Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

Anonim
Kandydat
 Pytanie

Jakieś opinie na temat sklepów w Bydgoszczy? Warto składać CV bo na stronie pracuj.pl widnieje ogłoszenie. Z góry dzięki, pozdrawiam :)

Boguśka
Inne

Widzę teraz aktualne ogłoszenie o pracę na stanowisko sprzedawcy. Firma oferuje UoP. Wiecie, na jak długo ją się dostaje? Czy na początek jest jakiś okres próbny? Wspomina się również o kilku ścieżkach rozwoju i awansu w zależności od chęci i predyspozycji. Dajcie w takim razie znać, po jakim czasie od przyjęcia na to stanowisko, można liczyć na progres na jakieś wyższe? :> Napisano coś o możliwych premiach. Za co? Dostaje je ktoś w ogóle?

Region
Pracownik
@Boguśka

Tak ,jest okres próbny 3 mc, na umowę o pracę, osoby pracowite i ogarnięte często awansują, jak np zrobi się miejsce na wyższe stanowisko, lub też pracownik zdolny do prac vm może zostać zgłoszony do talent vm i zostać dekoratorem na sklepie.Duzo zależy od pracownika.

Daruj sobie...
Były pracownik
@Boguśka

Co do awansów - nie warto... Dostaniesz śmieszne pieniądze, rzędu 100 lub 200 zł więcej niż sprzedawca a zakres obowiązków i przede wszystkim odpowiedzialność nieporównywalnie większe. Szkoda nerwów, firma i tak Cię nie doceni.

Region
Pracownik
@Daruj sobie...

To zależy jak na to spojrzysz, może finansowo milionów nie ma, ale doświadczenie wyrabiasz, warto mieć dobre CV i dobre relacje z przełożonymi oraz Centralą.

Daruj sobie...
Były pracownik
@Region

Myślę, że jak ktoś myśli przyszłościowo, to lepiej zacząć pracę od 0 w firmie, która faktycznie dba i troszczy się o pracowników. Dobrymi relacjami z centralą się nie najesz, opłat nie zrobisz a i przy pierwszej możliwej sposobności obetną premię za jedeno L4 itp. Są lepsze miejsca na zdobywanie doświadczenia. Carry płaci już praktycznie tyle samo co najniższa nawet w większych miastach, więc za te pieniądze lepiej pójść gdzieś, gdzie nie pracuje się za 5 osób - tutaj jest się sprzątaczką, ochroniarzem, kasjerem, sprzedawcą, serwisem technicznym i magazynierem w jednym.

Region
Pracownik
@Daruj sobie...

Bez doświadczenia to żadna SUPER firma Cię nie przyjmie, więc myślę,że zacząć tutaj nie jest źle, zdobyć doświadczenie, przyuczyć się, nie przesadzajmy,że aż tak źle się pracuje.Medal ma zawsze dwie strony i ludzie,którzy trafiają do pracy to często masakra jest , dwie lewe ręce, zero ogarnięcia,zero zaradności życiowej. Dodam jeszcze ,że firma jako jedna z nielicznych sieciowek daje umowę o pracę, są osoby które mają na czas nieokreślony nawet, więc...

Daruj sobie...
Były pracownik
 Pytanie
@Region

Ludzie, którzy się nie nadają do pracy to inny temat. Nie wiem skąd masz informacje o innych sieciówkach, ale tak się składa, że teraz umowa o pracę w większości miejsc jest standardem. I to bez okresu próbnego. Poza tym nie każdemu pasuje UoP, sa ludzie, którzy wolą pracować na zlecenie. Argument, że niektórzy mają umowy na czas nieokreślony nietrafiony. Nie jest to dobra wola firmy, a wymóg prawny - po 33 miesiącach mają po prostu obowiązek ją dać jeśli chcą żeby pracownik nadal pracował. A jak już dyskutujemy o innych sieciówkach, to warto wspomnieć o tym, że dostaniesz tam np. multisport, prywatną opiekę medyczną, nielimitowane zniżki (często też dla wybranej przez siebie drugiej osoby), socjal z prawdziwego zdarzenia, gdzie pracownicy nie muszą składać się na podstawowe rzeczy (np. kawa, herbata, nie wspominając już o chociażby mikrofalówce), premie/paczki świąteczne. Wymieniać dalej? Do dziś pamiętam miny osób, których miałem okazję poznać przy rekrutacji w innych firmach, gdy dowiadywali się, że to co u nich jest "standardem" dla mnie było luksusem.

Zołza
Pracownik
 Pytanie
@Daruj sobie...

Taaa fajnie wymieniłaś, znam taka firmę co daje socjal multisporty i inne przywileje ale jedynie co daje to 3/4 etatu. Opieka medyczna w sklepie... wolne żarty- Już widzę pracowników składających się na tą opiekę ze swoich wynagrodzeń ( bo nie myślisz że jest całkowicie darmowa- nigdzie nie jest i zawsze pracownik się dokłada) dających cześć swojego wynagrodzenia na tą opiekę... Wszyscy rezygnują jak leci w naszym sklepie z PPK na emeryturę a dopłacać ze swoich do opieki i multisportów będą... Już to widzę. Wszędzie jak byk jest mówione że PPK się opłaca i jakoś nikt nie korzysta. Nie zawsze z awansem wiąże się dużo wyższa kasa. Liczy się papier to że jesteś zastępcą liczy się w CV droga jaką przebywasz w firmie a nie samo 100 czy 200 zł więcej. Na rozmowach jakich bym nie była to każdy patrzy na awanse bo wie że ma do czynienia z osobą ambitną a nie zwykłym szarakiem. Jak tego nie widzisz to masz klapki na oczach swoją drogą co robisz na tym forum carry jak tak ci dobrze w innych firmach. Sentymencik pozostał czy tęsknisz?

Daruj sobie...
Były pracownik
@Zołza

Problem z PPK polega na tym, że korzyści z nich wynikające masz za X lat. Teraz ludzie nie myślą o tym, co będą robić na emeryturze. Po drugie, mają w pamięci (usunięte przez administratora) z OFE. Polecam się doedukować, jeśli uważasz, że brak partycypacji w PPK spowodowane jest tylko tym, że pracownicy nie chcą oddawać części swojej wypłaty. Co do np. Multisport, czy prywatnej opieki zdrowotnej - masz możliwość korzystać z benefitów tu i teraz. Poza tym jest to udział dobrowolny, ktoś kto nie chce korzystać z tych benefitów korzystać nie będzie. Szkoda tylko, że pracownik nie ma nawet opcji rozważyć za i przeciw, bo firma tego nie oferuje. Carry jes tak do tyłu pod względem technologi sprzedaży, magazynowania i zarządzania zasobami ludzkimi, że nawet zdobyte tutaj doświadczenie wypada blado w innych miejscach. Co do ostatniego - cenzura chyba tutaj nie obowiązuje, z tego co mi wiadomo. To że się z Tobą nie zgadzam, nie znaczy, że ja mam wyłączną rację i odwrotnie. Skoro ktoś pyta na forum to nie widzę przeszkód żeby wyrazić tutaj swoje zdanie. Zawsze to na plus dla osoby, która rozważa podjęcie zatrudnienia w tym miejscu. I tak, mam sentyment - na szczęście nie do formy a ludzi, z ktorym była dane mi pracować. Nie widzę w tym nic dziwnego. Mniej jadu życzę, pozdrawiam.

Zołza
Pracownik
@Daruj sobie...

To że jest do tyłu to jest jasne - przestarzałe programy, brak inwestycji w rozwój kart lojalnościowych, zwrotów w sklepie z internetowych zakupów i odbioru takich zakupów, brak możliwości bardziej złożonych promocji, brak oddziaływania na klienta przez aplikacje indywidualne promocje tylko dla niego to jest jasne i każdy o tym wie bo trzeba być ślepym aby tego nie widzieć! Dziwie się że tam na górze nikt do tego jeszcze nie doszedł ale to ich sprawa. W 2030 dalej firma (jak będzie istniała w ogóle) może działać na starym programie z lat 90 ... będzie to dalej tak samo śmieszne ale chyba całkiem możliwe :) Nie neguj tylko chęci awansu tylko dla tego że kasa nie wydaje się dobra bo ta osoba całe życie w carry nie będzie pracować. Dalej jednak ma szanse od razu na wyższe stanowisko a nie będzie zaczynać od zwykłego sprzedawcy i czekać łaskawie na możliwość wskoczenia wyżej. Nie ważne gdzie pracujesz ale jak jesteś łajzą i nie masz ambicji sama w sobie w carry to nie będziesz też miała w LPP czy innej firmie i żadne 200-300 zł tego nie zmieni bo ta kwota dalej nic nie zmieni w twoim życiu. Domu za to nie zbudujesz i auta też nie kupisz. Te stanowiska to i tak jest jakiś etap. Patrzenie tylko na kasę tu i teraz to podejście krótko wzroczne. To tak samo jak z PPK :) Po prostu też reprezentujesz takie podejście patrząc nawet jak tłumaczysz w ten sposób osoby w sprawie PPK ;) Nie mam za grosz jadu i również pozdrawiam.

Zołza
Pracownik

To nie ocena, a realne patrzenie na sytuację- Nikt takich benefitów nie będzie chciał pobierać przy najniższej krajowej, a ich istnienie będzie tylko wydmuszką z której nikt nie korzysta. Tak jest w tej firmie o której wspomiałam zatrudnia na 3/4 etatu i owszem posiada benefity i możliwości ale z nich nikt nie korzysta bo nie zarabia na tyle. To jest kluczowe w tej sprawie, że w kwestii PPK podnosisz, że być może nie ma na niego kasy ( wszyscy u mnie zrezygnowali łącznie z wyższymi stanowiskami nie zależnie od zarobków) - a na benefity dopłacić 150-180 zł/msc do multisporta już będą mieli :). Różnica jest taka że Ty patrzysz wybiórczo na ten temat i nie widzisz kluczowego problemu jakim są po prostu niskie zarobki i opieranie się na najniższej krajowej. Dopiero potem są benefity i możliwość korzystania z nich. Najpierw musisz mieć z czego ten benefit opłacić i powiedzmy sobie szczerze nie są one skierowane do osób na najniższej krajowej i trzeba to powiedzieć jasno, a mówiąc inaczej naiwnie łudzisz się że tak nie jest. Co do awansów - Ty reprezentujesz po prostu myślenie innej generacji które brzmi- najpierw mi daj potem może coś pokaże, w stosunku do mojej generacji pokaże ci, że ja mogę abyś zapłacił mi więcej. Być może Twoje bardziej rozczeniowe jest lepsze. Na pewno inne i być może w dłuższej perspektywnie czy na koniec dnia, dla Ciebie korzystniejse- nie można tego nijak ocenić i porównać.

Daruj sobie...
Były pracownik
 Pytanie
@Zołza

Wyraźnie zostało przeze mnie napisane, że w kwestii PPK nie chodzi o wysokość opłaty a korzyści płynące z partycypacji w tym systemie, a dokładniej to, że nie jest to program dający benefity od pierwszego dnia przynależności a na emeryturę za X lat, co wiąże się z tym, że ludzie nie chcą oddawać części swojej wypłaty na coś, co może dostaną w wieku 60 lat. Jeśli w ogóle dożyją emerytury. Do lekarza w dużej mierze i tak chodzi się prywatnie i płaci takie pieniądze za wizytę, że bardziej się opłaca prywatny pakiet opieki medycznej (który - i o tym chyba zapominasz - może być częściowo a nawet wyłącznie finansowany przez pracodawcę, tak samo jak multisport). Uczepiłaś się tego PPK i Multisporta, ale o premiach świątecznych, czy paczkach to już zapominamy, tak? O zniżkach tak samo. Poza tym, przeczysz sama sobie. Skoro pracuje się tutaj za minimalną, to moim skromnym zdaniem, lepiej pójść do miejsce gdzie za takie same pieniądze wykonuje się mniej obowiązków, skład osobowy jest większy. Nie generalizuj. To, że u Ciebie w salonie nikt nie korzysta z PPK i raczej nie będzie chciał płacić za np. ten multisport, to nie znaczy, że ktoś inny nie będzie chciał. Na koniec - nic nie wiesz o moim podjesciu do pracy, a Twoje założenia są wyssane z palca. To, że zostało przeze mnie napisane, że awans się nie opłaca, nie znaczy, że wyznaję zasadę " daj a potem się wykażę". Po prostu uważam, że awans, który opiera się na ogromnym wzroście odpowiedzialności za 100 - 200 zł to nie awans. A można było przeczytać na tym forum nawet o różnicach rzędu 50 zł. To nie jest postawa roszczeniowa, że ktoś oczekuje adekwatnego wzrostu wynagrodzenia do nowych obowiązków i wzrostu odpowiedzialności. To Twoja postawa jest po prostu naiwna.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Region
Pracownik

Takich wizyt się nie robi jak jest dużo pracy z vm, oraz przecenami i zwrotami, poczekaj aż się uspokoi wszystko. Ocena salonów na ten moment byłaby nie fair i bez sensu.

Marianna
Pracownik
@Region

Dokładnie nie powinni jeździć i się mądrzyć tylko wspierać nas i ew. dawać sugestię do poprawy jak coś widzą że pilnie trzeba. Przecena za przeceną nie ma czasu wrócić poprawić a już następne nowe zadania do realizacji, oszaleć można.

Justyna
Były pracownik
@Marianna

Wspierać,pomagać na to niestety nie można liczyć...tylko wlasnie się mądrzyć i szukać pretekstu do złej oceny .Pracy pełno, sklady niskie a chcieliby żeby na salonie było jak w butiku ????Na szczęście ten etap już za mną...

anna
Pracownik

Czy ktoś mi może odpowiedzieć dlaczego potrzeba tak dużo kierowników i zastępców do Carry bo na pracuj .pl jest aż 51 ofert na oba stanowiska w tych samych miastach.Pytam bo dostałam propozycję pracy ale się obawiam że mogę popracować 3 miesiące i zostać bez pracy

Region
Pracownik
@anna

Firma trzyma ogłoszenia nawet jak nie ma wakatu na stanowisko, a KS ma umowę na czas nieokreślony i pracuje od wielu lat.Po prostu zbierają CV do bazy w razie potrzeby, bo jednak jak to w handlu rotacja jest spora.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Była pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Cóż mogę powiedzieć, naprawdę nikomu nie polecam pracy w Carry. Zaczynając od tego, że firma nie dba o pracowników, płaci oby jak najniższe pieniądze, jeśli już musi dać podwyżkę to tylko kosztem czegoś innego jak np. premii. Za to wiele wymagają i wytykają wszystkie błędy lub po prostu przyczepiają się do wszystkiego tak dla zasady. Nie szanują nawet tych pracowników, którzy praktycznie oddali zdrowie dla tej pracy. Zdarzało się, że przesłali instrukcje tylko po to, żeby następnego dnia przesłać inną i żeby trzeba było znowu przewalać pół sklepu, albo mówili, żeby coś poprawić a następnie stwierdzić, że jest to źle zrobione chociaż było zrobione dokładnie tak jak w instrukcji. A teraz coś konkretnie o salonie do którego trafiłam. Wchodząc do załogi czuć było naprawdę dobre wibracje, osoby które tam pracowały były pomocne, pozytywne, koleżeńskie i uśmiechnięte łącznie z kierowniczką-to akurat były pozory. Cóż odczucia które miałam wchodząc tam szybko się posypały bo bardzo widoczne było to, że owa kierowniczka po prostu wybiera sobie osoby, które lubi bądź nie. Te które lubiła miały dużo łatwiejsze życie choć często byli wykorzystani i zarzucani zadaniami, gorzej mieli Ci którzy Jej nie podpasowywali i nie było to z żadnych konkretnych powodów po prostu zawsze był ktoś gorzej traktowany. Pracownicy stopniowo odchodzili ponieważ mimo super zespołu była Ona. Niektórym pracownikom nie została przedłużona umowa dzięki jej "życzliwości". Potrafiła nawet przychodzić poza godzinami swojej pracy i sprawdzać czy chociaż ktoś nie wymieni ze sobą zdania, bo od razu była afera i "rozmowa". Sory ale czy to więzienie, że przez 12h nie można wymienić ze sobą słowa chociażby o pracy? Nie razy zdarzało się, że różne osoby przez nią płakały, były zestresowane i znerwicowane. Co najlepsze przy próbie rozmówienia się z tą osobą udawała, że wszystko jest okej, jesteś super osobą, super pracownikiem i wcale nie mówiła przez chwilą za Twoimi plecami, że chce Cię zwolnić, po prostu fałszywość do potęgi. Przecież lepiej ciągnąć za języki podwładnych i wypytywać o wszystko a może akurat któryś doniesie coś na ciebie. Tak właśnie było, chciała żebyśmy nawzajem na siebie donosili bo przecież inaczej "nigdy nie będzie porządku". Co z tego, że wtedy psuje się atmosfera na salonie i każdy każdego podejrzewa, ważne żeby kontrolować pracowników na każdym kroku. Wiem, że będzie afera o wpis i że owa osoba będzie niepocieszona, że ktoś ośmielił się powiedzieć prawdę, ale mam to gdzieś robię to dla siebie za te wszystkie nerwy i trzęsące się ręce i za każdą moją koleżankę która płakała z twojego powodu. Pozdrawiam Lublin.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Koniczyna
Pracownik

Początek miesiąca bardzo fajny, dużo klientów, ale ostatni dzień totalna lipa...

Pracownik
Pracownik

Dlaczego tak oficjalnie przyznajesz się ze się nudzicie. Zaraz będą akcje typu sprzątanie magazynu i fotografowanie każdej półki, szkolenia zakończone testem albo redukcji etatów. Po co to takie gadanie. Poukładaj paski rozmiarem jak ci się nudzi. Ja tam się nie nudzę. Bo zawsze znajdę zajęcie. Czas inaczej leci. I z klientami można na spokojnie pogadać

Inform
Pracownik

Tą całą aferę o dekoratorach zaczal ktoś z centrali żeby tylko odwrócić uwagę od dyskusji o aneksach taki temacik od trola. Nie dajmy się im. Dali ochłapy i chcą żebyśmy się z tego cieszyli to podłe.

anonim
Inne
@Inform

A jakie aneksy? Wybacz, ale ten cały wątek jest niezrozumiały dla osób z zewnatrz, a pamiętajmy, że to nie jest wewnętrzne forum C. tylko "cała Polska czyta" :) To aneksy o podwyżkach czy premiach? I o ile ma więcej deko od sprzedawcy?

Dekor
Były pracownik

dekorator za cały miesiąc układania i starania się dostał 50 złoty od sprzedawców więcej juz się nie ma po co starać

1
Deko to też osoba funkcyjna
Pracownik

I tak ma zarabiać ! W każdej firmie zarabia więcej niż sp oraz niższe funkcyjne. Cały Vm na głowie a tu wszystko się kręci wokół Vm-u. Milion wytycznych ,instrukcji i zmian. Jak Ci żal ze pracujemy do 16:30 i mamy wolne weekendy to zostań Dekoratorem. Bardzo mało osób ma do tego talent i się nadaje, więc mamy prawo mieć wymagania!

1
Już dość
Były pracownik
 Pytanie
@Dekor

U nas dekorator prócz instrukcji nie robi nic...aaa przepraszam, przekłada ciuchy z jednego miejsca na drugie codziennie ( klient się głubi) wczoraj wsiało tu a dziś już nie mam Dostaje premie sprzedaży,,czemu,,? SD nie stoi na kasie( nie dlatego, że czas nie pozwala - tylko to jest uwłaczające dla SD) to z czego wynika premia sprzedawcy??? aktywna sprzedaż SD jest zerowa, nie ma powitania klienta...dekorator nie spełnia żadnych snandardów firmy. praca codziennie po 8 h weekendy wolne. Dużo by wymieniać

Dekorator
Pracownik
@Już dość

Ooo Dziękuję za info , dobrze wiedzieć że wszyscy jak widać oprócz mnie dekoratorzy w tej firmie ,nie robią nic poza VM . Pozdrawiam

Ewelina
Pracownik
@Już dość

Zgadzam się jak najbardziej z tą opinią. Dekorator skoro ma premię kwartalną za swoją pracę to nie powinien mieć premii sprzedażowej skoro tego nie pilnuje i o to nie dba, nie ma się co dziwić że ucieli SD, po prostu w zeszłym roku dali wam za dużo jak na to co robicie

Dekorator
Pracownik
@Ewelina

Dekorator na salonie jest 1 ,sp kilku a osób funkcyjnych aż 4 i ich obowiązki są podzielone na ilość tych osób. Dekorator sam przeważnie odpowiada i dba o cały Vm i wygląd salonu . Vm jest ważny i to wizytówka salonu i ma bardzo duży wpływ na sprzedaż ,zwłaszcza że mimo wytycznych wciąż na wielu salonach obsługa sp jest znikoma! Więc dekorator jak najbardziej zasługuje na premie od sprzedaży a premie z działu Vm to tylko dodatek i nie są to duże kwoty. Uważam że każdy powinien się skupić na sobie i swojej pracy ,zamiast z zazdrością i wyrzutami pluć jadem na innych . Gdyby na waszych salonach nie było SD ,mielibyście jeszcze więcej pracy . Jak jakiś kierownik ma problem to może poprosić o likwidacje w swoim salonie tego stanowiska i sam robić vm.

Dekooo
Pracownik
@Ewelina

Dobrze wiedzieć, że dekorator niczym innym się nie zajmuje jak Vm. Ja jakoś muszę stać na kasie… robić dostawy, roznosić przyme, sprzatac salon. Wszystko robię to co każdy,plus do tego zmiany Vm. Ale racja nie należy się nam premia bo za co… dziwnie tam u was

Już dość
Były pracownik
 Pytanie
@Deko to też osoba funkcyjna

Milion wytycznych i instrukcji co jaki czas? Pytanie gdy nie ma wytycznych i instrukcji co SD robi na salonie? Pozdrawiam

Deko to tez osoba funkcyjna.
Pracownik
 Pytanie
@Już dość

A ilu znasz dekoratorów? To ze ten z Twojego salonu to leń, nie znaczy ze każdy tylko Vm się zajmuje. Po drugie jeżeli rzeczywiście tylko to robi to widocznie od kogoś kto go zatrudniał,szkolił dostał takie wytyczne.

Deko to też….
Pracownik

W żadnym wypadku ,nie należę do tych co nic nie robią ,chociaż nie muszę tego robić. Nie Ty decydujesz co mają robić deko i za co dostają premie… Vm to też sprzedaż ale widzę że słabo się orientujesz w temacie . Twoja frustracja jest śmieszna . Chociaż akurat teraz sp i mają najlepiej! Najmniejsza odpowiedzialność ,najprostsze prace a największe podwyżki

Deko to też osoba funk….
Pracownik

Taka mała teoria dla osób mających problem o nasze premie sprzedażowe ! Visual Merchandiser, a wcześniej nazywany inaczej dekoratorem, jest kluczowy dla powodzenia sklepów stacjonarnych! To właśnie w dużej mierze od Visual Merchandisera zależy sprzedaż aktualnych kolekcji. Wpływa on również na pomyślność wyprzedaży. Wszystko to, dzięki umiejętnościom, które dla tego zawodu są bardziej niż wymagane. Osoba zajmująca się „dekoracją” sklepów musi być ponadprzeciętnie kreatywna . Od tego, jak będzie wyglądać witryna, wnętrze sklepu czy jak będą prezentowane produkty, zależy przyciągnięcie klientów, a finalnie sprzedaż!!!

Heh
Pracownik
@Deko to też osoba funk….

Nie przesadzaj, jak sprzedawca nie przygotuje towaru, nie sprzeda go na kasie i nie będzie pilnować porządku to twojego VM nie będzie. Widzę że dekoratorom to się w głowach poprzewracało w tej firmie. Powinniście mieć tylko jedną premię a nie dwie. Nie podchodzicie do kasy, nie robicie zwrotów, reklamacji, nie macie stresu związanego z pomyleniem się w systemie czy z kasą, klient na nas wylewa wszystkie żale i robimy w weekendy kiedy jest największa sprzedaż i obsługa klienta, siedzimy po 12h, dźwigamy kartony po 30 kg- to jest ciężka praca a nie twoje przerzucanie ciuszków i godzinne myślenie czy tak sobie to ułożę a za godzinę zmienię bo jednak coś mi się tu nie podoba a reszta załogi w tym czasie zasuwa.

Już dość
Były pracownik
@Deko to też osoba funk….

Nie przesadzaj SD chodzą na urlopy solony dają radę. Po co dyskutować z faktami.

Dekor1
Pracownik
@Już dość

Widać komuś nieźle żal (usunięte przez administratora) ściska, że dekorator ma normalne godziny pracy… można tak powiedzieć normalne… bo jak są wakaty,a niestety często się to zdarza to on też musi pracować do 21 za kogoś. I jak nie ma zmian Vm to robi na sklepie to co każdy, czyli sprzedaje. Dekorator będąc na sklepie UWAGA, rownież obsługuje klientów, ot taka ciekawostka. Czytając te wypociny na prawdę wasi dekoratorzy muszą być nierobami w takim razie

Wszyscy są ważni
Pracownik
 Pytanie
@Deko to też osoba funk….

Pozwolę sobie nie zgodzić się z Twoją opinią... Owszem, dekorator jest ważny, ale to nie dekoratorzy odpowiadają w głównej mierze za to, jak wyglądają sklepy, a dział VM Carry. Wszelkie instrukcje przychodzą z centrali, często są bardzo szczegółowe. Sprzedaż aktualnej kolekcji jest ściśle związana z instrukcjami, które salony otrzymują na swoje skrzynki pocztowe, stylizacje manekinów w dużej mierze są powieleniem tego, co znajduje się w takiej instrukcji, strefy kluczowe są jasno określone. To, że dekorator "układa" salon, nie znaczy, że w 100% jest to jego kreatywna praca. Cześć tego co tworzy, jest już ściśle określona przez dział VM, zwłaszcza to, co klient widzi od wejścia (witryny, strefy wejścia i kluczowe). Jeśli chodzi o wyprzedaż - wybacz, ale do stworzenia strefy z meblami z mono asortymentem nie potrzeba szczególnej kreatywności. Zrobić ją może większość dobrze przeszkolonych z podstaw VM sprzedawców, którzy potrafią przeczytać ze zrozumieniem instrukcję. Nie oznacza to, że dekorator jest w salonie niepotrzebny. Myślę jednak, że i po jednej i po drugiej stronie brakuje zrozumienia dla wzajemnej pracy. Dekoratorzy nie są w stanie zrozumieć tego, z czym zmagają się sprzedawcy, czy osoby funkcyjne i odwrotnie. Moim zdaniem jest to wina za małych składów osobowych, ciągłej presji na wyniki, zerowanie magazynu, jak najszybsze wprowadzanie instrukcji. Sprzedawcy albo osoby funkcyjne rzadko pracują z dekoratorem, ponieważ w takim środowisku pracy każdy jest skupiony tylko na wykonaniu własnego zadania, przez co zwyczajnie brakuje współpracy. Ale idąc tokiem Twojego rozumowania premii sprzedażowej dekoratorów - co w wypadku, gdy salon nie wyrobi wymaganego planu na premię sprzedażową? Czy w tej sytuacji dekorator powinien mieć obciętą również premię od działu VM, skoro - tak jak twierdzisz - jego praca jest ściśle związana ze sprzedażą? Czy to nie jego niedostatecznie dobra praca przełożyła się na wynik sprzedaży salonu? Niestety ale pięknie ułożony salon to nie wszystko. Zwłaszcza w czasach drożyzny takich jak teraz. Wybacz, ale nie wmówisz mi, że jest inaczej. Klienci niestety liczą każdą złotówkę. Dlatego zanim napiszesz, że ktoś ma problem o Wasze premie sprzedażowe, zadaj sobie pytanie dlaczego tak się dzieje.

Vm-ka
Pracownik
@Wszyscy są ważni

Hmm… weszłam tu poczytać o żalach na temat aneksów a tu jakaś afera z dekoratorami :) A więc też się wypowiem,jako że jestem jednym z nich. Ja nie zgodzę się z Twoją teorią (pisał to chyba jakiś RKS). Widzę po wpisach tu,że ja za swoją pracę to powinnam chyba otrzymywać conajmniej 3 premie. Po pierwsze ja osobiście nigdy nie powielam tego co jest w instrukcjach ,ponieważ prawie zawsze dostaje wcześniej cynk o kolorystyce stref wejscia od Kpv i tworzę je całkowicie sama i mam gotowe zanim na maila przychodzi oficjalna instrukcja. Samodzielnie kreuje wszystkie manekiny i te z witryny również,strefa kluczowa określa tylko jaki ma w niej wisieć asortyment np.kurtki. Cała reszta salonu czyli jego 90%jest w 100% wykreowana przeze mnie ,łącznie z ustawieniem mebli. Tak to prawda że sp rzadko pracuje z deko,dlatego że nie mają zwyczajnie na to czasu ,więc zajmuję się tym sama,dodatkowo akurat na moim salonie jest ogromna rotacja i ciągle nowi pracownicy, którzy czesto niestety psują efekty mojej pracy ,odwieszając rzeczy nie tam gdzie trzeba i nie dbają o estetykę tak jak pracownicy długo pracujący.(co jest normalne bo każdy się musi wdrożyć)lecz dla mnie kłopotliwe. Mam tylko jedną osobę która lubi Vm i chętnie mi pomaga a reszta się tego wręcz boi:).To trzeba lubić. Tak strefy wyprzedażowe może zrobic każdy,ale potem już stworzyć z resztek ktore zostają coś ładnego nie bardzo. Ponadto chociaż zwykle do obowiązków dekoratorów nie należy nic poza Vm (wiem bo mam doświadczenie zdobyte w innych firmach)gdzie nikt nie oczekiwał żebym stała na kasie i robiła inne rzeczy niz Vm/jak widać na wielu salonach w naszej sieci również. Nikt też nie mial do mnie żalu o wynagrodzenie, o wolne weekendy ani godziny pracy. Każdy miał swoje stanowisko i obowiązki. Za mnie nikt nic nie robi! Ja tymczasem: -Codziennie wielokrotnie kasuje aktywnie pracując nad tsk, - przyjmuje zwroty , -wysyłam raporty , -klipsuje towar ,rozwieszam go, -przeceniam itd, -pomagam osobom funkcyjnym i sprzedawcom i ogarniam wszystko i we wszystkim się świetnie orientuję. Jestem też cały czas zaczepiana przez klientów ,wiec obsługi nie jestem w stanie uniknąć. Wiec uważam że calkowicie zasługuje na każdą premie jaka jest możliwa ,aczkolwiek uważam że moja pensja powinna być o wiele wyższa i wtedy premia od sprzedaży nie była by potrzebna. Co do naszej super premii Vm….hmm jest to premia kwartalna ,jest niska i często są problemy z jej wypłaceniem a chyba z 2 razy nie dostałam jej wcale! Wieć nie wygląda to przynajmniej w moim przypadku tak cukierkowo i bajkowo . A po ostatniej podwyżce minimalnej i wielu zasługach dla firmy ,o których tu już mi sie nawet nie chce pisac,zostałam potraktowana tak że nic tylko płakać . Nie polecam wiec pracy dekoratora w Carry,nie ma czego zazdrościć!

Dekor1
Pracownik
 Pytanie
@Wszyscy są ważni

Co z tego, że są instrukcje i wytyczne od centrali? Wyobraź sobie sklepy różnią się od siebie, mają inny układ, meble, inne zatowarowanie. Nie zbudujesz wszystkiego tak jak jest w instrukcji więc musisz użyć swojego mózgu aby ten towar logicznie rozłożyć i aby miało to ręce i nogi a na moim sklepie no niestety nawet osoby funkcyjne nie ogarniają Vm, więc wychodzi na to że nie jest tak proste jakby mogło się wydawać. Ja doskonale zdaję sobie sprawę z obowiązków osób funkcyjnych ale ja im pomagam. Przeceniam sklep, zdejmuje zwroty, pakuje zwroty, uzupełniam formularze, liczę dostawy, przyjmuje je jak i również klipsuje i rozwieszam. Przestańcie już się użalać nad swoim życiem, jak to wy nie macie ciężko jako osoba funkcyjna bo każdy zasługuje na godne wynagrodzenie nie tylko Wy. W poprzedniej pracy byłam osobą funkcyjną i wiem z czym to się wiąże ale nigdy nikomu nie powiedziałam że dane stanowisko nie zasługuje na premię…

@Deko...
Inne
 Pytanie

Powiedzcie mi, jak to jest z tymi premiami dekoratorów,dlaczego mają jako SP skoro nie stoją na kasie,nie prowadzą aktywnej sprzedaży nie proponują TSK a pomocy w VM oczekują od każdego ,to dlaczego sprzedawcy nie mają premii dekoratorskiej ?? Dlatego nie dziwcie się dekoratorzy ,że pomocy nie będziecie miały tak jak byście chciały .Pozdrawiam Wszystkich Deko...

Dostałam
Pracownik
 Pytanie

Dostałam aneks i płakałam przez pół nocy. Łajdactwo! Jak można traktować tak człowieka który na nich robi? Mam dość i nie chce mi się już nawet myśleć że mam tam wrócić po nowym roku:(:(:(

?
Inne

Witam Mam zamiar aplikować na zastępcę. Jesli to nie tajemnica,proszę o odp na jakie wynagrodzenie mogę liczyć.

Zośka
Pracownik
@?

No nie licz na coś więcej niż o 30 zł więcej od sprzedawcy. Bycie osoba funkcyjna w tej firmie to poniżenie.. robisz wszystko a masz aby 30 czy 60 zł więcej od sprzedawcy, jeżeli się szanujesz to nie daj się takiemu wyzyskowi

Anex
Były pracownik

No my właśnie dzisiaj dostaliśmy od kierowniczki nowe aneksy. Wiadomo że nikt się cudu nie spodziewał ale różnice między sprzedawcami a kadra zarządzająca salonem bardzo się zmniejszyły dlatego myślimy ze to się już nie opłaca. W innych sieciach nie ma takiego obciachu bo płacą godnie tutaj jest wyzysk

Aneksy podwyżki dnoooo
Pracownik
 Pytanie

U was też różnica pomiędzy Sp a Sz to jest 60 złotych??? Przecież to jest jakaś kpina z długotelnich pracowników jakaś żenada jak można do takiego stopnia nie szanować ludzi a młodszy zastępca ma 30 złotych więcej bo mówiła hahahaha śmiać się czy płakać?

Mariola
Pracownik
@Aneksy podwyżki dnoooo

Ja się nie spodziewałam niczego innego. Przy takich podwyżkach najniższej czego się spodziewaliście, że Wam dołożą nie wiadomo ile. Ja na to patrze ile realnie podwyżki dostałam jakbym miała patrzeć na różnice w podstawach już dawno by mnie tu nie było. Różnice są większe po otrzymaniu premii tylko żeby one były zawsze ale na razie jak dotąd wyrabiamy pełne.

Xxx
Pracownik
 Pytanie

Jak tam nastroje po otrzymaniu aneksów ? Bo ja nie wiem czy śmiać się czy płakać ????

Koniczyna
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

A jakie mają być? Kolejna żenada!

Ehhhh
Pracownik
@Xxx

Dramat!!! Tylko jedno można zrobić po takiej zniewadze …. Coraz gorzej tu jest

Koniczyna
Pracownik
 Pytanie

Znacie może już nowe stawki dla Sz i KS? Dostaliście aneksy?

Justyna
Pracownik
@Koniczyna

Przecież wszędzie są inne, może trochę podobne ale inne, to wszystko zależy od regionu i salonu

Xxx
Pracownik
@Koniczyna

Każdy salon ma inne stawki . Niektórzy kierownicy nie dostali podwyżek …. U mnie SZ ma jakieś 180 zł więcej niż sprzedawca śmiech na sali ???? nie opłaca się być funkcyjną .

Były pracownik
Były pracownik

Co tu dużo mówić. Po prostu w tej firmie nie warto pracować. Sam regionalny stara się pogrążyć firmę po całości. Skradzione nagrania jak otworzył kasetkę z pieniędzmi w avenidzie. Przebieranie się za żula a potem za konwojenta i ponowna kradzież. No cóż. Nic dodać nic ująć. Powodzenia z Rudym

NN
Pracownik
 Pytanie

Czy wszędzie jest takie ciśnienie, że jeździ tajemniczy klient?

terka
Pracownik
@NN

Grudzień jest miesiącem gdzie zwiększa się liczba kontroli na salonach, można się wtedy spodziewać kogoś z działu VM oraz działu sprzedaży, sprawdzają wtedy głównie zatowarowanie oraz vm ogólnie.

Mam pytanko
Inne
 Pytanie

Cześć , doszły mnie słuchy, że część salonów ma się pozamykać po nowym roku.Wiecie coś albo typujecie?

Katy
Inne

na jednej ze stron internetowych znalazłam ofertę pracy na stanowisko sprzedawcy. firma w ogłoszeniu oferuje możliwość premii uznaniowych. za co tak w ogóle się je dostaje? no i w jakich okolicznościach? wiecie może, na jak długo otrzymuje się tę umowę o pracę, o której wspomniano w ogłoszeniu? czy po jakimś czasie można liczyć na czas nieokreślony? ;)

Terka
Pracownik
@Katy

Pierwsza umowa jest próbna 3 mc, Następne dwie kolejne na czas określony. Później już kolejna umowa powinna być na czas nieokreślony, są pracownicy, którzy mają takie umowy. Premia jest zależna od wyników sprzedaży salonu, oraz indywidualnej oceny pracownika przez kierownika salonu.Firma daje umowy o pracę.

Xyz
Pracownik
 Pytanie

Hejka, czy wie ktoś coś na temat powyżek od nowego roku? Dostaliście już jakieś info?

Terka
Pracownik
@Xyz

Będą na pewno, stawki poznamy jak przyjdą aneksy do podpisu.Wiadomo, że wszystko zależy od regionu i obrotów salonu.

Wawia
Pracownik
 Pytanie
@Xyz

ddostałyśmy już po 900 złoty podwyżek na rękę wszystkie sprzedawce a wy po ile kasy na umowie?? W Warszawie zawsze. Jest. Najwięcej kasy to prestisz.!

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 874.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii