Golden Rose Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Golden Rose Sp. z o.o.

Były pracownik.

Widzę że w firmie nie zmienia się nic na korzyści pracowników, koordynatorzy którzy nie wiele wiedzą o samym procesie sprzedaży przekazują często sprzeczne informacje lub wręcz błędne , sposób traktowania pracowników pozostawia wiele do życzenia, ogólnie brak profesjonalizmu charakteryzuje te stanowiska pracy G.R Brak prawdziwego zaangażowania firmy w rozwiązywanie problemów pracowników odp zawszę w jednolitym tonie typu "przykro nam że nie jest Pań zadowolona ze współpracy z naszą firmą..itp: ile jest tu takich wpisów i czy coś się zmieniło ? żeby pracownicy byli zadowoleni ? dlaczego przed " wielkimi zmianami" takich wpisów nie było? można odnieść wrażenie że firma " szydzi z pracowników,nie szanuje ich potrzeb, dopuszcza do sytuacji nie komfortowych , bagatelizuje zastrzeżenia lub nie reaguje na nie itp " Zła wielka zmiana" doprowadziła do wdrożenia a potem upadku sytemu kierowników , do ciągłej rotacji pracowników , braku pracowników długoletnich co za tym idzie brak doświadczenia i zaangażowania takich pracowników, oraz budowanie przez nich pozytywnego wizerunku firmy, brak profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju, niestety te wartości które charakteryzowały pracę w tej firmie jeszcze ponad 2 lata temu teraz niestety zostały zastąpione, brakiem szacunku do pracownika, brakiem zaufania,brakiem stabilności zatrudnienia, brakiem zrozumienia, dlaczego pracownik nie może mieć trzy dni wolne pod rząd? ponieważ chciano wszystko określić mieć wpływ i przełożenie na wszystko pod przykryciem " sprawiedliwego traktowania" wprowadzono zasadę zaczerpniętą z innej korporacji zupełnie nie biorąc pod uwagę potrzeb własnych pracowników i tego że ta firma nie była korporacyjną machiną tylko rodziną firmą z wartościami. Czemu wprowadzono zapis " nie wyjaśnione braki?" nie dla kontroli do tego służą inne narzędzia o których pracownik szeregowy nawet nie wie, tyko wywarcia presji na pracownikach stoisk, strachu? jaka jest z tego korzyści znowu zwolnienia się co bardziej ambitnych pracowników oraz klęska wizerunkowa firmy okazującej brak zaufania pracownikom , tak właśnie zostało to odebrane, czemu firma sama sobie strzela w kolano? czemu nie wyciąga wniosków i nie uczy się na własnych błędach? może dlatego że ludzie którzy mają wpływ na te kompromitujące działania nigdy nie przyznają się do szeregu błędów z testowaniem i eksperymentowaniem na pracownikach i różnych modelach zarządzania, Już od jakiegoś czasu nie jestem pracownikiem tej firmy ale pozostałam klientką pracownicy otwarcie mówią na temat firmy i warunków pracy często w bardzo nie pochlebny sposób, mądra firma wyciąga wnioski i wprowadza zmiany nie zbędne dla rozwoju firmy a rozwój firmy to również zadowolony, zmotywowany,doświadczony pracownik który bezpośrednio generuje zyski oraz kreuje wizerunek firmy.

Pracodawca

@Były pracownik.

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Na samym wstępie chcieliśmy podkreślić, że każdy pozostawiony komentarz jest przez nas analizowany i wyciągamy z niego wnioski. Jeśli jest potrzeba interwencji – oczywiście to robimy. Każde zmiany są trudne zarówno dla firmy, jak i pracowników, dlatego bierzemy pod uwagę każdą opinię dotyczącą tego, jak udoskonalić nasz system pracy. Jeśli praca koordynatora według Pani nie spełniała standardów w okresie, kiedy była Pani u nas zatrudniona – prosimy o kontakt z centralą. Bez tego nie będziemy w stanie sprawdzić sytuacji i interweniować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pracownik9

Witam. Pracuję już w firmie Golden Rose dwa lata. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Szefowa nie wypłaca najniższego wynagrodzenia. Teraz nie chce wypłacić podatku, który przysługuje każdemu do 26 roku życia, bo uważa, że na tak drogiego pracownika jej nie stać. Próg, który musimy wyrobić z koleżanką wpisuje w ostatnim tygodniu miesiąca.... Więc wiadomo, że zazwyczaj jest zawyżony. Za sprzedane produkty miesiąca również nic nie mamy. Nie wiem czy ktoś wogóle w tej firmie kontroluje, to, co wyprawiają francyzoodbiorcy.

Pracodawca

@Pracownik9

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Bardzo prosimy o podanie informacji, w jakiej lokalizacji Pani pracuje. Będziemy wyjaśniać sprawę i interweniować. Jeśli chciałaby Pani szerzej opisać swoją sytuację – prosimy o kontakt z centralą firmy. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Nowa

Tak czytam właśnie te wszystkie komentarze na temat Golden Rose i niestety nie sprzyjają one do podjęcia współpracy z tą marką.Zaintrygował mnie temat trzech dni wolnych od pracy.Czy ktoś z obecnych pracowników mógłby wyjaśnić o co chodzi?

Ww
@Nowa

Nie możesz mieć trzech dni pod rząd wolnych bez wzięcia jednego dnia urlopu wypoczynkowego. Natomiast 3 albo 4 dni pod rząd możesz pracować, wtedy to nie jest dla firmy żaden problem ;)

2
Nowa
@Ww

Pierwszy raz z czymś takim się spotykam czy to jest nie wbrew prawa pracy ? Jeśli norma tygodniowa jest wyrobiona to dlaczego trzeba wypisywać wniosek urlopowy ? A co jeśli ktoś już nie ma urlopu ? To jak to firma rozpatruje a komuś bardzo zależy na wolnym? Nie ogarniam polityki tej firmy.Miałam zamiar aplikować na stanowisko doradcy po mimo dużej sympatii do kosmetyków, ale nikt mnie nie będzie "okradał" z dni urlopowych

Zainteresowanie pracą spadło
@Ww

Chciałam aplikować do tej firmy ale opinie mnie przerażają, czy gdzieś jest uregulowanie prawne że przy przepracowanej prawidłowej ilości godzin nie można brać 3 dni wolnego pod rząd? Z tego co się orientuje w kodeksie pracy ani prawie pracy takiego paragrafu nie ma, czy pracodawca działa zatem na niekorzyść pracownika? Przecież każdy pracownik powinien mieć prawo do godziwego wypoczynku, nawet jeżeli ten wypoczynek będzie trwał 5 dni, jeżeli tylko przepracował swoje a branie urlopu w sytuacji gdy pracownikowi i tak przysługuje dzień wolny to zwykłe oszustwo wobec pracownika, moim zdaniem. Ta kwestia w tej firmie jest dla mnie bardzo nie zrozumiała. Czy na rozmowie kwalifikacyjnej jest się o tym poinformowanym, chciałabym wiedzieć jak to dokładnie działa w tej firmie, może ktoś z obecnych pracowników jeszcze bardziej przybliżyć temat? Czy to zostaje jakoś z góry ustalone podczas rozmów kwalifikacyjnych?

Pracodawca

@Zainteresowanie pracą spadło

Dzień dobry, Postaramy się wyjaśnić nurtującą kwestię dni wolnych podczas pracy na stoisku. Dni ustawowo wolne od pracy należą się każdemu – jest to sprawa jasna i nikt nie ma ich potrącanych z urlopu. Sytuacja, jaką Panie opisują ma miejsce, kiedy pracownicy chcą układać swoje grafiki w taki sposób, aby mieć jak najwięcej dni wolnych od pracy pod rząd – nie wliczając w to dni ustawowo wolnych. Nie działamy tu na szkodę pracownika, a wręcz dbamy o jego dobro. Mamy na celu efektywne wykorzystywanie urlopu przez pracowników, dzięki czemu każda osoba na stoisku będzie potraktowana sprawiedliwie. Takie działanie ma na celu zapewnienie płynności pracy. W momencie, kiedy ktoś chciałby ułożyć swój grafik, aby mieć 3-4 dni wolne od pracy w danym tygodniu, a nie brać urlopu, ktoś inny musi w tym czasie pracować. Nie możemy dopuścić do sytuacji, kiedy to inny pracownik będzie pracował, np. 3 dni z rzędu po 12h. Na naszych stoiskach obowiązuje system równoważnego czasu pracy, zgodny z kodeksem pracy. Nikt nie jest zmuszany do brania urlopu – grafik układany jest w taki sposób, aby wszystko się zgadzało. Dostępność pracownika jest ustalana podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Jeśli dana osoba jest przyjmowana na umowę zlecenie i posiada np. status studenta, istnieje możliwość podania swojej dyspozycyjności i wtedy grafik jest układamy z jej uwzględnieniem. Jest to natomiast ustalane na samym początku współpracy. Liczba dni urlopowych jest określana ustawowo – każdy pracownik samodzielnie nimi rozporządza. Pracodawca nie ma wpływu na to, że pracownikowi skończą się dni urlopowe. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Zainteresowanie pracą spadło
@Golden Rose Sp. z o.o.

Dziękuję za odpowiedź.

Ww
@Zainteresowanie pracą spadło

Niestety nawet jeśli chcialysmy aby najpierw jedna, a później druga miała wolne po 3 dni, sby bylo sprawiedliwie to firma kazała nam brać jeden dzień urlopu, ponieważ jak stwierdzili tak "nie wolno"

Nowa
@Ww

W dalszym ciągu jest dla mnie niezrozumiała kwestia z tym dniem urlopowym.Z wypowiedzi firmy zrozumiałam,aby grafik układany był sprawiedliwie,osoba,która potrzebuje np 3 dni wolnego musi na 1 dzień wypisać wniosek urlopowy pomimo wypracowanej normy tygodniowej? Wciąż zadaje pytanie DLACZEGO? Firma pisze też,że inny pracownik nie może stać w tym czasie np 3 dni z rzędu po 12 h ? To przepraszam ile osób pracuje na danym punkcie ?Bo z tej wypowiedzi wnioskuję jakby tylko pracowały 2 osoby na zmianę na stoisku.Załóżmy hipotetycznie,ze chce wziąć 3 dni wolnego od piątku do niedzieli wiec dlaczego na 1 z tych dni musze wypisywać wniosek urlopowy ? Skoro pierwsze trzy niedziele są nie handlowe i wtedy ta niedziela nie wlicza się do niczego

Pracodawca

@Nowa

Dzień dobry, We wcześniejszym komentarzu kompleksowo wyjaśniliśmy tę kwestię. Jeśli jest Pani naszym pracownikiem, to w razie wątpliwości prosimy o kontakt z koordynatorem – na pewno dokładnie omówi wspomnianą kwestię. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Ww
@Nowa

Tak, jeśli niedziela jest niehandlowa a chcialabys wziąść piątek i sobotę wolną to musisz wziąć jeden dzień urlopu wypoczynkowego. Głupota,prawda?

Nowa
@Ww

Głupota? To poważna sprawa,ponieważ jest to wbrew kodeksowi pracy,ktoś powinien zająć się tym.Golden Rose jak widać nie potrafi odpowiedzieć na to pytanie,bo odpowiedzi które udzielili są wymijające i nie rozwiały wątpliwości

Pracodawca

@Nowa

Dzień dobry, Kwestia została dokładnie wyjaśniona. Taka jest polityka firmy – wszelkie działania są zgodne ze wspomnianym przez Panią Kodeksem Pracy. Mają one na celu właśnie ochronę pracownika i jego czasu pracy, a także zapewnienie płynności pracy na stoisku. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Liliana

Od 10 lat używam kredki Emily 115 ta kredka była idealna zarówno pod względem koloru jak i innych parametrów, znakomita cena. Dlatego nie rozumiem dlaczego zlikwidowany został produkt który ktoś kupuje i chce dalej kupować , dlaczego TEN KOLOR nie jest oznaczany jednym numerem w kredkach z innej serii. Mogłabym kupić Dream Eyes ale nie znam numeru który odpowiadałby Emily 115. Mam duży kłopot może wam się wydawać ze zielone to zielone ale w Dream Eyes 412 wyglądam jak zombie Która kredka produkowana przez waszą firmę odpowiada kolorowi EMILY 115 ?

Mikołaj
Inne
@Liliana

Myślę że najlepiej będzie się odezwać bezpośrednio do firmy, tam na pewno dostaniesz odpowiedź na swoje pytanie. Jednocześnie zachęcam wszystkich byłych i obecnych pracowników do dzielenia się swoimi wrażeniami z pracy, takie jest główne założenie forum.

1

Pracodawca

@Liliana

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawiony komentarz. Na portalu Go Work zamieszcza się opinie na temat danego pracodawcy, nie produktów firmy. Wszelkie zapytania produktowe prosimy kierować na naszych mediach społecznościowych bądź na maila, którego odnajdzie Pani na naszej stronie internetowej www.goldenrose.pl w zakładce kontakt. Możemy jednak już w tym miejscu powiedzieć, że nie mamy typowego odpowiednika wspomnianego produktu. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani wypytała o moje doświadczenie (dokładnie o poprzednią pracę na podobnym stanowisku), umiejętności dotyczące makijażu oraz dyspozycyjność. Potem pokazała kilka pomadek i miałyśmy odegrać scenkę - ona jako klientka, a ja jako sprzedawca. Wykazałam się umiejętnościami i była zadowolona z tego w jaki sposób chciałam sprzedać jedną z pomadek. Później przeszłyśmy do zarobków, przedstawiła różne w zależności od statusu studenta (lub nie) oraz umowy (najpierw jest zlecenie, następnie o pracę). Dla mnie wszystkie pytania były łatwe, ale dla kogoś bez doświadczenia i znajomości firmy byłyby na pewno kłopotliwe, bo rozmowa trwała długo i była szczegółowa.

Pytania

Co wiesz o naszej firmie? Jakie kosmetyki znasz i jakich sama używasz? Dlaczego chcesz u nas pracować? Gdyby nie nasza firma to gdzie chciałabyś pracować? W jaki sposób sprzedałabyś pomadkę? Jaka jest Twoja dyspozycyjność?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Zawiedzona

Wydawać by się mogło, że dla dziewczyny która lubi makijaż to będzie świetna praca, niestety zawiodłam się. Głównym problemem w tej firmie moim zdaniem jest zachowanie pracowników wyższego szczebla w stosunku do pracowników szczebla niższego. Wiele razy zdarzyło się tak że w firmie ktoś czegoś nie dopilnował, nie sprawdził i otrzymaliśmy maila który pisany był w sposób na prawdę pretensjonalny, od razu było czuć że ktoś jest na nas zły przy czym jak sytuacja się wyjaśniła i okazało się że to wcale nie my zawaliłyśmy tylko, zwyczajnie ktoś czegoś nie sprawdził a od razu miał pretensje do nas. Rozumiem że każdy żyje teraz w pośpiechu ale w takiej sytuacji wypadłoby chociaż przeprosić za swój błąd... Już nie wspomnę o tym że mało kto, w stosunku do wydawać by się mogło zwykłego doradcy klienta używa słów przepraszam i dziękuję, takie maile to rzadkość. To jednak nie koniec bo czasami miałam wrażenie że dziewczyny są traktowane jak osoby delikatnie mówiąc nie posiadające rozumu a przecież w większości punktów osoby pracujące na zleceniu studiują i trochę wiedzy na pewne tematy posiadają, warto by było ich wysłuchać i być może dać się wykazać natomiast osoby na umowie o pracę na prawdę mają świetne pomysły, które także nie są realizowane a w większości dziewczyny mają sporą wiedzę i doświadczenie w handlu. W tej firmie raczej nie opłaca się być kreatywnym, najlepiej siedzieć cicho i się nie wychylać. Nowy punkt kart kontroli.. tutaj zgodzę się z opinią dodawaną wcześniej. Każda firma chce mieć porządek w zatowarowaniu i to nie jest dla nikogo niespodzianką jednak sam wygląd wyspy moim zdaniem nie do końca zabezpiecza towar przed kradzieżami, część z niego jest po prostu wystawiona na zewnątrz a skoro ludzie potrafią wyjąć komuś portfel z torebki i nie zostać zauważeni to myślę że w przypadku takiej wyspy sprytnych złodziejaszków nie zabraknie. Jest jeszcze jedna dla mnie nie zbyt zrozumiała kwestia, nie wiem dlaczego dziewczyny na umowę o pracę nie mogą mieć trzech dni wolnych pod rząd, mimo wyrobienia swoich godzin. Trzech dni pod rząd nie mogą mieć ale trzy dni rozłożone w tygodniu już tak, powiem szczerze pierwszy raz się z czymś takim spotkałam w tej firmie. Mimo wszystko było kilka fajnych chwil w tej pracy, miałam super zespół i koordynatora, nie żałuje pracy tutaj. Na początku było mega przyjemnie i z uśmiechem się do niej przychodziło, potem trochę się popsuło ale pracę będę wspominać dobrze. Oby tylko te wszystkie negatywnego opinie jakie firma otrzymuje w ostatnim czasie coś zdziałały bo klienci widzą że na punktach bardzo często zmieniają się ekspedientki, opinie o was czytają też dziewczyny które szukają pracy co na chwilę obecną może trochę zniechęcić a wystarczy niewiele żeby poprawić sytuację trochę więcej szacunku i kultury do pracownika, zrozumienia go i wyjaśnienia w sposób rzetelny kwestii które są dla niego nie zrozumiałe a nie traktowanie go za przeproszeniem jak idiotę. Super też by było gdybyście dla przyszłych pracowników obniżyli trochę cele sprzedażowe, pieniądze także motywują do pracy a na niektórych punktach z tego co wiem od jakiegoś czasu były one lekko zawyżone. Firma ma świetne kosmetyki, marka jest już co raz bardziej rozpoznawalna szkoda by było to wszystko zaprzepaścić postępowaniem z ostatnich miesięcy, chyba lepiej jest mieć stały zespół, przywiązany do pracy,odpowiednio zmotywowany zamiast ciągłych zwolnień, żalów, smutków i niegatywnych opinii tutaj.

Pracodawca

@Zawiedzona

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w Golden Rose. Przykro nam, że nie do końca spełniliśmy Pani oczekiwania. Oczywiście pracownicy powinni odnosić się do siebie z szacunkiem. Dotyczy to każdego bez wyjątku. Dopilnujemy, aby takie sytuacje więcej nie miały miejsca. Kontrola zatowarowania musi być nieodłącznym elementem funkcjonowania stoiska, tego nie możemy zmienić. Odnośnie trzech dni wolnych od pracy: pewne ustalenia formalne odnośnie grafików pozwalają nam na zapewnienie płynności pracy na stoisku oraz sprawiedliwe układanie grafików. Bardzo się cieszymy, że zachowa Pani także miłe wspomnienia na temat pracy w naszej firmie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

były pracpwnik
@Zawiedzona

Pracowałam wiele lat w tej firmie i niestety to co wyprawiają to nie jest problem kilku miesięcy ale kilku lat , niestety ale jak widać z komentarzy, nic się nie zmienia .

zawiedziona2

Cyt.: współpraca przebiegała zawsze w atmosferze wzajemnej życzliwości. Czy tylko mnie to smieszy?

Pracownik

Praca sama w sobie jest ok, jednak podejście koordynatorów i firmy już inne. Nakładane są nieosiągalne cele sprzedażowe, mamy skakać dookoła klientek nie dając im spokoju. Niektóre pracownice są faworyzowane i lepiej traktowane od innych. Zmiany wykluczają praktycznie życie prywatne, nawet na umowie zleceniu nie można wziąć wolnego bo nie ma osoby na jego miejsce. Każda osoba która tam pracuje lub pracowała ma negatywne nastawienie do pracodawcy. Wynagrodzenie w porównaniu do tego ile trzeba robić jest śmieszne. Szczerze nie polecam, nie pracuję tam już kilka miesięcy i to była najlepsza decyzja w moim życiu.

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii na temat pracy w Golden Rose. Sytuacje, które Panie opisuje nie powinny mieć miejsca, nie są to akceptowalne przez nas praktyki. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy, abyśmy mogli szczegółowo zweryfikować Pani zgłoszenie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pracownik 2
@Pracownik

To prawda,całkowicie zgadzam się z tą opinią.Cele zbyt wygórowane nie do zrealizowania plus dodatkowo mamy sprzedawać kilka wytypowanych produktów naraz,przy czym przy propozycji tych trzech produktów wytypowanych i jeszcze założenia karty stałego klienta to klientka już ma dość.Podkreślę ze nie jesteśmy nagradzane za zrealizowanie tych celi ponieważ wg firmy to należy do naszych obowiązków.Firma jest sknerowata i żałują nawet symbolicznej stówy aby docenić dobrego pracownika.Premie uznaniowe są nierówno rozdzielane zresztą już nie wiadomo co trzeba zrobić aby taką premie otrzymać bo wychodzi na to ze wszystko należy do naszych obowiązków.Jeszcze bywa i tak ze jeśli popełnimy nie rażący błąd albo zdarzy nam się o czym zapomnieć to firma pisze do nas pretensjonalny sposób i czasem czuje się jakbym była ułomna.Mamy nacisk na realizacje planów tylko jak mamy to wykonać jak firma ucina nam dostawy i nie jestesmy dobrze zaaopatrzone w nowości .Kpina.Jeśli firma nie zmieni podejścia to zaczną się masowe zwolnienia.Zacznijcie nas doceniać a nie tylko wymagać.

Pracodawca

@Pracownik 2

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełnia Pani oczekiwań. Jeśli chodzi o proponowanie kilku produktów, czyli tzw. sprzedaż komplementarną, jest to narzędzie, które pomaga osiągnąć comiesięczne cele sprzedażowe. Pozwala ono na upewnienie się, że potrzeby klientki zostaną zaspokojone. Jeśli kwestia przyznawania premii uznaniowej nie jest jasna – bardzo prosimy o kontakt z koordynatorem. On na pewno dokładnie wyjaśni, za co można ją otrzymać. Można także ustalić, dlaczego w danym miesiącu premia nie została przyznana. Koordynatorzy na pewno będą otwarci na taki dialog. Dostawy mogą być ucinane w skrajnych przypadkach – jeśli towaru zabraknie na stanie magazynowym. Jak przypuszczamy, odnosi się Pani do naszej najnowszej kolekcji – klientki w tak błyskawicznych tempie kupują towar, że nie nadążamy z jego dostawami. Na dniach sytuacja się ustabilizuje. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy, abyśmy mogli szczegółowo zweryfikować Pani zgłoszenie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pracownik 2
@Golden Rose Sp. z o.o.

Miałam na myśli ze poza sprzedażą komplementarną mamy jeszcze wyznaczone dodatkowe cele za dużo tego.Nie da się sprzedawać wszystkiego na raz nie jesteśmy robotami

Pracodawca

@Pracownik 2

Dzień dobry, Cele są realne i ustalane indywidualnie dla danego stoiska i jego możliwości. Jeśli ma Pani wątpliwość odnośnie ich wysokości lub ilości, bardzo prosimy zgłosić tę uwagę koordynatorowi. Na pewno tę kwestię można omówić i poszukać odpowiedniego rozwiązania. Koordynator będzie też w stanie doradzić, jak dany cel osiągnąć. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

P.

Praca była przyjemna do czasu. Były zmiany, które dało się przezyc i przyzwyczaić się do nich, ale każdy ma swoje granice. Nowy punkt karty kontroli „niewyjaśnione braki w szufladach” sprawił, ze ja i moj zespol poczulysmy się jak złodziejki. W pracy trzeba widzieć tez ludzi, człowieka, w nie tylko małe robociki. Niestety, nikomu nie polecę tej pracy, która kiedyś tak chwaliłam.

Pracodawca

@P.

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za komentarz. Jest nam przykro, że praca w firmie Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Jednocześnie chcielibyśmy podkreślić, że wszystkie opinie naszych pracowników są dla nas bardzo ważne. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zachowa Pani również te miłe wspomnienia związane z pracą w Golden Rose. Pozdrawiamy serdecznie Golden Rose Polska

Ciekawska
@P.

A na którym punkcie takie coś się dzieje? ;-)

P.
@Ciekawska

Czy Ciekawska to J.M?

Ciekawska
@P.

Nie:-)

Jadwiga z Wrocławia

Kupuje w Golden Rose od wielu lat. Jestem z Wrocławia, więc zdarza mi się odwiedzać wszystkie z trzech punktów w mieście. O punkcie w Pasażu Grunwaldzkim nie będę pisać nic - niech wystarczy, że jest to punkt do którego chodzę z najmniejszą przyjemnością, gdyż zdecydowanie dziewczyny zatrudnione tam wyglądają i zachowują się jakby były tam za karę.. Nie podoba mi się również zachowanie względem klienta nowych dziewczyn pracujących na Magnolii. "Stara" ekipa jest bardzo miła, zawsze pomoże i doradzi, jestem zawsze ukontentowana gdy wychodzę od nich z nowymi skarbami. Któregoś dnia miałam nieprzyjemność trafić na blondynkę, która nie dość że zbywała mnie swoimi odpowiedziami, to jeszcze czułam się intruzem przy wyspie! Chciałam spokojnie wybrać matową pomadkę na co dzień do pracy, może nie jestem najbardziej zdecydowaną klientką, ale pani najpierw udawała, że mnie nie widzi, a potem obsłużyła mnie tak, jakby chciała żebym jak najszybciej stamtąd poszła. Nie było to miłe doświadczenie. Zrezygnowałam z zakupu i zdecydowałam się przyjść innego dnia...Nie zrezygnuję z zakupów u Państwa, ale nie rozumiem takiej rozbieżności w obsłudze na jednej wyspie. Proszę mi wytłumaczyć jak to możliwe, że niektóre osoby pracujące tam potrafią doradzić z pasją i zaangażowaniem, a niektóre zachowują się jakby ktoś kazał im tam siedzieć za karę i odbębnić te swoje 8 godzin... Natomiast jeżeli chodzi o większe zakupy, na spokojnie, wybieram Borek, gdyż jest tam zazwyczaj mniejszy ruch i Panie zawsze doradzą i poratują jakąś dobrą makijażową radą! Pozdrawiam, Jadzia

Pracodawca

@Jadwiga z Wrocławia

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za komentarz. Portal Go Work służy do oceny firmy jako pracodawcy, w związku z tym wszelkie opinie na temat obsługi czy produktów uprzejmie prosimy zgłaszać w wiadomościach prywatnych w naszych social mediach bądź na maila znajdującego się w zakładce „Kontakt”. Oczywiście przyjrzymy się wskazanym stoiskom i usprawnimy obsługę. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Była Goldenka

Kilka lat pracowałam w tej firmie. Praca sprawiała mi ogromną satysfakcję i zadowolenie do pewnego nieprzyjemnego momentu.Zostałam sprowokowana przez kierownika do zachowań, których później bardzo żałowałam. Po całej sytuacji chciałam odbudować pozytywną relację,lecz przez około dwóch miesięcy P. Kierownik unikała rozmów i przyjścia na moją zamianę .Ważniejsze było przypodobanie się centrali i donosicielstwo niż zrozumienie drugiego człowieka i porozumienia.W tym czasie obwiniałam się czułam żal i niepewność. Przez moją wrażliwość i obiektywizm do zdarzenia wzięłam całą winę na siebie karając się zwolnieniem, a robiąc przysługę P.kierownik. Straciłam świetną pracę przez kogoś kto już nie pracuję .

Pracodawca

@Była Goldenka

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań i że ten incydent zaważył o Pani rezygnacji z pracy. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zachowa Pani te miłe wspomnienia na nasz temat. Prosimy pamiętać, że zawsze można skontaktować się z Centralą firmy, jeśli dzieje się coś niepokojącego w miejscu pracy. Każde zgłoszenie będziemy weryfikować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pracownik

Niestety muszę się zgodzić z opiniami dotyczącymi nowego koordynatora regionalnego. Pani J. Jest bardzo chotyczną osobą myślę że wpływ na to ma to, że nie potrafi odpowiednio ubrać swoich myśli w słowa. Często przekazując nam informacje wprowadza nas w błąd dodatkowo często mam wrażenie że najpierw przekazuje nam informacje a następnie dopytuje o konkretny temat w firmie. Jest to bardzo przykre bo miała to być osoba która miała nam pomagać a zazwyczaj słyszę od niej "nie wiem". Według mnie firma powinna jeszcze z nią popracować nad zarządzaniem ludźmi, poczuciem odpowiedzialności za punkt bo być może potrzebuje więcej szkoleń w tym zakresie.

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za kontakt i podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełnia Pani oczekiwań. Zweryfikujemy sytuację i zwrócimy uwagę na koordynację pracy w tym regionie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

The end, please :)
@Pracownik

Ten komentarz jest bez sensu. Ewidentnie pisze to osoba, która tak naprawdę już u nas nie pracuje. Po co odgrzewać kotleta? Przecież firma już zadziałała w tym temacie w odpowiedni sposób. Od tego momentu widać znaczna poprawę, rozmowy są na wysokim poziomie i wizyty wnoszą wiele na punkty. Jest pomoc w sprzedaży. Czego Wy dziewczyny oczekujecie? Bo narazie wygląda tak, jakbyście chciały znowu mieć samowolke w postaci braku koordynatora, albo po prostu jakąś siekiere, która totalnie nie zrozumie naszego położenia. Bo w odróżnieniu od wielu osób zarządzających - obecna koordynatorka stara się nas SLUCHAC i interesują ja nasze odczucia. Na początku każdy z nas miał problem z rozwiązywaniem problemów, pytał o wiele rzeczy. Zapomniał wół jak cieleciem był, a zdarza się, że pracując po kilka lat zapomina się pewnych procedur...wstyd? Nie, każdy ma prawo do błędów. Ludzkość polega na dawaniu szansy a nie na kopaniu kogoś leżącego. Błagam, odpuśćcie ten temat bo zniechecacie osoby, które mogą podjąć pracę we firmie a jak już pisałam w poprzednim komentarzu nasza firma może pochwalić się bardzo dobrymi warunkami pracy. A to chyba najważniejsze?!

Pracodawca

@The end, please :)

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią i za miłe słowa. Cieszy nas, że wdrożone środki naprawcze są zauważalne i nastąpiła poprawa. Będziemy w dalszym ciągu obserwować sytuację i interweniować w razie potrzeby. Życzymy sukcesów w dalszej karierze zawodowej w Golden Rose! Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

zdenerowana

A ja nie mogę zgodzić się z Waszymi opiniami "poirytowana" i "zniesmaczona". Tak jak sama wiesz na stoiskach mówi się o wszystkich osobach nie tylko o koordynatorce ale również o planach, sprzedaży i co najważniejsze o innych pracownikach. Rozpętało się piekło na go worku bo pewna "ambitna" osoba doszła do wniosku, że wejdzie na stanowisko koordynatora po zwolnieniu obecnego, ale po tym jak się dowiedziałyśmy, że J. zostaje niektóre osoby szlag trafił. Ciągle "zniesmaczona" piszesz, że zwalniają się dobrzy pracownicy, na stoiskach wiadomo kto się zwalnia i dlaczego, bo dziewczyny na stoiskach są bystre i przede wszystkim ze sobą rozmawiają. Taka jest prawda,że wszystkie maile pisze osoba, która ma przerost ambicji i chciała w chamski sposób się pozbyć koordynatorki a że się to nie udało trzeba na nią pisać na go worku i donosić do centrali. Świetny plan na życie!!! Szczerze gratuluję !!! Całe szczęście w takim razie ,że ta mściwa, zawistna, zazdrosna osoba się zwalnia, bo gdyby przypadkiem ona została koordynatorem to ja bym się zwolniła z pewnością. Kolejna rzecz: koordynatorka jest mega pomocna, bardzo często jest na stoisku co mnie bardzo odpowiada ale wiem, że jest to dla niektórych niewygodne delikatnie mówiąc. Zawsze można na nią polegać, czy zadzwoniłam o godz 7 czy godz 22.30 zawsze grzecznie odebrała, pomogła. Na wizytach zawsze jest pomocna, doradza, pomaga, jest zawsze życzliwa. Jest u nas ponad 3 msc i nigdy nie była nie miła czy jakaś niesympatyczna dla którejś z nas. Faworyzowanie u koordynatorki? Ciekawa jestem kogo bo jak rozmawiam z dziewczynami, to jakoś nikt tak nie uważa. Bardziej słychać zarzuty, że nie daje dużo premii uznaniowych jak już jesteśmy w temacie faworyzacji. Ja rozumiem, że osoba która nie weszła na stanowisko koordynatorki nie może tego przeżyć i uknuła sobie genialną intrygę ale jest to już żenujące. Ogarnij się dziewczyno... A na marginesie patrząc na tą całą sytuację jaka się dzieje, oprócz tych cech mogę dopisać naszemu koordynatorowi jeszcze jedną. Mamy po prostu świętą koordynatorkę, bo mimo, że wie, kto pisze te wszystkie chamskie komentarze ma tyle w sobie profesjonalizmu, że nie odgrywa się na tej osobie i nie kopie pod nią dołków. Po prostu wie jaki ma charakter i jakim jest człowiekiem. Wielki szacunek dla koordynatorki

Inna
@zdenerowana

Czytając komentarze odnosze wrażenie że niektórzy sami sobie schlebiają.

Wprawiona w osłupienie
@zdenerowana

Ciężko nie odnieść się do słów tak bezpodstawnie krzywdzących i oskarżających osobę o której Pani pisze. Żadna z osób współpracujących z osobą, której dotyczy ten komentarz nie napisałaby czegoś takiego. Zatem trzeba wyróżniać się hipokryzją aby pisać takie rzeczy, a jednocześnie mieć pretensje, że pracownicy komentują działalność koordynatora bez wcześniejszej rozmowy z nim i wytłumaczenia sytuacji. Nie jest to nic odkrywczego, że taka strona jak gowork.pl istnieje właśnie po to aby wszelkie nieprawidłowości przekazać pracodawcy, ponieważ nietaktem byłoby powiedzenie koordynatorowi wprost o swojej opinii, że nie jest osobą odpowiednią na to stanowisko. Nie trudno sobie wyobrazić, że taka sytuacja jest niemożliwa. Każdy ma prawo do swojej opinii a moja jest następująca. Owszem, Pani Koordynator jest miła i sympatyczna, ale to nie wystarczy. Wydaje mi się, że ktoś na tym stanowisku powinien pomagać przede wszystkim w sytuacjach nagłych, "kryzysowych", gdzie niestety musiałam sobie poradzić sama. Według mnie również ważne jest aby osoba na tym stanowisku posiadała podstawową wiedzę na temat makijażu. Dziękuje i pozdrawiam.

1
cool
@Wprawiona w osłupienie

anonimowe ujadanie jest cool

1
cool
@Wprawiona w osłupienie

czego wy jeszcze nie wymyślicie

2
malutka

Aaa i chciałam jeszcze dodać, bo zapomniałam, że to moim zdaniem mega chamskie wypisywać tutaj różne rzeczy a wprost p.koordynator nic nie powiedzieć. My rozmawiałyśmy szczerze i sobie wszystko wyjaśniłyśmy ale nie udawałam sztucznie na stoisku, że jest super a potem pisałam na go worku pod nickami, żeby niby nikt nie wiedział kto pisze... dziewczyny to mega słabe

1

Pracodawca

@malutka

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. My również stawiamy na otwartą komunikację – wierzymy, że szczerą rozmową można wyjaśnić wiele spraw i dokonać ustaleń satysfakcjonujących obie strony. Życzymy wielu sukcesów i dalszego rozwoju zawodowego! Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Monia B. na prezydenta Krakowa
@malutka

Zawsze lepiej by,ć fałszywym i niszczyć innych przez pomówienia i donosy.

cool
@Monia B. na prezydenta Krakowa

anonimowe ujadanie jest cool

zdziwiona

Dziwi mnie Twój wpis "zniesmaczona" na temat poprzedniego koordynatora bo z tego co zapamiętałam była koordynator była mega rzadko na punktach.......

Zniesmaczona

Niestety, również muszę przyznać, że osoba na stanowisku koordynatora (na Południu) jest niekompetentna. W pełni zgadzam się z niżej wymienionymi skargami takimi jak choćby kopiowanie maili czy przekazywanie błędnych informacji (innych niż biuro). Jednak bardziej uderza mnie brak pomocy i zainteresowania pracownikami, faworyzowanie konkretnych osób, a co najgorsze brak pomocy na punkcie. Od poprzedniego koordynatora można było się nauczyć wielu technik sprzedaży, co pokazywał pomagając w sprzedaży. Obecny koordynator nigdy nawet nie proponuje pomocy na punkcie, gdy pracownik jest sam, a klientek wiele. Jedynie tylko wprowadza stres swoją obecnością. Przykro to pisać, szczególnie, że praca do tej pory była dosyć w porządku, ale owe skargi potwierdzają się w zwolnieniach pracowników. Mam nadzieję, że posłużą jako rada i coś się zmieni.

Monia B. na prezydenta Krakowa
@Zniesmaczona

Albo chociaz na kierownika w Krakowie. Wiadomo ,że jest najlepsza. Nigdy nie robi grafików pod sibie i swoich. A taka mądra i zaradna. |Nie odbyło się też spotkanie , na ktorym musiała odszczekać obsmarowywanie innych osób.I nIe jest msciwa. To jest kierownik którego nam trzeba. Pozdrawiam Cię Monisiu!

malutka

Ehh dziewczyny, dajcie już spokój z tymi komentarzami o nowej p.koordynator. Nie mówię, że to moja ulubiona szefowa bo tak nie jest. Toleruje ją bo nie mam wyjścia. Jak dla mnie jest zbyt często na stoisku, panoszy się, sprawdza szafki, liczy towar, zawsze trzeba od p.koordynator odbierać telefon, a nigdy nie wiadomo czy zadzwoni do południa czy po południu... no jest to męczące, wcześniej tak nie było i był spokój. Ale gdy potrzebuje pomocy to od razu mi pomogła, poszła mi na rękę z urlopem. Tylko z Panią J. trzeba się po prostu dogadać. Dobrze wiemy,że negatywne komentarze pisze jedna osoba pod rożnym nickiem. Po prostu zadzwońcie do niej i pogadajcie, może też się dogadacie jak ja.

poirytowana

Liczę,że firma zacznie w końcu przyglądać się pracy nowego koordynatora - rejon południe.To naprawdę jest nieodpowiednia osoba na to stanowisko.Ma problemy ze składnią zdań i poprawną polszczyzną, pisane @ są czasem niezrozumiałe,chaotyczne.Wprowadza swawolę,podaje błędne komunikaty,co innego pisze centrala co innego pani J. Nie motywuje do pracy i brak jej odpowiednich argumentów.A jeśli chodzi o wizytacje to jest tragedia...pierwszy raz widzę tak nieprzygotowanego regionalnego.To jest regionalna tylko z nazwy i od kopiowania @

Pracodawca

@poirytowana

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Zweryfikujemy Pani zgłoszenie i zwrócimy uwagę na koordynację pracy w tym regionie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Ja
@poirytowana

W 100% zgadzam się z tą opinią. Praca z tą Panią jest naprawdę bardzo ciężka. Uważam że osoba na takim stanowisku powinna przede wszystkim pomagać, wspierać a nie przekazywać mylne informacje, które prowadzą do nie jasnych sytuacji. Drugą kwestią jest brak jakiejkolwiek motywacji co źle wpływa na współpracę.

Pracodawca

@Ja

Dzień dobry, Dziękujemy za komentarz. Jak pisaliśmy powyżej – będziemy dokładnie weryfikować sytuację. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

pora to napisac
@Ja

A ja w 100% nie zgadzam się z tą strasznie krzywdzącą opinią !!! Nareszcie jest koordynator w pełnym tego słowa znaczeniu : pomaga,wspiera ,motywuje,doradza i okazuje zrozumienie i życzliwość ! Wprowadziła miłą atmosferę,więc po prostu chce się pracować!!! Liczę na dalszą współpracę,gdyż cenię sobie pracę z ludżmi pozbawionymi chorych ambicji i mściwości,a skupionych na zadaniach i owocnej pracy,po prostu lubię pracować z profesjonalistami !!!

Pracodawca

@pora to napisac

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią i za miłe słowa. Cieszymy się, że praca w Golden Rose spełnia Pani oczekiwania. Życzymy wielu sukcesów! Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

KTW
@pora to napisac

A my w 200% zgadzamy się z tą opinią :)

KTW
@KTW

Oczywiście z tą, że to nareszcie koordynator, który nas rozumie i wspiera. :)

Nieznany
@poirytowana

Zgadzam się z powyższą odpowiedzią. Nie rozumiem jakimi kategoriami kierowała się firma zatrudniając tą osobę na to stanowisko. Brak jej podstawowej wiedzy. Jej wizyty na punkcie nie wnoszą kompletnie nic. Nie wie o czym rozmawiać z pracownikami, nie mówiąc już o jakimkolwiek motywowaniu do pracy... radzę firmie zrobić coś z tą sytuacją, ponieważ przez ostatnie działania traci naprawdę dobrych pracowników.

Poirytowana
@Nieznany

Ja również podzielam te opinie a jeśli Pani,która udzieliła komentarz,gdzie wspomina o profesjonalizmie to najwidoczniej nie ma pojęcia na czym on polega

zniesmaczona

Byłam dzisiaj na rozmowie kwalifikacyjnej. Niestety mam bardzo nie przyjemne odczucia. Z mojego CV wyraźnie wynikało, że nadal się uczę. Pani zadzwoniła i zaprosiła mnie na rozmowę, zadała kilka pytań, po czym stwierdziła, że nie szukają osób które się uczą/studiują. W takim razie nie rozumiem co na celu miało zapraszanie mnie na rozmowę, gdyż straciłam czas oraz pieniądze na dojazd. Osoba odpowiedzialna za rekrutowanie pracowników powinna chyba zacząć czytać CV nadsyłane przez kandydatów, bo takim zachowaniem na pewno nie zachęca do pracy tam.

Pracodawca

@zniesmaczona

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Jakiej lokalizacji dotyczyła rekrutacja, w której brała Pani udział? W dniu wczorajszym nie były prowadzone rekrutacje na nasze stoiska firmowe, a chcielibyśmy dokładnie zweryfikować Pani zgłoszenie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

zniesmaczona
@Golden Rose Sp. z o.o.

Witam, rozmowa miała miejsce w Rzeszowie.

Pracodawca

@zniesmaczona

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za doprecyzowanie. Po wskazanej przez Panią lokalizacji wnioskujemy, że brała Pani udział w rekrutacji u naszego franczyzobiorcy. Zweryfikujemy dokładnie sytuację oraz całą procedurę rekrutacyjną. Dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na to zdarzenie i przykro nam, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

kamilas

Wczoraj byłam na rozmowie rekrutacyjnej w Krakowie w Serenadzie. Stanowisko było doradcy klienta. Na spotkaniu atmosfera była rewelacyjna. Pani która prowadziła rekrutację była przesympatyczna, odp na wszystkie pytania i nie było takiej sztywnej atmosfery jak z reguły na rekrutacjach. Bardzo zależało mi na otrzymaniu tej pracy jednak około 40min temu otrzymałam informację, że została wybrana inna osoba...... :-(:-(:-( strasznie żałuję :-(:-( mam nadzieję, że ta Pani będzie prowadziła jeszcze rekrutację na Krakowie, bo warunki ok, firmę i kosmetyki znam bo jestem klientką, a i wyczułam, że atmosfera naprawdę dobra i podejście do osoby starającej się o pracę ..... strasznie mi przykro, że nie dostałam tej pracy Pomimo, że nie zostałam wybrana mam nadzieję, że będę z Państwem współpracować :-(:-(;-(;-(;-(

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@kamilas

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii na temat naszego procesu rekrutacji i za miłe słowa. Cieszymy się, że spełniliśmy Pani oczekiwania w tym zakresie. Życzymy powodzenia w Pani rozwoju zawodowym i zapraszamy do udziału w kolejnych rekrutacjach. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

M&M

Czytając opinie tutaj o firmie możnaby dojść do wniosku, że nie opłaca się aplikować. W rzeczywistości jest CAŁKIEM INACZEJ. Pracujemy w Golden Rose prawie rok i nigdy nie było żadnych problemów ani z grafikiem, ani z pieniędzmi i innymi kwestiami tu zarzucanymi. Jak wygląda praca w GR? + obsługa klienta zgodna ze standardami + elastyczny grafik, dopasowany do potrzeb pracowników ale również stoika/ natężenia ruchu + zarobki. Mało która firma może pochwalić się proponowaniem stawek dużo wyższych niż najniższa krajowa, do tego atrakcyjne premie, które są jak najbardziej realne do wyrobienia przy wkładzie całego zespołu. Jeśli uważamy, że plan jest zbyt wysoki- zgłaszamy. + atmosfera - GENIALNA. Ludzie w Centrali MEGA wyrozumiali, cierpliwi, a czasem nie jest łatwo. :D + koordynatorzy - wypowiemy się tylko o naszym - osoba zaangażowana, chcąca dla zespołu dobrze. Dba o pracowników i komfort pracy, na każde zapytanie stara się działać szybko i znaleźć rozwiązanie. Przede wszystkim nie stwarza wrażenia osoby niedostępnej. Ogólnie praca jest satysfakcjonująca, szczególnie, że przecież my kobiety kochamy kosmetyki :D

1

Pracodawca

@M&M

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w Golden Rose. Bardzo nas cieszy, że praca u nas daje Paniom satysfakcję i zadowolenie. Życzymy wielu sukcesów! Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Www
@M&M

Zgłaszanie zbyt wysokiego planu, to bzdura.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Golden Rose Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Golden Rose Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Golden Rose Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Golden Rose Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Golden Rose Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Golden Rose Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Golden Rose Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii