Jestem użytkownikiem światłowodu od prawie dwóch lat, nigdy nie miałem problemu ze stabilnością łącza.
Miałem do czynienia z kilkoma pracownikami tej firmy zawsze byłem szybko i mile obsłużony
korzystam z usługi dostarczenia internetu światłowodowego przez tą firmę prawie dwa lata. Pamiętam tylko jedną wpadkę związaną z jakością obsługi, poza tym mogę polecić. Wszystkie domowe urządzenia wymagające szybkiego internetu działają płynnie, awarie (odpukać) nie zdarzają się prawie wcale
Jakos od kilku lat nie widze problemow, wszystko dziala, moze z kilka razy nie bylo internetu, maks 1 do 2 razy na rok. Proponuje zdac sie na rekomendacje JPK jezeli chodzi o router i konfiguracje, dlugosci kabli, itp. Jezeli ktos zmusza sie do innego routera, lub prehistorii, to pretensje prosze miec do siebie. Temat znany i przerobiony z innymi routerami i dlugimi liniami LAN po domu. A jezeli komus dalej nie pasuje do LTE z jakiejs sieci GSM i na pewno bedzie bajka :)
Jestem użytkownikiem JPK od bardzo dawna. Nigdy nie miałam problemu z usługami które oferują. Kontakt jest bez problemowy i bardzo miły. Pan służy pomocą i fachowo doradza. Polecam
Bardzo fajna firma, milo się współpracuje, sympatyczna atmosfera. POLECAM !!
Internet i Telewizja działa szybko i stabilnie wszystko bez problemów POLECAM!
Podaje numer bezpośrednio do właściciela firmy udało się mi go zdobyć :) 503 316 334 Jarosław Krzymin
(usunięte przez administratora)
Jasne a czy świnie potrafią latać, jak nauczysz ja latać to może i premie dostaniesz.
Najgorszy internet, najgorsza obsługa. Co najmniej raz w tygodniu nie mam internetu, swiatlowodowego.... Śmiech na sali. A płacę nie mało. Mam już tego dość. Każdemu odradzam tą dziadowska firme.
Ciekawa jestem, jak odnieśliby się do tego pracownicy firmy. Klienci powtarzają w swoich wypowiedziach, że obsługa nie jest tutaj najlepsza.Co na to sami pracownicy?
Oczywiście opinie klientów są ważne, ale jednak jest to forum opinii o pracodawcach, dlatego zachęcałabym pracowników firmy JPK do wypowiadania się na wątku. Mogą zaglądać tutaj osoby zainteresowane pracą, dlatego fajnie byłoby gdyby takie opinie się pojawiały. Chce ktoś się podzielić swoimi doświadczeniami? Jakim firma jest pracodawcą? Czy prowadzona jest jakaś rekrutacja?
i właśnie dobrze że są te opinie. Niech potencjalni pracownicy wiedzą w co się pakują i że będą musieli (usunięte przez administratora) Choć nie powiem w rozmowach na wizji są całkiem mili i radzą aby zrezygnować z usług tej firmy. Co ciekawsze potrafią doradzić inne rozwiązania i się na tym znają. Niestety jak to w przysłowiu tak jest z tą firmą "z gówna bata nie ukręcisz"
Uwaga na tę firmę pracodawca na początku obiecuje złote góry miły grzeczny, lecz po miesiącu się zaczyna nie wyzywa bezpośrednio od idiotów ale daje to do zrozumienia swoim zachowaniem nie płaci na czas faktur podwykonawcom auta firmowe zdezelowane chyba iż mowa o oplu o tego jeszcze jakoś dba. Każe wchodzić na dachy bez zabezpieczeń nawet nie posiada ich na stanie a jak ma to juz są stare bez atestów nie dba o bezpieczeństwo pracownika trzeba to naprawić i tyle. Uważajcie pensję płaci w ratach bo komornik zajął mu konta i ciągle ścigają za dlugi. Bardzo uważać na niego najlepiej omijać szerokim lukiem.
Jak ze studentami w JPK? Chętnie zatrudniają?
Ciekawe czy właściciel JPK wie o tym że na takich beznadziejnych pracowników Tracą klientów na własne życzenie Brak jakiego kolwiek podstawowego profesjonalizmu punktualność i minimalnego szacunku klientów Współczuję właścicielą
to że się spóźniają to nic do mojej ostatniej awarii dzwonili że będą o umówionej godz po kilku godz zadzwoniłem i usłyszałem że dziś nie przyjadą. Podejście super totalna olewka klienta niech sobie czeka co nas to interesuje. Bo ciężko było wykonać telefon i poinformować żeby ktoś nie czekał nie potrzebnie
To nie pracownicy tylko sam właściciel rzeźbi. Gdyby nie pracownicy to dawno ta firma by zniknęła.
Internet jest okropny, to czy przepływ będzie stabilny zależy od szczęścia i nigdy nie można polegać na tym co się ma. Wracasz sobie z domu po ciężkim dniu i nie możesz spokojnie odpocząć bo albo wieczorem internet spada sobie do 0.000001 bita / sekundę albo jest kolejna przerwa techniczna. Płaci się dużo za kompletną porażkę ale nie mam żadnego innego wyboru bo w tym kurwidolku straszynie nie ma żadnych innych sensownych opcji. Za każdym razem tylko coraz większe porażki i zawód gdy chce cokolwiek zrobić. Jeżeli ktokolwiek wziął pod uwagę skorzystanie z ich oferty to niech ratuje się póki może, bo czekają go lata umowy codziennych rozczarowań i cierpienia. W obecnym czasie kiedy to piszę to codziennie w godzinach 19-23 nie da się kompletnie korzystać z internetu bo jak widać ich przepiękne usługi się przegrzewają i prędkości internetu nie dorównują najgorszym liczbom jakie można sobie wyobrazić. Nie da się wyrazić w słowach ile frustracji wzbudziła we mnie współpraca z tą gównianą firmą i jak bardzo żałuje utraconych pieniędzy
i najśmieszniejsze to że wydzwaniają do ciebie abyś podniósł prędkość i płacił więcej, a ledwo ciągnie te mniejsze.
Nie wiedziałam że z JPK są tacy (usunięte przez administratora) którzy biorą pieniądze a internetu nie mam już od 5miesięci gdy sie do nich dzwoni informują że przyjedzie technik który tylko sprawdzi że internet nie działa mówiąc że "to nie ich problem" nie spotkałam się z gorszym internetem niż to coś
certyfikowany prze UKE pomiar prędkości - operator, Sąd, UOKiK mają wiedzę ale "olewają" wszystkich im więcej wniosków tym więcej mają pracy a zatem SĄ POTRZEBNI. Wykonać test jeśli się nie zgadza z umową to do UKE - TYLKO TAM. Żaden Sąd wam nie pomoże. Operator nie ma podstaw do podważenia testu prędkości. (usunięte przez administratora)
Niby masz rację ale tylko niby, bo mało kto ma w umowie łącze minimalne. Na ogół mają do xxxx. Czyli może być mniejsze. Tylko że nie może być za często mniejsze. Aby był dowód zaniżanego netu to trzeba robić pomiary w różnych odstępach czasowych i dniach. Dopiero wtedy można zgłaszać że nie dotrzymują warunków umowy i okradają klientów. Bo dawanie mniejszego łącza niż jest deklarowane, to tak jakby w klepie kasjerka notorycznie nie wydawała całej reszty.
Masakra!!!!! Nie polecam!!! Dramat z tymi facetami przez telefon, jedyna się tam kobieta broni na którą pewnie wszystkie trudne sprawy spadają, jedyna która potrafi powiedzieć "przykro mi że tak się stało" czy "przepraszam", klienta mają gdzieś, internet dramat, NIE POLECAM po okresie próbnym zaczynają się problemy i mają w d głęboko ludzi, a najlepsze jak dzwonisz i mówisz że nie ma internetu to odp" ale u nas jest wszystko ok"dramat!
Kolejne zgłoszenie awarii z powodowane przerywaniem internetu i coraz częściej pojawiającym się problemem serwera DNS niby biuro nie czynne w weekend ale otrzymałem odpowiedz w postaci sms. Oczywiście firma kolejny raz twierdzi że wina leży po mojej stronie już kiedyś ten problem poruszyłem bo stwierdzili że jest to najprawdopodobniej wina mojego rutera. Zaproponowałem żę wymienię go na swoj koszt pod warunkiem że jeśli usterka nie zniknie oznaczać bedzie to problem nie z mojej winy a firma odda mi pieniądze za ruter. Oczywiście się nie zgodzili co oznacza żę mógł bym ponieść niepotrzebne koszta przez złą diagnoze. Masakra naprawde porażka nie firma.
Mam światłowód na Modrym w Straszynie i wszystko działa bez zarzutu.
(usunięte przez administratora) Nie znam nikogo kto by nie narzekał. Szczęśliwi są tylko Ci co od nich odeszli.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w JPK?
Zobacz opinie na temat firmy JPK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w JPK?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!