Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

anonim.

Jeśli chcecie mieć pewną pracę odradzam składania aplikacji! Na początku wszystko ładnie, pięknie (usunięte przez administratora) W ostatnim miesiącu wypłaty były 13 i 16 lipca! To kpina! Wg ustawy Pracodawca musi wypłacić pracownikowi wynagrodzenie do 10-ego dnia każdego miesiąca.(usunięte przez administratora) Jeśli już podejmujesz pracę to warto też pilnować godzin i zapisywać sobie tzw aktywacje! Najlepiej z podpisem Lidera grupy bądź samej *kordynatorki. Naprawdę odradzam! Ponadto kampania może skończyć się w każdym momencie więc co za tym idzie tracisz pracę. Czytajcie umowę, którą podpisujecie!! Tam już widać, że firma postępuje wg swoich kryteriów jak np czas wypowiedzenia. Jest to okres 2tyg. Ustawa mówi nam, że nie ma czegoś takiego jak okres wypowiedzenia na umowe-zlecenie i dzieło.. Uprzedzam jeszcze raz każdą osobę! Lepiej iść gdzieś na magazyn sobie dorobić. Jest tego sporo tylko dobrze poszukaj. Zaoszczędzisz sobie czas, pieniądze i nerwy. A te ostatnie są na każdym kroku!! Najlepiej by było gdyby sama Inspekcja Pracy się tym zajmie! Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ona

praca jest wtedy gdy placa a tego co jest w voice kontakt praca bym nie nazwala a raczej [usunięte przez moderatora] i zerowaniem na tym ze trudno dzis o prace ja na szczescie pracuje i mam za to zaplacone czego nie zaznlabym bedac w voice kontakt wiec nie nazywaj tego praca

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaa

przeszłam się po kilku miejscach pracy gdzie zatrudniają na podobnych zasadach. tylko,ze tam jak nie sprzedasz to wylatujesz a w VCC jeszcze jakoś próbują ratować. i pewnie teraz narażę się na 10000 komentarzy jaka to jestem głupia, że ich bronię. nie bronię bo mnie też się parę rzeczy nie podoba ale wiadomo, że w KAŻDEJ pracy się nie podoba. nie jest to moja pierwsza praca i dosłownie na każdą wszyscy tak narzekają. czasem się pomylą na niekorzyść ale czasem też na korzyść. praca jak praca...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Detektyw Monk

Jeśli liderzy nauczyli by sie uzasadniać pretensje do konsultantów w tej firmie było by dobrze. Wiadomo trzeba mieć myk do tej roboty ale nerwy, nerwy, stres, nerwy i jeszcze raz WIELKI STRES! OMIJAJCIE TO \\\"PRZYJAZNE CALL CENTER\\\" Z DALEKA!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
BSpos

Wszystko co tutaj jest opisane jest niestety prawdą. Prawdą jest również to że mimo wszystko jest to praca siedząca , kto pracował na magazynie ten wie jaki to jest [usunięte przez moderatora]. Ale to nie zmienia faktu ze w tej firmie stawka jest złodziejska 6,50zł a prowizja to marne grosze. Jeżeli masz silną psyche i nie dasz sobie w kasze dmuchać i wokół masz fajnych ludzi to da sie tam wytrzymać ale każdy ma swoje granice wytrzymałości. Podsumowując: Nie warto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jam łasica

myśliciel - 2012-06-02 00:17:14 jam łasica - 2012-06-01 21:30:32 do tych osób które narzekają wyżej na VCC Polecam popracować trochę w fabryce albo przy innej fizycznej pracy. Wtedy docenicie jak mieliście fajnie w VCC. A czy VCC to jedyne Call Center w Łodzi? Bo wydaje mi się, że jest ich coraz więcej. Zachęcanie Konsultantów do przyprowadzania znajomych za 200 zł, podnoszenie stawek, po co to wszystko? Bo najlepsi odeszli i jakoś trzeba zachęcić i pokazać, że jest jednak czego żałować. Nie w moim przypadku. Przepracowałam tam dobre kilka miesięcy i owszem nauczyłam się wiele, ale teraz atmosfera zrobiła się nie do wytrzymania. Osoba zarządzająca, [usunięte przez moderatora]. to tylko imitacja szefa, nie wyobrażam sobie, jak taka firma może porządnie prosperować z taką osobą na czele. Dla mnie osobiście to jest cyrk, a wszystkie osoby, które pozostały to tylko pionki w grze, którymi da się łatwo sterować... Lepiej odpuścić sobie tę pracę, jeżeli ktoś chce być traktowany jak normalny człowiek. Tam nie potrzebują ludzi, tylko maszyny do robienia sprzedaży. Ktoś generuje wynik ok. Nie to niech idzie do domu. Cała firma VCC.Jeśli pójdziesz do obojętnie jakiego Call center będziesz postrzegany jako maszyna do robienia sprzedaży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 5 to opinie pozytywne, 50 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii