Golden Rose Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Golden Rose Sp. z o.o.

Była Gold.

Nie pracuję w tej firmie dwa lata i z ciekawości weszłam na opinię, oj i każdy ma swój indywidualny żal i złe doświadczenie. Mnie spotkało niezrozumienie i brak empatii że strony kierownika, (który tam pracował) dlatego postanowilam zakończyć współprace. Obiektywnie porównując z innymi firmami(a mam duże doświadczenie)"Dobrze jest tam gdzie Nas nie ma"uważam że są tu dobre warunki zatrudnienia, dość częste szkolenia, które świetnie przygotowały mnie bycia bardzo dobrym doradcą , miałam świetną ekipę, z ktorą łäczyła Nas wspólna pasja i wsparcie.Poza tym na wyjeździe integracyjnym poznałam przemiłą kadrę i właścicieli, którzy byli bardzo gościnni , Wiadomo że na wyjeździe inaczej to wygląda, bo w pracy każdy wymaga, ale byłam zadowolona że mogłam poznać ich osobiście. W tej firmie wydażyło się duzo zmian, które poznaĺam na własnej skórze, ale dobrze wspominam tamten czas. Wystarczy być zaangażowanym w swoje obowiązki, stosować się do standardów. A na swoich popelnionych błędach uczyłam się bardzo szybko???? Żal mi tylko że nie zaczekałam.. ponieważ pracowalabym do tej pory. Dla kogoś kto lubi rozmawiać z ludźmi, interesuje się branżą kosmetyczną i chce zdobyć doświadczenie to polecam tą firmę

Pracodawca

@Była Gold.

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Jest nam bardzo miło, że ciepło wspomina Pani pracę w Golden Rose. Życzymy wielu sukcesów! Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Marysia

Dzień dobry, czy obecnie prowadzona jest rekrutacja?

Pracodawca

@Marysia

Dzień dobry, Wszystkie aktualne oferty pracy zamieszczamy na naszej stronie internetowej: www.goldenrose.pl w zakładce Kariera. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Katarzyna
 Pytanie

Witam, czy Golden Rose w trakcie pandemii zamyka swoje wyspy?

Pracodawca

@Katarzyna

Dzień dobry, Punkty sprzedaży Golden Rose znajdujące się w galeriach handlowych, zgodnie z ustawodawstwem związanym z pandemią – były zamknięte do 4 maja. Od momentu złagodzenia obostrzeń rozpoczęły swoją działalność. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Katarzyna
@Golden Rose Sp. z o.o.

Dzień dobry, miałam na mysli to, czy jakieś stoiska zostały zlikwidowane.

Asia
@Katarzyna

Wiele

Pytanie
 Pytanie

Czy dyżury międzyświąteczne w Golden Rose Sp. z o.o. obstawiają najmłodszymi stażem?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Dziękujemy za zadanie pytania. Grafiki są ustalane w konsultacji z zespołem i staramy się zachować jak największą sprawiedliwość. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani wypytała o moje doświadczenie (dokładnie o poprzednią pracę na podobnym stanowisku), umiejętności dotyczące makijażu oraz dyspozycyjność. Potem pokazała kilka pomadek i miałyśmy odegrać scenkę - ona jako klientka, a ja jako sprzedawca. Wykazałam się umiejętnościami i była zadowolona z tego w jaki sposób chciałam sprzedać jedną z pomadek. Później przeszłyśmy do zarobków, przedstawiła różne w zależności od statusu studenta (lub nie) oraz umowy (najpierw jest zlecenie, następnie o pracę). Dla mnie wszystkie pytania były łatwe, ale dla kogoś bez doświadczenia i znajomości firmy byłyby na pewno kłopotliwe, bo rozmowa trwała długo i była szczegółowa.

