Ponoć dorzucają obowiązków wam a kasa stoi w miejscu to ja sie pytam co trzeba zrobić żeby podwyżke dostać?! Bo brzmi jak jakieś mission impossible. Ktoś w ogóle miał szczęście żeby ją dostać czy to jakiś mit?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z E.Leclerc? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Z powodu coraz to rygorystycznego podejścia, dodawania obowiązków…. a płaca taka sama, brak premii….Teraz musisz być, sprzedawca, wykładać towar, pomagać klientom i jescze być śmieciarzem bo przecież jakoś koszty trzeba ciąć. I przez podłą atmosferę, każdy, każdemu podkład (usunięte przez administratora)…. Niestety takie realia tego toksycznego miejsca …
Nie polecam pracy w tym miejscu. Cały czas coś nie pasuje. Wiedzą że jest mało osób na dziale...a mimo wszystko to coraz więcej pretensji o nie wyłożony towar, (usunięte przez administratora) na magazynie, paleta która za długo stoi w magazynie... A to wszystko za najniższą krajową. Strach pójść na L4 bo zostaniesz przeniesiony na inny dział. Porażka. Nie polecam z czystym sumieniem.
Cześć, jak się teraz robi na hali? Coś tu już czytałem, że ludzie chyba miedzy działami się nie dogadywali, ale no cóż, mnie teraz łatwa robota interesuje, a chyba wykładanie towaru nie jest takie ciężkie? I miedzy sobą jakie relacje teraz ludzie utrzymują? Będę miał kompana do rozmowy? ciekawi mnie też ten socjal o którym pisali w ofercie, rozwiniecie tegoroczny?
Zależy na jakim dziale jesteś, są działy gdzie pracownicy pracują na spokojnie a są działy na których latasz cały czas z paletami i dalej nie jest zrobione. Takze jak jesteś na ciężkim dziale i się na patrzysz na lżejszy dział to odechciewa Ci się tam pracować. Tym bardziej za tą samą stawkę.
Była kilka dni temu na rozmowie na ul. Turystycznej nie polecam absolutnie prowadząca ją pani była gburowata, opryskliwa. Skoro pracuje pani w dziale kadr to na przyszłość radzę trochę mile postępować z ludźmi. I dla wiadomości ktoś mógł się zestresować w czasie rozmowy a stwierdzenie że nie widać aby zależało mi na pracy jest przejawem czystego hamstwa. Omijać z daleka!!!!!!!
Chodzi po prostu o stanowisko kasjera? Czym można było się tutaj zestresować tak w sumie? Były w ogóle jakieś pytania zadawane? Wymagają sporej komunikatywności? Nie wiedziałam, że sporo z klientem się rozmawia, a gdybym chciała robić tylko gdzieś na zapleczu to tez mogę?
Chodziło o stanowisko na dziale cukierniczym przy ladzie. Można się zestresować jak przyjdzie taka pinda i ci zacznie na dzień dobry że nie widać jakby pani zależało na pracy. Nie wymagają komunikatywności skoro nawet osoba przeprowadzając wywiad tego nie potrafi.
Nie polecam pracy w Zana E.Leclerc. Nie miła atmosfera, dużo nienawiści pomiędzy pracownikami. Kontrolowanie każdego kroku przez kierownictwo...Nawet normalnie nie można kupić sobie jedzenia na przerwę...Kierownicy oczekują, że za minimalną płacę będą mieć (usunięte przez administratora) a nie pracownika, który będzie robił za trzech...Duża rotacja pracowników, brak stałego zespołu co ma duży wpływ na koordynację pracy. Pracownicy są różnie traktowani... Jednym wolno wchodzić i wychodzić z pracy o której się chce bez przestrzegania grafiku, a inni ze spóźnienia 2 min muszą się tłumaczyć. Pracownicy biurowi pogardliwie traktują pracowników hali...Jak gorszych podludzi....
Odnośnie tego elastycznego opuszczania miejsca pracy to mogą sobie na to pozwolić osoby o dłuższym stażu? Ciekawa jestem jakie jeszcze przywileje z tego mogą wynikać. A z tym kupowaniem to macie to w regulaminie? Pytam, bo jeszcze się nie zdążyłam przyjąć i go nie czytałam, dużo w nim podpunktów?
Odnośnie opuszczania miejsca pracy to zależy od Twoich układów z kierownictwem ;) Im dłużej pracujesz tym więcej możesz kombinować bo wiesz jak :D Tak to widzę...
W jednym z ostatnich wątków ktoś podkreślał brak kierownictwa, nie wiem jak to dokładnie wtedy było ale jak obecnie zorganizowana jest wspólna praca? Czy zostało coś wprowadzone, żeby moc zadbać o atmosferę miedzy ludźmi? I czy kierownictwo jest niezmienne?
Różnie, robi się coś nagle zależy jak kto wymyśli. Czasem coś jest bez sensu. Kierownictwo cały czas zmienne, szukanie nowych pomysłów i testowanie czy będzie dobrze. Dużo zaradnych osób odchodzi i tak będzie się działo jak nie będą ich słuchać. A zresztą nikt nic nie mówi, bo po co się wychylać... żeby dostać po głowie?
O jakich przykładowych pomysłach tu piszecie? Co do samych stanowisk kierowniczych to tak obiektywnie patrząc, trudno jest się na nie dostać? Jakie tak w ogóle wtedy są zarobki? adekwatne?
Jak jest z pakietem medycznym w E.Leclerc? Można dołączyć rodzinę?
(usunięte przez administratora)
PRAWDA. NIESTETY
Wypowiadasz się z poziomu pracownika, czy może klienta robiącego zakupy w E.Leclerc? Chciałbym dobrze zrozumieć Twoją opinię, dlatego, proszę o sprecyzowanie.
Wszyscy tam żyją plotkami, jeden drugiemu dodpowiada. Na nowych patrzą się spod byka jak by coś im zrobili
Szczególnie P.Iwona Jakubczak z nabialu.Opryskliwa bije pracowników szarpie straszy nagana.Nic nie wyltumaxzy a później ma pretensje do garbatego .Umawia się na rozmowę o pracę a później każe przychodzić Pol godziny później.Szanowna Pani nie ma czasu jak tak można????Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam.Marne grosze13 na godzinę na czysto wstyd i zenada nie polecam pracy w tym dziadostwie.Wiekszosc pracowników złożyło wypowiedzenie.niech sami (usunięte przez administratora) jak nie umieją poszanować pracownika omijać te firmę z daleka.
No to słabą atmosferę pracy dla nowego tu przewiduję... A czym takie nastawienie jest spowodowane? Raczej nikt nikogo tu nie wygryzie przecież.. To po jakim czasie nowy już nie będzie nowym?
Kobieto,naucz się pracować i wgrać w zespół. Strasznie pyskata byłaś to skończyłaś jak skończyłaś! Jedna z pracownic nabiału.
A co takiego robiła, że za taką ją uważasz? To generalnie nikt nie dba o to, żeby zespół tu jakoś zintegrowany nie był? Szkoda, żeby jakieś kwasy wychodziły...
Jest aż tak źle jak piszesz? Słabe zachowanie.. zostało to gdzieś zgłoszone? Jak reakcja, zapowiada się na jakieś zmiany?
Ładne odpowiedzi i docinania niestety przeszłam się po sklepie robiąc zakupy takiego traktowania nie ma nigdzie,brak szacunku między pracownikami. Stare produkty duzo rzeczy przeterminowanych ceny się nie zgadzają, syf na sklepie . Co to wogole jest??? Żal,,duże ściska z daleka od tego sklepu, bardzo nie miła obsługa. BRAK ORGANIZACJI PRACY I KIEROWNICTWA .
Nie polecam pracy w E.Leclercu na Turystycznej. Wypunktuje wszystkie negatywy i pozytywy, sami zobaczycie czego jest więcej: 1. Atmosfera w pracy jest baaaardzo zła, człowiek się męczy psychicznie 2. Kierownicy działów myślą że są bogami, a tak na prawdę (usunięte przez administratora) potrafią (oczywiście nie wszyscy) 3. Nie wierzcie w to, że mając wpisane w umowie np. pracownik działu ryb - że będzie pracować tylko na tym dziale :) Będą was przerzucać na każdy dział byle byś nawet minutki nie stał bezczynnie i nie odpoczął. 4. Pracownicy, którzy pracują tam dłuższy okres czasu wywyższają się, wykorzystują innych i pracują na "lepszych" prawach 5. Szef ochrony to niemiły gbur, który wtrąca się tam gdzie nie powinien, dodatkowo może Ci wręczyć dyscyplinarke bo dobrze żyje z dyrektorką 6. Kierownicy działów nigdy, ale to przenigdy nie pochwalą Cie za dobrze wykonaną robotę - jedynie wiedzą jak opieprzyć pracownika 7. Nie ma szkoleń ani produktowych, ani stanowiskowych - o których wspomniane jest na szkoleniu BHP. Pracownicy muszą uczyć się sami w praktyce, jak coś nie wiesz lepiej nie pytaj bo albo dostaniesz zjebe albo zostaniesz wyśmiany/olany 8. Faceci są wykorzystywani do wszystkiego co tylko możliwe, nawet jeśli to nie należy do ich kompetencji zapisanych w umowie (może dlatego praktycznie pracują tam same kobiety?) 9. Nie wolno porozmawiać z kolegami ani ze swojego działu ani z innych w trakcie pracy (pracownicy, którzy pracują dłużej oczywiście mają inne prawa) 10. Płaca jest tak marna jak na pracę, którą się wykonuje, że aż się nie chce chodzić do tego miejsca 11. Wszyscy chcą Tobą rządzić, nawet jak nie są kierownikami, oczywiście jak odmówisz pomocy jesteś tyrany 12. Jak idziesz na zwolnienie lekarskie jesteś wytykany palcami i obgadywany 13. To co mnie najbardziej rozbawiło - 30min przerwy, z czego 15min trzeba odrabiać...czyli podsumowując przerwy jest tak jak by tylko 15min. 14. Oczywiście są tam też fajni ludzie z którymi można pogadać, pośmiać się i odstresować w ciągu tych 8 godzin pracy 15. Pan Prezes jest ok, można pogadać. Pani prezes już niestety taka miła nie jest, chyba za szybko awansowała z kasy na Zana na Prezesa na turystycznej 16. Praca tutaj jest niepewna, umowy są podpisywane na max 2-3 miesiące i przedłużane są również na tyle samo czasu. 17. Praca jest na dwie zmiany, jak ktoś lubi elastyczne godziny 6-14 lub 13-21;30 to będzie dla niego spoko opcja. 18. Nikogo nie obchodzi czy Cie coś boli czy nie.... i tak masz zrobić robotę za kogoś (bo kogoś boli kręgosłup) i jeszcze na swoim dziale też musisz zrobić bo dostaniesz zjebe od kierowniczki 19. Jest ciągła rotacja pracowników na każdym dziale. Chyba nie muszę mówić dlaczego. 20. Ludzie tutaj strasznie plotkują i robią Ci koło (usunięte przez administratora) Na pewno znalazło by się jeszcze wiele punktów negatywnych bo tych pozytywnych trochę brakuje. Wytrzymałem tam tylko 3 miesiące i zwątpiłem w dalszą karierę.
W sumie mojej pracy było tam tylko 3 miesiące ale zgadzam się całkowicie. Oby nigdy tam nie wracać
Zgadzam się u mnie podobna sytuacja . Uważajcie na P.Iwone Jakubczak .Okropna żmija brak poszanowania dla pracownika .Stosuje mobbing i wrzeszczy na pracowników przy klientach.Na dziale nabiale brak szkoleń i później ma pretensje ze źle zrobione..Nie polecam pracy na nabiale.i wogole w E.Leclercu. Omijajcie szerokim łukiem.
Dyrektor E.Leclerca na Turystycznej w Lubline pani Ciechańska stosuje mobbing w stosunku do pracowników zewnętrznych czyli serwisantów firm. Zmusza serwisantów do pracowania za darmo na nocnych remanentach, a jeśli nie mogą przyjść i poświęcić noc na pracę za darmo mają to "odrabiać" czyli za darmo pracować przed świętami. Jeśli nie zgodzą się na to zabrania wpuszczać ich na teren E. Leklera co uniemożliwia im pracę dla firm które ich zatrudniają.(usunięte przez administratora) Warto by zainteresował się tym ktoś z zarządu lub prokuratura.
Tak to prawda niejednokrotnie była taka sytuacja że był szantaż ze strony Magdy Ciechanskiej że jeśli nie przyjdziesz masz zakaz wejść na halę. Tak samo jak towar potrafił przyjechać po południu a serwis był rano. Było wydzwanianie za serwisantem że ma przyjść natychmiast bo jak nie jutro może nie przychodzić. Dodajmy że serwisanci to firma zewnętrzna może niech ktoś się tym w końcu zajmie a nie będzie to zrzucane na dalszy plan.
Tak niestety to prawda. Ciechanska Magda nagminnie zastrasza serwisantów albo np. każde przychodzi jak przekroczyli liczbę godzin bo np. mają 40 godzin na cały miesiąc. Ale na święta nagminnie kazała przychodzi za darmo. Niech w końcu się ktoś tym zajmie.
Nie idzie wytrzymać z tą dyrektorka zgłoście do inspekcji pracy nie ma na co czekać.Nie będzie manipulowala i poniżała godności czlowieka.Slyszalem jak odpryskliwie odzywa się do pracowników.Szok
Witam, W dniu dzisiejszym tj 22.07.2021 ok godziny 15 chciałem udać się na zakupy do sklepu Leclerc Zana. Po całej galerii poruszałem się bez maski i nikt nawet nie miał żadnych zastrzeżeń. Przy bramkach wejściowych na teren sklepu zostałem zatrzymany przez ochronę i nie wpuszczony na teren sklepu. Usłyszałem że mam sobie kupić maskę. Poprosiłem o jej bezpłatne udostępnienie abym mógł wejść na teren sklepu. Ochrona jak i ludzie w obsłudze klienta byli oburzeni że jak mogę wymagać otrzymania maski. Chciałbym tylko nadmienić że na terenie innych wielkopowierzchniowych sklepów na terenie sklepu ochrona jest dużo bardziej profesjonalna oraz miła oraz ludzie pracujący tam i dbających o to by ludzie byli w maskach udostępniają je z uśmiechem za darmo. Mimo mojej interwencji przy okienku obsługi klienta i prośby o spotkanie z kierownikiem obiektu zostałem zbyty, przyszedł jakiś niemiły pan i powiedział uchylając przy tym 3 krotnie maskę z twarzy że cytuje "co pan myśli że ja w tym chce chodzić" Więc moim zdaniem jest to osoba co najwyżej do cieciowania na parkingu a nie bycie kierownikiem sklepu. Jestem zażenowany tym jak zostałem potraktowany i tym jak gburowata jest ochrona i ludzie przy okienku pomocy obsługi klienta. I chciałbym spytać skoro ja mam mieć maskę a pan "kierownik" 3 krotnie przy mnie uchylił ją i mówił do mnie z odsłoniętymi ustami jaki ma sens ich wymagania i takiego traktowania ludzi. Naprawdę nie można przy wejściu mieć paczkę awaryjnych maseczek dla klientów z których czerpiecie zyski? To takie trudne? Pomijam to że ludzie na ochronie powinni być raczej mili a nie gburowaci. Oczekuje zajęcia stanowiska przez sklep i oficjalnej odpowiedzi w sprawie zaistniałej sytuacji. Prosiłbym o więcej szkoleń dla obsługi jak należy postępować z klientami. Proszę też o zweryfikowanie pracy gburowatego pana kierownika obiektu. Z poważaniem Były klient sklepu.
Panie na dziale garmażerki (Zana) notorycznie pracują z odsłoniętym nosem, mimo że podają żywność, którą nie zawsze można podgrzać. Zdarza się też, że pakują towar, nabierając go ręką. Trochę niehigienicznie, nawet gdyby epidemii nie było. Jeśli chodzi o kasjerów, to w sobotę (24 lipca) wieczorem były czynne 4 kasy. Każdą z nich obsługiwała osoba z odsłoniętym nosem. Inna rzecz, że klienci też zachowują się paskudnie. A największe(usunięte przez administratora) to chyba dopakowani faceci bez maseczek (szczególnie nabywcy piwa): grzebią się z pakowaniem towaru po zapłaceniu, nie trzymają dystansu, nie patrzą nawet, gdzie idą.
Cieciem to ty jesteś, roszczeniowy polaczku. Był przepis który należało respektować. Ale nie, przecież znajdzie się taki półgłówek co to nie on i będzie jeszcze dyskutował. Żal mi cię gościu.
Ktoś wspomniał że wynagrodzenie nie jest adekwatne do pracy. Ciekawi mnie czy proponują coś wiecej niz najnizsza krajowa? No i co z tym niezbyt przystępnym kierownictwem, atmosfera sie zmienila ?
Co jaki czas w E.Leclerc można ubiegać się o podwyżkę?
Na pytanie o podwyżkę czy premie, mozesz dostac kare i pójść np . na kasy badz inny dział, a Pani Dyrektor po takim pytaniu odrazu kieruje do kadr po wypowiedzenie - skoro coś Ci nie odpowiada, nikt Cie tu nie trzyma....
I właśnie dlatego odszedłeś? Dobra weź już nie przesadzaj to już jest zbyt abstrakcyjne, co napisałeś.xd Ale rozumiem, że serio o podwyżkę czy premię fajną to tu ciężko według Ciebie? Kiedy się zwolniłeś tak w ogóle, wiesz jak aktualnie sytuacja tutaj wygląda?
Czy w E.Leclerc jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Jeżeli mamy taką straszną pandemię, że zwały trupów leżą na sklepie to maseczki powinni dawać za darmo ,a nie, że trzeba kupić bo inaczej jakiś gnój na kasie mnie nie obsłuży. To o co chodzi? Widać sklep nie dba o zdrowie klientów a tak naprawdę trzeba wyciągnąć jak najwięcej się da z pandemii chociażby sprzedając maseczki. ***** *** i E.Leclerca
W okresie epidemii pracownicy nie maja maseczek,nie kazdy nosi rekawiczki,pracownicy stoja w gruach i rozmawiaja nie zachowuja odleglosci ,nie sa zachowywane owneiz odleglosci w kolejkach pracownicy tego nie dopilnowuja, za duzo osob w sklepie naraz,robi sie tlok,duzo produktow przeterminowanych,ogolnie sanepid powinien si etym zajac.
Czy ti O chodzi o Pana czyli szefa ochrony na turystycznej
(usunięte przez administratora)
Cały czas szukają, najniższa krajowa i tryb 2 zmianowy
Widzę, że posiadasz wiedzę na temat pracy w firmie E.Leclerc. Piszesz, że stawka jest niska, a czy jest szansa na to, żeby nieco trochę podnieść wysokość pensji? Czy poza podstawą wynagrodzenia pracownicy otrzymują jakieś dodatki, bądź mają możliwość zdobycia premii?
Nie koniecznie zależy czy kasy czy działy teraz w czasie pandemia owszem ale wcześniej były różne zmiany
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie E.Leclerc?
@A Możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Firma spoko, praca również tylko chęci trzeba mieć.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.Leclerc?
Zobacz opinie na temat firmy E.Leclerc tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.