Golden Rose Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Golden Rose Sp. z o.o.
2 130 6 1

Opinie o Golden Rose Sp. z o.o.

A.

Pracowałam w tej firmie przez prawie rok. Na początku praca była bardzo fajna, wręcz lubiłam do niej chodzic. Stopniowo zmiany zaczęły doprowadzać mnie wręcz do płaczu, na każdym kroku firma oferuje poniżenie pracowników, zero ludzkiego podejścia. Nabawiłam się prawie nerwicy, ciągły stres. Firma nie potrafi nagrodzić pracownika za to co dobre. Wystarczy jedna zle zrobiona rzecz i uruchamia się lawina. Podejście przełożonych do pracowników (przede wszystkim dobór słów i sposób wypowiedzi) sprawiło, ze czułam się bardzo zle i postawiłam odejść. Nie żałuje - zdrowie psychiczne ważniejsze. Sama prace wspominam fajnie, lubiłam to robić, miałam fajny zespół. Szkoda, ze przełożeni traktują pracownika w taki sposób. PRacowalam z bardzo fajnymi dziewczynami które również myślą nad odejściem. Szkoda, ale nikt nie chce być wyzywany i poniżany. Jeśli chodzi o centrale firmy to w większości nie było żadnych problemów. Czasami zdarzyły się uwagi, jak wszędzie. Jeśli ktoś był systematyczny to nie było problemów. Zarobki były fajne, premie tez ok, cele do zrobienia. Po odejściu poszukałam nowej pracy i jestem zadowolona. Żałuje, ze nikt nie kontroluje przełożonych i sposobu ich pracy i ze nie zgłosiłam pewnych zachowań wcześniej, jeszcze pracując w tej firmie. Moja samoocena znacząco się zmniejszyła i nie poleciłabym pracy osobom, które myślą o czyms na dłużej. Dla studentek chcących dorobić ok.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@A. 11.01.2019 23:52

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii. Pani zgłoszenie bardzo nas zaniepokoiło. Absolutnie nie akceptujemy takiego traktowania pracownika, jakie Pani opisała. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy w celu wyjaśnienia sprawy. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Byla

Każdy narzeka chyba w większości na kierowników i system premiowy. Pracowałam trochę i myślę, że problem tkwi raczej w rekrutowaniu osób na kierowników nie znających się na standardach sprzedaży i pracy dziewczyn na stoisku. Zarządzanie punktem to nie wyższe wykształcenie z kierunkami ale wiedza oparta na praktyce, ale to już nie moj problem na szczęście.

Abc
@Byla 21.12.2018 22:08

No w samo sedno, wchodzę czasem poczytać opinie a tu dalej to samo. Pracowałam długi czas i od zawsze było wiadome że awans w tej firmie istnieje chyba tylko w siedzibie głównej. W każdej innej firmie dobry pracownik ma szansę awansować ale oni wola rekrutowac nowych. Mimo wszystko pracowało się dobrze więc sama praca przyjemna

Beata

Witam, Czy ktoś może powiedzieć jakie są warunki na PH? Pozdrawiam

Pracownik

A ja liczę na to iż firma odniesie się do tego o czym zamierzam powiedzieć. Dlaczego osoby pracujące na UZ są z założenia traktowane jak pracownik drugiej kategorii. Mimo tego, iż często jego wkład w osiągane wyniki przewyższa znacznie wkład osób z UOP. Nierozumiejących takiego traktowania. Przykry jest fakt jak traktuje się takie dziewczyny. Mimo osiągania przez nie dobrych wyników sprzedażowych nie maja prawa do żadnej premii handlowej, mogą jedynie liczyć na dobry gest kierownika. Niestety ale praca w tej firmie staje się co raz bardziej upokarzająca. Pracownik daje z siebie wszystko, angażuje się i motywuje nawzajem do osiągania jak najwyższych wyników a „premie świąteczna” otrzymuje na poziomie 100 zł (gdzie rok temu była wiele wyższa) przykre i mega demotywujące. Pracownik pracujący na UZ nie ma prawa do żadnych dodatków czy to w okresie świątecznym czy wakacyjnym. Mimo tego ze często pracuje porównywalna liczbę godzin do UOP. Przykro mi to stwierdzić ale praca ta mimo ogromnej pasji i zaangażowania jakie w nią wkładam staje się dla mnie uwłaczającą.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Pracownik 03.12.2018 14:36

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w Golden Rose. Niezależnie od podpisanej umowy, traktujemy naszych pracowników sprawiedliwie. Natomiast warunki zatrudnienia na umowę zlecenie rzeczywiście różnią się od tych na umowę o pracę. Jest to omawiane przed zatrudnieniem. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

zxc
@Pracownik 03.12.2018 14:36

oj tak, zwolniłam się dokładnie z tego powodu. za utarg świąteczny dziewczyny z UOP dostały 600zł, a ja pracująca na UZ tylko 10h mniej od nich nie dostałam nic... kierownik kierował w moją stronę takie same wymagania co do reszty dziewczyn, także to mega nieuczciwe. dodam, że to w chyba najbardziej obleganym punkcie w Warszawie. podobnie było w inne miesiące. zresztą szkoda słów. za rogiem u konkurencji mam wyższą stawkę plus sprawiedliwą premię na zasadzie moich wyników.

Były pracownik
@zxc 12.12.2018 13:00

Przychylam się. UZ traktowana jak....

Asia

Ja z kolei uważam, że firma powinna zastanowić się nad tym jaka jest różnica między Liderem zespołu a Kierownikiem zespołu? Żadna. Dziewczyny wykonują nawet lepsza robotę bo na codzień pracują i rozwiązują problemy i w systemie i rzeczowe. W zasadzie są kierowniczkami danego punktu. Myślę że jakby na chwilę odebrać sklepom kierownika to firma zobaczylaby, że nie zmienia to nic. Są koordynatorzy którzy z kolei dobrze wykonują swoją pracę, bo kontrola raz na jakiś czas jest skuteczna, a dziewczyny mają szansę na poprawę niedociągnięć. Docencie pracę swoich prawdziwych kierowników, czyli liderów.

prAcownicA
@Asia 29.11.2018 10:59

Zgadzam się w 100%. Chociaż w sumie to wiem jaka jest różnica między Kierownikiem a Liderem.. Kierownik więcej zarabia, a to Liderki zasługują na większą pensje, bo ten dodatek za to stanowisko jest wręcz upokarzajacy... Ale firma twierdzi, że to baaardzo dużo. A koordynatorzy faktycznie są potrzebni i oni w porównaniu do kierowników wnoszą do punktów sporo. Bo kierownik nawet nie może sam grafiku ułożyć.. Nic nie może zrobić bo i tak musi konsultowac się w każdej najmniejszej sprawie z górą.. Obudzcie się ludzie.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Asia 29.11.2018 10:59

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Doceniamy każdego pracownika, w tym oczywiście m.in. liderów stoisk. Jak Pani słusznie zauważyła – kontrola także jest potrzebna, stąd obecna struktura zarządzania. Każdy ma inne zadania do wykonania. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@prAcownicA 30.11.2018 00:00

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Jeśli praca kierownika wzbudza Pani wątpliwości, to bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy, abyśmy mogli zainterweniować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Ria
@Golden Rose Sp. z o.o. 03.12.2018 10:24

Pierwsze słyszę i jestem w szoku że pracownik szeregowy ma kontrolować Kierownika bo jak współpraca bedzie nie do końca fajna dla pracownika to kierownik zostanie zwolniony po donosie. Takich cyrków to nigdzie nie ma .Haha PO to jest kierownik w placówce aby zarządzać pracownikami . Ale widzę że tu donosy są Mile Widziane. Klęska i dno. Niestety Polski pracodawca to buty może czyścic tym z zachodu. Zero klasy.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Ria 03.12.2018 11:41

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Każdy pracownik, niezależnie od stanowiska, ma prawo zgłosić niepokojącą sytuację. Jeśli w jakiś sposób przełożony nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, co odbija się na pracowniku – oczywiście taka sprawa musi być zakomunikowana do centrali. Natomiast podkreślamy, że nie wyciągamy pochopnych konsekwencji dopóki nie wysłuchamy każdej ze stron i nie sprawdzimy sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Ola.
@Ria 03.12.2018 11:41

Z tej opinii można wywnioskować że napisała ją osoba „rządząca” kierownik lub koordynator i bardzo jasno dała odczuć że jej metody pracy to „ rządzenie” a nie zarządzanie zasobami ludzkimi, chciałoby się mieć władzę i nie być rozliczanym z jej sprawowania po prostu władza absolutna:) „szeregowy”pracownik ma robić to co mu się karze!!!!!!! i nie ma prawa wyrażać własnych opinii co taki szeregowy pracownik morze? To ja tu żądze i moje zdanie jest ważniejsze i tak pracodawca ma to rozumieć. Jednak trudno nie zgodzić się z opinią że współpraca między pracownikiem „szeregowym „ a np.: kierownikiem powinna układać się co najmniej „poprawnie” i w poszanowaniu obowiązków wynikających z zajmowanych stanowisk, jednak jak współpraca układa się nie prawidłowo to czy zawszę winna spoczywa na pracowniku „ szeregowym” ? Czy można jednoznacznie powiedzieć iż osoba zatrudniona na stanowiskach „ zarządzających” w raz ze stanowiskiem otrzymuje przywilej racji absolutnej ? W moim miesicie w ostatnich miesiącach wyszła „ afera” w jednej z bardzo znanych perfumerii, mianowicie cały zespół wraz z kierownikiem i koordynatorem został zwolniony z powodu nadużyci jakich dopuszczał się przez kilka lat z powodu właśnie” hierarchii” jaka tam panowała słowa „ szeregowego pracownika „ nie miały żadnej siły przebicia oczywiście szybko koordynatorka wraz z z kierowniczką zwolniły tego pracownika przedłużając swoją „ działalności” o kolejne dwa lata w tej chwili firma liczy straty i stawia zarzuty tak zwanej” kadrze zarządzającej” Jednak można było proceder zatrzymać dużo wcześniej po tak zwanym „donosie” Znam osobiście osobę która zgłaszała nie prawidłowości do koordynatorki nie wiedząc że kierowniczka jest przez nią kryta, jak została zwolniona pisała do firmy bez skutku ponieważ „ donosów” nie traktuje się do końca poważnie, czy Polscy pracodawcy są „ głupi” nie powiedziałabym jeśli sprawdzają i kontrolują swoich pracowników „ głupcami” szybciej określi się tych którzy przez własną ignorancję liczą teraz straty. Władza tego rodzaju zawszę jest polem do nadużyci czy to do pracownika czy w innych aspektach. Poczytaj uważnie to o czym piszą pracownicy, np.: złe traktowanie, brak reakcji, nie docenienie, złe zarządzanie, brak wiedzy u swoich przełożonych, itp.: Pamiętam jak nie było tu takich ocen tylko kilka opinii i to raczej dobrych, co się stało że dziś tyle ludzi uważa że system zarządzania nimi nie spełnia ich oczekiwani ? Te opinie ukazują jeszcze jeden problem który jest w samej firmie i osobach odpowiedzialnych za przygotowanie oraz wdrożenie nowego systemu zarządzania, ich błędach i eksperymentowaniu na systemie który odbija się na pracownikach, jednak najistotniejszym problemem jest teraz dla firmy fakt bardzo dużego spadku zaufania ich pracowników do nich samych i metod jakie stosują, dlatego jest tak dużo negatywnych opinii nie wrażanych bezpośrednio w” środowisku „ ponieważ pracownicy boją się braku dostatecznej reakcji firmy i tego że będą musieli współpracować dalej w tym samym systemie co na pewno odbije się na bezpośrednich relacjach między nimi jak np.: problem z grafikiem lub nagłym zwolnieniem z pracy itp.: Sprawdzanie i kontrolowanie oraz rozliczanie dotyczy również koordynatorów i kierowników i do opinii na temat wykonywanych przez nich obowiązków ma prawo a może nawet przede wszystkim maja prawo osoby z nimi bezpośrednio współpracujące czyli „ szeregowi” pracownicy. Pamiętaj również że kierownik ma organizować pracę zespołu, wspierać, motywować, sprawiedliwie traktować i szanować pracowników a nie „ głupio rządzić.”

anonim.

kierowniczki i koordynatorki namawiają do łączenia pa żeby średnia była wysoka tylko jak będzie kontrola skarbowa to mandat zapłacą te osoby co do tego zachęcają!!!!!!!!!!!!!!!!

prAcownicA
@anonim. 30.11.2018 15:24

To już szczyt wszystkiego..

Pr
@anonim. 30.11.2018 15:24

Konkret- kto kogo konkretnie namawia????

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@anonim. 30.11.2018 15:24

Dzień dobry, Jest to proceder przez nas absolutnie nieakceptowalny i na pewno nie spełnia standardów firmy. Prosimy o pilny kontakt z centralą firmy, abyśmy mogli zainterweniować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Aga.

W żadnej firmie pracując wcześniej nie spotkałam się z tak nie profesjonalną " kadrą zarządzającą" jak pracownicy tego szczebla mogą nie znać się na obsłudze , systemie, nie znają standardów firmy itp: często wysłowić się nie potrafią mówią o rzeczach o których pojęcia nie mają bo wystarczy zadać precyzyjne pytanie i kierownik czy koordynator odp nie potrafi, system takiego zarządzania bardzo zle wpływa na opinię o całej firmie coraz więcej osób bardzo negatywnie odnosi się do tego co się dzieje uważam że to bardzo dobrze że ludzie wyrażają te opinie i coraz głośniej ukazują problemy z jakimi mierzą się pracując w takich warunkach, szkoda tylko że firma ciągle udaje że nic się nie dzieje są głusi i ślepi system dalej funkcjonuje a ludzie na których są skargi dalej pracują, firma nie wyciąga żadnych wniosków, może dopiero złożenie pozwów do sądu pracy, dotyczących np mobbingu obudzi firmę do zmian i nie będzie mogła ich już bagatelizować, w tej firmie osobiście spotkałam się z uwagami i traktowaniem przez przełożonych w sposób skandaliczny, a firma odp" Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że współpraca z marką nie spełniła Pani oczekiwań" :) Może firma nie zdaje sobie sprawy że te nie zadowolone opinię są wyrażane nie tylko na tym portalu ale są coraz bardziej obecne, nie dawno rozmawiałam z klientką która zapytała o atmosferę w pracy ponieważ słyszała że" warunki są słabe' z takiego marketingu firma jest dumna? zmiany sytemu to jedyne wyjście i docenienie prawdziwych dobrych pracowników.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Aga. 29.11.2018 20:10

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Każda z opinii jest przez nas weryfikowana i wyciągamy z niej wnioski. Na pewno zgłaszanych do nas bezpośrednio skarg nie pozostawiamy bez naszej reakcji. To samo tyczy się opinii na Go Work. Pani komentarz bardzo nas zaniepokoił i z tego względu prosimy o kontakt z centralą w celu doprecyzowania szczegółów. Bez tego nie będziemy w stanie interweniować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

rosiankaGR

GOLDEN ROSE, niestety ale w tych komentarzach jest bardzo dużo prawdy.. Jeśli nie ogarnięcie się to starcicie bardzo dużo świetnych pracowników, takich którym zależy na pracy, ale nie będą w stanie dłużej akceptować tego co się dzieje w firmie. Proponuję w pierwszej kolejności kontrolować kierowników zespołów, którzy SZCZERZE? nie robią nic a zarabiają dużo więcej niż zwykły pracownik na niższym szczeblu, którzy są na tyle nieprofesjonalni i niezorganizowni, że to właśnie doradcy klienta odwalaja za nich wszystkie obowiązki, a w umowie nie mają tego uwzględnione, a jeszcze dodam że wypełnianie tych obowiązków jest za darmo. Wypłaty lecą moooooocno w dół, a to dlatego, ze plany są nierealne do zrobienia. Jeżeli są, to bardzo proszę pokazać nam jak, bo Was interesują tylko tabelki i nic więcej. Nie wiecie jak wygląda praca z klientem, nie wiecie że sprzedaż bywa różna, że nie zawsze da się przekonać klienta do innych produktów, mimo ogromnych starań, nawet nie potraficie zorganizować dla pracowników porządnego szkolenia, ktore swego czasu bardzo dużo wnosilo do punktów. Teraz szkoleń nie ma, bo nie mogę nazwać szkoleniem, spotkania z kierownikiem, który nie ma wiedzy produktowej a poucza jak sprzedawać.. Gdzie sam tak naprawdę sprzedawać nie umie:-) więc jak taka osoba może kierować innymi osobami? Wszystkie skargi i uwagi kierowane do kierownika są ignorowane, albo tłumaczone, że tak musi być bo ona nie ma na to wpływu.. A co jeszcze interesujące to to, że wiele rzeczy robi myślę, że nie zgodnych ze standardami firmy. Dlatego warto w końcu interweniować. Oczywiście nie twierdzę, że wszystko jest zle w tej firmie bo tak nie jest. Jest sporo pozytywnych aspektów, ale jednak negatywów jest coraz więcej.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@rosiankaGR 25.11.2018 21:45

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Bardzo prosimy o kontakt z centralą w celu wyjaśnienia Pani zgłoszenia odnośnie pracy naszych kierowników oraz kwestii niesatysfakcjonujących szkoleń. Chcielibyśmy wyjaśnić tę kwestię. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Kulka_fr
@rosiankaGR 25.11.2018 21:45

Chyba Pani nie widziała koordynatorów w akcji. Kierownicy chociaż potrafią rozwiązać jakieś problemy (przynajmniej nasz:) typu poprawić błędy w systemie, ogarnąć kasę fiskalną itp.) a koordynatorzy nawet nie wiedzą jak paragon zrobić, juz nie mówiąc o fakturze. Wpadają na 40min, robią karty kontroli, ale na miejscu nigdy nie powiedzą, że coś nie tak. Dopiero od kierownika sie dowiadujemy co źle robimy. Jak o coś pytamy, to zawsze odsyłaja nas do kiero. Jak mamy duzo klientek to jeszcze ani razu koordynator nam nie pomógł w obsłudze, a kierownik zawsze reaguje. Także.... Jeszcze więcej zbędnych kontrolerów życzymy firmie.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Kulka_fr 27.11.2018 15:29

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za komentarz. Prosimy o informację, w jakim regionie karty kontroli nie są omawiane na bieżąco. Chcielibyśmy zweryfikować tę sytuację, jak również pozostałe zgłoszenia na temat pracy koordynatora. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Panna Nikt

W odpowiedzi na to co firma GR pisze na GoWork, jako wieloletni były pracownik chciałabym podziękować centrali z Łodzi, Prezesom firmy, a szczególnie osobom, które zajmują się zarządzaniem. Przyświęca Wam cel jakim jest rozwój firmy, a żeby to osiągnąć wprowadziliście szereg zmian: - wprowadzenie kierowników, kontrolerów, wobec których wszelkie skargi są ignorowane. - brak dbałości o rozwój pracowników, wymagane jedynie wykonywanie poleceń, brak możliwości rozwoju także poza pracą. - biuraokratyczne procedury kontroli, wypełnianie masę niepotrzebnych formularzy, tabelek, których głównym celem jest kontrola i rozliczanie pracowników. - ogólnie rzecz ujmując - system zarządzania wyjęty z lat 90. - strach przed utratą pracy to najlepszy czynnik motywujący. - wprowadzenie pomiędzy pracownikami atmosfery konfliktu i konkurencji wynikającej z systemu oceniania oraz oceniania za osiągnięcia indywidualne. Będąc tyle lat na rynku, przy tak szybko rozwijającej się konkurencji z branży kosmetycznej, wprowadzenie takich zmian to strzał w kolano. Poza tym nie macie już takich hitowych produktów jak pomadki płynne longstay, więc warto byłoby zadbać o tego pracownika - od którego wszystko zależy, bo to on ma pierwszy kontakt z klientem. Myślicie, że despotyzmem, kontrolą i podglądaniem pracowników poprawicie wyniki? Kierowniczki punktów sprzedaży poza przestawianiem lakierów nic rewolucyjnego i pożytecznego do funkcjonowania stoisk nie wnoszą. Dla osób decyzyjnych polecam przeczytać książkę "Doktryna jakości" prof. Andrzeja Blikle Cytat: "Najwięcej szkodliwych mitów we współczesnej praktyce zarządzania znajduje swoje miejsce w źle pojmowanym przywództwie, w tym w tzw. systemach motywacyjnych. Mimo że wiedza na ten temat jest od ponad pół wieku dość obszerna, to jej praktyczna znajomość plasuje się niekiedy na poziomie najniższym z możliwych. A to przekłada się na obiegową opinię, że ludzie są z natury leniwi i nieuczciwi (oczywiście poza nami), więc do pracy trzeba ich zaganiać kijem i marchewką (nas oczywiście nie trzeba), a przy pracy dyscyplinować i kontrolować. Tak właśnie wygląda styl zarządzania, który nazywam przemocowym".

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Panna Nikt 15.11.2018 20:58

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przykro nam, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań jako pracodawca. Odnosząc się do kwestii kontroli i raportowania – tak, ich sposób rzeczywiście się zmienił. Jest nam to niezbędne do właściwego zarządzania zespołem oraz sprzedażą. Wiemy, że zmiany nigdy nie są łatwe, jednak w tym przypadku były konieczne. Naszym celem nie było doprowadzenie do konkurowania pracowników między sobą, a wręcz przeciwnie – praca zespołowa, która pozwoli osiągnąć wspólny cel. Niepokojące jest Pani zgłoszenie odnośnie zignorowanych skarg na kierowników – bardzo prosimy o kontakt w tej kwestii z centralą w celu wyjaśnienia sytuacji. Nasi pracownicy mają możliwość rozwoju poprzez system szkoleń dodatkowych, który zapewniamy. Działa on od ponad roku. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pracownik

Zaczęłam prace w golden rose w wakacje, szkolenie i pierwsze dni były bardzo przyjemne co zawdzięczam bardzo fajnej liderce zespołu, która przyjaźnie wprowadziła mnie w standardy pracy. Pierwsze miesiące tez przebiegły w miłej atmosferze - pracy miałam bardzo dużo jak na umowę zlecenie ponieważ zaczął się maraton urlopowy. Polubiłam prace z klientem i produkty na tyle, ze obsługa sprawiała mi przyjemność - dostałam premie sprzedażowa (50 zł), za sprzedaż produktu miesiąca w ponad 180% normy. To była rzadkość na punkcie, a gdy już to było to 100 zł dzielone na 3 dziewczyny - za na prawde bardzo dobre wyniki w sprzedaży. Także kwesta premii to sprawa śmieszna, raczej demotywująca. Problem zaczął się gdy musiałam do dnia 10 września dać dyspozycyjność, a nie miałam swojego planu zajęć na październik na studiach, (Zmiany grafiku w były praktycznie nierealne, gdyz pozostałe dziewczyny na pełny etet miały tak pełny tydzień, miesiąc pracy ze jakas zamiana sprawiała, ze miały albo 3 dni wolne z rzędu, 5 dni pracy z rzędu, przekroczona liczbę godzin w tygodniu itd - co było niedopuszczalne, choc dla nich nie stanowiło problemu. Na rozmowie o prace, mowiłam o swojej sytuacji, ze się uczę, ze czasem nagle wypada mi coś ważnego - dostałam odpowiedz, ze grafik jest bardzo elastyczny, nie będzie problemu dogadania się z dziewczynami, problem w tym, ze dziewczyny choc chciały to nie mogły się zamienić ). Gdy dostałam swój plan miałam dwa dni, w które przyjść nie mogłam do pracy, a za to wiele innych w które mogłam przyjść - kierowniczka bardzo nie chętnie zrobiła zmiany. Na początku listopada miałam tez być chrzestna w pełny weekend pracujący, dowiedziałam się o tym dwa miesiece wczesnej - wtedy tez już dostałam informacje od dziewczyn z punktu, ze bedzie problem abym mogła miec wolne ponieważ już dwie inne dziewczyny chcą tez mieć wtedy wolne bo maja już swoje plany. Nie ukrywam ze było to dla mnie bardzo ważne, a propozycja o tyle wcześniej jak widać to było za mało.. bo w tej pracy Trzebabylo na dwa miesiące wcześniej znać swoje plany. Z tego powodu postanowiłam zrezygnować z pracy, informując o tym dwa miesiące wcześniej, kierowniczka ucieszyła się mówiąc ze i tak chcieli zrezygnować ze stanowiska uz na moim punkcie oraz podziękowała, ze zachowuje się odpowiedzialnie informując o tym odpowiednio wczesniej. Jak sie okazało zostałam tam Jedynie tylko na miesiąc. Dwa dni przed końcem miesiąca, dzień po ostatnim dniu pracy, dostałam telefon abym przyszła tylko oddać klucze. Na wsypie utargi były bardzo małe, plan dzienny czasem nawet w polowe nie był zrobiony, ja pracowałam zawsze jako osoba 3 na wyspie - dla mnie był to bezsens ale dziewczyny z wyspy tak chciały. Nie dziwie się, ze moje stanowisko było tam zbędne. Prawda jest taka ze plan zmieniony, w którym rozpisane dziewczyny były na moje otwarcia i zamknięcia przyszedł wiele wcześniej, był normalnie zapisany na punkcie, lecz mi nikt nic nie powiedział do ostatniego dnia pracy. Przyznam, ze bardzo żałuje bycia w porządku wobec firmy, która nie była w porządku wobec mnie. Jeżeli była potrzeba zwolnienia mnie, to powinnam być o tym poinformowana jak najwcześniej, a nie ze decyzja została podjęta o wiele wcześniej, o czym wiedzieli wszyscy tylko nie ja. Uważam, ze taka sytuacja, mogłaby bardzo zaszkodzić osobie, która utrzymuje się sama i o miesiąc zostaje zmieniona data odejścia z pracy, a poinformowanie o tym jest na ostatnia chwile. Ogólne wymagania, takie jak cały czarny, gładki strój pracowniczy, spódnica za kolano, obowiązkowa jest czarna podeszwa butów - kierownicza bardzo zawracała na to uwagę, są moim zdaniem bardzo nie okej, jeżeli przez pierwsze 3 miesiące nie dostałam ani bluzki, ani polara. Łatwo jest się pobrudzić, trzeba mieć kilka ubran na zmianę. Na wyspie nawet nie ma miejsca aby schować własne rzeczy, nie ma czajnika. Krzesło się psuło, strach usiąść - nowego miało nie być. Tłumaczenie się za słabe wyniki sprzedaży pani kierownik, która nigdy nie pracowała w sprzedaży i nie ma pojęcia jak wyglada praca, ma jedynie wygórowane wymagania. Brak możliwości awansu Podsumowując, mam mieszane uczucia ponieważ polubiłam prace samą w sobie, będzie mi brakować tego miejsca. Uważam, ze jeżeli był konkrety powód zmiany daty mojego odejścia z pracy, to powinnam być o tym poinformowana, tym bardziej jesli problem dotyczył mnie, nowego grafiku lub jesli poprostu osoba 3 na stoisku nie była potrzebna - nikogo nowego na moje miejsce nie będzie.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Pracownik 30.10.2018 17:52

Dzień dobry, Dziękujemy za tak kompleksową opinię na temat pracy w Golden Rose. Jest nam miło, że polubiła Pani pracę na stoisku. Analizujemy kwestię związaną z ubraniami roboczymi i poszukujemy rozwiązania, które byłoby odpowiednie dla pracowników. Przykro nam, że spotkała Panią nieprzyjemna sytuacja i nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Bardzo prosimy o informację, w którym punkcie Pani pracowała, abyśmy mogli sprawdzić, z czego wyniknęły wspomniane przez Panią kwestie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pracownik

Moim zdaniem szczytem jest to, że trzebsa przepracowac 3mce zeby dostać koszulkę pracownicza!!!! Od pierwszego dnia robimy prezentacje produktu na dłoniach przez co narazamy na straty swije prywatne ubrania. Czy koszulki, az tyle kosztują żeby oszczędzać na nich?! Wstyd.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Pracownik 22.10.2018 12:34

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przeanalizujemy tę sytuację i postaramy się znaleźć rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla pracowników. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Paulina z Poznania

W firmowym sklepie Golden Rose pracowałam prawie 1,5 roku na umowie o pracę. Atmosfera w pracy jest przyjemna, miałam bardzoo zgrany zespół, i FANTASTYCZNĄ kierowniczkę której wiele zawdzięczam. Kierowniczka potrafiła zawsze zmotywować, zwrócić uwagę, zawsze była. Zawsze mogłyśmy liczyć na jej pomoc, wszelkie sprawy były załatwiane od razu. Praca fajna dla ludzi podczas studiów, lub jeśli ktoś chce zrobić sobie doświadczenie w handlu. Niestety jest mała perspektywa rozwoju w firmie, ale może za jakiś czas sie to zmieni. Pracę wspominam dobrze. Wiadomo, jak w każdej firmie są rzeczy denerwujące, ciężkie do zrozumienia (mówię teraz o centrali). Centrala często czepiała się małych błędów które wydarzyły się tylko raz. (jeden błąd mógł zawsze ważyć o premii - często to było przesadne. ) Jeśli chodzi o warunki pracy, uważam że zarobki były wporządku, fajna podstawa, i przy zrealizowanym planie można zarobić bardzo przyjemną kwotę. Z premiami było różnie, czasem przez pół roku cel był tak wysoki że nie dało się go zrobić, a jak się już udało , to w nastepnym miesiącu target był zwiększany np o 5 tys przy promocji w Rossmanie/Hebe -55%. Ale generalnie atmosfera wporządku, dla chętnich do malowania są orgarnizowane szkolenia z wizażystką GR, bardzo fajna sprawa :) Lubię atmosferę w Golden Rose Sp. z o.o. za: Fantastyczny zespół, kierowniczka. To tworzy super całość. To była jedyna rzecz dla której myślałam czy odejść.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Paulina z Poznania 21.10.2018 12:05

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Bardzo nas cieszy, że miło wspomina Pani pracę w Golden Rose. Życzymy wielu sukcesów i dalszego rozwoju zawodowego. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

nie pracownik.

Ja również mam złe doświadczenie jeśli chodzi o sposób przeprowadzania rekrutacji do tej firmy, jakiś czas temu (usunięte przez administratora) byłam zaproszona na rozmowe, rekrutacje przeprowadzała taka(usunięte przez administratora) była ubrana w dżinsy i tenisówki chyba kierowniczka tego stoiska i muszę powiedzieć że byłam na wielu rozmowach kwalifikacyjnych w różnych firmach ale ta pani zupełnie mnie zaskoczyła to o co pytała w jaki sposób się zachowywała miałam wrażenie że jest zupełnie nie profesjonalna, albo była zmęczona albo chciała szybko tą rekrutacje przeprowadzić, nie wydawała się zainteresowana moimi odp robiła dziwne miny, była wyniosła i nawet na koniec jak chciała być miła to już tego tak nie odebrałam, połączenie braku profesjonalizmu z znudzeniem i brakiem zainteresowania , ja rozumiem że to jakaś młoda dziewczyna i że się pewnie dopiero uczy ale rekrutacje do firmy też dużo o tej firmie świadczą a jeśli ktoś jest tak zaangażowany jak ta pani w swoją prace to coś tu jest nie tak mnie skutecznie zniechęciła nawet do robienia zakupów na tym stoisku a co dopiero do pracy dla tej firmy.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@nie pracownik. 16.10.2018 21:59

Dzień dobry, Dziękujemy za zgłoszenie tej sytuacji. Sprawdzimy sposób prowadzenia rekrutacji przez tego pracownika i skorygujemy ewentualnie niedociągnięcia, aby taka sytuacja się nie powtórzyła. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Małami

Kilka dni temu miałam sytuację, która świadczy o braku profesjonalizmu przez kierowniczkę GR w (usunięte przez administratora). Byłam na rozmowie o pracę, po kilku dniach miał być odzew-nawet w przypadku negatywnego wyniku rekrutacji w postaci maila (którego nawet nie otrzymałam). Otóż ww Pani Kierownik przekazała mojej obecnej kierowniczce z którą najwyraźniej się znają, informację, że JA byłam u niej na rozmowie o pracę. A gdzie RODO? Udostępniłam firmie GR swoje dane TYLKO dla potrzeb rekrutacji. Takie zachowanie jest co najmniej nieprofesjonalne i nie powinno mieć miejsca.

Małami
@Małami 15.10.2018 15:17

Dodam tylko, że pracuję w zupełnie innej firmie, więc moja obecna kierowniczka nie jest powiązana zawodowo z firmą GR. Tym bardziej takie informacje nie powinny wychodzić poza struktury firmy.

dobra rada
@Małami 15.10.2018 15:17

Jeżeli w CV zawarłaś klauzulę o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych to rekruter jak i firma, do której startujesz powinni stosować się do zasady pełnej poufności i tajemnicy trwania procesów rekrutacyjnych.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Małami 15.10.2018 15:17

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Przykro nam, że taka sytuacja Panią spotkała. Dokładnie zbadamy sprawę i w przypadku wystąpienia uchybienia ze strony wskazanego pracownika, wyciągniemy odpowiednie konsekwencje. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Małami
@dobra rada 15.10.2018 17:10

Oczywiście, miałam napisaną taką klauzulę. Tym bardziej zaskakuje mnie fakt, że tak się stało, że wyszło to poza firmę.

C.

Pracowałam w firmie parę ładnych lat i mam ją głęboko w sercu bo dała mi ogrom doświadczenia i satysfakcji. Awansowałam, praca była świetna, niestety do czasu który przyszedł w 2017r. Firma zaczęła zmieniać się na gorsze. Jedyne co było zawsze ok, to zarobki. Reszta to istna masakra. Kierownicy kierowników, regionalni regionalnych, nie wiadomo kto do czego i nad kim. Miliony maili, tabelek, nieprzyjemne lub totalnie fałszywe kierowniczki. Zawsze "chętnie" pomagały i się "jednały" w trudnych sytuacjach, jak się później okazywało, miało to nijaki sens, albo później wykorzystywały to przeciwko nam. Zostałam zwolniona ponieważ "mój czas w firmie się skończył". Niestety nie miałam nawet jak wytłumaczyć całej sytuacji z nikim, ponieważ aż tak się pozmieniało, że nawet nie wiedziałabym do kogo mam się odezwać, a pragnę nadmienić, że nigdy nie było z tym problemu, żeby zadzwonić do koordynatorów do spraw sprzedaży czy chociażby moich ulubionych, miłych kadrowych, gdy się miało problem. W sekundzie straciłam do wszystkich całe zaufanie, które było wręcz bezgraniczne.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@C. 07.10.2018 23:16

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam przykro, że nie do końca spełniliśmy Pani oczekiwania związane z pracą w Golden Rose. Przemiany nie zawsze są proste, ale na pewnym etapie rozwoju firmy – konieczne. Sytuację zawsze można z nami wyjaśnić – jeśli nie poprzez Kierownika, to można zgłosić się bezpośrednio do centrali firmy. Jeśli chciałaby Pani szerzej opisać swój przypadek, bardzo prosimy o kontakt mailowy. Wszystkie dane odnajdzie Pani w zakładce „Kontakt” na GoWork. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

sama_prawda

Wiecie co jest najgorsze? Komentarze dodają osoby, które rzetelnie chcą się wypowiedzieć na temat firmy i pracy u Was, ale są to w większości osoby które same się zwolniły. To nie te osoby, które chcą wylać na Was pomyje, tylko te które chciałyby żeby coś sie wreszcie zmieniło. Wy natomiast dalej piszcie swoje wklejone pod każdym komentarzem bzdury.. widać jak Wam zależy na opinii innych, pracowniku i poprawce na to, co Wam nie wychodzi.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@sama_prawda 04.10.2018 09:36

Dzień dobry, Opinie naszych obecnych oraz byłych pracowników są dla nas niezwykle istotne. Każda konstruktywna krytyka jest przez nas brana pod uwagę i szeroko omawiana. Z tego powodu prosimy o mailowy kontakt z centralą – aby móc szerzej i dokładniej omówić poszczególne zagadnienia. Dzięki zamieszczanym opiniom udało się nam zdefiniować rzeczy do poprawy, nad którymi pracujemy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Pracownik GR

Miałam tę (nie) przyjemność pracować ponad pół roku na wyspie GR. Napiszę plusami i minusami żeby było łatwiej: + praca bardzo łatwa, siedzenie na wyspie i obsługiwanie klientek wg standardów + dość elastyczny grafik chociaż bardzo BARDZO dużo zależy od kierowniczki + zniżki dla pracowników całkiem przyjemne, na różne produkty jest różny upust, co miesiąc można kupić 'po zniżce' do 100zł + udało mi się trafić na cudowny zespół (nie licząc tymczasowej kierowniczki) I teraz przejdę do minusów, których będzie znacznie więcej: -przede wszystkim firma nastawiona jest tylko i wyłącznie na pieniądze, klient jest po to żeby wyciągnąć z niego jak największy paragon a pracownik tylko po to żeby cisnął wskaźniki - nieszczęsne wskaźniki, dziennie co 3h do wypełniania tabelka z raportem, na otwarcie tabelki , na zamknięcie tabelki, raporty, podsumowania. Każdy pracownik jak litanię musiał znać miesięczne targety na utarg, UPT i średnią wartość paragonu - targety z kosmosu, jak firma która w swoim asortymencie ma lakiery za 3,20 zł może oczekiwać średnich paragonów na poziomie 30 zł. Jest niesamowity nacisk na sprzedaż komplementarną (wręcz hiperkomplementarną) , przekierowania ( z lakierów np. na pomadki), wciskanie produktu miesiąca i generalnie wciskania czego się da. - kierownictwo, miałam okazję współpracować z dwoma kierownikami i kierownikiem regionalnym. Tymczasowa Pani Kierownik niestety nie nadaję się do zarządzania zespołem. Jest przeszkolona tylko na egzekwowanie targetów i to w bardzo nieprzyjemny sposób ( tajemniczy klienci, obserwacja punktu z ukrycia, maile kilka razy dziennie dotyczące standardów sprzedaży). Kierowniczka, którą zatrudnili stricte do naszych paru punktów była świetna, potrafiła fenomenalnie zarządzać zespołem, wskaźniki podskoczyły ale po trzech miesiącach GR ją zwolnił bo rzekomo ' zaniedbywała standardy firmy'. Podobnie kierowniczkę regionalną, która była może trochę nadgorliwa ale uważam, że dobrze wypełniała swoje obowiązki. Jeszcze co do zwolnień to będąc na umowie o prace musicie się liczyć z tym, że każdy dzień może być waszym ostatnim bo GR nie raczy uprzedzać o planowanych zwolnieniach. - to drobnostka ale na dłuższą metę przeszkadza mianowicie strój. Firma zapewnia tylko koszulki i na start dostajecie jedną z długim rękawem i jedną z krótkim. Kolejną można domówić dopiero po trzech miesiącach. Dół jak i buty wymagane są czarne ( buty najlepiej niesportowe, na czarnej podeszwie, czarne sznurówki). Nie sposób jest co miesiąc kupować nową parę spodni bo stare najzwyczajniej w świecie się spierają. Zimą polary przysługują tylko punktom, które są blisko wyjścia gdzie wieje. Trochę żółci wylałam ale chciałam nakreślić z grubsza realia firmy.

Golden Rose Polska
@Pracownik GR 03.08.2018 20:16

Dzień dobry, Dziękujemy za opinię i rozpisanie plusów i minusów pracy w Golden Rose. Bardzo się cieszymy, że tak ciepło wypowiada się Pani o swoim zespole. Zależy nam, aby każdy dobrze czuł się dobrze w swoim miejscu pracy. Odnosząc się do minusów – jest nam przykro, że praca w Golden Rose nie spełniła w sposób całkowity Pani oczekiwań. Przyjrzymy się kwestii raportowania wskaźników i postaramy się, aby ten proces nie był uciążliwy dla pracowników. W przypadku targetów – pracując w sprzedaży trzeba się liczyć, że się one pojawią. Musimy wyznaczać sobie cele, aby wiedzieć, jak kierunkować sprzedaż. Jest to procedura, która jest wdrażana zapewne w każdej sieci sprzedaży. Są one realizowane przez zespoły, dlatego oceniamy je jako realne do osiągnięcia. Stale przyglądamy się zarówno pracy całych zespołów, jak i poszczególnych kierowników, czy koordynatorów. Na tę ocenę wpływa wiele składowych, dlatego wspomniane „standardy firmy” mogą być rozumiane bardzo szeroko. Dziękujemy także za wzmiankę na temat odzieży służbowej, zastanowimy się jak rozwiązać tę kwestię. Pozdrawiamy!

Warszawa
@Pracownik GR 03.08.2018 20:16

Zgadzam się z tą opinią. Naloty niespełnionej kierowniczki regionalnej która ma milion problemów ponieważ liczy się raport i zdjęcia do raportu. Generalnie chodzi o to aby dosłownie naciągnąć klienta na jak najwięcej sztuk po to aby się kasa zgadzała. Szkoda ze sprzedawcą nie ma motywacji do sprzedaży bo pracuje za najniższą krajową a premie są tak ogromne że po ich otrzymaniu można tylko usiąść i płakać :)

Były pracownik
@Warszawa 22.08.2018 11:16

Wszystko się zmieniło, miałyśmy super trenerkę świetnie motywowała do pracy, była czasem ostra i wymagająca ale sprawiedliwa dużo nam tłumaczyła i wyjaśniała żadne pytania nie zostawiała bez odp bardzo ciekawe szkolenia z technik sprzedaży przydały mi się w innej pracy, bardzo dobrze wspominam tą współprace pozdrawiam tą Panią otrzymała od nas prezent na święta dwa lata temu.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Warszawa 22.08.2018 11:16

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie klientów, ale także pracowników. Zdecydowanie nie zależy nam na tym, aby klient odszedł ze stoiska z produktami, które nie będą go satysfakcjonowały. Cele sprzedażowe wyznaczane są w każdej firmie, również w naszej, stąd też kierowniczki mają obowiązek ich pilnować. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy, chcielibyśmy sprawdzić sposób zarządzania we wspomnianym punkcie sprzedaży. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Były pracownik 22.08.2018 13:35

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Miło nam czytać, że sposób szkoleń oferowany przez naszą firmę był dla Pani satysfakcjonujący. Bardzo dbamy o to, aby pracownicy mogli się stale rozwijać. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

B.pracownik
@Były pracownik 22.08.2018 13:35

Czy ta Pani miała kiedyś Szczecin z 2-3 lata temu ? jeśli tak to podzielam opinie super szkolenia i przyjazne oraz profesjonalne podejście do pracowników dołączam się do pozdrowień:) z tego co wiem chyba już dla Golden Ros nie pracuje zresztą jak większości dobrych pracowników niestety.

Paula
@Pracownik GR 03.08.2018 20:16

Potwierdzam , kochana bardzo to delikatnie ujełaś.

Małgosia
@B.pracownik 23.08.2018 18:47

Ta trenerka a potem koordynatorka była z Gdańska, bardzo dobrze wspominam pracę w tym okresie , więcej było zaufania do pracowników mogli ustalić miedzy sobą grafik, zupełnie inna atmosfera pracy niż jest teraz wtedy chciało się pracować człowiek był zmotywowany i zadowolony i przede wszystkim lubił swoją pracę i przełożonych , nie było powodów do takich komentarzy jak sa teraz.

Były pracownik

Kiedy złożyłam wypowiedzenie po wieloletnim stażu pracy myślałam, że gorzej już być nie może. Czytając dzisiaj nowe wpisy byłych pracowników, franczyzobiorców jestem zdumiona, że firma nie wyciągnęła jeszcze żadnych wniosków co do zarzadzajacych nią osób. Naprawdę mam pełną świadomość każdego napisanego tu slowa .Kiedy firma zaczynała się prężnie rozwijać pracowało na to szereg mocno zaangażowanych wspaniałych ludzi dopracowujacych każdy szczegół, a przede wszystkim dbających o dobro i zadowolenie klienta.Niestety w pewnym momencie niewłaściwe osoby wzięły sprawy firmy w swoje ręce i sukcesywnie pracowały na masowe zwolnienia tych właśnie osób . Dzisiaj brakuje im dobrej obsługi i pisze to z własnego doświadczenia ponieważ pozostałam klientka GR. Gdybym mogła napisać tu nazwiskami uwierzcie, że nie miałabym żadnych skrupułów... hm , ale to już nie czas i miejsce na gorzkie żale. Nie polecam współpracy z GR bynajmniej do czasu kiedy pojawią się tutaj jakieś pozytywne komentarze, a szczerze mówiąc na prawdę w to wątpię.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Były pracownik 29.09.2018 23:29

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Zapewniamy, że niezmiennie dobro i zadowolenie zarówno klientów, jak i naszych pracowników jest dla nas celem nadrzędnym. Dbamy także o jakość obsługi, prowadząc szkolenia dla pracowników. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy w celu szerszego omówienia sprawy. Chcielibyśmy dokładniej przyjrzeć się zgłoszeniu. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

pracownik
@Były pracownik 29.09.2018 23:29

Pracowałam bezpośrednio w firmie i popieram każde słowo, wszyscy którzy pracowali w tej firmie wiedzą co się dzieje i kto decyduje i próbuje zarządzać teraz G.R według mojego zdania a mam nadzieje że każdy ma prawo do jego wyrażania robi to bardzo zle i nie udolnie a ludzi traktuje skandalicznie!!!!!!!!!! uważam że chodzi chyba o dowartościowanie swojego ego i udawanie wielkiej (usunięte przez administratora) również robi karierę i otrzymuje tytuły a jeszcze nie tak dawno sprzedawał auta w salonie prawdziwy spec od zarządzania;)))) tylko czy robienie kariery w firmie mamy to jakiś wyczyn ? myślę że jak by miała choć trochę ambicji pracowała by nie zależnie lub stworzyłaby własną firmę ale myślę również że jeśli w innej firmie popełniła by tyle błędów a odzew pracowników byłby taki jak tutaj to dawno wylali by ją na zbity..... ale nie u mamy tu będzie rządzić puki Turcy się nie zdenerwują i w końcu podejmą działania żeby ukrócić te aspiracje !!!!!!!!

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@pracownik 02.10.2018 01:33

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam przykro, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Pani zgłoszenie nas zaniepokoiło, w związku z czym prosimy o kontakt z centralą w celu wyjaśnienia szczegółów. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Były pracownik
@Golden Rose Sp. z o.o. 01.10.2018 12:02

Dziękuję za skrupulatną odpowiedź, początek na zasadzie kopiuj /wklej wszędzie taka sama , szczerze mówiąc zachęcanie nas do odwiedzwnia siedziby i przedyskutowania nie jest tutaj na miejscu , ponieważ żaden z pracowników nie podjął decyzji o odejściu z dnia na dzień . Rozmowy z Państwem nie doprowadziły żadnego z nas do konsensusu.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Były pracownik 02.10.2018 11:52

Szanowna Pani, Z centralą firmy można skontaktować się mailowo (adres e-mail jest podany w zakładce „Kontakt” na GoWork). Ciężko nam się teraz odnieść do Pani konkretnego przypadku, gdy nie znamy szczegółów. Nigdy nie pozostawilibyśmy bez reakcji zgłoszenia pracownika dotyczącego tego, że jest źle traktowany. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Były pracownik:)

Golden Rose, było przyjazną rodzinną firmą z ludzkim podejściem do pracowników pracowałam kilka lat w tej firmie i wspominam ją dobrze do chwili kiedy rządy " wprowadziła' córka Pani prezes, niestety wszystko zmienia się na gorszę dla pracowników, córka ma aspiracje tworzenia korporacji gdzie nie liczy się człowiek tylko pieniądz, pozatrudniane koordynatorki i kierowniczki obgadują przełożonych nawet do pracowników stoisk, w niewybredny sposób odnoszą się do polityki firmy a ich praca głównie polega na piciu kawy, nie wnosi to nic i nic nie daje ani pracownikom ani firmie, spada motywacja do pracy jak i identyfikowanie się pracowników z marką pewnego rodzaju sentyment, tego już nie ma, pracownicy sklepów czy stoisk mają dosyć obłudy i wyzyskiwania, Pani Prezes powinna zakończyć eksperymenty z modelami zarządzania i uspokoić atmosferę w firmie w przeciwnym razie w dalszym ciągu będzie traciła bardzo dobrych pracowników i zostaną tylko ci którzy myślą w kategorii"na przeczekanie". Na tą chwilę prace w Golden Rose szczerze wszystkim odradzam.

Golden Rose Polska
@Były pracownik:) 01.08.2018 11:24

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za opinię i obszerne odniesienie się do tematu. Golden Rose z biegiem lat zaczęło się mocno rozrastać, w związku z czym potrzebny był nowy system zarządzania. W ostatnim czasie zapadło wiele decyzji strategicznych we współpracy z różnymi Działami w firmie. Nie było to łatwe zadanie, ale wypracowaliśmy nowy system, który stale jest doskonalony. Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że w życiu każdej firmy przychodzi taki moment, gdzie zarządzanie przejmuje inna osoba. Jest to naturalna kolej rzeczy. Bierzemy pod uwagę każdą opinię, dzięki czemu możemy się stale doskonalić. Pragniemy także podkreślić, że wartości wyznawane przez firmę są niezmienne: nadal najważniejszy jest dla nas człowiek i staramy się tworzyć jak najbardziej przyjazną atmosferę pracy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Pracownik
@Golden Rose Polska 01.08.2018 12:27

Raczej nazwałbym to procesem testowania systemu niespełna od dwóch lat, niźli doskonaleniem. ;-)

były pracownik
@Pracownik 01.08.2018 19:48

Teraz GR to porażka , rządy (usunięte przez administratora)to kpina , a te ciągłe komentarze że firma się rozwija są śmieszne , pozwalnianie najlepszych pracowników jest strzałem we własne kolano .Każda z dziewczyn które się zwalniała chciała wam przekazać że w firmie nie dzieje się dobrze , niestety ale pracowników trzeba słuchać bo to od nich zależy sprzedaż , niestety ale wasze tabelki nic nie dadzą one kosmetyków nie sprzedadzą.Ciekawa jestem kiedy Prezesi zrozumieją że powierzenie firmy (usunięte przez administratora)się nie sprawdziło .

Golden Rose Polska
@były pracownik 07.08.2018 19:59

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Nasi pracownicy są oceniani przede wszystkim pod kątem merytoryki, skuteczności w działaniu, wiedzy specjalistycznej, spełniania standardów. Jeśli otrzymujemy zgłoszenia odnośnie pracy w Golden Rose – zawsze bierzemy je pod uwagę. Niestety, nie wszystko da się wdrożyć od razu, ale robimy to sukcesywnie. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Gonia
@Golden Rose Polska 01.08.2018 12:27

Człowieka to widzicie tylko tego z portfelem przy stoisku.

były pracownik
@Golden Rose Polska 08.08.2018 10:34

Mieliście bardzo dużo dobrych pracowników , ja z koleżankami przez parę lat zawsze byłyśmy w czołówce wszystkich konkursów , wielokrotnie byłyśmy chwalone przez panią Ewe, sklepy cały czas zwiększały swoje obroty. Niestety rządy (usunięte przez administratora) wszystko popsuły a wasze dobre zmiany niestety nie sa takie dobre .Pracowałam w tej firmie bardzo dlugo i cieszę się bardzo że podjełam taką decyzje i odeszłam od was. Szkoda mi tylko tej firmy ponieważ naprawde dobrze wspominam 10 lat pracy w GR a o pozostałych latach wolałabym zapomnieć .Mam duży sentyment dla GR i jestem wręcz wsciekła na to co wyprawiacie.

Były pracownik
@Golden Rose Polska 01.08.2018 12:27

Kiedyś mogłabym się podpisać pod tymi słowami. Niestety dzisiaj żadne z nich dotyczące wyobrażenie w temacie dobro człowieka nie jest tutaj prawdą.

Łodzianka.

Nie polecam pracy w GR !!!!!!!!!!! ich ciągłe testowanie metod zarządzania a żadna się nie sprawdza może to wina pracowników???? którzy zle są dobierani do stanowisk ale jest to żenada że taka firma nie potrafi dobrać odpowiednich ludzi na odpowiednie stanowiska no ale cóż ludzie pracujący w biurze teraz jako pseudo kierownicy jak czytam to sami karierę;) robili np na stoisku z świeczkami lub na sklepie w GR w łodzi nie mając dobrych opinii na galeriach wśród innych pracowników na pewno są to profesjonaliści w dziedzinie zarządzania))))

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Łodzianka. 26.09.2018 19:59

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani/Pana oczekiwań. Zapewniamy, że skrupulatnie dobieramy pracowników na określone stanowiska i wnikliwie analizujemy ich kandydatury. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Iwona

Dzień dobry, czy firma oferuje pracownikom benefity?

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Iwona 23.09.2018 14:06

Dzień dobry, Zapraszamy do odwiedzenia zakładki "Benefity" na naszym profilu. Tam wszystko jest dokładnie opisane: https://www.gowork.pl/golden-rose-sp.-z-o.o.,950013/benefity. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

były pracownik.

Wszystkim - ambitnym nie polecam pracy w G.R ta praca to nie porozumienie kadra zarządzająca firmą to jest największe nie porozumienie brak obiektywizmu, rzetelności, wiedzy praktycznej i merytorycznej żałosne nie douczone osoby którym nagle dano władze nad innymi pracownikami, każdy pracownik szanujący się nie pozwoli na takie traktowanie.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@były pracownik. 11.09.2018 15:43

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani/Pana oczekiwań. Zapewniamy, że zawsze staramy się zachować obiektywizm, a osoby zarządzające zespołami są skrupulatnie wybierane. Jeśli chciałaby Pani/Pan podzielić się z nami szerzej swoją opinią, zachęcamy do kontaktu z centralą firmy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Natalia
@były pracownik. 11.09.2018 15:43

Popieram, na początku jest miło i przyjemnie żeby za chwile człowieka wykorzystać do cna, nie polecam pracy w GR Tą firmą powinien zająć się ktoś z inspekcji pracy !

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Natalia 19.09.2018 14:53

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam bardzo przykro, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Pani komentarz bardzo nas zaniepokoił. Prosimy o kontakt z centralą, aby wyjaśnić, z czego wynika taka opinia. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Franczyzobiorca

(usunięte przez administratora)a pani sie wstydzi swoich dzialan ,bo pisze pani do go work o usuniecie imion ? i tak wszyscy wiedza o kogo chodzi i o co chodzi.Nie zagluszy pani odbioru tych pani durnych posuniec.

Franczyzobiorca

I JESZCZE JEDNO NA TEMAT GR. JAK JEST PROMOWANY PRZEZ OSZUSTWA.(usunięte przez administratora)TAK WIEC Z RZETELNOSCIA NIE MA NIC WSPOLNEGO. KLIJENTKAMI SA MALOLATY BO SZANUJACA SIE KOBIETA WOLI KUPIC DOBREJ MARKI. MY MUSIMY OPOWIADAC BAJKI ZEBY SPRZEDAC PRODUKT(usunięte przez administratora)I CIAGLE SLYSZYMY PRETENSJE /UWAGII/JAKIRES TABELKI DO WYPELNIENIA I OCZYWISCIE TOWAR TOWAR TRZEBA NA MAKSA KUPOWAC .

Franczyzobiorca

WITAM, JESTEM PO OSTATNIM SZKOLENIU W LODZI ,A TO ZAWSZE DOBRA MOZLIWOSC ZEBY USLYSZEC CZY TYLKO U MNIE JEST ZLE JAK SLYSZE OD FIRMY CZY WSZEDZIE. A WIEC WSZEDZIE,OK 10 PUNKTOW JUZ SIE ZAMYKA ,ALBO BEDZIE DO KONCA ROKU ZAMYKAC. WSZYSCY SLYSZA ,ZE TO NASZA WINA,BO GR JEST SUPER;-(((((KLAMSTWO.GR TO NAJGORSZA FIRMA DAJACA FRANCZYZY. WSZYSTKO MOGA A MY NIC ,OCZYWISCIE NIE DYSKUTOWAC A PLACIC ZA TOWAR KTORY AKURAT IM NIE SCHODZI .KLAMIA,UDAJA MILYCH A NOZ W PLECY WBIJAJA. TA FIRMA TO JEDNA PATOLOGIA.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@Franczyzobiorca 05.09.2018 19:09

Dzień dobry, Przykro nam, że współpraca z Golden Rose nie spełniła Pani/Pana oczekiwań. Bardzo prosimy o kontakt z centralą w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Franczyzobiorca
@Golden Rose Sp. z o.o. 06.09.2018 12:46

PANSTWO ZARTUJECIE .WY I WYJASNIENIA SYTUACJI. TU NIE MA CO WYJASNIAC TYLKO ZAMYKAC TO STOISKO. PANI PRZEBIEGLOSC JEST IMPONUJACA;-)))

Franczyzobiorca
@Golden Rose Sp. z o.o. 06.09.2018 12:46

PANI (usunięte przez administratora) LUB (usunięte przez administratora)LUB (usunięte przez administratora) JAK NA SPOTKANIACH CHCEMY WYJASNIAC I ZADAJEMY PYTANIA TO JEST CISZA I PANI(usunięte przez administratora) NIE WIE CO POWIEDZIEC I MOWI ZE Z ODPOWIEDZIA WROCI.DO DZISIAJ CZEKAMY. CHOROBLIWE AMBICJE ,ZLE TRAKTOWANIE LUDZI WAS ZGUBI,JUZ SIE SYPIE. NA TYM BIZNESIE ZARABIACIE TYLKO WY!!!!!!!!!!!!!!SKLADY KOSMETYKOW MASAKRA ,OPAKOWANIA MASAKRA A PANI CHCE ZROBIC DOUGLAS Z GR/ZARTY.

Ulka

Niektórzy potrafią jedynie narzekać i pewnie dlatego tak piszą.

Łodzianka
@Ulka 23.05.2018 14:57

Ulka S juz ma pani nowe obowiazki pisac odp dore o firmie.ha ha

pracownik

koordynatorki kryją kierowniczki i na odwrót skargi składane do koordynatorki na poczynania kierowniczki nie przynoszą żadnego skutku a kierowniczka daje odczuć że jest nie do ruszenia i osoba która to zrobiła ma problem nagle z grafikiem itp to są chore układy kazda chce żeby w jej rejonie wszystko było super chwalą te swoje kierowniczki które prowadza mobbing na pracownikach dlaczego firma się na to zgadza czemu na te stanowiska zatrudniła takie osoby? nikt nie ma zaufania do firmy skoro takie osoby dla niej pracują.

Golden Rose Sp. z o.o.
pracodawca
@pracownik 22.08.2018 13:12

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam przykro, że taka sytuacja Panią spotkała. Pani zgłoszenie bardzo nas zaniepokoiło. Jeśli takie informacje by do nas dotarły, niezwłocznie sprawdzilibyśmy tę sytuację. Nie jest to akceptowalne przez firmę zachowanie. Bardzo prosimy o kontakt z centralą, abyśmy mogli podjąć działanie. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Franczyzobiorca

Witam, Ja pisze jako Franczyzobiorca. Tu tema jest jeszcze gorszy. Jak ktos mysli ,ze zarobi na tym biznesie to nic bardziej mylnego. Galerie na ktorych mozna zarobic sa juz zajete przez stoiska Firmowe. Po drugie lepsze galerie maja osoby ktore albo donosza pani (usunięte przez administratora). Ta firma to kibel. Jesli ktos zagraza (usunięte przez administratora) to juz tam nie pracuje.Jesli ktos ma swoje zdanie juz nie ma biznesu. W ieczne rotacje-a nikt nie zmienia pracy jak jest ok?! Franczyzobiorca tez nie dyskujtuje jak zarabia logicznie. Od czasu rzadow(usunięte przez administratora)syf.A oni maja wielkie ambicje jak z Tureckiej Szutu zrobic Douglas . Ciagle cos zamykaja ,ale odp jest jedna to ktos nie nadawal sie do biznesu i nie postepowal wedlug zalecen. A zalecenia sa takie czy ci idzie czy nie Towar na max musisz kupowac.Na dodatek ciagle masz do podpisu aneksy z karami za wszystko.Albo chca to przejac bez spraw w sadzie z franczyzobiorcami ,ale ktos tam ma cos nie tak!!!!!!!!!!!!!!!!Turki Forbs byl w 2016r teraz biznes wam leci o 25%

Golden Rose Polska
@Franczyzobiorca 08.08.2018 09:06

Szanowna Pani, Jak każda franczyza nasz system oparty jest na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy odrębnymi biznesami (franczyzodawcą i franczyzobiorcą). Od 6 lat współpracujemy z wieloma franczyzobiorcami. Bardzo szanujemy naszych partnerów biznesowych, wspieramy ich w działaniach sprzedażowych, przekazujemy nasze know-how, doradzamy. I to prawda – jak każdy biznes – pracujemy nad jak najlepszym wynikiem, także dla naszych franczyzobiorców, czyli osób, rodzin, które nam zaufały. Obserwując sytuację na rynku wprowadziliśmy kolejne standardy, rozwiązania, ale również system kontroli, który ma zapewnić przestrzeganie zunifikowanego modelu zarządzania. Oznacza to, że chcemy, aby każde nasze stoisko było zadbane, schludne, dobrze zatowarowane, z doskonałą obsługą klienta. Wydaje nam się, że właśnie podjęcie tej strategii zostało w tym komentarzu nam zarzucone. Odnosząc się do Pani wypowiedzi: - System franczyzowy Golden Rose działa od 2012 r. i przez tyle lat nigdy nie wypowiedzieliśmy umowy bez przyczyny. Dodatkowo podkreślamy, że nawet jeśli taka sytuacja miała miejsce, to Franczyzobiorca wcześniej jest informowany nawet kilkukrotnie podczas rozmów o niewywiązywaniu się z umowy. - Zamknięcia - faktycznie ostatnio zamknęliśmy kilka lokalizacji, w tym firmowe (Tesco Łódź , Carrefour Łódź, AKS Chorzów). Informujemy, że jednocześnie za to otworzyliśmy nasze stoiska w Galerii Łódzkiej oraz w Centrum Serenada w Krakowie. Przenieśliśmy się do lepszych galerii lub nasi Franczyzobiorcy są w trakcie szukania innych lokalizacji, by przenieść punkt. Nie oznacza to, że my wypowiadamy im umowy. Jest to związane z oceną sytuacji rynkowej: dotychczasowe galerie tracą na prestiżu, otwierają się nowe możliwości w nowych lokalizacjach. Podejmujemy decyzje najlepsze dla marki i Franczyzobiorcy. - Tak, jak w każdym systemie dystrybucyjnym mamy konkretne oczekiwania odnośnie poziomu zatowarowania – zawsze tłumaczymy, że aby sprzedawać trzeba mieć towar na stoisku. Od dawna monitorujemy ten element, ponieważ mniej doświadczeni franczyzobiorcy nie towarowali stoisk, a co za tym idzie – nie osiągali zysków. - Odnośnie kar – nasze umowy franczyzowe zawierają kary, o czym wiadomo przed podpisaniem tejże umowy. Natomiast w przypadku nałożenia takiej kary kluczowe jest rażące zachowanie franczyzobiorcy. To oczywiste, że zabezpieczamy się na takie ewentualne przypadki. - Wybór galerii – tu wchodzi tak naprawdę wiele elementów. Natomiast nie weryfikujemy jedynie lokalizacji i potencjału tego miejsca, ale także potencjał samego franczyzobiorcy. To prawda, że zdarzyło nam się odmówić współpracy w określonej lokalizacji, ale było to związane ze zbyt bliską odległością od innego naszego stoiska franczyzowego lub firmowego. Decyzje, o których Pani pisze, były i zawsze będą zapadały obiektywnie, po wzięciu pod uwagę różnych zmiennych. Możemy także zapewnić, że nasi Franczyzobiorcy posiadają punkty w bardzo dobrych lokalizacjach w dużych miastach. Mamy nadzieję, że udało nam się wyczerpująco odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

franczyzobiorca
@Golden Rose Polska 08.08.2018 13:49

Nie jest tak do konca jak pani pisze! A w pisaniu i obiecywaniu jest pani ekspertem. Aneksy z nowymi podwyzonymi kwotami zatowarowania dajecie do podpisu w czasie trwania umowy i to bez mozliwosci ich niepodpisania to super nie fer bo zmieniacie zasady gry w czasie trwania umowy. franczyzobiorcy sa traktowani niejednakowo .Jedni moga nie placic 21 dni fv a inni juz po 7 dniach maja informacje ,ze towar nie zostanie wyslany. Po drugie te wasze promocje sa zenujace. My zarabiany na nich 1zl np ta ostatnia Croyon /temperowka czy to normalne? Jesli robicie w kuponowkach 25 % upustu to wy tez ponoscie tego koszty.Aneks w sprawie pozwolenia na nagrywanie oczywiscie obowiazkowo. A czy my jestesmy malpami w cyrku? Wieczne pretensje i wymagania. Robicie na blogu reklame a towaru nie ma . Bo nie macie tego co najlepiej rotuje. Klijenci niezadowoleni a wy pretensje macie do nas. Standardy o jakich pani mowi.Gdyby nie to ze trzeba wciskac kity to nikt normalny by nie kupil tego g.....Ceny windujecie jak na max factora. wprowadzacie w blad potencjalnych franczyzobiorow. mowicie o wirtualnych obrotach innych punktow i oczywiscie brak towaru jest glowna przyczyna braku obrotow.Klamiecie ,manipulujecie .Z wami wszystko trzeba miec na pismie. Kary za wszystko. Logiczne jest ze stoisko musi byc czyste .AAAAi jeszcze jedno. Braki towarowe . Wmawiacie ze towar pakowany jest komisyjnie i byl wielokrotnie sprawdzany. Klamiecie.Sa ciagle rotacje w magazynie i bledy sa u was a nas traktujecie jak zlodzieji.(usunięte przez administratora)gratuluje awansu/hehe za ta promoce z temperowka. Wizrtuozeria Martetingu. Jestescie wielcy.HA HA Nie szanujecie pracownikow ktorzy pracuja na was ,ale tez nas!!!!!!!!!11

Franczyzobiorca
@franczyzobiorca 08.08.2018 21:47

Popieram w 100% to co robicie w stosunku do franczyzobiorców jest strzałem we własne kolano!!!!!!!!!!!!!!

FranczyzobiorcaGR
@Franczyzobiorca 09.08.2018 18:49

Niestety nie popieram tych komentarzy. Ja uważam, że warunki handlowe poprawiły się, mam teraz jeszcze lepszą marże, GR widzi jak zmienił się handel i na ostatnim spotkaniu dostałam informacje jaką drogę wybrać by mój biznes lepiej prosperował-to partnerskie podejście, ale jak widać nie każdy potrafi to zrozumieć. Uważam, że dobrze zainwestowałam swoje pieniądze, a zasady współpracy są dla mnie zrozumiałe. To nie jest moja pierwsza franczyza, ale w GR jest uczciwie, a wiem z doświadczenia że różnie to wygląda w innych firmach.

Golden Rose Polska
@franczyzobiorca 08.08.2018 21:47

Dzień dobry, Rozumiemy Pani rozgoryczenie, ale pragniemy zaznaczyć, że żaden biznes nie jest niezmienny. Musimy dostosować się do sytuacji panującej na rynku. Zasady kooperacji z poszczególnymi franczyzobiorcami są ustalane indywidualnie na podstawie tego, jak układa się nasza współpraca. Wszelkie obiekcje można do nas zgłaszać na bieżąco – zawsze je rozpatrujemy bardzo dokładnie. W razie jakichkolwiek wątpliwości – prosimy o kontakt z centralą firmy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Golden Rose Polska
@FranczyzobiorcaGR 09.08.2018 21:28

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Cieszymy się, że współpraca z marką Golden Rose spełnia Pani oczekiwania. W razie jakichkolwiek wątpliwości – prosimy od razu o kontakt z centralą firmy. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

franczyzobiorca2
@Golden Rose Polska 10.08.2018 09:14

Nie spelnia moich oczekiwan i nie realizujecie swoich obietnic

Neutralna

Czytając te opinie mam wrażenie ze nic nie można negatywnego napisać na temat firmy GR bo zagorzałe obrończynie na człowieka naskoczą, a to że zmień pracę, a to że nic tu prawdą nie jest , ogarnijcie się ludzie lub Jeśli nie chce Ci się "dziewczyno" rzetelnie i odpowiedzialnie wykonywać swojej pracy - zawsze będzie źle itp przecież zadowolonych nikt tu nie atakuje personalnie tylko piszą że mają odmienne zdanie w tym temacie to zadowoleń atakują a ludzie nie głupi swój rozum mają i wnioski sami wyciągną, obrażać kogoś bo ma odmienne zdanie .........? świadczy to osobie która coś takiego robi oczywiście w obie strony, masakra.

GRujemnie
@Neutralna 09.08.2018 23:05

te obronczynie to(usunięte przez administratora)ktora ma obsesje na temat opini na forach. Wcale bym sie nie zdziwila jakby cala firma miala nakaz pisania pozytywow.tak zaklamany sposob dziala GR na wszystkich plaszczyznach. Ktos z franczyz w konczu zabral glos . Bo ich to juz jako bank tylko maja. Raczej Bankomat bo to przedmiot bez prawa glosu

Były pracownik.

Czytam te wpisy i nie zgadzam się z tym, że wszystko jest słabe w tej firmie. Kasa spoko, premie tez byly jak się spielysmy, atmosfera w zespole ok, ale...kadra zarządzajaca a konkretnie (usunięte przez administratora) To.dramat! Tylko się drze, jest niemiła, traktuje pracowników jak idiotki. Nie twierdzę, że wszyscy macie takich kierowników, ale ona była powodem mojej rezygnacji. A same kosmetyki są ok, wiec nie wiem po co tak się znęcacie w tych komentach.

Golden Rose Polska
@Były pracownik. 10.08.2018 11:35

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią i przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Czy możemy prosić o podanie lokalizacji, w której Pani pracowała? Chcielibyśmy zweryfikować w tym miejscu sposób zarządzania zespołem. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Zostaw opinię o Golden Rose Sp. z o.o. - Łódź

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Golden Rose Sp. z o.o.