Pytania

Co wiesz o naszej firmie? Jakie kosmetyki znasz i jakich sama używasz? Dlaczego chcesz u nas pracować? Gdyby nie nasza firma to gdzie chciałabyś pracować? W jaki sposób sprzedałabyś pomadkę? Jaka jest Twoja dyspozycyjność?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
ox9w

Centrala kłamie jak z nut, większość kr wie mniej niż zwykłe pracownice. Wszystko zrzucane na osoby z wyspy - zero pomocy z góry. L4? Ustawcie grafik by było dobrze. Kasa sie nie zgadza? Zróbcie tak by sie zgadzała. Kasa nie działa? Włącz wyłącz bo po co wymieniać? Błędy systemu? "Nie mam pojęcia która z was tu grzebała ale trzeba to natychmiast wyjaśnić nie możecie tak robić". Grafik? Wysyłasz do 5 a finalnie dostajesz go po 20 i to jeszcze z łaską. Notoryczne problemy ze zmianami, widocznie trudno podzielić zamknięcia, wolne i otwarcia pomiędzy pracowników. Firma stoi w miejscu, rozwiązania jak 20lat temu zamiast iść do przodu. Mówisz coś do centrali to od razu jesteś wrogiem numer jeden bo nie idealizujesz swojej pracy. Masa tekstów "Nie chcesz sie już rozwijać?" A co jako doradca można jeszcze osiągnąć? Dodatkowe 1928 obowiązków za które nawet "dziękuje" się nie usłyszy? Praca strata czasu. Dziewczyny po 3 miesiącach mają dosyć i nie wyrabiają psychicznie bo wszystko według kr to ich wina. Sami ludzie z centrali kopią doły pod pracownikami z wysp a potem dziwią sie że są rotacje, co wizyta teksty że tylko ta wyspa ma problemy, no jak widać po liście osób które odeszły to zwykłe teksty straszaki bo wszędzie jak widać jest (usunięte przez administratora) Firma nie padnie bo zawsze sie znajdzie jakaś UZ co wpadnie na chwile. Wystarczy zobaczyć ile osób z centrali się już wymieniło, ile kr odeszło, ile punktów straciło niby stałych pracowników. Tak jak ktoś pisał - to co mówią osoby w centrali to rzecz święta nawet jeśli kłamią, aż trudno uwierzyć że takie osoby pracują na tak wysokich stanowiskach. Bez kr było lepiej. Lider odpowiadał za porządek i obowiązki, czasem pojawił się ktoś z centrali i tyle. Teraz co chwile pojawia sie kr, potem osoby z centrali których nikt nie zna i udają klientów, po co to? Dziewczyny myślą tylko o tym że są non stop obserwowane i każdy może być znajomym albo osobą z centrali która w łodzi nagada bzdur bo coś jej nie będzie pasować w obsłudze czy miejscu pracy. To jest chore. Nie dziwne że GR zamyka punkty skoro dobrze traktowane osoby w firmie to te które najbardziej sie podlizują.

Natalia.
@ox9w

W 100% się zgadzam, firma jest nie profesjonalna przez ludzi którzy są przełożonymi, nie są ani profesjonalni ani przygotowani do pracy są za to plotkarzami, kłamcami, i często prostakami, niestety a gdyby było inaczej to praca byłaby ok, a tak jest jak jest, jacy pracownicy takie i szefostwo:( szkoda że takie to wszystko mało profesjonalne i uczciwe.

pepe
@Natalia.

Jeżeli góra przychodzi z tobą pogadać a potem wciska kit do kk że nie było cie x czasu na stoisku to proponuje mocnego barana w ściane. Podkopiwanie swoich pracowników szczególnie że wszyscy normalni pouciekali jest chore. Praca tylko na wakacje. Nic więcej. A pytania co zamierzacie zrobić z kradzieżami jest poniżej poziomu morza. To wasz zasrany obowiązek postawić taką wyspe by wystawione były same testery a nie że dziewczyny mają za monitoring robić.

Niedowiarek

Byłam na rozmowie rekrutacyjnej w Wola Parku, w Warszawie. Pani rekrutująca miła, ale bez żadnego entuzjazmu. Pytań było mało, w sumie nic konkretnego. Stawka minimalna za godzinę jaka jest na chwilę obecną, jednak co najbardziej upadlające dla nowego pracownika to - 4 dniowe, chyba, że potrzebujesz więcej, szkolenie ZA DARMO. Ja rozumiem pierwszy dzień, żeby zobaczyć w realu jak taka praca wygląda, przyjść na kilka godzin. Ale spędzić 4 dni po 8h i to zupełnie za darmo, gdzie to jest inwestycja w pracownika, który potem zarabia dla firmy pieniądze... Dodatkowo te 4 dni rozciagniete w czasie, bo osoba szkoląca nie jest na codzień w pracy. Wiec poświęcasz np. tydzień, płacisz za bilety bo dojechać trzeba, tylko po to żeby za darmo się uczyć i jeszcze nie mieć pewności czy zostaniesz w firmie, bo o umowie na czas szkolenia nic nie usłyszałam. No nie za fajnie Golden Rose...

Pracodawca

@Niedowiarek

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przedstawiona przez Panią sytuacja absolutnie nie jest w naszych standardach. Brała Pani udział w rekrutacji na stoisku naszego franczyzobiorcy. Zweryfikujemy sytuację i będziemy interweniować. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

były pracownik

Na początku można sobie myśleć, ze to super praca, wśród kosmetyków, kobieca, w miłej atmosferze. Niestety po czasie czar pryska. Po pierwsze koordynator, który nie przekazuje informacji, później centrala ma pretensje do pracownika, który nikt nie wiedział. W praktyce dziewczyny na wyspie maja większa wiedzę niż koordynator. Centrala, ogólnie potrafią być mili, ale ile jest takich sytuacji, kiedy nie maja racji, a nawet nie przeproszą. Za to każdy błąd pracownika jest chyba zapisywany w specjalnej złotej księdze. I co najgorsze, praca w tej firmie utrzymana jest w kłamstwie, oszustwach i jest bardzo dużym obciążeniem psychicznym. Jeżeli Golden Rose kreuje się na miła atmosferę pracy (pomijam tu prace na stoisku, z dziewczynami naprawdę jest miła atmosfera), zaufanie na linii pracownik - pracodawca i szczerość, to zapewniam, ze w rzeczywistości nie ma to z tym nic wspólnego.

Bgr

Co jest grane? W ciągu roku przybyło tyle opinii, że naprawdę strach. Posypały się stałe osoby, pozwalniali się pracownicy. Nie ma już osób na stanowiskach, które potrafią zarządzać. Wracając wstecz, na tej stronie były pojedyncze opinie,nigdy nie było takiej "burzy". Nikt się nie umówił na atak, wygląda to jakby coś złego działo się w firmie, wygląda to bardzo źle i bardzo źle wpływa na wizerunek firmy. Szkoda, bo nieprzyjemnie się to czyta...

1
Xxx
@Bgr

Racja ! Nikt tutaj z byłych lub obecnych pracowników nie umówił się na atak na firmę.Opinie tutaj wynikają z tego,że osoby które to pisały zdawały sobie sprawę z tego ze jeśli zgłoszą problem bezpośrednio do firmy obróci się to przeciwko nim a tym którzy już zgłosili zapewne skończyło się na zwolnieniu albo firma doprowadziła do tego aby pracownik sam się zwolnił.Pracownicy wolą pisać opinie tutaj bo wiedzą że wtedy nastąpi jakakolwiek reakcja ze strony firmy bo te opinie tutaj może przeczytać każdy.Prawdą jest też to,że z długoletnich pracowników została garstka.Osoby które potrafiły zarządzać firmą również się zwolnili bo nikt sobie nie pozwoli na to aby wyciskac pracownika jak cytrynę a docenienia brak.Firma skneruje na wszystkim a przede wszystkim na pracowniku a pomyśleć że kiedyś na swojej stronie pisaliście jak to pracownik buduje tez waszą markę.Pewnie po tych opiniach nagle znajdą się premie uznaniowe i chwilowa zmiana podejścia firmy i nawet niektore osoby z centrali zaczną być miłe tylko po to aby na chwile uspokoiła się sytuacja

O.

Zwolnienia „po kryjomu” są na porządku dziennym w tej firmie. Pracownik dowiaduje się o nich na ostatnia chwile, nie wspominając już o umowie zlecenie, gdzie mówią Ci w ten sam dzień, ze już nie pracujesz. Praktyka powtarza się wielokrotnie nawet przy umówię o prace. Jeśli ktoś szuka stabilnego zatrudnienia - nie polecam.

2

Pracodawca

@O.

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Sposób zwolnienia pracownika, jaki Pani opisała nie jest naszym standardem. Jeśli współpraca z daną osobą nie przebiega w sposób poprawny, w pierwszej kolejności są przeprowadzane rozmowy, które mają na celu skorygowanie sytuacji i wsparcie pracownika. Jeśli doświadczyła Pani innego traktowania, prosimy o kontakt z Centralą w celu przekazania szczegółów. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

O.
@Golden Rose Sp. z o.o.

Chodzi dokładnie o sytuacje, gdzie zatrudniona jest już nowa osoba, a z dnia na dzień można się dowiedzieć, ze już się nie pracuje. Wcześniej nie jest to zgłaszane, żeby „grafik się nie posypał”. Dla mnie jest to bardzo nie fair jeśli chodzi o pracodawcę. Nieważne, ze przy umowie zlecenie jest takie prawo. W chwili gdy na stoisko jest już zatrudniona osoba na twoje miejsce, powinno się wiedzieć o tym. Nie jest to jedyny taki przypadek. Takie kombinowanie za plecami pracownika i informowanie o wypowiedzeniu na ostatni moment jest bardzo nieprofesjonalne i wyraża brak szacunku do pracownika.

xyz
@Golden Rose Sp. z o.o.

Kontakt z centrala w żadnych sytuacjach, w których pracownik jest w jakis sposób skrzywdzony, niestety nie skutkuje. Koordynatorzy kłamią i każą kłamać innym pracownikom, żeby się nie wydało, ze ktoś jest do odstrzału. Niestety ale taka jest prawda ;)

jsjsbsjad
@O.

Pewnie ten sam schemat, nowy pracownik na zmianie innej niż ten zwalniany, żeby się nie wydało, a jak już grafik bezpieczny to pożegnają. Klasyk ;))

były pracownik
@O.

Ja zostałam w ten sposób zwolniona, przyszłam do pracy i usłyszałam ze ‚nie pracujesz już, możesz iść do domu, nie będziemy się już meczyc’, dodam ze o zwolnieniu wiedzieli wszyscy wokół oprócz mnie

svae
@były pracownik

Widze sporo osób sie posypało ;) oczywiście nikt nic nie wie a nowe osoby już są szkolone.

Sfvae
@O.

Same here ;)

Sfvae
@jsjsbsjad

Najlepsze jest jak pracownik dostaje pochwały, premie a potem nagle słyszy że jest z nim problem.

svae
@svae

Podoba mi sie też że zdanie osób z łodzi - nawet kłamstwo jest czymś świętym - HR nie powinien wierzyć tylko jednej stronie.

leow
@Golden Rose Sp. z o.o.

Skoro nie jest waszym standardem to czemu tyle osób nagle sie zgłosiło, że zostały zwolnione właśnie w taki sposób? Kto tu wypisuje takie bzdury?

O.
@svae

Dokładnie! Niby mówią, żeby wyjaśniać problemy, a później albo jesteś olewana albo jeden odsyła do drugiego i tak w kółko. Chyba w żadnej firmie nie można spotkać się z tak bezczelnym sposobem zwalniania pracownika. Serio, ktoś powinien zwrócić na to w końcu uwagę.

Natalia.
@Golden Rose Sp. z o.o.

Kłamstwo!!!!!!! to są wasze standardy zwalniania pracowników !!!!! w ukryciu,kłamstwie,oszukiwaniu, bardzo krzywdzące i nie profesjonalne!!!

Q
@jsjsbsjad

Ja jak pracowalam i przyjechala nasza regionalna to pozniej dziewczyny mi powiedzialy, ze mowila im ze planuje znalezc kogos na moje miejsce no ale zeby mi nie mowily bo dowiem sie w ostatnim mozliwym momencie

Xxx
@Q

Z jakiego regionu regionalna?

Tysia
@Q

Głowa do góry dziewczyny. Przynajmniej mamy pewność ze już w żadnej pracy nas gorzej nie potraktują :) wierze ze karma wraca

Były pracownik
 Rekomendacja

Nikt nie chciał się narażać z wieloletnich pracowników i donosić i zgłaszać niewłaściwe zachowania swoich przełożonych. Każda dziewczyna chciała pracować w spokoju( ale stres się nasilał). Atmosfera się psuje. Nikt nie chciał, aby te sytuacje obruciły się przeciwko. Trudniej rozmawiać pracownikowi wieloletniemu przez przywiązanie i lojalność do firmy, a powinno być odwrotnie. Pracownik czuje niechęć. Dlaczego tak się stało że zespół odszedł, przez obojętność i lekceważenie , brak rozmów z pracownikiem, tylko wysłuchanie koordynatora czy kierownika, a pracownika już NIE.(którzy sami się zwolnili, lub nie planują powrotu) Wiecej obiektywizmu i empatii do ludzi.Przełożeni zawsze problem zrzucą na pracownika, aby wyjść z twarzą. Przykre ale prawdziwe. Dzisiaj jest trudno o dobrego i zaangażowanego pracownika. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Smutne.. zmieńcie podejście do ludzi i traktujcie ich z szacunkiem. Może warto nie powtarzać schematu i pytać dlaczego, a nie rekrutować Nowych pracowników co miesiąc.. Zmieńcie coś w zażądzaniu, bo ilość tak złych opinii nie ma żadna firma.

1
Kasia
@Były pracownik

Bo żadna firma nie ma tak nieludzkiego podejścia do pracowników, to jak firma stara się kreować a to jak jest naprawdę to niebo a ziemia. Kiedyś było fajnie, miło, przyjazna atmosfera która tez przekładała się na lepsze wyniki. Teraz zostaje tylko niechęć, stres i koordynator traktujący pracownika jak śmiecia.

2
anonim

(usunięte przez administratora)

goldenka

Myślę, że każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii na temat firmy oraz pracy Koordynatora ale myślę również, że skoro naprawdę występuje problem to należy napisać maila do Centrali i podpisać się swoim imieniem i nazwiskiem, a nie incognito wypisywać takie bzdety na Internecie. Ja jak mam problem to dzwonię do Koordynatorki albo piszę maila do Centrali a nie bawię się w goworka. Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii ale wszystkie jesteśmy dorosłe więc się podpisujmy pod tym co mówimy. Najłatwiej jest rzucać zarzutami będąc w białych rękawiczkach. Mnie praca z Panią J. bardzo odpowiada i to nie dlatego, że lubię chaos w zarządzaniu bo tego absolutnie nie ma. Przede wszystkim przychodzę do pracy pracować i nie rozpaczam gdy trzeba coś zrobić.

4
Była G.

Nikt nie chciał się narażać z wieloletnich pracowników i donosić i zgłaszać niewłaściwe zachowania swoich przełożonych. Każda dziewczyna chciała pracować w spokoju( ale stres się nasilał). Atmosfera się psuje. Nikt nie chciał, aby te sytuacje obruciły się przeciwko. Trudniej rozmawiać pracownikowi wieloletniemu przez przywiązanie i lojalność do firmy, a powinno być odwrotnie. Pracownik czuje niechęć. Dlaczego tak się stało że zespół odszedł, przez obojętność i lekceważenie , brak rozmów z pracownikiem, tylko wysłuchanie koordynatora czy kierownika, a pracownika już NIE.(którzy sami się zwolnili, lub nie planują powrotu) Wiecej obiektywizmu i empatii do ludzi.Przełożeni zawsze problem zrzucą na pracownika, aby wyjść z twarzą. Przykre ale prawdziwe. Dzisiaj jest trudno o dobrego i zaangażowanego pracownika. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Smutne.. zmieńcie podejście do ludzi i traktujcie ich z szacunkiem. Może warto nie powtarzać schematu i pytać dlaczego, a nie rekrutować Nowych pracowników co miesiąc.. Zmieńcie coś w zażądzaniu, bo ilość tak złych opinii nie ma żadna firma.

pracownik

witam! proszę o dokładne wskazanie numeru/adresu centrali, pod którym można się skontaktować.

Pracodawca

@pracownik

Dzień dobry, Dane kontaktowe znajdują się w zakładce "Kontakt" na naszej stronie www.goldenrose.pl oraz na profilu Go Work. Wiadomość lub rozmowa zostaną przekierowane do odpowiedniego działu. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

pracownik
@Golden Rose Sp. z o.o.

a jest w ogóle sens zgłaszać cokolwiek, czy tylko narobie sobie problemów i wylecę z pracy?

Pracodawca

@pracownik

Dzień dobry, Oczywiście niepokojące sytuacje należy zgłaszać – bez tego nie będziemy mogli ich zweryfikować i interweniować. Pozdrawiam serdecznie, Golden Rose Polska

Pytanie
 Pytanie

Wiecie czy w Golden Rose Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?

Fbsjbd
@Pytanie

Chyba najlepiej jak napiszesz maila na oficjalny adres albo zadzwonisz...

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Aktualne oferty współpracy są dostępne w zakładce Kariera na naszej stronie internetowej: www.goldenrose.pl. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

anonim

(usunięte przez administratora)

Abc

Nowa, co masz na myśli pisząc, że (usunięte przez administratora) idzie na łatwiznę? Pytam, bo ja znałam i z większością opinii na jej temat się zgadzam. Chociaż podobnie jest z każdym innym kr...

Pracodawca

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przykro nam, że współpraca z naszym Koordynatorem nie spełnia Pani oczekiwań. Prosimy o kontakt z Centralą w celu doprecyzowania szczegółów. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

franczyza

Jestem pracownikiem punktu franczyzowego i napiszę krótko na temat pracy z (usunięte przez administratora). Koordynatorka jest po prostu świetna i nigdy nie miałam takiego wsparcia i pomocy jak mam teraz, a dzięki Niej moja sprzedaż jest dużo lepsza ponieważ na wizytach uczy sprzedaży. Bardzo chętnie pracowałabym na punkcie firmowym z J. i nie rozumiem tych wszystkich podłych komentarzy.

1

Pracodawca

@franczyza

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy naszego Koordynatora. Miło nam czytać, że spełnia Pani oczekiwania. Życzymy powodzenia w dalszej pracy w Golden Rose. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

uuu

Bez komentarza... te opisy to farsa. Koordynatorka jest 5+. Nigdy nie zdarzyła mi się sytuacja, że nie pomogła, wdraża różne pomysły, karty kontroli są jasne, zrozumiałe. Wiadomo, aby zebrać premie handlową i uznaniową trzeba się postarać, ale przecież o to chodzi w każdej pracy. Podczas wizyt obsługuje również klientów (pomaga realnie na stoisku i ja osobiście nie mam uwag co do obsługi) Oczywiście posiada wszystkie cechy osoby zarządzącej, jet otwarta, komunikatywna, umie szybko zareagować i i pomóc. Podczas wizyt jest normalna atmosfera, a nie spięta. Koordynatorka zawsze jet miła, uśmiechnięta, zawsze gdy do niej dzwonię serdecznie ze mną rozmawia. Cieszę się, że moja współpraca z przełożonym dobrze się układa. Przykre jest, że są osoby bez ambicji i muszą powyżywać się na gowork żeby lepiej się poczuć. To jawna piaskownica a nie dorosłe życie. Praca w Golden Rose jest miła, przyjemna, przede wszystkim kobieca i polecam tą pracę każdemu ze znajomych.

Pracodawca

@uuu

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy w Golden Rose. Cieszymy się, że współpraca z naszym Koordynatorem przebiega pomyślnie i jest Pani zadowolona. Życzymy powodzenia w dalszej pracy w Golden Rose. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

doradca

Hahahahah i znowu się zaczyna. Dałybyście tej dziewczynie już spokój i zaczęły w końcu pracować to może rozwiązałoby się połowę kłopotów. Ja pracuje i zbieram wszystkie premie, ale zamiast wypisywać na goworku epopeje obsługuje klientów. Naprawdę polecam takie rozwiązanie-bardzo korzystne. A co do Koordynatorki bardzo fajna osoba na odpowiednim miejscu. Zawsze pomaga, wspiera, rozwiązuje problemy, można na nią liczyć. Polecam zarówno pracę w Firmie Golden Rose, jak i w tym rejonie. A osobom mającym za dużo czasu w życiu osobistym polecam znaleźć inną pasję niż gowork.

Pracodawca

@doradca

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Cieszymy się, że praca w Golden Rose i kontakt z naszym Koordynatorem spełniają Pani oczekiwania. Życzymy powodzenia w dalszej pracy w Golden Rose. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

goldenka

Czytam te wpisy a sama pracuje w tym rejonie. Zawsze mam wsparcie od Koordynatorki która umie doradzić i rozwiązać problem. Nigdy w życiu nie miałam z nią konfliktu a praca jest bardzo przyjemna. Z wpisów można wnioskować, że pisze to osoba zwolniona wiec kpiną byłoby gdyby Firma słuchała takich osób. Zawsze gdy poprosiłam o coś Koordynatora otrzymałam pomoc i już na tyle długo pracuje, że wiem, że można na (usunięte przez administratora)polegać. Te wpisy to jawna żenada i pokazówka. MASAKRA....

Pracodawca

@goldenka

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią na temat współpracy z naszym Koordynatorem. Cieszymy się, że wszystko przebiega bez zarzutów. Życzymy powodzenia w dalszej pracy w Golden Rose. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

xyz

Praca z pozoru lekka i przyjemna- poniekąd tak było( pracowałam prawie rok). Plusem mogłyby być fajnej jakości kosmetyki i przede wszystkim tryb pracy- doradzanie klientom kosmetyków. Na osoby z centrali też nie ma co narzekać - zawsze pomagali. Ale kimś, kto nie mam pojęcia co w tej firmie robi jest Koordynator( południe). Pracę (usunięte przez administratora) oceniam tak, jakby jej nie było, bo pomocą nie służyła nigdy. W momentach, gdy nie miał kto pracować( bo dziewczyny wzięły l4), to na mojej głowie było to, żeby załatwić zastępstwa. Koordynatorka poinformowała tylko, że stoisko ma być zamknięte i otwarte, ale ludzi trzeba było szukać samemu. Ogrom stresu w tej firmie to norma. Wszystko zawsze na głowie pracowników. Zamknięcia miesiąca mają robić nowe osoby, bez żadnego szkolenia- koordynatorka nie chce pomóc. Koordynatorka często myli swoje słowa, mówi jedno, robi drugie, przez co w pracy ciągle był zamęt i chaos. Z pracy odchodzą naprawdę świetni pracownicy- ale nie ma się co dziwić, bo atmosfera jest bardzo nieprzyjemna. Przy karcie kontroli koordynatorka, mówi, że wszystko jest super, a gdy wysyła nam ją okazuje się, że nagle połowa rzeczy, które robimy są źle. Podobnych sytuacji można by wymieniać i wymieniać.... Było mi przykro, że już nie będę tam pracować, bo naprawdę lubiłam doradzać klientkom kosmetyki, ale szczerze mówiąc po odejściu odpoczęłam psychicznie:)

Pracodawca

@xyz

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przykro nam, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Jeśli praca Koordynatora według Pani odbiegała od standardów, prosimy o kontakt z Centralą. W kwestiach grafikowych, np. znajdowania zastępstw, Koordynator jest tylko osobą wspierającą. Szukanie zastępstw leży głównie w gestii Lidera danego Zespołu. Karty kontroli oczywiście powinny być z pracownikami omówione i komunikat powinien być spójny. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Abc
@Golden Rose Sp. z o.o.

Czyli rozumiem, że jeśli na danym punkcie nie ma komu pracować, bo wszyscy są na L4 (czy jakakolwiek inna przyczyna) to lider ma dzwonić po innych punktach prosić o przysłanie kogoś? Przecież to brzmi jak kiepski żart. Jakie w takim razie są obowiazki KR skoro we wszystkim jest niby tylko pomocą, a jednocześnie naczym przełożonym?

Pracodawca

@Abc

Dzień dobry, Oczywiście Koordynator w sytuacjach trudnych wspiera pracowników oraz może zasugerować rozwiązanie. Natomiast do Liderów w danych mieście należy współpraca między sobą i wzajemna pomoc. W ten sposób pracownicy mogą odnaleźć rozwiązanie dla nich najbardziej korzystne, które nie jest odgórnie narzucone przez Koordynatora. Oczywiście, jeśli sytuacji nie udaje się rozwiązać, można poprosić go o zapewnienie większej pomocy i interwencję. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

xyz
@Golden Rose Sp. z o.o.

Lider w trakcie tego zamętu równieź był nieobecny, a cała odpowiedzialność żeby przez następny miesiąc miał ktoś pracować leżała na dziewczynie zatrudnionej na poł etatu i nowej pracownicy. Uważam, że nie ma tu żadnego usprawiedliwienia. Pomimo moich próśb Koordynator nigdy nie pomagał,a to ile stresu wzięła ze mnie ta praca jest nie do opisania.

ehhhh
@Golden Rose Sp. z o.o.

o jakim wsparciu mówimy ? skoro pracownicy piszą,że w wielu sytuacjach nie mogą na nią liczyć

Pracodawca

@ehhhh

Dzień dobry, Sytuacja, którą Pani opisuje naprawdę musiała być trudna i kryzysowa. Nie jest to codzienność pracy na naszym stoisku. Niemniej bardzo nam przykro, że spowodowała dużą dawkę stresu. W takich sytuacjach zawsze można skontaktować się z Centralą, jeśli pomoc ze strony Koordynatora nie jest wystarczająca. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

była pracownica

plusy ze strony pracodawcy: -terminowe umowy - wypłata na czas - premie sprzedażowe - telefoniczna pomoc ze strony centrali -praca sama w sobie lekka i całkiem przyjemna minusy pracy w punkcie: -brak pomocy ze strony koordynatora, w różnych sytuacjach (region południe) -brak obiecanych premii uznaniowych -informowanie o ważnych sprawach mailem, nie osobiście czy telefonicznie -zostawienie bardzo dużego nieporządku na punkcie po inwentaryzacji - ogólny chaos i złe zarządzanie - karta kontroli zamiast pomóc i dać wskazówki co do sprzedaży tylko stresuje dziewczyny

Pracodawca

@była pracownica

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Przykro nam, że nie do końca spełniliśmy Pani oczekiwania jako pracodawca. Jeśli praca Koordynatora wzbudza Pani wątpliwości – prosimy o kontakt z Centralą, celem wyjaśnienia sytuacji. Odnośnie inwentaryzacji – jest to praca nocna, podczas której na stoisku przebywają osoby delegowane ze stoiska oraz osoby z firmy zewnętrznej. Wszyscy starają się zachować porządek. Na następny dzień wyznaczane zmiany odbywają się godzinę przed otwarciem stoiska, aby wszystko do końca odpowiednio ułożyć. Jest zatem dodatkowy czas na przygotowanie się do rozpoczęcia pracy. W kwestii braku premii uznaniowej, najlepiej byłoby porozmawiać z koordynatorem i wyjaśnić sytuację. Na pewno wskaże, z jakiego powodu tak się stało. To samo można zrobić w sprawie kart kontroli. Jest to narzędzie, które ma na celu ocenę aktualnego stanu stoiska i wskazanie ewentualnych obszarów do poprawy. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Zostaw merytoryczną opinię o Golden Rose Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Golden Rose Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Golden Rose Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Golden Rose Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Golden Rose Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Golden Rose Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Golden Rose Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii