ja do Państwa oddzwonię" żadnego telefonu internet radiowy to porażka a o światłowodzie z tej firmy to lepiej zapomnieć.Nie polecam tej firmy .
Dziwi mnie to, że nagle (!) zniknęły stąd wszystkie negatywne opinie na temat fatalnej jakości usług świadczonych przez JPK [było ich kilkadziesiąt!], a jeszcze bardziej niespodziewanie pojawiły się same pozytywne. Ponadto do myślenia daje fakt, że na stronie JPK pojawiła się zakładka "Opinie klientów JPK zadowolonych z usług JPK "... Znacie usługodawcę, który tworzy na swojej stronie zakładkę z takimi opiniami? :D Znacie kogokolwiek, kto pisze lub dzwoni do usługodawcy z pochwałą, że wywiązuje się z umowy? Haha :D Poza tym - cokolwiek dziwnego by się nie działo z tutejszymi opiniami, zawsze można sprawdzić opinie na innych stronach... Rzeczywistości nie da się zakłamać.
Ja zadzwoniłam do JPK i podziękowałam za profesjonalną obsługę naprawienia BEZPŁATNIE internetu . Jestem bardzo zadowolona z internetu światłowodowego. MARIA Z ROTMANKI
no to wielką łaskę ci zrobili, udostępnili usługę za którą zapłaciłaś... :) JPK nie dba o stałych klientów. Na usunięcie awari - brak dostępu do sieci musiałem czekać 2 tygodnie! W dzisiejszych czasach taka obsługa to kpina. Bez łaski usługę o co najmniej 2 razy większym przesyle i za połowe ceny znalazłem w Play.
@anonymous: Czekaj, czekaj... Czyli zadzwoniłaś i podziękowałaś za to, że wywiązują się ze swoich - zapisanych w umowie - obowiązków? Potwierdzam, że nie dbają o stałych klientów i że trzeba długo czekać na usunięcie awarii, co w dzisiejszych czasach jest poza wszelkimi standardami.
@były (na szczęście) klient jpk skoro negatywne opinie o firmie JPK zniknęły z forum to musi oznaczać, że naruszały one regulamin forum: https://www.gowork.pl/regulamin i zostały usunięte przez administratora. Pamiętajcie, ze można napisać opinię nawet negatywną niełamiącą forum. Pojawiają się same opinie klientów firmy JPK. Czy zechciałby jakiś pracownik wypowiedzieć się na temat pracy w tym miejscu?
Choćby znikała stąd każda negatywna opinia, a w jej miejsce pojawiało się kolejnych pięć pozytywnych, to i tak nie zmieni to rzeczywistości. Poza tym cały czas istnieje możliwość sprawdzenia opinii na innych stronach...
Same pozytywy.... proszę poczytać opinie na innych stronach i forach bo tutaj właściciel albo jego pracownicy sami o sobie piszą.
ja byłam sceptycznie nastawiona, bo różne opinie słyszałam, ale skoro sąsiad 2 domy powiedział, że u niego działa i internet jest mega szybki to pomyślałam, że zaryzykuję w końcu tak blisko to nie powinno być różnicy i rzeczywiście okazało się, że prędkość robi wrażenie :) nie zdążę dobrze pomyśleć, a wszystko jest już na dysku :) :D
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w JPK?
Zobacz opinie na temat firmy JPK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w JPK?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!