Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Nikaa
Pracownik

To chyba p. Gosiunia sobie sama pisze. Tylko po co tak kłamać jak wszyscy wkoło wiedzą że tam gdzie są koleżanki kierowniczki to ona robi co jej się podoba. Rączka rączkę myje i udawanie że się jest w pracy.

Zal mi Cię
Pracownik
 Pytanie

Boże.. skąd ty i wy macie takie durne informacje? W jakim celu wy siejecie taki zamęt w tej firmie? Najwięcej szczekają tu te damy co robić im się nie chce.. jedne gwiazdy z BC... Wy byście chciały premie dodatki a jakby już one były to by był ryk, że za mało.. Ja pracuje w salonie z regionu Warszawy i na nic nie narzekamy... Premia wysoka :) zaczniecie je mieć jak przestaniecie siać zamęt. A dla tych co zaraz się na mnie rzuca to napiszę jedno ,, możecie Gosce buty wycierać bo ona w porównaniu do was zaje... Ciężko pracuje, i te pomówienia,że ocenia sklep nie będąc na nim są tylko złośliwością kierowniczki która myślała, że jak pare razy kierownik się uśmiechnie to będzie miała wszystko :)) i twój czas nadejdzie tak jak i 3 koleżanek które tutaj non stop piszą. Cały region już wie co to za Panny i spodziewajcie się zwolnień ale nie pracowników jak tutaj pisano, tylko tych paru ,, super dziewczyn"

Dokładnie
Pracownik
 Pytanie
@Zal mi Cię

Też pracuję w regionie Warszawa i w głowie mi się mi się nie mieści, to co tutaj czytam... Nie wiem, może to jakaś zawiść, frustracja? Nie mam pojęcia. Ale radzę się wziąć do roboty, zamiast wypisywać tutaj durne komentarze o RKS z Warszawy, które są wyssane z palca. Może Wy nie macie co robić na swoich salonach, ale są tu w regionie salony, gdzie ciężko się po głowie podrapać czasami, a co dopiero na kawkach przesiadywać. Zwłaszcza w największych jak Młociny, Blue City, czy Targówek. Radzę zacząć od siebie, niż oczerniać tutaj RKS, która akurat stara się pomagać jak tylko może i czasami mam wrażenie, że nawet pracuje ponad swoje siły.

Lizopupa
Pracownik
@Dokładnie

Jesteś typowym (usunięte przez administratora)i koleżaneczką rksy dlatego tak piszesz a prawda jest że 2 warszawskie sklepy mają fory bo są kierowniczki koleżanki i lesery mogą czuć się spokojne. Wielka mi tajemnica że pani Małgorzata w niektórych sklepach nie bywa prawie wcale od około 2./3 miesięcy i dzwonila prosiła żeby jej wysyłać ile sztuk na magazynie i zdjęcia szkoleń i listy ze zwrotami. Słabe zachowanie ale tylko to potwierdza słabe funkcjonowanie całej centrali.

Hmm
Pracownik

Gorzej jak ją wymienią i trafi się taki RKS że zwolni połowę zespołu za brak stroju służbowego co w mojej poprzedniej firmie takie sytuacje miały miejsce. A wszyscy wiemy, że Gośka i tak jest za dobra dla salonów bo gdyby tylko chciała to już te wszystkie Panie co tak płaczą już by robiły w Carrefour z całym szacunkiem dla tej firmy. Także ja radzę docenić co macie bo nie wiadomo jak się losy mogą potoczyć i kogo nam ześlą a jak słyszę od salonów to połowa załogi uważa się za ,, Nietykalnych "

Jestem za
Pracownik

przynajmniej utargi by wzrosły.Skończyły by się ploty przez telefon,szpiegowanie przez kamery,zatrudnianie znajomych itp.

Listopad
Pracownik

Byłoby miło, gdyby firma dodatkowo nagrodziła te salony, które w listopadzie wyrobiły plan podstawowy oraz plan na Black Friday.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Bzdury
Inne
 Pytanie

Bzdury piszecie jakich mało, wszystko co tu jest wypisywane napędzane jest goryczą, złośliwością.... Tak wszyscy tu piszą, że wszystkim tak žle, czy ktoś Was zmuszał do podpisania umowy? W dokumentach jest zakres obowiązków, system pracy, każdy kto składa cv chyba powinien mieć świadomość, że składa cv do Galerii Handlowej i nie będzie pracował w godzinach 8-16. Piszecie o weekendach, są pracujące tj w każdej Galerii, ale za to w tygodniu jest dzień wolny za weekend. Popacujcie w innych sieciach, zobaczycie czy jest tak kolorowo. Ja pracowałam w kilku i uważam, że jak wszyscy wykonują swoją pracę to jest dobrze. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. A premie, jakoś nie chce mi się wierzyć, że RKS powiedział ile ma premii, i że zalezne jest to od dobrego mc. Premie w firmie chyba są tj w sklepach stałe, więc nie wymyślajcie.

Eryk
Pracownik
 Pytanie
@Bzdury

Zgadzam się z tobą, jak na sieciówki to nasi nie są najgorsi. Wymagać muszą bo gdyby przestali to każdy zacząłby sobie jaja robić z roboty i straciliby kontrolę nad tym. W ciągu ostatnich lat widać zmiany, starają się wprowadzać ulepszenia, traktują nas lepiej niż kiedyś. Kiedyś nie było premii, ani rabatów pracowniczych i jakoś ludzie pracowali. A pytanie robicie utargi po 100%? Zobaczcie koszty pracodawcy, całego tego przedsięwzięcia. Myślę , że jak będą mieć więcej kasy to odpalą nam więcej. Ostatnie 3 lata były przecież tragiczne dla handlu. Szanujmy się. Jak my będziemy ich szanować i rozumieć, to myślę, że centrala też zmieni podjeście do nas. Nie możemy być tylko roszczeniowi w tak chorych czasach. Mam nadzieję, że u was na salonach nie panuje taka atmosfera jak tutaj. Hejt, agresja, roszczenia a ile od siebie tak naprawdę dajecie i czy tak każdy z was pracuje solidnie? Trujący klimat tu panuje, jak coś na plus zrobią to tym się nikt nie podzieli.

Nadal kolorowo nie jest...
Były pracownik
 Pytanie
@Eryk

Z jednej strony się zgodzę, bo zawsze może być gorzej i można trafić do gorszej firmy. Z drugiej nie wiem skąd to zadowolenie, mam parę argumentów przeciw: 1) Zwykły pracownik nie może się przejmować kosztami pracodawcy, ma wystarczająco dużo własnych zmartwień, żeby przejmować się sytuacją firmy. Poza tym, czy ktoś z CARRY zapytał Cię kiedykolwiek, jak wiążesz koniec z końcem bo inflacja, podwyżki cen energii, żywności itp? Nie sądzę. Tylko firmie wszystko podrożało, a pracownikom to już nie. Firma jest w o tyle dobrej sytuacji, że podniesie marżę na produkty i jakoś sobie poradzi, Ty tego nie zrobisz. 2) To, że kiedyś nie było np. zniżek dla pracowników, nie znaczy, że jak teraz są, to mamy dziękować firmie na kolanach. Sorry, ale w odzieżówce to jest standard i dobrze, że w końcu to wprowadzili, bo to był wstyd na całą branżę, taka prawda. 3) Premie w wysokości paruset złoty, przy planach na kilkaset tysięcy złotych to niestety ponury żart. Po pierwsze spełnić wymagania koszyka albo planu jest bardzo ciężko (jak sam stwierdziłeś ostatnie 3 lata dla handlu były ciężkie) bo klienci nie kupują już tak jak kiedyś. Po drugie, odbiera się KS-om jakiegokolwiek narzędzia motywującego pracownika, bo nie ma on wpływu na premię, jeśli salon nie zrobi wymaganych targetów. Każdy dostaje 0 zł i tyle. A te bezsensowne rankingi, które nic nie wnoszą są żadną motywacją. 4) Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, jakie pokolenie wchodzi teraz na rynek pracy... Oni oczekują balansu między pracą a życiem prywatnym. To nie jest pokolenie, które będzie pracować w jednej firmie X lat, dla nich zmiana pracy to jak zmiana skarpetek. Motywują ich inne rzeczy, benefity pozapłacowe (w tej firmie jedynym benefitem jest 55% zniżki na 10 szt. asortymentu na kwartał, w dodatku zniżka od ceny pierwotnej...). Nikt z nowego pokolenia nie będzie się zastanawiał, że kiedyś nie było premii, nie było zniżek, że teraz jest trochę lepiej niż było. Oni nie mają tej perspektywy. 5) Pensje. Argument, że "CARRY na tle innych to płaci dużo więcej" odchodzi do lamusa. Kolejna podwyżka płacy minimalnej kolejny raz spłaszczy różnicę między zarobkami tutaj a innymi sieciówkami. W tamtym roku minimalna wzrosła o 550 zł brutto, CARRY dało ochłapy - 200 zł brutto. W przyszłym roku minimalna wzrośnie w lipcu o 700 zł brutto niż to co teraz. I co? Znów dostaniecie 200 zł brutto? A tak się składa, że tutaj, w salonach o powiedzmy powierzchni 800 m2 pracują na zmianie 2-3 osoby, u konkurencji potrafią to być 4-5 osób. Wtedy możesz aktywnie sprzedawać, dbać o każdego klienta, estetykę i VM salonu. Ktoś, kto tego nie widzi jest po prostu naiwny. Jest dużo innych i nie bójmy się tego słowa, lepszych firm niż CARRY. Taka jest prawda. Przeszłam do konkurencji i jest o niebo lepiej. Obecny pracodawca przynajmniej jest fair, jeśli chodzi o podstawy pracy, takie jak pensja, premie, dodatki i benefity pozapłacowe, wszystko jest jasne i nie robi się z tego tajemnicy jak w CARRY. Jedynym problemem mogą być ludzie, z którymi się pracuje, ale tak się składa, że CARRY też nie daje Ci gwarancji, z kim przyjdzie Ci zasuwać na zmianie. Życzę powodzenia :)

Ks
Pracownik
@Nadal kolorowo nie jest...

Ad pkt 3, premia w wys 500 zł....Ja mam 200 maks

Ania
Pracownik
@Ks

Premia jest nieadekwatna do ciśnienia na sprzedaż i realizację wskaźników, te pieniądze w obecnych czasach to jest nic. Zarządzający powinni zobaczyć miny kandydatów do pracy gdy dostają informacje o tej właśnie motywacji i jej wysokości, miny bezcenne:) przy tak niskim premiowaniu nie rekrutujemy też doświadczonych sprzedawców, tylko ludzi bez doświadczenia,którzy albo uciekają po miesiącu bo przerasta ich ta praca, albo jakoś tam pracują po tym jak się ich przedszkoli, a zdobycie doświadczenia w sprzedaży to jest długi proces i nie każdy się do tego nadaje.

Miki
Pracownik
@Nadal kolorowo nie jest...

Dla niektórych wogóle premii niepowinno być.Towar chomikowany na magazynie ciężko oklipsować, z telefonem nie przejdzie się po salonie aby zaktualizować ceny bo przecież to nieistotne ,ale po premie pierwsza w kolejce.Co za hipokryci.Najpierw trzeba zmienić swoje podejście do pracy i lenistwo zmienić w zaangażowanie.

Plany plany
Pracownik

Po dzisiejszym dniu to my już wiemy że premi za grudzień nie będzie a na święta nie dostaniemy niczego. Ludzi wogole nie było dziś w galerii. Może Gała się zlituje i pomniejszy to.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Pyra
Pracownik

chytrusy nie dadzą ci zarobić,, poznańskie (usunięte przez administratora) jedyne co ci dadzą to 55 procent znizki na swoje scierki teraz dali laskawie na 15 sztuk a jak bedziecie dalej tak marudzic to mozecwam dadza 18 hihihi

Plany na grudzień
Pracownik

Przecież te plany na grudzień to jakaś porażka. Ludzie już tak nue kupują w sklepach tylko więcej w internecie. Nie możliwe że zrobimy tyleee!!!!

Inga
Kandydat
 Pytanie

Hej! Interesuję mnie praca jako sprzedawca w Carry w większym mieście, ale nie wiem, czy dam sobie radę. Czy ogólnie jest ciężko? Można liczyć na 2 dni wolne pod rząd? Trochę mnie przerażają 12-godzinne zmiany, stąd moje wątpliwości, co do aplikowania na to stanowisko...

Ostroł...
Pracownik

Jakby byli fer to wszystkim by dali 100%% premii przed świętami

Region
Pracownik
@Ostroł...

Tak niskie i nie motywujące premie, powinny być dawane bez żadnych obwarowań typu % Wyrobienia planu czy wskaźników, jeżeli ktoś chce premiować za aktywną sprzedaż premie powinny być albo dużo wyższe albo %, pierwszy raz spotykam się z tak nie motywującymi premiami w sprzedaży a tak wysokimi wymaganiami co do niej.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

KS
Pracownik

Można też dać pracownikowi coś od siebie a nie tylko wymagać i gnębić. To że ty nigdy nie dostałaś nic od firmy nie znaczy że nie powinno się. Pokolenie Z jest całkiem inne i liczy na jakieś benefity za swoją ciężka prace a ty jak chcesz to (usunięte przez administratora)

Premie listopad
Pracownik
 Pytanie

Ktoś wie jakie premie dostaniemy za listopad?

Enes
Inne
 Pytanie
@Premie listopad

A na co Ty liczysz? Na jakieś kokosy? Chcesz mieć dobre premie to zmień firmę, która potrafi dać normalna premie i to bez proszenia się.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ania
Pracownik

Są regiony ,które nie mają rksow, np. cały region Poznań.

Sz
Pracownik
@Ania

Tym bardziej z centrali powinniście dostać informację,

panda
Pracownik

ZERO ŻYCIA PRYWATNEGO! Tylko kierownik pracuje sobie od rana do południa! A my (usunięte przez administratora) za niego!! Nie można dogadać się z kierownikiem bo ciągle mówi "zobaczymy co się da zrobić" a sobie ustala grafik najpierw jak mu pasuje a nam dowala! I TAKIM SPOSOBEM TRACICIE DOBRYCH PRACOWNIKÓW! Ciągle groźby że może dać nam nawet 4 dni po 12h! Pracuje sobie tak sami, bo my też mamy rodziny i życie prywatne! A 12h stania na nogach to też przesada. Też niedługo odchodzę sama bo już nie daje rady...

Ania
Pracownik
@panda

Wg wytycznych kierownik pracuje połowę zmian na rano, połowę na popołudniu, i sam tego nie wymyślił tylko są to wytyczne z kadr.Na rozmowach rekrutacyjnych informujemy kandydatów, że są zmiany po 12h, praca w weekendy, Niedziele handlowe, zdarzają się inw w nocy, natomiast Grudzień to mc najbardziej handlowy, więc trzeba się liczyć , że będzie ciężko, do Grudnia KS dostaje wytyczną do grafiku i musi to wdrożyć.Kazdy grafik przechodzi przez kadry, więc nie ma możliwości żeby zaakceptowali czegoś niezgodnego z kodeksem pracy.Tak wygląda praca w handlu, jak komuś to nie pasuje zawsze można poszukać czegoś od PN do PT w godz 8-16,w innym miejscu.

Pracownik
Pracownik

Firma się wystraszyła i dała dodatkowe zniżki zamiast dać dodatkowe 300zł chociaż na święta! ŻENADA!!!! I tak musimy wydać kasę u was, bo przecież wam szkoda dać coś pracownikowi za darmo!

Promocja
Pracownik

A wystarczyło tylko napisać dobrze komunikat o promocji to wszyscy pracownicy by nie musieli tłumaczyć każdemu klijentowi.

Bfff
Pracownik

u nas ludzie w ogóle nie rozumieli promocji bo przez głupi dopisek przy kasie. Myśleli że 50 procent jest tylko na rzeczy które są obok kasy akcesoria. Ten kto wymyślił to co było napisane na tych plakatach zniszczył potencjał promocji.

obecnie pracujący
Pracownik
@Bfff

Dokładnie przez niejasny przekaz na materiałach promocyjnych, promocja nie została wykorzystana a potencjał był, wystarczyło dać komunikat -50% oraz * na zakupy od 150zł. I ten regulamin promocji, klienci są już nauczeni, że mogą zwracać kiedy chcą i co chcą , więc każde odstępstwa to będą kłótnie a tym samym stres dla pracowników. Promocja bardzo fajna i korzystna, nie w pełni wykorzystana przez za długi i zawiły przekaz na materiałach promocyjnych, przekaz dla ludzi musi być krótki i jasny :) tak na przyszłość.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

No
Inne
 Pytanie

Czyli dobrze rozumiem że rzeczy kupione w dniach 24-25 nie podlegają zwrotowi i wymianie wgl? Bo napisali to tak jakby sami nie wiedzieli co.

Pracująca w Carry
Pracownik
 Pytanie

Ludzie przestańcie już grzeszyć. BF też Wam się nie podoba? To szukajcie innej pracy, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Takie osoby wiecznie niezadowolone tylko wysysają energię z innych..!

Bf
Pracownik

U nas duża część klientów nie rozumiała tej promocji, mówili że przekaz jest niejasny, bo faktycznie moim zdaniem można było to jaśniej i prościej sformułować. Jeżeli chodzi o regulamin to wg mnie powinni mieć możliwość zwrotu, jeżeli chcą zwrócić produkt w tak dobrej cenie to ich sprawa, niech zwraca, natomiast przy obecnym regulaminie zwrotów będziemy mieli jazdy i kłótnie na salonach. I to czyszczenie witryn po taśmie klejącej, takie ślady bardzo ciężko doczyscic.Promocja bardzo korzystna dla klienta, ale przez nie zrozumienie przekazu na mat promocyjnych nie wypełni wykorzystany potencjał.

Before BF
Pracownik
@Bf

Faktycznie wielu klientów nie dowierzało , że mają wszystko za pół ceny, trzeba było im to wyjaśniać, ale takie wyjaśnianie promocji, która nie zawiera w sobie jakiegoś kombinowania, jest na czystych i mega dobrych warunkach dla klienta to była czysta przyjemność. Przestańcie narzekać, firma zrobiła najlepszą promocję dla klienta na całym rynku odzieżowym w pl.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kinia21
Pracownik

Do zwolnienia pójdzie z 10 procent pracownikow i będziemy w składach po 3 osoby na salon

anonim
Inne

Faktycznie macie tak mało ludzi ? Właśnie jestem studentką i słyszałam że można sobie fajnie dorobić i elastyczny grafik bo to chyba nie może być ciężka praca ? Można się dostać jakby na dostawy i na dbanie o ekspozycję czy każdy również jest wysyłany na kase ? I co w momencie jeśli np ktoś coś ukradnie trzeba dawać ze swoich? Bo tego się najbardziej boję

Pracownica
Pracownik
@anonim

Ludzi za mało a wymagać sporo, a dla firmy i tak 5 osób to za dużo Odrazam ta prace jeżeli ważne jest dla ciebie twoje zdrowie psychiczne!!!!!! Tu nie ma umow zleceń itp uczniów nie szukają

Protest
Pracownik

My już ustaliłyśmy z dziewczynami że jak nic nie dostaniemy przed świętami to idziemy wszystkie na L4. Koniec tego wyzysku!

Gnom
Pracownik
@Protest

Do przedszkola idź lepiej. Przy zatrudnianiu się każdy zna warunki a teraz szopkę odstawiasz jak 5-latek.

nick
Pracownik
 Pytanie

ale jaki fundusz?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Figa z makiem
Pracownik
 Pytanie

Oooo, widzę,że nie tylko ja mam ten problem.A tak w ogóle, to jakie on ma stanowisko, prac Dz sprzedaży, nawet nie manager, czy został przeszkolony z prowadzenia rozmów z pracownikami, kto daje mu taką swobodę w działaniu?zachowuje się jak RKS ale nim nie jest, nie ma takiego stanowiska, nie jest managerem.Jak dla mnie jest "cięższy"niż kier sieci, i to nie jest dobre, ktoś powinien go ukrócić. Przy wizytach ma więcej do powiedzenia o vm niż sami pracownicy tego działu, czy to nie dziwne? To już nie te czasy na takie zarządzanie nikt sobie nie pozwoli na takie traktowanie, kier z doświadczeniem pracę znajdzie bez problemu, gorzej jak salon zostanie bez zarządzania.

112
Pracownik
@Figa z makiem

Dokładnie, kierownik sieci jest konkretny, zwróci uwagę, wymaga, czujesz przed nim respekt i nie musi traktować ludzi w niecywilizowany sposób. A jego asystent mógłby się zacząć od niego uczyć zarządzania i rozwiązywania problemów. Odechciewa się pracy w tej firmie przez niego.

figa z makiem
Pracownik
 Pytanie
@112

W stopce maila nie ma podanego stanowiska jakie piastuje, nie kojarzę też żeby został przedstawiony Salonom w odpowiedni sposób, nie kojarzę żebyśmy dostali informację kim jest i czym się będzie zajmował. O ile w stopce maila nie ma podanego stanowiska o tyle z informacji jakie publikuje w sieci wynika , że jest zastępcą kier sieci, czy faktycznie ma takie stanowisko nie wiem? skoro nim jest to dlaczego nie umieszcza tego w stopce maila pod imieniem i nazwiskiem tak jak inni pracownicy sieci? Być może to wynika z jego sposobu bycia, ale faktycznie można go odebrać jako szorstkiego i ironicznego. W rozmowie przerywa wypowiedzi, wyciąga pochopne wnioski, można go odebrać jako nieuprzejmego, zadaje pytanie w takiej formie , w jakiej mnie uczono, że nie zadaje się pracownikowi pytań w taki sposób bo jest to odbierane negatywnie i stresujące. Chciałabym też kiedyś zobaczyć jak obsługuje klienta na salonie wg wytycznych sieci, w końcu to dział sprzedaży, powinni dawać przykład. Przyjechać na salon i go oceniać nie jest takie trudne, pisanie maili też, notabene mogłyby być one bardziej motywujące i wnosić coś pozytywnego do naszej pracy. Moim zdaniem to pracownicy sklepów, poprzez swoją pracę, poprzez sprzedaż, generują zyski czyli są produktywni, więc należy im się szacunek, a Centrala oraz magazyn powinni być wsparciem dla nas, uzupełnieniem, powinni nam pomagać bo taka jest ich rola.

inga
Pracownik
 Pytanie
@figa z makiem

Motywacja tego pana, to obdzwanianie salonów z uwagami do niskiej skuteczności sprzedaży np, tsk, jednak gdy salon odnosi sukcesy i wysokie wyniki na innym polu to już żadnej reakcji nie ma :) trochę dziwne i mało profesjonalne moim zdaniem. Czasy zarządzania poprzez ciśnienie to już prehistoria, w której jak widać Pan nadal tkwi, czy sam chciałby być tak motywowany? A swoją drogą to może niech posprzedaje przy okazji wizytacji, pokarze swoje cytaty sprzedażowe w praktyce, niech sprzedaje czapki zimowe przy pogodzie nie zimowej itp:) Zapraszamy!

BF
Pracownik
 Pytanie

Cześć wiadomo już coś ko BF? Moim zdaniem pracownicy powinni wiedzieć już od początku listopada :)

Pracownica
Pracownik
@BF

Tyle wiadomo że musimy zostać dłużej w pracy i coś kleić na witrynie

50%
Pracownik
@BF

Nowa kpvka mówiła że będzie 50% zniżki na wszystko ale od jakies kwoty.

Pamela
Pracownik
@50%

Minimalna kwota to 300 zł

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 874.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii