Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

donqutas

szukają kierownika projektu na pewno zgłosi się na stanowisko jakiś kolejny (usunięte przez administratora) co słoma z butów wystawać będzie.....bo kto normalny pójdzie tam robić nawet jako kierownik??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy Tu

pracowalem w fabryce na (usunięte przez administratora)produkujacej maszynki do golenia oraz na budowie,. zrezygnowalem z tych prac, sadzac, ze VCC bedzie dla mnie rajem... po 2 miesiacach wrocilem na budowe... polecam wszystkim

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kaha

Nie polecam! Czekałam na czesc wypłaty 3 miesiące!!! to jakas kpina.ATMOSFERA ciezka, dra sie na pracownikow tak ze nie mozna zebrac mysli. Moim zdaniem zastraszanie nie jest najlepsza forma motywacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obywatel

Tutaj każdy może się podawać za kogo chce to jest zaleta internetu ale niestety ja nie jestem (usunięte przez administratora).Pozdrawiam Powiedzonko dajcie sobie siana to jedno z moich ulubionych używam tego jako synonimu do odpuść i wyluzuj:D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
obserwator

a ja widze ze (usunięte przez administratora) podaje sie za obywatela i to juz w ogole jest zabawne :D:D po czym mozna to poznac? po wypowiedziach: cool i da se siana. hehe. dobrze tu czasem wejsc i zabic nude. nie pracowalem i pracowac w vcc nie bede ale zdecydowanie to forum jest smie (usunięte przez administratora) warte i idealnei zabija czas. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bbb

ja generalnie uwazam ze firma jest ok a nabór osob jest ciagly bo stale maja nowe zlecenia i klient wymaga wiekszej ilosci konsultantow, poza tym z tego co wiem ciagle sa jakies nowe projekty jak rabe czy liberty gdzie wymagane jest ok 50 osob. Nie bede slodzc bo zarobki sa marne ale atmosfera jest bardzo dobra. pracowalam juz w 5 firmach i tu jest zdecydowanei najlepiej i poki co bede sie tego trzymac. Nie znam rowniez MK ale zdecydowanie uwazam ze wypisywanei o IQ i zdolnosciach informatycznych jest smieszne i mysle ze ta praca wybiegala od jej oczekiwan. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nusia

Uważam, że te wszystkie negatywne opinie na temat pracy w vcc są od osób, które sobie nie poradziły w tej firmie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nusia

Witam wiatm:) Pozdrowionka dla Liderek z Cyfry na sam początek :)Dziękuje za miłą atmosfere w pracy :):):) Co dzień z chęcią tu przychodzę aby spotkać fantastycznych ludzi, którzy tworzą tą firme :) Oczywiście z wyjątkami hehe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
we

praca bardzo fajna, dużo śmie (usunięte przez administratora) i mega dobra atmosfera. Ale zarobki to istny dramat! Jak jakis konsultant ma wynagrodzenie powyżej 1200zł to jest święto w firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hehehe

Grunt to się cenić i mniemanie nie ma tu nic do rzeczy bo choć pozory mogą mylić to wcale nie uważam się za [usunięte przez moderatora] wie kogo w przeciwieństwie do Ciebie życzliwa.Ja nie daje sobie ciemnoty wciskać i żeby mi podskakiwali ludzie którzy sobą nic nie reprezentują.Nie daje też się wyzyskiwać i nie pracuje byle gdzie za byle jaką kase. Mam w* (usunięte przez administratora) na Wasze zdanie o mnie i czy macie mnie za geniusza czy za pół inteligenta.Nie czuje takiej potrzeby aby komukolwiek coś udowadniać i żeby przekonywać kogoś do swojego zdania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
życzliwa.

Po pierwsze to ja nie wypisuję tu że mam IQ na wysokim poziomie i że jestem zaje*istym informatykiem. Widocznie masz cholernie duże mniemanie o sobie a szczerze mówiąc nie mam pojęcia dlaczego. I ostatnia rzecz jaką chciałam Ci napisać jest to że masz racje niepotrzebnie tutaj prowadzimy dyskusję ZAPRASZAM na spotkanie z chęcia z tobą podyskutuję skoro moje argumenty na tej stronie cie nie przekonują.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hehehe

A kto mówi o szkoleniu bhp(nawet ze zrozumieniem czytać nie umiesz ale co tu oczekiwać od kogoś takiego jak ty) choć powinno być przed rozpoczęciem pracy,a nie było-kolejna rzecz która mowi co to za firma jest!Zanim zaczniesz z kimś dyskutować na jakikolwiek temat to się zastanów czy Ci się to opłaca i czy możesz wygrać taką debate czy przekonasz rozmówce lub osoby postronne do swojego zdania gwarantuje Ci że każdy kto poczyta te posty będzie po mojej stronie..... każdy ma swoje zdanie twoje jest pozytywne moje negatywne-temat zamknięty! Kto mówi, że nie umiałam skopiować nr do eshopa(ja z komputerem robie takie rzeczy o jakich wasi informatycy mogą tylko pomarzyć) nie chciałam bo uznałam to za debilne i zbyteczne... Twój poziom intelektualny jest wysoki pfff ile Ci płacą za pisanie takich wypocin?pewnie dlatego dali Ci stołek bo pisałaś hymny pochwalne i donosiłaś na kolegów z czego połowa donosów to oszczerstwa były!W takich firmach awans mają Ci co [usunięte przez moderatora] innych i włażą po palcu w [usunięte przez moderatora] szefowi nie Ci co sobie na to zapracują stażem i osiągami.A oferta t-mobile sorry propozycja jest niekorzystna dla klientów. Do mnie jakbyście zadzwonili to gwarantuje, że ja będe mieć takie obiekcje na jakie Wy nie macie gotowej odpowiedzi! Zwłaszcza to bu to jakaś żenada wcale się nie opyla za to bulić nawet głupie 5zł m-cznie lepiej dać tą 5 na głodne dzieci w Polsce! Weź już nie odpisuj-koniec tematu szkoda mojego i twojego czasu!Zajmij się lepiej poganianiem niewolników(konsultantów)bo to Ci idzie spiewająco....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
życzliwa.

po pierwsze ja po tobie nie jadę bo szczerze mówiąc ciężko dyskutować z osobą o takim poziomie intelektualnym. Dwa - Naciąganie ludzi bardziej kojarzy mi się z mówieniem kłamstw a nie z sprzedaża telefonów czy laptopów, klient ma od A do Z przedstawioną propozycję ale skąd ty to możesz wiedzieć skoro nawet numeru nie umiałaś skopiować. Chciałabym posluchac twojej rozmowy z klientem podejrzewam miałabyś problem nawet z przedstawieniem się. Myślenie jest potrzebne w tej pracy żeby np ogarnąc materiały ale ty nie byłąś w stanei tego zrobić. Jeśli twoim zdaniem praca ta polega na czytaniu z kartki to czemu nawet tego nie umiałaś zrobić? Czyżby ktoś teraz też pomagał ci czytać to co do ciebie pisze? Jeśli chodzi o szkolenia BHP to oczywiście są ale szkoda czasu i pieniędzy na osoby które są jeden dzień w pracy. Nie dość że jak widać czytanie sprawia ci problem to jeszcze oczy też ,,dają ciała\\\" skoro nie widzisz plakietek wyjśia awaryjnego i gaśnicy. A i jeszcze jedno składki chorobowe są odprowadzane i jakbyś może była na tyle wyedukowana to miałabyś możliwość z nich skorzystać. Szkoda czasu na tak mało produktywną rozmowę bo twoje argumenty są mało przekonywujące i momentami mam wrażenie że piszę z 10-latką.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MK

Bynajmniej powiedział, że mam mu dać natychmiast odpowiedź i że mnie dziś do pracy nie dopuści więc wyszłam, a na cholera miałam tam siedzieć skoro nie pozwolił dzwonić bo uznał to za bezsensowne choć dla mnie nie miało to żadnego znaczenia..... i zwolniona nie zostałam wymówienia nikt mi nie dał ani nie powiedział tobie dziękujemy miałam dać dziś rano odpowiedź ale nie przyszłam bo sama uznałam, iż nie warto zadawać się z taką firmą skoro panują tam chore zasady, a takie praktyki jakie stosuje JŻ to [usunięte przez moderatora] się nazywa.....nie zdziwcie się jak się znajdziecie na youtubie albo w uwadze na tvn po za tym wiem kto pisze te głupie posty gal anonim zyczliwa i anonim wiem kim jesteście, a raczej kim jesteś i za siedzenia na gowork w godzinach pracy nikt Ci nie płaci i za pisanie hymnów pochwalnych o firmie(oczywiście na papierze nikt nie płaci) Zbulwersowana nie jestem napisałam tylko o zajściu i tyle choć gościu mi ciśnienie podniósł tym swoim głupim wywodem o kosztach dla niego i bezowocnej pracy to jak konsultanci są tacy kosztowni to po co nowych ciągle szukacie niech JŻ sam dzwoni do klientów i sprzedaje chciałabym to zobaczyć jak dzwoni i jak ma same sprzedaże albo chociaż z 6 na 8godzin pracy pewnie są tam tacy konsultanci ale są w mniejszości taka praca to loteria raz się uda się a raz nie.... PS w tym momencie właśnie mnie obgadujecie bo mnie uszy pieką jak chcecie podyskutować to piszcie na maila macie go

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gal Anonim

W momencie kiedy przychodzi sie do nowej pracy 1 dzien, nie informuje sie przelozonego ze musi sie wyjsc wczesniej bo ma sie rozmowe o prace w innej placowce, dziwisz sie ze zostalas wyslana do domu i tym samym zwolniona? ja sie nie dziwie... Dodatkowo skopiowanie numeru teleofnu i wklejenie do e-shopa jest banalne wystarczy zaznaczyc numer nacisnac ctrl+c i uzywajac skrotu ctrl+ v wklejasz i zrobione jesli tego czloweik nie potrafi zrobic to oznacza ze jest ograniczony. Dodatkowo nie oceniaj pracy ludzi z ktorymi jesccze nie pracowalas. Po za tym nikt 3-5 stronnych regulaminów nie zna na pamiec , dlatego podpiera sie kserowkami logiczne. ( sama nie potrafisz nawet przeczytac prezentacji - gotowca z kartki, a wypominasz czlowiekowi ze podpiera sie regulaminem ktory minmalnie ma 3 strony ) smieszne. Materiały dostajesz zebys mogla normalnie pracowac i sobie utrwalic informacje, nie wiem o co ci chodzi z tym wpisem bo sama nie chcialas zaczac pracy bo stwierdzilas ze nie umiesz. Zastanow sie przed pisaniem bzdur bo nie masz racji. W kwestii liderów to tez nie masz racji, sa tu dla konsultantów nie dla przyjemnosci. A to ze maja swoja opinie na temat danej osoby to normalne musza sie wymieniac informacjami na temat pracy wszytskich ludzi ktorzy sa na danym projekcie aby im pomoc w osiaganiu wyniku a tym samym prowizji, i nie nazwalabym tego obrabianiem (usunięte przez administratora) y. Po za tym pomoc merytoryczna na odsluchu to ich praca wiec jakos podpowiadac ci musza w momencie kiedy nic nie ogarniasz. Szukaj innej łatwiejszej pracy jeli nie potrafisz sobie poradzic w cc to znajdziesz chyba tylko w warzywniaku jesli trudnosc sprawia ci rozmawianie przez telefon pomijajac materiały - gotowce, ktore dostajesz na szkoleniu i wystarczy je tylko przeczytac podczas rozmowy z klientem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MK

mnie dziś jaśnie Pan J.Ż nie dopuścił do pracy bo chciałam wyjść na rozmowe do innej firmy o 14, a grafik miałam do 15....wydawał się ok a tu masz babo placek...powiedział, że nie ma sensu żebym dzwoniła bo będzie to nieefektywne i to są dla niego zbędne koszty... skoro myślę o pracy w innej firmie pfff kto normalny myśli o pracy w pracy?choć teoretycznie powinien ale teoria, a praktyka to 2różne rzeczy!ja nie znam takiej osoby....Powiedział, że mam natychmiast dać mu jasną odpowiedź czy pracuje u nich czy coś szukam bo nie mogę pracować w vcc i jednocześnie szukać!firma krzak oczywiście dwie liderki poszły się poskarżyć do niego na mnie, że chce wyjść wcześniej bo obie były przy rozmowie z nim!!umowa zlecenie więc jaki problem??prace miałam zacząć w śr 12 09 ale poszłam na 9 o 10 wyszłam dlaczego bo nie roztroje się żeby gadać z klientem, w eshopie robić zamówienie na loginie lidera bo swojego nie miałam i jeszcze notować dane klienta co i komu jak sprzedam żeby im potem to dać bo na nie swoim loginie nie mogę puścic w eshopie zamówienia...a dziś wcale się zalogować nie mogłam na skrypt!!!jutro wcale nie ide bez uprzedzania ich o mojej decyzji zresztą mają w (usunięte przez administratora) ie czy będę czy nie...codziennie nowe osoby przychodzą na ich pożal się boże szkolenia trenerka robi pseudoszkolenie czyta żywcem z kserówek które i tak każdy otrzymuję więc po co to szkolenie po 8godz dziennie robić i tracić czas paranoja normalnie...szkolenie zaczeła od opowiedzenia historii swoje życia jakby to kogoś interesowało i było potrzebne...na siłe próbują stworzyć wrażenie jednej wielkiej i zgranej rodziny!!a najlepiej się usmiałam jak zaczeła gadać o kulturze jaka panuje w firmie nie wolno bluźnić obgadywać itp liderki klną i obrabiają (usunięte przez administratora) y aż furczy najlepsza jest [usunięte przez moderatora] ta to taka rozdarta jest że powinna pracować jako brygadzistka na poligonie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nieznajomy

Dam wam opinie zupełnie obiektywną dzięki której sami zdecydujecie czy warto się tutaj zatrudnić. Pracowałem w Voice 3 lata i całe 3 lata sie opierdzielałem jak w żadnej dotychczas pracy, byłem na wielu projektach, po tygodniu skrypy zna sie nie pamięć i klepie sie z głowy cały czas tą samą formułke. Żeby jednak pracować na słuchawce trzeba mieć gadane, ja akurat miałem, miałem bardzo dobre momenty jak i beznadziejne ale zawsze sie obijałem w tej firmie i gadałem ze znajomymi podczas pracy - Takich ludzi jakich poznałem w Voicie nie poznałem przez całe swoje życie, polecam serdecznie bo naprawde towarzystwo jest super i pozdrawiam starą ekipe AKPP. Co do liderów, są od tego żeby nas motywować do sprzedaży, czasami są denerwujący ale czlowiek musi umieć sobie z nimi poradzić bo są zupełnie nie szkodliwi, dużo gadają a nie mają żadnej władzy, raz pocisnąłem liderce tak mocno że wogóle nie miałem z nią żadnych problemów - trzeba poprostu pokazać że ma sie własne zdanie, wtedy milkną. Co do awansów to po 1,5 roku sam zostalem liderem tyle że ten \"pseudo-awans\" to śmiech na sali, dobre było tylko to że obijałem sie jeszcze bardziej niż dotychczas motywując konsultantów do robienia sprzedaży, zarobki około 100zł więcej niż dobry konsultant plus soboty :D także żenada 6 dni w tygodniu za smieszne 1300zł. Następna sprawa kierownictwo, rzadko sie wtrąca co jest dobre ale wyjątkowo nie przyjemny typek jest teraz kierownikiem ale zostawmy to. Obijałem sie przez te 3 lata na wszelkie możliwe sposoby, tęsknie troche za tym i pracowal bym tam dalej gdyby nie to że pensja była głodowa teraz pracuje w podobnym charakterze, kieruje ludźmi , voice dał mi kwalifikacje za co im dziękuje i pozdrawiam wszystkich przyjaciół których tu poznałem. Warto spróbować jeżeli ma się gadane! A jeżeli jesteś cichą myszą to niestety to nie jest praca dla ciebie. Stres jest jak w każdej pracy, twoja w tym brożka jak sobie z nim radzisz i czy dajesz sobie wchodzić na glowe czy nie, ja nie dawałem i pracowało mi sie świetnie nawet jak były gorsze dni. Polecam spróbować, fajna przygoda, nowe doświadczenie które wam zaowocuje w przyszłości jeżeli planujecie prace w takim charakterze na przyszłośc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketerka

Pracowałam w firmie jakiś miesiąc temu, odeszłam z powodu przeprowadzki. Stawka godzinowa to 8 zł brutto. Atmosfera w porządku. Nacisk na wynik to normalne w Call Center sprzedażowym, niestety nie każdy się nadaje. Call Center jest duże i głośne, więc trzeba się do tego przyzwyczaić. Zawsze można liczyć na pomoc liderów. Ludzie też w porządku, choć ciągła rotacja pracowników. Grafik można dostosować do własnych potrzeb, a w razie czego bez problemu można się dogadać w sprawie jakiejś zmiany bądź nieobecności. Ja osobiście dobrze wspominam prace w Voice.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nn

anonim. - 2012-07-22 23:00:48 Jeśli chcecie mieć pewną pracę odradzam składania aplikacji! Na początku wszystko ładnie, pięknie a później całe mnóstwo problemów! W ostatnim miesiącu wypłaty były 13 i 16 lipca! To kpina! Wg ustawy Pracodawca musi wypłacić pracownikowi wynagrodzenie do 10-ego dnia każdego miesiąca. Pare osób zostało zwolnionych tylko dlatego, że się odezwali o swoje pieniądze. Jeśli już podejmujesz pracę to warto też pilnować godzin i zapisywać sobie tzw aktywacje! Najlepiej z podpisem Lidera grupy bądź samej *kordynatorki. Naprawdę odradzam! Ponadto kampania może skończyć się w każdym momencie więc co za tym idzie tracisz pracę. Czytajcie umowę, którą podpisujecie!! Tam już widać, że firma postępuje wg swoich kryteriów jak np czas wypowiedzenia. Jest to okres 2tyg. Ustawa mówi nam, że nie ma czegoś takiego jak okres wypowiedzenia na umowe-zlecenie i dzieło.. Uprzedzam jeszcze raz każdą osobę! Lepiej iść gdzieś na magazyn sobie dorobić. Jest tego sporo tylko dobrze poszukaj. Zaoszczędzisz sobie czas, pieniądze i nerwy. A te ostatnie są na każdym kroku!! Najlepiej by było gdyby sama Inspekcja Pracy się tym zajmie! Pozdrawiam.Widzę że Ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem.... Radzę przeczytać raz jeszcze umowę... Jest w niej zapis że w momencie dostarczenia przez Zleceniobiorcę podpisanego ra (usunięte przez administratora) nku Zleceniodawca ma 7 dni na wypłacenie wynagrodzenia. Poza tym umowa o dzieło i umowa zlecenie są umowami cywilno-prawnymi które obejmuje Kodeks Cywilny. Zatem cytując Kodeks Cywilny: Księga Trzecia, Art. 744 : \\\"W razie odpłatnego zlecenia wynagrodzenie należy się przyjmującemu dopiero po wykonaniu zlecenia, chyba że co innego wynika z umowy lub z przepisów szczegółowych.\\\" Nigdzie w Kodeksie Cywilnym nie ma zapisu że Zleceniodawca jest zobowiązany do wypłacenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy do 10-tego dnia każdego miesiąca. Co do wypowiedzenia umowy. W treści umowy strony umowy mogą zawrzeć również okres wypowiedzenia. W tym przypadku nie stosuje się uregulowań zawartych w Kodeksie Pracy, ponieważ do umowy zlecenia stosuje się przepisy zawarte w art. 734 i następnych Kodeksu Cywilnego. Okres wypowiedzenia dający oraz przyjmujący zlecenie ustalają sami. Kwestia ta została podniesiona w orzecznictwie Sądu Najwyższego (dalej: SN) W wyroku SN z dnia 20 kwietnia 2004 r., V CK 433/03 (OSNC 2004/12/205) czytamy: ”W umowie o świadczenie usług, do której mają zastosowanie przepisy o wypowiedzeniu zlecenia, dopuszczalne jest określenie przez strony terminu jej wypowiedzenia także z ważnych powodów.\\\" Radzę poczytać Kodeks Cywilny. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
881

Nie oszukujmy się wszystko zależy głównie od tego na jaki projekt trafisz , na jakich liderów i na jakich ludzi. Atmosfera jest naprawde dobra jezeli chodzi o pracowników, każdy jest uprzejmy, jest spoko. Liderzy wprowadzają nerwową atmosfere nie uzasadniając błędów chcą szybko sprzedaż i koniec! Nikt nie potrafi zrozumieć jakim sposobem dana osoba awansowała na lidera jest to sprawa ogromnie tajemnicza bo nie wyróżniający sie ludzie dostają awans a zarabiają 100-150 zł więcej niż konsultant to jest najbardziej rozbrajające. Jesteś maszyną do sprzedaży, naprawde trzeba nie dać sobie dmuchać w kasze żeby tam przetrwać, ale nie jest najgorzej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 5 to opinie pozytywne, 50 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii