opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Golden Rose

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.1/5

Na podstawie 169 ocen
Opinie(516)
Dodaj opinię
Aktualności(10)

Opinie(516)

Dodaj opinię
Aktualności(10)
Logo
  • Poznaj Nas
  • .
  • Benefity
  • .
  • Rekrutacja
  • .
  • Ogłoszenia o pracę
  • .
  • Galeria
  • .
  • Kontakt

Poznaj Nas

Benefity

Rekrutacja

Ogłoszenia o pracę

Galeria

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Kalisz
  • Płock
  • Konin
  • Radomsko
  • Bełchatów
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Starowa Góra
  • Konstantyna
  • Stara Gadka
  • Łukaszew
  • Bronisin Dworski
  • Nowa Gadka
  • Ksawerów
  • Huta Wiskicka
  • Bronisin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Chorzów - Golden Rose
Gniezno - Golden Rose
Katowice - Golden Rose
Leszno - Golden Rose
Łódź - Golden Rose
Ostrowiec nad Kamienną - Golden Rose
Poznań - Golden Rose
Wieluń - Golden Rose
Zabrze - Golden Rose
Zamość - Golden Rose

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Łódź
  4. /
  5. Opinie o Golden Rose Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Golden Rose Łódź

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Golden Rose Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Byly pracownik

    30.08.2019 10:38

    Inne

    Praca w Golden Rose sama w sobie nie byla wymagajaca, jedyne co to musialysmy z dziewczynami pytac kazda Pania o wszystko po 10 razy i wciskac produkty miesiaca. Natomiast inna kwestia mnie bardzo uderzyla. Nasza kierownik regionalna wszystkim dziewczynom mowila zeby mowily do niej na „Ty”. Jedyna osoba wykluczona bylam ja, przez caly okres pracy musialam mowic „prosze pani” i to nie bylo tak ze owa pani to przeoczyla, gdy przyjezdzala i dziewczyny mowily do niej na „ty” a ja jedna na „pani” to to az dawalo po uszach. Czulam sie gorzej traktowana od innych, momentami wrecz ponizona, bo sama pani S.S mowila do mnie na „ty” bez skrepowania, a 15-stu lat nie mam. Uwazam, ze takie zachowania sa karygodne, nie mozna jednego pracownika ewidentnie traktowac gorzej na tle reszty. Pracowalam tam wystarczajaco dlugo zeby zdazyla mi zaproponowac przejscie na „ty”. To chyba wystarczajaco duzo mowi o poziomie tej firmy.
    ReviewUserIcon
    Mała

    01.09.2019 00:21

    Inne

    Zgadzam się że traktowanie pracowników przez przełożonych w tej firmie bywa wręcz mobingowe, dramat co do tej Pań przez duże P przerost formy nad treścią :( nie polecam tam pracy.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    02.09.2019 11:48

    Pracodawca

    Dzień dobry, Pani komentarz nas zaniepokoił – jest to bardzo poważny zarzut. Prosimy o kontakt z centralą firmy, abyśmy mogli doprecyzować szczegóły i interweniować. Bez ich poznania nie będzie to możliwe. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Miki

    30.08.2019 21:45

    Inne

    Nie polecam pracy w tej firmie, zgadzam się z niektórymi negatywnymi opiniami, dodam że nie jestem zadowolona ze współpracy z Panią koordynator uważam że nie umie zarządzać pracownikami, jej odp są zawszę takie same czyli nie wystarczające nie wnosi nic w pracę zespołu, ogólnie współprace oceniam słabo, myślę że lepiej się sprawdzała pisząc z firmy e maile do zespołów życzę jej tam powrotu, niech firma w końcu zainwestuje w porządne szkolenia dla tych koordynatorów lub wymień na nowych.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    02.09.2019 11:48

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w Golden Rose. Przykro nam, że współpraca z koordynatorem nie przebiegała po Pani myśli. Prosimy o kontakt z centralą, abyśmy mogli sprawdzić sytuację i interweniować. Bez poznania szczegółów nie będzie to możliwe. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Zniesmaczona

    30.08.2019 02:30

    Inne

    Bylam ostatnio w zlotych tarasach przy stoisku golden rose poniewaz chcialam kupic szminke. Jedna dziewczyna siedziala na pudle w telefonie a inna nawet sie nie przywitala i mnie olala. Dziewczyny widzialam pierwszy raz, wczesniej robiac zakupy najbardziej lubilam jak obslugiwala mnie pani ktora pracuje na wyspie obok. Nowa kadra na minus
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    30.08.2019 11:51

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Na portalu Go Work zamieszcza się opinie na temat danego pracodawcy, nie obsługi klienta. Wszelkie takie zgłoszenia prosimy kierować w wiadomości prywatnej na naszych mediach społecznościowych bądź na maila, którego odnajdzie Pani na naszej stronie internetowej www.goldenrose.pl w zakładce kontakt. Sytuacja na stoisku zostanie przez nas oczywiście zweryfikowana. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Doooraaadcaa

    30.08.2019 11:13

    Inne

    Czy na każdym stoisku dziewczyny powinny zarabiać tak samo? Czy to zależy od właściciela?
    ReviewUserIcon
    Tia

    24.08.2019 17:31

    Inne

    Wystarczy teraz popatrzeć na oferty pracy GR na OLX. Praktycznie w każdym punkcie brakuje pracowników . To raczej nie jest dobra reklama dla firmy
    ReviewUserIcon
    Mia

    27.08.2019 13:49

    Inne

    A nie pomyślałaś że może firma czekała aby dodać wszystkie ogłoszenia naraz? Poza tym większość albo nawet wszystkie ogłoszenia są z ofertą pracy dla umowy zlecenie a wiadomo jak czesto z tymi osobami na UZ jest przychodzą i myślą że za nic będą mieli płacone. Czesto stosunek do pracy niektórych osob na umowie zlecenie pozostawia wiele do życzenia
    ReviewUserIcon
    Ana

    28.08.2019 21:44

    Inne

    Stosunek do pracy jest zależny od osoby która tą pracę wykonuje nie od rodzaju umowy, jeśli osobie zatrudnionej na umowie zlecenie zależy na pracy to się przykłada. Osoby zatrudnione na umowę o pracę również mogą się nie starać i może im nie zależeć. Ile ludzi tyle podejść do pracy niezależnie od rodzaju umowy, więc nie wiem skąd masz takie informacje. Prawdą jest natomiast że UZ łatwiej jest zwolnić z dnia na dzień wiec jest w tym trochę racji
    ReviewUserIcon
    Były pracownik.

    26.08.2019 21:39

    Inne

    Widzę że w firmie nie zmienia się nic na korzyści pracowników, koordynatorzy którzy nie wiele wiedzą o samym procesie sprzedaży przekazują często sprzeczne informacje lub wręcz błędne , sposób traktowania pracowników pozostawia wiele do życzenia, ogólnie brak profesjonalizmu charakteryzuje te stanowiska pracy G.R Brak prawdziwego zaangażowania firmy w rozwiązywanie problemów pracowników odp zawszę w jednolitym tonie typu "przykro nam że nie jest Pań zadowolona ze współpracy z naszą firmą..itp: ile jest tu takich wpisów i czy coś się zmieniło ? żeby pracownicy byli zadowoleni ? dlaczego przed " wielkimi zmianami" takich wpisów nie było? można odnieść wrażenie że firma " szydzi z pracowników,nie szanuje ich potrzeb, dopuszcza do sytuacji nie komfortowych , bagatelizuje zastrzeżenia lub nie reaguje na nie itp " Zła wielka zmiana" doprowadziła do wdrożenia a potem upadku sytemu kierowników , do ciągłej rotacji pracowników , braku pracowników długoletnich co za tym idzie brak doświadczenia i zaangażowania takich pracowników, oraz budowanie przez nich pozytywnego wizerunku firmy, brak profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju, niestety te wartości które charakteryzowały pracę w tej firmie jeszcze ponad 2 lata temu teraz niestety zostały zastąpione, brakiem szacunku do pracownika, brakiem zaufania,brakiem stabilności zatrudnienia, brakiem zrozumienia, dlaczego pracownik nie może mieć trzy dni wolne pod rząd? ponieważ chciano wszystko określić mieć wpływ i przełożenie na wszystko pod przykryciem " sprawiedliwego traktowania" wprowadzono zasadę zaczerpniętą z innej korporacji zupełnie nie biorąc pod uwagę potrzeb własnych pracowników i tego że ta firma nie była korporacyjną machiną tylko rodziną firmą z wartościami. Czemu wprowadzono zapis " nie wyjaśnione braki?" nie dla kontroli do tego służą inne narzędzia o których pracownik szeregowy nawet nie wie, tyko wywarcia presji na pracownikach stoisk, strachu? jaka jest z tego korzyści znowu zwolnienia się co bardziej ambitnych pracowników oraz klęska wizerunkowa firmy okazującej brak zaufania pracownikom , tak właśnie zostało to odebrane, czemu firma sama sobie strzela w kolano? czemu nie wyciąga wniosków i nie uczy się na własnych błędach? może dlatego że ludzie którzy mają wpływ na te kompromitujące działania nigdy nie przyznają się do szeregu błędów z testowaniem i eksperymentowaniem na pracownikach i różnych modelach zarządzania, Już od jakiegoś czasu nie jestem pracownikiem tej firmy ale pozostałam klientką pracownicy otwarcie mówią na temat firmy i warunków pracy często w bardzo nie pochlebny sposób, mądra firma wyciąga wnioski i wprowadza zmiany nie zbędne dla rozwoju firmy a rozwój firmy to również zadowolony, zmotywowany,doświadczony pracownik który bezpośrednio generuje zyski oraz kreuje wizerunek firmy.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    28.08.2019 15:36

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Na samym wstępie chcieliśmy podkreślić, że każdy pozostawiony komentarz jest przez nas analizowany i wyciągamy z niego wnioski. Jeśli jest potrzeba interwencji – oczywiście to robimy. Każde zmiany są trudne zarówno dla firmy, jak i pracowników, dlatego bierzemy pod uwagę każdą opinię dotyczącą tego, jak udoskonalić nasz system pracy. Jeśli praca koordynatora według Pani nie spełniała standardów w okresie, kiedy była Pani u nas zatrudniona – prosimy o kontakt z centralą. Bez tego nie będziemy w stanie sprawdzić sytuacji i interweniować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Pracownik9

    26.08.2019 13:44

    Inne

    Witam. Pracuję już w firmie Golden Rose dwa lata. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Szefowa nie wypłaca najniższego wynagrodzenia. Teraz nie chce wypłacić podatku, który przysługuje każdemu do 26 roku życia, bo uważa, że na tak drogiego pracownika jej nie stać. Próg, który musimy wyrobić z koleżanką wpisuje w ostatnim tygodniu miesiąca.... Więc wiadomo, że zazwyczaj jest zawyżony. Za sprzedane produkty miesiąca również nic nie mamy. Nie wiem czy ktoś wogóle w tej firmie kontroluje, to, co wyprawiają francyzoodbiorcy.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    26.08.2019 14:13

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Bardzo prosimy o podanie informacji, w jakiej lokalizacji Pani pracuje. Będziemy wyjaśniać sprawę i interweniować. Jeśli chciałaby Pani szerzej opisać swoją sytuację – prosimy o kontakt z centralą firmy. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Nowa

    21.08.2019 14:57

    Inne

    Tak czytam właśnie te wszystkie komentarze na temat Golden Rose i niestety nie sprzyjają one do podjęcia współpracy z tą marką.Zaintrygował mnie temat trzech dni wolnych od pracy.Czy ktoś z obecnych pracowników mógłby wyjaśnić o co chodzi?
    ReviewUserIcon
    Nowa

    25.08.2019 12:04

    Inne

    Głupota? To poważna sprawa,ponieważ jest to wbrew kodeksowi pracy,ktoś powinien zająć się tym.Golden Rose jak widać nie potrafi odpowiedzieć na to pytanie,bo odpowiedzi które udzielili są wymijające i nie rozwiały wątpliwości
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    26.08.2019 11:29

    Pracodawca

    Dzień dobry, Kwestia została dokładnie wyjaśniona. Taka jest polityka firmy – wszelkie działania są zgodne ze wspomnianym przez Panią Kodeksem Pracy. Mają one na celu właśnie ochronę pracownika i jego czasu pracy, a także zapewnienie płynności pracy na stoisku. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Liliana

    23.08.2019 07:47

    Inne

    Od 10 lat używam kredki Emily 115 ta kredka była idealna zarówno pod względem koloru jak i innych parametrów, znakomita cena. Dlatego nie rozumiem dlaczego zlikwidowany został produkt który ktoś kupuje i chce dalej kupować , dlaczego TEN KOLOR nie jest oznaczany jednym numerem w kredkach z innej serii. Mogłabym kupić Dream Eyes ale nie znam numeru który odpowiadałby Emily 115. Mam duży kłopot może wam się wydawać ze zielone to zielone ale w Dream Eyes 412 wyglądam jak zombie Która kredka produkowana przez waszą firmę odpowiada kolorowi EMILY 115 ?
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    23.08.2019 10:31

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawiony komentarz. Na portalu Go Work zamieszcza się opinie na temat danego pracodawcy, nie produktów firmy. Wszelkie zapytania produktowe prosimy kierować na naszych mediach społecznościowych bądź na maila, którego odnajdzie Pani na naszej stronie internetowej www.goldenrose.pl w zakładce kontakt. Możemy jednak już w tym miejscu powiedzieć, że nie mamy typowego odpowiednika wspomnianego produktu. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Zawiedzona

    07.08.2019 13:20

    Inne

    Wydawać by się mogło, że dla dziewczyny która lubi makijaż to będzie świetna praca, niestety zawiodłam się. Głównym problemem w tej firmie moim zdaniem jest zachowanie pracowników wyższego szczebla w stosunku do pracowników szczebla niższego. Wiele razy zdarzyło się tak że w firmie ktoś czegoś nie dopilnował, nie sprawdził i otrzymaliśmy maila który pisany był w sposób na prawdę pretensjonalny, od razu było czuć że ktoś jest na nas zły przy czym jak sytuacja się wyjaśniła i okazało się że to wcale nie my zawaliłyśmy tylko, zwyczajnie ktoś czegoś nie sprawdził a od razu miał pretensje do nas. Rozumiem że każdy żyje teraz w pośpiechu ale w takiej sytuacji wypadłoby chociaż przeprosić za swój błąd... Już nie wspomnę o tym że mało kto, w stosunku do wydawać by się mogło zwykłego doradcy klienta używa słów przepraszam i dziękuję, takie maile to rzadkość. To jednak nie koniec bo czasami miałam wrażenie że dziewczyny są traktowane jak osoby delikatnie mówiąc nie posiadające rozumu a przecież w większości punktów osoby pracujące na zleceniu studiują i trochę wiedzy na pewne tematy posiadają, warto by było ich wysłuchać i być może dać się wykazać natomiast osoby na umowie o pracę na prawdę mają świetne pomysły, które także nie są realizowane a w większości dziewczyny mają sporą wiedzę i doświadczenie w handlu. W tej firmie raczej nie opłaca się być kreatywnym, najlepiej siedzieć cicho i się nie wychylać. Nowy punkt kart kontroli.. tutaj zgodzę się z opinią dodawaną wcześniej. Każda firma chce mieć porządek w zatowarowaniu i to nie jest dla nikogo niespodzianką jednak sam wygląd wyspy moim zdaniem nie do końca zabezpiecza towar przed kradzieżami, część z niego jest po prostu wystawiona na zewnątrz a skoro ludzie potrafią wyjąć komuś portfel z torebki i nie zostać zauważeni to myślę że w przypadku takiej wyspy sprytnych złodziejaszków nie zabraknie. Jest jeszcze jedna dla mnie nie zbyt zrozumiała kwestia, nie wiem dlaczego dziewczyny na umowę o pracę nie mogą mieć trzech dni wolnych pod rząd, mimo wyrobienia swoich godzin. Trzech dni pod rząd nie mogą mieć ale trzy dni rozłożone w tygodniu już tak, powiem szczerze pierwszy raz się z czymś takim spotkałam w tej firmie. Mimo wszystko było kilka fajnych chwil w tej pracy, miałam super zespół i koordynatora, nie żałuje pracy tutaj. Na początku było mega przyjemnie i z uśmiechem się do niej przychodziło, potem trochę się popsuło ale pracę będę wspominać dobrze. Oby tylko te wszystkie negatywnego opinie jakie firma otrzymuje w ostatnim czasie coś zdziałały bo klienci widzą że na punktach bardzo często zmieniają się ekspedientki, opinie o was czytają też dziewczyny które szukają pracy co na chwilę obecną może trochę zniechęcić a wystarczy niewiele żeby poprawić sytuację trochę więcej szacunku i kultury do pracownika, zrozumienia go i wyjaśnienia w sposób rzetelny kwestii które są dla niego nie zrozumiałe a nie traktowanie go za przeproszeniem jak idiotę. Super też by było gdybyście dla przyszłych pracowników obniżyli trochę cele sprzedażowe, pieniądze także motywują do pracy a na niektórych punktach z tego co wiem od jakiegoś czasu były one lekko zawyżone. Firma ma świetne kosmetyki, marka jest już co raz bardziej rozpoznawalna szkoda by było to wszystko zaprzepaścić postępowaniem z ostatnich miesięcy, chyba lepiej jest mieć stały zespół, przywiązany do pracy,odpowiednio zmotywowany zamiast ciągłych zwolnień, żalów, smutków i niegatywnych opinii tutaj.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    08.08.2019 10:20

    Pracodawca

    Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w Golden Rose. Przykro nam, że nie do końca spełniliśmy Pani oczekiwania. Oczywiście pracownicy powinni odnosić się do siebie z szacunkiem. Dotyczy to każdego bez wyjątku. Dopilnujemy, aby takie sytuacje więcej nie miały miejsca. Kontrola zatowarowania musi być nieodłącznym elementem funkcjonowania stoiska, tego nie możemy zmienić. Odnośnie trzech dni wolnych od pracy: pewne ustalenia formalne odnośnie grafików pozwalają nam na zapewnienie płynności pracy na stoisku oraz sprawiedliwe układanie grafików. Bardzo się cieszymy, że zachowa Pani także miłe wspomnienia na temat pracy w naszej firmie. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    były pracpwnik

    19.08.2019 12:55

    Inne

    Pracowałam wiele lat w tej firmie i niestety to co wyprawiają to nie jest problem kilku miesięcy ale kilku lat , niestety ale jak widać z komentarzy, nic się nie zmienia .
    ReviewUserIcon
    zawiedziona2

    08.08.2019 17:25

    Inne

    Cyt.: współpraca przebiegała zawsze w atmosferze wzajemnej życzliwości. Czy tylko mnie to smieszy?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    17.07.2019 20:05

    Inne

    Praca sama w sobie jest ok, jednak podejście koordynatorów i firmy już inne. Nakładane są nieosiągalne cele sprzedażowe, mamy skakać dookoła klientek nie dając im spokoju. Niektóre pracownice są faworyzowane i lepiej traktowane od innych. Zmiany wykluczają praktycznie życie prywatne, nawet na umowie zleceniu nie można wziąć wolnego bo nie ma osoby na jego miejsce. Każda osoba która tam pracuje lub pracowała ma negatywne nastawienie do pracodawcy. Wynagrodzenie w porównaniu do tego ile trzeba robić jest śmieszne. Szczerze nie polecam, nie pracuję tam już kilka miesięcy i to była najlepsza decyzja w moim życiu.
    ReviewUserIcon
    Pracownik 2

    20.07.2019 10:39

    Inne

    Miałam na myśli ze poza sprzedażą komplementarną mamy jeszcze wyznaczone dodatkowe cele za dużo tego.Nie da się sprzedawać wszystkiego na raz nie jesteśmy robotami
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    22.07.2019 09:01

    Pracodawca

    Dzień dobry, Cele są realne i ustalane indywidualnie dla danego stoiska i jego możliwości. Jeśli ma Pani wątpliwość odnośnie ich wysokości lub ilości, bardzo prosimy zgłosić tę uwagę koordynatorowi. Na pewno tę kwestię można omówić i poszukać odpowiedniego rozwiązania. Koordynator będzie też w stanie doradzić, jak dany cel osiągnąć. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    P.

    08.07.2019 15:05

    Inne

    Praca była przyjemna do czasu. Były zmiany, które dało się przezyc i przyzwyczaić się do nich, ale każdy ma swoje granice. Nowy punkt karty kontroli „niewyjaśnione braki w szufladach” sprawił, ze ja i moj zespol poczulysmy się jak złodziejki. W pracy trzeba widzieć tez ludzi, człowieka, w nie tylko małe robociki. Niestety, nikomu nie polecę tej pracy, która kiedyś tak chwaliłam.
    ReviewUserIcon
    P.

    15.07.2019 12:55

    Inne

    Czy Ciekawska to J.M?
    ReviewUserIcon
    Ciekawska

    15.07.2019 14:15

    Inne

    Nie:-)
    ReviewUserIcon
    Jadwiga z Wrocławia

    07.06.2019 08:46

    Inne

    Kupuje w Golden Rose od wielu lat. Jestem z Wrocławia, więc zdarza mi się odwiedzać wszystkie z trzech punktów w mieście. O punkcie w Pasażu Grunwaldzkim nie będę pisać nic - niech wystarczy, że jest to punkt do którego chodzę z najmniejszą przyjemnością, gdyż zdecydowanie dziewczyny zatrudnione tam wyglądają i zachowują się jakby były tam za karę.. Nie podoba mi się również zachowanie względem klienta nowych dziewczyn pracujących na Magnolii. "Stara" ekipa jest bardzo miła, zawsze pomoże i doradzi, jestem zawsze ukontentowana gdy wychodzę od nich z nowymi skarbami. Któregoś dnia miałam nieprzyjemność trafić na blondynkę, która nie dość że zbywała mnie swoimi odpowiedziami, to jeszcze czułam się intruzem przy wyspie! Chciałam spokojnie wybrać matową pomadkę na co dzień do pracy, może nie jestem najbardziej zdecydowaną klientką, ale pani najpierw udawała, że mnie nie widzi, a potem obsłużyła mnie tak, jakby chciała żebym jak najszybciej stamtąd poszła. Nie było to miłe doświadczenie. Zrezygnowałam z zakupu i zdecydowałam się przyjść innego dnia...Nie zrezygnuję z zakupów u Państwa, ale nie rozumiem takiej rozbieżności w obsłudze na jednej wyspie. Proszę mi wytłumaczyć jak to możliwe, że niektóre osoby pracujące tam potrafią doradzić z pasją i zaangażowaniem, a niektóre zachowują się jakby ktoś kazał im tam siedzieć za karę i odbębnić te swoje 8 godzin... Natomiast jeżeli chodzi o większe zakupy, na spokojnie, wybieram Borek, gdyż jest tam zazwyczaj mniejszy ruch i Panie zawsze doradzą i poratują jakąś dobrą makijażową radą! Pozdrawiam, Jadzia
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    07.06.2019 11:04

    Pracodawca

    Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za komentarz. Portal Go Work służy do oceny firmy jako pracodawcy, w związku z tym wszelkie opinie na temat obsługi czy produktów uprzejmie prosimy zgłaszać w wiadomościach prywatnych w naszych social mediach bądź na maila znajdującego się w zakładce „Kontakt”. Oczywiście przyjrzymy się wskazanym stoiskom i usprawnimy obsługę. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Była Goldenka

    31.05.2019 09:39

    Inne

    Kilka lat pracowałam w tej firmie. Praca sprawiała mi ogromną satysfakcję i zadowolenie do pewnego nieprzyjemnego momentu.Zostałam sprowokowana przez kierownika do zachowań, których później bardzo żałowałam. Po całej sytuacji chciałam odbudować pozytywną relację,lecz przez około dwóch miesięcy P. Kierownik unikała rozmów i przyjścia na moją zamianę .Ważniejsze było przypodobanie się centrali i donosicielstwo niż zrozumienie drugiego człowieka i porozumienia.W tym czasie obwiniałam się czułam żal i niepewność. Przez moją wrażliwość i obiektywizm do zdarzenia wzięłam całą winę na siebie karając się zwolnieniem, a robiąc przysługę P.kierownik. Straciłam świetną pracę przez kogoś kto już nie pracuję .
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    31.05.2019 10:46

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań i że ten incydent zaważył o Pani rezygnacji z pracy. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zachowa Pani te miłe wspomnienia na nasz temat. Prosimy pamiętać, że zawsze można skontaktować się z Centralą firmy, jeśli dzieje się coś niepokojącego w miejscu pracy. Każde zgłoszenie będziemy weryfikować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    24.05.2019 16:15

    Inne

    Niestety muszę się zgodzić z opiniami dotyczącymi nowego koordynatora regionalnego. Pani J. Jest bardzo chotyczną osobą myślę że wpływ na to ma to, że nie potrafi odpowiednio ubrać swoich myśli w słowa. Często przekazując nam informacje wprowadza nas w błąd dodatkowo często mam wrażenie że najpierw przekazuje nam informacje a następnie dopytuje o konkretny temat w firmie. Jest to bardzo przykre bo miała to być osoba która miała nam pomagać a zazwyczaj słyszę od niej "nie wiem". Według mnie firma powinna jeszcze z nią popracować nad zarządzaniem ludźmi, poczuciem odpowiedzialności za punkt bo być może potrzebuje więcej szkoleń w tym zakresie.
    ReviewUserIcon
    The end, please :)

    30.05.2019 22:03

    Inne

    Ten komentarz jest bez sensu. Ewidentnie pisze to osoba, która tak naprawdę już u nas nie pracuje. Po co odgrzewać kotleta? Przecież firma już zadziałała w tym temacie w odpowiedni sposób. Od tego momentu widać znaczna poprawę, rozmowy są na wysokim poziomie i wizyty wnoszą wiele na punkty. Jest pomoc w sprzedaży. Czego Wy dziewczyny oczekujecie? Bo narazie wygląda tak, jakbyście chciały znowu mieć samowolke w postaci braku koordynatora, albo po prostu jakąś siekiere, która totalnie nie zrozumie naszego położenia. Bo w odróżnieniu od wielu osób zarządzających - obecna koordynatorka stara się nas SLUCHAC i interesują ja nasze odczucia. Na początku każdy z nas miał problem z rozwiązywaniem problemów, pytał o wiele rzeczy. Zapomniał wół jak cieleciem był, a zdarza się, że pracując po kilka lat zapomina się pewnych procedur...wstyd? Nie, każdy ma prawo do błędów. Ludzkość polega na dawaniu szansy a nie na kopaniu kogoś leżącego. Błagam, odpuśćcie ten temat bo zniechecacie osoby, które mogą podjąć pracę we firmie a jak już pisałam w poprzednim komentarzu nasza firma może pochwalić się bardzo dobrymi warunkami pracy. A to chyba najważniejsze?!
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    31.05.2019 08:27

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią i za miłe słowa. Cieszy nas, że wdrożone środki naprawcze są zauważalne i nastąpiła poprawa. Będziemy w dalszym ciągu obserwować sytuację i interweniować w razie potrzeby. Życzymy sukcesów w dalszej karierze zawodowej w Golden Rose! Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    zdenerowana

    27.04.2019 09:20

    Inne

    A ja nie mogę zgodzić się z Waszymi opiniami "poirytowana" i "zniesmaczona". Tak jak sama wiesz na stoiskach mówi się o wszystkich osobach nie tylko o koordynatorce ale również o planach, sprzedaży i co najważniejsze o innych pracownikach. Rozpętało się piekło na go worku bo pewna "ambitna" osoba doszła do wniosku, że wejdzie na stanowisko koordynatora po zwolnieniu obecnego, ale po tym jak się dowiedziałyśmy, że J. zostaje niektóre osoby szlag trafił. Ciągle "zniesmaczona" piszesz, że zwalniają się dobrzy pracownicy, na stoiskach wiadomo kto się zwalnia i dlaczego, bo dziewczyny na stoiskach są bystre i przede wszystkim ze sobą rozmawiają. Taka jest prawda,że wszystkie maile pisze osoba, która ma przerost ambicji i chciała w chamski sposób się pozbyć koordynatorki a że się to nie udało trzeba na nią pisać na go worku i donosić do centrali. Świetny plan na życie!!! Szczerze gratuluję !!! Całe szczęście w takim razie ,że ta mściwa, zawistna, zazdrosna osoba się zwalnia, bo gdyby przypadkiem ona została koordynatorem to ja bym się zwolniła z pewnością. Kolejna rzecz: koordynatorka jest mega pomocna, bardzo często jest na stoisku co mnie bardzo odpowiada ale wiem, że jest to dla niektórych niewygodne delikatnie mówiąc. Zawsze można na nią polegać, czy zadzwoniłam o godz 7 czy godz 22.30 zawsze grzecznie odebrała, pomogła. Na wizytach zawsze jest pomocna, doradza, pomaga, jest zawsze życzliwa. Jest u nas ponad 3 msc i nigdy nie była nie miła czy jakaś niesympatyczna dla którejś z nas. Faworyzowanie u koordynatorki? Ciekawa jestem kogo bo jak rozmawiam z dziewczynami, to jakoś nikt tak nie uważa. Bardziej słychać zarzuty, że nie daje dużo premii uznaniowych jak już jesteśmy w temacie faworyzacji. Ja rozumiem, że osoba która nie weszła na stanowisko koordynatorki nie może tego przeżyć i uknuła sobie genialną intrygę ale jest to już żenujące. Ogarnij się dziewczyno... A na marginesie patrząc na tą całą sytuację jaka się dzieje, oprócz tych cech mogę dopisać naszemu koordynatorowi jeszcze jedną. Mamy po prostu świętą koordynatorkę, bo mimo, że wie, kto pisze te wszystkie chamskie komentarze ma tyle w sobie profesjonalizmu, że nie odgrywa się na tej osobie i nie kopie pod nią dołków. Po prostu wie jaki ma charakter i jakim jest człowiekiem. Wielki szacunek dla koordynatorki
    ReviewUserIcon
    cool

    28.04.2019 21:20

    Inne

    anonimowe ujadanie jest cool
    ReviewUserIcon
    cool

    28.04.2019 21:34

    Inne

    czego wy jeszcze nie wymyślicie
    ReviewUserIcon
    malutka

    26.04.2019 10:28

    Inne

    Aaa i chciałam jeszcze dodać, bo zapomniałam, że to moim zdaniem mega chamskie wypisywać tutaj różne rzeczy a wprost p.koordynator nic nie powiedzieć. My rozmawiałyśmy szczerze i sobie wszystko wyjaśniłyśmy ale nie udawałam sztucznie na stoisku, że jest super a potem pisałam na go worku pod nickami, żeby niby nikt nie wiedział kto pisze... dziewczyny to mega słabe
    ReviewUserIcon
    Monia B. na prezydenta Krakowa

    27.04.2019 09:20

    Inne

    Zawsze lepiej by,ć fałszywym i niszczyć innych przez pomówienia i donosy.
    ReviewUserIcon
    cool

    28.04.2019 21:17

    Inne

    anonimowe ujadanie jest cool
    ReviewUserIcon
    zdziwiona

    27.04.2019 14:41

    Inne

    Dziwi mnie Twój wpis "zniesmaczona" na temat poprzedniego koordynatora bo z tego co zapamiętałam była koordynator była mega rzadko na punktach.......
    ReviewUserIcon
    Zniesmaczona

    26.04.2019 22:21

    Inne

    Niestety, również muszę przyznać, że osoba na stanowisku koordynatora (na Południu) jest niekompetentna. W pełni zgadzam się z niżej wymienionymi skargami takimi jak choćby kopiowanie maili czy przekazywanie błędnych informacji (innych niż biuro). Jednak bardziej uderza mnie brak pomocy i zainteresowania pracownikami, faworyzowanie konkretnych osób, a co najgorsze brak pomocy na punkcie. Od poprzedniego koordynatora można było się nauczyć wielu technik sprzedaży, co pokazywał pomagając w sprzedaży. Obecny koordynator nigdy nawet nie proponuje pomocy na punkcie, gdy pracownik jest sam, a klientek wiele. Jedynie tylko wprowadza stres swoją obecnością. Przykro to pisać, szczególnie, że praca do tej pory była dosyć w porządku, ale owe skargi potwierdzają się w zwolnieniach pracowników. Mam nadzieję, że posłużą jako rada i coś się zmieni.
    ReviewUserIcon
    Monia B. na prezydenta Krakowa

    27.04.2019 09:19

    Inne

    Albo chociaz na kierownika w Krakowie. Wiadomo ,że jest najlepsza. Nigdy nie robi grafików pod sibie i swoich. A taka mądra i zaradna. |Nie odbyło się też spotkanie , na ktorym musiała odszczekać obsmarowywanie innych osób.I nIe jest msciwa. To jest kierownik którego nam trzeba. Pozdrawiam Cię Monisiu!
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Golden Rose?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Golden Rose Sp. z o.o.

    Lodowa 126 A 93-232 Łódź

    NIP:9820302667

    REGON:473081064

    KRS:0000139375

    http://goldenrose.pl
    Branża główna: Kosmetyki

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    malutka

    26.04.2019 09:19

    Inne

    Ehh dziewczyny, dajcie już spokój z tymi komentarzami o nowej p.koordynator. Nie mówię, że to moja ulubiona szefowa bo tak nie jest. Toleruje ją bo nie mam wyjścia. Jak dla mnie jest zbyt często na stoisku, panoszy się, sprawdza szafki, liczy towar, zawsze trzeba od p.koordynator odbierać telefon, a nigdy nie wiadomo czy zadzwoni do południa czy po południu... no jest to męczące, wcześniej tak nie było i był spokój. Ale gdy potrzebuje pomocy to od razu mi pomogła, poszła mi na rękę z urlopem. Tylko z Panią J. trzeba się po prostu dogadać. Dobrze wiemy,że negatywne komentarze pisze jedna osoba pod rożnym nickiem. Po prostu zadzwońcie do niej i pogadajcie, może też się dogadacie jak ja.
    ReviewUserIcon
    poirytowana

    24.04.2019 12:20

    Inne

    Liczę,że firma zacznie w końcu przyglądać się pracy nowego koordynatora - rejon południe.To naprawdę jest nieodpowiednia osoba na to stanowisko.Ma problemy ze składnią zdań i poprawną polszczyzną, pisane @ są czasem niezrozumiałe,chaotyczne.Wprowadza swawolę,podaje błędne komunikaty,co innego pisze centrala co innego pani J. Nie motywuje do pracy i brak jej odpowiednich argumentów.A jeśli chodzi o wizytacje to jest tragedia...pierwszy raz widzę tak nieprzygotowanego regionalnego.To jest regionalna tylko z nazwy i od kopiowania @
    ReviewUserIcon
    Nieznany

    25.04.2019 23:53

    Inne

    Zgadzam się z powyższą odpowiedzią. Nie rozumiem jakimi kategoriami kierowała się firma zatrudniając tą osobę na to stanowisko. Brak jej podstawowej wiedzy. Jej wizyty na punkcie nie wnoszą kompletnie nic. Nie wie o czym rozmawiać z pracownikami, nie mówiąc już o jakimkolwiek motywowaniu do pracy... radzę firmie zrobić coś z tą sytuacją, ponieważ przez ostatnie działania traci naprawdę dobrych pracowników.
    ReviewUserIcon
    Poirytowana

    26.04.2019 08:25

    Inne

    Ja również podzielam te opinie a jeśli Pani,która udzieliła komentarz,gdzie wspomina o profesjonalizmie to najwidoczniej nie ma pojęcia na czym on polega
    ReviewUserIcon
    zniesmaczona

    16.04.2019 14:34

    Inne

    Byłam dzisiaj na rozmowie kwalifikacyjnej. Niestety mam bardzo nie przyjemne odczucia. Z mojego CV wyraźnie wynikało, że nadal się uczę. Pani zadzwoniła i zaprosiła mnie na rozmowę, zadała kilka pytań, po czym stwierdziła, że nie szukają osób które się uczą/studiują. W takim razie nie rozumiem co na celu miało zapraszanie mnie na rozmowę, gdyż straciłam czas oraz pieniądze na dojazd. Osoba odpowiedzialna za rekrutowanie pracowników powinna chyba zacząć czytać CV nadsyłane przez kandydatów, bo takim zachowaniem na pewno nie zachęca do pracy tam.
    ReviewUserIcon
    zniesmaczona

    17.04.2019 11:57

    Inne

    Witam, rozmowa miała miejsce w Rzeszowie.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    18.04.2019 10:22

    Pracodawca

    Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za doprecyzowanie. Po wskazanej przez Panią lokalizacji wnioskujemy, że brała Pani udział w rekrutacji u naszego franczyzobiorcy. Zweryfikujemy dokładnie sytuację oraz całą procedurę rekrutacyjną. Dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na to zdarzenie i przykro nam, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    kamilas

    12.04.2019 10:22

    Inne

    Wczoraj byłam na rozmowie rekrutacyjnej w Krakowie w Serenadzie. Stanowisko było doradcy klienta. Na spotkaniu atmosfera była rewelacyjna. Pani która prowadziła rekrutację była przesympatyczna, odp na wszystkie pytania i nie było takiej sztywnej atmosfery jak z reguły na rekrutacjach. Bardzo zależało mi na otrzymaniu tej pracy jednak około 40min temu otrzymałam informację, że została wybrana inna osoba...... :-(:-(:-( strasznie żałuję :-(:-( mam nadzieję, że ta Pani będzie prowadziła jeszcze rekrutację na Krakowie, bo warunki ok, firmę i kosmetyki znam bo jestem klientką, a i wyczułam, że atmosfera naprawdę dobra i podejście do osoby starającej się o pracę ..... strasznie mi przykro, że nie dostałam tej pracy Pomimo, że nie zostałam wybrana mam nadzieję, że będę z Państwem współpracować :-(:-(;-(;-(;-(
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    12.04.2019 11:16

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii na temat naszego procesu rekrutacji i za miłe słowa. Cieszymy się, że spełniliśmy Pani oczekiwania w tym zakresie. Życzymy powodzenia w Pani rozwoju zawodowym i zapraszamy do udziału w kolejnych rekrutacjach. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    M&M

    28.03.2019 12:32

    Inne

    Czytając opinie tutaj o firmie możnaby dojść do wniosku, że nie opłaca się aplikować. W rzeczywistości jest CAŁKIEM INACZEJ. Pracujemy w Golden Rose prawie rok i nigdy nie było żadnych problemów ani z grafikiem, ani z pieniędzmi i innymi kwestiami tu zarzucanymi. Jak wygląda praca w GR? + obsługa klienta zgodna ze standardami + elastyczny grafik, dopasowany do potrzeb pracowników ale również stoika/ natężenia ruchu + zarobki. Mało która firma może pochwalić się proponowaniem stawek dużo wyższych niż najniższa krajowa, do tego atrakcyjne premie, które są jak najbardziej realne do wyrobienia przy wkładzie całego zespołu. Jeśli uważamy, że plan jest zbyt wysoki- zgłaszamy. + atmosfera - GENIALNA. Ludzie w Centrali MEGA wyrozumiali, cierpliwi, a czasem nie jest łatwo. :D + koordynatorzy - wypowiemy się tylko o naszym - osoba zaangażowana, chcąca dla zespołu dobrze. Dba o pracowników i komfort pracy, na każde zapytanie stara się działać szybko i znaleźć rozwiązanie. Przede wszystkim nie stwarza wrażenia osoby niedostępnej. Ogólnie praca jest satysfakcjonująca, szczególnie, że przecież my kobiety kochamy kosmetyki :D
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    29.03.2019 08:32

    Pracodawca

    Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w Golden Rose. Bardzo nas cieszy, że praca u nas daje Paniom satysfakcję i zadowolenie. Życzymy wielu sukcesów! Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Www

    07.04.2019 14:04

    Inne

    Zgłaszanie zbyt wysokiego planu, to bzdura.
    ReviewUserIcon
    xyzqrb

    04.04.2019 15:44

    Inne

    Miałam "przyjemność" pracować w firmie Golden Rose około 4 miesięce. Na początku było świetnie. Zespół trafił mi się cudowny, dziewczyny pełne zapału i chęci, do tego bardzo miłe i uprzejme. Każda z nas była w tej pracy przysłowiowym świeżakiem, dlatego świetnie się dogadywałyśmy i w każdej możliwej sytuacji okazywałyśmy sobie wsparcie. I tu chyba wszystko co dobre się kończy. Kierowniczka, która nad nami czuwała na początku również była świetna. Była miła, spokojnie tłumaczyła gdy potrzebowałyśmy wsparcia. Ale te dobre rzeczy się skończyły. Po pewnym czasie nasza kierowniczka zrobiła się po prostu beznadziejna. Z kierującej zespołem, przyjemnej i pomocnej kobiety zmieniła się w wymagającą Bóg wie czego "wredną babę". Miała ona pod sobą pięć zespołów, z których dwa rozpadły się praktycznie w tym samym czasie. Niestety nie miała wtedy nad sobą kierowniczki regionalnej, może wtedy ona zauważyłaby, że coś jest nie tak. Pretensje miała o wszystko. Każda z nas otwierając stoisko miała obawy, że za chwile wpadnie i przyczepi się o to, że na przykład testery pomadek nie są poukładane numerycznie. Moim zdaniem ból brzucha z nerwów przed przyjściem kierowniczki nie jest normalny.. A niestety każda z nas to przeżywała. Zostawiałyśmy po sobie porządek każdego dnia, a nawet jeśli wieczorem któraś z nas nie posprzątała to zawsze któraś z dziewczyn była na punkcie 15-20 minut przed otwarciem (oczywiście nie było za to płacone) i przygotowywała stoisko do otwarcia. Ale tak czy inaczej ZAWSZE coś było źle. Brzydkie wystawki, krzywo przyklejone ceny, kurz na półkach (klimatyzacja działa non stop, a półki są białe więc wiadomo, że od 9 do powiedzmy 11 kurz na półkach będzie widoczny), bałagan w szafie, konturówki ułożone numerycznie (do których klientki mają dostęp i codziennie każda konturówka była w innym miejscu). Grafiki też były beznadziejne. Dostawałyśmy zamknięcia, a następnego dnia otwarcia, mimo, że był okres w którym na stoisku było nas aż pięć! Z łaską otrzymywałyśmy dni wolne, które nam po prostu przysługiwały. Z trzech dni, które miałyśmy podać miesiąc przed ułożeniem grafiku, ona zmniejszyła nam to do dwóch dni. Pisząc, iż i tak są to tylko prośby i ona może się nie zgodzić. Szanujmy się moi drodzy, nie da się przewidzieć kiedy coś może się stać i kiedy będziemy potrzebować wolnego. To jeszcze nie koniec. Teraz temat sprzedaży. Wiadomo że jak w każdej pracy związanej z handlem sprzedaż jest na pierwszym miejscu. Trzeba przysłowiowo "cisnąć" żeby otrzymać premię i żeby spełnić miesięczny target. Ale moje drogie Golden Rose, bieganie za Paniami i skakanie wokół nich jak pies, wciskając wszystko po kolei nawet jeśli kobieta tego nie potrzebuje, to nie jest dobra sprzedaż. To jest antysprzedaż. Każda z nas obsługiwała tak, jak sama chciałaby być obsłużona w sklepie z kosmetykami. Gdyby ktoś do mnie jako do klientki podszedł, zapytał o pomoc, a ja grzecznie i kulturalnie odpowiedziałabym "nie, dziękuję", a po minucie podszedł kolejny raz i zaczął opowiadać mi o produktach to po prostu bym z tego sklepu wyszła i nigdy nie wróciła. Nawet do sprzedaży potrzeba troche dystansu, bo wciskanie ludziom wszystkiego naprawdę nie jest w porządku. Ja wiem, że targety miesięczne, cele indywidualne, ale dajcie sobie na wstrzymanie i porządnie szkólcie wasze kierowniczki, bo inaczej nikt nie będzie miał do nich szacunku, gdyż przez brak ich wiedzy nie potrafią nauczyć czegokolwiek zespołu, a jeśli czegoś nie wiemy, to mamy korzystać z podręcznika. Tyle w temacie Golden Rose.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    05.04.2019 15:08

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza na temat pracy w Golden Rose. Sytuacja, którą Pani opisuje nie jest sposobem zarządzania, jaki akceptujemy. Bardzo prosimy o kontakt w centralą firmy, abyśmy mogli szczegółowo zweryfikować Pani zgłoszenie. W przypadku grafików – ich ułożenie zależy przede wszystkim od wymogów prawa pracy i tego bardzo pilnujemy. Nasze standardy nie obejmują sprzedaży produktów, których klient nie potrzebuje. Jest wręcz odwrotnie – bardzo zależy nam na zbadaniu potrzeb klienta, aby na tej podstawie dobrać odpowiednio nasz asortyment. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Niesprawiedliwe

    29.03.2019 19:35

    Inne

    Pracowałam pare miesięcy w Golden Rose. Rotacja pracowników w pewnym momencie na stanowisku była tak ogromna, że zostały dwie dziewczyny w tym ja na zleceniówkach. Sytuacja doprowadziła do tego, że musiałyśmy dygać po 12h i to pojedynczo. Czyli jedna osoba na ogarnianie wszystkiego. Zostałam sama i to w dzień dostawy na kilka kartonów, którą musiałam odebrać, pomimo iż umowy zlecenie nie mają tego w obowiązkach oraz nie mogą tego wykonywać. Musiałam ogarniać całą wyspę, obsługiwać klientów i rozpakowywać dostawę w tym samym czasie. ( nie wspominam już nawet o wiecznych problemach z systemem i wydzwanianiem kierowników ). Po 9h takiej męczarni zostal tego samego dnia nasłany na mnie tajemniczy klient, przy którego obsłudze zawaliłam standardy przez natłok pracy i zmęczenie za co zostałam zwolniona. Jestem zniesmaczona całą sytuacją. Nie polecam pracodawcy. Niesprawiedliwość.
    ReviewUserIcon
    Weronika

    31.03.2019 21:21

    Inne

    Ogólnie jestem w szoku, ze firma zwalnia za coś takiego. Większość, duża wiekszosc klientow obsługuje prawidlowo. Martwiłam się tajemniczym, bo miał chodzic w ciężkim dla mnie okresie. Nie mogłam wtedy skupić się na pracy. Za dobry wynik nie ma żadnej nagrody, a za zły zwolnienie? Co się z wami dzieje firmo, do której miałam zaufanie i zawsze chwaliłam??
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    01.04.2019 09:54

    Pracodawca

    Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii na temat pracy w Golden Rose. Wynik w ankiecie tajemniczego klienta nigdy nie jest powodem zwolnień. Jest to jedynie informacja zwrotna na temat tego, co jeszcze można poprawić w obsłudze. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy, aby wyjaśnić tę sytuację. Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów na temat tej sprawy. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Ola

    31.03.2019 16:52

    Inne

    Witam. Dzis byłam w Wola Parku przy stoisku Golden Rose , jak tylko podeszłam do stoiska zostałam zauważona przez sprzedawczynie która ucinała sobie pogawędkę z koleżanką i nie była zainteresowana klientami który były w tym mną ani powiedzeniem dzień dobry. Szczerze mówiąc nigdy nie spotkałam się z taką obsługa. Masakra, zero zainteresowania klientem. A liczyłam że dobiorę się pomadkę ale niestety musiałam udać się gdzieś indziej.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    01.04.2019 09:43

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przyjrzymy się wspomnianej kwestii. Jednocześnie prosimy o pozostawianie w serwisie GoWork komentarzy dotyczących swoich doświadczeń jako pracownik Golden Rose. We wszelkich innych sprawach można się z nami kontaktować np. za pośrednictwem wiadomości w serwisie Facebook lub Instagram. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Była pracownica

    25.03.2019 20:31

    Inne

    Długo pracowałam w Golden Rose, niestety moja przygoda z tą firmą zakończyła się w bardzo nieprzyjemny sposób i pozostawiła niesmak. Czarę goryczy przelało zatrudnienie najnowszego koordynatora regionalnego. Rzecz ujmując - nieodpowiedni człowiek na nieodpowiednim miejscu. Radzę firmie przyjrzeć się działaniom tej osoby, ponieważ nie sądzę, by ktokolwiek zechciał dłużej pracować z tak niekompetentną osobą. W ogóle wg mnie błędem jest przyznawanie takich stanowisk osobom z zewnątrz, zamiast dać możliwość awansu osobom, które przede wszystkim ZNAJĄ REALIA pracy w punkcie i z klientem, a co jest na porządku dziennym w innych firmach. Niektóre z poczynań tej osoby śmiało można by było podpiąć pod mobbing. Obmawianie innych pracowników za ich plecami, nie rozmawiając nawet z osobą, na której temat się rozmawia - dla mnie to jest zachowanie absolutnie niedopuszczalne. Co więcej, nowy koordynator najwidoczniej wprowadza "swawolę", o której same kadry pojęcia nie mają. Ale tak to się najwidoczniej robi w Golden Rose, że się zwalnia pracowników bez żadnej uprzedniej rozmowy na ten temat, zwrócenia uwagi czy zakomunikowania swoich spostrzeżeń. Tym bardziej, że jestem osobą przewlekle chorą, o czym wiedział m.in. mój Lider Zespołu. Nie wiem dodatkowo, co osoba koordynatora regionalnego, która w teorii powinna być m.in. łącznikiem między pracownikami stosik a centralą robi na tym miejscu, skoro na jakiekolwiek zapytanie odpowiada "nie wiem" i nie wykazuje żadnej inicjatywy co do rozwiązania danej kwestii, tylko każe działać na własną rękę. Co więcej, teoretycznie nowe, lepsze progi premiowe, w praktyce oznaczają plany nie do wyrobienia, przez co uczciwa premia handlowa jest nieosiągalna. A o premii uznaniowej wolę nie wspominać, bo wymogi na uzyskanie jej są co najmniej śmieszne. Lider Zespołu, z którym ostatnio pracowałam, też, delikatnie rzecz ujmując, wymagałby zdecydowanie podszkolenia, a przede wszystkim powinna wiedzieć, czym jest praca w zespole. Mogłabym długo wymieniać, i nie twierdzę, że praca w Golden Rose nie ma pozytywnych stron, ale niestety, w dużej mierze przeważają negatywy, dlatego nikomu nie polecę już nigdy pracy w tej firmie, choć byłam jej oddana i swego czasu z czystym sumieniem mogłam ją zarekomendować.
    ReviewUserIcon
    P

    26.03.2019 18:38

    Inne

    O jaki region chodzi?
    ReviewUserIcon
    b.p.

    27.03.2019 01:36

    Inne

    południe
    ReviewUserIcon
    Karolina

    25.03.2019 14:01

    Inne

    Najzabawniejsza to jest nazwa osoby ogarniającej sklep. LIDER ZESPOŁU. W normalnych firmach profesjonalnie nazywa się to kierownik. Poniżające...szczególnie w papierach. Dobrze że chociaż doradca klienta jest, a nie pomocnik.
    ReviewUserIcon
    Mani

    25.03.2019 16:53

    Inne

    Dokładnie. I ta stawka za bycie na tymże stanowisku, jest dodatkowym ponizeniem.
    ReviewUserIcon
    Poznań wielkopolskie

    24.03.2019 16:18

    Inne

    Praca u franczyzobiorcy Idealna dla studenta. Elastyczny grafik. Umowa zlecenie którą można zerwać szybko. Praca niewymagająca. Brak profesjonalnych szkoleń - uczysz się katalogu na pamięć i sprzedajesz. Sprzedawanie jak największej ilości kosmetyków na jeden paragon. Stawka godzinowa - najniższa krajowa. Premie raczej demotywuja (jakieś 50 zł za wykonanie planu sprzedaży produktu miesiaca)Groszowe stawki jeśli wogole ktoś je zobaczy. Duża rotacja dziewczyn ze względu na najniższa krajowa i (brak) premii - co 2/3 miesiące nowa ekipa.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    25.03.2019 11:40

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Zwrócimy uwagę na kwestię rotacji pracowników na tych stoiskach. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Bezlitosna

    18.02.2019 17:42

    Inne

    Niestety przykro mi to pisać bo siedząc na rozmowie kwalifikacyjnej i słuchając superlatyw tego stanowiska- byłam zachwycona. Czar prysł jak bańka mydlana kiedy poczułam realia pracy w tej firmie. Jesli firma nie zrozumie tego co robi to bedzie miala ciągłą rotacje pracowników,bo zaden szanujacy się pracownik nie bedzie akceptowal takich warunkow. Kierownicy. Zarabiaja duzo wiecej niz zwykly pracownik czy nawet lider, a cala prace dziela na pracownikow i liderow. Dodam,ze w umowie nie ma punktu,gdzie jest napisane ze mamy placone za prace kierownika. Wyplaty lecą w dol. Dlaczego? PLANY REALIZACJI SA NIE DO ZREALIZOWANIA. Firme interesują tylko tabelki i cyferki, a kierownik na spotkaniu POUCZA jak sprzedawac. Nie twierdze, ze wszytsko jest zle w tej firmie ale pojawia sie tyle negatywow,ze wiekszosc pracownikow rezygnuje z pracy. Umowa na zleceniu dla studentow to porazka. Pracuja tyle godzin ile osoba na umowie o prace, a sa traktowani jak zlecenie,czyli czesto bez premii sprzedazowej. Natomiast umowa o prace jest traktowana jak niewolnik i kazda zmiana w grafiku graniczyla z cudem, bo GODZINY MUSZĄ SIĘ ZGADZAC. Zespol jak kazdy inny staral sie o premie, o produkt miesiaca... do czasu kiedy za 1 miejsce dostawalo sie 50 zlotych... I to raczej kwestia smieszna i demotywujaca. Przyznam ze zaluje ze bylam w porzadku wobec firmy ktora nie byla w porzadku wobec mnie. Wymagania firmy co do wygladu to czarny, schludny i czysty stroj. A dostajemy dwie czarne koszulki, gdzie latwo jest sie pobrudzic i oczywiscie kazdy czlowiek sie poci. Na stanowisku pracy nie ma gdzie schowac swoich prywatnych rzeczy,przy dostawie nie bylo mozliwosci nawet ruszyc nogą,a co dopiero obslugiwac w godzinach szczytu. Kierowniczka ma jedynie wygorowane wymagania,ktore przedewszystkim powinna postawic sobie,a potem pracownikom. Podsumowujac nie polecam pracy w GR chyba,ze nie masz wlasnego zdania i chcesz sobie dorobic do kieszonkowego badz ktos inny Cie utrzymuje.
    ReviewUserIcon
    pys_ia

    22.02.2019 15:40

    Inne

    W samo sedno.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    25.02.2019 15:06

    Pracodawca

    Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Ilość godzin do przepracowania w miesiącu dla umów zlecenie jest warunkowana aktualnym zapotrzebowaniem na stoisku. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    A.

    11.01.2019 23:52

    Inne

    Pracowałam w tej firmie przez prawie rok. Na początku praca była bardzo fajna, wręcz lubiłam do niej chodzic. Stopniowo zmiany zaczęły doprowadzać mnie wręcz do płaczu, na każdym kroku firma oferuje poniżenie pracowników, zero ludzkiego podejścia. Nabawiłam się prawie nerwicy, ciągły stres. Firma nie potrafi nagrodzić pracownika za to co dobre. Wystarczy jedna zle zrobiona rzecz i uruchamia się lawina. Podejście przełożonych do pracowników (przede wszystkim dobór słów i sposób wypowiedzi) sprawiło, ze czułam się bardzo zle i postawiłam odejść. Nie żałuje - zdrowie psychiczne ważniejsze. Sama prace wspominam fajnie, lubiłam to robić, miałam fajny zespół. Szkoda, ze przełożeni traktują pracownika w taki sposób. PRacowalam z bardzo fajnymi dziewczynami które również myślą nad odejściem. Szkoda, ale nikt nie chce być wyzywany i poniżany. Jeśli chodzi o centrale firmy to w większości nie było żadnych problemów. Czasami zdarzyły się uwagi, jak wszędzie. Jeśli ktoś był systematyczny to nie było problemów. Zarobki były fajne, premie tez ok, cele do zrobienia. Po odejściu poszukałam nowej pracy i jestem zadowolona. Żałuje, ze nikt nie kontroluje przełożonych i sposobu ich pracy i ze nie zgłosiłam pewnych zachowań wcześniej, jeszcze pracując w tej firmie. Moja samoocena znacząco się zmniejszyła i nie poleciłabym pracy osobom, które myślą o czyms na dłużej. Dla studentek chcących dorobić ok.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    14.01.2019 10:30

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie opinii. Pani zgłoszenie bardzo nas zaniepokoiło. Absolutnie nie akceptujemy takiego traktowania pracownika, jakie Pani opisała. Bardzo prosimy o kontakt z centralą firmy w celu wyjaśnienia sprawy. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Byla

    21.12.2018 22:08

    Inne

    Każdy narzeka chyba w większości na kierowników i system premiowy. Pracowałam trochę i myślę, że problem tkwi raczej w rekrutowaniu osób na kierowników nie znających się na standardach sprzedaży i pracy dziewczyn na stoisku. Zarządzanie punktem to nie wyższe wykształcenie z kierunkami ale wiedza oparta na praktyce, ale to już nie moj problem na szczęście.
    ReviewUserIcon
    Abc

    28.12.2018 22:34

    Inne

    No w samo sedno, wchodzę czasem poczytać opinie a tu dalej to samo. Pracowałam długi czas i od zawsze było wiadome że awans w tej firmie istnieje chyba tylko w siedzibie głównej. W każdej innej firmie dobry pracownik ma szansę awansować ale oni wola rekrutowac nowych. Mimo wszystko pracowało się dobrze więc sama praca przyjemna
    ReviewUserIcon
    Beata

    22.12.2018 05:50

    Inne

    Witam, Czy ktoś może powiedzieć jakie są warunki na PH? Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    03.12.2018 14:36

    Inne

    A ja liczę na to iż firma odniesie się do tego o czym zamierzam powiedzieć. Dlaczego osoby pracujące na UZ są z założenia traktowane jak pracownik drugiej kategorii. Mimo tego, iż często jego wkład w osiągane wyniki przewyższa znacznie wkład osób z UOP. Nierozumiejących takiego traktowania. Przykry jest fakt jak traktuje się takie dziewczyny. Mimo osiągania przez nie dobrych wyników sprzedażowych nie maja prawa do żadnej premii handlowej, mogą jedynie liczyć na dobry gest kierownika. Niestety ale praca w tej firmie staje się co raz bardziej upokarzająca. Pracownik daje z siebie wszystko, angażuje się i motywuje nawzajem do osiągania jak najwyższych wyników a „premie świąteczna” otrzymuje na poziomie 100 zł (gdzie rok temu była wiele wyższa) przykre i mega demotywujące. Pracownik pracujący na UZ nie ma prawa do żadnych dodatków czy to w okresie świątecznym czy wakacyjnym. Mimo tego ze często pracuje porównywalna liczbę godzin do UOP. Przykro mi to stwierdzić ale praca ta mimo ogromnej pasji i zaangażowania jakie w nią wkładam staje się dla mnie uwłaczającą.
    ReviewUserIcon
    zxc

    12.12.2018 13:00

    Inne

    oj tak, zwolniłam się dokładnie z tego powodu. za utarg świąteczny dziewczyny z UOP dostały 600zł, a ja pracująca na UZ tylko 10h mniej od nich nie dostałam nic... kierownik kierował w moją stronę takie same wymagania co do reszty dziewczyn, także to mega nieuczciwe. dodam, że to w chyba najbardziej obleganym punkcie w Warszawie. podobnie było w inne miesiące. zresztą szkoda słów. za rogiem u konkurencji mam wyższą stawkę plus sprawiedliwą premię na zasadzie moich wyników.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    13.12.2018 14:37

    Inne

    Przychylam się. UZ traktowana jak....
    ReviewUserIcon
    Asia

    29.11.2018 10:59

    Inne

    Ja z kolei uważam, że firma powinna zastanowić się nad tym jaka jest różnica między Liderem zespołu a Kierownikiem zespołu? Żadna. Dziewczyny wykonują nawet lepsza robotę bo na codzień pracują i rozwiązują problemy i w systemie i rzeczowe. W zasadzie są kierowniczkami danego punktu. Myślę że jakby na chwilę odebrać sklepom kierownika to firma zobaczylaby, że nie zmienia to nic. Są koordynatorzy którzy z kolei dobrze wykonują swoją pracę, bo kontrola raz na jakiś czas jest skuteczna, a dziewczyny mają szansę na poprawę niedociągnięć. Docencie pracę swoich prawdziwych kierowników, czyli liderów.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    05.12.2018 15:23

    Pracodawca

    Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Każdy pracownik, niezależnie od stanowiska, ma prawo zgłosić niepokojącą sytuację. Jeśli w jakiś sposób przełożony nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, co odbija się na pracowniku – oczywiście taka sprawa musi być zakomunikowana do centrali. Natomiast podkreślamy, że nie wyciągamy pochopnych konsekwencji dopóki nie wysłuchamy każdej ze stron i nie sprawdzimy sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Ola.

    06.12.2018 10:31

    Inne

    Z tej opinii można wywnioskować że napisała ją osoba „rządząca” kierownik lub koordynator i bardzo jasno dała odczuć że jej metody pracy to „ rządzenie” a nie zarządzanie zasobami ludzkimi, chciałoby się mieć władzę i nie być rozliczanym z jej sprawowania po prostu władza absolutna:) „szeregowy”pracownik ma robić to co mu się karze!!!!!!! i nie ma prawa wyrażać własnych opinii co taki szeregowy pracownik morze? To ja tu żądze i moje zdanie jest ważniejsze i tak pracodawca ma to rozumieć. Jednak trudno nie zgodzić się z opinią że współpraca między pracownikiem „szeregowym „ a np.: kierownikiem powinna układać się co najmniej „poprawnie” i w poszanowaniu obowiązków wynikających z zajmowanych stanowisk, jednak jak współpraca układa się nie prawidłowo to czy zawszę winna spoczywa na pracowniku „ szeregowym” ? Czy można jednoznacznie powiedzieć iż osoba zatrudniona na stanowiskach „ zarządzających” w raz ze stanowiskiem otrzymuje przywilej racji absolutnej ? W moim miesicie w ostatnich miesiącach wyszła „ afera” w jednej z bardzo znanych perfumerii, mianowicie cały zespół wraz z kierownikiem i koordynatorem został zwolniony z powodu nadużyci jakich dopuszczał się przez kilka lat z powodu właśnie” hierarchii” jaka tam panowała słowa „ szeregowego pracownika „ nie miały żadnej siły przebicia oczywiście szybko koordynatorka wraz z z kierowniczką zwolniły tego pracownika przedłużając swoją „ działalności” o kolejne dwa lata w tej chwili firma liczy straty i stawia zarzuty tak zwanej” kadrze zarządzającej” Jednak można było proceder zatrzymać dużo wcześniej po tak zwanym „donosie” Znam osobiście osobę która zgłaszała nie prawidłowości do koordynatorki nie wiedząc że kierowniczka jest przez nią kryta, jak została zwolniona pisała do firmy bez skutku ponieważ „ donosów” nie traktuje się do końca poważnie, czy Polscy pracodawcy są „ głupi” nie powiedziałabym jeśli sprawdzają i kontrolują swoich pracowników „ głupcami” szybciej określi się tych którzy przez własną ignorancję liczą teraz straty. Władza tego rodzaju zawszę jest polem do nadużyci czy to do pracownika czy w innych aspektach. Poczytaj uważnie to o czym piszą pracownicy, np.: złe traktowanie, brak reakcji, nie docenienie, złe zarządzanie, brak wiedzy u swoich przełożonych, itp.: Pamiętam jak nie było tu takich ocen tylko kilka opinii i to raczej dobrych, co się stało że dziś tyle ludzi uważa że system zarządzania nimi nie spełnia ich oczekiwani ? Te opinie ukazują jeszcze jeden problem który jest w samej firmie i osobach odpowiedzialnych za przygotowanie oraz wdrożenie nowego systemu zarządzania, ich błędach i eksperymentowaniu na systemie który odbija się na pracownikach, jednak najistotniejszym problemem jest teraz dla firmy fakt bardzo dużego spadku zaufania ich pracowników do nich samych i metod jakie stosują, dlatego jest tak dużo negatywnych opinii nie wrażanych bezpośrednio w” środowisku „ ponieważ pracownicy boją się braku dostatecznej reakcji firmy i tego że będą musieli współpracować dalej w tym samym systemie co na pewno odbije się na bezpośrednich relacjach między nimi jak np.: problem z grafikiem lub nagłym zwolnieniem z pracy itp.: Sprawdzanie i kontrolowanie oraz rozliczanie dotyczy również koordynatorów i kierowników i do opinii na temat wykonywanych przez nich obowiązków ma prawo a może nawet przede wszystkim maja prawo osoby z nimi bezpośrednio współpracujące czyli „ szeregowi” pracownicy. Pamiętaj również że kierownik ma organizować pracę zespołu, wspierać, motywować, sprawiedliwie traktować i szanować pracowników a nie „ głupio rządzić.”
    ReviewUserIcon
    anonim.

    30.11.2018 15:24

    Inne

    kierowniczki i koordynatorki namawiają do łączenia pa żeby średnia była wysoka tylko jak będzie kontrola skarbowa to mandat zapłacą te osoby co do tego zachęcają!!!!!!!!!!!!!!!!
    ReviewUserIcon
    Pr

    02.12.2018 15:16

    Inne

    Konkret- kto kogo konkretnie namawia????
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    03.12.2018 10:26

    Pracodawca

    Dzień dobry, Jest to proceder przez nas absolutnie nieakceptowalny i na pewno nie spełnia standardów firmy. Prosimy o pilny kontakt z centralą firmy, abyśmy mogli zainterweniować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    Aga.

    29.11.2018 20:10

    Inne

    W żadnej firmie pracując wcześniej nie spotkałam się z tak nie profesjonalną " kadrą zarządzającą" jak pracownicy tego szczebla mogą nie znać się na obsłudze , systemie, nie znają standardów firmy itp: często wysłowić się nie potrafią mówią o rzeczach o których pojęcia nie mają bo wystarczy zadać precyzyjne pytanie i kierownik czy koordynator odp nie potrafi, system takiego zarządzania bardzo zle wpływa na opinię o całej firmie coraz więcej osób bardzo negatywnie odnosi się do tego co się dzieje uważam że to bardzo dobrze że ludzie wyrażają te opinie i coraz głośniej ukazują problemy z jakimi mierzą się pracując w takich warunkach, szkoda tylko że firma ciągle udaje że nic się nie dzieje są głusi i ślepi system dalej funkcjonuje a ludzie na których są skargi dalej pracują, firma nie wyciąga żadnych wniosków, może dopiero złożenie pozwów do sądu pracy, dotyczących np mobbingu obudzi firmę do zmian i nie będzie mogła ich już bagatelizować, w tej firmie osobiście spotkałam się z uwagami i traktowaniem przez przełożonych w sposób skandaliczny, a firma odp" Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że współpraca z marką nie spełniła Pani oczekiwań" :) Może firma nie zdaje sobie sprawy że te nie zadowolone opinię są wyrażane nie tylko na tym portalu ale są coraz bardziej obecne, nie dawno rozmawiałam z klientką która zapytała o atmosferę w pracy ponieważ słyszała że" warunki są słabe' z takiego marketingu firma jest dumna? zmiany sytemu to jedyne wyjście i docenienie prawdziwych dobrych pracowników.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    03.12.2018 10:20

    Pracodawca

    Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Każda z opinii jest przez nas weryfikowana i wyciągamy z niej wnioski. Na pewno zgłaszanych do nas bezpośrednio skarg nie pozostawiamy bez naszej reakcji. To samo tyczy się opinii na Go Work. Pani komentarz bardzo nas zaniepokoił i z tego względu prosimy o kontakt z centralą w celu doprecyzowania szczegółów. Bez tego nie będziemy w stanie interweniować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska
    ReviewUserIcon
    rosiankaGR

    25.11.2018 21:45

    Inne

    GOLDEN ROSE, niestety ale w tych komentarzach jest bardzo dużo prawdy.. Jeśli nie ogarnięcie się to starcicie bardzo dużo świetnych pracowników, takich którym zależy na pracy, ale nie będą w stanie dłużej akceptować tego co się dzieje w firmie. Proponuję w pierwszej kolejności kontrolować kierowników zespołów, którzy SZCZERZE? nie robią nic a zarabiają dużo więcej niż zwykły pracownik na niższym szczeblu, którzy są na tyle nieprofesjonalni i niezorganizowni, że to właśnie doradcy klienta odwalaja za nich wszystkie obowiązki, a w umowie nie mają tego uwzględnione, a jeszcze dodam że wypełnianie tych obowiązków jest za darmo. Wypłaty lecą moooooocno w dół, a to dlatego, ze plany są nierealne do zrobienia. Jeżeli są, to bardzo proszę pokazać nam jak, bo Was interesują tylko tabelki i nic więcej. Nie wiecie jak wygląda praca z klientem, nie wiecie że sprzedaż bywa różna, że nie zawsze da się przekonać klienta do innych produktów, mimo ogromnych starań, nawet nie potraficie zorganizować dla pracowników porządnego szkolenia, ktore swego czasu bardzo dużo wnosilo do punktów. Teraz szkoleń nie ma, bo nie mogę nazwać szkoleniem, spotkania z kierownikiem, który nie ma wiedzy produktowej a poucza jak sprzedawać.. Gdzie sam tak naprawdę sprzedawać nie umie:-) więc jak taka osoba może kierować innymi osobami? Wszystkie skargi i uwagi kierowane do kierownika są ignorowane, albo tłumaczone, że tak musi być bo ona nie ma na to wpływu.. A co jeszcze interesujące to to, że wiele rzeczy robi myślę, że nie zgodnych ze standardami firmy. Dlatego warto w końcu interweniować. Oczywiście nie twierdzę, że wszystko jest zle w tej firmie bo tak nie jest. Jest sporo pozytywnych aspektów, ale jednak negatywów jest coraz więcej.
    ReviewUserIcon
    Kulka_fr

    27.11.2018 15:29

    Inne

    Chyba Pani nie widziała koordynatorów w akcji. Kierownicy chociaż potrafią rozwiązać jakieś problemy (przynajmniej nasz:) typu poprawić błędy w systemie, ogarnąć kasę fiskalną itp.) a koordynatorzy nawet nie wiedzą jak paragon zrobić, juz nie mówiąc o fakturze. Wpadają na 40min, robią karty kontroli, ale na miejscu nigdy nie powiedzą, że coś nie tak. Dopiero od kierownika sie dowiadujemy co źle robimy. Jak o coś pytamy, to zawsze odsyłaja nas do kiero. Jak mamy duzo klientek to jeszcze ani razu koordynator nam nie pomógł w obsłudze, a kierownik zawsze reaguje. Także.... Jeszcze więcej zbędnych kontrolerów życzymy firmie.
    Company logo
    Golden Rose Sp. z o.o.

    28.11.2018 10:17

    Pracodawca

    Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za komentarz. Prosimy o informację, w jakim regionie karty kontroli nie są omawiane na bieżąco. Chcielibyśmy zweryfikować tę sytuację, jak również pozostałe zgłoszenia na temat pracy koordynatora. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

    Zostaw merytoryczną opinię o Golden Rose Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.